Новата Giulia ще стане повратна точка в историята на Alfa Romeo, твърди шефът на FIAT Серджо Маркионе в интервю за британското сп. Car Magazine. Амбициозната декларация е само част от грандиозните планове на италианците за завръщане на американския пазар.
Легендарната марка се готви за бляскаво възкресение в елита на световното автомобилостроене. "До няколко години Alfa Romeo ще се превърне в премиум бранд от ранга на Maserati", пророкува Маркионе. "Надъхани сме да доведем до съвършенство всеки детайл от новата Giulia - от дизайна до технологиите."
Завръщането на марката в Щатите е само началото на експанзия, чиито по-късни етапи предвиждат атака на европейските и азиатските пазари. За целта италианците ще трябва да се преборят с немските производители.
Giulia е замислен като принципно нов автомобил в развитието на Alfa Romeo през последните 30 години. Дългият 4.8 метра седан със задно предаване ще бъде построен на модернизираната американска платформа Compact Wide. Моделът ще се предлага и във вариант с четири задвижващи колела.
От интервюто на Маркионе пред Car Magazine става ясно също, че компанията подготвя и кросоувър. Лесно може да се прогнозира, че моделът ще използва агрегатна база от Jeep. Неговата премиера се очаква през 2015 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 рибаря
Коментиран от #89
11:58 21.07.2012
2 alfa,audi fen
12:16 21.07.2012
3 haha
12:19 21.07.2012
4 Баи Спиро
12:26 21.07.2012
5 Fiki
12:45 21.07.2012
6 Бивщ с обственик
12:48 21.07.2012
7 Бивш с обственик
12:49 21.07.2012
8 Бивш собственик
Коментиран от #28
12:51 21.07.2012
9 0990
12:54 21.07.2012
10 123
12:55 21.07.2012
11 M_SUX
Коментиран от #49
12:55 21.07.2012
12 6578
12:55 21.07.2012
13 Лило
Преди година купих същата кола за 5000 лв. .
За 1 година съм дал 2000 лв. и не мога да изляза от сервиза .
Все нещо трака, глъхне мотора, централното не работи всеки път .
Майстора вика , като ти е бил толкова акъла да купуваш италиански кошник ще обикаляш сервизите .
Излъгах се по дизайна, ако успея да я продам на някои циганин за 2000 лв. ще събирам пари за GOLF 4 .
Коментиран от #16, #21
13:00 21.07.2012
14 фен
13:00 21.07.2012
15 ......00
13:05 21.07.2012
16 голф гти
До коментар #13 от "Лило":
@13 голф 4 не си купувай модата им мина,мини на голф 5Коментиран от #18
13:09 21.07.2012
17 НаГаз
13:21 21.07.2012
18 Лило
До коментар #16 от "голф гти":
"голф гти" пари няма , криза е .И аз искам 5-тица ама 10 000 лв. са .
Как да продам Алфата за 2000 лв. и да добавя 8000 лв. , нямам толкова .
13:24 21.07.2012
19 АЛФА
горни носачи Фиорела + труд : 198
долни носачи Технород: 330
тампони стабилизираща щанга СуперПро: 50
предни биалетки Технород: 38
десен външен накрайник: 19
преден десен външен лагер СНР: 155
съединител Валео (комплект) : 288
лагер помпа Валео: 197
масло скорости: 38
термостат: 59
температурен датчик: 24
спирачна течност: 20
датчик масло: 10
гарнитура капак клапани: 39
лагери алтернатор: 40
задни биалетки Технород: 46
тампони задна стаб. щанга: 24
предни спирачни дискове: 116
предни накладки: 68
двигателно масло Селения 20К: 65
водна помпа: 64
кит вариатор: 14
ангренажен комплект + труд: 225
обслужващи ремъци и ролки: 290
въздушен филтър: 16
филтър купе: 29
кора под двигател: 100
реглаж преден и заден мост: 50
свещи Денсо иридиум: 200
боядисване на спирачни апарати: 120
заварка на картер (сълзеше леко): 60
предна емблема: 50
всички цени освен тези за горните предни носачи и ангренажа са без труд. С труда всичко излезе към 3700лв.
Колата е 147 2.0 ТС
Коментиран от #31
13:26 21.07.2012
20 !!!!!!
13:31 21.07.2012
21 Fiki
До коментар #13 от "Лило":
Лило, качествата на автомобилите закупени втора ръка зависят най-много от предишния собственик. Ако някой ненормален жабар и е взел душата от каране без дори да се сети да погледне щеката на маслото, да не говорим за другите "дреболийки", като обслужване, консумативи и т.н. то и танк да е ще се разтропа. Казвам го, защото повечето 147-ци в Бг са точно такива. Представям си що за 147-ца си взел за 5000 лв. И не, не продавам Алфа-та си. Закупена е от Италия от първи собственик с абсолютно всички документи и прилежно попълнена сервизна книжка от лицензиран сервиз. Явно няма нищо общо м/у двата автомобила, освен името разбира се:)13:34 21.07.2012
22 5678
13:36 21.07.2012
23 вввв
Коментиран от #30
13:43 21.07.2012
24 gost
13:52 21.07.2012
25 Баи Спиро
13:52 21.07.2012
26 кар
13:53 21.07.2012
27 5678
13:55 21.07.2012
28 cezar777
До коментар #8 от "Бивш собственик":
Колеги,минал съм и през великите немски автомобили VW,BMW,OPEL и няколко италиянки fiat marea 1.9 hlx,alfa 166,сега карам lancia libra 2.4jtd 150 hp. и трябва да ви кажа че наблюденията ми са че всичко е мит и за немските и за италянките.Всичко е до късмет и в какво състояние ще е автомобила който купувате.14:13 21.07.2012
29 Кофти
ОТНОСНО оказаната снимка - не ме впечатлява с нищо, прилича на италиански Опел, даже Инсиния е по-красива. Жалко, защото Алфа ако не друго, то поне са богове в дизайна, дано направят нещо по-близко до 159.... Айде дайте ми сега и 100 минуса, не ми пука!
14:48 21.07.2012
30 Вики
До коментар #23 от "вввв":
Електрониката в 147 е Bosh15:15 21.07.2012
31 гого
До коментар #19 от "АЛФА":
От коя гробница си я изкопал, бе колега!? Просто невероятно. Пък ако си я взел за без пари - за 3700 си я направил кукла, сметни ги за пасат или зафира тия части и гледай да няма наблизо пистолет. :-)Коментиран от #36
16:38 21.07.2012
32 дидо
Харесва ми дизайна им, но това е всичко което имат за съжаление !
17:52 21.07.2012
33 димитър пенчев
18:32 21.07.2012
34 Пирамид Хлътков
18:49 21.07.2012
35 баш майстор
Коментиран от #90
18:58 21.07.2012
36 Maurice
До коментар #31 от "гого":
Абе младеж,ти не разбра ли,че това са цените за годишно обслужване на Алфата. Всяка година изброените части се подменят,а ако случайно решиш да я изкараш от гаража да отидеш до магазина,то тогава след всяко излизане ще даваш по 3700 лева. Италианците освен дизайн друго не могат да правят. И те като руснаците са пълна скръб в технологиите.На тях им дай художници,музиканти,винари,макаронаджии,пицаджии и любовчии!!Коментиран от #37
19:16 21.07.2012
37 бг простотия
До коментар #36 от "Maurice":
@36 И ти не разбираш от нищо,те правят много добри коли!! А колегата дето дал 3700лв на година по добре да не кара кола,щото ако се качи на бмв или ауди на година ще трябва да дава 10 000лв хахахахаха егати тъпотиятя19:35 21.07.2012
38 yellow
19:43 21.07.2012
39 ВИП АМГ
20:01 21.07.2012
40 jiji
20:22 21.07.2012
41 охайска кола
Коментиран от #48
20:28 21.07.2012
42 Пепо
20:28 21.07.2012
43 варна
20:34 21.07.2012
44 Макарон
20:37 21.07.2012
45 бг бекове разбирачи
20:39 21.07.2012
46 Хах
Lamborghini
Maserati
Pagani
Не, италианците не могат да правят коли! БГ могат по-добре. Само като загледаш БГ автопарка и ти става ясно за какъв мършав народ става въпрос.. Ама разбирачи.
Алфите като са били фул ел пакет навремето, ви сте слагали възглавници в на бащите ви москвичите
20:44 21.07.2012
47 Калоян Неделчев
Коментиран от #55
20:52 21.07.2012
48 Анатоли Петков
До коментар #41 от "охайска кола":
Като ти гледам граматиката,толкова разбираш от за колите тематиката!20:56 21.07.2012
49 520 зендер
До коментар #11 от "M_SUX":
Абе то е ясно че ти БМВ няма да си вземеш ами вземи смени тая Седка с нещо по-вълнуващо от към двигатели пък и модел.122кс са за никъде при това тегло.А за Алфа не мисли и не сравнявай с БМВ.Не че са несравними.Общото е че и двете марки имат душа-истински са.Разликата е че БМВ за разлика от Алфа преуспява.Коментиран от #51, #72
21:33 21.07.2012
50 Coruyn
23:51 21.07.2012
51 ВИП АМГ
До коментар #49 от "520 зендер":
shto pak danesi kara choveka c klasata?00:19 22.07.2012
52 Тони
Първо всеки има вкус спрямо автомобил ,но в България са малко хората които биха оценили Алфа причината за това е ,че нямат парички за този автомобил за това си карат трошките.
То само обслужването на Алфа е колкото един почупен Голф или пък за едно изтъркано БМВ 3 СЕРИЯ от 92включително до 97год.
Италянската кола е като хубава жена можеш да я почустваш само ако опиташ от нея ...Ясно !
Дори и Хенри Форд свалял шапка като мине покрай него АЛФА РОМЕРО.
ОГЛЕДАЙТЕ СЕ КОЙ КАРА ГОЛФЧЕТА ,ВЕКТРИ И БМВ ДО 95ГОД.
САМО Ц........НИ .
00:45 22.07.2012
53 Стефания Литова
01:02 22.07.2012
54 Димитър Димитров
А и не можеш да слощеш щайга от ранга на Голф или тея BMW не ги хвалете имат дефек с турбото от 2000 до наши дни.Само АLFA Dreem Team!!!
04:08 22.07.2012
55 dgf
До коментар #47 от "Калоян Неделчев":
hahahahah ti lud li si kakav si fiat bili na 1vo mqsto po prodajbi hahahahah ti mai za vw ne si 4uval ili izob6to za celiq koncern VAG hahaha vika 1vi po prodajbi hahahah08:31 22.07.2012
56 Димитър Димитров
10:34 22.07.2012
57 Panchev
11:01 22.07.2012
58 wise
11:09 22.07.2012
59 до 57
Ако сравняваш Алфа с немците в този клас стои добре.Дизайна на 156 добро е само комбито седаните са на границата с грозотата особено преди фейслифта.
159 е с хубав дизайн но там проблемите с механиката и електрониката са много.
11:13 22.07.2012
60 Nomad
Що се отнася до първото място по производство на автомобили,
dgf, много години преди VAG да имат изобщо амбиции Фиат беше номер едно в света.
yellow, как да имаш оплаквания от candy като те са измислили автоматичните перални?
И изобщо, не бързайте да се изхвърляте, ами първо понаучете малко повече и тогава давайте компетентни мнения.
11:17 22.07.2012
61 алфист
12:00 22.07.2012
62 Audi
13:22 22.07.2012
63 Мен
16:53 22.07.2012
64 Пламен Трайков
18:39 22.07.2012
65 rado
19:19 22.07.2012
66 Пламен Трайков
19:36 22.07.2012
67 jtd
19:57 22.07.2012
68 Пламен Трайков
20:06 22.07.2012
69 Лъчезар Ананиев
20:22 22.07.2012
70 jtd
20:36 22.07.2012
71 Пламен Трайков
20:51 22.07.2012
72 M_SUX
До коментар #49 от "520 зендер":
Що ве, модела си е вълнуващ, щом 2.2 дизел 150к.с. ме развълнува, въпреки, че моя е сходен, не ми се мисли нещо с по-голямо двигателче. Общото е, че 2те марки имат душа, ама разликата е, че алфа + душа имат и екзотика. Като цяло от Алфа знаеха как да направят перфектната кола, но за кратко време, а с 159-ката казаваха, че и здравината е фиксирана. А това, че дадена марка преуспява, какво говори?. Много печалба за сметка на феновете.Повечето марки които не печелят достатъчно, правят най-добрите коли(винаги има изключения). Един пример е SAAB - страхотни автомобили и ми е адски жал за тази марка, като автомобилен фен. Една марка която ти дава индивидуалност. А за БМВ-то в някоя друга тема, ще загатна накъде ми се е променило мнението.:)21:03 22.07.2012
73 DIM4OU
Явно г-н Серджо Маркионе ( изпълнителният директор на автомобилния концерн ФИАТ) се надява американците да успеят да направят Alfa Romeo, което да се конкурира с Mercedes и AUDI .
Отново говори глупости, както преди че щял да затваря заводите в Италия, щото работниците били мързеливи и заради тях фирмата е зле финансово .
Тогава се наложи председателят на италианския парламент, г-н Джанфранко Фини да припомни на г-н Серджо Маркионе, колко средства държавата е отпускала досега за спасяването на концерна от фалит .И вместо да ръси простотии да вземат да си оправят таралясниците и поне да стигнат качеството на французите .
23:46 22.07.2012
74 alfa
00:03 23.07.2012
75 tira
12:15 23.07.2012
76 tira
имах възможност да пообиколя Европа и бих споделил за всички които обичаме колите. Германците си купуват един Мерцедес и се женят за една фрау до пенсия и след това. а Италианците през живота си си купуват много коли и имат много жени. купих си Фиат ритмо, после си купух Фиат темпра, сега карам Ланчия зета и споделям че досега не са ме оставили на пътя. не мога да кажа същото за останалите коли по света защото не съм имал възможност да ги имам/ползвам. що се отнася за Фиат, който желае да прочете за тях да влезе в укипедия и там ще разбере откога е основана фабриката кога техните работници са ползвали екстри, които сега някой заводи предлагат на работещите. и на края бих предложил на всеки като гледат съзтезания от формула-1 да видят на болидите на феррари коя е първата реклама/стикер залепен отпред на носа. бих споменал че Италианците са доста отдавна в Америка и начина на Американските заводи като производство на коли не се различава от производството на Фиат през 30г. на миналия век, пожелавам на Маркионе да успее.
12:52 23.07.2012
77 tira
http://xn----ftbnbybkzj9a.com/wp-content/uploads/2010/07/Alfa_b222.jpg
14:39 23.07.2012
78 tira
Основана 11 юли 1899
Седалище Торино, Италия
Служители 200 701
Продукти автомобили, камиони, военно оборудване, финанси
Годишен оборот 59,4 млрд USD (2008)
Нетни годишни приходи 1,721 млрд USD (2005)
Притежава Ferrari S.p.A., Maserati S.p.A. ФИАТ Груп притежава: Abarth & C. S.p.A., Alfa Romeo Automobiles S.p.A., Fiat Automobiles S.p.A., Fiat Light Commercial Vehicles S.p.A.,Lancia Automobiles S.p.A.
Уебсайт FiatGroup.com
Данните са от en:wiki
ФИАТ (на италиански език - FIAT S.p.A.), е италиански производител на автомобили, двигатели, финансова и индустриална група, базирана в Торино, Северна Италия. Компанията е основана през 1899 от група инвеститори, вкл. Джовани Аниели. Името на компанията “FIAT” е съкращение от “Fabbrica Italiana Automobili Torino” (Италианска фабрика за автомобили в Торино). ̀ Автомобили под марката FIAT са произвеждани и се произвеждат по целия свят – в Италия, Полша,Бразилия (бестселър [1]) и Аржентина. Джойнтвенчърни фабрики има във Франция, Турция, Египет (с държавната Насър – автомобилна компания), Южна Африка, Индия и Китай.
15:24 23.07.2012
79 tira
Дейността на групата първоначално е насочена към промишленото производство на автомобили, промишлени и селскостопански превозни средства. С времето дейността се разширява към много други сфери и сега групата развива дейност в много сектори на промишлеността и финансовите услуги. Това е най-големият италиански концерн, като същевременно развива значителни операции из целия свят, работи в 61 държави с 1063 компании, които имат над 223000 служители, 111000 от които са извън Италия.
Автомобили [редактиране]
Fiat 500 (2007) в Торино
FIAT Гранде Пунто
Списък на моделите FIAT от 1899 година
Fiat Group е най-големият производител на автомобили в Италия, с модели, включващи Fiat Panda, Grande Punto, Stilo, Idea, Croma, Ulysse и Doblò. Автомобилни компании, управлявани от Fiat Group Automobiles S.p.A, са Ferrari S.p.A. и Maserati S.p.A.. Днес автомобилната група управлява добре известни автомобило-производители, като Lancia Automobiles S.p.A, Alfa Romeo Automobiles S.p.A, Abarth & C. S.p.A., Fiat Automobiles S.p.A, IVECO S.p.A., и Maserati S.p.A.. Ferrari S.p.A. е собственост на Fiat Group, но се управлява автономно.
Наградата Кола на годината в Европа, европейското най-високо отличие в автомобилния бранш за изминалите 40 години, е печелена 12 пъти от Fiat Group, повече от всеки друг производител на автомобили. Последно Fiat Nuova 500 спечели наградата Кола на годината в Европа 2008[2]
Списък на моделите на FIAT Group, спечелили наградата Кола на годината в Европа:
1967: Fiat 124
1970: Fiat 128
1972: Fiat 127
1980: Lancia Delta
1984: Fiat Uno
1989: Fiat Tipo
1989: Фиат Темпра / Fiat Tempra
1994: Fiat Coupe
1995: Fiat Punto
1996: Fiat Bravo/Brava
1998: Alfa Romeo 156
2001: Alfa Romeo 147
2004: Fiat Panda
2008: Fiat 500
15:27 23.07.2012
80 tira
Джовани Аньели основава Fiat през 1899. През 1903, Fiat произвежда първия си камион.8 През 1908, за пръв път Fiat е изнесен за САЩ.9 През същата година е произведен първият самолетен двигател на Fiat. През 1910, Fiat става най-големия производител на автомобили в Италия — позиция останала досега. През същата година, заводът, лицензиран за производството на Fiat в Пукипси, NY, прави първата си кола. Това е преди представянето на конвейрната линия на Ford през 1913. Притежаването на Fiat по това време е било въпрос на престиж. Fiat се продава в САЩ на цена между $3,600 и $8,600, сравнено с US$825 за Model T през 1908.11
През 1986, FIAT купува Alfa Romeo от италианското правителство. Една година по-късно, Fiat придобива Maserati. През 1995 Alfa Romeo излиза от пазара в САЩ. Maserati се представя отново на американския пазар от Fiat през 2002.
Чужди предприятия [редактиране]
Fiat е ключов играч в развитието на автомобилната индустрия в редица страни през 1950-те, в частност в Източна Европа, Испания, и Турция.
Застава (Сърбия, Югославия) [редактиране]
Първото предприятие отваря през 1955, когато е постигнато споразумение с югославския автомобилостроител Zastava да сглобява Fiat за Източна Европа. Първата кола произведена от Zastava е версия на Fiat 1300 и Fiat 1400. През 1970, Zastava сглобява версия на новите (тогава) Fiat 124 и Fiat 125 , въпреки, че тези коли никога на практика не са произвеждани в Югославия – произвеждани са в Полша. Zastava 750, пусната през 1962, е версия на Zastava на икономичната мини-кола Fiat 600.
Най-масовата Zastava, Zastava 101, югославската версия на Fiat 128,никога не се е продавала в Италия.
Полски фиат/FSO (Полша) [редактиране]
Автомобилите Fiat са познати в Полша от 1920. През 1932, Polskie zakłady Inżynieryjne (Полски инженерни заводи, PZInż) започва производство на Fiat 508, произвеждани до 1939 също и като военни машини. През 1965, полското комунистическо правителство подписва сделка с Fiat за производството на подбрани Fiat модели в Полша, в FSO автомобилни заводи във Варшава, който е построен през 1951. Производството на новият автомобил Polski Fiat 125p – започва през 1967. Визуално той е идентичен с италианския Fiat 125, но използва по-стара технология на Fiat, датираща от 1960-те. След 1979, Fiat се изтегля от управлението на FSO и от тогава колите са с марка FSO. Година по-рано, логото FSO се появява на нов 4-врат хечбек FSO Polonez, използващ скоростната кутия от Fiat 125.
Лада (СССР/Русия) [редактиране]
През 1966, Fiat построява нов автомобилен завод на брега на река Волга. Нов град, наречен Толиати (на името на известен италиански комунист) се развива около завода, който започва да произвежда “народната кола”, наречена Lada. Тя е базирана на новия Fiat 124
Турция [редактиране]
В Турция, Fiat 124 се произвежда под лиценз от Tofaş като Tofaş Murat. Той е заменен по-късно от версия на Fiat 131, позната като Tofaş Şahin.
Испания [редактиране]
В Испания, SEAT (Sociedad Española de Automóviles de Turismo) е построен с помощта на Fiat и произвежда модели на Fiat под собствената марка до 1981, когато Fiat оттегля подкрепата си.
Южна Африка [редактиране]
В Южна Африка, Fiat Uno се сглобява по лиценз от Nissan, като обаче колата носи името Uno, без марката Fiat.
Вижте също
15:40 23.07.2012
81 niki
22:51 23.07.2012
82 spara
Немците купували един мерц и се женели веднъж . По принцип това говори добре и за колите им - здрави , и за жените им . А италианците цял живот се лутат , знаейки , че нито колите , нито жените им стават ... Живял съм там и ги знам какво представляват . Иначе езика им е приятен . Така , че , тира не се прахласвай толкова...
Коментиран от #83, #88
01:19 26.07.2012
83 Джапанков
До коментар #82 от "spara":
Яяя, какви притчи знаеш, разкажи още някоя, моля те... А случайно да имаш познати с мерцедеси или да следиш статистики и резултати от техническите прегледи в Германия и Австрия, например? ... Та приказката ти е почти интересна, трябва само да развиеш сюжетната линия и ще увеличиш аудиторията си. Относно достоверността и... тя е около 0,00000000000001%.Ако искаш надежден и безпроблемен автомобил, купуваш нещо произведено в Япония. Ако си много богат си купуваш кола от имиджова европейска марка (Астон Мартин, Мазерати, Ферари, Ламборгини, Бентли, Ролс- Ройс)...
08:21 27.07.2012
84 spara
01:51 28.07.2012
85 tira
здравейте, това е доста истинско ------,, заблуда''
ползващите леки а-били и камиони при мен имаме една приказка
и тя е ,, имаш ли седалка да седнеш-имаш, имаш ли волан да се хванеш-имаш, имаш ли покрив над тебе да не те вали и пече-имаш, е тогава няма да се оплакваш какво караш.
колите са направени за всички видове хора, в филма ,,Cars'' е доста показано на тази тема, пример че ниските хора/комплексари/ си купуват и постоянно показват на другите около тях голямата си кола, високи хора без определено много комплекси карат по малки коли и не се хвалят на всеки, а за нас Българите/доста бедни на фона на Света/ бих казал че добре че има Италианско производство за да може всеки да си позволи да кара кола, пример че купувахме и се радвахме на Руски коли/дадени на Руснаците от Fiat/ не трябва да забравяме че това беше. ако някой желае може да дойде при нас в Горубляне,
на камионите ни пише So-Mat/Willi Betz, ще го качиме на някоя линия изпълняваща доставки на части в заводите на Мерцедес-Въорт, Фолксваген-Волзбург, Адам Опел-Франкфурт, Бмв-над Мюнхен и като види от къде караме части за тези заводи нека сам прецени за какво качество става въпрос. в Италия нещата са други, там няма как да им караш частите на техните коли защото те самите си ги произвеждат. а относно жените и колите на Немците и Италианците явно не съм достатъчно ясен че Немската кола е толкова скъпа че цял живот не можеш да я прежалиш и Немската жена е със такава власт над мъжа че той въобще не си и помисля за развод през целия си живот с нея . Италианската кола е евтина и със всички екстри и можеш да си позволиш доста през живота, Италианската жена е красива но не и вярна-като мъжа си-затова се менкат постоянно-и те са топлокръвни, а не като Немците студенокръвни каквито са и колите им. общо взето на юг в Европа е винаги фиеста, но на север няма фиеста.
извинете ме ако съм оттегчил някой, накрая пожелавам на всеки да отиде и на юг и на север в Европа за да направи сам преценката си.........
14:19 30.07.2012
86 ivencio
14:26 31.07.2012
87 ivencio
14:31 31.07.2012
88 ivencio
До коментар #82 от "spara":
спара да си вземе дебела грозна немкиня“)))хаха.ти в италиа бил ли си бе14:33 31.07.2012
89 ivencio
До коментар #1 от "рибаря":
а ти кво каараш бе Гошееее.немска кола на 20 години може би,е караи си я морално старата шваба14:37 31.07.2012
90 ivencio
До коментар #35 от "баш майстор":
ти си се гледал теб такав грозен в огледалото и си мислел че е алфа:))14:42 31.07.2012
91 жени ли?
17:00 31.07.2012