30 Октомври, 2019 11:03 7 875 30

Fiat Chrysler и Peugeot Citroen се обединяват?

  • fiat-
  • chrysler-
  • peugeot-
  • citroen-
  • алианс-
  • psa-
  • fca

Ако това се случи, новият концерн ще се превърне в най-големия автомобилен производител в света

Fiat Chrysler и Peugeot Citroen се обединяват? - 1

Концерните FCA (Fiat Chrysler Automobiles) и PSA (PSA Peugeot Citroën) Group водят преговори за сливане. Ако това се случи, то новообразуваният концерн ще се превърне в най-големия в света автомобилен производител.

Информацията е на The Wall Street Journal, които се позовават на анонимен високопоставен източник. Според нея, в момента се разглеждат няколко варианта за обединяване на активите, но все още няма гаранции за окончателна договорка.

Ще припомним, че още през пролетта на тази година, семейство Пежо, които са един от трите най-големи акционера в PSA, заявиха, че са готови да подкрепят евентуалното сливане с Fiat Chrysler Automobiles или дори пълното му поглъщане.

Идеята е тази евентуална сделка да измъкне FCA от финансовите затруднения и в същото време да укрепи позициите на PSA в Северна Америка. Ако това се случи, то зад Океана основни играчи ще са брандовете Jeep и RAM.

В състава на FCA влизат марките Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, RAM и SRT, както и производителя на промишлени роботи Comau и специализираната в производството на чугун и алуминий компания Teksid.

PSA Group пък владее марките Peugeot, Citroen, Opel, DS и Vauxhall. Проблем за евентуалната сделка обаче може да се окаже и участието на китайската компания Dongfeng Motor Group, която притежава 12.2% от PSA.

Именно заради китайците, сделката попадна в полезрението на Комитета по чуждестранни инвестиции на САЩ, като в момента ведомството внимателно изучава всички операции, в които са замесени китайците.

Ако въпросната сделка се осъществи и концерните FCA (Fiat Chrysler Automobiles) и PSA (PSA Peugeot Citroën) Group се слеят, то те ще се превърнат в най-големия автомобилен производител в света с капитализация на ниво от 50 млрд. долара.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 1234

    17 28 Отговор
    Който св обедини с италянците ще потъне с тях. Най изостаналия концерн. Само с пици не става. Ако гранцузите се вържат ще пострадат. Да ги изчакат да фалират и тогава.

    Коментиран от #8, #11

  • 2 ФИАТ

    36 15 Отговор
    да се събират , фолксваген трябва да умре !
  • 3 пижо

    11 18 Отговор
    Те за нищо не стават и без това.

    Коментиран от #5

  • 4 сектант

    27 6 Отговор
    Пежо стават доста мощни и в това няма нищо лошо.

    Коментиран от #28

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Алфа Ромео

    10 14 Отговор
    Алооо Хемингуей, Ланчия не съществува от няколко години.

    Коментиран от #15, #16

  • 7 Миризлив пор

    20 5 Отговор
    Всички тези обединения водят само до скъсяване на живота и пробега на продаваните автомобили.
  • 8 Алфа Ромео

    30 10 Отговор

    До коментар #1 от "1234":

    Ганчо, много от съвременните автомобилни иновации тръгват от италианците, комън-рейл примерно с която работят всички съвременни дизели. Айде пали димящото 20 годишно TDI и отивай в Кауфланд за промоции, не се излагай повече тук.

    Коментиран от #10

  • 9 gvdff

    5 12 Отговор
    Не помня от пежо и ситроен нямат сериозна бегачка, нямат нищо, което да върви с меган рс и сивик тайп ар, че май и хюндай ги бягат. А какво остава за бегачка като джулията, която се мери с мерц ц клас и бмв м3. Нямат и кой знае какви интересни сув. Имат ок коли, но нямат нещо, което да мечтаеш да караш.
    Предвид тези неща, значи ли, че алфите ще станат скучни коли за нормални хорица и джулия и стелвио ще имат по има няма 300 коня.

    Коментиран от #24, #27

  • 10 Гост

    12 15 Отговор

    До коментар #8 от "Алфа Ромео":

    Много от иновациите са италиански,но преди 100 години. Сега Фиат от фалит на фалит отиват. Отделиха марката Ферари та дано нещо им остане след фалита. Макароните се обединиха с Крайслер и сега са пълна трагедия и двете компании.

    Коментиран от #13

  • 11 Гранцузинъ

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "1234":

    Пиши им на лично.
  • 12 Муя

    14 2 Отговор
    Fiat примесен с Opel с щипка Chrysler за разкош?!?

    Коментиран от #23

  • 13 Глей ти

    14 3 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Я пак помисли. Американците бяха зле, когато ги управляваха Мерцедес. Бяха си пред закриване. Затова и германците бързаха да се отърват. А дали ФИАТ отиват към фалит е странно твое съждение, което ако подкрепиш с доказателства, ще сме ти много благодарни.

    Коментиран от #19

  • 14 Borislav Popov

    15 1 Отговор
    Значи ще ме появят още повече еднакви автомобили с разни емблеми.
  • 15 Хасан

    2 4 Отговор

    До коментар #6 от "Алфа Ромео":

    Съществува ама ти явно си бавняр
  • 16 Q4 00

    5 6 Отговор

    До коментар #6 от "Алфа Ромео":

    Поредният т.п фен с АIfa Romeo. Какво ще кажеш за Lancia Ypsilon?

    Коментиран от #17, #18

  • 17 Алфа Ромео

    5 2 Отговор

    До коментар #16 от "Q4 00":

    Ша кажа че е боклук, това не е Ланчия.
  • 18 Алфа Ромео

    3 2 Отговор

    До коментар #16 от "Q4 00":

    Добре в грешка съм явно, още съществува на документи явно със жалкото подобие на автомобил Ипсилон.
  • 19 Алфа Ромео

    7 4 Отговор

    До коментар #13 от "Глей ти":

    Отива към фалит ФИАТ само в мокрите му сънища.
  • 20 Неко не ста много запознати

    11 4 Отговор
    Автора и някой коментатори си пишат, колко да има нещо написано. Отдавна не сме 2009. Какви финансови затруднения, какви фалити ви гонят. Отворете вижте Крайслер-Фиат са на големи печалби при това от години в топ 50 по развитие. ПСА го бяха закъсали, но ги купиха китайците, сега и те са ок. Просто се сливат като равни. Имат възможност използват я, това е бизнес.
  • 21 Николай Тесларов

    6 1 Отговор
    Обединяват се , защото след като всички минат на електромобили, няма да имат пари за ток
  • 22 Emigrant

    6 3 Отговор
    Куцо, кьораво и сакато, колкото по големи и тежки, толкова по бързо и дълбоко ще потънат. Амин, айде да повлекат крак и за ВАГ
  • 23 Алфа Ромео

    7 3 Отговор

    До коментар #12 от "Муя":

    Кво те притеснява, ФИАТ дават до 9 години и до 300 000 км гаранция за колите си вече, не съм чул Пежо или Опел да дават такива гаранции.
  • 24 Ами

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "gvdff":

    Обаче това с коне ми звучи детско сетих се за 205 пежо 2.0. 700 кг с 2 литра мотор сигурно ще вдигне 60 км за 2 3 часа. А 4по 4 рали то нали сигурно 20 30 км макс. Има още куп други така че почети погледай тв. Като ме возиха 90 на това кабрио дето е като сапунерка. Взех да мисля по различен начин за талигите на Франция
  • 25 Димов

    3 1 Отговор
    Обединяването на фирми води до монопол. Свободата е в разнообразието и в изборът между много и различни.
  • 26 гощо

    1 7 Отговор
    ВАГ искаха да купят Алфа Ромео ама има се направиха на интересни!!! Ако Алфа беше минала под шапката на ВАГ щях да си купя! Сега е трошляк който не бих докоснал!
  • 27 Ppi

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "gvdff":

    Едно време когато Peugeot правиха 405 и 205 с двулитрови турбо мотори с двойно задвижване Honda правиха еднолитрови сапунерки
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Факт

    1 0 Отговор
    Аз ги видех бре, беха се събрали на 68-мия километър на Тракия. Най на далавера беше фиата, щото беше с двигател на крайслер, макар и в багажника.
  • 30 Голфууу

    1 0 Отговор
    След прочит на коментарите спя спокойно. В страната има много хора, които разбират много от бизнес, стратегии и тн.