ФАКТИ.БГ

Volkswagen и Ford се обединяват в алианс

Публикувана: 5 Декември, 2018 11:29
38 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 16760
Volkswagen и Ford се обединяват в алианс
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

След срещата в Белия дом с президента на САЩ Доналд Тръмп, шефът на VW Херберт Дис заяви, че германския автомобилен производител ще направи алианс с Ford Motor Co и ще може да използва производствените мощности на Ford в САЩ.

От друга страна такъв глобален автомобилен алианс ще даде възможност на Ford да укрепи позициите си в Европа. Дис, който бе цитиран от Reuters, заявява още, че Volkswagen разглежда възможността за строителство на втори завод в САЩ.

По информация на Washington Post пък, Доналд Тръмп е имал среща с ръководителите на трите най-големи германски автомобилни производителя - Volkswagen, Daimler и BMW, като и пред тримата е намекнал за създаване на по-дружелюбна бизнес среда.

Анализатори разглеждат срещата и като ултиматум, защото Тръмп е намекнал, че ожесточените икономически мерки към чуждестранните производители ще продължат. Така евентуален алианс между VW и Ford изглежда още по-логичен.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
haha
1 Отговор
Явно са искали да ги купят ... германците са се дръпнали.... ония са им спретнали скандала с дизела ?!
Сега като клекнаха с продажбите е по-лесно да се обединят ...
страшна работа всеки случай !

Оценка:
-7 +54

патриотъ
2 Отговор
Не бе,фолцваген доброволно ще се присъединят към най-скапаната марка-форд!Агресията и вероломството на САЩ вече преминаха всички граници!

Коментиран от #15, #19


Оценка:
-57 +45

Усмивката
3 Отговор
А ние кво да правим с Ладите

Коментиран от #28


Оценка:
-14 +25

сектант
4 Отговор
дам това е нормално, по големите изяждат по-малките в бранша... скоро ще гледаме алианси като Дачиягини, Дачияцедес, РеноРоувър, ПежоГуар, Дачиябах, Ситорееенве и така нататък...

Коментиран от #22


Оценка:
-13 +38

Jezza
5 Отговор
Оле VW и Ford да си обединят трошливите коли - ще стане още по-зле!

Коментиран от #25


Оценка:
-38 +48

Вальо Алексиев
6 Отговор
След като са се обединили наистина ли ще се казват Fordswagen или това е само рисунката ?

Оценка:
-4 +30

Чебурашка
7 Отговор
Хеее голем смех, сега и Вагините няма да палят зимата, не че до сега палеха де ама вече съвсем че умрат.

Оценка:
-28 +31

Супер
8 Отговор
А това много удобно, всичкия талаш сега ще е на едно място.

Оценка:
-8 +28

Никой
9 Отговор
Това е добра новина. С големите промени, които настъпват на пазара ще са нужни много инвестиции и компаниите ще започнат да си сътрудничат и да обменят опит. Конете с капаци, фенове само на една марка до гроб, ще се видят в ужас. Това са просто инженери работещи заедно, няма по-хубаво нещо от взаимна работа. Те хората се развиват а вие си повтаряйте шегите от преди 20 години. Карали една фиеста от 94та и вече са големите специалисти по всички фордове.

Оценка:
-2 +53

Фиеста
10 Отговор
Жалко за Форд - нормалните хора си карат.

Оценка:
-8 +18

Спец
11 Отговор
Така ще е. Гиганти да се обединят. Пежо купи Опел, сега ВАГ - Опел. Следващите на опашката мисля че ще са БМВ и Мерцедес. За японските да не говорим.

Коментиран от #12


Оценка:
-15 +4

Човече
12 Отговор

До коментар #11 от "Спец":


Какво има Опел с другите.

Оценка:
-2 +6

ВИДЯХТЕ КВО СТАНА С
13 Отговор
ОБИДИНЕНИЕТО НА ХИЧИЧЕСКИТЕ ГИГАНТИ БАЙЕР И МОНСАНТО. КРАВАРИТЕ ЗАПОЧНАХА С ДЕСЕТКИХИЛЯДИ ДА УВОЛНЯВАТ ГЕРМАНЦИТЕ. ГОВЕДАРИН ПЕЧАЛБА НЕ ДЕЛИ .ТОЙ ИСКА ДА ЛАПА ДА ЛАПА ДА ПРЕИБАВА И ПАК ДА ЛАПА.....

Оценка:
-8 +10

Русенец
14 Отговор
Айде пак обединяване на фирми. Аман вече. Обединението щяло да затвърди позициите на Форд в Европа. Сигурно, щото Форд се изложиха с дизелгейт и подобни глупости напоследък. Или, щото не САЩ, а Германия съдира кожите на чуждестранните производители и те се чудят как да издрапат. Кой кого е потърсил за тоя алианц, че не разбрах?

Оценка:
-3 +10

ай сиктир
15 Отговор

До коментар #2 от "патриотъ":


Скапан си ти. Ай куписи един Форд ,ама не на 17 години изхвърлен и тогава говори пак. Като няма представа от темата не се обаждай.

Оценка:
-3 +23

Ники
16 Отговор
След като убиха Волво и Мазда с "обединение" сега явно идва ново клане.

Оценка:
-2 +15

АРХАНГЕЛ ПСУВНАИЛ
17 Отговор
Тръмп е доста по-хитър и коварен отколкото изглежда.

Оценка:
-2 +19

Леле леле
18 Отговор
Интересно кой алианс ще изкара по-големи таралясници, Фиат-Крайслер или Фолксваген-Форд?

Оценка:
-5 +21

Иванов
19 Отговор

До коментар #2 от "патриотъ":


Явно не си карал Форд. Бензините им са извънземни, няма трошене!

Оценка:
-6 +27

Мале, мале
20 Отговор
Пак със изводите , вие ходилили сте във Кьолн във Фабриките на Форд?

Коментиран от #23, #36


Оценка:
-1 +17

Зорлем
21 Отговор
А историята с Даймлер и Крайслер? Аз лично не бих бързал с отварянето на шампанското все още.

Оценка:
-2 +9

Фен
22 Отговор

До коментар #4 от "сектант":


Вече имаме "Пепел"-Пежо+Опел
Никакъв проблем за Фордсваген

Оценка:
-0 +14

23
Този коментар е премахнат от модератор
Александър
24 Отговор
Форд са боклуци какво ще стане с wv

Коментиран от #26


Оценка:
-12 +2

тх гъзе
25 Отговор

До коментар #5 от "Jezza":


Твоя майбах много ли е читав Ганьо...?

Оценка:
-0 +3

Сашка
26 Отговор

До коментар #24 от "Александър":


WV ще стане премиум кенеф, ама много бърз🐌

Оценка:
-0 +4

Va60
27 Отговор
Еее не нее това е извратено

Оценка:
-2 +2

28
Този коментар е премахнат от модератор
гощо
29 Отговор
VW имат огромен завод в Мексико.От там бълват яко. Та не знам за какво им е в Америка да правят.Мексико има споразумение с европа каквото се произведе там да се смята за евростандарт.И Нисан имат завод там. А този номер с Форд го направи и Мазда.В щатите се знае,че Мазда се прави в завод на Форд за техният пазар.Живях там работех за един дилър та ги знам тия работи до някъде.

Коментиран от #33


Оценка:
-1 +1

гощо
30 Отговор
Ще препоръчам на 99% от коментиращите тук да си запалят 20 годишните трошляци,вероятно френски бангии,че по ефтинки частите и да не се обаждат в статии за коли.Благодаря!

Коментиран от #38


Оценка:
-3 +3

шофьора
31 Отговор
От една страна новите коли са компютърни игри и много по-малко автомобили от 20 годишните. От друга стана циганин и форд не боледуват - направо умират.

Оценка:
-2 +2

НЕКОЙ СИ
32 Отговор
Аз чакам да навлязат у нас китайските коли и си купувам една на изплащане. От няколко години наблюдавам качеството на китайските авточасти/ с тва се занимавам/. Вече почти нямат разлика с другите заместители- турски ,италиянски ,испански. Даже имам много случаи ,когато китайски лагери изкарват повече от СКФ/примерно/ , а са 2-3 пъти по-евтини. Тва е . Скоро за префалените европейски продукти ще настанат тежки времена

Оценка:
-3 +2

апостол
33 Отговор

До коментар #29 от "гощо":


Това вече не важи. Нямат нищо общо с Форд. Мазда 3 се прави в Мексико, Мазда 6 и CX-5 в Япония. Мазда ще прави общ завод с Тойота в Щатите.

Оценка:
-0 +0

Гост
34 Отговор
Ахахахахаха 2 боклука се събрали кола да правят 😂😂😂😂😂

Оценка:
-0 +3

гост
35 Отговор
Не знам за какви бензини сънуваш, ама аз карам кола от магазина 92 000 км и на 60 000 ми смениха екобуста с нов и сега за 32 000 пък турбината се разлопа. Форд до 100 000 докато има гаранция и после някой автомобилен некрофил да му бере гайлето.

Оценка:
-0 +0

Мале, мале
36 Отговор

До коментар #20 от "Мале, мале":


Само да кажа на младежа от номер 23 - Каквото и да преведеш на английски - ЗАВОД или ФАБРИКА превода е един исъщ -FACTORY.
Тъй,че брат във Кьолн е FORD FACTORY.
И повярвай това нещо е огромно .

Коментиран от #37


Оценка:
-1 +0

ФауВе
37 Отговор

До коментар #36 от "Мале, мале":


Има си FACTORY, има си и PLANT.

Оценка:
-0 +0

КУХ
38 Отговор

До коментар #30 от "гощо":


А бе то бангийте са повечето германски...а и ние страдаме от скапани германски части във френските ни авт.Всичко което е здало багажа в моя Сценик 2 е СИМЕНС...НЕ МИ СЕ ИЗБРОЯВА....2ЧАСА....

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка