Новини

Volkswagen представи хибриден Golf с разход на гориво 1.5 л/100 км

Публикувана: 26 Февруари, 2013 10:22
100 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 38906
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Компанията Volkswagen показа интересна версия на новия Golf. Тя се нарича Golf plug-in hybrid и освен че е хибрид, е съпоставима по мощност с версията GTI. Автомобилът се характеризира с впечатляваща мощ и нищожен разход на гориво.

Golf plug-in hybrid може да се зарежда от стандартната битова електрическа мрежа, а агрегатите и технологията са заимствани от Audi A3 e-tron, който също е построен на новата MQB платформа. VW-то ще дебютира официално само след дни в Женева.

Двигателят с вътрешно горене е бензинов, 1.4-литров, снабден с турбо. Този мотор притежава мощност от 150 к.с. Съвместно с него работи трансмисията e-S Tronic, която представлява шестстепенна роботизирана кутия с интегриран електромотор.

Последният е с мощност от 102 коня и когато електрическият двигател и бензиновият мотор обединят сили, мощността достига до 204 к.с., а максималният въртящ момент е 350 Нм. С тези силови компоненти Golf plug-in hybrid става доста динамичен.

Максималната скорост достига 222 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч е равно на 7.6 секунди. По-интересен обаче е разходът на гориво на Golf plug-in hybrid. Според VW в смесен цикъл автомобилът изразходва едва 1.5 литра гориво.

Когато Golf plug-in hybrid (различава се по синята емблема) се движи само на ток, той може да измине разстояние от 50 км с едно зареждане. При това положение обаче максималната скорост е ограничена на 130 км/ч. Продажбите започват от следващата година.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Драго
1 Отговор
Усещате ли как прословутия Приус отива в кофата за смет. ахахах

Коментиран от #2, #8, #28, #33, #43


Оценка:
-1 +15

Влад
2 Отговор

До коментар #1 от "Драго":


1.4-литров, снабден с турбо 150 к.с + 102 коня роботизирана кутия с интегриран електромотор = 252 к.с. на някой му куца аритметиката ;)

Коментиран от #3, #5, #6


Оценка:
-1 +0

Sami
3 Отговор

До коментар #2 от "Влад":


Изказваш се неподготвен. Сумарната мощност на два агрегата няма нищо общо с простата аритметика. При предаването на момент и мощност има загуби, освен това в зависимост от скоростната кутия максималната мощност се ограничава умишлено.

Оценка:
-2 +1

12345
4 Отговор
"Продажбите започват от следващата година" - това го слушам от 2002.
Поредното голямо "ЩЕ" от ВАГ

Оценка:
-1 +5

кккк
5 Отговор

До коментар #2 от "Влад":


На тебе ти куца аритметиката.Това е системна мощност а не сбор от двете.Като не си наясно недей да скачаш.

Оценка:
-2 +1

GSI
6 Отговор

До коментар #2 от "Влад":


Много си бос по отношение на автомобилите. Поне чети тук и се образовай, а недей да коментираш глупости. Ако искаш доказателство ето ти, стига да поназнайваш англ.

This combines a 150 HP (110 kW) 1.4-liter TFSI engine with a 102 HP (75 kW) electric motor and a dual-clutch e-S tronic 6-speed gearbox. The setup enables the vehicle to have a combined output of 204 HP

Оценка:
-2 +1

Julio
7 Отговор
На тея лъжльовци ще им повервам само като дойде за тест-драйв и го видя с очите си това и го изтествам лично...

Оценка:
-1 +0

мнение
8 Отговор

До коментар #1 от "Драго":


Най-добре се скрий някъде...

Оценка:
-1 +4

печен
9 Отговор
Няма лъжи. Ще ги направят много по-бързо от колкото може да си представи българина.

Оценка:
-1 +4

Дпециалиста
10 Отговор
Впечатляващо. Който го може, си го може. Това е бъдешето и се чудя защо другите производители работят хибриди само да отчетат дейност в насоката. Дори и половината да е истина VW ще поведе хорото. Това разбира се няма да е изненада никого.

Оценка:
-1 +18

Цветан Иванов
11 Отговор
Браво на хората във Фолксваген, този автомобил ще има големи успехи в близкото бъдеще.

Оценка:
-1 +6

харесва ми
12 Отговор
Ооо, да!

Оценка:
-1 +6

Julio
13 Отговор
И кво ся? Ганю Балкански плю хибридите но щом "мерцедес" обяви че пуска хибрид значи има бъдеще...
Чекайте от ВАГ истински хибрид байовци. Докато го чекате други далеч по-умни 'ора от бая години вече използват хибриди...

Оценка:
-1 +5

Симеон Тасев
14 Отговор


1.5 АМА НА ХАРТИЯ

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +1

musxii
15 Отговор
идеален стил..

Оценка:
-1 +2

Георги Иванов
16 Отговор
Стига да е вярна информацията за автомобила и наистина да харчи до 2 - 2.5 литра на 100 км аз бих се замислил за продажба на моята кошница Алфата.

Оценка:
-2 +1

--------
17 Отговор
Цената,ценатаааа....????

Оценка:
-1 +1

Тесла
18 Отговор
www.teslamotors.com вижте "Модел S" и замълчете поне за секунда...

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +1

соня
19 Отговор
това е много добре,би си избила парите само за 1 година,браво на фолсваген

Оценка:
-2 +1

Киро хибрида
20 Отговор
То много хубу само дето разликата в разхода я плащаме прдварително в цената на немския боклук, или някой си мисли че таз ламарина ще струва 10000 € ми не поне 30000. Пък и на вода да вървеше тогаз щеше да струва 100000, всичко се плаща предварително.

Оценка:
-1 +1

М_Sux
21 Отговор
Нямам против да карам хибрид, даже искам, но когато си развията технологията и си оправят цените, не може за голф да даваме една торба пари.

Оценка:
-1 +1

Христофор
22 Отговор
Това по ми прилича на автомобил Остава да чуем и цената

Оценка:
-2 +1

Специалиста
23 Отговор
Притеснявам се за здравето на завистниците. Сега им пречи името Голф. Радвайте се защото вашите любими япончета ще има какво да копират. Наистина системата е уникална и не е елементарна като на останалите с добавяне на ел.мотор към някой мост и съпътстващите раздатки и дифофе.

Оценка:
-6 +1

коко
24 Отговор
На хартия е приказка,остава да се види във действие.

Оценка:
-1 +1

бинго
25 Отговор

До коментар #18 от "Тесла":


Евала, по бързо натрупаните 9 минуса /засега/ се вижда че попадението ти е точно, факт е че са назад с хибридните и електрически технологии и само се засилват какво щели да изкарат след години, докато другите произвеждат отдавна........

Оценка:
-1 +1

бб22
26 Отговор
Ей вагенисти - имайте късмет тая барака да не е по магазините на 01.01.2014 - ще ви спукам от базици заклевам се!

Оценка:
-1 +1

ддд
27 Отговор
Тесла са страхотни,по-добра ел. кола няма засега. Много добре премислена и проектирана,цената достъпна за хора,насочили се към кола от такъв клас. Съперничи на М5,а има два пъти повече място за багаж,отпред и отзад багажник. Има достатъчно тестове,при които се вижда колко много са нареднали и продължават да разработват нови модели.

Оценка:
-1 +1

911
28 Отговор

До коментар #1 от "Драго":


Това с Приус в кошчето за боклук може да го видиш само в сънищата си, не ги бъркай с реалността. Ясно е от какво е породено това твое желание – Приус се прави от 1997 г!, когато ВАГ подскачат щастливо около идеята за щракащата помпа-дюза, а тогава хибридната технология им звучи като марсиански проект на НАСА. От тогава досега Тойота е продала над 3 млн. хибрида повечето от които Приус. Заради тях и заради реално пуснатите на пазара Тесла, Волт и компания всяка статия за хибриден или електрически Проект на ВАГ действа на феновете като марихуана на индиански шаман. Нека го пуснат и независими му измерят реалния разход и тогава му се радвайте въпреки, че просто ще повторят това което другите вече правят........

Оценка:
-1 +1

аз
29 Отговор
Хахаха, за пореден път ВАГ ЩЕ правят нещо. Те тези лъжи ги чувам от доста години. Все още си пазя АутоБилда от 2009 г., където ФВ обявява, че са направили дизелов хибрид, който щял да детронира Приус и разхода отново беше 1,5/100. Кажете ВАГинални фенчета от къде да отида да си го купя! Така и сега ще е с това недоразумение. Уз го направили, уж това-онова, а накрая ще кажат, че все още нямало пазар за тези коли и било неизгодно да ги произвеждат. За други има пазар, а само за ВАГ няма. Е как да има, като „хибридите“ им са някакви смешни подобия на хибриди, които харчат колкото версиите им без електромотор. Горките германчета, толкова много са изостанали във високите технологии, че просто няма на къде. Японците правят сериино хибриди, електромобили и автомобили с горивни клетки, а тъпите германци все още си тракат и пуфтят с дизелчетата.

Оценка:
-2 +1

Георги Иванов
30 Отговор
Ами да съм честен с вас, аз все още не съм виждал този автомобил по пътищата наречен TESLA, явно хората ги харесват много те за това ги и копуват, ето защо вече не виждам немските автомобили по пътищата.

Оценка:
-1 +0

Дошо
31 Отговор

До коментар #14 от "Симеон Тасев":


На масло искаш да кажеш

Оценка:
-1 +0

хххххххххххх
32 Отговор
Този разход докато са го возили на платформата ли е измерен или за първите 60км с напълно заредени батерии е изгорил 1л съответно за 100 км - 1,5л?
Този тест ще е реален единствено при пълен резервоар и напълно заредени батерии тръгваш на път без да спираш за зареждане. Отчиташ изминатите километри до спиране на колата (няма ток, няма гориво) и смяташ среден разход.
Нека го пуснат в дистрибуторската мрежа да се тества и тогава след умножение поне по две на разхода по каталог може да се получи що годе реален разход.

Оценка:
-1 +1

Анти ВАГ
33 Отговор

До коментар #1 от "Драго":


1.5/100 значи?Интересно, интересно.Защо тогава ВАГените пускат оня сандък с двуцилиндровия дизел като той харчи 1/100 и е само 75к.с а това ще разполага с 200?Между последните им лъжи има доста противоречива взаимовръзка, която е причина мислещите хора да разбират що за жалка пропаганда е това.
Да не говорим, че щели първо да пуснат 100 пробни бройки, който служители да тестват.Какво да им тестват след като са тъй обедени в разхода, който обявяват?Това ако падне под 10/100 градско аз главата си режа!

Коментиран от #35, #37


Оценка:
-1 +1

Специалиста
34 Отговор
Някой да обясни на децата че тук става въпрос за хибрид, а теслата е електромобил. Едно си баба знае едно си баба бае.
Дошко си е дошко . Все някой трябва да развеселява публиката с екзотичните си безпристрастни и технократски коментари.
Много се впечатлявам от компетентни мнения започващи с един приятел има, карал съм, ти возил ли си се. Младоци недоказали се искат да изпъкнат но това не е начина да се докажат.

Оценка:
-1 +0

Анти ВАГ
35 Отговор

До коментар #33 от "Анти ВАГ":


Същност сандъка с двуцилиндровия дизел също ще го произвеждат масово в 100броя

Оценка:
-1 +0

диан
36 Отговор
ако е вярно трябва фабрично да е с резервоар 15 литра
да има 1000 километра автономност:)
но ако има стандартно 60 литра
може би лъжат
или искат автономност 4000 километра

Коментиран от #38


Оценка:
-0 +0

Специалиста
37 Отговор

До коментар #33 от "Анти ВАГ":


Наистина са жалки бъркащи автомобил с хибридно задвижване и автомобил с дизелов агрегат. ВАГ разработват различни проекти които нямат нищо общо един с друг но това е неразбираемо за децата със звучаща чалга от телефона. Никой не разработва сериен автомобил за да се праска с характеристиките му. Времето ще покаже какво, къде и кога.. За сега ВАГ са на върха и то с реализираните си проекти. Нека си лаят кучетата, керванът си върви.

Оценка:
-0 +0

хххххххххххх
38 Отговор

До коментар #36 от "диан":


100% съгласен с теб.
Но до сега не съм забелязал някоя марка да смята резервоар за 4000км пробег без зареждане.
Предполагам че резервоара ще е минимум 35-40л. Което пак е разход около 4/100.
А относно разхода 1,5 който дават - това е смешно. Мноооого смешно.

Оценка:
-0 +1

Стамен
39 Отговор
Дано VW не пуснат хибридния си автомобил на цената на на.рания TOYOTA PRIUS .
За 50 000 лв., никой няма да го купи, както стана и с TOYOTA PRIUS .
При положение, че със същите размери е TOYOTA COROLLA и струва 26 000 лв.
А поддръжката на хибрида е като на летяща чиния .
Покрай стандартния двигател, имате електродвигател, електроника и високоволтова батерия .
Батерията има ресурс и след две години, като се наложи да се сменя, се разбира че цялата икономия на гориво е безсмислена.
Цената на батерията е към 5000 лв.

Коментиран от #42


Оценка:
-2 +1

Специалиста
40 Отговор
Добре че не са изобретили гуми с пробег 100 000км. че тук някои ще си свалят двете гуми и ще ги карат по 50 000. Ухахахах- уникални простотии.

Оценка:
-0 +0

Специалиста
41 Отговор
Интересно какво ще поддържаш на ел.мотора и електрониката. Дай да ни поотвориш и нас малко. Цената със сигурност ще е много над 50 000.

Оценка:
-0 +0

Анти ВАГ
42 Отговор

До коментар #39 от "Стамен":


Тойота Приус е продадена в 4000000 броя като 2012 година беше на второ място след GT86 в класацията за автомобили с най-малък престой в шоурумите.Ако не ти е ясно какво значи това - продаваше се като топъл хляб.Имах удоволствието да се возя в такова такси и поразпитах шофьора, от когото разбрах, че фирмата очаква още 60 броя Приус, но доставката е изключително затруднена понеже американския пазар поглъща производството изцяло.А подръжката на хибрида(който в сравнение с тракалниците на ВАГ е летяща чиния) въобще не е това, което я изкарваш.Хибрида дори накладки сменя 3 пъти по-рядко от обикновен автомобил защото в режим на спиране ел двигателя работи чрез спиране с противовключване!Това за батерията го кажи на някой от първите собственици, които са навъртяли по 500000км от 97г до сега и не са сменяли батерия.Отделно, че гаранцията на Тойота и Лексус включва ПЪЛНА подръжка в срок от 5 години на хибридната система.Въобще изобщо не говори твои си разсъждения без да имаш понятие за какво става въпрос.И още нещо.Приус е автомобилът на който Ауто Билд удължи 100000км тест в 200000 километров защото колата върви безпроблемно.И за тези 200000км не е стъпвала в сервиз.Единствените ,,проблеми" са две изгорели крушки, а заглавието на статията е :Хибрида върви и върви, и върви.

Коментиран от #46, #53, #67


Оценка:
-0 +1

Рускар
43 Отговор

До коментар #1 от "Драго":


1,5 л./час???
Бравос, бравос!!! Тя моята и сега толкова харчи, ама на място и без климатик...

Оценка:
-0 +1

Емо Георгиев
44 Отговор
golf

Оценка:
-0 +0

Специалиста
45 Отговор
Извинявам се за спама, но не се сдържам.Да ви кажа и аз за статистиката относно прехваления приус. Най много се продава в америка това е безспорен факт но и конкуренцията в момента е слаба. Според статистическите проучвания в САЩ който веднъж е купил приус никога не е повторил. Това доказва колко е качествен и надежден. Знаем че там автомобилите се сменят средно на 4-5 години. Явно никой не е глупак да се набута втори път.

Коментиран от #50


Оценка:
-1 +1

A6 FSI
46 Отговор

До коментар #42 от "Анти ВАГ":


Много хубаво, но една кола не е само технология и надеждност, преди всичко е страст и емоция. Без пари да возеше и никога да не се разваляше пак нямаше да си купя "кола" с дизайн на ютия Филипс. Приус карах 10 дена, чисто нов, бял... ако за теб това е летяща чиния е добре да потърсиш помощ!

Коментиран от #47


Оценка:
-1 +1

Спънато Алуди
47 Отговор

До коментар #46 от "A6 FSI":


Страстта и емоцията си имат име - GTR!

Коментиран от #52


Оценка:
-0 +1

некои си
48 Отговор
да бе поредната префалена германска кола
нека парво са тества в реална среда
и не да стои в контакта като миксер секи ден
а и приос е измислен доста одавна
а немците тепарва са сештат
не ми са верва да направат чудо с таиа кола

Оценка:
-1 +0

power
49 Отговор
Неграмотен си,научи първо граматиката и правописа тогава хейтвай завистлив оризопоклоннико!

Оценка:
-0 +1

Анти ВАГ
50 Отговор

До коментар #45 от "Специалиста":


Тези проучвания вървяха ръка за ръка със статии на американски автоиздания, които описваха колко шумен, бавен, с разход много различен от обявения от производителя и некачесвен е Приус.От индивидуалните ревюта направени от собственици на автомобила стана ясно, че това, което пишат по техните списания са пълни глупости.Резултата е именно този, който видяхме 2012г - колата отбеляза рекорд в продажбите на хибриди.И пак казвам аз лично съм очарован от возията и шумоизолацията на този автомобил.Шумоизолацията бих я сравнил с тази на БМВ 530Д, а всеки знае, че в тази кола двигателя едва се чува.
Някой долу беше споменал за емоцията бла, бла, бла, Ауди А6 нещо си.
В Ауди има толкова емоция колкото и в прането на мръсни чорапи.Най-много да се развълнуваш като ти донесат сметката за поредния ремонт.

Оценка:
-0 +1

TESLA
51 Отговор
Г-н Иванов, продава се в Северна Америка и богатата част на Европа, не могат да насмогнат с производството. Затова се плаща и се чака. Инвестицията от 500 млн. долара за завода е направена с предварителната продажба на модела. Говорете си, не ми пречите.

Оценка:
-0 +0

don
52 Отговор

До коментар #47 от "Спънато Алуди":


Аман от паляци,колко гтр-а кара ти ? Аз съм сядал в гтр и ако 10 км са каране,то значи че съм и карал,тесен,ограничена видимост,друса като каруца по хубавите ни пътища и гори като ламя и не върви чааак толкоз много,по-добре ФВ с 1.5 литра разход и данъци и поддръжка наполовина на мелеза!

Коментиран от #55


Оценка:
-1 +0

Стамен
53 Отговор

До коментар #42 от "Анти ВАГ":


"И за тези 200 000км не е стъпвала в сервиз.Единствените ,,проблеми" са две изгорели крушки."

"Анти ВАГ ", тези лъжи ги разказвай в детската градина .
Нито електродвигателя, нито стандартния двигател няма да издържи без ремонт 200 000 км, да не споменавам за батерията , че в такъв режим на бърз заряд и разряд и се съкращава живота и в пъти .Всичко се износва, с изминатите километри .
И това за крушките и бастуна в багажника, само ид..ти могат да ти повярват .

Да не работиш магазинче на TOYOTA или си фенче на марката ?

Оценка:
-1 +0

ness
54 Отговор
Чувал си и ти за ремонти по селските кръчми,от скапани пътища се сменя 1 или 2 елемента не 8 или 12 ,а при добро обслужване и внимателно каране 3-4 години забрави да ремонтираш , и къде тръгна с тоз ПриМус яловия дето прилича на цукал и то напълнен!

Оценка:
-0 +0

Анти ВАГ
55 Отговор

До коментар #52 от "don":


И това доживяхме.Карал той и разбрал, че ГТР не вървял чак толкова.........е не тука е пълно с ид....ти

Оценка:
-0 +1

Nissan GT-R
56 Отговор
Хахахахахахахаххаха Nissan GT-R е най-великата кола и не гори като ламя и не е каруца, който говори такива неща най-много да е някой фен на BMW и за него няма друга кола, те са номер 1 да знаете! Смешници, само разбирачи навсякъде...

Коментиран от #63


Оценка:
-0 +0

аз
57 Отговор
Ид...тите са ВАГ.налчета.1-2 келеша са,които вероятно и книжки нямат.Те в немското списание АутоБилд пишат за теста на Приус на продължителния тест,а той лолюто още не е разбрал.Да ти дам 5 лв. бедна мишко да си купиш един Ауто Билд и да разбереш за какво качество става на въпрос.А таксиджиите в САЩ и Канада карат Приус много над 500 000 км и нямат абсолютно никакви проблеми,а той келеша виждал колата само на снимка и изказва мнение. Виж в ТЮФ какво пишат,в АДАК в ДЕКРА.Това са немски инженери,които си защитават собственото немско производство,но казват,че Приус е един от най-здравите автомобили без абсолютно никакви забележки.Продажбите му го доказват.Разходи се до някое представителство на Тойота и ги питай колко време се чака за Приус,ако си го поръчаш!Питай ги да разбереш,а не тук да говориш пълни глупости.

Коментиран от #76


Оценка:
-0 +1

на баба ти
58 Отговор
И един бобър сглобява TOYOTA PRIUS, те затова толкова здрави .
И не ги правят от метал, щото се износва, ами от шоколад .
То затова имаше такава опашка в представителството на TOYOTA, всички държат 50 000 лв. в ръка и си чакат да се запишат за извънземната, не чупеща се кола TOYOTA PRIUS .
Болни хора много, лекувайте се .

Оценка:
-1 +0

ф6шх
59 Отговор
Точно така е както си го описал само че действието се развива в Лос Анжелис Сити. В твойто село ткова нещо естествено че няма как да видиш - къде се е чуло да извади 50 бона кеш за кола?!?!!?

Оценка:
-0 +1

коко
60 Отговор
Момчета, кой ще купи тая таратайка TOYOTA PRIUS, като за 50 000 лв, се купува нова TOYOTA RAV4 .Солиден джип .
Американеца купуваше PRIUS, щото правителството им отпускаше безлихвени заеми за тоя хибриден кошник .

Оценка:
-0 +0

perar
61 Отговор
za edna bateriq 5000lv 4e po dobre dami gori dvoino.. mai samo ti znaee6 za tozi model ostanalite samo drankat gluposti

Оценка:
-0 +0

Петър Петков
62 Отговор
Карам Трабант 601, колата е на 26 години, ще изкара още 26, а после още 26 с минимум подръжка, извън града дава разход около 4/100, за парите нужни за нов гоУф ще го подържам докато съм жив, а и кефа е друг :)

Коментиран от #72


Оценка:
-0 +1

Георги Иванов
63 Отговор

До коментар #56 от "Nissan GT-R":


Абе аз като гледам тази статия е за новия GOLF , а не за NISSANI I BMW-та, така че коментара ти е тотално излишен тук.

Оценка:
-0 +0

Дидо
64 Отговор
В Америка не са чели статията на АутоБилд .
Ремонтират TOYOTA PRIUS, та пушек се вдига .
Електромотора се скапва често, цена 3500 $, без монтажа .
Добре че се продава само статора, че спестяват някой лев .
Ето ви клипче от процеса :
http://www.youtube.com/watch?v=EUUPpC9_YbA
и да видите цените .
http://lusciousgarage.com/blog/gen_1_prius_transmission_repair_p3009_p3120_p3125/

И УШКОВЦИТЕ КОЙТО ПО-ДОЛУ ПИСАХА, ДА НЕ ЛЪЖАТ ХОРАТА .
Няма коли, който да не се развалят .
Хибрида е ненужен и скъп.Затова големите производители не искат да го произвеждат, защото може да доведе до фалит на фирмата, заради многото дефекти .

Оценка:
-0 +0

Феро
65 Отговор
Цените в Америка за модел 2005 г.:
Батерия-$2,588
контролен модул-$731
съединител-$619
генератор-$1,035
инвертор-$3,634
мотор-$1,489
Повече за цените :
http://www.trademotion.com/parts/2005/TOYOTA/PRIUS/?siteid=213747&vehicleid=1431023§ion=HYBRID%20COMPONENTS

Оценка:
-0 +0

Електро-кар
66 Отговор
Дидо, пропусна да коментираш батериите на хибридите!На повечето хибриди батериите са основният проблем и се скапват за около 5 години, но на някои дори и по рано.Second hand kit горе долу добър, свален от някое катастрофирал хибрид е 1500$ в най добрия случай.До колкото съм чел по форумите зад океана се стряскат най много от подмяната им, не чак толкова често от изгаряне и подмяна на статора на ел.мотора.Това е най сериозният проблем както при хибридните МПС-та така дори при новите самолети.Предният месец федералната авиационна комисия забрани полетите на Б787 дриймлайнер заради опасността от възпламеняване на батериите доставени отGLOBAL&YUASA.При производителите на МПС-та доставчиците са основно две фирми.

Оценка:
-0 +0

anti jap
67 Отговор

До коментар #42 от "Анти ВАГ":


Брато нещо нулите не ма кефятрпосмали де ,посмали.

Оценка:
-1 +0

Анти ВАГ
68 Отговор
Я гледай ти.Големите производители не искали да произвеждат хибриди.Абе Тойота е най-големия производител и прави хибриди от 1997г и е рекордьор по продажби и най-скъпа марка в света.Нещо не съвпада с теорията ти за фалит.
Та както казах тук е пълно с иди...ти
Няма какво да посмалявам.Поинтересувай се да видиш какви са продажбите на хибридите на Тойота от началото на производството им до сега

Оценка:
-0 +1

БУМЕР КАМОР
69 Отговор
tia pak lajat

Оценка:
-1 +2

Бхд БхД
70 Отговор
Спор няма VW са най икономичните за мен коли но си търкалям БМВ то.
.
.
.
А за Тойота - Гори малко разваля се много

Оценка:
-0 +1

hienata
71 Отговор
До коментар #62 от "Петър Петков":

Колега на Трабанта по книжка му дават 7,5/100 , твоя много икономичен ще да е:)))
И аз се повозих на Приус такси (няколко пъти),вози добре,безшумно (когато е на ток), "бакшишите" много доволни, но накрая на смяната (когато няма ток) разхода си го бива, даже няколко споменаха, че искат да побългарят хибрида с една газова уредба и всичко е "ток и жица".
Според мен този Голф има бъдеще (в България млако по-късно).

Оценка:
-0 +1

Георги Иванов
72 Отговор

До коментар #62 от "Петър Петков":


Егати якото Трабанче, по твойте думи то ще бъде на 78 години и ще върви, егати това ръжда не лови ли бе.

Оценка:
-0 +0

Анти ВАГ
73 Отговор
Тойота е най-добрата кола.
Като събера пари ще замина в Америка, само да завърша училище .
И четете повече, четенето е за умните, не като вас с VW, AUDI и BMW .Ако бяхте умни, щяхте да си купите една или дори две Тойоти Приори и да бръмчите в София .

Коментиран от #75, #90, #91, #93, #96


Оценка:
-1 +7

шепо
74 Отговор
VAG: VW, Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Bugatti, Bentley, Porsche.
Срещу кой плюете бе разбирачи????

Оценка:
-0 +1

Бхд БхД
75 Отговор

До коментар #73 от "Анти ВАГ":


САМО -

Оценка:
-0 +0

Христо
76 Отговор

До коментар #57 от "аз":


"А таксиджиите в САЩ и Канада карат Приус много над 500 000 км и нямат абсолютно никакви проблеми"

Странно а в САЩ са на друго мнение .
Тойота Приус не може да излезе от сервиза .
Хората забогатяват от ремонти на Тойота и са доволни че се чупят .Важното е да има шарани да ги купуват .

http://www.youtube.com/watch?v=hQrIpOvyxPk

Оценка:
-1 +0

Янко
77 Отговор
А аз като събера пари ще замина за Америка и ще си купя един Кадилак и изобщо няма да се занимавам с глупости.Знаете ли защо ги купуват там Тойотите?щото са евтонджоси и ги ползват за всекидневни таралясници от тук до там из градовете да не си лашкат хубавите коли.

Оценка:
-9 +1

Христофор
78 Отговор
ШЕПО 74: Забрави да добавиш и БОГАТИ ВЕЙРОН

Оценка:
-0 +0

Христофор
79 Отговор
ОПС Извинявам се писал си го ШЕПО74 Да се плюе по най-големия производител на автомобили в Европа и на второ място в света след ДЖЕНЕРАЛ МОТЪРС е смешно Концерна държи под шапката си много марки и модели от всякакъв клас И мине се не мине купува по някоя позакъсала марка автомобили и камиони Разполагат с огромен потенциал и едва ли ще направят нещо лошо което да не се продава Те на това разчитат на огромния си брой продажби а защо продават огромен брой ви оставям за домашно не е само заради цената има много марки по евтини от Фолксваген А и ако някога случайно чуете че вашата любима марка автомобили е купена от концерна Фолксваген не се шашкайте това е положението а и ще я направят по добра

Оценка:
-0 +0

До hienata
80 Отговор
Е не пак ще го кажа:Тука е пълно с ид..ти.
Кога няма ток?Какъв край на смяната бе ?Батериите на Приус НИКОГА не остават без заряд ама това няма как да го знаеш, защото черпиш знания от задълбочени проучвания в носа си.
Объркали са мястото на запетаята.
Volkswagen представи хибриден Golf с разход на гориво 15 л/100 км
Ето това вече звучи достоверно

Оценка:
-1 +71

гост
81 Отговор
Тия всичките марки и модели са закупени с печалбите от продажбите на голфовете. Всички треперят пред цар голф.

Коментиран от #83


Оценка:
-9 +1

Иво
82 Отговор
до 80 коментар
много си прав, 1.5 литра на час на празен ход може, реално това е горивото което ще изхарчи агрегата 1.4 литра (логично е ) който ще зарежда акумулаторните батерии. Нека го настъпи някой този голф да поиска освен от електрическия и от бензиновия мотор мощ, и ще си говорим за среден разход около 10 на 100 минимум. VW имат много добра политика в публикуването на невъзможен разход постигнат с галене на педала по тяхната писта за тестове с гуми за ниско съпротивление . Реално те си похарчват както всеки нормален автомобил, но драги дами и господа това е техен рекламен трик за невежите хорица.

Оценка:
-1 +3

Анти ВАГ
83 Отговор

До коментар #81 от "гост":


Всички тези марки за закупени защото са фалирали, а парите за тях са от най-лошото съотношение цена/качество в автоиндустрията, естествено предлагано от Фолксваген

Оценка:
-1 +1

Ото
84 Отговор
Хората работиха бая време върху направата на "универсалната" платворма. Сега, след като те я имат ще вкарат мноого шамари на другите производители, които изостават. Сега леко по леко усилията им ще се насочаат към хибридите, а защо не и към нещо повече. Времето ще си покаже какво ще стане. Но горе-долу се вижда на къде отиват нещата.

Оценка:
-1 +0

гост
85 Отговор
за пореден път номер 1 поклон пред ваг!!!

Оценка:
-4 +1

ВИЦОВЕТЕ НА ДЕНЯ
86 Отговор
Тези от раз, ще вземат да направят по- добра кола от приуса!!!- хахаха
VW, прави качествени коли, които винаги са пример за надеждност!!!-хахаха

Аз лично съм, много доволен от новозакупеният ми СЕАТ-VW, нищо че на няколко пъти щеше да ме докара до финансов и емоционален крах.

Оценка:
-1 +1

infiniti
87 Отговор
стига сте плямпали! колата е инфинити. други няма.може да споменем леко и за техния хибрид.доста мощен за разхода си.

Оценка:
-0 +1

hienata
88 Отговор
До коментар #80 от " До hienata":

Ако батерията на колата приемем, че е с пълен капацитет и автомобила се движи само на ток, то автономията му е до 50км със скорост под 50км/час като по време на движение част от енергията се рекуперира (връща) при спиране, но при градско "бакшишко" каране след няколко часа капацитета на батерията спада и колата работи предимно на бензин (разход над 9/100), при скорост над 50км/час (по Цариградско,по България) разход 8/100 - това са думите на хората които карат по цял ден Тойота Приус ТАКСИ. Ти твоя нос проучвай по-задълбичено преди да обиждаш.

Оценка:
-1 +0

Христофор
89 Отговор
Статистиката показва че голямата част от работещите хора карайки колите си минават точно толкова около 40-50км всеки ден до работата и обратно А двигателя с вътрешно горене просто няма да е необходим Само ако се наложи на по големи разстояния От там ще дойде голямата икономия Зареждаш батерията през ноща караш до работата и обратно пак зареждаш и така нататък Около 1000км икономия месечно грубо сметнато и ползваш безплатно парко-място тъй като не замърсяваш въздуха в центъра Затова производителите се насочват точно в този сегмент на работещите хора А тези които са си богати не ги бърка на какво ще карат

Оценка:
-0 +1

Антижълтур
90 Отговор

До коментар #73 от "Анти ВАГ":


От мама и тати ли ще ги "спестиш" тия пари, ти кола имал ли си някога изобщо. Щом Тойота ти е мечтата можем да си представим социалният ти статус. Бягай в Америка, прав си, тук не е за слаби мъже.

Оценка:
-1 +1

Glavniq
91 Отговор

До коментар #73 от "Анти ВАГ":


Аз карам Аудита RS6 i S6 разход 23 градско много гадни коли са ДА ЗНАЕШ!!! А ТИ КАТО ПОРАСНЕШ СТАНИ СУПЕРМЕН

Коментиран от #95


Оценка:
-1 +1

коко боса
92 Отговор
do 91 караш и ти някои голф 3 или 4 ама аиде караи

Оценка:
-0 +0

Георги Иванов
93 Отговор

До коментар #73 от "Анти ВАГ":


Ма хората искат огън в кръвта си, не некви коли дето харчат 2 литра на 100км, тва че ти си скръндза да си купиш хуваш мощен автомобил, тия момчета де са тук в този форум ма хич ги не е.е за тебе. Заминавай към Америка и гледай да си не вземеш неко икономичен самолет,че няма да стигнеш и за 5 дена.

Оценка:
-1 +0

Abrams
94 Отговор
Стига ве, ентусиазъм ;) Да не караш Волга. Хората търсят мощност - която е насреща, при това за минимален разход. Ти какво, искаш да "вървиш" или да гориш. Вземи нещо на въглища за да си пълноценен. Изгъзици безброй ...

Оценка:
-0 +0

Анти ВАГ
95 Отговор

До коментар #91 от "Glavniq":


Знам че са гадни няма какво да ми казваш.Поинтересувал съм се.По американските форуми даже богаташите са пропищяли от ремонтите на тия боклуци.Наскоро англииска класация обяви най-пробелмния автомобил създаван последните 15години - Ауди РС6

Коментиран от #97


Оценка:
-0 +1

330i
96 Отговор

До коментар #73 от "Анти ВАГ":


Защо ти е Тойота?Ако искаш икономична кола купи си 330i с газ.От газта се вдига КПД на двигателя и е много по-евтино.Пък и резервоарите ти ставят два и можеш да изминеш много километри без да зареждаш.

Оценка:
-1 +0

Специалиста
97 Отговор

До коментар #95 от "Анти ВАГ":


Забележи колко пъти е отворена статията за голфа. Включително и вие господине се интересувате от истинските автомобили и се опитвате по един детски нескопосан начин да се докажете чрез отрицание на мечтите и въжделенията си.

Коментиран от #99


Оценка:
-1 +0

Номер 1
98 Отговор
VW GOLF e бил,е,и ще бъде номер 1 в класа си!

Оценка:
-1 +0

Анти ВАГ
99 Отговор

До коментар #97 от "Специалиста":


Мечтите и въжделенията си?Сериозно ли го мисли това?Що за обида е това?Мечтая за Голф според теб?Що за човек би мечал за Голф бе ?

Коментиран от #100


Оценка:
-0 +1

Специалиста
100 Отговор

До коментар #99 от "Анти ВАГ":


Всички сме били млади. Не се засягай. Ще те разберем. VW не са никак лоши.

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Хосе Мария Гутиерес - Гути
Легендата на Реал се гаври с Меси въпреки загубата на любимия отбор
Дали начинът, по който Меси отпразнува гола си беше прекомерен? Не! Аз също бих празнувал така, ако вкарам за пръв път от три години!"

Още бисери