31 Октомври, 2019 12:14 9 530 23

Fiat Chrysler и Peugeot се сляха

  • fiat chrysler automobiles-
  • groupe psa-
  • peugeot société anonyme-
  • fca-
  • psa

Fiat Chrysler Automobiles и Groupe Peugeot Société Anonyme обявиха, че се сливат в четвъртия по големина производител на автомобили в света. Двата концерна ще си разменят по 50% от собствеността под формата на акции.

Сделката ще бъде финализирана през следващите седмици. Управителният борд на бъдещия гигант ще бъде оглавен от сегашния шеф на FCA Джон Еклан, а изпълнителен директор ще стане Карлос Таварес, който сега ръководи PSA.

Сливането ще позволи на на двата концерна да икономисват по €3.7 млрд. годишно от разходи. Според официалното съобщение за сделката заводи няма да бъдат закривани. Централата на новосъздадения автопроизводител ще бъде базирана в Холандия, а акциите ѝ ще се търгуват на борсите в Париж, Милано и Ню Йорк.

 


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    86 13 Отговор
    СЕГА Е МОМЕНТА ДАЧИЯ ДА ГИ КУПЯТ ВСИЧКИТЕ!
  • 2 сектант

    73 10 Отговор
    Американци гответе се за пежаци!

    Коментиран от #13

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Анти милиционер

    41 1 Отговор
    Глобализация
  • 5 Миризлив пор

    66 2 Отговор
    От въпросните сливания на пазара няма вече конкуренция и индентични марки, иновациите се свиват тотално а колите започват да си приличат все повече и повече. Реално на пазара останаха 3 или 4 холдинга които държат над 80% от пазара т.е. вече производителите ще диктуват пазара а не потребителите.

    Коментиран от #6, #19

  • 6 Анти милиционер

    29 7 Отговор

    До коментар #5 от "Миризлив пор":

    Така е и с т.нар. "медии" на запад. Затова нямат различна гледна точка, от тази на жида.

    Коментиран от #8

  • 7 1234

    42 5 Отговор
    Глобалозма вече задмина и комунизма, както по свобода на словото така и по избор на стоки. Юдеите това искат тотал контрол над всички парични потоци в областта на услуги стоки и финанси. В Азия е надежата да направят обрат. Вече всв едно какъв ти е телевизора, телефона, дрехите вече и колата. Няма идентичност като при лоши соц. След 20 г всички с ел коли и е все едно каква марка е ще са едни и съши като маратонките
  • 8 Миризлив пор

    27 2 Отговор

    До коментар #6 от "Анти милиционер":

    Тук да не е различно? 2-ма държат хартиените издания а електронните май бяха на 2 или 3 човека. Сещам се и за друго - едни и същи части на Пежо и Ситроен - ако ги търсиш за Пежо цената е една а ако търсиш за Ситроен цената е с едни 30% надолу...
  • 9 Су27

    33 8 Отговор
    Все ми е тая каква кола ще карам. След като ме кефи на вид и надеждност къде е проблема? Много знаем ние на световно ниво кораби, влакове, самолети и всякакъв вид електроцентрали какво си споделят технологично и в какви консорциуми да сляти! Много седиме като професори да ги нищим. Нито можем да бъдем на мястото на шефовете, нито да им харчим парите. Не мога да коментирам хора и компании за които не мога дори да мечтая!

    Коментиран от #12

  • 10 хари

    15 1 Отговор
    няма да има независими производители на автомобили,накрая ще останат 4-5 гигантски концерна които ще погълнат всичко
  • 11 хари

    17 1 Отговор
    за съжаление тия сливания са полезни само за производителите,потребителите губят от това,предпочитам болните фирмите да фалират и на тяхно място да дойдат нови и можещи
  • 12 Миризлив пор

    23 0 Отговор

    До коментар #9 от "Су27":

    Когато са няколко концерна спокойно могат без да се карат да договорят живота на даден автомобил ако за голф2 е бил 15 години за сегашния е мксимум 7. Т.е. вземаш на изплащане и след това трябва да изхвърлиш защото започва да се чупи всичко наред, така нареченото програмирано остаряване на нещата. Могат спокойно да започнат да влагат системи и екстри които никой не ползва и на никой не му трябват но пък оскъпяват автомобила 2-но и т.н. просто в един момент ще караш скъп автомобил който не те кефи а и се троши често за радост не някой мениджър.

    Коментиран от #14

  • 13 123

    16 0 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Не за пежаци, а за пеугеоти...
  • 14 123

    25 4 Отговор

    До коментар #12 от "Миризлив пор":

    Глупости. Която и да е от новите марки да хванеш, с малки изключения - всеки автомобил ще мине безпроблемно 200-300 хиляди за 10-15 години. Стига да го поддържаш добре. Тия митове за неразрушимите Голф2 ги разправяй в Перник и на хора, които са нямали такъв. Проблемът е, че у нас идват коли над 10 години, а дори и тези на 5 години са вече на 500-600 000 километра и изискват по-скъпа поддръжка и повече ремонти.
  • 15 PSA

    23 9 Отговор
    Този алианс изглежда по-разумен от сливането с "Рено-Нисан". ПСА започна изпълнението на 10-годишна програма за завръщане на американския пазар и Таварес обясни колко внимателни ще бъдат без да се хвърлят на сляпо. Сега ще ускорят нещата, защото "Крайслер"е стабилен с марките си за джипове и пикапи. ПСА пък прави отдавна с "Фиат" бусове и баничарки на общи платформи. "Алфа Ромео" е спортният бранд, "Ситроен" - иновативният, "DS" - луксозният, "Опел" поема електрификацията, а "Пежо" си е просто стабилната класика. Стига с тия глупости, че всичко щяло да стане еднакво - няма такъв филм.
  • 16 Фффф

    3 1 Отговор
    Чакам сега и мен да купят.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Дъ Клаш

    11 4 Отговор
    Мерцедес и Бмв ще бъдат погълнати от китайците.

    Коментиран от #20

  • 19 Глупости

    4 4 Отговор

    До коментар #5 от "Миризлив пор":

    Винаги ще различа, без да гледам емблемата Мерцедес, БМВ, АУДИ,Пежо, и всички останали популярни марки. И преди 50 години всичките са имали по едно табло, един волан, 4 гуми и т.н. Сега всички имат по няколко таблета. И какво от това ?
  • 20 гост

    8 1 Отговор

    До коментар #18 от "Дъ Клаш":

    И двете отдавна са погълнати от араби. Може да направиш проверка кой държи акциите

    Коментиран от #21

  • 21 Гъст

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Кажи кои?
  • 22 Ама това на снимката е

    1 0 Отговор
    Додж

    Коментиран от #23

  • 23 fts

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Ама това на снимката е":

    Додж е от Крайслер Груп. Очаквам с нетърпение да видя Dodge Ram 2.0 HDI ;)