Honda „е“, първият електромобил, който марката пусна на европейския пазар, спечели званието „Автомобил на годината 2021“ в Германия. С това той стана първият модел от японска марка, завоювал престижния приз в Германия.
Автомобилът спечели и наградата в категория ‘New Energy’. Това е само малка част от почетните звания, присъдени на Honda „e“ от самото лансиране на модела през пролетта на 2020 г., сред които и наградата за дизайн Red Dot.
Германският автомобил на годината традиционно бива избиран от жури, съставено от водещи автомобилни журналисти в страната. След поредица от тестове и статии, те оценяват новите модели според техните практичност, пътно поведение, пазарна стойност и иновации.
Излъчват се избраниците в категориите „компактни“, „премиум (висок клас)“, „луксозни“, „нови енергии“ и „високоскоростни“, а след това се определя и големият победител.
“Това, че Honda „e“ е първият японски модел, станал Автомобил на годината в Германия, е голямо признание и ние сме изключително горди да получим тази награда“, сподели Кацухиза Окуда, главен оперативен директор и президент на Honda Motor Europe.
“Отзивите на клиентите и медиите за Honda „e“ бяха изключително позитивни още при първото му официално представяне. Моделът е съвършеният пример за продукт с уникален дизайн, съвременни технологии и усъвършенствана интелигентна свързаност. Изключително сме благодарни за тази награда.”
Ще припомним, че Honda „e“ дебютира по-рано тази година и е ключов за японската марка модел и нейния ангажимент за 100-процентова електрическа гама на европейския пазар до 2022 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 jap
10:34 18.11.2020
2 Мишо
Коментиран от #5
10:34 18.11.2020
3 карчи
Коментиран от #17
10:36 18.11.2020
4 Рено Фен
Коментиран от #11
10:45 18.11.2020
5 гост
До коментар #2 от "Мишо":
Ние никога не сме се славили с особен интелект. Като нямат бъбреци в главата , поне на колата да имат.10:45 18.11.2020
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Азз
Уникална е хондата!
Коментиран от #8
10:48 18.11.2020
8 Амммм
До коментар #7 от "Азз":
Уникална, ама никой не я купува! Продажбите са доста по-слаби от очакваното. За това им се налага да плащат на Тесла за емисиите!10:51 18.11.2020
9 Муха
Коментиран от #12
11:07 18.11.2020
10 бързи факти
11:13 18.11.2020
11 Съгласен
До коментар #4 от "Рено Фен":
Абсолютно няма база за сравнение, хондата е в пъти по-хубава и като външност и като технология и изработка от реното!Коментиран от #13
11:18 18.11.2020
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Амммм
До коментар #11 от "Съгласен":
И каква технология има тази Хонда? Някакъв супер нисък разход ли? Или голяма батерия с много пробег? Или какво? Освен странични камери, наместо огледала с дисплеи отвътре! Какво друго?Коментиран от #14
11:29 18.11.2020
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Муха
12:31 18.11.2020
16 Муха
Коментиран от #21
12:34 18.11.2020
17 Само така си мислиш
До коментар #3 от "карчи":
Да си спомняш кой беше миналогодишния победител и какви са му пазарните успехи през годината? В тези класации печели този който плати най-много.13:03 18.11.2020
18 Джуган
22:12 18.11.2020
19 Факт
Коментиран от #20
08:13 19.11.2020
20 Смешник
До коментар #19 от "Факт":
Мерси,че ни каза!Ти кога прави тест драйв на тази Хонда и къде?Бягай да бачкаш за 650лв.с плетените обувки,бял чорап и анцуг Адидас с две ленти и пиши за нещо което знаеш, примерно колко е вкусен кашкавала от 7.6лв.за кг.и че този от 18лв.е боклук.09:16 19.11.2020
21 Смешник
До коментар #16 от "Муха":
Това е градски автомобил или за близки извън градски преходи.За това и е компактен с тази цел е създаден.Но е явно,че щом си муха живееш някъде в село с 1000човека и нямаш познания как стоят нещата в големият град.И да ти обеснявам няма смисъл нищо няма да схванеш.Колата си е супер за това за което е създадена и за това са е избрали.Коментиран от #22
09:33 19.11.2020
22 Дрън-дрън
До коментар #21 от "Смешник":
За съвсем малко повече пари, получаваш Tesla модел 3, която освен за градска кола, можеш да ползваш и за дълги преходи при наличие на зарядна инфраструктура.С тази honda, дори по маршрута, по който Тесла модел 3 направи 2700 км за едно денонощие, ще измине максимум 1000-1500 километра и то ако няма някоя дупка в маршрута, където станциите да са по-далече от 100 километра една от друга.
Ако тръгнат заедно от София до Бургас с напълно заредени батерии и скорост 120 километра в час, хондата ще трябва да спира да зареди поне три пъти, по половин час, докато теслата ще стигне без спиране. Ако все пак спрат заедно, honda та зарежда 60 километра за 30 минути, а Тесла зарежда 120 км за пет минути.
Хондата има 145 километра в час максимална скорост, а Тесла 260 км/ч.
Учудвате ли се защо хондата няма пазарен успех и се налага фирмата да купува въглеродни кредити от Тесла?
Коментиран от #25
09:52 19.11.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Азз
До коментар #22 от "Дрън-дрън":
И какво като вдига 260 км? В България максимална разрешеното е 140, и то на магистралата. Хората ти казват - градска кола, но те пак си знаят тяхното21:47 19.11.2020