18 Ноември, 2020 10:30 5 890 25

Първата Honda "Автомобил на годината" в Германия

  • honda-
  • e-
  • електромобил-
  • coty-
  • германия-
  • кола на годината
Първата Honda "Автомобил на годината" в Германия - 1

Honda „е“, първият електромобил, който марката пусна на европейския пазар, спечели званието „Автомобил на годината 2021“ в Германия. С това той стана първият модел от японска марка, завоювал престижния приз в Германия.

Автомобилът спечели и наградата в категория ‘New Energy’. Това е само малка част от почетните звания, присъдени на Honda „e“ от самото лансиране на модела през пролетта на 2020 г., сред които и наградата за дизайн Red Dot.

Германският автомобил на годината традиционно бива избиран от жури, съставено от водещи автомобилни журналисти в страната. След поредица от тестове и статии, те оценяват новите модели според техните практичност, пътно поведение, пазарна стойност и иновации.

Излъчват се избраниците в категориите „компактни“, „премиум (висок клас)“, „луксозни“, „нови енергии“ и „високоскоростни“, а след това се определя и големият победител.

“Това, че Honda „e“ е първият японски модел, станал Автомобил на годината в Германия, е голямо признание и ние сме изключително горди да получим тази награда“, сподели Кацухиза Окуда, главен оперативен директор и президент на Honda Motor Europe.

“Отзивите на клиентите и медиите за Honda „e“ бяха изключително позитивни още при първото му официално представяне. Моделът е съвършеният пример за продукт с уникален дизайн, съвременни технологии и усъвършенствана интелигентна свързаност. Изключително сме благодарни за тази награда.”


Ще припомним, че Honda „e“ дебютира по-рано тази година и е ключов за японската марка модел и нейния ангажимент за 100-процентова електрическа гама на европейския пазар до 2022 г.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 jap

    43 4 Отговор
    И в Германия най после разбраха откъде изгрява слънцето.
  • 2 Мишо

    36 6 Отговор
    И германците започнаха да ги признават, само тукашните фенове на немски кошници не ги

    Коментиран от #5

  • 3 карчи

    32 5 Отговор
    Това хонде, ще счупи рекордите по продажби на електрички и ще разплаче много авто-играчи с претенции !

    Коментиран от #17

  • 4 Рено Фен

    8 33 Отговор
    Тоя варел не може да се сравнява с Рено Зоуи

    Коментиран от #11

  • 5 гост

    11 4 Отговор

    До коментар #2 от "Мишо":

    Ние никога не сме се славили с особен интелект. Като нямат бъбреци в главата , поне на колата да имат.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Азз

    21 2 Отговор
    Видях я в Чехия, млади хора я караха, бяхме в тунел.
    Уникална е хондата!

    Коментиран от #8

  • 8 Амммм

    6 17 Отговор

    До коментар #7 от "Азз":

    Уникална, ама никой не я купува! Продажбите са доста по-слаби от очакваното. За това им се налага да плащат на Тесла за емисиите!
  • 9 Муха

    1 25 Отговор
    Уникален...кенеф!

    Коментиран от #12

  • 10 бързи факти

    0 1 Отговор
    Това го даваха по новините преди седмица
  • 11 Съгласен

    28 6 Отговор

    До коментар #4 от "Рено Фен":

    Абсолютно няма база за сравнение, хондата е в пъти по-хубава и като външност и като технология и изработка от реното!

    Коментиран от #13

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Амммм

    10 14 Отговор

    До коментар #11 от "Съгласен":

    И каква технология има тази Хонда? Някакъв супер нисък разход ли? Или голяма батерия с много пробег? Или какво? Освен странични камери, наместо огледала с дисплеи отвътре! Какво друго?

    Коментиран от #14

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Муха

    8 9 Отговор
    3.9м количка за 4-ма максимум, в студено време я мине 130км - 140, я не... 145 км/ч максимална (колко ли км ще мине на максимална?) А ако са и 4-ма и зимата?! И тва "щастие" доста над 60 000 лв... Мерси.
  • 16 Муха

    6 8 Отговор
    Тръгваш от Пловдив за София и се кръстиш да стигнеш... Мухахаха...ах!

    Коментиран от #21

  • 17 Само така си мислиш

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "карчи":

    Да си спомняш кой беше миналогодишния победител и какви са му пазарните успехи през годината? В тези класации печели този който плати най-много.
  • 18 Джуган

    10 0 Отговор
    Не съм любител на миксерите, но ако цената беше 40-45 хиляди лева сигурно щях да си я купя за пазарска чанта. В Гермамия обаче цените почват от 33 хиляди евро, малко дебело...
  • 19 Факт

    2 4 Отговор
    Дааа Факт, за кола е доста малка и неудобна, а за кенеф, голям, луксозен и скъп

    Коментиран от #20

  • 20 Смешник

    8 1 Отговор

    До коментар #19 от "Факт":

    Мерси,че ни каза!Ти кога прави тест драйв на тази Хонда и къде?Бягай да бачкаш за 650лв.с плетените обувки,бял чорап и анцуг Адидас с две ленти и пиши за нещо което знаеш, примерно колко е вкусен кашкавала от 7.6лв.за кг.и че този от 18лв.е боклук.
  • 21 Смешник

    5 2 Отговор

    До коментар #16 от "Муха":

    Това е градски автомобил или за близки извън градски преходи.За това и е компактен с тази цел е създаден.Но е явно,че щом си муха живееш някъде в село с 1000човека и нямаш познания как стоят нещата в големият град.И да ти обеснявам няма смисъл нищо няма да схванеш.Колата си е супер за това за което е създадена и за това са е избрали.

    Коментиран от #22

  • 22 Дрън-дрън

    1 3 Отговор

    До коментар #21 от "Смешник":

    За съвсем малко повече пари, получаваш Tesla модел 3, която освен за градска кола, можеш да ползваш и за дълги преходи при наличие на зарядна инфраструктура.

    С тази honda, дори по маршрута, по който Тесла модел 3 направи 2700 км за едно денонощие, ще измине максимум 1000-1500 километра и то ако няма някоя дупка в маршрута, където станциите да са по-далече от 100 километра една от друга.

    Ако тръгнат заедно от София до Бургас с напълно заредени батерии и скорост 120 километра в час, хондата ще трябва да спира да зареди поне три пъти, по половин час, докато теслата ще стигне без спиране. Ако все пак спрат заедно, honda та зарежда 60 километра за 30 минути, а Тесла зарежда 120 км за пет минути.

    Хондата има 145 километра в час максимална скорост, а Тесла 260 км/ч.

    Учудвате ли се защо хондата няма пазарен успех и се налага фирмата да купува въглеродни кредити от Тесла?

    Коментиран от #25

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Азз

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Дрън-дрън":

    И какво като вдига 260 км? В България максимална разрешеното е 140, и то на магистралата. Хората ти казват - градска кола, но те пак си знаят тяхното