Last news in Fakti

21 Юли, 2012 11:40 24 929 91

Маркионе: Гответе се за революция от Alfa Romeo

  • alfa romeo-
  • fiat-
  • giulia-
  • серджо маркионе-
  • chrysler-
  • jeep

Новата Giulia ще стане повратна точка в историята на Alfa Romeo, твърди шефът на FIAT Серджо Маркионе в интервю за британското сп. Car Magazine. Амбициозната декларация е само част от грандиозните планове на италианците за завръщане на американския пазар.

Легендарната марка се готви за бляскаво възкресение в елита на световното автомобилостроене. "До няколко години Alfa Romeo ще се превърне в премиум бранд от ранга на Maserati", пророкува Маркионе. "Надъхани сме да доведем до съвършенство всеки детайл от новата Giulia - от дизайна до технологиите."

Завръщането на марката в Щатите е само началото на експанзия, чиито по-късни етапи предвиждат атака на европейските и азиатските пазари. За целта италианците ще трябва да се преборят с немските производители.

Giulia е замислен като принципно нов автомобил в развитието на Alfa Romeo през последните 30 години. Дългият 4.8 метра седан със задно предаване ще бъде построен на модернизираната американска платформа Compact Wide. Моделът ще се предлага и във вариант с четири задвижващи колела.

От интервюто на Маркионе пред Car Magazine става ясно също, че компанията подготвя и кросоувър. Лесно може да се прогнозира, че моделът ще използва агрегатна база от Jeep. Неговата премиера се очаква през 2015 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 рибаря

    1 20 Отговор
    това винаги е били и винаги ще бъде кенеф, кола за аутсайдери

    Коментиран от #89

  • 2 alfa,audi fen

    15 3 Отговор
    alfa romeo sa po zdravi dori i it vw i audi карах 4г пасат и 3г ауди а сега от 5г алфа ромео и да ви кажа алфата се оказа по здрава а за ръжда не си и помисляйте 1.9жтд препорачителен
  • 3 haha

    1 9 Отговор
    bmw-6-CA otzad
  • 4 Баи Спиро

    17 1 Отговор
    До рибаря.Караи си кануто и не говори глупости.Аз от риба не разбирам а ти от коли.
  • 5 Fiki

    17 1 Отговор
    От 2,5 години, карам Алфа 147, 1,6ts, 120 к.с. и съм напълно доволен от качествата на автомобила, брат ми кара Фв голф 4, 1,8 и съм правил директно сравнение на двата автомобила, вкл. и размяна за известно време. Ами, какво да кажа, алфата го превъзхожда по всички показатели, освен по място на задните седалки и вместимост на багажника. Последният път брат ми не искаше да ми я върне, да не говорим, колко си е скубал косите с надежните немски вагени. Това го признават и немските пътни служби, там един от най-надеждните автомобили е Алфа 159, а джулиета превъзхожда последния голф по надежност и то с много. Стискам палци на Алфа, вървят в правилна посока.
  • 6 Бивщ с обственик

    13 2 Отговор
    Дано да успеят, без да загубя идентичност. Това е една от любимите ми марки.
  • 7 Бивш с обственик

    9 2 Отговор
    Дано да успеят, без да загубят идентичност. Това е една от любимите ми марки.
  • 8 Бивш собственик

    11 3 Отговор
    Подкрепям мнението на колегите, че Алфа Ромео са надеждни автомобили!

    Коментиран от #28

  • 9 0990

    10 2 Отговор
    еми тука се купуват коли по слухове и мнения на познати а това че алфа са били кенефи и се трошели е само мит като немските коли че са били най здрави
  • 10 123

    3 8 Отговор
    Всяка нова кола на Фиат се обявява за революционна, чудно как изобщо от Мерцедес и БМВ успяват да си продават продукцията.
  • 11 M_SUX

    14 2 Отговор
    Алфата е религия. Защо да си взимам БМВ , когато мога да си купя алфа.

    Коментиран от #49

  • 12 6578

    9 0 Отговор
    Браво покажете на Меркел че има и други
  • 13 Лило

    3 16 Отговор
    Fiki да не продаваш Алфа 147, 1,6ts, 120 к.с. ?
    Преди година купих същата кола за 5000 лв. .
    За 1 година съм дал 2000 лв. и не мога да изляза от сервиза .
    Все нещо трака, глъхне мотора, централното не работи всеки път .
    Майстора вика , като ти е бил толкова акъла да купуваш италиански кошник ще обикаляш сервизите .
    Излъгах се по дизайна, ако успея да я продам на някои циганин за 2000 лв. ще събирам пари за GOLF 4 .

    Коментиран от #16, #21

  • 14 фен

    10 2 Отговор
    балгария е газарска даржава затова си купете 15г бмвта на цената на 5г алфи и още му хвърляйте толкова пари само за да сте газари
  • 15 ......00

    10 1 Отговор
    един познат кури бмв 10 000лв за кола от 2002г след това за 1месец е дал близо 2000лв за някякви ремонти части колата гълта яко бензин+гори масло сега търси купувач
  • 16 голф гти

    9 1 Отговор

    До коментар #13 от "Лило":

    @13 голф 4 не си купувай модата им мина,мини на голф 5

    Коментиран от #18

  • 17 НаГаз

    13 1 Отговор
    наистина ако алфа обърнат внимание на малките проблеми в електрониката които винаги са ги сапътствали,спокоино могат да се наместят в премиум сегмента с уникално красив автомобил на задно или 4х4 на базата на 300ц,това което е показано на снимката е наистина красив автомобил.
  • 18 Лило

    6 1 Отговор

    До коментар #16 от "голф гти":

    "голф гти" пари няма , криза е .
    И аз искам 5-тица ама 10 000 лв. са .
    Как да продам Алфата за 2000 лв. и да добавя 8000 лв. , нямам толкова .
  • 19 АЛФА

    4 0 Отговор
    Евтина поддръжка на Alfa 147 2.0 ТС

    горни носачи Фиорела + труд : 198
    долни носачи Технород: 330
    тампони стабилизираща щанга СуперПро: 50
    предни биалетки Технород: 38
    десен външен накрайник: 19
    преден десен външен лагер СНР: 155
    съединител Валео (комплект) : 288
    лагер помпа Валео: 197
    масло скорости: 38
    термостат: 59
    температурен датчик: 24
    спирачна течност: 20
    датчик масло: 10
    гарнитура капак клапани: 39
    лагери алтернатор: 40
    задни биалетки Технород: 46
    тампони задна стаб. щанга: 24
    предни спирачни дискове: 116
    предни накладки: 68
    двигателно масло Селения 20К: 65
    водна помпа: 64
    кит вариатор: 14
    ангренажен комплект + труд: 225
    обслужващи ремъци и ролки: 290
    въздушен филтър: 16
    филтър купе: 29
    кора под двигател: 100
    реглаж преден и заден мост: 50
    свещи Денсо иридиум: 200
    боядисване на спирачни апарати: 120
    заварка на картер (сълзеше леко): 60
    предна емблема: 50

    всички цени освен тези за горните предни носачи и ангренажа са без труд. С труда всичко излезе към 3700лв.

    Колата е 147 2.0 ТС

    Коментиран от #31

  • 20 !!!!!!

    2 11 Отговор
    ако искате да ви побелят косите за 1месец си купете алфа,но ако искате да влезете в лудница от нервна криза си купете фиат стило!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 21 Fiki

    12 0 Отговор

    До коментар #13 от "Лило":

    Лило, качествата на автомобилите закупени втора ръка зависят най-много от предишния собственик. Ако някой ненормален жабар и е взел душата от каране без дори да се сети да погледне щеката на маслото, да не говорим за другите "дреболийки", като обслужване, консумативи и т.н. то и танк да е ще се разтропа. Казвам го, защото повечето 147-ци в Бг са точно такива. Представям си що за 147-ца си взел за 5000 лв. И не, не продавам Алфа-та си. Закупена е от Италия от първи собственик с абсолютно всички документи и прилежно попълнена сервизна книжка от лицензиран сервиз. Явно няма нищо общо м/у двата автомобила, освен името разбира се:)
  • 22 5678

    4 0 Отговор
    тези цени са за оргинални части но има и китаи
  • 23 вввв

    2 17 Отговор
    голф 4 е най правилният избор,алфа 147 е много капризна кола,слабо окачване електрониката е боклук а дизайна е за жени на нищо не прилича егати бараката

    Коментиран от #30

  • 24 gost

    12 2 Отговор
    от 2008 - ма карам алфа 146 1. 9 дизел 2000 г - освен капачката за резервоара друго не знам - всичко работи за разлика от вектрата която имах преди това - радиото спря към третата година а след него климатика и тн...
  • 25 Баи Спиро

    10 0 Отговор
    Който си купува кола винаги рискува.Жена кола и прасе на късмет.Като се жениш правиш ли сметка колко ще и е поддръжката.Или и аз да напиша един списък за поддръжка.С оригинални зъби или с ченета.С китайски дрехи или бутик.Всеки да си вземе каквото му е по сърце пък каквото излезе.
  • 26 кар

    3 3 Отговор
    алфа 147 от 2005г струва 5000лв а голф 5 2005г 10 000лв но дали са от един клас незнам
  • 27 5678

    12 0 Отговор
    Е нема да живеем 100 г Искам красота в живота
  • 28 cezar777

    11 0 Отговор

    До коментар #8 от "Бивш собственик":

    Колеги,минал съм и през великите немски автомобили VW,BMW,OPEL и няколко италиянки fiat marea 1.9 hlx,alfa 166,сега карам lancia libra 2.4jtd 150 hp. и трябва да ви кажа че наблюденията ми са че всичко е мит и за немските и за италянките.Всичко е до късмет и в какво състояние ще е автомобила който купувате.
  • 29 Кофти

    7 4 Отговор
    Аман от разбирачи - кога ще спрете да сравнявате УПОТРЕБЯВАНИТЕ си автомобили колко горели и колко ремонти искат??? Ама че глупост, ми то е ясно, че като е втора/3/4 ръка не се знае на какъв кенеф ще се натресеш и НЯМА значение дали е немска/френска/италианска и т.н. И друго - накрая разбрах защо не се препоръчва да си купуваш кола от Италиа (независимо марка), но след като бях в Италия и видях с очите си за какво става въпрос. Там каквато и кола да е, ще издъхне, просто италианците са пълна скръб, но тъй като предимно се карат италиански марки, нормално е да има толкова дефектни и при нас - нали все от някъде трябва да се внесат!
    ОТНОСНО оказаната снимка - не ме впечатлява с нищо, прилича на италиански Опел, даже Инсиния е по-красива. Жалко, защото Алфа ако не друго, то поне са богове в дизайна, дано направят нещо по-близко до 159.... Айде дайте ми сега и 100 минуса, не ми пука!
  • 30 Вики

    8 0 Отговор

    До коментар #23 от "вввв":

    Електрониката в 147 е Bosh
  • 31 гого

    5 3 Отговор

    До коментар #19 от "АЛФА":

    От коя гробница си я изкопал, бе колега!? Просто невероятно. Пък ако си я взел за без пари - за 3700 си я направил кукла, сметни ги за пасат или зафира тия части и гледай да няма наблизо пистолет. :-)

    Коментиран от #36

  • 32 дидо

    5 3 Отговор
    Алфа се купува със сърце, а не с разум !
    Харесва ми дизайна им, но това е всичко което имат за съжаление !
  • 33 димитър пенчев

    7 0 Отговор
    ba6ta mi ima alfa 1.8ts ,model 156 ot 98 god. i q kara ve4e 7 god. ,naistina za tezi godini e smenql samo konsumativi ,zdrava e kolata no poddrajkata i e skapa
  • 34 Пирамид Хлътков

    11 0 Отговор
    Много е красива.
  • 35 баш майстор

    1 16 Отговор
    алфите са егати грозотиите отпред приличат на дарт вейдър отстрани магарета с увиснали уши а отзад на нищо не приличат за да караш трябва да си с жълт картон

    Коментиран от #90

  • 36 Maurice

    2 9 Отговор

    До коментар #31 от "гого":

    Абе младеж,ти не разбра ли,че това са цените за годишно обслужване на Алфата. Всяка година изброените части се подменят,а ако случайно решиш да я изкараш от гаража да отидеш до магазина,то тогава след всяко излизане ще даваш по 3700 лева. Италианците освен дизайн друго не могат да правят. И те като руснаците са пълна скръб в технологиите.На тях им дай художници,музиканти,винари,макаронаджии,пицаджии и любовчии!!

    Коментиран от #37

  • 37 бг простотия

    7 2 Отговор

    До коментар #36 от "Maurice":

    @36 И ти не разбираш от нищо,те правят много добри коли!! А колегата дето дал 3700лв на година по добре да не кара кола,щото ако се качи на бмв или ауди на година ще трябва да дава 10 000лв хахахахаха егати тъпотиятя
  • 38 yellow

    5 3 Отговор
    за италианската техника мога да кажа само добри неща - имам хладилник индезит от 1998 г и пералня кенди от 1994 и никога не са се разваляли
  • 39 ВИП АМГ

    1 7 Отговор
    italiansko samo lamborgini
  • 40 jiji

    8 1 Отговор
    много е красива:) като техника не е добра със сигурност ,но като дизаин ,екстериор и интериор няма кои да ги бутне италианците,ПРОСТО СА НАЙ-ДОБРИТЕ ДИЗАИНЕРИ НА СВЕТА:)))
  • 41 охайска кола

    1 15 Отговор
    Всички алфи отпред приличат на болен катър с почернели зъби отвътре пък сякаш измишлотина на 10г дизайнерче кабелите са боклук от фтората окачването е от арматура ремонта струва половината кола емблемата е като на спирт от аптеката

    Коментиран от #48

  • 42 Пепо

    6 4 Отговор
    Който няма пари, да си кара евтиниите! Хората предлагат кола за хора с вкус и пари, а не мишки, които протестират срещу цената на горивото.
  • 43 варна

    3 13 Отговор
    алфите са най ефтини гледам 2007г 5-7хиляди егати трошките никой неги купува един джамбаз пък от 7хл ми свали на 5хиляди аз предложих 3хл вика ти си луд ха ха ха
  • 44 Макарон

    2 7 Отговор
    Каква революция може да бъде един Крайслер с емблема на Алфа, каквото представлява този проект...
  • 45 бг бекове разбирачи

    11 2 Отговор
    абе, карайте си, голфовете, опелите и другите кенефи на по 20 години и не се правете на разбирачи
  • 46 Хах

    14 2 Отговор
    Ferrari
    Lamborghini
    Maserati
    Pagani
    Не, италианците не могат да правят коли! БГ могат по-добре. Само като загледаш БГ автопарка и ти става ясно за какъв мършав народ става въпрос.. Ама разбирачи.

    Алфите като са били фул ел пакет навремето, ви сте слагали възглавници в на бащите ви москвичите
  • 47 Калоян Неделчев

    7 1 Отговор
    точно за това и като излезеш виждаш множество алфи фиатове и така нататака италянки и да защото са евтини за това сега компанията ФИАТ са на 1во място в света по продажби на коли ! :) защото знаят кво ще стане не кола от 2000 година да я продават за по 15 хилки и да учакват да се най-копуваната марка на пазарата :) лесно е да се досети човек от какво имат нужда другите и да им го даде .. това не е обезценяване ,просто това им е политиката и до сега се представя брилянтно

    Коментиран от #55

  • 48 Анатоли Петков

    3 0 Отговор

    До коментар #41 от "охайска кола":

    Като ти гледам граматиката,толкова разбираш от за колите тематиката!
  • 49 520 зендер

    2 6 Отговор

    До коментар #11 от "M_SUX":

    Абе то е ясно че ти БМВ няма да си вземеш ами вземи смени тая Седка с нещо по-вълнуващо от към двигатели пък и модел.122кс са за никъде при това тегло.А за Алфа не мисли и не сравнявай с БМВ.Не че са несравними.Общото е че и двете марки имат душа-истински са.Разликата е че БМВ за разлика от Алфа преуспява.

    Коментиран от #51, #72

  • 50 Coruyn

    7 2 Отговор
    До всички разбирачи на тема Алфа Ромео,айде първо да си купите 1 нова Алфа от магазина,да я покарате 1 година и тогава да коментирате. А не да пишат разни дето са си купили някоя издухана от каране Алфа и да ми обясняват кое как се било счупило след 2 месеца.
  • 51 ВИП АМГ

    1 4 Отговор

    До коментар #49 от "520 зендер":

    shto pak danesi kara choveka c klasata?
  • 52 Тони

    7 3 Отговор
    Привет на всички където си мислят ,че голфчето и тъпото БМВ където зимата неможе да пропълзи до 1-вия светофар.
    Първо всеки има вкус спрямо автомобил ,но в България са малко хората които биха оценили Алфа причината за това е ,че нямат парички за този автомобил за това си карат трошките.
    То само обслужването на Алфа е колкото един почупен Голф или пък за едно изтъркано БМВ 3 СЕРИЯ от 92включително до 97год.
    Италянската кола е като хубава жена можеш да я почустваш само ако опиташ от нея ...Ясно !
    Дори и Хенри Форд свалял шапка като мине покрай него АЛФА РОМЕРО.
    ОГЛЕДАЙТЕ СЕ КОЙ КАРА ГОЛФЧЕТА ,ВЕКТРИ И БМВ ДО 95ГОД.
    САМО Ц........НИ .
  • 53 Стефания Литова

    6 2 Отговор
    Изчетох всички коментари и ето ,че Алфа печели сърцата на хората ,Алфа е най-добрата .Ние жените обичаме глезотийте а не коли за скрап ,обичаме електроника ,светлини и екстри коя кола има повече екстри от Италиаската .Ха Ха ХА ! ТОВА Е ГОЛАТА ИСТИНА БИХ СЕ КАЧИЛА В ИТАЛИАСКА КОЛА С ФУЛ ЕКСТРИ !?!
  • 54 Димитър Димитров

    4 2 Отговор
    аз карам алфа 156 1.9JTD 8V много икономично животно с не съм чул да имат проблеми с турбо с мотор има и изключения на които не знаят че олиото се сменя на определен период от време .
    А и не можеш да слощеш щайга от ранга на Голф или тея BMW не ги хвалете имат дефек с турбото от 2000 до наши дни.Само АLFA Dreem Team!!!
  • 55 dgf

    1 3 Отговор

    До коментар #47 от "Калоян Неделчев":

    hahahahah ti lud li si kakav si fiat bili na 1vo mqsto po prodajbi hahahahah ti mai za vw ne si 4uval ili izob6to za celiq koncern VAG hahaha vika 1vi po prodajbi hahahah
  • 56 Димитър Димитров

    8 1 Отговор
    Не съм фен на италянките,ама никой не може да отрече това,че имат най-добрият дизайн от всички производители!
  • 57 Panchev

    5 1 Отговор
    Карам 156ца горе долу 3год. За 35 000км. да съм дал най-много 300-400лв. за ремонти и то все на дребни неща. Не само гъзарска кола, но смея да кажа изключително надеждна. От опита, който имам мога да кажа, че по-удобна кола за каране няма.
  • 58 wise

    0 2 Отговор
    Жалко че и тази велика марка започна да изглежда като всички други...
  • 59 до 57

    2 1 Отговор
    Има по удобна братле Хонда Акорд се казва. И е много по здрава и дизела и бензина.
    Ако сравняваш Алфа с немците в този клас стои добре.Дизайна на 156 добро е само комбито седаните са на границата с грозотата особено преди фейслифта.
    159 е с хубав дизайн но там проблемите с механиката и електрониката са много.
  • 60 Nomad

    2 0 Отговор
    156-та с тия демпферни маховици, дето са консуматив и струват хиляди левове не мА кефи. 4-те ламбда сонди също. Но преди 30 години имах един незабравим контакт с една Алфа Ромео Джулиета 2000, двувалка пак със задно, е, нямаше такава кола тогава! Дано тая новата да я излекуват от болестите на досегашните, а не само да сменят платформата.
    Що се отнася до първото място по производство на автомобили,

    dgf, много години преди VAG да имат изобщо амбиции Фиат беше номер едно в света.
    yellow, как да имаш оплаквания от candy като те са измислили автоматичните перални?

    И изобщо, не бързайте да се изхвърляте, ами първо понаучете малко повече и тогава давайте компетентни мнения.
  • 61 алфист

    1 3 Отговор
    Ако искате всеки месец да имате проблеми с ламбда сонди и други куп проблеми с електрониката си купете алфа,най слабото им място е окачването и демпферния маховик.Когато лампичката за двигателя светне почва да гори двойно и оправия няма,аз още неможах да продам мойта щото никой не иска проблеми.
  • 62 Audi

    3 1 Отговор
    Демпферния маховик е най- зле при продукцията VW! Питайте гугъл, ако ако не ми вярвате.
  • 63 Мен

    5 1 Отговор
    Алфа не се купува с разум,а със сърце!
  • 64 Пламен Трайков

    0 3 Отговор
    kvo e tova alfa?
  • 65 rado

    1 0 Отговор
    abe kakvo marmorite samo kato nqmate pari karate golf bmw mercedes i razni drugi nemski shtaigi alfa e za ceniteli na avtomobilniq sport a ne za chalga maniqci alfata e kola s dusha a opslujvaneto i struva kolkoto 2-golfa v preli4no sastoianie samo prednite nosachi na edna 166-ca struvat kolkoto edna stara bmw 3-ka hodete si karaite prognilite karuci karal sam dosta koli vmomenta imam hyundai coupe bmw 5-ta seria lancia thesis imal sam alfa 147 peugeot 306 i smeia da tvardq 4e zavodsko napraven avtomobil s dobro stabilno okachvane dobar varvej na planinski patishta s ostri zavoi preznavam samo alfa i nqkoi drugi frenski drebosaci no vs ostanalo e prosto prevozno sredstvo a nqma da komentiram dizaina na italqnkite kakto i vsi4kite vazmojni glezotiiiki a ne kato nemskite shtaigi koito ako poglednete staro bmw i lada ne otkrivam golqma razlika nikakva aero dinamika oformena e s brradva kvadratna grozotiq
  • 66 Пламен Трайков

    0 3 Отговор
    kato si kupuvax kola si kupix volvo s40 predi 5 godini.Do volvoto ima6e nekva nato4ena alfa sa6tata godina s volvoto-1998 be6e s 2 xilqdi po skapa ot volvoto sled 2 -3 godini sa6tiq model alfa be6e po evtina ot volvoto kvo da si govorim palni ko4ini
  • 67 jtd

    3 0 Отговор
    Пламенчо имам волво s40 ,фиат брава jtd и афаромео146 и да ти кажа ,че фиата върви най много а волвото е с най скъпата подръжка.Ако не си карал италианка не се изхвърляй с приказки .
  • 68 Пламен Трайков

    0 1 Отговор
    moito e 2 16v 140 konq s toiq fiat 6e ti e malko trudno,a za podrajkata ne e verno
  • 69 Лъчезар Ананиев

    3 0 Отговор
    Всички плюят Alfa Romeo,но като мине покрай тях,всеки я оглежда,най вече състезателчетата с 20 годишните BMW-та.
  • 70 jtd

    1 0 Отговор
    Пламене смених дясна полуоска на цена 300лева и две задни главини по 200 лева едната,кое му е евтино и ръждата се опитва да го натисне а уж е от италия,НА фиата и алфата САМО ДЕНФЕРНИЯ МАХОВИК Е ПО СКЪП НО ОЩЕ НЕ СЪМ СМЕНЯЛ
  • 71 Пламен Трайков

    1 0 Отговор
    kakto i da e az samo 6arniri bialetki i tamponi na nosa4ite sam smenqval za 5 godini
  • 72 M_SUX

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "520 зендер":

    Що ве, модела си е вълнуващ, щом 2.2 дизел 150к.с. ме развълнува, въпреки, че моя е сходен, не ми се мисли нещо с по-голямо двигателче. Общото е, че 2те марки имат душа, ама разликата е, че алфа + душа имат и екзотика. Като цяло от Алфа знаеха как да направят перфектната кола, но за кратко време, а с 159-ката казаваха, че и здравината е фиксирана. А това, че дадена марка преуспява, какво говори?. Много печалба за сметка на феновете.Повечето марки които не печелят достатъчно, правят най-добрите коли(винаги има изключения). Един пример е SAAB - страхотни автомобили и ми е адски жал за тази марка, като автомобилен фен. Една марка която ти дава индивидуалност. А за БМВ-то в някоя друга тема, ще загатна накъде ми се е променило мнението.:)
  • 73 DIM4OU

    1 1 Отговор
    "Новата Giulia ще стане повратна точка в историята на Alfa Romeo, твърди шефът на FIAT Серджо Маркионе"."До няколко години Alfa Romeo ще се превърне в премиум бранд от ранга на Maserati", пророкува Маркионе. "Надъхани сме да доведем до съвършенство всеки детайл от новата Giulia - от дизайна до технологиите."

    Явно г-н Серджо Маркионе ( изпълнителният директор на автомобилния концерн ФИАТ) се надява американците да успеят да направят Alfa Romeo, което да се конкурира с Mercedes и AUDI .
    Отново говори глупости, както преди че щял да затваря заводите в Италия, щото работниците били мързеливи и заради тях фирмата е зле финансово .

    Тогава се наложи председателят на италианския парламент, г-н Джанфранко Фини да припомни на г-н Серджо Маркионе, колко средства държавата е отпускала досега за спасяването на концерна от фалит .И вместо да ръси простотии да вземат да си оправят таралясниците и поне да стигнат качеството на французите .
  • 74 alfa

    0 1 Отговор
    Тоя Маркионе голям революционер се извъди . Преди две години щеше да закрива алфа заради ниски продажби , сега щяла да става с качеството на мазерати ! Това завръщане на щатските пазари го слушаме от години . Ама трябвало да се преборят с немските производители - как ще стане това ми е интересно . Кросоувър на базата на джип , додж джърни се продава и в България вече като фиат , крайслер ЕЦ 300 ще го продават като ланча ... А забравих най-голямата простотия - първата му работа беше да спре производството на Додж Вайпър . Е пуснаха го пак , що така , интересно ? За феновете на фиат / предимно 10 и повече годишни таралясници/ ще припомня , че последните години освен фиат 500 , нищо ново не видяхме . Един пък даже се размечтал , че фиат е най-големия производител... Тук без коментар. А фиат винаги като кола си е бил ширпотреба , с изключение на спортни проблясъци от рода на 131 супермирафиори , ама то беше към 70-те години на миналия век , когато повечето то пишещите във форума не са били родени . Самите италиянци си признават , че старата и грозна ръбата Панда 4х4 е била по-добра от новата . Първото тримесечие на 2012 еврофиата е близо 250 000 000 евро назад и загуба на 15 % от пазара . Това са реалностите . Що се отнася до Алфа последната истинска такава беше 75 , каквато съм имал купувана нова и беше железобетонен автомобил . Голяма простотия направих, като я продадох и купих нова фиат темпра . От тогава 3 години майко мила ! А Алфа155 вече си беше една темпра с емблема на алфа . Алфа е славна марка , която трябваше да запази идентичност като ферари и мазерати , а не да се продава като бъркоч на фиат , крайслер или когото и да било там . А за американския пазар , драги ми Маркионе , не забравяй V8 под капака...
  • 75 tira

    2 0 Отговор
    fiat,alfa romeo,lancia,mezarati,ferrari,lamborgini
  • 76 tira

    2 0 Отговор
    За всички почитатели на Италианските а-били какъвто съм и аз,
    имах възможност да пообиколя Европа и бих споделил за всички които обичаме колите. Германците си купуват един Мерцедес и се женят за една фрау до пенсия и след това. а Италианците през живота си си купуват много коли и имат много жени. купих си Фиат ритмо, после си купух Фиат темпра, сега карам Ланчия зета и споделям че досега не са ме оставили на пътя. не мога да кажа същото за останалите коли по света защото не съм имал възможност да ги имам/ползвам. що се отнася за Фиат, който желае да прочете за тях да влезе в укипедия и там ще разбере откога е основана фабриката кога техните работници са ползвали екстри, които сега някой заводи предлагат на работещите. и на края бих предложил на всеки като гледат съзтезания от формула-1 да видят на болидите на феррари коя е първата реклама/стикер залепен отпред на носа. бих споменал че Италианците са доста отдавна в Америка и начина на Американските заводи като производство на коли не се различава от производството на Фиат през 30г. на миналия век, пожелавам на Маркионе да успее.
  • 77 tira

    1 0 Отговор
    за всички обичащи алфа ромео - отвори и виж
    http://xn----ftbnbybkzj9a.com/wp-content/uploads/2010/07/Alfa_b222.jpg
  • 78 tira

    2 0 Отговор
    FIAT S.p.A.

    Основана 11 юли 1899
    Седалище Торино, Италия
    Служители 200 701
    Продукти автомобили, камиони, военно оборудване, финанси
    Годишен оборот 59,4 млрд USD (2008)
    Нетни годишни приходи 1,721 млрд USD (2005)
    Притежава Ferrari S.p.A., Maserati S.p.A. ФИАТ Груп притежава: Abarth & C. S.p.A., Alfa Romeo Automobiles S.p.A., Fiat Automobiles S.p.A., Fiat Light Commercial Vehicles S.p.A.,Lancia Automobiles S.p.A.
    Уебсайт FiatGroup.com
    Данните са от en:wiki
    ФИАТ (на италиански език - FIAT S.p.A.), е италиански производител на автомобили, двигатели, финансова и индустриална група, базирана в Торино, Северна Италия. Компанията е основана през 1899 от група инвеститори, вкл. Джовани Аниели. Името на компанията “FIAT” е съкращение от “Fabbrica Italiana Automobili Torino” (Италианска фабрика за автомобили в Торино). ̀ Автомобили под марката FIAT са произвеждани и се произвеждат по целия свят – в Италия, Полша,Бразилия (бестселър [1]) и Аржентина. Джойнтвенчърни фабрики има във Франция, Турция, Египет (с държавната Насър – автомобилна компания), Южна Африка, Индия и Китай.
  • 79 tira

    1 0 Отговор
    Дейности [редактиране]

    Дейността на групата първоначално е насочена към промишленото производство на автомобили, промишлени и селскостопански превозни средства. С времето дейността се разширява към много други сфери и сега групата развива дейност в много сектори на промишлеността и финансовите услуги. Това е най-големият италиански концерн, като същевременно развива значителни операции из целия свят, работи в 61 държави с 1063 компании, които имат над 223000 служители, 111000 от които са извън Италия.
    Автомобили [редактиране]


    Fiat 500 (2007) в Торино


    FIAT Гранде Пунто
    Списък на моделите FIAT от 1899 година
    Fiat Group е най-големият производител на автомобили в Италия, с модели, включващи Fiat Panda, Grande Punto, Stilo, Idea, Croma, Ulysse и Doblò. Автомобилни компании, управлявани от Fiat Group Automobiles S.p.A, са Ferrari S.p.A. и Maserati S.p.A.. Днес автомобилната група управлява добре известни автомобило-производители, като Lancia Automobiles S.p.A, Alfa Romeo Automobiles S.p.A, Abarth & C. S.p.A., Fiat Automobiles S.p.A, IVECO S.p.A., и Maserati S.p.A.. Ferrari S.p.A. е собственост на Fiat Group, но се управлява автономно.
    Наградата Кола на годината в Европа, европейското най-високо отличие в автомобилния бранш за изминалите 40 години, е печелена 12 пъти от Fiat Group, повече от всеки друг производител на автомобили. Последно Fiat Nuova 500 спечели наградата Кола на годината в Европа 2008[2]
    Списък на моделите на FIAT Group, спечелили наградата Кола на годината в Европа:
    1967: Fiat 124
    1970: Fiat 128
    1972: Fiat 127
    1980: Lancia Delta
    1984: Fiat Uno
    1989: Fiat Tipo
    1989: Фиат Темпра / Fiat Tempra
    1994: Fiat Coupe
    1995: Fiat Punto
    1996: Fiat Bravo/Brava
    1998: Alfa Romeo 156
    2001: Alfa Romeo 147
    2004: Fiat Panda
    2008: Fiat 500
  • 80 tira

    1 0 Отговор
    История [редактиране]

    Джовани Аньели основава Fiat през 1899. През 1903, Fiat произвежда първия си камион.8 През 1908, за пръв път Fiat е изнесен за САЩ.9 През същата година е произведен първият самолетен двигател на Fiat. През 1910, Fiat става най-големия производител на автомобили в Италия — позиция останала досега. През същата година, заводът, лицензиран за производството на Fiat в Пукипси, NY, прави първата си кола. Това е преди представянето на конвейрната линия на Ford през 1913. Притежаването на Fiat по това време е било въпрос на престиж. Fiat се продава в САЩ на цена между $3,600 и $8,600, сравнено с US$825 за Model T през 1908.11
    През 1986, FIAT купува Alfa Romeo от италианското правителство. Една година по-късно, Fiat придобива Maserati. През 1995 Alfa Romeo излиза от пазара в САЩ. Maserati се представя отново на американския пазар от Fiat през 2002.
    Чужди предприятия [редактиране]

    Fiat е ключов играч в развитието на автомобилната индустрия в редица страни през 1950-те, в частност в Източна Европа, Испания, и Турция.
    Застава (Сърбия, Югославия) [редактиране]
    Първото предприятие отваря през 1955, когато е постигнато споразумение с югославския автомобилостроител Zastava да сглобява Fiat за Източна Европа. Първата кола произведена от Zastava е версия на Fiat 1300 и Fiat 1400. През 1970, Zastava сглобява версия на новите (тогава) Fiat 124 и Fiat 125 , въпреки, че тези коли никога на практика не са произвеждани в Югославия – произвеждани са в Полша. Zastava 750, пусната през 1962, е версия на Zastava на икономичната мини-кола Fiat 600.
    Най-масовата Zastava, Zastava 101, югославската версия на Fiat 128,никога не се е продавала в Италия.
    Полски фиат/FSO (Полша) [редактиране]
    Автомобилите Fiat са познати в Полша от 1920. През 1932, Polskie zakłady Inżynieryjne (Полски инженерни заводи, PZInż) започва производство на Fiat 508, произвеждани до 1939 също и като военни машини. През 1965, полското комунистическо правителство подписва сделка с Fiat за производството на подбрани Fiat модели в Полша, в FSO автомобилни заводи във Варшава, който е построен през 1951. Производството на новият автомобил Polski Fiat 125p – започва през 1967. Визуално той е идентичен с италианския Fiat 125, но използва по-стара технология на Fiat, датираща от 1960-те. След 1979, Fiat се изтегля от управлението на FSO и от тогава колите са с марка FSO. Година по-рано, логото FSO се появява на нов 4-врат хечбек FSO Polonez, използващ скоростната кутия от Fiat 125.
    Лада (СССР/Русия) [редактиране]
    През 1966, Fiat построява нов автомобилен завод на брега на река Волга. Нов град, наречен Толиати (на името на известен италиански комунист) се развива около завода, който започва да произвежда “народната кола”, наречена Lada. Тя е базирана на новия Fiat 124
    Турция [редактиране]
    В Турция, Fiat 124 се произвежда под лиценз от Tofaş като Tofaş Murat. Той е заменен по-късно от версия на Fiat 131, позната като Tofaş Şahin.
    Испания [редактиране]
    В Испания, SEAT (Sociedad Española de Automóviles de Turismo) е построен с помощта на Fiat и произвежда модели на Fiat под собствената марка до 1981, когато Fiat оттегля подкрепата си.
    Южна Африка [редактиране]
    В Южна Африка, Fiat Uno се сглобява по лиценз от Nissan, като обаче колата носи името Uno, без марката Fiat.
    Вижте също
  • 81 niki

    0 2 Отговор
    Alfa i Fiat sa nai kalpavite koli na italiancite prosto da si prawqt ferarito maseratito i lamborginito
  • 82 spara

    0 1 Отговор
    До 76
    Немците купували един мерц и се женели веднъж . По принцип това говори добре и за колите им - здрави , и за жените им . А италианците цял живот се лутат , знаейки , че нито колите , нито жените им стават ... Живял съм там и ги знам какво представляват . Иначе езика им е приятен . Така , че , тира не се прахласвай толкова...

    Коментиран от #83, #88

  • 83 Джапанков

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "spara":

    Яяя, какви притчи знаеш, разкажи още някоя, моля те... А случайно да имаш познати с мерцедеси или да следиш статистики и резултати от техническите прегледи в Германия и Австрия, например? ... Та приказката ти е почти интересна, трябва само да развиеш сюжетната линия и ще увеличиш аудиторията си. Относно достоверността и... тя е около 0,00000000000001%.
    Ако искаш надежден и безпроблемен автомобил, купуваш нещо произведено в Япония. Ако си много богат си купуваш кола от имиджова европейска марка (Астон Мартин, Мазерати, Ферари, Ламборгини, Бентли, Ролс- Ройс)...
  • 84 spara

    0 0 Отговор
    Ох , все ще се намери някой с джапанки и кирливи крака да се намеси в разговора... и най-вероятно със сивик от 96година. Пък и ако можеше да разбираш , това което четеш , цена нямаше да имаш . Ай сега прочети пак написаното от мен и кажи къде съм казал лоша дума за японските ? Коментирам заблудите на един фиат фен . А като става въпрос за технически проблеми , прочети малко и за имиджовите евро марки . А също и за тойота и лексус . Просто проблемите са при всички . Това са новите коли . Ама на такива като теб трябва малко повече да се обяснява ...
  • 85 tira

    1 0 Отговор
    ,,Коментирам заблудите на един фиат фен''
    здравейте, това е доста истинско ------,, заблуда''
    ползващите леки а-били и камиони при мен имаме една приказка
    и тя е ,, имаш ли седалка да седнеш-имаш, имаш ли волан да се хванеш-имаш, имаш ли покрив над тебе да не те вали и пече-имаш, е тогава няма да се оплакваш какво караш.
    колите са направени за всички видове хора, в филма ,,Cars'' е доста показано на тази тема, пример че ниските хора/комплексари/ си купуват и постоянно показват на другите около тях голямата си кола, високи хора без определено много комплекси карат по малки коли и не се хвалят на всеки, а за нас Българите/доста бедни на фона на Света/ бих казал че добре че има Италианско производство за да може всеки да си позволи да кара кола, пример че купувахме и се радвахме на Руски коли/дадени на Руснаците от Fiat/ не трябва да забравяме че това беше. ако някой желае може да дойде при нас в Горубляне,
    на камионите ни пише So-Mat/Willi Betz, ще го качиме на някоя линия изпълняваща доставки на части в заводите на Мерцедес-Въорт, Фолксваген-Волзбург, Адам Опел-Франкфурт, Бмв-над Мюнхен и като види от къде караме части за тези заводи нека сам прецени за какво качество става въпрос. в Италия нещата са други, там няма как да им караш частите на техните коли защото те самите си ги произвеждат. а относно жените и колите на Немците и Италианците явно не съм достатъчно ясен че Немската кола е толкова скъпа че цял живот не можеш да я прежалиш и Немската жена е със такава власт над мъжа че той въобще не си и помисля за развод през целия си живот с нея . Италианската кола е евтина и със всички екстри и можеш да си позволиш доста през живота, Италианската жена е красива но не и вярна-като мъжа си-затова се менкат постоянно-и те са топлокръвни, а не като Немците студенокръвни каквито са и колите им. общо взето на юг в Европа е винаги фиеста, но на север няма фиеста.
    извинете ме ако съм оттегчил някой, накрая пожелавам на всеки да отиде и на юг и на север в Европа за да направи сам преценката си.........
  • 86 ivencio

    0 0 Отговор
    волвото е за пенсионери и дърводелци.без никакав дизаин и нчма тръпка.студено желязо
  • 87 ivencio

    0 0 Отговор
    ти слчяп ли си за седана бе.целия свят го харесва а тоя не.смешно ми е
  • 88 ivencio

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "spara":

    спара да си вземе дебела грозна немкиня“)))хаха.ти в италиа бил ли си бе
  • 89 ivencio

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "рибаря":

    а ти кво каараш бе Гошееее.немска кола на 20 години може би,е караи си я морално старата шваба
  • 90 ivencio

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "баш майстор":

    ти си се гледал теб такав грозен в огледалото и си мислел че е алфа:))
  • 91 жени ли?

    0 0 Отговор
    Тук май се заговори за жени , италиянки , немкини ... Абе хора , красиви италиянки има само по телевизията , на живо само круши. Италиянците като дойдат в България им падат ченетата . Чак Берлускони взе да ч.ка мароканки ... А колите им , какво да ги обсъждаме , знаеме ги ...