Kia представи първите изображения на премиум седана K8, който ще бъде първият модел, който ще получи новото лого на корейската марка. Началото на продажбите на K8 е планирано за 2021 година. Kia K8 се отличава с нова "тигрова" решетка, както и с интересна задна част. От корейската компания отбелязват, че K8 трябва да надгражда успеха на своя предшественик, K7 (предлаган като Kia Cadenza на някои пазари), с акцент върху първокласното качество и динамичните характеристики.

K8 е станал по-дълъг от своя предшественик (5 015 мм), което според представители на Kia е направило възможно силуетът на автомобила да стане по-спортен и по-динамичен. Линията на корпуса продължава по цялата странична част, наподобявайки стила на луксозна яхта, а хромираният профил подчертава долния ръб на остъклената повърхност на вратите и продължава към задните светлини.

Под равнината на спойлера се намират задните светлини, чиито LED блокове са свързани с хоризонтална линия. Под тях е новото лого на Kia и обозначението на модела. Автомобилният производител не разкри техническите спецификации, но обеща "отлична динамика и характеристики на шофиране на високо ниво, съчетани с комфорт и първокласен интериор.
-9 +57
Коментиран от #38
-5 +50
Коментиран от #7
-40 +22
Коментиран от #39
-59 +12
Коментиран от #9, #11
-5 +64
До коментар #4 от "Хо хо хо":
ли, че те знаят по-добре къде ще го продават още преди да го произведат!?
Коментиран от #8
-2 +25
До коментар #7 от "Не мислиш":
Знаят да знаят че в Юса всеки азиатски бклук върви добре а в Европа знаят че нямат шанс затова и си подвиват опашките като бити азиатски пмиари като Лексъкс Инфинити и тн.
-40 +13
До коментар #6 от "Китаеца":
150 коня двигател от сенокосачка е "изключителен" премиум.
Коментиран от #12
-20 +16
-22 +13
До коментар #6 от "Китаеца":
Всички от м отдела на БМВ са отишли в Киа. Факт.
-2 +24
До коментар #9 от "Хо хо хо":
Написал съм, че АКО е повече от 150к.с. ще е добре. Иначе-твоята кола, с колко конски сили е под капака? Питам те, за да видя дали ще ме излъжеш и посочиш...сигурно 170к.с. на дизел от Ауди, или 130к.с. от Рено. Дай по-сериозно.
Коментиран от #13, #15
-5 +17
До коментар #12 от "Китаеца":
Е 160 кс. е над 150.Според теб ако е 160 кс "премиуум" ли ще е?
Коментиран от #17
-11 +11
С новия голф 130 коня ми е по-спокойно - няма заглеждания и снимки.
Коментиран от #16
-15 +7
До коментар #13 от "Хо хо хо":
Ти верно си твърдоглав-конските сили ли определят сегмента, или оборудването, вида на купето и екстрите? Ако щеш-карай 300 к.с. автомобил, но задължително той няма да е премиум. Карай си хечбег-а с 160 коня и се радвай, че поне него имаш.
Коментиран от #18
-4 +16
До коментар #17 от "Китаеца":
Е как няма да определят ЕС классето заради кожата ли е премум или заради двигателя.Че то кожа и в Ладите има.
Коментиран от #20
-8 +10
Нещо марките се размиха, откакто започнаха всички части да ги правят, където е най - евтино. Ако може и закостенялото ни мислене да се размие ще е супер :)
Коментиран от #23, #54, #58
-5 +38
До коментар #18 от "Хо хо хо":
Дърпай нанякъде, че коментарите ти дразнят. Ако можеш и имаш ум в главата-напиши нещо смислено по темата, а не да се присмиваш на чуждото мнение. Като не харесваш Киа и моделите й, слагай минуси,но не ме занимавай с глупости.
Коментиран от #22
-5 +20
-0 +26
До коментар #19 от "Someone":
То и цганката на магистралата е евтина алтернатива на елитната мадама.Избора си е твой ако си беден цганин те удовлетворява няма проблем ама не сравнявай цганката с елитната мадама щото не са едно и също
-27 +6
До коментар #24 от "Китаеца":
Ха да Ви е Честито ... Освен руските тролове си имаме и зли, татуирани и нацепени батки в този сайт! Добре дошъл китайски зли комунистически человеко!
Коментиран от #29
-7 +6
До коментар #27 от "Пурко":
Разсмя ме. На никого не си налагам мнението. За лошите съм лош, за добрите-добър. А дали съм зъл, татуиран и нацепен батка, не знаех, че си медиум.
Коментиран от #30
-3 +10
Коментиран от #35, #40, #66
-27 +6
До коментар #1 от "тарикату":
ехе, и такситата станаха горе-долу ок за возене
-1 +3
-5 +3
-6 +2
До коментар #31 от "Гоуст":
най добрите коли са Индийските сега събирам пари за Нова джипка на Махиндра!!! всяка в джоба ви всички Европейски,Азиатски,Монголо-Татарски(Руски) клзети хехе
Коментиран от #36
-9 +2
До коментар #35 от "ТРАКИЕЦ БУДИСТ":
Отдавна има Тата
Коментиран от #37
-1 +5
До коментар #36 от "Изпуснал си":
да бе и ТАТА ама качили по ме кефят новите джипки на Махиндра така по подходящи са за неравни пътища
-1 +4
До коментар #3 от "фъндъ":
Те тези от Киа Моторс са мислили за София как ще е ,да знаиш. Хората ако знаят къде може би ,би им отишла колата, в случая София ще си затворят завода.
Коментиран от #41
-0 +6
До коментар #5 от "Разбирач":
Засенчи БМВ 8цата и сега та е яд кво ша праиш
-1 +3
До коментар #31 от "Гоуст":
Човече, някой по-нагоре направи предположение за 150 к.с и се връзвате . К7 имаше над 300 к.с мотор , ако добре си спомням.
-2 +11
До коментар #38 от "Умен":
Щото в Сеул е много широко ли?
-1 +3
-2 +6
Коментиран от #44
-22 +3
До коментар #43 от "Мюнхен":
Колата е с V образен, шест цилиндров, 3.3 л. бензинов двигател. 395 к.с. И 543 Нм. Твоите чистачки с такова моторче ли са?
-2 +20
-0 +6
-0 +5
-2 +25
-7 +3
-1 +5
-12 +6
Коментиран от #55, #59
-2 +8
-9 +2
-6 +3
До коментар #19 от "Someone":
Пълни глупости, написани от лаик. Да, Киа са добри автомобили, но да ги сравняваш с Бенц? Само шушляк би смятал поддръжка за 500 лева на автомобил за 80 000! Или си мислеше, че Кия е 40 000?
Коментиран от #57
-3 +3
До коментар #51 от "Сашо":
Ха ха, колега, вземи си Туарег, като искаш по така! Или е скъпо?
-3 +1
-4 +3
До коментар #54 от "Инж. Ганев":
И за Бенц не си много прав. Виж G90 на Genesis (Hyundai/Kia) и ще разбереш, че по-скоро Мерцедес имат да гонят откъм лукс и комфорт, за иновации да не говорим. Отива в клас Бентли, Ройс без притеснения и задръжки, а ценово е под Бенц и БМВ. За съжаление на мен ми идва малко скъпо, иначе това е колата.
Коментиран от #64
-1 +7
До коментар #19 от "Someone":
Какъв премиум ще е ако я обслужиш за 500-600лв.Няма как да спиш в 5-6 звезден хотел за 50 лв.
-3 +6
До коментар #51 от "Сашо":
Моето Соренто ще направи 11 години това лято. V6 с около 270-280 коня. Много прилично се ускорява. Твърди пластмаси навсякъде, но не ми пука. А и отдавна се е изплатила. Един спукан маркуч на радиатора преди 2 години и предни амортисьори.
-0 +5
Как пък един път порше, ауди, бмв и мерц не се сравниха с киа, а все ония азиатците дърпат да се сравняват с тях. Те постоянно и за vw пишат че е премиум , ама е премиум само в главите на журналистите
-5 +2
-3 +7
-3 +7
До коментар #57 от "Сашо":
Това за хюндая сериозно ли го мислиш като го прилисляваш към класа на бентли и ролс. Няма лошо, ама действителността в друга
-5 +2
-1 +5
-1 +2