Новите BMW M3 и M4 бяха представени преди едва няколко месеца, а първите клиентски доставки тепърва започват. Въпреки всичко от BMW вече показаха фейслифт на двата спортни модела, който е съсредоточен главно в предната част, където са премахнати големите „бъбреци“.

В предишно интервю, шефът на дизайнерския отдел на германската компания заяви, че компанията ще продължи с дизайнът, който не се харесва на много хора, но явно натискът е повлиял и на това решение и грозните за някои хора бъбреци вече са в историята.
Както може да видите и от двете снимки, М3-ката и М4-ката вече разполагат с по-нормален размер предни решетки, като запазват формата на фаровете си и получават по-голям отвор за въздух в долната част на бронята. Задницата остава същата, като промени в интериора също не се наблюдават.

Задвижването също остава непроменено и се осигурява от 3.0-литров редови шестак, който при Competition изпълнението генерира 510 конски сили и 480 конски сили при стандартното М3/М4. Максималният въртящ момент от 650 нютон метра и съответно 650 нютон метра също не е засегнат. Тенденцията с все по-големите „бъбреци“, явно вече върви наобратно и не е изключено за следващия първи април от BMW да ги премахнат напълно.
-3 +20
-5 +74
Коментиран от #15
-7 +26
Коментиран от #28
-31 +18
-6 +48
-0 +72
Коментиран от #8
-16 +10
До коментар #7 от "GS1200":
Факт обаче, че само такива ги харесват и купуват
Коментиран от #10, #30
-4 +24
-8 +4
До коментар #8 от "Бе еН Ве":
Колега не прави такива изказвания, че сега ще те нападнат интелектуалците с Бе Ен Ве и анцузите, които се припознаят в коментара ти. 😁😁😁
-3 +10
-2 +8
-1 +8
Коментиран от #34
-0 +8
Коментиран от #16
-0 +12
До коментар #3 от "Шекел":
Това пък къде го прочете?!? Да не се бъркашш с друга марка друже?!? Фалшива новина! Те останаха единствената семейна фирма без китайско участие!
Коментиран от #24
-1 +8
До коментар #14 от "366467":
Бинго,но другите не се усещат
-0 +2
-0 +8
-0 +2
-0 +9
-0 +8
Коментиран от #25
-2 +3
До коментар #15 от "Пурко":
Нещо се бъркаш. Големите ноздри са точно за китайския пазар - там са като гарги - да лъщи трябва, и да е голямо. И специално за там предлагат дълги версии на 2, 3 и 5 серия. И стъклата им са китайски, сигурно и други части, но поне за стъклата знам че са.
-1 +1
До коментар #22 от "Джери":
Здрави са, само че ги взимат, карат като луди щото все пак е бмв, трябва да се изкефят, сменят масли на 30 хил км и накрая като е за боклука идва тука и само се псува. Не че липсват инженерни гафове, обаче при редовно обслужване на 10хил км, и нормално каране 200хил не са проблем. Ако се смени термостата с "по-хладък" (да отваря по-рано, щото от завода отваря на 110 градуса ако не и повече и съответно всички пластмаси и уплътнения заминават), 300хил и нагоре.
Коментиран от #26
-1 +5
До коментар #25 от "Случаен":
маслО, малка ми е клавиатурата на телефона
-0 +2
-0 +0
До коментар #4 от "Шмекер":
Прав си имаше нещо различно между генерациите, сега ще върнат всичко по старо му
-1 +0
-0 +4
До коментар #8 от "Бе еН Ве":
А-а...не си прав има и циг-улки,и тъп-унци ,че и чукун-рци...
-0 +1
-0 +3
-0 +5
-0 +3
До коментар #13 от "Име":
По скоро Киа и Шкода пунтираха с решетката за да приличат на BMW.
-0 +0