Last news in Fakti

7 Май, 2020 12:21, обновена 22 Юни, 2022 14:35 38 127 20

Искате хибрид на старо: Вижте кои са най-надеждните

  • автомобилът на старо-
  • хибриди-
  • toyota-
  • lexus
Искате хибрид на старо: Вижте кои са най-надеждните - 1

Статистиката, която ви показваме е направена от британското издание на What Car?, което интервюира повече от 18 000 собственици на автомобили с хибридни силови трактове, като от тази анкета става ясно с какви повреди са се сблъскали през годините.

Въз основа на получените данни експертите правят рейтинг топ 5 на най-надеждните хибриди на вторичния пазар. Последното място в петицата е отредено на Toyota Prius (2009-2015 години на производство). Само 4% от собствениците съобщават за проблеми. Основните проблеми са с батерията, двигателя и горивната система.

На четвърто място е класиран Lexus IS (2013 моделна година). Той има по-голям процент (7%) от неизправности, но те са по-лесни за поправяне и струват по-малко - говорим за проблеми с окачването и повишено износване на гумите.

Челната тройка затваря Lexus RX (2009-2016 години на производство). От технически повреди се оплакват 4% от собствениците, но в същото време всички автомобили могат да продължат да се експлоатират, а ремонтът не е скъп и отнема по-малко от седмица, отбелязват авторите на рейтинга.

"Среброто" отива в ръцете на Toyota Auris Hybrid (2013-2019 г.) 6% от собствениците им се оплакват от проблеми, които са свързани с батерията. Хубавото е, че те се елиминират за няколко часа, а ремонтните дейности не са скъпи.

Лидер в класацията на What Car? за употребявани хибриди е Lexus CT, лансиран на пазара през 2011 година. 4% от собствениците са с оплаквания, които са идентични с тези, с които се сблъскват притежателите на Toyota Auris Hybrid.

В крайна сметка, според експертите от What Car?, се оказва, че най-безпроблемните употребявани хибриди са дело на японците от Toyota, които, както е известно, притежават и по-луксозната марка Lexus.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 28 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Съдията Дред

    9 26 Отговор
    Въпросът е за какво ти е класически хибрид, ако се пишеш много еко, плъг-ин хибрида е за предпочитане.

    Коментиран от #6

  • 2 Оле

    34 31 Отговор
    То хибрид на старо не е ли като тоалетна хартия втора употреба?
  • 3 Край

    81 5 Отговор
    Няма смисъл да давате пари за да пазите въздуха на българите - тях той не ги интересува и могат само да ви се подиграват като ви задминават с вехтото бмв или мерцедес с отрязан филтър и катализатор допълнително чипирано за сгъстяване на облака отзад.
    Държавата на българите също не се интересува от това - твърдо е убедена че всичко което може да се движи трябва да се пусне по пътищата да го прави. Всичкото роми също вече са мобилни.

    Коментиран от #4, #18

  • 4 6892

    28 1 Отговор

    До коментар #3 от "Край":

    Нямаше как по точно да бъде казано. Евала
  • 5 Онзи

    26 18 Отговор
    VAG няма ли в тази класация...или те само кюмбета правят??
  • 6 bibendum

    8 8 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    Защото излиза класическия хибрид илиза с 5000-6000 евро по-евтино. Като я разхвърляш през периода на ползване тази сума за 10 години или колкото е гаранцията на батерията, не си струва инвестицията. За няколкот литра разход повече. И като дойде време за смяна на батерията, ще ти искат горе долу пак такава сума. Икономически не е обосновано. Ако си заклет еко-фен, обичаш технологиите и си супер стилен, яхваш пълен хибрид или електричка.
    Опционално ще ти трябват и едни 1000-2000 лв за бърза зарядна станция в къщи или в гаража. Модата си има цена.
  • 7 onq s konq

    13 30 Отговор
    Не знам като нови кой ги купува тея хибриди, какво остава втора ръка - една кола с два двигателя и два резервоара, сбъркана работа.

    Коментиран от #9, #15

  • 8 N 1

    20 10 Отговор
    Абсолютно си прав, до последно се самонавивах за хибрид или електрическа... Сега съм с Евро 6 дизел, точно поради тази причина...
  • 9 Ники Зарев

    6 1 Отговор

    До коментар #7 от "onq s konq":

    Газовото в германия също се води хибрид
  • 10 смешника

    4 2 Отговор
    тока в бг е толкова скъп, че по добре на ефтиния бензин !!
  • 11 Я. Петров

    2 7 Отговор
    Или Двг или Ел. Среда няма. Хибрида съпоставка бензин цена..... Започва да е изгоден след 120 000 км...
  • 12 Оня с хибрида

    24 1 Отговор
    Толкова ли сте некомпетентни. Пълният хибрид не се зарежда със станция. Зарежда се от спирачките. И от работата на бензиновия двигател. Батерията е никел-метал хидридна. Изчислена е да търпи огромен ресурс без мемори ефект. За едно излизане ИЗ града батерията се разрежда и зарежда непрекъснато. Ако не я изрязваш по светофарите, може да я караш и само на батерия. Издържа около 6-8 км. Изключително приятен автомобил за шофиране. Самата идея на пълния хибрид е да ти спести наполовина от точка А до точка Б разхода. Тъй като се изключва по светофарите. А при по бавно каране или в задръстване, също минава на батерия.

    Коментиран от #13

  • 13 Критичен

    5 4 Отговор

    До коментар #12 от "Оня с хибрида":

    чист хибрид само на батерия неможе да се кара, винаги работят синхронно двг и ел.мотор, като заряда на батериите се поддържа непрекъснато !!! плъг-ин хибрида може около 50 км само на батерия и вечерта дозареждаш батерията !!

    Коментиран от #14

  • 14 Оня с хибрида

    10 0 Отговор

    До коментар #13 от "Критичен":

    Като цяло не е проектирано да се кара само на батерия ама самата кола включва бензиновия двигател ако поискаш повече мощност. Иначе на таблото си го пише кога ще се включи бензиновия, кога караш на батерия и т.н. На равен път без пришпорване с лека газ ускорява мудно на батерия и успяваш да караш само на ток за около 6-8 км. За експеримента съм го правил.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Japbest

    4 0 Отговор
    Това е много странна класация, имайки предвид че само Lexus is300h е различна, всички други са 90% prius, включително шампиона Lexus ct200
  • 17 Карачо

    11 0 Отговор
    Тойота и всички останали!
  • 18 Алфа Ромео

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "Край":

    Абсолютно вярно, Ганя мръсния въздух не го засяга, не му пука и за децата му даже, важно е да яхне 20 годишен изкормен дизел и да се прави на големец щото харчел малко и много бягал.
  • 19 Tree Hugger

    7 1 Отговор
    Привет на всички които тачат хибридите. Аз карам електричен хибрид вече 3 год и освен ура не мога да кажа нищо по-вече. Ford C-Max... двигателя работи безшумно, зареждам си я всяка вечер и изминавам около 40 км на електричество, след това на хибрид.
    Зареждам с бензин 3-4 пъти в годината и си я карам дневно. Бърза, удобна, безшумна и чиста кола. Хибридните и електрическите коли са бъдещето.
  • 20 IS300h

    15 0 Отговор
    От IS300h мога само да се похваля. Реален разход в града 4,5 до 5 на 100. Това е при тегло от 1,7т и 223 к.с. Реален разход на аутобан без ограничения и каране 140-180... 6,5- 7 на 100. Това е едномесечна кола на няма и 2000км, която още не е разработена, т.е. разходът има още потенциал да спадне! Другата ми кола- чист бензин харчи в града над 8, на аутобана при съпоставимо темпо- над 9-10. За мен от сега нататък НЕ съществува друга концепция освен пълният хибрид на Лексус/Тойота. За удоволствието да караш такава тиха кола с моментално достъпен въртящ момент от момента на натискане на газта пък съвсем и не говоря. А по повод на батериите и шансът да се скапят....прочетете малко из специализираните немски/английски/американски форуми, където масата Приуси от преди 2000 година на по над 400 000км се движат още без проблеми с ПЪРВАТА си батерия. И не се захласвайте по разни мнения на Бай Ганьо, който друго освен 20г. ФВ и БМВ 3ка с изтърбушен двигател не е виждал, камо ли карал, НО много добре знае колко е лошо да караш хибриден автомобил, защото чул, 1е батерията ще се скапе...