Last news in Fakti

14 Март, 2012 11:33 23 048 125

BMW M6: турбо и керамични спирачки

  • bmw-
  • m6-
  • m driver’s package-
  • женева 2012

Автомобилен салон "Женева 2012". Наш екип от мястото на събитието.

Традиционно автомобилното изложение в Женева става арена за дебют на различни наточени изпълнения, но тази година салонът счупи всички рекорди. Вече ви разказахме за повечето от тях, като най-голямо впечатление направиха Ferrari F12berlinetta, Porsche Boxster, Mercedes-Benz SL 63 AMG и Lamborghini Aventador J. Баварската марка имаше няколко акцента на щанда си. Представени бяха автомобилите с т.нар M-performance пакет, както и новото BMW 6er Gran Coupe. От Мюнхен показаха и още една новост - купето на шестицата, но в изпълнение М.
Ефектният червен цвят на изложбения експонат беше само прелюдия към динамичните характеристики на автомобила. Външно BMW M6 се отличава по различната предна броня с огромни въздухозаборници, фирмените ауспухни двуцевки и уникалните 20-цолови лети джанти. С тези екстериорни промени едва ли някой ще обърка М-изпълнението със стандартната шестица. Под ефектните джанти тип "разцепена петолъчка" ясно се открояват и златистите спирачни апарати. За първи път серийно BMW се оборудва с карбон-керамични спирачки.
Впечатление прави и размерът на дисковете - 400 мм отпред и 396 отзад. Всъщност едва ли подобна система е излишна при положение, че моторът развива мощност от 560 к.с. Максималният въртящ момент също е увеличен до 680 Нм. Ще припомним, че предишното М6 разполагаше с 507 коня. Високооборотният V-образен десетцилиндров бензинов двигател вече остана в историята, а сега неговото място в М6 е заето от уникален V8, снабден с турбокомпресор. Агрегатът с обем 4.4 литра се развърта до 7 200 об/мин, като въртящият момент се предава на задните колела през роботизираната M DCT трансмисия.
При използването на функцията Launch Control новото BMW M6 ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.2 секунди. Суперседанът М5 изпълнява това упражнение за 4.4 секунди. Разликата в теглото на двата автомобила е само 20 килограма (M6 тежи 1850 кг, а M5 -1870), но не там се крие тайната на по-доброто ускорение на М6. По-скоро става въпрос за маркетинг. Нормално е спортно ориентиран модел с две врати да е по-бърз от седан с четири. Но да се върнем към М6. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч, но при наличие на опционния M Driver’s Package тя нараства до 305 км/ч.
На фона на тези впечатляващи цифри обявеният среден разход на гориво звучи доста интересно. Баварците твърдят, че новото M6 харчи 9.9 литра на 100 километра пробег. Още любопитни факти са свързани с предната колея, която в сравнение с тази на стандартната шестица е разширена с 30 мм. Задната пък обратно - инженерите са я намалили с 45 мм. Амортисьорите имат три режима на работа и подобно на М-диференциала се управляват електронно. Представената в Женева купе версия на М6 ще се появи в продажба чак през есента на тази година. Преди нея в дилърските центрове ще пристигне кабриолетът.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 TEXAS-BMW

    2 6 Отговор
    И това е грозно. И това е скапаняк. Да знам, знам, че ви е скъпо.Не го гледайте тогава. Ето там в друга статия сравняват две японски тоалетни -"голям кеф"- е там гледайте и си мечтайте.
  • 2 Симеонов

    3 5 Отговор
    Уникален дизайн + уникални технологии = радостта от шофирането. Само БМВ го може това. Браво!!!
  • 3 хахахахахахахахахахахахахаха

    2 1 Отговор
    И това го зглобяват турци и китайци в завода хахаха китаец да пипа бмв няма по голяма смешка!
  • 4 Гост

    1 1 Отговор
    Уникални технологии?Хах китаиски технологии.На дизайн са го докарали де.Комфортен автомобил за дълги преходи.незнам защо му е тоя голям мотор като в тая кола няма нищо спортно.По-добре щеше да е да му бяха сложили, някой по-малък и икономичен мотор(може и дизел) за спорт няма нужда да се напъват те БМВ са скарани със спорта.Правят комфортни коли за удобно пътуване нищо повече.
  • 5 ххх

    0 0 Отговор
    Нали се сещаш че тези китайци и турци са подбрани най добрите от цял свят а ти може да завиждаш и да си караш голфа на газ и да хейтваш.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Дошо

    2 1 Отговор
    Пичове хубава е колата и интериора са го нагласили един път.Много добра комбинация интериор и дизайн.БМВ е добра марка.Поне по-добра от кенефите на ВАГ.Недеите обаче да обиждате японците от съседната статия.БМВ могат да предостават комфорт и лукс, но спортни коли не могат да правят.Виж японците могат и двете.
    ххх тия китаици и турци са обикновени емигранти без особена квалификация които заливат Германия последните години.Германците ги ползват да им вършат черната работа също както и нас.Подбрани били айде стига глупости.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 posetitel

    2 0 Отговор
    Не знам само какво им е уникалното на джантите, ама колата си е трепач отвсякъде! Браво на производителя - за пореден път се доказват, и да е честит на всеки, който може да си го позволи! А за народа - има и Гриша Ганчевки...

    Коментиран от #21

  • 10 TEXAS-BMW

    0 0 Отговор
    Ти защо не отидеш до "Социални грижи" да хапнеш нещо а се пулиш в някакви картинки наколи които ще видиш на живо в следващия живот, ако се преродиш бързо, преди да са станали на по 30-40г.

    Коментиран от #11

  • 11 бмв фен!

    0 2 Отговор

    До коментар #10 от "TEXAS-BMW":

    @10 Тексаски ренджър! Иначе до колата пак на нищо не прилича и след като видях че пакистанци и китайци пипат бмв-то в завода отказвам се от тази марка
  • 12 S-500

    2 1 Отговор
    GO GO BMW GOOOO.............!
  • 13 Wow

    1 0 Отговор
    Супер дизайн и този цвят много и тича! Браво на БМВ, отново!
  • 14 До №11

    0 0 Отговор
    Желанията ти въобще не зависят от теб бе пич. Живота те е отказал . Нямаш воля на победител, предал си се.

    Коментиран от #15

  • 15 бмв фен!

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "До №11":

    @14 Роман ли пишеш хахахаха очите ми се просълзяха хахаха голям майтап е китаец прави бмв в завода ще пикая от смях вие бягахте от китайски сглобки а то във фабриката хахаха не може да бъде! ОТ СЕГА НАТАТЪК УВАЖАВАЙТЕ КИТАЙЦИТЕ ТЕ СГЛОБЯВАТ ЛУСОЗНИТЕ ВИ ТАЛИГИ
  • 16 do S-500

    2 2 Отговор
    GO GO BMW GOOO ама то е болно от астма.Много бръмчи, малко върви.Това е БМВ.Защо си мислите, че са някакви бързи коли незнам.
  • 17 бмв фен!

    2 1 Отговор
    А сега излизам да покарам Lexa,времето е много хубаво чао!
  • 18 До №17

    1 1 Отговор
    Хайде приятни сънища. Обади се като се събудиш.
  • 19 Ts@r

    2 2 Отговор
    Доста сполучлив автомобил, но кокоренцият е доста сериозна и от BMW е трябвало да се постараят още малко.
  • 20 Дошо

    1 3 Отговор
    Кое му е конкуренция?Ония гърбушко А7 ли?
  • 21 Кунев

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "posetitel":

    9.9/100км.Няма да питам за какъв цикъл е посоченият разход.И един мормот обвива шоколада в станьол...
  • 22 bmw

    1 6 Отговор
    в светът съществуват два вида коли немските (bugatti, porsche, maybach, rolls royce, audi, bmw, mercedes и volkswagen) и вси4ки останали
  • 23 Нема Бира

    2 0 Отговор
    Немат стигане баварците! Чакаме 6-er Gran Coupe..
  • 24 Дошо до 22 bmw

    1 1 Отговор
    Нещо си се объркал.Бугати не е немска(сега е но е само една фалирала отдавна марка на която Фолксваген е купил името) Ролс Роис също не е немска, а спасена от фалит Англииска марка, Майбах вече не съществува защото и той фалира за пореден път.Ауди също е отдавна фалирала марка купена от Фоклсваген през 60-те години за да си пробутва дефектните боклуци скрити под други тенекии с цел огромна печалба и прецакване на клиентите.Порше .... от как ги купи и тях Фолксваген и те станаха дизели, с 4-5 врати с купета покриващи дървения Фолксваген отдолу, но истината постепено излиза наяве, защото над 100000 Кайена бяха върнати по сервизите защото им изпадат фаровете в движение.САмите Фолксваген са назадничава фирма ползваща стари технологии.Примерно когато всички бяха минали на комън рейл VW бяха решили да превземат света с морално остарелите помпа дюза мотори....абе смешна фирма.И к'во остана от немските фирми?Надценените БМВ и Мерцедес които се излагат с качество последно време, но пък цените им са все по-солени.Скоро израза, който си си измислил ,,немски и всички останали" ще придобие смисъл много по-различен от схващането ти! Ха ха ха .
  • 25 van__91

    0 0 Отговор
    da ne kaja golqma duma ama tavaka kola druga kato neq nqma i nqma da ima karah predi6nata M6 e...ti i kefa i 4udoto i namerata vseki te gleda vsqka iska da se vozi na konq
  • 26 ГАБРОВЕЦА

    1 1 Отговор
    Хубава визия.ама марката не струва.Пълни боклуци са БМВ коли за комплексари.
  • 27 Богдан Николов

    1 1 Отговор
    Вчера о.рахте темата за 3-ката сега и тая почвате ,айде извадете една японска кола с такава визия и интериор
  • 28 Богдан Николов

    1 0 Отговор
    дошо ако бмв не могат да прават спортни коли незнам дали М3 ще имат достоен конкурент в неговият клас някога,лексъс се опитаха да направят един IS ама нещо не им се получи ами за М5 кво да кажем кажи конкурент от япония седан с 4 врати,говорим за външен вид , интериор и возия,ти само знаеш гтр нищо друго,

    Коментиран от #46

  • 29 Е защо така?

    2 2 Отговор
    И ти нещо не си много в правата линия. ПО цял ден се мъчеш да спориш с хората. Във всяка статия за щяло и нещяло пишеш глупости. И защо? Мобиле.бг направиха новия сайт и от тогава май посещенията в сайта им понамаляха, намаляха и коментарите и сега отново платения драскач се "появи". Първо можеше да се коментира само с парола за достъп, но няма посещаемост и отпадна и този вариант. Сега посещенията ще се вдигнат. Повечко хлапета ще започнат да пишат. Все пак достъпа е свободен. И като се появи автомобилният курифей - Дошо, край. БМВ и Мерцедес били надценени. Надценени са да, но си имат купувачи и то достатъчно. БМВ е единствената фирма с идентичност. БМВ е БМВ. В него (поне за сега) не се слага двигатели от Исузу или от каквото и да било. При тях няма к...нски номера като при повечето производтели. Мерцедес в последните години си засилиха качеството, факт неуспорим от много много по-грамотни хора от мен и от теб. Порше върнали 100 000 Кайена, че им изпадали фаровете !!!! Ми като е имало 100000 души да ги купят - бива, но на колко от тях са им паднали фаровете? МИ те паднали 5 фара. Като говорим за дефекти - колко коли върнаха Нисан и Инфинити? - ТИ ще кажеш бройката, аз не се сещам. А малко преди това колко коли отзоваха от Хонда. И това ти ще кажеш - знаеш всичко за тях, те са ти любими. Аз само ще кажа, че при хондата има и 2 смъртни случая. Но както и да е. За мен това са акции с цел голяма реклама за компанията. Откакто фолксваген купили Порше се появили модели с 4 врати, дизели и т.н. Ми това малко ми напомня на Тойота - те купиха Субаро и какво? Комбита, дизели, лимузини, джипове, а се води спортното подразделение на Тойота!!!!! Незнам си коя фирма била фалирала и Фолксваген ги купил за да си продава боклуците. е да ама е същото и при Субару (фалирала фирма), Мазда е почти фалирала за втори път, Нисан фалира и сега е повече Рено отколкото Нисан, Само Хонда държи(за сега).Япония има само две японски марки, това е. Хонда (до някъде де, бая от тях са с турски двигатели) и Тойота. А за това колко стари технологии използвали от Фолксваген - сори, ама почти всяка технология от тях е тръгнала. Няма технология измислена от Японците. Може в Япония с времето да са доразвивали дадената технология, колко повече, или по-малко, но сами нищо не са измислили. Те направиха Вейрон преди 7 години от от тогава до сега всички си мерят п....те с него. Ми да, ще се измисли в скоро време по-бърза кола, по мощна и т.н., но от създаването на вейрон вече са минали 7 години. И когато се измисли нещо "ПО" от него, тогава пак от Германия ще извадят нещо, което да бъде стимул на другите за близкото десетилетие. Но това са коли за които може само да пишем, мечтаем и псуваме. Ти имаш Хонда - пиши за нея. Английска сглобка с турски двигател. Опел с друга емблема. Горе долу, твоя двигател може да се сравни с този на Рено Клио. Исузу от 2004 год. При който Дюзите се сменят, като свещи на бензинови коли, самоче с 30-тина пъти по-висока цена. Ако едни свещи за моята кола ги купувам за около 100-ина лева, твоите дюзи са 3000 лв. Грубо казано. Чел си във форума на Хонда за човека с проблемното турбо. Бил само един такъв случай. Но ако беше малко "ПО" отколкото си мислиш, щеше да четеш за проблемите не в БГ. Все пак сме бедни хора и още няма толкова много бройки(из форумите) като твоята кола в БГ. Чети в чуждите форуми как стоят нещата. Не става само да се заяждаш в Мобиле с хората и да знаеш много. Но какво да се прави, това ти е работата. Айде хора. Лека вечер. Карайте каквото имате, поддържайте си колите (спасяват се животи). И бъдете повече хора, колкото и да е трудно в днешно време.
  • 30 Петко Косев

    1 0 Отговор
    ИиИ.аСиииИИИ коментара ......Два Метра :D :D :D ....Пръсва
  • 31 Дошо

    0 0 Отговор
    А па ти няма.Ами дизелите на Пежо?
  • 32 Дошо

    0 1 Отговор
    Относно смъртните случаи миналата година електрическия гюрук на едно З4 беше убил някаква жена така, че....и БМВ трепе хора

    Коментиран от #35

  • 33 Богдан Николов

    0 0 Отговор
    дошо кажи за конкуренти на
  • 34 Богдан Николов

    0 0 Отговор
    дошо кажи за конкуренти на М3 и М5 ,че ми е интересно
  • 35 Даниел Петков

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Дошо":

    @32 Беше убил ама жената си беше виновна,а не бмв-то!
    Относно темата:Много ми харесва тази м-ка,но май трябваше да е със малко по-голям мотор...нещо като 600 кс и 800-900 Нм,от 0 до 100 за към 3,7-4 сек и макс.скорост 330-340 км/ч,но както и да е...хората са много по-умни от нас и преценят по-добре!
  • 36 Богдан Николов

    1 1 Отговор
    пичага спокойно има си тунинг фирми ще го надуят,все пак е турбиниран може да му се пуснат още 150 -200 кончета
  • 37 Баварски глупости

    0 1 Отговор
    Баварските смешници отново се опитват да покажат че кашон с мощен двигател може да върви по бързо от друг такъв с по слаб.
    Това е като да се опитваш да направиш спортен автобус.

    Естествено истинските спортни коли ще го изядат за закуска , но това фенчетата на БМВ няма как да го знаят , те такива коли не са виждали.

    Коментиран от #42

  • 38 Богдан Николов

    1 2 Отговор
    ако не знаеш колата на 90-те години макларъън Ф1 е с двигател на БМВ ,просто бмв нямат изгода да прават супер кари,иначе този мотор ако беше сложен в 8 Е31 незнам кой щеше да му стъпи
  • 39 Баварски глупости

    1 0 Отговор
    Да бе ,само че Макларън са искали първо двигател от Хонда и когато японците им отказали от немай къде взели БМВ защото баварците си умирали да се рекламират как правят мотори за Макларън.
    А създателят на Макларън Ф1 е ползвал за отправна точка Honda NSX .

    Сега отново баварските смешници нямат свястна спортна кола и се мъчат да слагат мощни двигатели на бизнес лимузини и СУВ ове.
  • 40 спомени

    1 0 Отговор
    Николов кошницата Е31 струваше на времето 150 000 марки .Сега можеш да си я купиш за 5000 евро.
    Honda NSX струваше 100 000 марки сега не можеш да я намериш под 25 000 евро.
    Прави си сметката каква кола са направили японците.Естествено тя е много по бърза от 850 въпреки по малката си мощност.
    Въпрос на технология пич.

    Коментиран от #43

  • 41 520 zender

    2 1 Отговор
    Аз немога да ви разбера точно какво искате и защо пишете.Говоря за тия дето не обичат бмв.Е то не че е задължително да обичаш или да харесваш бмв но постоянно да пишат какви ли не глупости-ето това за мен е комплексарщина.Що не си пишете в японсите темички-тук сте супер досадни с мнения от рода че бмв не вървяло.Колата има 560кс-що да не е спортна-1000 ли трябва да има зада е спортна.Кои сте вие да казвате какъв кашон е бмв-вашето мнение е въздухарско и нищо не значи.Повечето от вас и шофьорска книжка даже нямат,дори и нова Микра на лизинг немогат да си купят ама мнение имат.Тръгнал сульо и пульо да обяснява кво е бмв.Даже само данъка на това М6 неможете да платите бе келеша.Кжете нещо с градивна критика-мнения от рода бмв не върви са мнения на леваци и неудачници.Аз за мене си реших-ще коментирам само в темите за бмв.В другите теми-само ако имам нещо да добавя-не и обиди и плюене по другите марки.
  • 42 Константин Дичев

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Баварски глупости":

    @37 q kaji koi sa istinskite sportni koli deto 6te go izqdat za zakuska?Mn pluvate po BMW ama samo mojete da me4taete da karate BMW
  • 43 Константин Дичев

    0 3 Отговор

    До коментар #40 от "спомени":

    @40 Brei 4e si razbira4 q mi nameri edna 850-ka za 5000evro vlezni v mobile.de da vidi6 za kakvi pari stava vupors i posle pi6i,Prosluvutata NSX stra6nata sportna kola 2 puti po leka ot 850-kata i posle bila po-burza e mn qsno.Kogato qponcite napravqt golqm sporten avtomobil kato 850 togava pi6i

    Коментиран от #45

  • 44 спомени

    1 1 Отговор
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=155656508&lang=en&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=43&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&pageNumber=1


    Ето ти обява за 850 ...........4200 ЕВРО.

    Хайде сега намери NSX за толкова пари.

    И това че Хонда е направила високотехнологична кола която е с 200 кила по лека от баварския кош не е единственото и предимство.
    Вземи прочети малко и ще разбереш колко назад е БМВ в истинските спортни коли.

    Това което БМВ правят е голям двигател на обикновена кола която няма как да се предстваи добре както специално проектираната такава.
    Даже и оня малък Juke ще го направи на две стотинки този баварски пън.Да не говорим за коли като Порше,ГТР вайпър и т.н.
    Айде БМВ да си знае гьола и да се рекламира само пред незапознати със спортните коли.
  • 45 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Константин Дичев":

    @43 Ти си абсолютно бос щом даже си мислиш да сравняваш оная уж спортна кола бмв 850 с nsx. Ами да са я направили лека бе? Що не са? Щото не могат. В един от епизодите качиха една такава безсмислица на дино. Излезе че е загубила 50к.с от това, което е имала излизайки от завода. В друго предаване качиха NSX на 160 000км и над 10 години беше си същите 280к.с. Освен че хондата е по-бърза е била и по-евтина и е един от най-здравите спортни коли правени някога. Можеш да видиш също колко върви предишната грозна м6ца срещу порше с по-малко коне и 1 астън, който е класи над нея. Много били бързи бмв имали история. Ами като имат бързи стари коли с история къде са по-пистите? По японските писти можеш да видиш селика от 70та да я смазват по пистата или първа генерация скайлайн още коли от края на 60те и 70те. А немските коли от тоя период излизат от гаража само за да ги измият и полират. Ще ми говори за спорт. Немците още нямат кола по-бърза от rx-7 ца (царицата на touge-то, ако изобщо знаеш какъв е този вид състезания) щото за повечето беемвисти бърза кола е такава, която много бяга на магистралата. Ако да сте първи на магистралата ви устройва тогава тая М6 е точно за вас, искате ли да сте бързи по-пистите и в планината, е тогава и е30-ката ви е тежка.....
  • 46 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Богдан Николов":

    @28 Хах is-F не се бил получил. Ако искаш да знаеш е по-бърз от конкурентната му м3ка развивайки 275км/ч 3ката 250км/ч след премахване на ограничителите is-F 300km/h m3- 275... Да съглесен съм. Няма японски коли с толкова грозна визия. Относно интериора явно не знаеш че съществуват коли като toyota crown, avalon, Nissan president, teana, maxima и т.н има ужасно много премиум японски коли, за който нито сте виждали нито сте чували ама знаете че няма... Как става това? Ами информирайте се. Дори аз който съм фен на японските коли съм се изненадвал колко добри премиум японски коли има и е имало през годините. Но японците си ги държат за техния пазар и америка, както правят и с най-бързите версии на спортните им коли... japanese domestic market.
  • 47 520 zender

    0 0 Отговор
    Аве пич де ги видя тия премиум модели-в нета ли.Е що ги няма в Европа-щото японците ги пазят за тях ли-много потайни били тия японци бе.Незнам за тва твърдение нас беемвистите ли искаш да убедиш или себе си.Сега сериозно-как не се умори да пишеш а една дума за М6 не написа...Абе кви хора сте бе-немога да ви разбера-вероятно вие също.

    Коментиран от #48

  • 48 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "520 zender":

    @47 ОТГОВАРЯМ МУ НА КОМЕНТАРА АКО НЕ ВИЖДАШ. Какво да напиша за тоя м6? Няма никакъв смисъл по-добре бмвисти си вземете м5 същата работа само че по-практична. А тоя карбон по таблото е такава отврат все едно седиш в хлопел калибра тунингована с карбоново фолио. За визията какво повече да кажа. Лично на мен ми е отвратително грозна. Не си кривя душата м1 купе изглежда по-добре от това нещо отгоре, а и според мен е по-смислената и стилна покупка която 1 беемвист може да направи....
  • 49 Easy ryder

    1 0 Отговор
    Еха пак се е заформила дискусия.Зендер защо да не пишат хората виж колко интересни въпроси се разискват.По добре от плезенето на език и хвалбите на дизайн и кожени салони.Можеш да научиш и ти нещо.Не всички хора тук са без книжки и нямат пари да си платят данъка.
    Това че някоя кола е с 560 коня не я прави спортна.Има много други качества които трябва да притежава.
    Примера с 850 и NSX е показателен.Кола създадена от Хонда и БМВ. Две тотално различни философии.За Хонда е изключително важно да изпипа колите си до край.Много рядко ще намериш толкова здрава спортна кола.БМВ набляга на външен вид и големи двигатели.Качеството не е най важно.
    Всяка от тези философии има своята логика и привърженици.Не виждам защо се ядосвате когато някой смята че БМВ не е перфектната кола.

    Коментиран от #50

  • 50 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Easy ryder":

    @49 Няма такова нещо като перфектна кола. Иначе в спора се ражда истината. Разни хора разни идеали. Всеки има различна представа за идеалния автомобил и той ще е такъв само за него... БМВ имат и 1 друга философия. Опитват се да правят хем бързи хем луксозни коли. Точно това не им харесвам. По-добре е да имаш 1 истински бърза/спортна кола и това да е единствената и функция и 1 луксозна (не друсаща Мка). В този случай ще имаш по-добра спортна и по-добра луксозна кола. Всеки знае че комбинация от 2те означава компромиси.
  • 51 Богдан Николов

    0 1 Отговор
    нещо си се разгорещил ама пак не написа конкурент на М3 и М5 да не говорим за 6-та серия,където само ЦЛ и бентли са в тоя клас луксозно купе

    Коментиран от #57, #58

  • 52 Богдан Николов

    0 1 Отговор
    до 49 никой не е казал ,че е перфектна ,вие викате ,че е болкук ,и нищо не става а карате сивик 1.6 и алмера 2.0 д с ,защото в бг рядко има расови японски автомобили
  • 53 Дошо до Богдан Николов

    2 0 Отговор
    Какво да ти кажа за конкуренти на М3 и М5?Конкуренти са им РС4 и РС6 и някакви презобани Мерцедеси, но БМВ-тата са по-добри от тях.Не съм кон с капаци.На М3 ако питаш за японски е конкурент Лексус ISF, на М5 конкурента от страна на Лексус сега не се сещам кой беше модела.Като показания М3 май даваше малко по-добри времена на писта, обаче дай да не си говорим глупости Лексуса е страшно качествен автомобил.
    Аз не съм някакъв дето само плюе по БМВ, просто се дразня на хора, които пък не виждат, че има и други не по-лоши автомобили.
    Виж Ауди не мога да ги понасям :-)
  • 54 520 zender

    0 0 Отговор
    Добре де.Пишете си каквото си искате.Междо другото 850 няма нищо общо с хондата.Тази кола беше направена с разточителен лукс и екстри които не бих казал че подхождат на спортен автомобил.За тия дет незнаят-850 е ГТ.Затова има голям двигател от който вади не много коне но припомням-през 1990та когато повечето от тоя форум не са били раждани 300кс бяха много.Искате пример-348 на Ферари-300кс.БМВ 850 само че за разлика от Ферари е доста тежко и мудно.Тогава беше замислено да се прави и М8-850 CSI-381кс -мисля че това беше повече парадиране с мощност отколкото ефективен спортен автомобил.Отностно пета или шеста серия.Аз съм за М5 но не така мислят богатите келеши с много пари,за тях е М6.Хайде оставям ви че съм под напрежение-сложих доста пари на мачове..
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Богдан Николов

    1 1 Отговор
    да но не можеш да кажеш бмв не са спортни автомобили незнам каква кола си карал ама 560 к.с. да кажеш ,че слабо просто ти лепи стомаха в гръбнака
  • 57 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "Богдан Николов":

    @51 Ами Aston Martin, Mazerati..все луксозни купета. Новия лексус LF_LC ще е страхотен..За разлика от М6, м5 е най-доброто нещо което е излизало напоследък от БМВ. Мога да ти покажа много японски коли, които нямат немски аналог, като K cars, офроуд машини, бюджетни коли, бързи коли, но какъв е смисъла. Просто различни хора с различна култура и мислене. GT-R ите също са купета по-евтини и не толкова луксозни, но за мен лично си има смислена граница колко да е луксозна една кола и смятам всичко друго за изгъзица и показност....
  • 58 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "Богдан Николов":

    @51 Ами Aston Martin, Mazerati..все луксозни купета. Новия лексус LF_LC ще е страхотен..За разлика от М6, м5 е най-доброто нещо което е излизало напоследък от БМВ. Мога да ти покажа много японски коли, които нямат немски аналог, като K cars, офроуд машини, бюджетни коли, бързи коли, но какъв е смисъла. Просто различни хора с различна култура и мислене. GT-R ите също са купета по-евтини и не толкова луксозни, но за мен лично си има смислена граница колко да е луксозна една кола и смятам всичко друго за изгъзица и показност....
  • 59 TEXAS-BMW

    1 0 Отговор
    Гледайте го докато от сайта не са махнали снимките, че това ще ви е единствения контакт с тази кола.
  • 60 Богдан Николов

    0 1 Отговор
    520 зендер дано ги хванеш :)
  • 61 520 зендер

    1 0 Отговор
    Аааааа,ето едно добро мнение.Браво-значи можело все пак.Да ти кажа честно мен пък точно това ме грабна в БМВ-хем динамични ,хем луксозни и с мощни и икономични дизели.
  • 62 BMW

    1 1 Отговор
    prosto unikalno
  • 63 ludo

    0 2 Отговор
    Аре стига с тая NSX че ми скъсахте нервите.като не харесвате баварците кво дирите тук да пишете?? като малките деца тук си мерим........... -които не харесва да ходи да си върши другата работа.Типично БГ манталитет да се плюе само за да си дигнете собственното ниско самочувствие...аре бегайте от тук, GT-R, NSX, ала бала...само погледнете наоколо: пълно с БМВта..и колко NSXa и GT_Rи??? нема много..Аз харесвм баварците...не обожавам ги-е имат си и грижи нали??? но какво значение тук има вашето мнение?? със здраве и карайте внимателно :)

    Коментиран от #64

  • 64 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #63 от "ludo":

    @63 Това е смисъла на сайта и възможността от коментари.... да дискотираме. Като ще плюете и аз мога. Що а виждал ли си ферарита в БГ-я - почти няма а бмв-та пълно- значи са много добри... да ти имам логиката детска.
  • 65 Easy ryder

    1 0 Отговор
    Самата идея да правиш огромна кола като 5 серия "спортна" е смешна. Какво ще правиш с нея? Състезания? Достатъчно е че имаш дори в нормалните двигатели над 300 коня.Другото е някаква рекламна глупост.Все едно Линкълн да направят М серия.

    Сега аз мога да те попитам . Дай ми конкурент от БМВ на Nissan GTR,Dodge Viper или Lexus LFA.

    И вие като карате E36 , E34 и подобни антики значи трябва да ви се подиграваме и да ви казваме че нямате 5 стотинки а пишете глупости .
  • 66 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    mnogo dobro
  • 67 Е защо така?

    0 0 Отговор
    Тук малко като във вица - Спират на светофар в Перник Бентли, а до него Гоуф 2. Пича с Гоуфо пита - Добра ли е тази кола дето си я купил бе човек? Гледам не се кара много. :)
  • 68 Богдан Николов

    0 0 Отговор
    само че вие само плюете а не спорите аз те питам за конкуренти от японските ти ми говориш за картинки от дъвки турбо астон мартин,ферари ,бугати мазарати ламбо

    Коментиран от #69, #74

  • 69 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #68 от "Богдан Николов":

    @68 Ми че та са почти на същите цени бе. Повечето хора които могат да си позволят тази М6ца могат да си позволят и Астън. Нз кой първи започна да плюе по NSX, затова и се включих в тази обречена дискусия. (виж коментарите от номер 40 насам)
  • 70 Е защо така?

    0 2 Отговор
    А след като НСХ е бил толкова добър, защо не бележи успех и се спира от производство?
  • 71 Богдан Николов

    0 2 Отговор
    ези дривер ли си къф си за бг пътищата М5 е супер аз ходил от софия до бургас с порше 911 и ми скъса бъбреците и ми наду главата ,суперкарите са за писта за бг магистралите не стават лично с моята Е34 смешна съм минавал астон мартин дб7 по магистралата със 160 от дясно ,докато тариката кара в лявата лента с 140 и се клати като циганин в каруца
  • 72 520 зендер

    0 0 Отговор
    М3 М5 М6-Са си заводски тунинг машини.Имат ги и другите германски марки-АМГ и Брабус както и РС.Говоря за заводски тунинг.Явно се копуват щом вече десетилетия се произвеждат.И да поясня-не е задължително едно М5 примерно да се кара на писта.Аз лично не виждам смисъл освен ако не съм професионален пилот.Както казах-осавям ви че имам по-важна работа...
  • 73 ммма

    0 3 Отговор
    Много добра кола за сваляне на мацки! Кола за богаташи,но българите одавна са закъсали и фалирали! От бмв-та минамат на нисан алмери с газова уредба за 3000хл. затова българчета още много ще мечтаете за тази кола,дори и голф 3-ки няма да видите скоро лапенца!
  • 74 TEXAS-BMW

    1 2 Отговор

    До коментар #68 от "Богдан Николов":

    @68 Какъв конкурент бе Богдане, нали тези дето плюват по-долу като ги качиш в такова кола и се напикават от кеф. Плямпат глупости защото знаят, че никога няма да имат кола от тази марка. Повечето са навити на каквото и да е само да върви и да е 2-3000лв.

    Коментиран от #78

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Easy ryder

    2 0 Отговор
    Николов.Ти кога си ходил с М5 до Бургас че знаеш колко друса?
    И като отидеш с 540 до Бургас какво ще се забавиш с 2 секунди може би?
    Ако си професионален пилот няма да караш 2 тонен кош на пистата Зендер.
    И ако искате кола за български пътища тя определено не е от М серията.
  • 77 Дошо do Е защо така?

    1 1 Отговор
    Kой е спрян от производство бе мен?Хонда НСХ е пусната в производство 91г и е спряна 2005!14-15 години е произвеждана.Коя друга кола е подържала интереса на клиентите 15години а?Понеже много знаеш аз пък да ти кажа, че БМВ Е31 е спряно преждевременно от производство, защото се е оказало не толкова динамично колкото се е очаквало от огромния му мотор.Освен това дори за онова време вредните емисии са били толкова високи, че преработката на горивната система щяла да излезе икономически неоправдана и са го спрели от производство през 99г.Правено е почти 8г а НСХ 15г.
    Хах ама ти мислиш ли, че всички дето не боготворят БМВ не знаят нищо за автомобилите.Ще ходиш да лъжеш децата в махалата не нас тук.
  • 78 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "TEXAS-BMW":

    @74 На някой хора не им стана ясно че няма значение дали можем да си я позволим или не. Ние спорим за съвсем други неща, които явно са ви много ясни като на номев 73. Това че българина е ужасно беден няма нищо общо нито със статията нито с дискусията. Въпросите, които се дискутираха преди 4-6 страници бяха съвсем други. И обърнете внимание кой плямпа повече глупости и ръси повече обиди....
  • 79 nurburgring

    1 1 Отговор
    Японските спортни автомобили къртят баварските кошове .
    дето карат Е34 Е36 и подобни конкуренти на Голф няма как да се докоснат до такива високи технологии.
    БМВ още не се е научило да прави такива коли.

    Коментиран от #83

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Е защо така?

    0 0 Отговор
    Един от най-много бълващите глупости от всички тук си ти? Пак питам - Защо е спряно от производство? Помисли добре какво те питам и пак пиши!!!

    Коментиран от #88

  • 82 Дошо

    0 0 Отговор
    И преди да ме плюете пак земете ми прочетете коментара в началото.БМВ са комфортни и луксозни коли, но толкова.Спорта не им е в силата.Незнам защо им слагат такива големи мотори като други с далеч по-скромен обем постигат по-добра динамика.Хубави интериори(някои, има и доста такива изглеждащи евтино), комфорт, добро управление....ама като почнат да се вживяват като спортисти не им се получава.
  • 83 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #79 от "nurburgring":

    @79 iaponskite taligi niamat miasto sred nai dobrite

    Коментиран от #85, #90

  • 84 TEXAS-BMW

    0 1 Отговор
    Щом се появи и Дошо значи е време да сменям темата.
  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Дошо do Е защо така?

    1 0 Отговор
    Е как защо така бе човек.Минали са 15 години.Още ли да я правят?
    И С2000 е с най-мощния атмосферен мотор и е печелила един куп награди(както и НСХ) за надеждност, а нея при другите спортни коли много я няма ама и тя вече е спряна.
    Ако питаш за наследници, за следващи генерации - икономически съображения.За това пък скоро ще има съвсем нов НСХ, който ще бъде просто автомобил от друго поколение.
  • 87 бе еН ВИЕ

    1 0 Отговор
    NSX е уникална кола новият който ще пускат ще разкаже играта на баварските смешници така както стария го правеше.
    И който иска може да си купи за 4-5 хиляди еврака коптора 850 който е спрян от производство още през 1997 ма ноо няма да ви стигнат стотинките да му сложите газ и да го храните после.
  • 88 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #81 от "Е защо така?":

    @81 Произвеждаше се повече от 10 години. Няма друг суперкар който толкова дълго време да е бил конкурентен на останалите. Все още прави страхотни времена по пистите. Защо нямат нов ли? Щяха да имат с v10 двигател, но настъпи кризата + това и бедствие. А и вече автомобилния свят се промени достатъчно много за такива безумици. Фирма с такава спортна история, с която мноооого малко компании могат да се похвалят реши да тръгне в екологична посока. Имаш ли изобщо представа за какви решения става на въпрос. Да пуснаха 1 сивик с 250к.с от 2литров атмосферен мотор и това беше последната спортна кола от хонда , която впрочем е страхотна. Сега правят хибриди и икономични коли. Помисли си за това как една от най-спортно насочените фирми обръща внимание на околната среда..... горе долу за това я спряха.
  • 89 ludo

    0 2 Отговор
    ваште коментари са детски братле...ферари съм виждал-....въпроса беше сравнението на една така масова марка като БМВ като цяло, с определен модел като GT-R, NSX...че то в щатите нямаше толкова хонди NSX...нека да е за мнения сайта..ма тук се лаете кат кучета:) ми логиката пич е че щом ги карат толкоз тея БМВта, значи има нещо...мисуиш уи?

    Коментиран от #92

  • 90 ха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #83 от "ВИП АМГ":

    83 японските отдавна са сред най добрите , БМВ може само да се учи от тях.
  • 91 Е защо така?

    0 0 Отговор
    Така. Значи както стана ясно колата е спряна от производство защото за 15 години е омръзнала на клиентите, така ли? За 15 години едно и също. Това значи, че политиката на Хонда е калпава, защото след като е била толкова харесвана накрая са продадени 15-тина бройки за година и защо, защото не направили и поне малко подобрения ли и аз не знам какво. На мен лично тази Хонда ми харесва много. Има една Софийска, която се среща по улиците от време на време и за мен е уникална, но факта си е факт. Хонда сама си е прецакала колата. Ти все плюеш, по Ауди, че всички били еднакви, а НСХ за 15 години какво е? Отново нояве е личната мотивация и какво харесваш ти, аз , Пешо и така нататък. Ти плюеш, по Ауди и така на татък, че новия модел бил същия като стария и т.н, че нямало нищо ново, но накрая казваш, че тази кола, която е правена 15 години е върха. А може би точно това ие успеха на НСХ, че нищо не са променили през годините.
  • 92 ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "ludo":

    89 Абе те и фиатите много ги карат и рената и опелите значи и те като бмв са много хубави. Пък Ферари хич не го карат значи не е хубаво.

    Коментиран от #94

  • 93 Е защо така?

    0 0 Отговор
    Точно това очаквах да чуя. Удари ги кризата. Но как така тях ги удря, а другите не. Цялата работа е такава, че може би наистина Малко и е оставало на Хонда да фалира, затова го спират. За мен нещо, което е изпитано с времето не трябва така да му се резва тока. Цялата работа е, че не са имали пари да направят важната крачка да подобрят и запазят интереса на купувачите. Както каза ти важни решения се вземат. Но за мен тази крачка не е трябвало да се прави.
  • 94 ludo

    0 0 Отговор

    До коментар #92 от "ха ха":

    @92(ха-ха) имам чувство че споря с някой малолетен..и се отказвам да дискутирам тук:) жива загуба на време.ЗЕНДЕР, незнам братле как имаш нерви ;)
  • 95 Име:

    1 1 Отговор
    Алди наричат новото нещо нов модел. Има разлика Хонда NSX си е един и същ модел, никога не са казвали че това е 3та 4та пета генерация NSX има само 2 генерации първата с 3.0 мотор и вдигащите фарове и 2рата с 3.2 мотор. Щом са я продавали 15 години значи е вървяла. Мислиш ли че коли като Хонда и БМВ печелят от nsx и от м-серията?? Плюс това имам право да не харесвам ауди от както почнаха да правят моделите с А. За мен последното истинско ауди е 100 много пъти съм го казвал че ауди се промениха много през последните 12 години и за мен не към по-добро. Като автомобилен фен съм недоволен от това и за мен старите аудита и предишната философия и пазарна ориентация на фирмата ми харесваше повече и така нататък. Ами дизайна на порше 911 за 40 години едно и също. Има някой неща които издържат и са се доказали във времето NSX и 911 са такива примери. М6 не е и няма и да бъде. Много харесвах дизайна на М1 докато не го видях на живо и не осъзнах че е по-голяма от е30ката, а си мислех че има надежда и м1 купе ще бъде последовател на е30 като килограми и размери - да ама не и т.н.
  • 96 Дошо

    0 0 Отговор
    Това БМВ го гледам с презрение. Моята розова Микра е расов мъжки автомобил и това не го твърдя само Аз , а на същото мнение са и пичовете, които се мъкнат с мен . Пичовете много обичат да се возят возят в Микрата
  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Е защо така?

    1 1 Отговор
    то и на мен Аудитата не са ми любими. Лично ми харесва А5 и то много. Но много пъти съм казвал, тези коли не се правят за хора като нас (или поне за хора като мен). Германеца не се интересува от потребител като мен. Не са тръгнали в добра посока за хора като мен и теб. Но, ако живеехме в Германия или Англия, тогава нещата щяха да ни се струват не такива, щяхме да гледаме от другия ъгъл. Не може да вземам 700, 800, или 1000 лв на месец и да карам Ауди, но ако си там? Заплата около 4000 евро, тогава щяхме да ги харесваме. Вегат - какво му е народното на Новия голф? МИ нещо не му е народно или поне за нас, но в Германия базов е за има няма 12 000 евро. За тях той е народен. Но не и за нас.

    Коментиран от #100

  • 99 Дошо do Е защо така?

    0 1 Отговор
    Ти си помисли само, че за 15 години не е променяно почти нищо по нея.Колата е конструирана така, че не се е налагало да я доизкусуряват напред във времето както често се случва с европеиските ,,премиуми"
    Недей да извърташ нещата, не ти се получава!

    Коментиран от #101

  • 100 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #98 от "Е защо така?":

    @98 Съгласен. Но преди попълваха ниша, а и бяха здрави за цената си.
  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Е защо така?

    1 1 Отговор
    Въобще не се опитвам да извъртам нещата. Това е мнението което съм добил от коментарите ти. Новото било същото като старото и затова е боклук, а Хондата от 15 години е една и съща, но е №1. Това е личната нагласа на фен на дадена марка. Ти казваш - новото е като старото, а някой фен на Ауди казва - Хондата е боклук, защото за 15 години нищо не и пипнаха и я спряха.
  • 103 Дошо do Е защо така?

    2 1 Отговор
    Хахаха ще се спукам от смях.Ти не преставаш да бълваш глупости.Не направили крачка, защото били пред фалит.Боже, Боже....Добре бе ами защо БМВ НЯМА НИТО ЕДИН АВТОМОБИЛ В ТОЗИ КЛАС?ЗАЩО СЕГА НЕ ПУСНАТ ЕДИН СУПЕР СПОРТИСТ, КОЙТО ДА Е ПО-ДОБЪР ОТ НСХ?ТЕ да не са пред постоянен фалит та не пускат такъв автомобил?Хайде де дори жалките Ауди пуснаха кола като Р8.Къде им е автомобила от този клас на БМВ?
    Най-лесно е да правиш реклами и кожени салони и на сериините купета да слагаш по-мощен мотор и променени брони и прагове и емблеми М на двойна цена.
  • 104 Дошо do Е защо така?

    2 1 Отговор
    Осъзнавам, че говоря на радиото.Лека нощ
  • 105 Е защо така?

    1 1 Отговор
    Точно това е политиката им. Нямат файда да правят здрави коли. Защо да го правят? Те я правят за да може да се върти колелото. ДА има производство, да се движи колелото на икономиката. И занапред ще е все така. И не само от тях. Да се ползва 5 години и да се рециклира, а ако не се рециклира, да се продаде на някой като Дошо. Но това не е политика само на фирмата производител, това е политика на цяла държава. Много пъти съм мислил, как не е възможна да се направи вечна кола? Правят сувалки, които издържат на хиляди градуси и на огромно натоварване, а не могат да направят вечен двигател!!! И колкото и да мисля съм убеден, че може да се направи. Но каква ще е файдата? Сега за нас в тази ситуация в коята се намираме, като потребители японските коли са по-изгодни. Както мисля и,че е измислена алтернативата на нефта, но просто все още има голяма изгода от ползването на Нефта. Всичко е икономика и пари. И колите днес се правят повече от счетоводители, отколкото от конструктори. Но това не ни дава право да обижаме другите, както често го прави Дошо, затова, че робуват на дадена марка. Или поне така мисля
  • 106 Име:

    0 0 Отговор
    Абсолютно си прав. Имаше едно време истински коли...
  • 107 Е защо така?

    1 0 Отговор
    Според теб не е възможно ли? Според мен е. От Мазда като се отказаха от РХ8, казах - Фалит. Тогава мисля пак писахме празните приказки и ти каза - Кой бе, те ще направят кола с още по-развит Ванхелов двигател, Набързо и тогава, както и сега ми каза, че съм радио, но какво стана миналата седмица ??? Мазда търси голям партньор. А защо от БМВ не направили кола от класа на НСХ? Това не мога да кажа. Само мога да опреквам тези от Хонда, че са спрели колата или така да се каже не са я доразвили. И другото, което мога да кажа от представата ми за теб, когато някой започне да се опитва да направи диалог с теб, ти казваш , че бил като радиото. Ти си просто едно фенче, кото просто му е по-лесно да обижда. И единственото радио, което всеки ден казва едно и също по принцип си ти!!!
  • 108 Е защо така?

    0 0 Отговор
    Аз имам една от тях. Поне според мен. Някак си не искам да кажа каква е, защото половината от тук потребители ще ме хукат до утре. Но като цяло обичам колите. Всякакви марки, но не всякакви модели. Пиша с много хора в по-нормалните форуми, дори се мъча да помагам, при организиране на меропрниятие от форума на любимата марка. И знаеш ли кое е лошото. Преди време имаше повечко пари. Купих колата бая се возих и по тунинг сабори съм ходил и по събори на БМВ, на Фолксваген, на Ланчиа, На Хонда, а сега нямам достатъчно зада я карам нормално. Тоест за да я карам трябва да се лиша от еди какво си. Просто не става.

    Коментиран от #109

  • 109 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #108 от "Е защо така?":

    @108 Ами браво пази я да си я караш със здраве. Аз също имам любими модели от почти всички марки (най-малко са немските такива за това съм и по-критичен към тях) Примери: vw костенурка от по-старите, които още са с метално табло, голф 1 и 2, бмв е30, първа генерация м5, z3 coupe, opel manta 400, opel kadett gsi също ми харесва на визия и разбира се любимата немска кола порше 911 турбо и с това ми се изчерпват любимите немски коли. Мисля че и френските, които харесвам са горе долу толкова на брой. Всяка марка си има чар, за всекиго по нещо. Признавам фанатичен фен съм на повечето японски коли, като най-малко харесвам нисан и митсубиши.
  • 110 Е защо така?

    1 0 Отговор
    Когато имах повечко пари, бях се засилил към Тойота Супра. За мен е страшна кола. Но от всички, които изпаднаха тогаа, нямаше нито една в стоково състояние, това ме отказа от покупката тогава. Може би сгреших, че не купих, но кой знае. А за японски коли - мой много добър приетел си купи РХ 8, той човека разполага с пари така да се каже и направо от магазина. Също много ми хареса. Но е много скъпа да се поддържа. Според мен е много красива. А първата спортна кола от Япония, която съм карал е Тoyota Corolla SR5. Със задвижване на задните колела. Беше страшна тарикатщина. В цялата област дали имаше 3 бройки. Вътре таблото свтеше като на летяща чиния. А за старата костенурка, не знам дали знаеш как е направено шасито и. Не дай боже да те блъсне такава костенурка.
  • 111 Име:

    0 0 Отговор
    Парите са сериозен проблем. Ако имах много пари щях да си направя гаража мечта и много са малко колите след 2000година които са в списъка. Главната мечта е fiat 850 sport 1969год с 1300 Abarth мотор, и други класики и по-съвременни бързи коли ама няма как братче трябва да съм милионер...
  • 112 Спирдон Тодоров

    0 1 Отговор
    Колата на колите!!!
  • 113 Kobester

    1 0 Отговор
    уникална
  • 114 Клаус Лешке

    1 0 Отговор
    Харесва ми как са я лъснали, а това с керамичните спирачки е просто нечувано.
  • 115 ...

    0 1 Отговор
    хубава е, но интериора не е кой знае какво, особено за такъв автомобил...
  • 116 МММ

    1 1 Отговор
    Нещо ново освен доработка на четиритяхто си модела ще видим ли?
  • 117 fen ot germaniq

    2 1 Отговор
    освен красота друго немога да кажа
  • 118 Дошо до Караибрахим 114

    1 1 Отговор
    Кое е нечувано?Хората от десетилетие предлагат керамични спирачки.Порше и Мерцедес отдавна имат такива.Напредничавата иноваторска фирма БМВ сега ги открива аааахахахах
  • 119 Клаус Лешке

    0 1 Отговор
    @118 Знам, бе човек шегувам се. Колата не блести с нищо освен с лаковото си покритие.
  • 120 520 зендер

    1 0 Отговор
    Име-Явно не си забутан младеж-Каво й е на Алпина че не ти харесва.Ясно е че ти харесват японските автомобили-нищо лошо нама-обичам Супра,и то много..битурбото нажежава кръвта ми..

    Коментиран от #121

  • 121 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #120 от "520 зендер":

    @120 Коя алпина? B9 и B6 (старата) - да харесват ми. Въпреки че не са ми в топ 50 на колите които бих имал, образно казано. На кратко ако трябва да избирам бих предпочел 50 други коли доката стигна до алпината. Не бих отказал да направя тест драйв из Алпите, но не съм чак такъв фен.
  • 122 520 зендер

    1 0 Отговор
    Както и да е-от това което казваш заключавам че все пак за общи неща със сигурност ще се разберем-писна ми да споря с деца..
  • 123 520 зендер

    0 0 Отговор
    Име-за мен единствено Б10 братле-всички модификации от всякакви години без автомат естествено..
  • 124 520 zender

    0 0 Отговор
    Апък зада бъда тотално ясен ще ти кажа че обожавам това което не е по пътищата а именно-Алпина Е28 и Е34.Не обичам новите коли-по-скоро ги мразя-зада си неповторим на пътя не е необходимо да караш М6.А и наскоро преди да купя 530Д бях на кантар за Алпина...

    Коментиран от #125

  • 125 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #124 от "520 zender":

    @124 Точно и аз не харесвам на къде отиват новите коли и откъм дизайн и откъм усещане при шофиране и откъм характеристики като най-вече се дразня от теглото. Е28 алпина е точно b9. Много стилна кола. Много не ми харесва че махнаха 6 цилиндрова редовак, вадеше страхотен звук.