ФАКТИ.БГ

BMW X3 и X4 също получиха фейслифт

Обновени са и най-мощните версии на двата кросоуъра

Публикувана: 9 Юни, 2021 11:35
10 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1531
  • BMW X3 и X4 също получиха фейслифт - 1
    Снимки: BMW
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 4.4 от 7 гласа.

    Заедно с представянето на новата 4 Series Gran Coupe, BMW представи и обновените версии на две от SUV-тата си – X3 и X4. Освен традиционните версии на двата кросоувъра, „баварците“ показаха и най-мощните им версии в лицето на X3M и X4M.

    Промените в предната част са доста видими, като можем да отбележим нов дизайн на фаровете, както и порасналите „бъбреци“, които вече са и с леко по-различна форма. Разлики има и в предната броня, както при M изпълненията, така и при по-обикновените версии.

    Задницата също претърпява подобни промени, като можем да отбележим различните задни светлини, които са със специфична форма на LED елементите в тях. Бронята е с леко по-различен дизайн, като и тук има разлика между M изпълненията и традиционните версии.

    Интериора получава лека модернизация в сравнение с предишното поколение, като пред водача вече намираме дигитален дисплей, подобен на този при останалите модели на „баварците“. В централната част виждаме още един дисплей с опционален размер от 12.3 инча.

    При X3М и Х4М можем да отличим специфични седалки с М лого, различен волан и типичните за М Performance моделите М1 и М2 бутони върху волана. Карбонови акценти и различен превключвател на скоростите също правят впечатление.

    Двигателите за Х3 и Х4 предлагат бензиново, дизелово или хибридно задвижване, като мощността им варира между 184 конски сили и 340 конски сили, а задвижването е единствено xDrive в комбинация с автоматична трансмисия с 8 предавки.

    Запазен само за М изпълненията е 3.0-литров бензинов шестак, който остава с непроменена мощност от предишното поколение от 473 конски сили или 503 конски сили за Competition версиите. Въртящият момент е повишен и достига съответно 619 нютон метра или 649 нютон метра. Благодарение на увеличението, ускорението от 0 до 100км/ч вече отнема 3.7 секунди при Competitionизпълнението и 3.9 секунди при обикновената „М-ка“. Производството на двата модела започва през месец август, а през септември очакваме и първите бройки в представителствата.




    Поставете оценка на статията:
    Оценка 4.4 от 7 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    Иван
    1 Отговор
    Абонат на сервизите

    Коментиран от #2, #7


    Оценка:
    -12 +6

    Пурко
    2 Отговор

    До коментар #1 от "Иван":


    Да да знаем че гроздето е кисело! Продължавай да си мечтаеш докато караш дачийката си а всички останали изпитват радостта от шофирането и лайфстайла в БМВ-тата!

    Коментиран от #4, #8


    Оценка:
    -4 +13

    Папурчо
    3 Отговор
    И за коги го получиха този фейслифт? Занапред ще се бръмчи само на китайско, останалото се отича в канала.

    Оценка:
    -4 +2

    Иван
    4 Отговор

    До коментар #2 от "Пурко":


    Карам S класа от 2017 година , но ти благодаря за забележката.
    Относно Дачия искам да ти кажа , че Дъстър не е никак лоша кола

    Коментиран от #5


    Оценка:
    -6 +4

    ggg
    5 Отговор

    До коментар #4 от "Иван":


    Даааа, и аз карам Rolls Royce от 2021 г. и ти благодаря за коментара! Между другото, дачия дъстър е ужасно недоразумение по пътищата и пълно падение в авто индустрията!

    Коментиран от #6


    Оценка:
    -3 +6

    6
    Този коментар е премахнат от модератор.
    сектант
    7 Отговор

    До коментар #1 от "Иван":


    Ако ми ги дадат, ще ги продам и ще си купя Рено Каджар - пак е премиум, върви сигурно даже повече и най-важното - гори малко на 100 км.

    Оценка:
    -7 +2

    Меркантилност
    8 Отговор

    До коментар #2 от "Пурко":


    лайфстайла на сервиза с безплатното кафенце -мммммм

    Оценка:
    -3 +1

    9
    Този коментар е премахнат от модератор.
    10
    Този коментар е премахнат от модератор.
    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    Божидар Димитров
    Историкът се обръща към скулптора Велислав Минеков в студиото на Нова телевизия:
    Не очаквах, че си на такова ниско равнище и казано честно – не знаех, че си такъв задник. Задник си!"

    Още бисери
    ТОП 5