20 Декември, 2018 12:26 10 007 29

Поръчки за руския Rolls-Royce, без да е ясна цената

  • aurus-
  • senat
Поръчки за руския Rolls-Royce, без да е ясна цената - 1

Един от дилърите на марката Aurus (Кортеж) започна да приема поръчки за седана Senat. Всеки, който желае да стане собственик на най-луксозната руска кола, трябва да внесе депозит от 1.5 млн. рубли - сума, равняваща се приблизително на 20 000 евро.

По-интересното обаче е, че в договора не фигурира нито срок за доставяне, нито оборудване на колата, нито крайна цена. Изданието "Ведомости" съобщава, че цените на Audus Senat ще станат ясни през януари, следващата година.

Според непотвърдена информация, цената на Aurus Senat ще е от порядъка на 10 млн. рубли, което се равнява на малко над 130 000 евро. Спекулира се и, че първите доставки щели да се осъществят през лятото на 2019-а, но официално потвърждение за това няма.

Въпреки всички неясноти около новата луксозна руска кола, от компанията заявиха, че поръчките са толкова много, че превишават възможностите на Aurus Motors. В момента със седана се занимава корпорацията НАМИ, която може да произвежда максимум по 150 автомобила годишно.

Поръчки за руския Rolls-Royce, без да е ясна цената

От 2021 година производството ще бъде преместено в "Соллерс", което ще даде възможност производството да се увеличи драстично. Тогава в "Соллерс" ще могат да правят по 5 000 автомобила на година.

Ще припомним, че всички модели на Aurus са оборудвани с 4х4 система. Те разполагат с хибриден силов тракт, състоящ се от 4.4-литров V8 мотор с мощ от 598 сили (880 Нм) и с електрически мотор генератор, с мощ от 40 коня.

Автоматичната трансмисия е деветстепенна и е разработена от московската компания КАТЕ, а всичко това ще позволява на Senat да ускорява до 100 км/ч за шест секунди. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.

Поръчки за руския Rolls-Royce, без да е ясна цената


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 фонзи

    52 22 Отговор
    Рашките определено знаят ,как да направят конкурент на бентли !!!!

    Коментиран от #16

  • 2 хахахах

    67 16 Отговор
    Копирано или не важното е че правят нещо докато ние само си бъркаме в носа и злобеем

    Коментиран от #8, #9, #17

  • 3 Гаргамел

    22 39 Отговор
    тея крадат повече и от китайците....

    Коментиран от #5

  • 4 Зевзека

    21 10 Отговор
    Възможност за поставяне на газово ще има ли?

    Коментиран от #27

  • 5 Прогрес

    14 5 Отговор

    До коментар #3 от "Гаргамел":

    Технически прогрес няма да има, ако всеки открие нещо и друго не го използва ... справка, плащай скъпи патенти за всичко и се опитай да разработиш собствен продукт - просто не става. Затова се опитват и кликането с мишка да патентоват, защото после цял живот лежиш и печелиш от правителства в Африка да плащат подобни патенти ;)
  • 6 Име

    16 13 Отговор
    Задницата прилича на Бентли а отпред Ролс-Ройс

    Коментиран от #11

  • 7 Drittes Reich

    17 32 Отговор
    Още не са го направили, ушанките отново ще произведат курник, както винаги до сега.

    Коментиран от #26

  • 8 NikNay

    17 1 Отговор

    До коментар #2 от "хахахах":

    Много си прав, германците ни одбичиха и ще строят на фолксваген груп в Турция в
  • 9 Гошо Тунинга

    6 15 Отговор

    До коментар #2 от "хахахах":

    Нещо правят . Точно така ,но какво никой не знае . Не знаят кога ,какво и колко. И още нещо за цената , ако този автомобил се произвежда качествено и няма евтини заместители те не могат да го произведат за 130хил евро. Да ви припомня какво каззаха руснаците когато през 90-те започнаха да внасят Мерцедеси за правителството. Че тяхните правителствени автомобили -руско производство струват на държават 3 пъти повече ,ако имат подобни екстри , а те дори не се доближават до удобство и надеждност .
  • 10 гост

    5 21 Отговор
    Много нескопосана кражба на дизайн. Дори и собствено име не могат да измислят. Аурус......... от Тойота Аурис

    Коментиран от #14

  • 11 СЕКИ НОВ ФОРД Е С ПРЕДНИЦА НА

    4 6 Отговор

    До коментар #6 от "Име":

    ДАЧИЯ!!!! ХАХАХАХА...
  • 12 Кондйо

    8 15 Отговор
    Няма как да крадеш чужд дизайн и да искаш да се цени. Много бедно и мизерно
  • 13 choko

    4 12 Отговор
    Всичко добре но тази ръчка на скоростите е като дръжка на лопата
  • 14 Бай пешо

    12 5 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Бастун - името идва от първите няколко букви на Aurum (лат. злато) и Russia (лат. Русия)
  • 15 ДО 14 Бай пешо

    3 14 Отговор
    До 14. Руски трол. Никой не го интересува каква история е съчинена за произхода на име. По твойта логика що не си регистрираш фирма SONY. От първите букви на жена ти Соня и Никой (който си всъщност)

    Коментиран от #20

  • 16 Хихи

    6 9 Отговор

    До коментар #1 от "фонзи":

    Я пак. Ушанките знаели как да правят коли!:-):-):-):-):-) Защо не кажат какъв двигател ползват? Сигурно се срамуват,че не могат един двигател да конструират!:-):-):-) Иначе изкопираха дизайна ! Смешници !!!:-):-):-):-):-):-):-):-)
  • 17 Хохохо

    6 8 Отговор

    До коментар #2 от "хахахах":

    Ти нормален ли си!!! Къде ни сравняваш с Русия ??? Само Москва преди години беше 8 милиона! На нас не ни трябва да произвеждаме, нашия бизнес е туризъм и винопроизводство! Румъния, Чехия, Сърбия си продадоха заводите ! Полша и ГДР фалираха и нямат автомобилистроене. Ние от какъв зор трябва да правим коли ?????
  • 18 Хахах

    3 16 Отговор
    Щом е сделано в Русия - НЕ СТАВА!!! Имат си репутация. Напразно се напъват
  • 19 Боко

    5 6 Отговор
    С тези престилки направо пребиха змея!Няма отърване от москветата!
    Тук има плагиатство поне от 4-5 марки!
  • 20 asddsa

    3 3 Отговор

    До коментар #15 от "ДО 14 Бай пешо":

    Мога да си регистрирам фирма Сону или Сани например. Една буква е различна.
    Iphone като използват phone да не би да не мога да го използвам за моя марка телефон ?
  • 21 АУУУУРУС-ка щайга

    2 6 Отговор
    Името значи АУУУУУУУУУУУрус-ка кола бегай че се разпадне хахаха
  • 22 ???

    11 4 Отговор
    Чудна машина! До всички дето плюят всичко руско: отивайте директно в Анадола!

    Коментиран от #23

  • 23 Йосип Броз Тито

    5 4 Отговор

    До коментар #22 от "???":

    Че какво против имаш Анадола? Аз съм ходил много пъти и нищо лошо не съм видял там...
  • 24 Гого

    1 3 Отговор
    Ще чакам да си я купя от Дупница и ще гледам да е с табелка уникат или като нова на 15 години с 60к пробег
  • 25 гост

    8 2 Отговор
    Нали били бедни руснаците и живеели в нищета , пък желаещите да дадат по 20 хиляди евро капаро са много. Я да видим колко от нашите кравари в България дето пишат тук могат да извадят по 12 хиляди евро и да си купят по една скромна дачия.
  • 26 гост

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "Drittes Reich":

    А ние като демократична страна какво произвеждаме?
  • 27 Бай Цвятко

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "Зевзека":

    Важното е, че има калобрани.
  • 28 Метгонтан

    0 0 Отговор
    " Поръчки за руския Rolls-Royce, без да е ясна цената " , това може да означава само :
    1. Не може да струва кой знае колко , все пак е руски трошляк и всеки който работи в комбинат може да си я купи
    2. Има интерес защото все още никой не се е возил на нея , но след като излезе на пазара ще е като новия модел на Лада - около него се шуми само в Расия , България и в някоя бивша Руска республика с висока радиация
  • 29 GMP

    0 0 Отговор
    Руснаците са вторият по големина износител на оръжие в света, включително високо технологично. Руснаците са една от най-големите космически нации, като техните станции се ползват от множество държави. Защо да не могат да отделят ресурс за производство на качествен автомобил, който при това е предназначен за високо платежоспособна клиентела.