23 Март, 2021 14:05 11 138 19

Газова уредба и почти 300 конски сили за най-луксозната KIA

  • kia-
  • k8-
  • двигатели

Kia K8 ще разполага с 3.5-литров V6

Газова уредба и почти 300 конски сили за най-луксозната KIA - 1
Снимки: Kia

Преди няколко седмици от Kia показаха интериора и част от екстериора на най-луксозния си модел – K8, а днес от корейската компания разкриха и малко повече технически данни за седана. Той ще замени преходния модел К7 и ще влезе в продажба от началото на месец април в родината си, а след това постепенно ще достигне и до останалите пазари.

Газова уредба и почти 300 конски сили за най-луксозната KIA

Дългата над 5 метра лимузина разполага с 3.5-литров бензинов V6 при най-високото ниво на оборудване, а мощността му достига 296 конски сили. Максималният въртящ момент от 359 нютон метра се предава към четирите колела, а трансмисията е автоматична с 8 предавки. Интересно е че тази версия ще се предлага и със заводска газова уредба, като тогава мощността е редуцирана до 237 конски сили,а въртящият момент е свален до 314 нютона.

Газова уредба и почти 300 конски сили за най-луксозната KIA

Друг вариант е 2.5-литров бензинов мотор със 195 конски сили и 248 нютон метра, който отново предлага само автоматична трансмисия и очаквано по-нисък разход. На по-късен етап ще видим и базов 1.6-литров бензинов двигател,а от KIA не споменават нищо за дизелови версии, което означава, че те най-вероятно ще липсват при новия модел.

Газова уредба и почти 300 конски сили за най-луксозната KIA


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Вълкът

    9 28 Отговор
    Рекох, че е гръмнала!
  • 2 Иванчо

    40 3 Отговор
    Аре сега ония разбирачи да ми обясняват как и защо колите не се правели фабрично на газ
  • 3 гадно

    12 33 Отговор
    Нещо не разбирам искате да кажете, че този който може да си разреши такъв автомобил няма пари за гориво така ли, газта не беше ли горивото на бедните???

    Коментиран от #7

  • 4 фонзи

    12 18 Отговор
    Тая решетка отпред е купена от практикер
  • 5 Bmw

    41 5 Отговор
    Никога не съм харесвал корейските коли, но е факт че много се развиха.Тази киа изглежда трепач и на гязчица евтино .Супер!Какво повече може да иска човек.

    Коментиран от #6

  • 6 шегичка

    16 0 Отговор

    До коментар #5 от "Bmw":

    Е как каво може да иска човек, едно "Ферари" в цвят червен.
  • 7 Заю Баю

    45 4 Отговор

    До коментар #3 от "гадно":

    Причината за газовата уредба са екологични, не само икономически. При изгарянето на газта се отделят много по-малко вредни вещества отколкото при горенето на бензина. Това, че газта е наполовина по-евтина от бензина е допълнителен бонус.

    Коментиран от #9, #10

  • 8 Oооооо

    4 10 Отговор
    Копирали са Мондео отпред.
  • 9 гадно

    14 15 Отговор

    До коментар #7 от "Заю Баю":

    Знам и въпреки това ми е малко странно за висок клас автомобил да се слага газова уредба..

    Коментиран от #13

  • 10 Да но...

    10 17 Отговор

    До коментар #7 от "Заю Баю":

    Да ама газта е много по неефективна тъй като енергиино е по-мялко плътна от бензина и дизела.

    Коментиран от #11, #15

  • 11 Винкелберг

    33 6 Отговор

    До коментар #10 от "Да но...":

    Карам Мерцедес на газ, пълен инжекцион. По никакъв начин не може да се усети кога колата работи на газ и кога на бензин. Ако не погледнеш индикатора няма да разбереш на какво работи мотора. Мощност, ускорение и т.н. няма разлика. Може ако се качи на стенд да се установи разлика. А цената на горивото е по-ниска повече от 2 пъти.
  • 12 Рашо

    5 28 Отговор
    Селяния до шия, 300к.с.на газ.

    Коментиран от #14

  • 13 Японеца

    23 1 Отговор

    До коментар #9 от "гадно":

    Не си я купувай, вземи си немски премиум курник! И давай по 5бона годишно за ремонти!
  • 14 Хонда Сивик

    15 4 Отговор

    До коментар #12 от "Рашо":

    Навремето имах Хонда 250 к.с. с турбо на газ! Такива като теб оставаха с отворена уста и не искаха да повторят гонка! А големите лимузини се отказваха на третия завой!

    Коментиран от #16

  • 15 Пунта Мара

    4 12 Отговор

    До коментар #10 от "Да но...":

    Пропан Бутан е отпадъчен продукт при производството на бензин. Ако няма бензин няма пропан бутан. Затова се правят коли за бензин а не за газ
  • 16 Чичо Гошо

    11 4 Отговор

    До коментар #14 от "Хонда Сивик":

    Имах Ауди 80 на газ. Нямаше разлика в динамика на газ и бензин. Колата беше в технически изрядно състояние, не таралясник
  • 17 гост

    13 1 Отговор
    Киа предлагат коли само на газ от много години, нищо ново по този въпрос. Моята кола е 2.5литра атмосферен, мъкне 1.7 тона, има 4х4 и харчи 8-9л. Нов модел с 1.6л турбо мотор, сходно купе и характеристики дава 12л среден разход, кое му е хубавото? Старата техника, проста и с ниска стойност на поддръжка дава по-нисък реален разход, а оттам и емисии. Ето че започват да се усещат, че няма смисъл да се надлъгват, а си пускат хубавите двигатели, само че с филтри.
  • 18 Пурко

    1 3 Отговор
    Само за България, Северна Африка, СССР и Украйна ще бъдат фабрично с газ гаранция! Само За третия свят демек без Индия и Пакистан!
  • 19 qwerty

    3 0 Отговор
    Има един тарикат до лидъл на вагон-ресторанта, който предлага внос от корея на аФтомобили с фабрична газова. досега, който и да си е взел кола от него не се е оплакал, че и гаранция дава.