Last news in Fakti

1 Април, 2021 10:53 12 780 34

Без големи „бъбреци“ за BMW

  • bmw-
  • m3-
  • m4-
  • бъбреци-
  • решетки

Германската компания показа фейслифт на M3 и М4

Без големи „бъбреци“ за BMW - 1

Новите BMW M3 и M4 бяха представени преди едва няколко месеца, а първите клиентски доставки тепърва започват. Въпреки всичко от BMW вече показаха фейслифт на двата спортни модела, който е съсредоточен главно в предната част, където са премахнати големите „бъбреци“.

Без големи „бъбреци“ за BMW

В предишно интервю, шефът на дизайнерския отдел на германската компания заяви, че компанията ще продължи с дизайнът, който не се харесва на много хора, но явно натискът е повлиял и на това решение и грозните за някои хора бъбреци вече са в историята.

Както може да видите и от двете снимки, М3-ката и М4-ката вече разполагат с по-нормален размер предни решетки, като запазват формата на фаровете си и получават по-голям отвор за въздух в долната част на бронята. Задницата остава същата, като промени в интериора също не се наблюдават.

Без големи „бъбреци“ за BMW

Задвижването също остава непроменено и се осигурява от 3.0-литров редови шестак, който при Competition изпълнението генерира 510 конски сили и 480 конски сили при стандартното М3/М4. Максималният въртящ момент от 650 нютон метра и съответно 650 нютон метра също не е засегнат. Тенденцията с все по-големите „бъбреци“, явно вече върви наобратно и не е изключено за следващия първи април от BMW да ги премахнат напълно.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 20 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Komapak

    20 3 Отговор
    Явно тотално са се объркали😁😁😁
  • 2 карчи

    74 5 Отговор
    Почнаха да им крадат двигателите през решетката и се усетиха ;)
  • 3 Шекел

    26 7 Отговор
    Оказа се че и тия са китайци.Държат вече 50% от акциите.

    Коментиран от #15

  • 4 Шмекер

    18 31 Отговор
    С големите решетки имаха лица, сега са малко безлични измежду всичките по-стари и по-нови модели на марката.

    Коментиран от #28

  • 5 динамо

    48 6 Отговор
    Такава грозотия бяха тези"бъбреци",приличаше на свинска зурла.
  • 6 1 Април

    73 0 Отговор
    Честит първи април и на вас.
  • 7 GS1200

    10 16 Отговор
    Жестоки автомобилир но не са за цървули...

    Коментиран от #8

  • 8 Бе еН Ве

    24 4 Отговор

    До коментар #7 от "GS1200":

    Факт обаче, че само такива ги харесват и купуват

    Коментиран от #10, #30

  • 9 M4 собственик

    4 8 Отговор
    Е браво бе умници неземени, сега трябва да ходя брони и маски да купувам, за да не ми се обезцени колата нереално... Ще я продам тая барака и да си купя някое старо истинско бмв и да ви видя после кво ще продавате..
  • 10 Анцуг

    10 3 Отговор

    До коментар #8 от "Бе еН Ве":

    Колега не прави такива изказвания, че сега ще те нападнат интелектуалците с Бе Ен Ве и анцузите, които се припознаят в коментара ти. 😁😁😁
  • 11 хубаво

    8 2 Отговор
    Ама дали е истина, че тия грозотии напоследък ме карат да си купя 15год. БМВ.
  • 12 Sieg

    8 1 Отговор
    Ехххх ще се сетят! Дано са уволнили дизайнера на предишните модели.
  • 13 Име

    8 0 Отговор
    Предната решетка прилича на нещо като Киа и Шкода

    Коментиран от #34

  • 14 366467

    12 0 Отговор
    Добре сте се сетили да го публикувате за 01.04. Забавляваме се заедно на вързалите се читатели!

    Коментиран от #16

  • 15 Пурко

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "Шекел":

    Това пък къде го прочете?!? Да не се бъркашш с друга марка друже?!? Фалшива новина! Те останаха единствената семейна фирма без китайско участие!

    Коментиран от #24

  • 16 Borislav Popov

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "366467":

    Бинго,но другите не се усещат
  • 17 Лично мнение

    8 0 Отговор
    Хубаво би било ако беше истина, но не е. Честит първи април 🤣🤣🤣
  • 18 Ивайло

    2 0 Отговор
    Е това вече е друго нещо!!! Изглежда си пропорционално и е разпознаваемо!!! Колкото и да искаш да си оригинален, не може да не се съобразяваш с клиентелата, защото в края на краищата от хората зависи дали ще се купува един модел или не!!! Похвално, че се върнаха към класическите бъбреци!!!
  • 19 Ивайло

    9 0 Отговор
    Обаче ще е жалко, ако наистина е първоаприлска шега!!! Защото изглежда в пъти по-добре!!!
  • 20 Грозна кочина

    8 0 Отговор
    Който си вземе това недоразумение е виновен за дизайна,нека секнат продажбите и ще отиде в историята като 2 series grand tour
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Джери

    3 2 Отговор
    Красиви коли са ама ако и бяха толкова здрави ,нямаха да имат равни, ама ни са жалко

    Коментиран от #25

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Случаен

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Пурко":

    Нещо се бъркаш. Големите ноздри са точно за китайския пазар - там са като гарги - да лъщи трябва, и да е голямо. И специално за там предлагат дълги версии на 2, 3 и 5 серия. И стъклата им са китайски, сигурно и други части, но поне за стъклата знам че са.
  • 25 Случаен

    5 1 Отговор

    До коментар #22 от "Джери":

    Здрави са, само че ги взимат, карат като луди щото все пак е бмв, трябва да се изкефят, сменят масли на 30 хил км и накрая като е за боклука идва тука и само се псува. Не че липсват инженерни гафове, обаче при редовно обслужване на 10хил км, и нормално каране 200хил не са проблем. Ако се смени термостата с "по-хладък" (да отваря по-рано, щото от завода отваря на 110 градуса ако не и повече и съответно всички пластмаси и уплътнения заминават), 300хил и нагоре.

    Коментиран от #26

  • 26 Случаен

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Случаен":

    маслО, малка ми е клавиатурата на телефона
  • 27 What

    0 0 Отговор
    Тези две коли кога започнаха да се продават и кога им изскочи фейслифт. Те след два месеца сигурно ще бъдат спрени от производство и след една седмица след това ще им излезе нова генерация. Ми то аз ако си "купя" такава тя вече ще е стара
  • 28 What

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Шмекер":

    Прав си имаше нещо различно между генерациите, сега ще върнат всичко по старо му
  • 29 Бенве никога

    4 0 Отговор
    Германците ги застигна лафа им от много години, че японците правят еднодневки. На ви германски еднодневки! На 150 000км брак, счупени, маслени помпи, бутала, сцепени глави, основни и биелни лагери, раздатки, скоростни кутии, изгърмяла електроника!
  • 30 сноу

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Бе еН Ве":

    А-а...не си прав има и циг-улки,и тъп-унци ,че и чукун-рци...
  • 31 Алфа Ромео

    3 0 Отговор
    Браво, така е много по-добре, ако работят упорито някой ден може да се доближат като поведение и мотор до Алфа Джулия Куадрофолио!
  • 32 Ха ха

    5 0 Отговор
    Едва ли ще стигне алфата! 5г.им трябва да родят това прасе!
  • 33 Яка визия

    3 0 Отговор
    Много по-добре,стои с новите ноздри! Пак изглежда брутално и ги няма отвратителните ноздри! Браво,най-накрая се вслушаха в хората! 👍👍👍
  • 34 123

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Име":

    По скоро Киа и Шкода пунтираха с решетката за да приличат на BMW.