ФАКТИ.БГ

Десет стари, но много бързи коли от 90-те

ТОП-10 на най-страхотните автомобили от края на миналия век

Публикувана: 28 Октомври, 2020 12:16
58 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 23853
Десет стари, но много бързи коли от 90-те
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 52 гласа.

През 90-те години на миналия век световната икономика преживява безпрецедентен възход и това се отрази положително и на автомобилната индустрия. През 90-те години светът видя много ярки модели, които по-късно станаха култови. Подбрахме за вас най-страхотните автомобили от 90-те, които според нас, доставят радост на истинските автомобилни фенове. Ето ги.

BMW M5 (E39)

Десет стари, но много бързи коли от 90-те

Този наточен седан се смята от мнозина за най-доброто M5. И не е изненадващо, защото седанът има атмосферен V8 с 400 конски сили и 6-степенна ръчна скоростна кутия.

Honda NSX

Десет стари, но много бързи коли от 90-те

При разработването на спортния автомобил със средноразположен двигател на Honda, основна помощ оказва и легендата от Формула 1 Аертон Сена. Коментарите, както се казва, са излишни.

Dodge Viper

Десет стари, но много бързи коли от 90-те

Първият Dodge Viper е творение на Карл Шелби и разполага с огромен 8-литров V10 двигател и с подчертано мускулест дизайн.

Toyota Supra

Десет стари, но много бързи коли от 90-те

Toyota Supra A80 е един от най-емблематичните японски автомобили. За времето си тя беше супер мощна със своите 330 конски сили, а тунинг специалисти повишават мощността ѝ два до три пъти.

Ferrari F50

Десет стари, но много бързи коли от 90-те

Суперавтомобилът на Ferrari е създаден за 50-годишнината на марката. Това, което го откроява е, че неговият V12 е разработен въз основа на двигателя на автомобил от Формула 1.

Jaguar XJ220

Десет стари, но много бързи коли от 90-те

Елегантният суперавтомобил на Jaguar е един от най-напредничавите автомобили в началото на 90-те години и известно време държи световния рекорд за скорост за серийни автомобили - 349 км/ч.

Nissan Skyline GT-R

Десет стари, но много бързи коли от 90-те

Японската Годзила Nissan Skyline GT-R се превърна в икона за уличните състезатели и няколко пъти счупи рекордите на Нюрбургринг.

Lamborghini Diablo

Десет стари, но много бързи коли от 90-те

Суперколата на Lamborghini се превърна в един от символите на десетилетието. Тя е мощна и много бърза. Топ версиите са разработени така, че да развиват скорост от 340 км/ч.

Bugatti EB110

Десет стари, но много бързи коли от 90-те

От техническа гледна точка това е шедьовър: задвижване на четирите колела, quad-turbo, 610 к.с. от мотор с 3.5 литра обем. Най-наточеното Bugatti EB110 SS достигна 355 км/ч и ускорява до сто за 3.2 секунди.

McLaren F1

Десет стари, но много бързи коли от 90-те

И да, Шумахер имаше такъв McLaren F1. Легендарният McLaren F1 е първият хиперкар в света. Триместното купе ускорява до 386 км/ч и беше най-бързата кола в света в продължение на цели 12 години.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 52 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ивайло
1 Отговор
Дааа, когато колите бяха коли, а не миксери и таблети на колела!!! Истински коли!!!

Коментиран от #2, #3, #27, #29, #39


Оценка:
-14 +301

Хайл
2 Отговор

До коментар #1 от "Ивайло":


Правеха се с ръце и душа

Оценка:
-7 +191

Оръфляци си бяхте и си оставате
3 Отговор

До коментар #1 от "Ивайло":


Кви иатински коли бе клоун в Бг "истинска" кола се смяташе хонда срх с 160 коня и Кадетт ге се и със 130.

Коментиран от #14, #22


Оценка:
-119 +31

One
4 Отговор
Повечето български драйвъри веднага ще оценят подобаващо добре Е39-ката. Най-подхожда на нашенският манталитет. Особено шофьорите около 22-30г. За останалите модели автомобили другите ще махнат с ръка и ще кажат:Дръгели,да си ги карат! Но някъде в сянката на BMW-то стоят Супра-та и Скайлайн-а. Феновете на самурайски коли знаят защо.

Коментиран от #5, #23


Оценка:
-55 +33

Я го знам бе
5 Отговор

До коментар #4 от "One":


Японските бклуци ли с крадене на чужди технологии представени за японски.

Коментиран от #21


Оценка:
-98 +22

Сила
6 Отговор
Бумера го взимам, не ме интересува кви са другите

Коментиран от #8


Оценка:
-42 +26

Миро
7 Отговор
Е39 и нищо друго!

Оценка:
-71 +37

Гост
8 Отговор

До коментар #6 от "Сила":


Другите сме ги виждали само на картинки от дъвки Турбо и сме ги карали на Плейстейшъна.

Оценка:
-1 +100

Аертон ху...?
9 Отговор
Тва последното под НСХ-а не го разбрах.Аертон кой...?Някой знае ли кой е тоя...?

Коментиран от #24, #28, #37, #43, #44


Оценка:
-113 +3

кх8кхйк6888
10 Отговор
Imal сам БМВ е39 3 дизел - мога да кажа само хубави неща, бях много доволен

Оценка:
-22 +27

В е л и к и я
11 Отговор
Еми че то това са 10 те спортни коли правени изобщо някога...!

Коментиран от #12


Оценка:
-10 +43

В е л и к и я
12 Отговор

До коментар #11 от "В е л и к и я":


Най добрите ....и истинските ...!!!!

Оценка:
-3 +38

Гост
13 Отговор
Диаблото е маниашката суперкола на 90-те, когато Ламборгини си беше италианска марка, а не бранд на ВАГ. Имаше модификации VT, SE30, SV, GT, VT 6.0, които само набито око може да различава.

Коментиран от #18


Оценка:
-3 +43

Приятел
14 Отговор

До коментар #3 от "Оръфляци си бяхте и си оставате":


В България господстваше Ладата на фона на Москвич,Трабант и Заз..,.

Оценка:
-4 +39

Методи
15 Отговор
F50 и вс останали, в случая :)

Оценка:
-9 +19

Урко
16 Отговор
Тигре, тигрее, имаш ли пари?...

Коментиран от #19


Оценка:
-1 +26

суперкар
17 Отговор
Този бидон бмв-то и ръждивите тенекии Нисан и хонда нямат място в тази класация

Оценка:
-75 +10

Научи история бе
18 Отговор

До коментар #13 от "Гост":


Смешник.в началото на 90-те Ламбо бяха на Крайслер после на някакви от Малайзия.

Коментиран от #25


Оценка:
-7 +24

Наблюдател
19 Отговор

До коментар #16 от "Урко":


За готини пиче.та-винаги!:)

Оценка:
-2 +6

ФактичесТки
20 Отговор
Добре че тоя Сена умря навремето че да стане известен иначе щеше да бъде като Ървайн или Култард

Оценка:
-82 +4

Бмв тъпак
21 Отговор

До коментар #5 от "Я го знам бе":


BMW -то няма място тук.Не бях виждал до сега спортна кола с 4 врати.Доста овехтяла и стара визия тип пенсия е това БНВ на фона на другите коли който са с дизайн 2060г.масларка с пластмасова водна помпа.

Коментиран от #38


Оценка:
-29 +38

ФауВе
22 Отговор

До коментар #3 от "Оръфляци си бяхте и си оставате":


Кадет GSI не беше ли 150 коня, с мотор С20ХЕ?

Коментиран от #30, #50


Оценка:
-1 +26

ФауВе
23 Отговор

До коментар #4 от "One":


"Дръгели, да си ги карат." - каза теслераста и си продължи с тротинетката.

Оценка:
-2 +20

24
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
25 Отговор

До коментар #18 от "Научи история бе":


Ама двигателите и платформите не са били Крайслерови, а италиански. Докато при ВАГ Галардото например е близнак на Audi R8, със същия V10 който се слага и на S6.

Коментиран от #49, #52


Оценка:
-2 +27

Еххххх
26 Отговор
БМВ форевър!

Коментиран от #35


Оценка:
-25 +13

Напълно
27 Отговор

До коментар #1 от "Ивайло":


Напълно съгласен. На новите коли само дизайна им е хубав всичко друго е силокон

Оценка:
-3 +23

реалист
28 Отговор

До коментар #9 от "Аертон ху...?":


Направо си мега зле

Оценка:
-1 +29

Някой
29 Отговор

До коментар #1 от "Ивайло":


Бегай от тука бе разбирач, ще ти сменям масла и простотии, дюзи, турбини и такива мизерии. Тия коли са миналото и са за смотаняци като теб по цял ден да лежиш под тях.

Коментиран от #32, #48


Оценка:
-42 +4

Хаха
30 Отговор

До коментар #22 от "ФауВе":


Даже е 156 к.с -20ХЕ мотора,без ламбда сонда

Оценка:
-3 +14

Турбо
31 Отговор
тея хиперколи ги имам всичките ,,на картинки от дъвки турбо разбира се

Оценка:
-1 +30

Язе
32 Отговор

До коментар #29 от "Някой":


Който има част от тези коли,си ги кара в сервиза за смяна на консумативи.Който няма като теб,бута колелото и мълчи.

Оценка:
-3 +24

Йонко - понко
33 Отговор
Това, не са ежедневни автомобили а ,,суперкари" които присъстват, във разни богаташки колекции и със сигурност са във перфектно състояние и на малко километри. Бумера няма място между тях.

Оценка:
-7 +19

Пламен
34 Отговор
Едно време колите се правиха от инженери, а не както сега от счетоводители!

Коментиран от #56


Оценка:
-4 +30

BMWfan
35 Отговор

До коментар #26 от "Еххххх":


БMВ форевър-в геометрична прогресия...!!!

Оценка:
-15 +8

Иван
36 Отговор
Само японският самурай всичко друго е шрот

Оценка:
-12 +19

37
Този коментар е премахнат от модератор.
Пешо
38 Отговор

До коментар #21 от "Бмв тъпак":


Като излизаш с твоята кола не виждаш ли поне по 10 спортни коли с емблемата BMW? Този коментар от теб е излишен, защото всички знаем че в Бавария на първо място е двигателя да развие скоростта която е изписана най-вдясно на километража. И да, може да е с 4 врати, но със сигурност може да се нарече спортен автомобил

Оценка:
-17 +7

Ненко Нечен
39 Отговор

До коментар #1 от "Ивайло":


Истинските коли бяха 60и 70 те години

Оценка:
-2 +12

Японец
40 Отговор
Всеки си има вкус каква марка кола да кара ! За мен японските коли си ги бива . Не хейтя ,но съм виждал некви бмв-та дето пищят на умрело пък още са на светофара :)

Коментиран от #47


Оценка:
-4 +22

ТОНИ-ПЛОВДИВ
41 Отговор
Здравейте на всички, само едно ще ви кажа Пичове, това бяха истински железни коли, и все още имам като втора кола, 124-2.6 бензина-166к.с, мога да кажа че новите коли са супер ТАМАГОЧИТА-ПЛАСТМАСОВИ.
Бъдете Здрави.

Оценка:
-2 +27

xxx
42 Отговор
Mitsubishi 3000GT са го пропуснали, значи не е пълна класацията.

Оценка:
-2 +23

43
Този коментар е премахнат от модератор.
Иванов
44 Отговор

До коментар #9 от "Аертон ху...?":


Ех невежо, невежо...

Оценка:
-2 +20

Чук
45 Отговор
Само не е ясно тоя кошник БМВ кви ги фържи тук

Оценка:
-8 +17

Лошо
46 Отговор
Много хора мразят BMW! Но аз го обичам!

Оценка:
-9 +12

Оня с вана
47 Отговор

До коментар #40 от "Японец":


Много се чудя туй Х5 за кола ли го имат, че ми се пънат все по баира за Ечемишка!?

Оценка:
-3 +10

ХХХХ
48 Отговор

До коментар #29 от "Някой":


Като не искаш да се занимаваш с такива неща айде на автобуса.

Оценка:
-2 +2

Гоуст
49 Отговор

До коментар #25 от "Гост":


А ти откъде си сигурен че немците не използват италианските двигатели

Оценка:
-3 +1

50
Този коментар е премахнат от модератор.
Факт
51 Отговор
къде 130 там и 150 същият минeт.

Оценка:
-1 +2

Разбирач
52 Отговор

До коментар #25 от "Гост":


Защото откраднаха бързооборотната технология на двигателите от италианците, затова....!

Оценка:
-1 +5

101
53 Отговор
сега са посредствени таблети с колела и двигател от миксер за смути

Оценка:
-1 +2

Алфа Ромео
54 Отговор
Съгласен съм, има и други подобни може би.

Оценка:
-0 +1

Алфа Ромео
55 Отговор
Само ми е леко странно кво прави седана със смешните фарове при суперкарите но явно е съобразена статията с БГ вкусовете.

Оценка:
-0 +2

56
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
57 Отговор
Е гати и боклуците БМВто 400коня с атмосферен мотор хахаха

Оценка:
-0 +1

58
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Константин Тренчев
Лидерът на КТ "Подкрепа" обяснява защо синдикатите искат оставката на финансовия министър:
Симеон Дянков е болен и по начина, по който управлява финансите, той ще загроби цялата държава."

Още бисери
ТОП 5