Преди Alfa Romeo да стане част от Stellantis, всъщност е имало възможност италианската марка да стане собственост на Volkswagen. Доклади на Autocar разкриват новината, като главно действащо лице в нея е Фердинанд Пиех.
Още през 2011 година, тогавашният директор на германската компания се пробва да стигне до сделка с Alfa Romeo, като офертата му е посрещната с твърдо „не“ от италианската компания.
Въпреки категоричния отговор, през 2018 година от Volkswagen Group отново оповестяват желанието си за покупка на италианската марка, като дори тогавашните директори на двете компании се срещат, но само за да стане ясно, че Alfa Romeo не се продава и сделка не може да има.
Тогавашният директор на Volkswagen споделя, че се чувства длъжен да продължи задачата на Пиех, но до това така и не се стига.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 gost
17:16 21.06.2021
2 гадно
17:22 21.06.2021
3 Реалист
17:22 21.06.2021
4 Пилот на Ферари
17:26 21.06.2021
5 Трифонов
Коментиран от #8, #22, #27, #28, #39
17:27 21.06.2021
6 Пилот на Ферари
Коментиран от #9, #23
17:28 21.06.2021
7 сектант
Коментиран от #66
17:31 21.06.2021
8 Пилот на Ферари
До коментар #5 от "Трифонов":
Фиат си имат достатъчно свободни пари за да продават Алфа . В най голямата криза купиха Крайслер и искаха да купят Опел , GM и се явява конкуренция и не им го даде .Коментиран от #10
17:32 21.06.2021
9 Трифонов
До коментар #6 от "Пилот на Ферари":
Да, бе... Я как Ламборджини прилича на Ауди. И как Бентли прилича на Порше. И как Бугати прилича на Шкода... Говорите, колкото да не заспите.Коментиран от #13, #26
17:41 21.06.2021
10 Трифонов
До коментар #8 от "Пилот на Ферари":
Имат - таратанци!Коментиран от #15
17:42 21.06.2021
11 смешници
Коментиран от #14, #64
17:48 21.06.2021
12 Sieg
17:51 21.06.2021
13 Пилот на Ферари
До коментар #9 от "Трифонов":
И каква е разликата между Audi R8 и Lamborghini ? Козметични ? На една платформа и с едни и същи двигатели .Lamborghini Huracan и Audi R8 с нов 5-цилиндров двигател.
Автомобилите Lamborghini Huracan и Audi R8 ще получат 5-цилиндров бензинов двигател 2,5 TFSI с електрически компресор.!!!!
Известно е, че в момента Audi R8 и Lamborghini Huracan използват 5,2-литров V10. Двигателят разполага с две версии на мощността - 540 к.с. и 610 к.с. съответно.
17:52 21.06.2021
14 Пилот на Ферари
До коментар #11 от "смешници":
Много си далеч от истината . Алфа например първи вкараха Комън рейл. А Фолксваген доскоро лопаха с помпа дюза.Дизайна им е светлинни години пред Фолксваген.
Да не забравяме че и Голф е правен от италианци.
Коментиран от #16
17:56 21.06.2021
15 не знаеш ама
До коментар #10 от "Трифонов":
Имат и то много.Автомобилите са им малка част от бизнеса. Имат банки, застрахователни компании, много производства в други индустрии, включително и земеделието.
Да не говорим, че Аниели са едни от най-богатите в света и да не забравяме, че фамилията е пряко свързана с италианската мафия
18:09 21.06.2021
16 българина
До коментар #14 от "Пилот на Ферари":
и леонардо е бил гении за времето си, то и Левски е бил велик, ами нито ние нито италянците имат нещо общо с такива гении. италия произвежда боклуци не от вчера, само се огледай колко италянски коли на 25 г има по улиците и колко немски или японски?!?!? няма итаслянски ни алфа ни фиат, тези марки изобщо изчезнаха за разлика от голф от същите години, всичко е към Надин от сервиза директноКоментиран от #18, #41
18:09 21.06.2021
17 Emo
Коментиран от #19, #20
18:10 21.06.2021
18 Пилот на Ферари
До коментар #16 от "българина":
Последния здрав автомобил на Германците е Фолксваген Голф двойка.Всичко останало са еднодневки.
18:12 21.06.2021
19 Пилот на Ферари
До коментар #17 от "Emo":
Фолксваген и Ферари ? Голяма смехория.18:14 21.06.2021
20 1234
До коментар #17 от "Emo":
ферари си е боклук, скучна марка с посредствени мотори, всеки рс на половин цена ги мачка. всъщност не съм гхледал гонка в нета която ферари да спечели! италянски боклукКоментиран от #25
18:15 21.06.2021
21 Сестра Галева
18:17 21.06.2021
22 Покарай новата Сеат Атека
До коментар #5 от "Трифонов":
И после ще мислиш друго яче..18:41 21.06.2021
23 Ромео
До коментар #6 от "Пилот на Ферари":
Да сигурно така щяха да направят и да прее*ат прекрасната Джулия. Най-мощният сериен Пасат е В7 3.6 300 к.с. Това е смешно на фона на 510 к. с при Giulia 2.9 Biturbo18:52 21.06.2021
24 Хо хо хо
19:08 21.06.2021
25 Пилот на Ферари
До коментар #20 от "1234":
Ти па Ферари поне на живо виждал ли си , че се изказваш така ?Е верно всички не можем да караме Фолксваген Голф.
Някои имаме други виждания за автомобила.
19:08 21.06.2021
26 Пилот на Ферари
До коментар #9 от "Трифонов":
И друго - Ауди А3 - Фолксваген Голф. Ауди А4 - Фолксваген Джета. Ауди А6 - Фолксваген Пасат. Ауди А8 - Фолксваген Фаетон.При Шкода , Октавия ,Суперб ,Фабия - същите неща. Сеат Леон ,Толедо ,Кордоба - същата история.
И къде викаш е разликата ?!!
Коментиран от #29
19:12 21.06.2021
27 Ха ха ха🤣
До коментар #5 от "Трифонов":
"Ламборджини", а?... Д'е'а и текезесарите не грамотни, за това, че се мятат и те да кажат... Ламборджини и пармезан има само в главите на неучилите. За останалите има: ЛамборГини от (LamborgHini) и пармиджано (parmigiano).19:44 21.06.2021
28 Рено ентусиаст
До коментар #5 от "Трифонов":
Наешли как я направиха печеливша както и Бентли и както БМВ Ролс Ройс типично по немски като и затриха идентичността Ролсс Рой например е БМВ 7-ма Серия пълна широтреба продавана като нещо уникално и добре че има т@пи и комплексирани китайци да си дават парите за глупости същото е и с БентлиА на ФВ им трябваше Ламбо само за да откраднат двигателят им в-10 и в-12 както БМВ окрадаха 4х4 от Ленд Ровър и след това ги захвърлиха
Германците нямат никакви технологии през цялата си история само са крали
Коментиран от #30, #38
19:50 21.06.2021
29 Притежател
До коментар #26 от "Пилот на Ферари":
За а3 и голф съм съгласен. Джетата почти я няма на европейският пазар. А6 и пасат са различни коли, малка част от двигателите им са идентични, същото важи и за Фаетон с А8.Коментиран от #44
19:53 21.06.2021
30 Притежател
До коментар #28 от "Рено ентусиаст":
Quattro задвижването от кой са го откраднали?Коментиран от #31, #42, #62
19:54 21.06.2021
31 Рено ентусиаст
До коментар #30 от "Притежател":
между ауди и бмв правиме ли разлика че не си личи.Ауди окрадоха В-10ката от ЛамбоКоментиран от #32, #37
19:56 21.06.2021
32 Притежател
До коментар #31 от "Рено ентусиаст":
Въпроса ми е породен от последният ред от коментара ти, виж какво си написал.Коментиран от #33
19:58 21.06.2021
33 рено ентусиаст
До коментар #32 от "Притежател":
Аз ти казах едните крадат едно другите друго но всички немци ва крадци4х4 не е измислено от Ауди а Куатро е само търговско наименование
Коментиран от #35
20:04 21.06.2021
34 Alex
20:11 21.06.2021
35 Притежател
До коментар #33 от "рено ентусиаст":
Всеки автомобилен производител се опитва да открадне информацията, която я няма. Иначе спецификата на 4х4 задвижването със вграден торсен диференциал е наречена куатро.20:12 21.06.2021
36 666
20:13 21.06.2021
37 Рандом
До коментар #31 от "Рено ентусиаст":
Ма верно ли? Ауди ги купува 1998, двигателя се появява за първи път 2003...Коментиран от #43
20:41 21.06.2021
38 Рандом
До коментар #28 от "Рено ентусиаст":
Ми добре, вземи си 7ма серия и си мисли че караш ролс, или пък си вземи фаетон и разправяй че караш бентли. Колкото до 4х4 на Ровер, първото 4х4 БМВ се появява 1985, купуват ровер 2000г. Интересно какво са откраднали?20:45 21.06.2021
39 Msux
До коментар #5 от "Трифонов":
Само дето всички дето правят ревюта казват , че Ламбо се чувства като голямо АУДИ - източници : CARWOW , TOPGEAR.Ами сори , но бих взехл Ferrari просто си е неподправено и истинско и Италианско с всички плюсове и минуси.
21:29 21.06.2021
40 Кука
21:38 21.06.2021
41 4692
До коментар #16 от "българина":
Що не идеш в Италия по градчетата да видиш колко 25г италиянски бараки има и колко 25 годишни немски и японски? България че е кенеф на германия ке е фактор колко са хубави 25 годишните немски коли. Еднакво зле са като всяка една народност автомобил на 25 години. Мястото им е на боклука21:56 21.06.2021
42 Пилот на Ферари
До коментар #30 от "Притежател":
При Ауди се казва quattro . А иначе 4х4 задвижване правят много фирми . Още преди Ауди.22:01 21.06.2021
43 Пилот на Ферари
До коментар #37 от "Рандом":
1998 Lamborghini Diablo.Обем на двигателя 5992 см3
Брой цилиндри 12
Коментиран от #45, #49, #50
22:08 21.06.2021
44 Пилот на Ферари
До коментар #29 от "Притежател":
Я погледни в сайтовете за продажба колко Джети има !Само дето за Европейския пазар първо я кръстиха Венто , после Бора , а накрая пак върнаха името Джета.
Коментиран от #46
22:11 21.06.2021
45 Plameni
До коментар #43 от "Пилот на Ферари":
Как е,да си пилот на Ферари произведено от Matchbox22:13 21.06.2021
46 Притежател
До коментар #44 от "Пилот на Ферари":
Бората е на базата на Голф, тоест най-близка с Ауди А3. По-скоро А4 е близко до Пасат, но пак не са еднакви. Базата на А6 и А8 няма аналог от VW.Коментиран от #47
01:03 22.06.2021
47 Пилот на Ферари
До коментар #46 от "Притежател":
А А4 какво е ? А3 с багажник ?Коментиран от #48
06:51 22.06.2021
48 веселяк
До коментар #47 от "Пилот на Ферари":
На А3 с багажник му казват седан!Коментиран от #57
07:49 22.06.2021
49 рено ентусиаст
До коментар #43 от "Пилот на Ферари":
Тоя двигател е на Бизарини и е от 60-те ползват го чак до Мурчиелаго Ламбо прави и БМВ М1 и оправят аеродинамиката и на ВейрънТолкова с германците
Коментиран от #52
08:43 22.06.2021
50 Рандом
До коментар #43 от "Пилот на Ферари":
Кой ти говори за 12 цилиндровия двигател и кой модел на ауди-фв-шкода-сеат го ползва?Коментиран от #51
09:38 22.06.2021
51 рено ентусиаст🇫🇷
До коментар #50 от "Рандом":
Няма разлика между в-10 и в-12 на Ламбо който Ауди взиматЦялата технология е една и съща
Ламбо са лидерите в изливането на двигатели блокът и тн и в проектирането им
Немците нямаха такива технологии и ги взеха директно от Ламбо
Додж Вайпър излиза 92-ра с този двигател когато Ауди едва кретаха
А тогава Крайслер държеше Ламбо който им предостави тези технологии
Немците крадът индиректно и от Крайслер които проектират двигателя и притежават Ламбо по това време.
Коментиран от #53, #54, #56
09:44 22.06.2021
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Рандом
До коментар #51 от "рено ентусиаст🇫🇷":
Какво викаш? На вайпер двигателя бил на ламборгини? Lamborghini не помня да са правили двигател с долен разпред. вал? И блок от пикап додж...Коментиран от #55
09:48 22.06.2021
54 Рандом
До коментар #51 от "рено ентусиаст🇫🇷":
И как ще няма разлика между 10 и 12 цилиндровите им двигатели? Най-малкото ъгъла на V-то е друг, 60 за 12 цил, 90 за 10 цил.09:51 22.06.2021
55 рено ентусиаст🇫🇷
До коментар #53 от "Рандом":
технологията на отливане е италианска двигателят е проектиран в америка и така ауди окрадоха и Крайслер индиректноТова е истината
Коментиран от #58, #60, #61
09:53 22.06.2021
56 Рандом
До коментар #51 от "рено ентусиаст🇫🇷":
Че то даже диаметъра и хода на буталата е от ФВ - 82,5 на 92,8 като на всичките им 2.0 двигатели09:55 22.06.2021
57 Пилот на Ферари
До коментар #48 от "веселяк":
А Венто ,Бора ,Джета не са ли Голф с багажник ?Коментиран от #59
11:05 22.06.2021
58 Рандом
До коментар #55 от "рено ентусиаст🇫🇷":
Е какво са им окрали?11:16 22.06.2021
59 Tie
До коментар #57 от "Пилот на Ферари":
Така, както са: 155, Темпра, Дедра....Типо с багажник!!!14:58 22.06.2021
60 ХУХУХУ
До коментар #55 от "рено ентусиаст🇫🇷":
На рено емблемата ти казва какво си и какво караш.Ауди освен А3 другите нямат нищо общо ,най вече окачването.даже файтона не е А8 а Бентли.Пасат имаха общо от Пасат 4 и 5 Пасат 6 е с окачване на Голф и мн други има гугъл първо чети после ръси мозъциКоментиран от #63
15:39 22.06.2021
61 AMET СИГАНИНА
До коментар #55 от "рено ентусиаст🇫🇷":
КО ВИКАШ ТУЙ ДАЧИЯТА ГОУЕМА КОЛА15:41 22.06.2021
62 Некой си
До коментар #30 от "Притежател":
От Алфа го купиха.Не четете инженерна история.
09:07 23.06.2021
63 Рандом
До коментар #60 от "ХУХУХУ":
Пасат 4 няма нищо общо с ауди. Само 2 и 5 имат. 4 е фейс на 3,който е на разтеглена платформа на Голф 2. Пасат 2 е на платформата на Ауди 80, двигателя е надлъжно, а петия е на А4 Б5/А6 Ц502:16 25.06.2021
64 Ей немски шут заблуден
До коментар #11 от "смешници":
"като я купят да спрат да ги правят в Италия, иначе няма управия"-Ко рече ма Х.елго шваб.ска?
Искала си да напишеш, ама друго и просто си се изтървала май май неволно- или пък не?
Не "италянец инженер е като арабин авиоинженер", а всъщност немски инженер, е като евреин гробар!
преди само немското качеството беше ужасно, вече и дизайна- Правилно това важи и е напълно вярно за немската авто индустрия- Тука си познала, но отново не си го написала коректно.
Сега малко (Вода от Извора)- за такива експерти като теб.
1) първото нещо, което се строши в ИТАЛИАНСКАТА кола е прехвалената немска преводна кутия (Z.F) ,след това се строшиха всички немски фуш.ливи датчици ( bosch бош-трош).
За съжаление Италианската авто-индустрия ползва и интегрира немски ел.технологии и всякакъв механичен немски отпадък във свойте Италиянско автопройзводство
,което е голяма грешка, но Вече се усетиха и Те. -Италиянските инженери и дизайнери са учители и пионери ,за много други, считащи себе си,за ужким за големи светила в тази сфера!- Добре да го Запомниш това нещо, за да не са излагаш, като немски селски фермер в авто.магазин!
15:20 27.06.2021
65 Непредубеден
14:31 03.08.2021
66 Този коментар е премахнат от модератор.