2 Декември, 2018 10:30 15 853 32

Автомобилът на старо в БГ: Компактен хечбек със задно предаване

  • автомобилът на старо-
  • mobile.bg-
  • bmw-
  • 1er
Автомобилът на старо в БГ: Компактен хечбек със задно предаване - 1
F20 5-door hatchback

Единичката на BMW е сред малкото компактни коли със задно предаване, в които има усещане за спорт, а дизеловите им версии са синоним на ефективност. Едно проучване, направено в Германия показва, че доста голям процент от собствениците на BMW 1er си мислят, че тяхната кола е с предно предаване.

Това показва, че автомобилът разполага с добро управление дори и в по-лоши метеорологични условия, а при сухо време доставя истинска радост от шофирането. Първата серия се произвежда от 2004 година, като най-препоръчителна според нас е втората генерация. Що се отнася до модификации, ние акцентираме на 116d, който е с туин скрол турбина.

Автомобилът на старо в БГ: Компактен хечбек със задно предаване
E87 5-door hatchback

Мощността на двигателя е само 115 к.с., но за сметка на това е истински икономичен с комбиниран разход от едва 4,5 литра нафта на 100 километра пробег. Единицата на BMW е удобен за града автомобил, чиито задни седалки са почти неизползваеми, освен ако не сте куче от сравнително дребна порода.

Но за сметка на това получавате доказания немски инженеринг, ефективната динамика на BMW и в доста от случаите - изключителен М пакет, който превръща тази кола във впечатляваща гледка и усещане. Какви "единички" се продават у нас, можете да видите ТУК. Предложенията съвсем не са малко, като не са малко и "читавите" екземпляри, предлагащи се на вторичния пазар в България.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ванката

    37 16 Отговор
    това е доста нова кола за българските възможностти а и тук много малко хора умеят да карат със задно зимата затова им е по-лесно да го оплюят че нестава за нищо само гледайте какво ще се излее след мен...

    Коментиран от #6

  • 2 Боял

    52 7 Отговор
    Колата на старо в бг е комби, 15 годишно, на газ.

    Коментиран от #4

  • 3 Великан

    11 36 Отговор
    За цените на старите немски кошове купувате от магазина грейт вал. Това е колата, на старо по-евтина дори от любимите ви луксозни немски каски. Луксозна, надеждна, бърза. Новите три литрови дизели на ауди и бмв ги оставам в точка. Върви повече от тях и е проходима почти колкото ландкрузера на тойота. По -надеждна от г класата, с по-добър интериор и по истински материали. За какво ви е кола без аеродинамика и отвесно челно стъкло. На мойта имам и теглич, бонус от производителя. Колко от вас получиха такъв бонус от горублянския автоджамбаз.Много авто медии отдадоха нужното уважение към тази прохождаща фирма. Всички нейни коли са тествани в пустинята калахари и на границата на полярния кръг. Само вие още вярвате в прехваления нов внос.

    Коментиран от #12, #26

  • 4 Ο Άρχοντας

    7 3 Отговор

    До коментар #2 от "Боял":

    "Колата на стари в Бг"е рубрика на Факти в която с кратки ревюта се представят различни типове и марки автомобили от вторичния пазарв страната,днес на ред е единичката на БМВ.Бо ти това не го схвана,нали???

    Коментиран от #9

  • 5 Порно

    20 1 Отговор
    Става за втора кола в семейството , който може да си го позволи. Задното не е проблем, но за хора, дето са карали жигули зимата
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Алфа Ромео

    31 14 Отговор
    Няма шанс да карам кола със силует на работна обувка.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Боял

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "Ο Άρχοντας":

    Аз съм схванал каквото е трябвало. Тази кола няма място в такава рубрика. Всеки с малко акъл би трябвало да го разбере. Ако няма акъл може да излезе на улицата и да види колите. Очевидно ти и авторът сте неспособни на нито едно от двете неща.
  • 10 azko

    18 4 Отговор
    Това не бих си го купил никога.
  • 11 Киро

    13 7 Отговор
    Бмв първа серия са най-големия боклук. Бягайте далече от тях
  • 12 Никой

    11 3 Отговор

    До коментар #3 от "Великан":

    Браво, успя да ме разсмееш.
    Ако трябва да бъдем честни това е бъдеща класика. Малки хечбеци със задно са рядко срещани и коментарите доказват защо - обикновения човек не го оценява. И следващата 1чка ще е с предно, което ще увеличи цените на по-старите, особено на по-мощните версии. Ако искаш практичен хот хеч със задно нямаш друга опция освен 135и.
  • 13 Haha

    16 3 Отговор
    Това си е чисто женска малка количка при това грозна какво ми го хвалите

    Коментиран от #17

  • 14 Дан

    6 5 Отговор
    По принцип въобще не съм фен на немските автомобили, но 1-ва серия ме кефи и ако 130 и 135 някога станат по-евтини сериозно бих се замислил дали да си взема.
  • 15 onq s konq

    10 3 Отговор
    За мен лично статията е особено поучително защото не знаех до сега,че може да се получи "ЕФЕКТИВНА ДИНАМИКА НА БМВ И РАДОСТ ОТ ШОФИРАНЕТО"...със само 116 коня
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Никой

    7 9 Отговор

    До коментар #13 от "Haha":

    Хайде покарай 135 или 140i пък да видим кое е женска количка. На първия дъжд ще оакаш гащите.

    Коментиран от #18, #19

  • 18 Японеца

    6 3 Отговор

    До коментар #17 от "Никой":

    Потвърждаваш и доказваш, че бенве е нестабилно на дъжд!
  • 19 onq s konq

    5 4 Отговор

    До коментар #17 от "Никой":

    БМВ-135.да,ама "БМВ-140...НЕМА ТАКОВА ЖИВОТНО:)А на ном.18 ще му кожа,че НА ДЪЖД ВСЯКА КОЛА С ДОСТАТЪЧНО КОНЕ Е НЕСТАБИЛНА...особено в неопитни ръце!

    Коментиран от #21

  • 20 Реалист

    3 3 Отговор
    Volvo S 60 2.5 TI AWD /+BRC/...
    ... ми, не искам BMW !
  • 21 Алфа Ромео

    7 5 Отговор

    До коментар #19 от "onq s konq":

    Тоя кошник със по-мощен мотор и някъв Голф GTI ги тестваше преди години Кларксън в Топ Гиър, даваше яко газ по няква широка мокра писта само направо. При 190 км/ч ВМЗ-то вървейки само направо се завъртя кат пумпал и въртейки се спря след 400 метра, Джереми каза че тази кола се опитва да го убие, Голфа разви 230 км/ч без проблеми.

    Коментиран от #22, #31

  • 22 Име като гост

    5 7 Отговор

    До коментар #21 от "Алфа Ромео":

    Джеръми Кларксън е един надменен пуяк с типичното английско тъпоумно чувство за хумор.Той не е никакъв "авторитет" в автожурналистиката,така че какво е направил и потрошил в топ гиър не критерий,който да вземаш под внимание.Заедно с оня хамстер и капитан смотан или по-точно бавен ли беше там,не знам,изпотрошиха доста коли,докато ввс най-накрая не издържа и ги изхвърля като мастий.!А ти не забравяй,че твоята любима марка едно време беше със задно предаване,точно тогава когато значеше спорт,страст от шофирането и имаше някакво кочество.

    Коментиран от #23, #24, #28

  • 23 Алфа Ромео

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "Име като гост":

    Не говоря против задното предаване а за конкретния модел, с удоволствие бих карал Алфа със задно, ясно е че е по-готино за каране, ясно е че е проблем на сняг. Съмняваш се че може би е измама това в предаването, може би, може би не....
  • 24 Бурис

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "Име като гост":

    Докато бяха под шапката на BBC (държавната телевизия) мислиш ли че ще посмее да каже нещо против друга ЕС държава, ако не е вярно? Нали помниш с Мексиканците какво стана, да не говорим в Аржентина.
  • 25 Азззз

    5 4 Отговор
    Това, че задното предаване е по-кофти на сняг и мокро от предното са митове и легенди, разпространявани от хора, които никога не са карали кола със задно! Стига глупости! От 8 години карам Мерцедес W124 и проблем зимата не съм имал! Купувате си качествени гуми на 4 зими и грижи нямате...

    Коментиран от #27

  • 26 асддас

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Великан":

    Когато с грейт вал изпревариш 3 литра немски дизел ще ти купя два такива....
    Айде аз отивам да си искам парите, понеже материалите в колата ми са илюзия, не са истински като твоите.
  • 27 Язе

    4 1 Отговор

    До коментар #25 от "Азззз":

    Затова ли един миналата зима го чаках 10минути да тръгне на равното?

    Коментиран от #29

  • 28 Moi

    5 1 Отговор

    До коментар #22 от "Име като гост":

    Ти пък какво изказване направи... Кларксън и Тиф Недел са двама от най обективните и добри авто/мото-журналисти. И само да спомена, че те са били в ббс около 20+ години, така, че ако е трябвало да бъдат свалени от ефир е трябвало да стане много одавна. Щом можеш да предположиш нещо по добро от тях взимай камерата и успех.
  • 29 Азззз

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "Язе":

    Пак казвам за задно трябват качестевени гуми на не повече от 4 сезона! Ако този е карал с летни сликове е напълно възможно да не е могъл да тръгне на равно...

    Коментиран от #30

  • 30 Язе

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "Азззз":

    Може и така да е.Карал съм с гуми на 7сезона(карани само зимно време)и съм нямал никакви проблеми като си пътувам в планините.На предно съм и досега не съм закъсвал.
  • 31 filo

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Алфа Ромео":

    Като ти гледам ника разбирам, че си почитател на тая марка, която има два модела, които никога не можеш да срещнеш по улиците, защото е много хубава и е пълно с желаещи да я купят. Това е колата с бурен, но кратък живот, за която никой не се сеща като си търси кола и си седнал да ми обясняваш какво било БМВ.
  • 32 бай МИЛЕ

    0 0 Отговор
    дъщеря ми кара Единичка-много е доволна,пъргава,стабилна кола.Истинският автомобил е със задно здвижване на колелата,надлъжно разположен мотор с ангренажна верига--така ме е учил баща и така съм нучил и децата си.