По време на онлайн събитието Meet Mercedes Digital, новият ръководител на компанията каза, че вижда признаци за възстановяване на пазара на автомобили. Повечето автомобилни дилъри по света отново отвориха врати, а купувачите се връщат дори по-бързо и от очакваното. Това заяви Ола Калениус, председател на борда на Daimler и Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz вижда първите положителни знаци на пазара на автомобили. От 20 април компанията постепенно увеличава производството в заводите си, като това е наложително, тъй като от юни цялото производство на автомобили по света ще започне да работи отново с пълни темпове, каза още ръководителят на компанията.
Здравето и безопасността на служителите са най-важни, заявяват от компанията, всеки използва маски и избягва ситуации, които са опасни за инфекция. 100 000 служители продължават да работят от вкъщи, като 0.5 милиона телеконференции се провеждат седмично, каза Калениус.
Пандемията COVID-19 и последствията от нея ще продължат за неопределен период от време, предполагат от компанията. Специалистите от Mercedes заявяват, че е необходимо всеки да се върне към нормалния ритъм на работа с "новите стандарти".
В Китай, най-големият пазар на Mercedes-Benz, продажбите вече постепенно се връщат към нормалните нива: през април те бяха по-високи, отколкото през предходната година, а тенденцията продължава и през май. Калениус счита за един от най-важните уроци на настоящата ситуация, че индивидуалната мобилност е и остава ценно предимство.
Колата е защитено пространство, осигурява независимост и свобода, каза той. Mercedes-Benz ще продължи да работи с нови технологии, за да запази тази ценна стока. Компанията ще запази програмата за преход към производството на екологично чисти превозни средства и производство с неутрални нива на въглеродни емисии (CO2).
Повече от 30 предприятия за производство на леки автомобили, микробуси и камиони по света ще бъдат неутрални по отношение на CO2 до 2022 г. Компанията потвърждава плана до 2039 година напълно да премине към производство на автомобили без емисии на CO2. Важен компонент от плана на компанията е производството на батерии с неутрално ниво на емисии на въглероден диоксид, като се взема предвид веригата на доставки.
Водещият електрически автомобил EQS, който в момента се подготвя за производство, ще бъде оборудван с батерии, неутрални за CO2. Сега компанията има две фабрики, произвеждащи батерии за хибриди и електрически превозни средства. Заводът в източна Германия (Каменц) беше открит през 2018 г. като център за развитие на глобална мрежа за производство на батерии на Mercedes-Benz.
Мрежата се състои от девет фабрики, в които компанията инвестира 1 милиард евро. Сега тя е CO2-неутрална компания, произвежда батерии за хибридни автомобили Mercedes-Benz Cars и електрически превозни средства EQC, като до момента са произведени повече от половин милион бройки.
През 2019 г. компанията продаде 2.24 милиона автомобила по целия свят (увеличение с 1,3%). Нов завод се строи в САЩ, а още няколко ще бъдат изградени в Европа. Компанията планира през тази година да открие високотехнологичен завод в Германия в Зинделфинген - Factory 56, който ще произвежда новата S-класа, а след това и EQS. До края на 2020 г. компанията планира да стартира производството на 5 електрически превозни средства и на 20 хибридни версии на моделите си.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 жжжжж
След излизането на w203 и w220 стана "Mercedes e като всички останали". Само по-лъскав и с по-скъпа поддръжка.
Коментиран от #2, #18
11:40 01.06.2020
2 трошливи каруци
До коментар #1 от "жжжжж":
S-class W220 в мобилето струва колкото голф 4-ка ха ха ха.Що ли?
Коментиран от #6
11:45 01.06.2020
3 Das ist eine grosse scheise
11:47 01.06.2020
4 майтап за стара статия
11:54 01.06.2020
5 Мерцедес
12:10 01.06.2020
6 Собсвеник на w220
До коментар #2 от "трошливи каруци":
Пробвай да поддържаш w220 с оригинални части и тогава говори. Цаката е в поддръжката на тая кола, не в покупката. 4 оригинални амортисьора са по-скъпи от НОВ гоуфКоментиран от #28, #33
12:27 01.06.2020
7 Jack Bauer
Коментиран от #14, #21
12:36 01.06.2020
8 Факт!
12:51 01.06.2020
9 Bmw
13:06 01.06.2020
10 Стефан
Коментиран от #12
13:36 01.06.2020
11 Дъстър
13:57 01.06.2020
12 Ахахахаа
До коментар #10 от "Стефан":
ПЕЖО и всички останали. Все пак французите купуват нески бранд /опел/, а не обратното и добре, че ги купиха та да направят коли от тях. Да не говорим, че има мерцедеси с френски двигател и трансмиси та дори и товарен спринтер иии да не забравяме и участието в ягуарите, а за мазда да не говорим там почти всички дизели са френски. Та има един виц момченце пита баща си: Тате, Тате, защо лъвчето на ПЕЖО се е изправило на задните си крака? Бащата отговаря: Защото се оглежда сине. Оглежда се за конкуренция на пътя, но уви няма всички дишат прахта на господаря на животните на пътя ЛЪВЪТ!!! Да видиш пежо и ситроен маршрутки и товарни на по 500 000+ не е рядкост и то все още с оригинален съединител и то точно в Германията.Коментиран от #13, #26
14:06 01.06.2020
13 Хахаха
До коментар #12 от "Ахахахаа":
Хахах, в кой клас си?Коментиран от #15, #17
14:19 01.06.2020
14 МерцеДесЛиБе
До коментар #7 от "Jack Bauer":
Верно е това за гроздето, а и леко комично е за това, как колите от едно време са по-здрави :) Отидете купете си нова кола, карайте я 15 години и като видите, че освен консумативи почти нищо друго не сте дали ... пак си помислете какво толкова плюете днешните коли. Да може да има разлика в качеството за дадена марка, но пазара е голям има и други играчи с по-примамливи предложения...14:29 01.06.2020
15 Ахахахаа
До коментар #13 от "Хахаха":
В този, който ти никога не си и няма да стигнеш. Там от където аз се врещам ти дори няма и да отидеш. Нямаме никаква база за сравниние. А относно тонът ти. Ами мухъл гърбав изобщо не ми харесва. Мисля, че имаш проблем с възпитанието и решавам на бързичко да те превъзпитам. Колко такива като теб съм превъзпитал ехеееее ти толко косми нямаш. А за моят тон сега, ами той е провокиран от твоят и да не се гордея с него, но живота ме е научил, че с простак трябва да се отнасяш просташки. Пиши си къдета да те нмеря за урозите по възпитание. Не се цупи казвам го с добро. Айде със здраве!Коментиран от #16, #23, #24
14:46 01.06.2020
16 Е тва е
До коментар #15 от "Ахахахаа":
Направо го уби тоя селтак с класа още загубил съзнание.14:49 01.06.2020
17 Коня
До коментар #13 от "Хахаха":
Това колко време го мисли? На листче ли си записа мисълта, че то тя е дъъълга дълга да не я забравиш? Сега вземи използваните листче и се забърши, че ....Коментиран от #30
14:57 01.06.2020
18 BMW G POWER
До коментар #1 от "жжжжж":
айде купи си нов като е като всички останали де? а? моля? не чух? Или дайхатсу е по хубаво?15:29 01.06.2020
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 хаха
18:03 01.06.2020
21 Много
До коментар #7 от "Jack Bauer":
Правилно го рече. Но няма смисъл защото не искат го осъзнаят. Нали знаеш....На прасето му е най хубаво в кочината. Така че нека си карат кочините и да си мислят че карат коли20:26 01.06.2020
22 Plovdiv
20:27 01.06.2020
23 Ей лъвче
До коментар #15 от "Ахахахаа":
Какво шмъркаш. ....искам и аз от него20:32 01.06.2020
24 Хахах
До коментар #15 от "Ахахахаа":
Прочети си коментарите и ще откриеш простака в себе си! Но си прав за едно-нямаме база за сравнение! Аз карам S- клас, ти “полуидиот”(Peugeot), с което идеално се допълвате!И да, нормално е аз да не ходя,където ти и подобни.. сети се сам защо...20:44 01.06.2020
25 Готин
05:30 02.06.2020
26 Ввв
До коментар #12 от "Ахахахаа":
Тоя пък и той си вярва.....Пежо още ли правят коли бре?!09:07 02.06.2020
27 Blackthorn
10:15 02.06.2020
28 фен на бмв
До коментар #6 от "Собсвеник на w220":
от Мерцедес никога не са твърдели, че частите им са евтини! Като не те кефи и нямаш възможност, просто не си купуваш, а не да мрънкаш12:22 02.06.2020
29 free man
12:59 02.06.2020
30 Хаха
До коментар #17 от "Коня":
Че какво бе?!18:46 02.06.2020
31 mercedes
Коментиран от #32
21:15 03.06.2020
32 Чакай
До коментар #31 от "mercedes":
Възможно е, ако е при някой гаражен майстор и иска да ти го набие дълбоко10:28 06.06.2020
33 3838
До коментар #6 от "Собсвеник на w220":
Един нов гоуф е около и над 40 хиляди лева стартово. Бах таз 220 пи 10 бона на амортисьор ли идва ?! Питам защото мисля да си купя една s320 за 3-4 хиляди лева да ходя на даскало и до гаджето в горния блок.17:18 16.06.2020