Въпреки, че последното поколение на BMW 3 Series бе представено през 2018 година, то „баварците“ вече усилено работят по неговата фейслифтова версия и няма да е изненада ако тя се появи до края на тази година.
Очаква се моделът да влезе в продажба през следващата година, като за сега знаем няколко интересни промени, които най-вероятно ще настъпят с неговото представяне. Започвайки от интериора, там може би със сигурност ще видим новата версия на BMW iDrive, която най-вероятно ще разполага с извити екрани, подобни на тези при електрическото i4.
Външно ще видим нови фарове с характерен дизайн, подобни на тези при 5 Series F90 LCI, както и леки промени в бронята и бъбреците, които ще запазят сравнително компактните си размери. Задната част също ще се сдобие с различен дизайн на светлините, както и различни извивки на бронята.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 BMW
Коментиран от #10, #11, #15
14:03 08.06.2021
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Haha
Коментиран от #12
14:40 08.06.2021
4 6A13TT
15:02 08.06.2021
5 Очертава
Коментиран от #6, #18
15:41 08.06.2021
6 Бла
До коментар #5 от "Очертава":
То, виж че при всички е така. Новите Мерцедеси, само таблети.Новите Аудита , пак само таблети. А иначе новото БМВ, ще донесе нови главоболия за собствениците :D. Говорим, когато пристигне в България ( Нов внос , уникат, реални 111000км, един собственик).15:48 08.06.2021
7 пффф
16:48 08.06.2021
8 Язе
17:28 08.06.2021
9 Име
18:34 08.06.2021
10 6787
До коментар #1 от "BMW":
Прав си. БМВ е обичана най-вече от онези в махалитеКоментиран от #13
18:37 08.06.2021
11 Селски бек
До коментар #1 от "BMW":
Ние Аресваме и Аудето щот е 4х4, а ониА с беенветата се изтрепАа18:57 08.06.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Japbest
20:20 08.06.2021
15 така си е
До коментар #1 от "BMW":
За Мерцедес и Волксваген съм съгласен НО за бмв не съм тази марка я предпочитат простаците и проблемите хора ,изметта казано иначе.23:29 08.06.2021
16 Hellish
01:20 09.06.2021
17 Ерих Фон Клинкерхофен
05:37 09.06.2021
18 Трифонов
До коментар #5 от "Очертава":
Нито с електрониката, нито с окачването, нито с двигателите "имат проблеми БМВ". По-скоро повечето модели нямат никакви проблеми до едни прилични 7-8 години и понякога и до 300 хил.км. Разбира се, трудно е да няма никакви проблеми по двигателя, когато сменяш двигателното масло на 30 хил. км. И веригата, и турбокомпресора, и валвтроника зависят от доброто смазване в съвременните двигатели на БМВ. И най-доброто напълно синтетично масло маже добре за не повече от 7-10 хил. км. След това караш без адекватно смазване. А в повечето случаи БМВ-тата се карат здраво. Като резултат - проблеми с валвтроника, проблеми с ангренажната верига, турбокомпресора и т.н. Въздушните окачвания са единственият компонент на окачването, който понякога има проблем. Всичко останало е супер здраво и без проблем издържа без смяна по 200 хил. км. и отгоре. Т.е., ако поддържаш колата, както трябва, и от нова й сменяш всички течности през адекватните периоди от време, БМВ са едни от най-добрите премиум автомобили в света. Сред достъпните такива - най-добрите! Ако обаче човек си го купи употребявано дори и на няколко години, може да е сигурно, че масло е сменяно през 30 хил. км. (в най-добрия случай), а ако колата е внос от Италия, вероятно и през повече и в същото време е изтезавано така, както се полага на БМВ. И при това положение, се превръщаш в автомонтьор в рамките на 2 години след покупката.07:57 09.06.2021