Fiat Chrysler Automobiles и Groupe Peugeot Société Anonyme обявиха, че се сливат в четвъртия по големина производител на автомобили в света. Двата концерна ще си разменят по 50% от собствеността под формата на акции.
Сделката ще бъде финализирана през следващите седмици. Управителният борд на бъдещия гигант ще бъде оглавен от сегашния шеф на FCA Джон Еклан, а изпълнителен директор ще стане Карлос Таварес, който сега ръководи PSA.
Сливането ще позволи на на двата концерна да икономисват по €3.7 млрд. годишно от разходи. Според официалното съобщение за сделката заводи няма да бъдат закривани. Централата на новосъздадения автопроизводител ще бъде базирана в Холандия, а акциите ѝ ще се търгуват на борсите в Париж, Милано и Ню Йорк.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
12:15 31.10.2019
2 сектант
Коментиран от #13
12:15 31.10.2019
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Анти милиционер
12:29 31.10.2019
5 Миризлив пор
Коментиран от #6, #19
12:34 31.10.2019
6 Анти милиционер
До коментар #5 от "Миризлив пор":
Така е и с т.нар. "медии" на запад. Затова нямат различна гледна точка, от тази на жида.Коментиран от #8
12:37 31.10.2019
7 1234
12:43 31.10.2019
8 Миризлив пор
До коментар #6 от "Анти милиционер":
Тук да не е различно? 2-ма държат хартиените издания а електронните май бяха на 2 или 3 човека. Сещам се и за друго - едни и същи части на Пежо и Ситроен - ако ги търсиш за Пежо цената е една а ако търсиш за Ситроен цената е с едни 30% надолу...13:03 31.10.2019
9 Су27
Коментиран от #12
14:26 31.10.2019
10 хари
15:13 31.10.2019
11 хари
15:22 31.10.2019
12 Миризлив пор
До коментар #9 от "Су27":
Когато са няколко концерна спокойно могат без да се карат да договорят живота на даден автомобил ако за голф2 е бил 15 години за сегашния е мксимум 7. Т.е. вземаш на изплащане и след това трябва да изхвърлиш защото започва да се чупи всичко наред, така нареченото програмирано остаряване на нещата. Могат спокойно да започнат да влагат системи и екстри които никой не ползва и на никой не му трябват но пък оскъпяват автомобила 2-но и т.н. просто в един момент ще караш скъп автомобил който не те кефи а и се троши често за радост не някой мениджър.Коментиран от #14
15:46 31.10.2019
13 123
До коментар #2 от "сектант":
Не за пежаци, а за пеугеоти...16:56 31.10.2019
14 123
До коментар #12 от "Миризлив пор":
Глупости. Която и да е от новите марки да хванеш, с малки изключения - всеки автомобил ще мине безпроблемно 200-300 хиляди за 10-15 години. Стига да го поддържаш добре. Тия митове за неразрушимите Голф2 ги разправяй в Перник и на хора, които са нямали такъв. Проблемът е, че у нас идват коли над 10 години, а дори и тези на 5 години са вече на 500-600 000 километра и изискват по-скъпа поддръжка и повече ремонти.17:01 31.10.2019
15 PSA
17:03 31.10.2019
16 Фффф
17:13 31.10.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Дъ Клаш
Коментиран от #20
20:41 31.10.2019
19 Глупости
До коментар #5 от "Миризлив пор":
Винаги ще различа, без да гледам емблемата Мерцедес, БМВ, АУДИ,Пежо, и всички останали популярни марки. И преди 50 години всичките са имали по едно табло, един волан, 4 гуми и т.н. Сега всички имат по няколко таблета. И какво от това ?21:09 31.10.2019
20 гост
До коментар #18 от "Дъ Клаш":
И двете отдавна са погълнати от араби. Може да направиш проверка кой държи акциитеКоментиран от #21
21:24 31.10.2019
21 Гъст
До коментар #20 от "гост":
Кажи кои?09:47 01.11.2019
22 Ама това на снимката е
Коментиран от #23
02:06 02.11.2019
23 fts
До коментар #22 от "Ама това на снимката е":
Додж е от Крайслер Груп. Очаквам с нетърпение да видя Dodge Ram 2.0 HDI ;)15:01 03.11.2019