Arteon не следва вече съществуващи образци или тенденции – авангардният модел на Volkswagen е лице, което се отличава ярко сред сивото множество. Сега прогресивният бизнес модел излиза на пазара в основно актуализирана версия, а паралелно с него дебютира и още един впечатляващ акцент в гамата на марката.
Става дума за Shooting Brake - вторият вариант на каросерията на Arteon, с който Volkswagen демонстрира напълно нова, авангардна интерпретация на класическото универсално комби. Този модел вече се предлага и у нас, а сега ще ви разкажем на кратко за най-важните му характеристики.
• Shooting Brake. Новата версия на каросерията на авангардната моделна линия добавя изцяло нова динамика и мощ в пазарния сегмент на комби моделите
• Една продуктова гама, два модела. Новият Arteon Shooting Brake излиза на пазара едновременно с обновения Arteon.
• Експресивни. Arteon и Arteon Shooting Brake правят голяма крачка напред по отношение на дизайна в бизнес класа със своята атлетична външност
• Премиерни двигатели. Моделите ще дебютират на пазара с гама от четири двигателя – два TDI (110 кВт1/2 и 147 кВт3/4/5/6) и два TSI (140 кВт и 206 кВт)
• eHybrid. Моделите в гамата на Arteon ще се предлагат с plug-in хибридно задвижване с максимална мощност 160 кВт (218 к.с.) 8/9.
• Двойно дозиране при TDI версиите. SCR системата с два катализатора намалява количеството на азотните окиси (NOx) на турбодизеловия двигател с до 80%.
• Дълъг автономен пробег. TDI двигателят на Arteon със 150 к.с. дава възможност за изминаване на близо 1 400 километра с едно зареждане на резервоара.
• Aсистирано шофиране. Благодарение на системата Travel Assist, новите модели Arteon за първи път могат да се движат с подкрепата на електронните асистиращи системи със скорост до 210 км/ч.
• Впечатляващо стандартно оборудване. Арматурното табло с Digital Cockpit Pro, навигационната система Discover Media и предните LED светлини са неизменна част от оборудването.
Като цяло Arteon Shooting Brake предлага допълнително пространство и възможности за хората с динамичен стил на живот. Той е проектиран за всички водачи, които ценят изявата на индивидуален характер и иновативните технологии точно толкова, колкото и идеалните практичност и многофункционалност.
Обемът на багажното пространство до облегалката на задната седалка и до височината на покривалото на багажника възлиза на 565 литра при Shooting Brake – внушителни възможности, които малцина биха допуснали на фона на елегантните форми в задната част на спортната комби версията на Arteon.
При използване на цялото пространство до покрива и до облегалките на предните седалки, товарният обем се увеличава съответно до 1632 литра (Shooting Brake), а максималната дължина на багажника до гърбовете на предните седалки е 2092 милиметра.
Пътниците на задния ред седалки също се радват на необичаен простор и могат да се насладят на до 1016 мм пространство в областта на краката - най-добрата стойност в този клас. Освен това пространството за главите на пътниците отзад при новия Shooting Brake е увеличено допълнително 48 милиметра. Ето и цените на модела у нас.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ExtraVirginBG
Коментиран от #8
10:44 20.12.2020
2 Срив на дизели в Европа
11:13 20.12.2020
3 jар
Коментиран от #5, #6
11:28 20.12.2020
4 Ооо
А от цената има изпуснати особености - я култувото “без ДДС”, я нещо друго..
12:15 20.12.2020
5 123
До коментар #3 от "jар":
Сори колега, ама няма японски СУВ с това оборудване за 60 000 лева ( базовото ниво на Артеон )! Може и да е близко, но заради 4х4 е по скъпо! А и ако някои харесва ФВ и му трябва СУВ, то той ще си вземе Тигуан!Всъщност, какво общо имат японските СУВ със Орегон? Кажи нещо за Камри, сравни я с Артеон, недей да хвърляш думи на вятъра!
Коментиран от #13, #17
12:46 20.12.2020
6 Msux
До коментар #3 от "jар":
Аз като не обичам SUV-овете? Имам ли право на избор или трябва да си купя СУВ задължително?Коментиран от #22
13:54 20.12.2020
7 Случаен
14:33 20.12.2020
8 НЕ Е НА НОВАТА
До коментар #1 от "ExtraVirginBG":
Ми просто още си е на старата платформа, не е Голф, нали? Схвана ми мисълта...14:45 20.12.2020
9 сектант
14:49 20.12.2020
10 SENA
14:55 20.12.2020
11 xxx
17:11 20.12.2020
12 Julio
17:27 20.12.2020
13 jар
До коментар #5 от "123":
Виж цените на ТОYOTA CH-R,HONDA HR-V или NISSAN JUKE и пак помисли дали пиша безсмислици.Коментиран от #14
17:36 20.12.2020
14 123
До коментар #13 от "jар":
Ееее, ти още малко ще отидеш на Каптюр, Сандеро Stepway или Форд Пума! Стига де, това са различни класове автомобили! Дори тези които си споменал, могат да влезат в Артеона 2 пъти, образно казано😀 Артеон е просто друг клас автомобил, затова намекнах за сравнение с Камри, то друго японско в Европа от този клас няма, де! Ако все пак държиш на този клас, споменатите от теб модели мисля нямат шанс срещу T-roc на VW, който с голямото TSI и 4motion си е една сериозна играчка! Иначе, новият Джук на Нисан е много як, доста се впечатлих като го видях👍Коментиран от #15
18:07 20.12.2020
15 jар
До коментар #14 от "123":
Заблуждаваш се,че този Артеон е много "класен" автомобил.Това е просто един Голф-ов дериват чиято модулна платформа VAG използва за безброй модели.Сам виждаш,че и в двигателната гама няма никаква сензация а базовата цена от близо 56000лв за модел с предно предаване и механична кутия ми се струва доста висока.Автомобила на снимките със сигурност е топ-версия чиято цена вероятно е 6 цифрена сума защото при VW дори "екстри" като радио и пепелник се плащат допълнително.Коментиран от #16
19:34 20.12.2020
16 123
До коментар #15 от "jар":
Ееее, ти направо ме разтресе! Артеон дериват на Голф??? Почти 6 метров автомобил? Стига, де! Цената от 56 000 си е направо ОК! Ти с какво я сравняваш? Защото аз примерно ще ти я сравня със Тойота Корола със супер високо технологичния си нов, 3 цилиндров атмосферен двигател, със умопомрачителните 123 конски сили!!! Само, единствено, за скромните 46 000 лева! Или да ти го сравня с Камри, който започва от 61 000 лева, и даже няма фарове за мъгла в базовото ниво??? Само от към двигател е ОК (хибрид 218 коня)! Е, пита се, колко да струва Артеон? Ти виждал ли си го? Ама на живо? Сядал ли си в него? Пипал ли си го? А Королата? А Камри? Моля те, нека да си говорим реалистичи неща! Това, че не харесваш ФВ е ок, ама да говориш с такова пренебрежение за Артеон е смешно! И аз смятам че Тойота е доста надценена, ниско технологична, и лежаща на стари лаври марка, но определено се отнасям с респект към нея, заради доказалата се със времето надежност!20:15 20.12.2020
17 Японеца
До коментар #5 от "123":
Има CR V, 2020 Hybrid , 5/100 бензин градско!Коментиран от #19
21:13 20.12.2020
18 Shooting Brake
21:17 20.12.2020
19 123
До коментар #17 от "Японеца":
Аха, може, имам предвид за литрите! Защото за парите,.ами започва от 80 000 лева! Та какво викаш, 60 бинки на Артеон, са повече от 80 бинки на Хонда! Ха ха! Абе, поне четете преди да пишете! Смешно някак си излиза, чул недочул.....🥳Коментиран от #24
21:46 20.12.2020
20 Борис Иванов
Коментиран от #23
00:27 21.12.2020
21 ники
06:27 21.12.2020
22 хаха
До коментар #6 от "Msux":
за такива като теб - СУВ купе, най-голямата безмислица ;)07:42 21.12.2020
23 Явор
До коментар #20 от "Борис Иванов":
Карах 508 GT на тест драйв много ми хареса интериора екстериора от всякъде си е хубава колата само цената не ми хареса08:01 21.12.2020
24 Японеца
До коментар #19 от "123":
Пич, ти си непоправимо увреден! Провери пак! За 60х, има нови CRV, просто вносителя е друг! Въпреки че е надут и скъп голф, колата е красива!Коментиран от #28
08:31 21.12.2020
25 TDI
08:33 21.12.2020
26 Коко боса
Коментиран от #29
09:55 21.12.2020
27 Иван
10:06 21.12.2020
28 123
До коментар #24 от "Японеца":
Аааа, недей така с бутонките! Непоправим фен съм, автомобилен, който чете и се интересува! Кой е другия вносител на Хонда в БГ освен Бултрако? Защото според актуалната ценова листа на Бултрако, CRV хибрид, подчертавам ХИБРИД, това което колегата цитира, а и аз коментирам, започва от 80 000 лева с цвят и аларма! Не знам какво те бърка Голфа, че сравняваш всичко с него? Имал си такъв и те е съсипал от проблеми? Какво е? А, и е нормално моделите от един производител да имат подобна идентичност! Всички са така, дори и японците! Има градация, промяна на форми и друго, но идентичността се запазва!10:41 21.12.2020
29 123
До коментар #26 от "Коко боса":
Ха ха, ФВ не използва вериги от десетилетие! Ама и ти се изказа! Нищо, нормално е😛Коментиран от #30, #31
10:43 21.12.2020
30 Борис
До коментар #29 от "123":
Прав е човека TFSI къса веригиКоментиран от #33
19:01 21.12.2020
31 Коко боса
До коментар #29 от "123":
ГошфаджияКоментиран от #32
20:38 21.12.2020
32 123
До коментар #31 от "Коко боса":
Колега семкаджия? Уф, от кога те търся, братле!Коментиран от #34
22:16 21.12.2020
33 123
До коментар #30 от "Борис":
Аха, ама говорим за Артеон 2020 година, а двигател TFSI e бил с верига през....? Да не говорим, че това е абревиатурата на Ауди, а не на ФВ! И ти май си чул ,недочул! Ужас, аман от инженери!22:19 21.12.2020
34 Коко боса
До коментар #32 от "123":
Сектанти23:33 21.12.2020
35 ВАГ
00:31 22.12.2020
36 Този коментар е премахнат от модератор.