20 Декември, 2020 10:30 19 198 36

БГ цени и подробности за новото комби на VW - Arteon Shooting Brake

  • volkswagen-
  • arteon-
  • shooting brake-
  • цени-
  • фолксваген

Най-важните новости и цени на новата версия

БГ цени и подробности за новото комби на VW - Arteon Shooting Brake - 1

Arteon не следва вече съществуващи образци или тенденции – авангардният модел на Volkswagen е лице, което се отличава ярко сред сивото множество. Сега прогресивният бизнес модел излиза на пазара в основно актуализирана версия, а паралелно с него дебютира и още един впечатляващ акцент в гамата на марката.

Става дума за Shooting Brake - вторият вариант на каросерията на Arteon, с който Volkswagen демонстрира напълно нова, авангардна интерпретация на класическото универсално комби. Този модел вече се предлага и у нас, а сега ще ви разкажем на кратко за най-важните му характеристики.

БГ цени и подробности за новото комби на VW - Arteon Shooting Brake

• Shooting Brake. Новата версия на каросерията на авангардната моделна линия добавя изцяло нова динамика и мощ в пазарния сегмент на комби моделите
• Една продуктова гама, два модела. Новият Arteon Shooting Brake излиза на пазара едновременно с обновения Arteon.
• Експресивни. Arteon и Arteon Shooting Brake правят голяма крачка напред по отношение на дизайна в бизнес класа със своята атлетична външност
• Премиерни двигатели. Моделите ще дебютират на пазара с гама от четири двигателя – два TDI (110 кВт1/2 и 147 кВт3/4/5/6) и два TSI (140 кВт и 206 кВт)
• eHybrid. Моделите в гамата на Arteon ще се предлагат с plug-in хибридно задвижване с максимална мощност 160 кВт (218 к.с.) 8/9.
• Двойно дозиране при TDI версиите. SCR системата с два катализатора намалява количеството на азотните окиси (NOx) на турбодизеловия двигател с до 80%.
• Дълъг автономен пробег. TDI двигателят на Arteon със 150 к.с. дава възможност за изминаване на близо 1 400 километра с едно зареждане на резервоара.
• Aсистирано шофиране. Благодарение на системата Travel Assist, новите модели Arteon за първи път могат да се движат с подкрепата на електронните асистиращи системи със скорост до 210 км/ч.
• Впечатляващо стандартно оборудване. Арматурното табло с Digital Cockpit Pro, навигационната система Discover Media и предните LED светлини са неизменна част от оборудването.

БГ цени и подробности за новото комби на VW - Arteon Shooting Brake

Като цяло Arteon Shooting Brake предлага допълнително пространство и възможности за хората с динамичен стил на живот. Той е проектиран за всички водачи, които ценят изявата на индивидуален характер и иновативните технологии точно толкова, колкото и идеалните практичност и многофункционалност.

Обемът на багажното пространство до облегалката на задната седалка и до височината на покривалото на багажника възлиза на 565 литра при Shooting Brake – внушителни възможности, които малцина биха допуснали на фона на елегантните форми в задната част на спортната комби версията на Arteon.

БГ цени и подробности за новото комби на VW - Arteon Shooting Brake

При използване на цялото пространство до покрива и до облегалките на предните седалки, товарният обем се увеличава съответно до 1632 литра (Shooting Brake), а максималната дължина на багажника до гърбовете на предните седалки е 2092 милиметра.

Пътниците на задния ред седалки също се радват на необичаен простор и могат да се насладят на до 1016 мм пространство в областта на краката - най-добрата стойност в този клас. Освен това пространството за главите на пътниците отзад при новия Shooting Brake е увеличено допълнително 48 милиметра. Ето и цените на модела у нас.

БГ цени и подробности за новото комби на VW - Arteon Shooting Brake


Поставете оценка:
Оценка 3 от 36 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ExtraVirginBG

    16 15 Отговор
    Мерси, тая гадна ръчка на автомата така и не са я махнали!

    Коментиран от #8

  • 2 Срив на дизели в Европа

    30 8 Отговор
    На кюмбето му сложили 2ри катализатор, по скъпо е от бензина и не можеш го кара с обикновен дизел в България . Айде сега кажете защо да го вземе човек?
  • 3 jар

    31 21 Отговор
    За цените на които се предлага този модел разумен човек би си купил японски SUV с доказани качество и надеждност.

    Коментиран от #5, #6

  • 4 Ооо

    30 3 Отговор
    Като махнеш асистираното шофиране от статията и малко лед ... получаваш пасат 2006-та с нови ламарини.
    А от цената има изпуснати особености - я култувото “без ДДС”, я нещо друго..
  • 5 123

    15 15 Отговор

    До коментар #3 от "jар":

    Сори колега, ама няма японски СУВ с това оборудване за 60 000 лева ( базовото ниво на Артеон )! Може и да е близко, но заради 4х4 е по скъпо! А и ако някои харесва ФВ и му трябва СУВ, то той ще си вземе Тигуан!
    Всъщност, какво общо имат японските СУВ със Орегон? Кажи нещо за Камри, сравни я с Артеон, недей да хвърляш думи на вятъра!

    Коментиран от #13, #17

  • 6 Msux

    18 3 Отговор

    До коментар #3 от "jар":

    Аз като не обичам SUV-овете? Имам ли право на избор или трябва да си купя СУВ задължително?

    Коментиран от #22

  • 7 Случаен

    4 14 Отговор
    Шутинг брейковете са с 3, не 5 врати
  • 8 НЕ Е НА НОВАТА

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "ExtraVirginBG":

    Ми просто още си е на старата платформа, не е Голф, нали? Схвана ми мисълта...
  • 9 сектант

    1 4 Отговор
    най-накрая оправиха този гнусен интериор
  • 10 SENA

    10 7 Отговор
    Този модел отива в историята!Производството му ще бъде спряно скоро!
  • 11 xxx

    3 4 Отговор
    Много пара... Няма как производител чийто бестселър са голф и пасат да иска да вземе нещо повече от участие с подобен модел. Една шапка пари за лъскави ламарини, но механика и двигатели като изредените. Да, VW трябва да има нещо пп-така за престиж, но Артеон си остава екзотика и дотам.
  • 12 Julio

    5 3 Отговор
    Колата не е лоша. На мен ми харесва. Не че бих купил ВАГ някога но все пак на фасон е ОК. Допада ми повече от пасат...
  • 13 jар

    5 5 Отговор

    До коментар #5 от "123":

    Виж цените на ТОYOTA CH-R,HONDA HR-V или NISSAN JUKE и пак помисли дали пиша безсмислици.

    Коментиран от #14

  • 14 123

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "jар":

    Ееее, ти още малко ще отидеш на Каптюр, Сандеро Stepway или Форд Пума! Стига де, това са различни класове автомобили! Дори тези които си споменал, могат да влезат в Артеона 2 пъти, образно казано😀 Артеон е просто друг клас автомобил, затова намекнах за сравнение с Камри, то друго японско в Европа от този клас няма, де! Ако все пак държиш на този клас, споменатите от теб модели мисля нямат шанс срещу T-roc на VW, който с голямото TSI и 4motion си е една сериозна играчка! Иначе, новият Джук на Нисан е много як, доста се впечатлих като го видях👍

    Коментиран от #15

  • 15 jар

    10 5 Отговор

    До коментар #14 от "123":

    Заблуждаваш се,че този Артеон е много "класен" автомобил.Това е просто един Голф-ов дериват чиято модулна платформа VAG използва за безброй модели.Сам виждаш,че и в двигателната гама няма никаква сензация а базовата цена от близо 56000лв за модел с предно предаване и механична кутия ми се струва доста висока.Автомобила на снимките със сигурност е топ-версия чиято цена вероятно е 6 цифрена сума защото при VW дори "екстри" като радио и пепелник се плащат допълнително.

    Коментиран от #16

  • 16 123

    12 2 Отговор

    До коментар #15 от "jар":

    Ееее, ти направо ме разтресе! Артеон дериват на Голф??? Почти 6 метров автомобил? Стига, де! Цената от 56 000 си е направо ОК! Ти с какво я сравняваш? Защото аз примерно ще ти я сравня със Тойота Корола със супер високо технологичния си нов, 3 цилиндров атмосферен двигател, със умопомрачителните 123 конски сили!!! Само, единствено, за скромните 46 000 лева! Или да ти го сравня с Камри, който започва от 61 000 лева, и даже няма фарове за мъгла в базовото ниво??? Само от към двигател е ОК (хибрид 218 коня)! Е, пита се, колко да струва Артеон? Ти виждал ли си го? Ама на живо? Сядал ли си в него? Пипал ли си го? А Королата? А Камри? Моля те, нека да си говорим реалистичи неща! Това, че не харесваш ФВ е ок, ама да говориш с такова пренебрежение за Артеон е смешно! И аз смятам че Тойота е доста надценена, ниско технологична, и лежаща на стари лаври марка, но определено се отнасям с респект към нея, заради доказалата се със времето надежност!
  • 17 Японеца

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "123":

    Има CR V, 2020 Hybrid , 5/100 бензин градско!

    Коментиран от #19

  • 18 Shooting Brake

    0 0 Отговор
    Доста закъсняли, Мерцедес, Ягуар имат отдавна този вид коли! Хонда също още 1988г!
  • 19 123

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Японеца":

    Аха, може, имам предвид за литрите! Защото за парите,.ами започва от 80 000 лева! Та какво викаш, 60 бинки на Артеон, са повече от 80 бинки на Хонда! Ха ха! Абе, поне четете преди да пишете! Смешно някак си излиза, чул недочул.....🥳

    Коментиран от #24

  • 20 Борис Иванов

    5 3 Отговор
    Новото Пежо 508 комби ми харесва много повече, особено интериора ,няма място ьа сравнение!

    Коментиран от #23

  • 21 ники

    1 0 Отговор
    Убав е много и много скъп
  • 22 хаха

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Msux":

    за такива като теб - СУВ купе, най-голямата безмислица ;)
  • 23 Явор

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Борис Иванов":

    Карах 508 GT на тест драйв много ми хареса интериора екстериора от всякъде си е хубава колата само цената не ми хареса
  • 24 Японеца

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "123":

    Пич, ти си непоправимо увреден! Провери пак! За 60х, има нови CRV, просто вносителя е друг! Въпреки че е надут и скъп голф, колата е красива!

    Коментиран от #28

  • 25 TDI

    2 0 Отговор
    Ще пушлявим още поне 20г! Каква екология от наглите немци! Двойни филтри! Пълна измама!
  • 26 Коко боса

    4 1 Отговор
    Vw много се изложиха в последните години няма нищо качествено в колите им ,то не бе скъсани вериги ,спукани глави,шестограми на помпа за дизелгейт няма какво да кажа . А за спартанския интериор няма да коментирам всеки сам вижда

    Коментиран от #29

  • 27 Иван

    0 2 Отговор
    Забрави за DSG проблемните кутии
  • 28 123

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Японеца":

    Аааа, недей така с бутонките! Непоправим фен съм, автомобилен, който чете и се интересува! Кой е другия вносител на Хонда в БГ освен Бултрако? Защото според актуалната ценова листа на Бултрако, CRV хибрид, подчертавам ХИБРИД, това което колегата цитира, а и аз коментирам, започва от 80 000 лева с цвят и аларма! Не знам какво те бърка Голфа, че сравняваш всичко с него? Имал си такъв и те е съсипал от проблеми? Какво е? А, и е нормално моделите от един производител да имат подобна идентичност! Всички са така, дори и японците! Има градация, промяна на форми и друго, но идентичността се запазва!
  • 29 123

    2 3 Отговор

    До коментар #26 от "Коко боса":

    Ха ха, ФВ не използва вериги от десетилетие! Ама и ти се изказа! Нищо, нормално е😛

    Коментиран от #30, #31

  • 30 Борис

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "123":

    Прав е човека TFSI къса вериги

    Коментиран от #33

  • 31 Коко боса

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "123":

    Гошфаджия

    Коментиран от #32

  • 32 123

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Коко боса":

    Колега семкаджия? Уф, от кога те търся, братле!

    Коментиран от #34

  • 33 123

    1 2 Отговор

    До коментар #30 от "Борис":

    Аха, ама говорим за Артеон 2020 година, а двигател TFSI e бил с верига през....? Да не говорим, че това е абревиатурата на Ауди, а не на ФВ! И ти май си чул ,недочул! Ужас, аман от инженери!
  • 34 Коко боса

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "123":

    Сектанти
  • 35 ВАГ

    1 0 Отговор
    Човек който има 60к за кола ,сяда в Артеона ,сяда в друга кола за 60к и решава. Артеона си е супер (седана ) ...а за СУВовете ...ами карат ги само пайтаците ,гъзарите карат големи джипове а паралиите големи седани т.н. лимузини.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.