ФАКТИ.БГ

И кола на годината в България е...

Публикувана: 6 Февруари, 2020 08:00
69 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 19262
И кола на годината в България е...
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.6 от 19 гласа.

Новото попълнение в гамата кросоувъри на Volkswagen, носещо обозначението T-Cross, спечели титлата "Кола на годината" в България. Автомобилът събра най-много гласове от вота на членовете на "Прес Авто Клуб България".

В конкурса, финалната част на който се проведе късно снощи в Естерхази бар в столицата, взеха участие всички нови модели, които са постъпили в продажба у нас през 2019 година.

До финала достигнаха модели, които се състезаваха в шест различни категории - лек автомобил, кросоувър, многофункционален, градски, премиум и еко. Победителите от тези категории си оспорваха голямата награда "Кола на годината", която след балотаж беше присъдена на VW T-Cross. Ето и призьорите в отделните категории:

ЛЕКИ АВТОМОБИЛИ - Skoda Scala
КРОСОУВЪРИ - Volkswagen T-Cross
МНОГОФУНКЦИОНАЛНИ АВТОМОБИЛИ - Ford Ranger Raptor
ЕКО АВТОМОБИЛИ - Jaguar I-Pace
ПРЕМИУМ АВТОМОБИЛИ - BMW 8er Gran Coupe
ГРАДСКИ АВТОМОБИЛИ - Renault Clio

Миналата година голямата награда "Кола на годината" спечели Peugeot 508, който бе победител и в категорията за „Лек автомобил”. Основни спонсори на тазгодишното събитие бяха OMV, Уникредит и Лазурит 94.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.6 от 19 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Марио
1 Отговор
Това си е народна кола, евтина и практична. Браво.

Коментиран от #35


Оценка:
-87 +29

МошеникПобедетел
2 Отговор
Живеем в много абсурдни предходни години (преход към нищото). Обявяват един производител в измамник Н1 в една държава, а ние в нашата го класираме в категория - победител. В днешно време не важи даже и правилото, че победителя пише историята. Историята се пише само и единствено от медиите, които са само и единствено еднополюсни. Многополясността на света се развива, но някой седи като щраус и вижда само това, което му диктуват по диктофона )

Коментиран от #12


Оценка:
-18 +116

Жълтата жилетка
3 Отговор
Когато чуя някой си да хвали Фолксваген, просто ми става тъжно за него, за тази заблудена душица, която някъде си е чула "абе немското си е немско..."
Тойота, Мазда, Субару - ей това са марките здрави, издържливи и некапризни коли на които човек може да разчита.

Коментиран от #4, #6, #9, #14, #16, #17, #30, #40


Оценка:
-60 +105

ЧакПоследнотоГо
4 Отговор

До коментар #3 от "Жълтата жилетка":


Без да съм капаците в колите, ама последната марка от списъка е една от най-капризните марки.... Доста познати имах и с по-нови и по-стари ... и с автомобили се занимаваха, ами Субарутата са капризни коли, не са като останалите.

Оценка:
-8 +41

5582
5 Отговор
ВАГ са лъжци и измамници. Не разбирам как изобщо някой може да им има доверие или пък да ги награждава.

Оценка:
-28 +60

Гостилничаря
6 Отговор

До коментар #3 от "Жълтата жилетка":


За Субару нямам наблюдения, но Мазда за мен е номер 1. Разбира се пак всичко опира до късмет, но напоследък късмета на ВАГ-инално болните сякаш повече им изневерява.....

Оценка:
-26 +45

ринярде
7 Отговор
"Jaguar I-Pace" как може да дадете каквато и да е награда на тази бангия? В класацията предимно строшляци гледам.

Оценка:
-3 +46

До 7
8 Отговор
Ми щото е в категорията Еко автомобил. Чупи се, не го караш и те ти еко автомобил. И Роверите тре да са Еко.

Оценка:
-1 +53

Заблудена душица
9 Отговор

До коментар #3 от "Жълтата жилетка":


Особедно мазда, най-щастлишите екссобстеници (след като са я продали и са се отървали от проблемите).

Оценка:
-17 +24

един
10 Отговор
никога, ама НИКОГА не са избирали кола на годината, която да е хубава. Винаги конкурса е продажен и се печели по неведоми причини от някоя си марка и модел по неясни критерии. Но винаги този модел определено не е най-добрия избор за парите си в момента на пазара. И сега също е така. Този т-крос е тесен, вози ужасно, дизеловата версия няма плавност в ускорението, филтрите ДПФ създават мизерии, автоматичната кутия след 200 000км е за боклука, ако не и по-рано... А за тази сума ако си купите КИА спортидж или Хюндай- в пъти по-добре....Да не говорим за Мазда, но там при равни екстри сякаш цената е нагоре...

Коментиран от #11


Оценка:
-12 +54

Atilla
11 Отговор

До коментар #10 от "един":


Като цяло си прав, но не бих сравнил T-Cross,със Спортидж по-скоро със Stonik.

Оценка:
-0 +26

маблюдател
12 Отговор

До коментар #2 от "МошеникПобедетел":


Дребен кахър Цветан Василев беше банкер на годината.

Оценка:
-0 +59

НТГЖ
13 Отговор
С ИЗРИЧНАТА УГОВОРКА ЧЕ ЖИВОТА И Е КОЛКОТО Е ГАРАНЦИЯТА И.ТОВА НЕ Е ТОЙОТА РАФ4 БЕНЗИН ДО 2015 ГОДИНА ЧЕ ДА ЖИВЕЕ 500 000 КМ И 30 ГОДИНИ.ТОВА Е МИНИАТУРЕН СКОПЕН ДВИГАТЕЛ ДАУНСАЙЗИНГ НАПОМПЕН С ЯКО ТУРБО КОЕТО МУ ИЗЯДА РЕСУРСА МНОГО БЪРЗО.МНОГО ПЛАСТМАСА И МНОГО ЕЛЕКТРОНИКА.ПЪЛНО ОТРАЖЕНИЕ НА НОВИТЕ ТЕНДЕНЦИИ ЗА ЕКО .АМА КАТО ЩЕ Е ЕКО ПО ДОБРЕ ДА СЕ МИСЛИ ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ С 500 КОНЯ ОТКОЛКОТО ДА ДВИГАТЕЛЧЕТА ОТ 1 ЛИТЪР СКУЧНИ,СМЕШНИ И ЖАЛКИ.

Коментиран от #15


Оценка:
-4 +37

Коmapak
14 Отговор

До коментар #3 от "Жълтата жилетка":


Новата кола си е нова! Това, че немците разчитат на произведено в Германия за да ти вземат повече пари е друг въпрос. Която и кола да бяха избрали тук щеше да има предимно недоволни. А "мисирките" пак се обърках. Най-хубавата кола е служебната. Без значение от марката и пробег! 😊

Оценка:
-3 +22

Komapak
15 Отговор

До коментар #13 от "НТГЖ":


Те Тойота правят и тундра и крузър. Няма как на камион да му сложиш даунсайз двигател! Така си мисля дано да се откажа прав, че то скоро V8 май само на снимки ще ги гледаме в Европа. Не съм чул в щатите да има идиот ската глоба за наднормено замърсяване.

Оценка:
-2 +18

Муха
16 Отговор

До коментар #3 от "Жълтата жилетка":


Като ти чета коментара и ми става тъжно... За теб!
Никога не съм имал VW, а и не искам... Според мен са надценени цена/качества - лично мнение, но пък да ми припадате по жълтите недоразумения е най-меко казано наивно! За субару вече ти казаха - нито са най-надеждни, нито евтини за подръжка, за капак и не вървят като за конете си (изключвам импрезата wrx) , а си харчат ДОСТА! Скъпи лендкрузери топят бутала от течащи инжектори, духат от картера и т.н. все стандартни дизел истории за всяка марка. На д4д двигателите инжекторите са... И не е като да не ги хвърлят... Vvt-i харчат масло, ама било нормално, пластмасови и лъхащи на евтинджос от всякъде. Постни кахо екстри, малко избор на двигатели... Бе мога да пиша до утре. Мазда - ми сестрата имаше мазда 3 2003г, е нямаше толкова ръждив кошник! То и опела след 1999 са ок, ма японските - ц! Отделно дизела пежо, бензин на форд, некво порно мешавица не знаеш кво купуваш, какво караш. 2.3 на мазда трагедия, 2.0 дизела от 2008 е недоразумение... Дано последните години да са пооправили нещата... От към дизайн са, иначе незнам. Возиха ме в сувче мазда сх3 - мега неудобно отзад за слизане и качване, а съм среден на ръст! Евтина дрънчаща твърда пластмаса, ламарина като от кенчета (никога не бях държал толкова лека врата!!!), по паважа си подрусва доволно...Е?!?! Та по полека с жълтеницата... Хората не са толкова прости за колкото ги мислите!

Коментиран от #18, #44, #57, #68


Оценка:
-15 +35

mediator37
17 Отговор

До коментар #3 от "Жълтата жилетка":


Понеже разлая кучетата, да те уважа и аз. Ако говорим за най-грозни коли, да- Субару и Тойота са №1 и №2 с много гърди напред пред останалите.

Оценка:
-19 +21

Komapak
18 Отговор

До коментар #16 от "Муха":


Е сега удари един такъв коментар и за Лексус и ще станем на кълбета!

Коментиран от #19


Оценка:
-11 +16

Ахахахаа
19 Отговор

До коментар #18 от "Komapak":


Да прав си! За лексусчето или хубаво или нищо - като за умрелите. И така значи по-добре нищо. Аз съм горд собственик на два продадени лексуса. Да живеят баламурниците, купувам ги карам ги и като почнат да се трошат им слагам табелката. Само да споделя, че лексусчетата са си жива тойотка под прикритие с малко по-луксозен интериор, малко хром лайснички и светлинки. Все пак гарга на лъскаво се радва.

Оценка:
-8 +30

123
20 Отговор
Защо се сравняват нови автомобили, със такива които уж изкарвали по 20 години и били дъ-бест,а? Що за специалист трябва да си за да поставиш под съмнение нова кола в гаранция. И за какво трябва да си купувам кола, която щяла, евентуално, може би, да даяни до 500 000 километра, като аз ще съм гордият 3-собственик, ръсещ мъдрости как поддръжката и е без пари! Хайде нема нужда! Искам си новата кола, а като не мога да си я позволя ще ползвам старата! Но и пък няма да обяснявам как всички нови били боклуци и изкарвали по 200 000 километра! Ха ха, ами аз на 100 000 вече съм я върнал и си взимам новата, кво ме брига!

Коментиран от #28


Оценка:
-4 +29

Пурко
21 Отговор
Абе като чета оставам с впечатлението, че няма марки и модели, които да се харесват с всичките си характеристики и на всеки. Мотори, окачване, купе, електроника
... . ! Всеки модел има слаби и силни страни. Това се вижда и на улицата. Там се търкалят всякакви, но важи общият факт, че всяка кола означава непрекъснати разходи и не е инвестиция, а виждаме, че цените им доближават тези на инвестицията жилище! Има нещо гнило в Дания, пардон България! А, да, ние бяхме онези с най ниските доходи в Света!

Коментиран от #39


Оценка:
-0 +23

Ходил съм и знам
22 Отговор
Я,сменете на Боко Тойотата с този страхотен автомобил,че той не знае какво да кара.Пълен ташакюр са тези съборчета,събират се да си слагат прашлясалите дрехи,да пият и хапват на аванта за сметка на спосорите и като се напият да се чукат.Тотален изврат!

Оценка:
-1 +21

Алекс
23 Отговор
Цъфнали и сме вързали че се занимавате с някакви спластмасово ламаринени щайги....
Имате ли поне манни да си ги позволите.....?!
Много се съмнявам!!!!!!!!

Оценка:
-2 +8

Ходил съм и знам
24 Отговор
А,К...Р на годината кой е?

Оценка:
-1 +1

Ганьо Балкански
25 Отговор
Волво , това е марката.

Коментиран от #27, #29


Оценка:
-16 +7

111
26 Отговор
Бедняшки пазар сме, заради това се продават нисък клас нови коли. Такъв Т-Крос на запад е предназначен за 20-годишни фризьорки, които могат да го купят с 8-10 заплати. Тука едва ли не сме средна класа ако караме подобна тясна сапунерка от "престижна" марка.

Оценка:
-1 +30

На дизеляка
27 Отговор

До коментар #25 от "Ганьо Балкански":


Карал съм френски и немски,и то във времената,когато бяха железни като марки,но вече НЕ,благодаря.Предпочитам японски.

Оценка:
-11 +11

mediator37
28 Отговор

До коментар #20 от "123":


Понятие нова кола няма. От магазина да я вземеш, вече четири различни шофьора са си търкали задниците в твоята седалка- ти си петият.
На нашите жени (съпруги) все сме им вторите, ама за колата, да те успокоя- направо си петият и от петият нагоре. И километражът й не е на 000.000.

Коментиран от #31, #48


Оценка:
-9 +14

Komapak
29 Отговор

До коментар #25 от "Ганьо Балкански":


Волво беше марката. Спря да е кола откакто не е шведска собственост. В днешно време се оглежда съвсем подробно какво прави конкуренцията и резултата е спасение от фалит, но и занижаване на качеството и влаганите материали. Не говоря само за автомобилите и конкретно за тази марка.

Коментиран от #32, #66


Оценка:
-6 +10

111
30 Отговор

До коментар #3 от "Жълтата жилетка":


Не съм фен на ФВ, но веднага ти подсказвам защо изброените японски марки не са толкова популярни като нови коли в България. Първо са ефтинджос като оборудване и интериор, второ имат малко представителства и сервизи (за средните градове да не говорим), трето доставките за части са много по-тегави и бавни. Чупливото гаранционно ФВ като го вкараш в сервиза, веднага го диагностицират и ти докарват частта в рамките на 1-2 дена, а за Субаруто има да чакаш следващата доставка от Япония след 2 месеца...

Коментиран от #54


Оценка:
-7 +10

111
31 Отговор

До коментар #28 от "mediator37":


Има понятие "нова масова кола" и "нова хубава кола". Всичко в диапазона 30-70 хиляди лева по възможностите на нашенеца е в първата категория, а във втората категория е примерно 6-цилиндров Мерцедес Е400 с вътрешен Авангард пакет и с истинско дърво по таблото, и започва от 130 хиляди лева.

Оценка:
-4 +11

32
Този коментар е премахнат от модератор
111
33 Отговор

До коментар #32 от "Ицо":


Волво в момента избиват рибата по цял свят със XC60, XC90 и V90 Cross Country, но такъв клас коли не са по българския джоб. Ако имаше средна класа щяха да са най-купуваните.

Оценка:
-9 +10

Komapak
34 Отговор

До коментар #32 от "Ицо":


За новите си прав. Прочетох статията(първата). Веднага след като ги купи Форд xc90 беше най-бързо обезценяващата се кола. Коментирам само факта, че така се спасява фалит. По принцип съм фен и на трите шведски марки, особено на Кьонигсег. Явно коментара ми е погрешно разбран или погрешно написан. Не мога да преценя кое от двете.

Оценка:
-0 +5

За съжаление
35 Отговор

До коментар #1 от "Марио":


не позна!Немските коли са скапан боклук който ще ви направи безпарични от скъпи ремонти!И го прави междодругото и сега!!!Боклука на европа копуваме хората курбан правят там че ги отърваваме от тая измет.Целата конфекция е за рециклиране.

Коментиран от #36


Оценка:
-9 +13

123
36 Отговор

До коментар #35 от "За съжаление":


Не бе пич. Пак си се объркал. Тука не е форума на Мобиле. Става дума за нови автомобили с поне 4-5 години гаранция. Никакви ремонти няма да те направят безпаричен, защото гаранционните, ако изобщо се наложат, са безплатни. Като вземеш да си купуваш, вместо да си копуваш, може и да се намери някой да ти даде повече от минималната заплата та да може да си купиш по-нов автомобил.

Коментиран от #41


Оценка:
-2 +15

дърт шофьор
37 Отговор
Кола на годината си е моята и то не само за тази година.

Оценка:
-0 +16

G55amg е колата
38 Отговор
Бмв алди и мержан са марките другото е за тъпаците😂😂😂

Оценка:
-17 +6

фффф
39 Отговор

До коментар #21 от "Пурко":


Даже не модел а двигател. Помня АутоБилд как бяха се напатили с един Туран 2005 - 2.0 дизел с DSG - статията се казваше "Моят дом беше сервиза". В офиса имахме служебен 2005 Туран 1.9 ТДИ с 6-степенна ръчка. На 250 000 съединителя му замина ама иначе си беше куче а се караше от 5-6 човека / сещате се за каква грижа говорим /

Коментиран от #55


Оценка:
-1 +6

xaxa
40 Отговор

До коментар #3 от "Жълтата жилетка":


Ти луд ли си бе тия ръждиви боклуци ли хвалиш. хахахаха

Оценка:
-6 +2

Безплатна гаранция няма
41 Отговор

До коментар #36 от "123":


Да не се чудиш що литър масло е 50 пари купено от полихима за 4 пари литъра да не продължавам нататък

Коментиран от #43


Оценка:
-1 +6

Дорде бараката е в гаранция
42 Отговор
Ходиш да ти сменят консумативите и ти земат пари като за още половин кола...тва е на принципа на лотарията всички плащат за нещо което може да се случи на малцина повреда в гаранционния срок

Коментиран от #46


Оценка:
-4 +4

123
43 Отговор

До коментар #41 от "Безплатна гаранция няма":


Първо масло за 50 лева няма, освен ако не е от вида - дълъг живот. Това второто се сменя на около 30 000 км или на 2 години. Тоест, спестяваш една - две смени за периода. Трето, дори някъде по света да му е 4 лева производствената цена, в което се съмнявам, после има акцизи, ДДС, мита, други данъци, които го правя като дойде на пазара около 20-30 лева. Като сложиш после квалификация на персонала, спазване на ИСО, качествени инструменти, електроника за диагностика, лицензиран сотфуер и остават 5-6 лева печалба. Сега, ако това го сравняваш с бай ти Майстор от незаконния гараж до блока, който ще ти вземе 10 лева на литър за най-големия боклук, проблемът е твой. Ще има - абе сменям го на всеки 10 000 км това масло, ама голям боклук излезе този Пасат 2 и двигателя даде фира.

Коментиран от #47, #60


Оценка:
-5 +7

xyx
44 Отговор

До коментар #16 от "Муха":


Ако става въпрос за нов внос vvt-i, може и да си прав, Рав на 77000 само караш и сменяш консумативите редовно.

Коментиран от #64


Оценка:
-1 +6

Барон
45 Отговор
Тъпият"вьолксваген"печели???Ужас!!!

Оценка:
-2 +7

половин кола
46 Отговор

До коментар #42 от "Дорде бараката е в гаранция":


за чисто ново пежо 208, четири обслужвания съм правил, сипвам масло 0-30 : първа година 150 лв, втора година 220 лв, трета година 150 лв и четвърта година 200 лв, къде ги видя тази половин кола?

Оценка:
-2 +13

10х км
47 Отговор

До коментар #43 от "123":


Масло се сменя на 10 х.км или една година, запомни го от мен, не гледай какво му дават, това е реклама!

Коментиран от #49


Оценка:
-3 +6

тринадесети в списъка
48 Отговор

До коментар #28 от "mediator37":


На времето имах една приятелка, тя ми каза че съм и 13 и съм сигурен, че ме излъга!

Оценка:
-0 +5

123
49 Отговор

До коментар #47 от "10х км":


Аха, а ти си мърмот и завиваш шоколада😀 По малко да слушаш аверите на маса, и по често да се доверяваш на инженерите, дори и да е 'реклама'! А, 'и питай патило, а не старило'!

Коментиран от #56


Оценка:
-2 +2

Henry Ford
50 Отговор
Тоза дуайен на автомобилното производство е казал:
Има една марка кола, Мерцедес и всички останали!
Дерзайте...

Коментиран от #52, #53


Оценка:
-4 +2

бедняка
51 Отговор
купих си субарото аутбек Дизел на 76 000 км сега е на 190 000,друго освен масло Мотул и филтри не е виждала ,смяна на 10 000км и те така докрая на света.

Оценка:
-2 +1

бедняка
52 Отговор

До коментар #50 от "Henry Ford":


форд е казал когато минава италиански автомобил ставам прав,а ако е АЛФА РОМЕО си свалям и шапката.

Коментиран от #69


Оценка:
-5 +4

Ха ха
53 Отговор

До коментар #50 от "Henry Ford":


ИмаШЕ....

Оценка:
-1 +4

Ха ха
54 Отговор

До коментар #30 от "111":


То па във вагина едно скъпос ум да ти зайде...смехурко

Оценка:
-0 +2

Ха ха
55 Отговор

До коментар #39 от "фффф":


Ауто Билд и лошо за немска бангия ти шегуваш ли се

Оценка:
-0 +4

Готин
56 Отговор

До коментар #49 от "123":


Направо ,,къртиш,, с коментарите си. По всичко личи, че си ,,патило,,. Интересно: Защо ли!?

Коментиран от #61


Оценка:
-1 +1

Пчела
57 Отговор

До коментар #16 от "Муха":


Не са,но ти си доста прост за сметка на това

Коментиран от #65


Оценка:
-1 +2

Пламен Петков
58 Отговор
От автофорум...
Въпрос:
- Здравейте! Имам Honda Accord 85год., двигател В18А, купе СА2. Та от няколко дена карбуратора взе да се е*ава. Въпроса ми е - Има ли някой схема (чертеж) на този карбуратор, или нещо подобно. Предварително Ви благодаря!
Отговор:
- През 85-а на априлският пленум на ЦК на КПСС бе избран М. Г... Започна перестройката. Тука наще също поеха курса. 89-та падна Берлинската стена, бай Тошо също падна. После Лукановата зима, дефицит, купони... СДС, митинзи, избори, Ж. Желев, борците. 96-та, Жан, хиперинфлация, митинги, Костов, реформи, валутен борд. Почина майка ми... Реформи, деноминация, нови банкноти. СИК, ВИС-2.. 98-ма синът ми тръгна на училище. 99-та войната в Югославия,разведох се, приватизация, пирамиди-фараони. Настъпи 21-ви век! Падат кулите-близнаци в Ню-Йорк. После идва Царя, пак реформи, затварят енергоблокове, България в НАТО, Първанов, Станишев... Умира татко... България в ЕС. Тройната коалиция, женя се за втори път. 2008-ма световна криза. Борисов-1. Обама е първият чернокож Президент на САЩ. Симеон Дянков с постната му пица, и пак реформи. Магистрали, интернет. Войната в Ирак. После в Либия. Тероризъм по цял свят. AC/DC в София! И Мадона също. Орешарски. Пеевски. Пак протести и митинги. Оставка! Кой? Борисов-2Реформи. Магистрали, саниране и т. н. Аварията във Фукушима. Войната в Сирия, Путин, Украйна, Крим. Цената на нефта на Барел пада драматично. Атентати в Европа. Брекзит, Тръмп, а руски хакери хакват всичко. Бежанци

Оценка:
-1 +14

Пламен Петков
59 Отговор
..........и имигранти... Чупя крак. Москов. Пръстови отпечатъци. Шарли Ебдо. Цунами... Ражда ми се дъщеря! Избори. Ген. Радев - Президент. Пак оставка. Нов служебен кабинет. Реформи... Корнелия Нинова и Нова Република. Да, България! Нов Световен Ред и нов бардак със стари к*рви,... мда. Прощавайте, ако съм пропуснал нещо.
А на тази Honda, чак сега почнал да и се е*аванещо карбуратора! Ай стига бе!

Оценка:
-1 +9

Не не има има
60 Отговор

До коментар #43 от "123":


Лично си купих една тенекия 18 литра от продавалника 5w40 за 6лв литъра има и 10w40 за 4.80лв литъра производство полихим луковит

Коментиран от #62


Оценка:
-0 +2

123
61 Отговор

До коментар #56 от "Готин":


Защото е просто? Около 400 000 на 2 автомобила с удължени интервали на смяна на маслото. Няма драми, пушеци, двигателите на 'пушка'! Цена на литър масло в официален сервиз в границите на 35 лева, остатъка се оставя в колата след смяна, като 'опааа' изненада, маслото не е наливно, а е във фабричната си 1 литрова опаковка! Някакси не ми се вярва да изкупуват празни опаковки и да разливат остатъка от бидона за парлама пред клиента! Ето това ми е 'патилото', а другото е фолклор!

Оценка:
-1 +2

123
62 Отговор

До коментар #60 от "Не не има има":


Е, то и в Лидъл има свински кренвирши по 1.90 лв., така че ....

Оценка:
-0 +2

Docenta
63 Отговор
Това е немското Рено Каптюр

Оценка:
-0 +1

Муха
64 Отговор

До коментар #44 от "xyx":


Мда... Бащата лада 2106 до 130 000 (после я продаде) я караше само на консумативи + шалтер на стартера, палец на делкото и 1-2 пъти запушен жигльор... Да си купя лада?! Голяма логика, няма що...
PS Презумцията е, че като надеждни би следвало и на 200 000+ км да са "като нови", щото иначе по какво се отличават от другият нов внос?!

Оценка:
-1 +2

Муха
65 Отговор

До коментар #57 от "Пчела":


И автоматично ти се дигна IQ-то с поне 20 точки! Мухахахааа...ах!!!

Оценка:
-2 +2

алф
66 Отговор

До коментар #29 от "Komapak":


Ти ново Волво май не си виждал .Това, че самата марка вече не е Шведска собственост не значи нищо. Качи се на истинска кола , покарай и тогава пиши .

Оценка:
-0 +1

qwerty
67 Отговор
Кола на годината в бг са е36 голф4 и Дачиа...
Толклз ооллл кола ма годонаъа виждаъе по улиците?

Оценка:
-1 +0

Божидар Петров
68 Отговор

До коментар #16 от "Муха":


Какво караш и какво харесваш, ако не ти си падаш по японски, фордове, пежаци, свагени... Аз съм нов шофьор и ми стана много интересно, кои брандове имат стойностни модели

Оценка:
-0 +0

Божидар Петров
69 Отговор

До коментар #52 от "бедняка":


Нов шофьор съм и не съм карал италианско, но съм чувал, че са зле. Някои модели са хубави на алфата, ама те са по-скъпички мисля.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Марк Жирардели
Известният скиор Марк Жирардели обяснява мотива да купи „Юлен“ АД
С Цеко Минев ни свързва любовта към природата и планината"

Още бисери
ТОП 5