Новини

Fiat Chrysler и Peugeot се сляха

Публикувана: 31 Октомври, 2019 12:14
23 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8440
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 18 гласа.

Fiat Chrysler Automobiles и Groupe Peugeot Société Anonyme обявиха, че се сливат в четвъртия по големина производител на автомобили в света. Двата концерна ще си разменят по 50% от собствеността под формата на акции.

Сделката ще бъде финализирана през следващите седмици. Управителният борд на бъдещия гигант ще бъде оглавен от сегашния шеф на FCA Джон Еклан, а изпълнителен директор ще стане Карлос Таварес, който сега ръководи PSA.

Сливането ще позволи на на двата концерна да икономисват по €3.7 млрд. годишно от разходи. Според официалното съобщение за сделката заводи няма да бъдат закривани. Централата на новосъздадения автопроизводител ще бъде базирана в Холандия, а акциите ѝ ще се търгуват на борсите в Париж, Милано и Ню Йорк.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 18 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
1 Отговор
СЕГА Е МОМЕНТА ДАЧИЯ ДА ГИ КУПЯТ ВСИЧКИТЕ!

Оценка:
-13 +86

сектант
2 Отговор
Американци гответе се за пежаци!

Коментиран от #13


Оценка:
-10 +73

3
Този коментар е премахнат от модератор
Анти милиционер
4 Отговор
Глобализация

Оценка:
-1 +41

Миризлив пор
5 Отговор
От въпросните сливания на пазара няма вече конкуренция и индентични марки, иновациите се свиват тотално а колите започват да си приличат все повече и повече. Реално на пазара останаха 3 или 4 холдинга които държат над 80% от пазара т.е. вече производителите ще диктуват пазара а не потребителите.

Коментиран от #6, #19


Оценка:
-2 +65

Анти милиционер
6 Отговор

До коментар #5 от "Миризлив пор":


Така е и с т.нар. "медии" на запад. Затова нямат различна гледна точка, от тази на жида.

Коментиран от #8


Оценка:
-7 +29

1234
7 Отговор
Глобалозма вече задмина и комунизма, както по свобода на словото така и по избор на стоки. Юдеите това искат тотал контрол над всички парични потоци в областта на услуги стоки и финанси. В Азия е надежата да направят обрат. Вече всв едно какъв ти е телевизора, телефона, дрехите вече и колата. Няма идентичност като при лоши соц. След 20 г всички с ел коли и е все едно каква марка е ще са едни и съши като маратонките

Оценка:
-5 +41

Миризлив пор
8 Отговор

До коментар #6 от "Анти милиционер":


Тук да не е различно? 2-ма държат хартиените издания а електронните май бяха на 2 или 3 човека. Сещам се и за друго - едни и същи части на Пежо и Ситроен - ако ги търсиш за Пежо цената е една а ако търсиш за Ситроен цената е с едни 30% надолу...

Оценка:
-2 +27

Су27
9 Отговор
Все ми е тая каква кола ще карам. След като ме кефи на вид и надеждност къде е проблема? Много знаем ние на световно ниво кораби, влакове, самолети и всякакъв вид електроцентрали какво си споделят технологично и в какви консорциуми да сляти! Много седиме като професори да ги нищим. Нито можем да бъдем на мястото на шефовете, нито да им харчим парите. Не мога да коментирам хора и компании за които не мога дори да мечтая!

Коментиран от #12


Оценка:
-8 +32

хари
10 Отговор
няма да има независими производители на автомобили,накрая ще останат 4-5 гигантски концерна които ще погълнат всичко

Оценка:
-1 +14

хари
11 Отговор
за съжаление тия сливания са полезни само за производителите,потребителите губят от това,предпочитам болните фирмите да фалират и на тяхно място да дойдат нови и можещи

Оценка:
-1 +16

Миризлив пор
12 Отговор

До коментар #9 от "Су27":


Когато са няколко концерна спокойно могат без да се карат да договорят живота на даден автомобил ако за голф2 е бил 15 години за сегашния е мксимум 7. Т.е. вземаш на изплащане и след това трябва да изхвърлиш защото започва да се чупи всичко наред, така нареченото програмирано остаряване на нещата. Могат спокойно да започнат да влагат системи и екстри които никой не ползва и на никой не му трябват но пък оскъпяват автомобила 2-но и т.н. просто в един момент ще караш скъп автомобил който не те кефи а и се троши често за радост не някой мениджър.

Коментиран от #14


Оценка:
-0 +22

123
13 Отговор

До коментар #2 от "сектант":


Не за пежаци, а за пеугеоти...

Оценка:
-0 +15

123
14 Отговор

До коментар #12 от "Миризлив пор":


Глупости. Която и да е от новите марки да хванеш, с малки изключения - всеки автомобил ще мине безпроблемно 200-300 хиляди за 10-15 години. Стига да го поддържаш добре. Тия митове за неразрушимите Голф2 ги разправяй в Перник и на хора, които са нямали такъв. Проблемът е, че у нас идват коли над 10 години, а дори и тези на 5 години са вече на 500-600 000 километра и изискват по-скъпа поддръжка и повече ремонти.

Оценка:
-4 +23

PSA
15 Отговор
Този алианс изглежда по-разумен от сливането с "Рено-Нисан". ПСА започна изпълнението на 10-годишна програма за завръщане на американския пазар и Таварес обясни колко внимателни ще бъдат без да се хвърлят на сляпо. Сега ще ускорят нещата, защото "Крайслер"е стабилен с марките си за джипове и пикапи. ПСА пък прави отдавна с "Фиат" бусове и баничарки на общи платформи. "Алфа Ромео" е спортният бранд, "Ситроен" - иновативният, "DS" - луксозният, "Опел" поема електрификацията, а "Пежо" си е просто стабилната класика. Стига с тия глупости, че всичко щяло да стане еднакво - няма такъв филм.

Оценка:
-9 +22

Фффф
16 Отговор
Чакам сега и мен да купят.

Оценка:
-1 +3

17
Този коментар е премахнат от модератор
Дъ Клаш
18 Отговор
Мерцедес и Бмв ще бъдат погълнати от китайците.

Коментиран от #20


Оценка:
-4 +11

Глупости
19 Отговор

До коментар #5 от "Миризлив пор":


Винаги ще различа, без да гледам емблемата Мерцедес, БМВ, АУДИ,Пежо, и всички останали популярни марки. И преди 50 години всичките са имали по едно табло, един волан, 4 гуми и т.н. Сега всички имат по няколко таблета. И какво от това ?

Оценка:
-4 +4

гост
20 Отговор

До коментар #18 от "Дъ Клаш":


И двете отдавна са погълнати от араби. Може да направиш проверка кой държи акциите

Коментиран от #21


Оценка:
-1 +8

Гъст
21 Отговор

До коментар #20 от "гост":


Кажи кои?

Оценка:
-0 +3

Ама това на снимката е
22 Отговор
Додж

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +1

fts
23 Отговор

До коментар #22 от "Ама това на снимката е":


Додж е от Крайслер Груп. Очаквам с нетърпение да видя Dodge Ram 2.0 HDI ;)

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът Борисов обяснява в парламента на БСП как се печелят избори
Аз си ви биех вас сам в София, без партия, без нищо. Сам си ви биех в София, излизах и си ви пердаших""

Още бисери