Kanto Auto Works (KAW) не е особено известно име извън пределите на Япония. Този конгломерат от заводи обаче произвежда около 360 000 автомобила от 10 модела на Toyota, включително и суперлуксозната лизмузина Century, в която се вози императорът в Страната на изгряващото слънце.
Втората генерация на Toyota Century е представена през 1997-а, 30 години след първата, но за тези 3 десетилетия промените са незначителни. През 2018-а се появи и модернизирана версия или такана нареченото трето поколение, която вече е с V8 мотор, но класическата императорска Toyota си остава тази от 1997-а, с дванайсетцилиндров двигател под капака.
Моторът е V12-цилиндров, с работен обем 4996 куб. см. и четири разпределителни вала. Максималната мощност е ограничена на 280 к.с., които позволяват на лимузината да вдига 210 км/ч. Всъщност японците конструират първия 12-цилиндров агрегат в историята на японското автомобилостроене с две основни цели. Първата е да се намали до минимум шумът от двигателя, което не е коствало особени усилия.
Второто нещо, над което се съсредоточават в Toyota, е да постигнат възможно най-пълно оползотворяване на въртящия момент (максималната му стойност е 481 Нм при 4000 об/мин) при ниски обороти. Това също се удава на най-блестящите умове сред японските инженери, а резултатът е изключително плавно ускорение, допринасящо още повече за и без това уникалния комфорт. Задвижващи са задните колела, а скоростната кутия е четиристепенен автоматик.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 тойота
Коментиран от #33
12:12 28.12.2018
2 Radko
Коментиран от #4, #29
12:13 28.12.2018
3 lelelel
12:21 28.12.2018
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Порно
Коментиран от #8
12:29 28.12.2018
6 Пук
12:33 28.12.2018
7 Радо
Коментиран от #19
13:02 28.12.2018
8 Пена
До коментар #5 от "Порно":
И ходиш на село да се фукаш.13:54 28.12.2018
9 Радо
Коментиран от #20
15:17 28.12.2018
10 Антон
Коментиран от #13, #14
16:17 28.12.2018
11 Хггх
17:48 28.12.2018
12 Plameni
Коментиран от #15
18:02 28.12.2018
13 селянин 1
До коментар #10 от "Антон":
Ужас..картошкин пак събра минусите..явно за пръв път гледа дванайсетак на Тойота..под черно пвц.18:06 28.12.2018
14 driver
До коментар #10 от "Антон":
На Тръмп гаубицата по добра ли е?18:48 28.12.2018
15 Poq
До коментар #12 от "Plameni":
Явно не си наясно с доста неща около Тойота. Съветвам те да се образоваш, защото Тойота правят много много сериозни машини и не са като ваг посредствени.Коментиран от #17, #21, #44
20:03 28.12.2018
16 Токо
Зеленчуково босче е .
20:31 28.12.2018
17 Plameni
До коментар #15 от "Poq":
От 10г.карам Тойота и съм ги сменил три чисто нови, като се сменят на 4 г.Не съм видял нищо революционно в тях. Ще съм ти благодарен за информация.Коментиран от #18, #34
20:32 28.12.2018
18 Driver
До коментар #17 от "Plameni":
След като не си видял нищо добро от Toyota защо караш точно тази марка. Ще съм ти благодарен за информацията.Коментиран от #22
21:01 28.12.2018
19 АLFA Q 4
До коментар #7 от "Радо":
ЗАЩО ТРЯБВА ДА СЕ ПРОМЕНЯ САВЪРШЕНСТВОТО21:06 28.12.2018
20 АLFA Q 4
До коментар #9 от "Радо":
ВИЕ СЕ ХЕПТЕН ПОБРЪКАХТЕЛЕКУВАЙТЕ СЕ БЕ ПИЧОВЕ
21:08 28.12.2018
21 АLFA Q 4
До коментар #15 от "Poq":
НИКОГА НЯМА ДА СЕ ОБРАЗОВАТТЕ СИ КАРАТ ПО РЕЛСИ
НЯМА ШАНС... БИТА КАРТА
21:09 28.12.2018
22 Plameni
До коментар #18 от "Driver":
По принуда (служебна )Коментиран от #23
21:16 28.12.2018
23 Driver
До коментар #22 от "Plameni":
Подозирах такъв отговор е аз пък карам от 6 години Toyota и след като така любезно попита за нещо революционно в тази марка ще ти отговоря. Надеждност запазена марка на Toyota. Когато започнеш да поддържаш своя личена кола ще разбереш и другите предимства и недостатъци на този автомобилКоментиран от #24, #25
21:29 28.12.2018
24 Plameni
До коментар #23 от "Driver":
Не се чупи това, което го няма.21:36 28.12.2018
25 АLFA Q 4
До коментар #23 от "Driver":
ТОЗИ КАЛПАЗАН МИ Е НАБИЛ МИНУС И СИ МИСЛИ ЧЕ МИ ПУКА... НЯМА НАЧИН ДА РАЗБЕРАТ КАКВО Е НАДЕЖДНОСТ.. НЕ СА КАРАЛИ И ПОДДЪРЖАЛИ ТОЙОТАСВИКНАЛИ СА НА ПОСТОЯННА КУШИЯ С ТЕЯ РАЗДРЪНКАНИ ГЕРМАНКИ... ТИЯ ХОРА СА МАЗОХИСТИ
Коментиран от #35
21:40 28.12.2018
26 Антон
Коментиран от #27
21:52 28.12.2018
27 Driver
До коментар #26 от "Антон":
Антоне приятелю мненията ни са се пресичали и друг път в тази рубриката. Спомням си че четох твои коментар в който твърдеше че притежаваш Nissan gtr, Porsche I Mercedes. Е правя крачка назат ясно е че имаш много опит с колите.Коментиран от #28
22:03 28.12.2018
28 АLFA Q 4
До коментар #27 от "Driver":
ДА ГО ОЧАКВАМЕ И С, ТЕСЛА, А ЗАЩО НЕ И С, ЛА ФЕРАРИ,ОТДАВНА МУ СЕ
Коментиран от #31
22:13 28.12.2018
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 japbest
Коментиран от #36
23:00 28.12.2018
31 Антон
До коментар #28 от "АLFA Q 4":
Хах, тесла не ми е интересна. А защо така отреагираш сякаш пиша че съм притежател на кьонинг, пагани или бугати. По-интересно ми е къде живеете, излезте по улиците на София и вижте какви коли се карат, добре оборудвано БМВ 5 или е класа с трилитров дизел е на цената на гтр. Такива БМВ-та и е класи има десетки хиляди из България. Тука има вече поне две поршетата гт 2 РС, доста на брой гт 3 РС, над 300 нови ламбота, Макларъни и други подобни екзотики. Търси в Гугъл справката на КАТ за луксозните коли и ще останеш изненадан. Та от такава гледна точка не виждам нищо странно човек да притежава гтр. Света не се простира единствено до твоя мироглед. И защо викаш постоянно , не си нито интересен нито оригинален, по-скоро е проява на лош навик.Коментиран от #32
23:03 28.12.2018
32 АLFA Q 4
До коментар #31 от "Антон":
АБЕ ФРЕНД ТИ НЕЩО НЕ СЕ ЛИ ВЖИВЯВАШ.. И ДАЛИ ВСИЧКО Е НАРЕД В ГЛАВАТА ТИ06:44 29.12.2018
33 гощо
До коментар #1 от "тойота":
Като човек преболедувал своят Японски период с колите,но прогледнал късно,но по добре от никога те съветвам да не дрънкаш глупости без лично да си имал,карал и т.н. Сега не ми обяснявай как си имал Пасат от 92г големият сняг и не е запалил и немските коли са зле!09:28 29.12.2018
34 Днез
До коментар #17 от "Plameni":
В семейството ми караме три тойоти, едната я имаме от 15 години и сме и направили само ние около 300 000км, двигател и скоростна кутия не са пипани, само смяна на маслото. За тези години най-сериозния ремонт е съединител веднъж(600лв) , останалото е някоя дреболия по окачването през 2-3 години. Другите две тойоти ги имаме от по няколко години и освен смяна на масло друго не е правено. За мен това е революционно, спестили сме от поддръжка на автомобили няколко десетки хиляди лева поне, в сравнение ако карахме аналогични немски.Коментиран от #39
09:41 29.12.2018
35 Мерз
До коментар #25 от "АLFA Q 4":
Вярно си е братле! Който кара тойота забравя стреса от проблеми с колата. Тези с немските коли работят за колата, през 2 месеца оправят поредната грешка на таблото. Сензор за това, сензор за онова...защо са ми всички тези сензори, като те не работят и само създават ядове??Коментиран от #42
09:44 29.12.2018
36 Нмя
До коментар #30 от "japbest":
О да, лексуса вече е друго ниво. Там немските вече тотално издишат. Ако се видя с повече пари някой ден, то лексус задължително.09:45 29.12.2018
37 Николай Ангелов
09:48 29.12.2018
38 Кольо Камиона
09:58 29.12.2018
39 Plameni
До коментар #34 от "Днез":
Няма екстри ,няма какво да се счупи.За мен това не е революционен ,това е скучен,бездушен автомобил. Никой не споменава ,че е изпитал някакво положително чувство зад волана. Много ниски са ви критериите за автомобил. Относно проблеми не съм имал ,само съединител на секвенциална кутия на78000 км. (1000лв. ) но не мисля ,че автомобили от други марки под 100000 км.ще имат проблеми.Коментиран от #40
10:22 29.12.2018
40 АLFA Q 4
До коментар #39 от "Plameni":
А НЯМАТ ПРОБЛЕМСАМО ДЕТО ЧИИИИСТО НОВ КАЕН ИЗКАРА ЧАК ДО ГРАНИЦАТА С ГЪРЦИЯ И НА ВЛИЗАНЕ БЛОООКИРАААА
НЯМА. НЕ.. НЕ
20:20 29.12.2018
41 панагюрския бик
21:46 29.12.2018
42 АLFA Q 4
До коментар #35 от "Мерз":
ЗНАЕШ ЛИ АЗ НЕ КАРАМ ТОЙОТА НО ОТ МНОГО ВРЕМЕ СЕ ЗАНИМАВАМ ПРОФЕСИОНАЛНО С АВТОМОБИЛИ И ИМАМ НАД 60 АВТОМОБИЛА НА ПОДДРЪЖКА, И ПРОСТО МИ Е НАПРАВИЛО ВПЕЧАТЛЕНИЕ КОЯ КОЛКО ЧЕСТО ДЕФЕКТИРАДОРИ СКОРО СЕ НАЛОЖИ ДА ТЪРСИМЕ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ ЗА RAV4,, ЗАТВАРЯХА МИ ТЕЛЕФОНА ТЪРГОВЦИТЕ
, И ОТГОВОРА ИМ БЕШЕ , АРЕ БЕГАЙТЕ БЕ
ТОВА НЕ МОЖЕ ДА ГО СЧУПИТЕ. ДОРИ И ПРИ ПОВТОРНО ОБАЖДАНЕ ПАК БЕШЕ ТАЗИ РЕАКЦИЯ... ПО ДОБРЕ Е ДА НЕКОМЕНТИРАМ ЗА НЕМСКИТЕ АВТОМОБИЛИ КАКВО ТЕКУЧЕСТВО НА ЧАСТИ И ФИНАСИ.. ЧАК МИ СТАВА ЖАЛ ЗА СОБСТВЕННИЦИТЕ
10:18 31.12.2018
43 Перник
23:36 02.01.2019
44 0000
До коментар #15 от "Poq":
Много сериозни машини прави койота.особено шевниЩото да ти кажа аз коли не съм убеден ,че могат да произвеждат.е да -правят опити и те като онези михлюзи французите ама само оживели аборти излизат.и преди да ме захапете ви казвам:в момента и аз карам гейша,ама то е от няма накъде,понеже си потроших една след друга немските коли и не ми се занимава в момента с тях карам каквото има
22:34 10.01.2019