ФАКТИ.БГ

Honda CR-V, Accord и NSX стават електрически

Новите модели ще бъдат създадени в сътрудничество с General Motors

Публикувана: 29 Ноември, 2020 13:00
80 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3799
Honda CR-V, Accord и NSX стават електрически
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 11 гласа.

Концернът Honda реши да се преориентира в световен мащаб към производството на електрически превозни средства, пише японското издание Best Car Web, позовавайки се на свои източници. Именно това е и причината за решението компанията да напусне Формула 1, където концернът беше представен като доставчик на бензинови двигатели.

Новите електрически автомобили Honda ще произвеждат в сътрудничество с GM. Интересното решение е продиктувано най-вероятно заради възможността на японците да използват батерии Ultium, но може би и заради американските платформи за електрически коли като цяло.

В края на 2023 година ще има смяна на поколенията на кросоувъра CR-V и седана Accord. И двата автомобила ще бъдат заменени от електрически превозни средства. Изданието твърди, че автомобилите ще получават батерии с капацитет най-малко 60 киловатчаса, което им гарантира пробег с едно зареждане от над 400 километра.

Следващият електрически автомобил ще бъде новата Honda NSX. Този спортен автомобил ще получи изключително електрическо задвижване и Honda не вижда Tesla Roadster или Rimac C_Two като отправна точка. Пряката конкуренция на NSX ще е Porsche Taycan. Японците възнамеряват да направят автомобил, който ще бъде по-бърз от немския. И това трябва да стане до 2025 година, когато ще има нов NSX.

И накрая, публикацията споменава друг модел - Honda Civic Type R. Той няма да е електрическа кола, но ще получи хибриден силов тракт. Тази информация частично се потвърждава от изявлението на самата марка. Обяснявайки оттеглянето си от Формула 1, японците директно заявиха, че възнамеряват да се съсредоточат върху електрическите превозни средства, но не разкриха подробности.

Засега Honda има само два електрически автомобила, от които само един вече е станал сериен. Това е хечбекът Honda e. Вторият е обещаващият кросоувър e-concept, който към момента е насочен основно за китайския пазар, но при евентуален негов успех, бързо ще се превърне в глобален.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Корона глад
1 Отговор
Стигате бе оставете малко истински автомобили

Коментиран от #8, #48


Оценка:
-10 +40

JoJO
2 Отговор
Според мен сътрудничеството с GM е най-голямата грешка в историята на Honda. Искрено се надявах Honda самостоятелно да си разработваше платформите и технологиите за електрически МПС-та, но уви явно американците са ги излъгали с нещо. Сега от GM ще им дишат във врата до последно.

Коментиран от #3, #4


Оценка:
-6 +27

БАЙ Х@Й
3 Отговор

До коментар #2 от "JoJO":


Остров Манхатън е купен от индианци през 1626 г. за около 1000 долара.

Оценка:
-4 +11

БАЙ Х@Й
4 Отговор

До коментар #2 от "JoJO":


американският сенат купува Аляска за $7,2 милиона

Коментиран от #69


Оценка:
-4 +12

БАЙ Х@Й
5 Отговор
БГ даде 2'000'000'000$ за голи обещания!

Коментиран от #78


Оценка:
-7 +24

Не зелен
6 Отговор
При толкова марки желаещи да произвеждат елколи ще има недостиг на батерии и задържане на цените. Може това да ги вразуми и да се окротят.
Те им казваха че батерии ще има само ако правят хибриди-за елколи и плъгин няма да стигнат, ама не ги чуха.

Коментиран от #7


Оценка:
-7 +8

да, правилно
7 Отговор

До коментар #6 от "Не зелен":


Те големите мултимилиардни компании, не са си разчели всичко. Ти знаеш по:добре от тях, нали. Защото са глупави и са решили да си прахосват милиардите на вятъра, затова всички по-големи компании(включително фолксваген груп, гм, бмв и мерцедес) строят огромни заводи за батерии. Искаш не искаш, след 5-8 години и ти ще търкаляш някой "електрокар"

Коментиран от #23, #52


Оценка:
-7 +14

никакви таралясници повече
8 Отговор

До коментар #1 от "Корона глад":


Искам да дишам чист въздух Искам. 500 км да ги минавам с 15 лева максимум. Искам да ми е тихо сутрин, а не да си форсират колите на паркинга долу. Искам дрисльофците вечер да не дрифтират с мръсна газ, с махнатите гърнета, за да се наспивам добре. Искам да не седя по сервизи, за всякакви джунджурийки, и да не се налага да имам обслужване по два пъти в година.

Коментиран от #12, #17, #20, #29, #53


Оценка:
-15 +16

Оги
9 Отговор
Рест ин пийс Хонда!

Оценка:
-6 +9

БАЙ Х@Й
10 Отговор
Когато спрат ДОТАЦИИТЕ балонът се спука ! Ако преди това не изгърми енергетиката!

Коментиран от #11


Оценка:
-8 +10

те само да вземат да дават в България
11 Отговор

До коментар #10 от "БАЙ Х@Й":


както в европа по 10000 евро субсидия за купуване на електромобил и ще видиш как ще заври от такива при нашата беднотия и отвратителните горива, които ти скапват инжектори и турбини.
Доста народ ще прескочи оградата

Оценка:
-1 +14

БАЙ Х@Й
12 Отговор

До коментар #8 от "никакви таралясници повече":


Споко, хвани златната рибка и готово! Електрокарите вече плащат за да зареждат ! Хибридите са с около 20 хилки по-скъпи от аналоговия модел бензинка , което е около 80'000 км пробег пред да потеглят икономичните! "Пазарна икономика" навлиза !!!

Коментиран от #13


Оценка:
-5 +10

че те винаги си плащат.Обаче дори
13 Отговор

До коментар #12 от "БАЙ Х@Й":


и на промишлен ток ти идва 20 лева 500км. От вкъщи 12. Това със старите батерии. С новите 800. А да не говорим, че ако си купиш пък Тесла, на тяхните станции зареждаш доживот безплатно. В България са 110.

Коментиран от #15, #16, #54


Оценка:
-9 +8

БАЙ Х@Й
14 Отговор
И сега Мъск печели не от продажбата на своите коли , а от закона задължаващи другите да му плащат ЕКОтакси!

Оценка:
-4 +14

БАЙ Х@Й
15 Отговор

До коментар #13 от "че те винаги си плащат.Обаче дори":


Безплатно е СИРЕНЦЕТО в капана !!! Дали тока ще е на тази цена когато се обърне палачинката и в град има 100'000 електрички и 10'000 с ДВГ ? А тока за милионна София плюс ток за 500'000 електрички откъде ? От Белене !!!

Оценка:
-5 +16

БАЙ Х@Й
16 Отговор

До коментар #13 от "че те винаги си плащат.Обаче дори":


Я пак си виж ника и прочети това: Над 700 автомобила във Варна използват БЕЗПЛАТНИТЕ зарядни станции! / пишете ги тия домашни бе/

Оценка:
-2 +9

Случаен
17 Отговор

До коментар #8 от "никакви таралясници повече":


За такива като теб има градски транспорт

Коментиран от #40


Оценка:
-3 +8

Рено Фен
18 Отговор
Непродаваеми бклуци.Полудържавните японски перачници Тойота Хонда и Мазда ще изчезнат ако я няма Америка.

Коментиран от #46, #73


Оценка:
-20 +5

Самоу
19 Отговор
С тия боклучави мотори дето имаха до момента единствен шанс да оцелеят е като се обединят с дженарал моторс

Коментиран от #55


Оценка:
-22 +0

Факт!
20 Отговор

До коментар #8 от "никакви таралясници повече":


Изнеси се на село и си купи колело плюс каруца

Коментиран от #21


Оценка:
-3 +12

Друг факт
21 Отговор

До коментар #20 от "Факт!":


Изнеси се ти с трактора ти и си карай там на село! Града е за хора, а хора и мръсен въздух от изгорели газове, не трябва да съществува!

Коментиран от #24


Оценка:
-4 +9

Друг факт
22 Отговор
Хората, не са създадени да дишат газове, така че хора и коли с ДВГ, нямат място на едно! Това вече разбраха и производителите!

Коментиран от #26


Оценка:
-4 +9

не зелен
23 Отговор

До коментар #7 от "да, правилно":


Аз в разчетите на изброените марки не вярвам-приключиха с дизела предсрочно,опитаха с тези си разчети да правят дизелови хибриди-пак ги спряха. Опитаха водородни та даже и сериино. спряха ги. 3цилиндровите турбо моторчета и там разчетите не излезаха.
А фабрики за батерии ще се строят но суровините ще поскъпват.
Това им казаха ама не слушат.
Та близката автоистория показва доста хаотична предприемчивост сред европейските автопроизводители. Не са за пример. Дано да успеят този път.

Оценка:
-2 +8

Факт!
24 Отговор

До коментар #21 от "Друг факт":


Ако не са газовете от колите замърсяването ще е от друго.Не може една държава да се засели в един град.

Коментиран от #25


Оценка:
-2 +10

25
Този коментар е премахнат от модератор.
БАЙ Х@Й
26 Отговор

До коментар #22 от "Друг факт":


Големият замърсител НЕ СА ЛЕКИТЕ КОЛИ , но клиентите са слабото звено !

Коментиран от #27, #28, #39


Оценка:
-3 +13

Друг факт
27 Отговор

До коментар #26 от "БАЙ Х@Й":


Сериозно? И как го определи? Къде ли отива, черния пушек от колите който излиза? Ааааа ти може би не го виждаш? Значи си за очила!

Коментиран от #32, #56


Оценка:
-6 +8

Друг факт
28 Отговор

До коментар #26 от "БАЙ Х@Й":


Само не пиши, че като минава покрай теб кола и ти мирише на чист планински въздух!

Коментиран от #34


Оценка:
-5 +9

наивно
29 Отговор

До коментар #8 от "никакви таралясници повече":


Наивно звучат тези желания защото нямат никаква връзка с вида автомобил. Ако българите си купуваха масово нови коли които вършат работа- от нисък клас, както е в цяла източна европа и например гърция и се спазваха закони нямаше да е такава ситуацията пред блока.
Но парите за нова кола отиват в ресторанти,кръчми и по 4 кутии цигари на ден за семейство-неща все от първа необходимост и се казва -нямаме възможност ще караме 3та употреба машина.

Оценка:
-7 +7

Robi
30 Отговор
Хонда са световна сили.Боли ги тръбата какво си мисли заблудения Ганю простака.

Коментиран от #31


Оценка:
-0 +20

Ганьо простака
31 Отговор

До коментар #30 от "Robi":


Е да не мислиш че мен ме боли като фалират което неминуемо ще стане.

Коментиран от #57


Оценка:
-11 +4

БАЙ Х@Й
32 Отговор

До коментар #27 от "Друг факт":


Ами чета литература по темата !!!!! Основни замърсители са : Естествени източници : Вулканични изригвания;
Горски пожари;
Процесът на гниене и дишането на хората и животните;
Процеси под земната повърхност.
Замърсители – човешка дейност – източници : Моторни превозни средства – автомобили, самолети, плавателни съдове;
Електрически централи, заводи, фабрики и други промишлени предприятия;
Горене на дървесни маси за отопление;
Петролни станции;
Органични отпадъци, които освобождават метан;
Химични, биологични и ядрени оръжия

Коментиран от #33


Оценка:
-2 +8

Друг факт
33 Отговор

До коментар #32 от "БАЙ Х@Й":


Точно така. И единствено колите са в града, където са и хората!

Коментиран от #35


Оценка:
-7 +7

БАЙ Х@Й
34 Отговор

До коментар #28 от "Друг факт":


Може би искаш % един ТЕЦ на колко коли е равен! Или една от хилядите бомби да сравним с коли ! А след рейсовете и камионите на теменужки ли ухае , щото ги няма в екосхемата !

Коментиран от #36, #50


Оценка:
-2 +7

35
Този коментар е премахнат от модератор.
Друг факт
36 Отговор

До коментар #34 от "БАЙ Х@Й":


Че да съм писал това? Автобусите в западните големи градове са на газ, а започват да минават на електрически! При новите камиони азотните окиси са по-малко от на дизелова кола! Но и те ще минават на ток! ТЕЦ работят извън града и въпреки всичко, тяхната експлоатация в Европа спира! Комина на ТЕЦ е на няколко километра от града и на стотици няколко метра над земята, а ауспуха от колата е на 1 метър от теб!

Коментиран от #42


Оценка:
-3 +8

37
Този коментар е премахнат от модератор.
Ти си гьон
38 Отговор

До коментар #35 от "БАЙ Х@Й":


Ти си т.пия.Не че тецовете и горенето на комини не замърсява.Ама мислиш ли че твоя Пассатор 98-ма не изфърга ФПЧ?

Коментиран от #43


Оценка:
-3 +5

Верно?
39 Отговор

До коментар #26 от "БАЙ Х@Й":


Аз пък само миризма на сутрешни дизели усещам? Ти на френската Ривиера ли живееш или на село? И в двата случая нямаш меродавно мнение по въпроса. Аз имам - ТЕЦовете в софийско са на газ. Турски поток е готов, в момента тече рекултивация, където копаха. Очаква се масово газифициране на малкото останали тецове на въглища. Градският смог от колите означава живот под похлупак от отрова, живот в газова камера 24/7. И за това виновни са 100% барутниците с ауспух. Не миели улиците и циганите палели гуми - тия ги говорете на леля ми!

Коментиран от #58


Оценка:
-5 +4

а за такива като тебе има Трактор
40 Отговор

До коментар #17 от "Случаен":


да си връмчиш на село.

Оценка:
-0 +2

Друг факт
41 Отговор

До коментар #35 от "БАЙ Х@Й":


Един незагрял двигател, отделя 5-10 пъти повече азотни окиси от един загрял! Това е тествано! А данните които четеш за характеристиката на една кола, са данни при загрят мотор! За това един дизел, като го запалиш зимата студен пуши като ТЕЦ Марица Изток, а лятото няма нищо!

Оценка:
-1 +6

БАЙ Х@Й
42 Отговор

До коментар #36 от "Друг факт":


Ами ела в малкото китно селце и всичко ще ти е о кой! Набутахте се половин БГ у Софето и сега ОХ ВЪЗДУХА НИ ! Като с летищата и гарите - набутаха се да живеят около тях и сега ОХ МНОГО Е ШУМНО !

Коментиран от #45


Оценка:
-4 +8

БАЙ Х@Й
43 Отговор

До коментар #38 от "Ти си гьон":


Ще те разочаровам ли , ако ти кажа че не карам пасатор и колата ми е на година и половина ?

Оценка:
-3 +8

Друг факт
44 Отговор
Колко ли такива се движат из София? А и не само?

Коментиран от #49


Оценка:
-1 +7

Друг факт
45 Отговор

До коментар #42 от "БАЙ Х@Й":


Ама не е това оправданието, бе пич! Хората живеят в града, не ги пращай на село! Хората живеят в града и имат право на чист въздух! Спри се с това, да ходи този или онзи на село! Този който иска да кара кола с ДВГ да ходи на село, там няма да замърсява на никого!

Коментиран от #47


Оценка:
-3 +7

ааааа евалла
46 Отговор

До коментар #18 от "Рено Фен":


Тоя ренофен е голям олигУфрен. Как е бяга ли, бяга ли меганчето. Сивик тайп Р го дърпа, апък сивика го дърпа новата ярис гр, с половин кола. Значи ренденцето, ще му диша пръднята.

Коментиран от #59


Оценка:
-2 +6

БАЙ Х@Й
47 Отговор

До коментар #45 от "Друг факт":


Ехо, ама не аз идвам в София да Ви тровя въздуха , желаещите да живеят там си го тровят ! Аз не иска да живея там и не живея там !

Коментиран от #51


Оценка:
-3 +9

8482
48 Отговор

До коментар #1 от "Корона глад":


Няма по-истинско от тока! Пълна мошност от 0 оборота. Пълно КПД от веднага. Само батериите и зареждането са проблем. Но и навремето е нямало инфраструктура от бензиностанции

Коментиран от #61


Оценка:
-3 +13

Хи хи
49 Отговор

До коментар #44 от "Друг факт":


То и затова раковото е препълнено

Оценка:
-0 +9

НЕДЕЙ
50 Отговор

До коментар #34 от "БАЙ Х@Й":


Тецът има сероочистващи инсталации и отговаря на изисквания за емисии и, както се каза, в големия брой случаи работи на природен газ. В Сф има над един МИЛОН 20-годишни коли БЕЗ КАТАЛИЗАТОР и/или ДПФ, дето бълват безконтролно астрономически количества отрова! Пред тях Дизелгейт е като разходка в парка. Що не ги спират от движение при ГТП и мобилна проверка?! Що не спазват закона? Щото нашенеца като му спреш бангията, ще се разбунтува, ще те свали от власт и лапачката ще спре! Затова снимайте нарушителите, пращайте в инспектората, съдете държавата пред компетентните органи: тук законът се нарушава и това пряко нанася вреди на здравето ни. На възрастни и подрастващи, които не карат, обаче го дишат!

Коментиран от #63


Оценка:
-1 +11

Друг факт
51 Отговор

До коментар #47 от "БАЙ Х@Й":


В който и град да си, ДВГ колите нямат място, заедно с хората! Колкото и коли да са с ДВГ, те отделят газове, които човек не може да диша!

Оценка:
-5 +6

Ха ха
52 Отговор

До коментар #7 от "да, правилно":


Моля без цитати на лъжливи производители на легени...

Оценка:
-1 +2

53
Този коментар е премахнат от модератор.
54
Този коментар е премахнат от модератор.
55
Този коментар е премахнат от модератор.
Ха ха
56 Отговор

До коментар #27 от "Друг факт":


Ми при мановете, дканиите и пр...смехурко, не всичко се свежда до концентрираната ти кочинка с 25 г таралясници

Коментиран от #62


Оценка:
-0 +3

О дааааа
57 Отговор

До коментар #31 от "Ганьо простака":


Те че фалират щот адаша ти от Банкя вече нспрай пет конкурентни завода у нас и те ко да праят горките!?)))) Голям си смехурко, сигурно и ти си монокнижник

Коментиран от #60


Оценка:
-3 +3

58
Този коментар е премахнат от модератор.
Ха ха
59 Отговор

До коментар #46 от "ааааа евалла":


Ярис че дръпне Сивикса ( че пък и тайп Р) точно у шестък нс 31 февруари, година по твой избор...ха ха ха

Коментиран от #67


Оценка:
-1 +4

Рено Фен
60 Отговор

До коментар #57 от "О дааааа":


Това са финансовите факти.Ако не са инжекциите на японското финансово министерство тия да са аут отдавна.

Оценка:
-6 +1

Ленин
61 Отговор

До коментар #48 от "8482":


Бе казвах аз, ма искате права, а да го духата, пардон дишате сега)))))

Оценка:
-0 +2

Друг факт
62 Отговор

До коментар #56 от "Ха ха":


Смехурко, нищо не ти разбрах, но предполагам за какво пишеш! Ще ти напиша, че и колите с Евро 6, отделят мноооого над нормите на азотен окис при студен двигател! Много! И това е една от причините, защо и точно в зимно време, въздуха е мръсен, а не лятно! Една от причините!

Коментиран от #64


Оценка:
-1 +7

Стига ва
63 Отговор

До коментар #50 от "НЕДЕЙ":


Мчи уназ мръхла/ мухла компирска пподставена от НЕГО ( да се светят името и ликът МУ) налии замервала? Ко стаа? Що така ва?))))))

Оценка:
-2 +1

Уфффф
64 Отговор

До коментар #62 от "Друг факт":


За заблудените тундбергиснци - пък тировете нищо не отделят ръиш ли, само вода капе, автобуси, кораби, самолети и те....и да не ядеш фасул, че Грет щъ линчува ха ха

Коментиран от #65, #66


Оценка:
-2 +5

Друг факт
65 Отговор

До коментар #64 от "Уфффф":


Самолета у небето! Кораба в морето! Тировете са главно извън града, а автобусите могат и на газ и на ток! Аре Тръмпчо у лево! Дишай си мръсния въздух и не се оплаквай, че въздуха ти бил мръсен!

Оценка:
-2 +7

Камионите ще са първите
66 Отговор

До коментар #64 от "Уфффф":


които ще минат на ток. Първо защото имат кратък жизнен цикъл в сравнение с леките автомобили, а второ, защото въртят по много километри годишно и спестяванията са колосални.

А при тях цената на километър е всичко. Ако не дадеш цена - фалираш мигновено. Електрическия транспорт освен, че ще намали замърсяването, също така ще намали транспортните разходи за стоките.

Коментиран от #70


Оценка:
-1 +6

еми има го в тубата бе.
67 Отговор

До коментар #59 от "Ха ха":


даже и тоя със сивика се изплези. А да не говорим, че я пуснаха на нурбургринг, със шофьор който не се е потготвял с автомобила. Още първият ден пада под 8. И това е в тубата. Автомобилчето е учудващо добро, ако нямаш предразсъдъци. Казвам го при условие, че съм хондаджия. Но не мога да си изкривя душата. което е добро, добро е.

Коментиран от #68, #71


Оценка:
-0 +5

саже ей сега влязох в тойота-европа.
68 Отговор

До коментар #67 от "еми има го в тубата бе.":


Оказва се, че всички настройки и разработване ма модела, са се извършвали на нордшлайфе. Мисля, че това е достатъчно. 5,2 до 100км/ч, а до 60 мили/ч е 5,0

Оценка:
-0 +4

патриота
69 Отговор

До коментар #4 от "БАЙ Х@Й":


Купуват Аляска от гладните руснаци!Рашаните не виждали перспектива в тази земя.Сега сигурно са си изяли таш.... от яд.

Коментиран от #72


Оценка:
-0 +2

дада
70 Отговор

До коментар #66 от "Камионите ще са първите":


ще намали цената ама друг път.

Оценка:
-0 +0

Рено Фен
71 Отговор

До коментар #67 от "еми има го в тубата бе.":


Нюрбургринга принадлежи на Ренаулт бе мой Меган рс дъ фърстуан

Коментиран от #77


Оценка:
-1 +2

Nnn
72 Отговор

До коментар #69 от "патриота":


Бъркаш сериозно руснаците са продали Аляска, но са лобирали много сериозно за сделката в америка! Това им е сполучлива сделка, защото тогава след кримската война щяха да загубят Аляска от британската империя и сега Аляска щеше да е канадска!

Оценка:
-0 +1

Гост
73 Отговор

До коментар #18 от "Рено Фен":


Сигурно не си ходил в Азия да видиш там какви автомобили карат, 90% са японски! Не си мисли че продават само в щатите!

Коментиран от #74


Оценка:
-0 +6

Рено Фен
74 Отговор

До коментар #73 от "Гост":


Тва е в Япония и в Чайна и то в Чайна щото все още нямат толкова добре развити местни производители но вече догонват а и много корейски се карат.В корея японски почти няма не се харесват.

Коментиран от #76


Оценка:
-1 +3

Минаващ
75 Отговор
Квото щем да си говорим авромобилната индустрия се изчерпа автомобила няма какво да му се развива повече.Замиращ бизнес

Оценка:
-1 +3

в Корея работата е съвсем друга.
76 Отговор

До коментар #74 от "Рено Фен":


В корея е държавна политика.
Мито за внос на автомобил, откъдето и да е е ! 300% !
Целта е да се купуват само корейски коли. Там само гангстерите и супер богатите карат нещо друго. И то предимно БМВ И Мерцедес. Няма дори къде да ги обслужваш, за части да не говорим.Никоя фирма няма представителство, защото е нерентабилно.

Коментиран от #79


Оценка:
-0 +3

слушай, влез и провери.
77 Отговор

До коментар #71 от "Рено Фен":


Там може да кара всеки. Плащаш-ползваш. Отворена писта е. Аз ти казвам провер, ти не щеш. Ако щеш. Резултатите са такива. Нито тя ще стане по-бавна, нито твойта по-бърза, ако не я пипнеш тък там. Но и оная може да се пипне тук там. Нали?

Оценка:
-0 +2

Хайл
78 Отговор

До коментар #5 от "БАЙ Х@Й":


Не е вярно,показаха някакви картинки

Оценка:
-0 +1

Рено Фен
79 Отговор

До коментар #76 от "в Корея работата е съвсем друга.":


Има рена там всъщност Рено купи Самсунг и се продават под това име.Колеоса за Европа и Океания се прави тям като за тука само му слагат птката.Сущо така в ЮК четох че Дженезис са минали тая година за пръв път немските премиум брандове като най-продавани луксозни автомобили.

Оценка:
-0 +3

Баце
80 Отговор
Писна ми от тези електрички ! Тези батерии са 2000 пъти по вредни , например от газта . Карал съм електричка и имах чувството ,че се возя в колата на детето (тези акумулаторните) . Миксери не...

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5