ФАКТИ.БГ

Новата петметрова Kia атакува премиум сегмента

Моделът K8 ще бъде първият, който ще получи новото лого на корейската марка

Публикувана: 17 Февруари, 2021 11:12
69 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 10210
Новата петметрова Kia атакува премиум сегмента
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 26 гласа.

Kia представи първите изображения на премиум седана K8, който ще бъде първият модел, който ще получи новото лого на корейската марка. Началото на продажбите на K8 е планирано за 2021 година. Kia K8 се отличава с нова "тигрова" решетка, както и с интересна задна част. От корейската компания отбелязват, че K8 трябва да надгражда успеха на своя предшественик, K7 (предлаган като Kia Cadenza на някои пазари), с акцент върху първокласното качество и динамичните характеристики.

Новата петметрова Kia атакува премиум сегмента

K8 е станал по-дълъг от своя предшественик (5 015 мм), което според представители на Kia е направило възможно силуетът на автомобила да стане по-спортен и по-динамичен. Линията на корпуса продължава по цялата странична част, наподобявайки стила на луксозна яхта, а хромираният профил подчертава долния ръб на остъклената повърхност на вратите и продължава към задните светлини.

Новата петметрова Kia атакува премиум сегмента

Под равнината на спойлера се намират задните светлини, чиито LED блокове са свързани с хоризонтална линия. Под тях е новото лого на Kia и обозначението на модела. Автомобилният производител не разкри техническите спецификации, но обеща "отлична динамика и характеристики на шофиране на високо ниво, съчетани с комфорт и първокласен интериор.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 26 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор.
Дъртия с мускала
2 Отговор
Малко на Мондео ми бие в муцуната. Ако сложат 7 г. гаранция ще е добре.

Оценка:
-9 +57

фъндъ
3 Отговор
Идеална е за паркиране в София !

Коментиран от #38


Оценка:
-5 +50

Хо хо хо
4 Отговор
При американските мелези може и да има успех в ЕС едва ли

Коментиран от #7


Оценка:
-40 +22

Разбирач
5 Отговор
Грозна,като "Чайка" а за двигателя,май до към 150 х.км.

Коментиран от #39


Оценка:
-59 +12

Китаеца
6 Отговор
Европеец е замесен тук с дизайна. Ако и двигателя е повече от 150к.с, вероятно и автоматик с 8 предавки, този модел ще се продава. Шофирал съм старата Оптима, 2017г. и колата се държеше добре на пътя. Корейците натискат здраво на пазара.

Коментиран от #9, #11


Оценка:
-5 +64

Не мислиш
7 Отговор

До коментар #4 от "Хо хо хо":


ли, че те знаят по-добре къде ще го продават още преди да го произведат!?

Коментиран от #8


Оценка:
-2 +25

Хо хо хо
8 Отговор

До коментар #7 от "Не мислиш":


Знаят да знаят че в Юса всеки азиатски бклук върви добре а в Европа знаят че нямат шанс затова и си подвиват опашките като бити азиатски пмиари като Лексъкс Инфинити и тн.

Оценка:
-40 +13

Хо хо хо
9 Отговор

До коментар #6 от "Китаеца":


150 коня двигател от сенокосачка е "изключителен" премиум.

Коментиран от #12


Оценка:
-20 +16

Пурко
10 Отговор
Леко преработено А7 на Ауди нали?!?

Оценка:
-22 +13

Пацо
11 Отговор

До коментар #6 от "Китаеца":


Всички от м отдела на БМВ са отишли в Киа. Факт.

Оценка:
-2 +24

Китаеца
12 Отговор

До коментар #9 от "Хо хо хо":


Написал съм, че АКО е повече от 150к.с. ще е добре. Иначе-твоята кола, с колко конски сили е под капака? Питам те, за да видя дали ще ме излъжеш и посочиш...сигурно 170к.с. на дизел от Ауди, или 130к.с. от Рено. Дай по-сериозно.

Коментиран от #13, #15


Оценка:
-5 +17

Хо хо хо
13 Отговор

До коментар #12 от "Китаеца":


Е 160 кс. е над 150.Според теб ако е 160 кс "премиуум" ли ще е?

Коментиран от #17


Оценка:
-11 +11

Конят не е важен
14 Отговор
Карах до скоро 450 коне Ауди С8
С новия голф 130 коня ми е по-спокойно - няма заглеждания и снимки.

Коментиран от #16


Оценка:
-15 +7

15
Този коментар е премахнат от модератор.
16
Този коментар е премахнат от модератор.
Китаеца
17 Отговор

До коментар #13 от "Хо хо хо":


Ти верно си твърдоглав-конските сили ли определят сегмента, или оборудването, вида на купето и екстрите? Ако щеш-карай 300 к.с. автомобил, но задължително той няма да е премиум. Карай си хечбег-а с 160 коня и се радвай, че поне него имаш.

Коментиран от #18


Оценка:
-4 +16

Хо хо хо
18 Отговор

До коментар #17 от "Китаеца":


Е как няма да определят ЕС классето заради кожата ли е премум или заради двигателя.Че то кожа и в Ладите има.

Коментиран от #20


Оценка:
-8 +10

Someone
19 Отговор
Все още, когато чуя KIA, или Hyundai и някакви стари предразсъдъци се обаждат, но бързо биват заглушени. Корейците натискат много силно и в момента са отлична алтернатива на прескъпите Германски алтернативи. Обслужването на тази КИА примерно ще е 500 - 600 лева, а обслужването на аналога в СилвърСтар е 2 бона (ако имаш късмет, или ако не е дошъл момента за планирана и задължителна смяна на друго освен масло и филтри).
Нещо марките се размиха, откакто започнаха всички части да ги правят, където е най - евтино. Ако може и закостенялото ни мислене да се размие ще е супер :)

Коментиран от #23, #54, #58


Оценка:
-5 +38

Китаеца
20 Отговор

До коментар #18 от "Хо хо хо":


Дърпай нанякъде, че коментарите ти дразнят. Ако можеш и имаш ум в главата-напиши нещо смислено по темата, а не да се присмиваш на чуждото мнение. Като не харесваш Киа и моделите й, слагай минуси,но не ме занимавай с глупости.

Коментиран от #22


Оценка:
-5 +20

Онзи
21 Отговор
Защо коментирате коли които ще карате след 20години.

Оценка:
-0 +26

22
Този коментар е премахнат от модератор.
Хо хо хо
23 Отговор

До коментар #19 от "Someone":


То и цганката на магистралата е евтина алтернатива на елитната мадама.Избора си е твой ако си беден цганин те удовлетворява няма проблем ама не сравнявай цганката с елитната мадама щото не са едно и също

Оценка:
-27 +6

24
Този коментар е премахнат от модератор.
25
Този коментар е премахнат от модератор.
26
Този коментар е премахнат от модератор.
Пурко
27 Отговор

До коментар #24 от "Китаеца":


Ха да Ви е Честито ... Освен руските тролове си имаме и зли, татуирани и нацепени батки в този сайт! Добре дошъл китайски зли комунистически человеко!

Коментиран от #29


Оценка:
-7 +6

28
Този коментар е премахнат от модератор.
Китаеца
29 Отговор

До коментар #27 от "Пурко":


Разсмя ме. На никого не си налагам мнението. За лошите съм лош, за добрите-добър. А дали съм зъл, татуиран и нацепен батка, не знаех, че си медиум.

Коментиран от #30


Оценка:
-3 +10

30
Този коментар е премахнат от модератор.
Гоуст
31 Отговор
5 метра 160 коня представям си как ще "дърпа" тоя бклук малко повече от велосипед балканче.

Коментиран от #35, #40, #66


Оценка:
-27 +6

сектант
32 Отговор

До коментар #1 от "тарикату":


ехе, и такситата станаха горе-долу ок за возене

Оценка:
-1 +3

Откраднат дизайн от алди а7 8
33 Отговор
Нищо ново не се показва..сигур ше е с 2 мотор или 3.3 макс на гас

Оценка:
-5 +3

Тея къде имат 50 100 милиона евро миниму
34 Отговор
Точно за тая кошница ше залетят😂😂😂😂😂

Оценка:
-6 +2

ТРАКИЕЦ БУДИСТ
35 Отговор

До коментар #31 от "Гоуст":


най добрите коли са Индийските сега събирам пари за Нова джипка на Махиндра!!! всяка в джоба ви всички Европейски,Азиатски,Монголо-Татарски(Руски) клзети хехе

Коментиран от #36


Оценка:
-9 +2

Изпуснал си
36 Отговор

До коментар #35 от "ТРАКИЕЦ БУДИСТ":


Отдавна има Тата

Коментиран от #37


Оценка:
-1 +5

ТРАКИЕЦ БУДИСТ
37 Отговор

До коментар #36 от "Изпуснал си":


да бе и ТАТА ама качили по ме кефят новите джипки на Махиндра така по подходящи са за неравни пътища

Оценка:
-1 +4

Умен
38 Отговор

До коментар #3 от "фъндъ":


Те тези от Киа Моторс са мислили за София как ще е ,да знаиш. Хората ако знаят къде може би ,би им отишла колата, в случая София ще си затворят завода.

Коментиран от #41


Оценка:
-0 +6

"Разбирач" на салфетки
39 Отговор

До коментар #5 от "Разбирач":


Засенчи БМВ 8цата и сега та е яд кво ша праиш

Оценка:
-1 +3

перничанин
40 Отговор

До коментар #31 от "Гоуст":


Човече, някой по-нагоре направи предположение за 150 к.с и се връзвате . К7 имаше над 300 к.с мотор , ако добре си спомням.

Оценка:
-2 +11

Шоп от СО
41 Отговор

До коментар #38 от "Умен":


Щото в Сеул е много широко ли?

Оценка:
-1 +3

Пръцко
42 Отговор
Добре изглежда - напомня ми Астън Мартин-а на 007, новият Бонд направо да се мята на тая...

Оценка:
-2 +6

Мюнхен
43 Отговор
Моторчето на чистачките ми е по мощно от тоя азиатски,пластмасов курник

Коментиран от #44


Оценка:
-22 +3

Льольо
44 Отговор

До коментар #43 от "Мюнхен":


Колата е с V образен, шест цилиндров, 3.3 л. бензинов двигател. 395 к.с. И 543 Нм. Твоите чистачки с такова моторче ли са?

Оценка:
-2 +20

ПРЕМИУМ
45 Отговор
АЗ СИ ХАРЕСВАМ СТАРИЯ ЗАЗ С ВРАТАТА НА ОБРАТНО. ПУСКАШ КРАК И СПИРАШ!

Оценка:
-0 +6

Гого
46 Отговор
От зад ми бие на Ситроен С6

Оценка:
-0 +5

Много сте прости
47 Отговор
Карате 20г курници и коментирате чисто нов автомобил който никога няма да притежавате.

Оценка:
-2 +25

Николай
48 Отговор
Ще изчакам да направят реплика на друг модел на Ауди. На А7-та не се е получил

Оценка:
-7 +3

vikilexus
49 Отговор
Както във всяка тема и тук палячовците налазиха. Не е трудно да се открие една софийска фирма внасяща директно от Сеул истински 100% -ви корейски КИА които не се продават в ЕС - един от внясяните от софийската фирма е Каденза 2020 г. за Корейския и японския пазар с 3 литров бензинов мотор с 242 коня за 45 000 лева с 2 години или 50 000 км. гаранция от фирмата в софия!

Оценка:
-1 +5

Реалист
50 Отговор
Тоя кен*ф Е МНОГО ДЪЛЕКО ОТ ИСТИНАТА❗

Оценка:
-12 +6

Сашо
51 Отговор
Киа и Хюндай правят много хубави автомобили. Засега само двигателите им са слаби за моя вкус. Карах 5 години стария Спортидж и за 150 000 му смених някакво лагерче гаранционно - това беше. Но двигателя слаб - 167 коня бензин. Сега бих взел новото Соренто, но не и с 1.6 бензин и хибрид. Като направят поне 2,5 хибрид с 280 коня - сменям пасата с кеф.

Коментиран от #55, #59


Оценка:
-2 +8

Вкисната боза
52 Отговор
Корейците е добре да произвеждат клечки за уши,но не и автомобили

Оценка:
-9 +2

КОЮ
53 Отговор
Всичко е много добре , но но но след като едно Рио взе да струва над 30 000 лева няма как да се продават на нашия пазар . Единствения плюс е 4 цилиндровия двигател със 100 коня , идеалка на фона на масовите 3 цилиндъра 82(без турбина ) и 120 коня с турбина предлагани от всички други , но цената кърти мифки , лоша пластмаса яко скибуцаща по "равните:" ни пътища , над 100км / час абсолютно мъртвило двигателя паля свещ и докато изгори съм изпреварил тира на Чирпанската Тракия а радиото се е изключило поне три пъти само , и за всичко това 30 000 лева . Сеед е още по зле там обаче пригответе 40 000 бонбона

Оценка:
-6 +3

Инж. Ганев
54 Отговор

До коментар #19 от "Someone":


Пълни глупости, написани от лаик. Да, Киа са добри автомобили, но да ги сравняваш с Бенц? Само шушляк би смятал поддръжка за 500 лева на автомобил за 80 000! Или си мислеше, че Кия е 40 000?

Коментиран от #57


Оценка:
-3 +3

Инж. Ганев
55 Отговор

До коментар #51 от "Сашо":


Ха ха, колега, вземи си Туарег, като искаш по така! Или е скъпо?

Оценка:
-3 +1

Сашо
56 Отговор
Туарега излиза с 30 Хил. над Соренто, но хибрида им го нямаше последно. В интерес на истината, това ми е другия вариант, но ми е малко над бюджет и Киа е много по-иновативна. В момента карам VW Passat 2.0 diesel 240 к.с. комби и съм доволен доста, но стана на 4 год. и ще я сменям скоро. Иначе ускорението на пасата е брутално - много голфове страдат, подведени от пенсионерския вид на комбито. Като видят червения надпис TDI се сещат предполагам.22

Оценка:
-4 +3

Сашо
57 Отговор

До коментар #54 от "Инж. Ганев":


И за Бенц не си много прав. Виж G90 на Genesis (Hyundai/Kia) и ще разбереш, че по-скоро Мерцедес имат да гонят откъм лукс и комфорт, за иновации да не говорим. Отива в клас Бентли, Ройс без притеснения и задръжки, а ценово е под Бенц и БМВ. За съжаление на мен ми идва малко скъпо, иначе това е колата.

Коментиран от #64


Оценка:
-1 +7

Фют
58 Отговор

До коментар #19 от "Someone":


Какъв премиум ще е ако я обслужиш за 500-600лв.Няма как да спиш в 5-6 звезден хотел за 50 лв.

Оценка:
-3 +6

1000
59 Отговор

До коментар #51 от "Сашо":


Моето Соренто ще направи 11 години това лято. V6 с около 270-280 коня. Много прилично се ускорява. Твърди пластмаси навсякъде, но не ми пука. А и отдавна се е изплатила. Един спукан маркуч на радиатора преди 2 години и предни амортисьори.

Оценка:
-0 +5

Антон
60 Отговор
Айахахахахахахаххахаах, киа и премиум ахахахахаххаха
Как пък един път порше, ауди, бмв и мерц не се сравниха с киа, а все ония азиатците дърпат да се сравняват с тях. Те постоянно и за vw пишат че е премиум , ама е премиум само в главите на журналистите

Оценка:
-5 +2

JAPAN BOY
61 Отговор
KIA The Best

Оценка:
-3 +7

GFGGFGFGF
62 Отговор
KIA THE BEST

Оценка:
-3 +7

63
Този коментар е премахнат от модератор.
Антон
64 Отговор

До коментар #57 от "Сашо":


Това за хюндая сериозно ли го мислиш като го прилисляваш към класа на бентли и ролс. Няма лошо, ама действителността в друга

Оценка:
-5 +2

65
Този коментар е премахнат от модератор.
66
Този коментар е премахнат от модератор.
Емил
67 Отговор
На платформа на Хюндай Соната е.

Оценка:
-1 +5

68
Този коментар е премахнат от модератор.
Брутално
69 Отговор
Откраднато Мондео

Оценка:
-1 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Любен Корнезов
Депутатът от БСП Любен Корнезов обяснява мотивите си за оттеглянето от политиката.
Всичко има начало и край, освен Вселената. Човек трябва да се оттегля с достойнство."

Още бисери
ТОП 5