Новите BMW M3 и M4 бяха представени преди едва няколко месеца, а първите клиентски доставки тепърва започват. Въпреки всичко от BMW вече показаха фейслифт на двата спортни модела, който е съсредоточен главно в предната част, където са премахнати големите „бъбреци“.
В предишно интервю, шефът на дизайнерския отдел на германската компания заяви, че компанията ще продължи с дизайнът, който не се харесва на много хора, но явно натискът е повлиял и на това решение и грозните за някои хора бъбреци вече са в историята.
Както може да видите и от двете снимки, М3-ката и М4-ката вече разполагат с по-нормален размер предни решетки, като запазват формата на фаровете си и получават по-голям отвор за въздух в долната част на бронята. Задницата остава същата, като промени в интериора също не се наблюдават.
Задвижването също остава непроменено и се осигурява от 3.0-литров редови шестак, който при Competition изпълнението генерира 510 конски сили и 480 конски сили при стандартното М3/М4. Максималният въртящ момент от 650 нютон метра и съответно 650 нютон метра също не е засегнат. Тенденцията с все по-големите „бъбреци“, явно вече върви наобратно и не е изключено за следващия първи април от BMW да ги премахнат напълно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Komapak
10:56 01.04.2021
2 карчи
11:00 01.04.2021
3 Шекел
Коментиран от #15
11:00 01.04.2021
4 Шмекер
Коментиран от #28
11:05 01.04.2021
5 динамо
11:06 01.04.2021
6 1 Април
11:10 01.04.2021
7 GS1200
Коментиран от #8
11:16 01.04.2021
8 Бе еН Ве
До коментар #7 от "GS1200":
Факт обаче, че само такива ги харесват и купуватКоментиран от #10, #30
11:19 01.04.2021
9 M4 собственик
11:27 01.04.2021
10 Анцуг
До коментар #8 от "Бе еН Ве":
Колега не прави такива изказвания, че сега ще те нападнат интелектуалците с Бе Ен Ве и анцузите, които се припознаят в коментара ти. 😁😁😁11:39 01.04.2021
11 хубаво
11:43 01.04.2021
12 Sieg
12:01 01.04.2021
13 Име
Коментиран от #34
12:03 01.04.2021
14 366467
Коментиран от #16
12:13 01.04.2021
15 Пурко
До коментар #3 от "Шекел":
Това пък къде го прочете?!? Да не се бъркашш с друга марка друже?!? Фалшива новина! Те останаха единствената семейна фирма без китайско участие!Коментиран от #24
12:19 01.04.2021
16 Borislav Popov
До коментар #14 от "366467":
Бинго,но другите не се усещат13:01 01.04.2021
17 Лично мнение
13:05 01.04.2021
18 Ивайло
13:16 01.04.2021
19 Ивайло
13:23 01.04.2021
20 Грозна кочина
13:25 01.04.2021
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Джери
Коментиран от #25
15:13 01.04.2021
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Случаен
До коментар #15 от "Пурко":
Нещо се бъркаш. Големите ноздри са точно за китайския пазар - там са като гарги - да лъщи трябва, и да е голямо. И специално за там предлагат дълги версии на 2, 3 и 5 серия. И стъклата им са китайски, сигурно и други части, но поне за стъклата знам че са.16:30 01.04.2021
25 Случаен
До коментар #22 от "Джери":
Здрави са, само че ги взимат, карат като луди щото все пак е бмв, трябва да се изкефят, сменят масли на 30 хил км и накрая като е за боклука идва тука и само се псува. Не че липсват инженерни гафове, обаче при редовно обслужване на 10хил км, и нормално каране 200хил не са проблем. Ако се смени термостата с "по-хладък" (да отваря по-рано, щото от завода отваря на 110 градуса ако не и повече и съответно всички пластмаси и уплътнения заминават), 300хил и нагоре.Коментиран от #26
16:33 01.04.2021
26 Случаен
До коментар #25 от "Случаен":
маслО, малка ми е клавиатурата на телефона16:33 01.04.2021
27 What
16:56 01.04.2021
28 What
До коментар #4 от "Шмекер":
Прав си имаше нещо различно между генерациите, сега ще върнат всичко по старо му16:59 01.04.2021
29 Бенве никога
19:34 01.04.2021
30 сноу
До коментар #8 от "Бе еН Ве":
А-а...не си прав има и циг-улки,и тъп-унци ,че и чукун-рци...20:50 01.04.2021
31 Алфа Ромео
21:52 01.04.2021
32 Ха ха
22:17 01.04.2021
33 Яка визия
10:38 02.04.2021
34 123
До коментар #13 от "Име":
По скоро Киа и Шкода пунтираха с решетката за да приличат на BMW.10:47 03.04.2021