ФАКТИ.БГ

Нито една продадена кола в Индия през април

Публикувана: 2 Май, 2020 12:56
18 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5020
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.

Ако смятате, че ситуация е лоша за автоконцерните в САЩ или Европа, погледнете положението на автомобилните производители в Индия. Страната въведе карантина заради коронавируса на 25 март, което изцяло прекрати производството и продажбата на превозни средства. Резултатът е, че през април в Индия не бе продадена нито една кола. Това предаде Car and driver.

Според Обществото на индийските автомобилни производители (SIAM), автоиндустрията в страната губи 306 милиона долара на ден. Водещите браншови концерни в страната са именно Mahindra & Mahindra, Maruti Suzuki, Hyundai, MG Motor и Toyota Kirloskar.

За сравнение, през април миналата година, в Индия са били продадени 247 541 пътнически превозни средства, 68 680 търговски превозни средства и 1 684 650 двуколесни и триколесни ППС.

Quartz India съобщава, че автоиндустрията в страната вече е била в низходящ тренд. През март продажбите на Maruti Suzuki и Mahindra & Mahindra са се свили с респективно 47,9% и 90%, в сравнение със същия месец година по-рано. Въпреки това, през април двата автоконцерна са продали 1 365 трактора, които са съществена част от селскостопанската дейност и в крайна сметка са били освободени от последиците на карантината.

Блокдата в Индия е удължена до 17 май, което ще окаже допълнителен натиск върху тежката ситуация за местните автомобилни производители. От индустрията са написали писмо до вътрешния секретар на Министерството на вътрешните работи с молба да бъде разрешено отварянето на автомобилния сектор.

Индия

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ббб
1 Отговор
Ами остава да наложат да живеем заключени до края на живота си, за да не се краде.

Оценка:
-6 +15

ПШНЛХПДРС
2 Отговор
махайте КПП-тата да може да си наберем ягоди като пожарникаря

Оценка:
-7 +35

Алфа Чакал
3 Отговор
Е кой да иде да ди купи кола като ония с стоящите само това чакат

Коментиран от #4


Оценка:
-1 +7

Алфа Чакал
4 Отговор

До коментар #3 от "Алфа Чакал":


Ония с тоягите*

Оценка:
-0 +11

опа
5 Отговор
тея махиндри са толкова калпави, че ако не съществуваше Дачия Дъстер щяха да са ва самото дъно по качество

Коментиран от #6, #7, #12


Оценка:
-11 +12

сектанта
6 Отговор

До коментар #5 от "опа":


Дъстър е най-добрия СУВ на света! По-здрав от немско, по-красив от италянско, по-надежден от японско, по-конфортен от френско!!! Вива ла Франс, вива ла Румънеско, вива ла Дачия!!!!!

Коментиран от #14


Оценка:
-22 +16

Хехе
7 Отговор

До коментар #5 от "опа":


Да кажеш че Дъстъра е калпав трябва да си сериозно увреден от каране на Порше Кайен с падащи фарове.

Коментиран от #8


Оценка:
-4 +19

Емил
8 Отговор

До коментар #7 от "Хехе":


Карането на Дъстър приближава човек до Бог! Пез цялото време се молиш да не се разпадне, палиш свещ преди тръгване и още три при пристигне! Ако е 4х4 и тръгнеш при снеговалеж, задължително даваш курбан! БПЦ харесва Дъстър, но предупреждава, че е необходимо минимум 25% от антифриз и маслото в този автомобил да се заместват със светена вода и елей, иначе не поема отговорност! ;)

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-9 +12

Хехе
9 Отговор

До коментар #8 от "Емил":


Това е дълбоко невярно твърдение.аз закъсал Дъстър не съм видял.

Оценка:
-1 +5

devil
10 Отговор

До коментар #8 от "Емил":


Razsmya me bravo, edin plus ot men imash

Коментиран от #11


Оценка:
-0 +0

Хи хи
11 Отговор

До коментар #10 от "devil":


Е смей се докато е време.Немцоте ще фалират преди Дачия.

Оценка:
-1 +3

Монтьор
12 Отговор

До коментар #5 от "опа":


Бъркаш- по-калпави от Алфите няма. Следват ги трошливите,но луксозни боклуци на БМВ и Мерцедес,които са бъкани с толкова електроника, че нещо малко прецака ли се ,нямаш потегляне. Возия супер ,ама качество срамно ниско за парите. Дачията е по-надеждна,повярвай ми,щото в нея електрониката е почти нула.

Оценка:
-2 +3

Монтьор
13 Отговор
Преди да се изредят "специалистите" с мненията- говоря за колите след 2010 г.,не за старите надеждни коли.

Оценка:
-0 +2

Коmapak🆘️
14 Отговор

До коментар #6 от "сектанта":


Колко ти плащат??????

Оценка:
-0 +1

Българин
15 Отговор
Карах Дачия Дъстер 1.5 DCI, -дизел. Съвсем нормален автомобил който си има всичко за едно нормално , приятно и сигурно пътуване.Колата е модел 2019г.Автомобилът си имаше достатъчно мощност, разбира се не е за състезание, но става за дълго пътуване и спокойно пристигаш в крайната точка. Разбира се има доста по- луксозни и скъпи автомобили, но смятам , че за цената си този е много добър избор.Смятам , че самата марка Дачия не би следвало да притеснява клиентите на нови автомобили.Добри коли са .

Оценка:
-0 +2

Селянин
16 Отговор
За разлика от Индия в България пред автосалоните имаше опашки от клиенти желаещи да си закупят нови автомобили. За съжаление тъкмо дойде моят ред и те свършиха.

Оценка:
-0 +2

17
Този коментар е премахнат от модератор
18
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Румен Овчаров
Червеният депутат е крайно против решението на правителството да се откаже от строителството на АЕЦ "Белене".
Ще си изядем боя, солта, и ще си платим накрая за АЕЦ „Белене”"

Още бисери
ТОП 5