Last news in Fakti

2 Януари, 2020 18:10 7 317 18

Карлос Гон избягал скрит в калъф от музикален инструмент

  • renault-
  • nissan-
  • карлос гон-
  • бягство
Карлос Гон избягал скрит в калъф от музикален инструмент - 1

Бившият шеф на алианса Renault-Nissan Карлос Гон е успял да избяга от Япония скрит в калъф от контрабас или друг голям музикален инструмент, твърди ливанският телевизионен канал MTV. Операцията по нелегалното му изтегляне от страната била планирана в продължение на месеци и проведена от частна паравоенна компания, съобщава BBC.

Частните командоси пристигнали в къщата, където Гон бе държан под домашен арест, маскирани като музиканти, за да изнесат "новогодишен концерт". 65-годишният мениджър е висок 167 см и това вероятно е спомогнало да се побере в необичайното укритие.

Гон бил откаран на летището в Осака, откъдето отлетял с частен самолет за Турция, а оттам - за Ливан. Справка в сайта FlightRadar24 показва, че самолет Bombardier Challenger е кацнал на бейрутското летище в ранните часове на 30 декември, което съвпада с информацията на MTV.

Според The Wall Street Journal за бягството на Гон са съдействали и негови местни поддръжници в Япония. Липсата му не била установена веднага, тъй като съдът не бил разпоредил да носи GPS-тракер. Междувременно самият Гон обяви, че на 8 януари ще даде пресконференция и ще обясни какво точно се е случило.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 X6 hyu

    26 3 Отговор
    Е.бах го тоя... Ще излезе опасен човек.

    Коментиран от #3

  • 2 Хаха

    25 0 Отговор
    Етова е калъф !
  • 3 Не той е опасния

    11 8 Отговор

    До коментар #1 от "X6 hyu":

    А тези които се опитват да го натопят.

    Да не мислиш че японците не се знаели, че ползва тези привилегии и дори самите те не са му ги предоставяли като благодарност, че ги измъкна от фалит.

    Просто японците прекалено много си повярваха, че вече могат без него.
  • 4 САЩ

    3 1 Отговор
    Жена му отрече версията калъф
  • 5 ОКР

    4 1 Отговор
    Е нали беше под постоянно видео наблюдение? Или трикове от мисията невъзможна?
  • 6 Уотсън

    15 2 Отговор
    Не знам кой крив и кой прав, ама си спомтям как преди 2-3 години от Нисан пуснаха на властите донос срещу Митсубиши, че автомобилите от един съвместен модел между двете марки, който се продава само на японския пазар, съответно с емеблемите на Нисан и Митсубиши, но се произвежда само в завод на Митсубиши, всъщност не отговаря на нормите за вредни емисии. Държавата глоби Митсубиши, акциите на компанията паднаха с 35% до колкото си спомням и изведнъж хоп - Нисан ги купиха за без пари... тогава Гон въртеше кормилото на Нисан между другото. Иначе той е човекът, който спаси Рено от фалит, а след това направи същото и с Нисан. Имаше затворени заводи, стачки, съкратени и т.н, но успя да ги изправи на крака и двете компании и да ги докара трайно до топ 3 по продажби в света - нещо, което великият и прехвален Макароне(да почива в мир) не можа да направи с Фиат за два пъти повече време.

    Коментиран от #9

  • 7 Доктор Тръмп

    5 11 Отговор
    Японците били умни ахаха.Първо с Фукушима се усраа и се чудят кво да правят сега тонове радиоактивна вода изпускат я в океана да и се нарадвамье всите.А Гон ги направи за смях.
  • 8 Boxer 3.0

    12 4 Отговор
    Възхищаваш се на един тарикат, водел тарикатска политика за да "изправи на крака" рено. За чия сметка?
    Валове със стегнатост, вместо със шпонки. Лагеруване на метал върху пластмаса. Евтинджос електроника, пълна със студени спойки, но пък с баснословни надценки. Уникална ненадежност.
    Като ви казвах, че Рено правят пари, а не коли, може би сега се вижда кой крив, кой прав.
    Апропо, при мен все още е в експлоатация, едно рено, правено в далечната 1991г. и работи идеално. Ама тогава, такива като тоя тарикат, само са мяукали покрай вратите на заводите на Рено...

    Коментиран от #12

  • 9 Boxer 3.0

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Уотсън":

    До Уотсън, #8 е за тебе.

    Коментиран от #13

  • 10 Следовател

    8 0 Отговор
    Този е играч спекулант. Хем не е съвсем престъпник, защото е на ръба на закона, хем похватите са съмнителни и под масата на сянка. Рено и Нисан са неговия начин да прави пари с нещо, което за нас са коли. Тази не-култура ще се налага все повече в световен мащаб уви. Мъск е от същата порода, но на много по-изтънчено ниво.
  • 11 Соколов

    8 0 Отговор
    Че начина за печалба е да намалиш цената на производатвото.То и ФВ слага части от Сеат в Бугати.Ама глупаците купуват.
  • 12 Коmapak

    6 0 Отговор

    До коментар #8 от "Boxer 3.0":

    Всичко направено преди 1996г. работи и ще работи още много дълго време! Оттогава насам хора като гореспоменатия борсов играч извисиха в култ пластмасата и накрая в калъф за контрабас имат право да си харчат 43млн. Поне такава е обявената от Япония цифра😊
  • 13 Уотсън

    7 0 Отговор

    До коментар #9 от "Boxer 3.0":

    Не го възхвалявам, даже напротив(не съм фен на Митсубиши, но се издразних по какъв начин ги придобиха), но просто това са фактите. Разбира се, темата е с продължение, за иззминалата година акциите са им паднали с 24-28%. А това с качеството не мисля че засяга само Рено-Нисан. Качествените автомобили останаха в миналия век и днес всички произвеждат консумативи. Сега карам две коли, '07 и '17, а до лятото имах и една '94, мисля че съм наясно с разликата, но и времето си лети. Иначе с интерес ще наблюдавам сагата с Гон, защото е весела история и предполагам след време някой все ще направи филм по случая :)
  • 14 type-R

    3 1 Отговор
    А някакъв, поне минимален, шанс Бойко да е следващия?
  • 15 До номер 9

    4 0 Отговор
    Никога не ми е било ясно какво толкова спетстяват от тия дребни шашми. Но сигурно се спестява, оттук и оттам и ей ги хиляда евро по-малък разход за сметка на абсолютен боклук.

    Коментиран от #16

  • 16 Boxer 3.0

    5 2 Отговор

    До коментар #15 от "До номер 9":

    Печалбата им не е толкова в спестяването при производството, колкото в последващото извиване на ръцете на клиента.
    Бързото сбаталясване на елементите им е основната цел, с последващо 20то кратно надуване на цените на резервните части.
    Ще си хвърлиш ли колата, заради едни чистачки (85лв комплекта), лентовият кабел на волана (400лв с монтажа), цифровата километражна платка (1200лв), платката за вентилаторчето в купето(250лв), алтернатор (1100лв), окислена букса за задната половина на колата (50лв за да не караш зимата с отворен заден прозорец) и още, и още...? Месец подир месец, хилядарка, подир хилядарка...
    Не ги знам сега , да ли продължават имекярскта си печалбарщина, но поне от мен няма да вземат нито стотинка, както и от хората които ме познават - загубиха ни като клиенти!

    Коментиран от #17

  • 17 type-R

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Boxer 3.0":

    Приказваш пълни глупости, защото не можеш да продадеш нафтаджийския си Голф. Чистачки 85 лв! Луд ли си бе! Кого лъжеш? Малко ли чистачки има по магазините?

    Коментиран от #18

  • 18 Boxer 3.0

    6 0 Отговор

    До коментар #17 от "type-R":

    Говоря за оригиналните чистачки, къв голф те гони пък тебе?