Компанията Volkswagen показа интересна версия на новия Golf. Тя се нарича Golf plug-in hybrid и освен че е хибрид, е съпоставима по мощност с версията GTI. Автомобилът се характеризира с впечатляваща мощ и нищожен разход на гориво.
Golf plug-in hybrid може да се зарежда от стандартната битова електрическа мрежа, а агрегатите и технологията са заимствани от Audi A3 e-tron, който също е построен на новата MQB платформа. VW-то ще дебютира официално само след дни в Женева.
Двигателят с вътрешно горене е бензинов, 1.4-литров, снабден с турбо. Този мотор притежава мощност от 150 к.с. Съвместно с него работи трансмисията e-S Tronic, която представлява шестстепенна роботизирана кутия с интегриран електромотор.
Последният е с мощност от 102 коня и когато електрическият двигател и бензиновият мотор обединят сили, мощността достига до 204 к.с., а максималният въртящ момент е 350 Нм. С тези силови компоненти Golf plug-in hybrid става доста динамичен.
Максималната скорост достига 222 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч е равно на 7.6 секунди. По-интересен обаче е разходът на гориво на Golf plug-in hybrid. Според VW в смесен цикъл автомобилът изразходва едва 1.5 литра гориво.
Когато Golf plug-in hybrid (различава се по синята емблема) се движи само на ток, той може да измине разстояние от 50 км с едно зареждане. При това положение обаче максималната скорост е ограничена на 130 км/ч. Продажбите започват от следващата година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Драго
Коментиран от #2, #8, #28, #33, #43
10:27 26.02.2013
2 Влад
До коментар #1 от "Драго":
1.4-литров, снабден с турбо 150 к.с + 102 коня роботизирана кутия с интегриран електромотор = 252 к.с. на някой му куца аритметиката ;)Коментиран от #3, #5, #6
10:30 26.02.2013
3 Sami
До коментар #2 от "Влад":
Изказваш се неподготвен. Сумарната мощност на два агрегата няма нищо общо с простата аритметика. При предаването на момент и мощност има загуби, освен това в зависимост от скоростната кутия максималната мощност се ограничава умишлено.10:33 26.02.2013
4 12345
Поредното голямо "ЩЕ" от ВАГ
10:35 26.02.2013
5 кккк
До коментар #2 от "Влад":
На тебе ти куца аритметиката.Това е системна мощност а не сбор от двете.Като не си наясно недей да скачаш.10:36 26.02.2013
6 GSI
До коментар #2 от "Влад":
Много си бос по отношение на автомобилите. Поне чети тук и се образовай, а недей да коментираш глупости. Ако искаш доказателство ето ти, стига да поназнайваш англ.This combines a 150 HP (110 kW) 1.4-liter TFSI engine with a 102 HP (75 kW) electric motor and a dual-clutch e-S tronic 6-speed gearbox. The setup enables the vehicle to have a combined output of 204 HP
10:38 26.02.2013
7 Julio
10:42 26.02.2013
8 мнение
До коментар #1 от "Драго":
Най-добре се скрий някъде...10:49 26.02.2013
9 печен
11:19 26.02.2013
10 Дпециалиста
11:19 26.02.2013
11 Цветан Иванов
11:25 26.02.2013
12 харесва ми
11:28 26.02.2013
13 Julio
Чекайте от ВАГ истински хибрид байовци. Докато го чекате други далеч по-умни 'ора от бая години вече използват хибриди...
11:30 26.02.2013
14 Симеон Тасев
1.5 АМА НА ХАРТИЯ
Коментиран от #31
11:34 26.02.2013
15 musxii
11:37 26.02.2013
16 Георги Иванов
12:00 26.02.2013
17 --------
12:02 26.02.2013
18 Тесла
Коментиран от #25
12:03 26.02.2013
19 соня
12:03 26.02.2013
20 Киро хибрида
12:04 26.02.2013
21 М_Sux
12:22 26.02.2013
22 Христофор
12:30 26.02.2013
23 Специалиста
12:32 26.02.2013
24 коко
12:50 26.02.2013
25 бинго
До коментар #18 от "Тесла":
Евала, по бързо натрупаните 9 минуса /засега/ се вижда че попадението ти е точно, факт е че са назад с хибридните и електрически технологии и само се засилват какво щели да изкарат след години, докато другите произвеждат отдавна........12:57 26.02.2013
26 бб22
13:08 26.02.2013
27 ддд
13:12 26.02.2013
28 911
До коментар #1 от "Драго":
Това с Приус в кошчето за боклук може да го видиш само в сънищата си, не ги бъркай с реалността. Ясно е от какво е породено това твое желание – Приус се прави от 1997 г!, когато ВАГ подскачат щастливо около идеята за щракащата помпа-дюза, а тогава хибридната технология им звучи като марсиански проект на НАСА. От тогава досега Тойота е продала над 3 млн. хибрида повечето от които Приус. Заради тях и заради реално пуснатите на пазара Тесла, Волт и компания всяка статия за хибриден или електрически Проект на ВАГ действа на феновете като марихуана на индиански шаман. Нека го пуснат и независими му измерят реалния разход и тогава му се радвайте въпреки, че просто ще повторят това което другите вече правят........13:50 26.02.2013
29 аз
13:52 26.02.2013
30 Георги Иванов
13:53 26.02.2013
31 Дошо
До коментар #14 от "Симеон Тасев":
На масло искаш да кажеш14:07 26.02.2013
32 хххххххххххх
Този тест ще е реален единствено при пълен резервоар и напълно заредени батерии тръгваш на път без да спираш за зареждане. Отчиташ изминатите километри до спиране на колата (няма ток, няма гориво) и смяташ среден разход.
Нека го пуснат в дистрибуторската мрежа да се тества и тогава след умножение поне по две на разхода по каталог може да се получи що годе реален разход.
14:13 26.02.2013
33 Анти ВАГ
До коментар #1 от "Драго":
1.5/100 значи?Интересно, интересно.Защо тогава ВАГените пускат оня сандък с двуцилиндровия дизел като той харчи 1/100 и е само 75к.с а това ще разполага с 200?Между последните им лъжи има доста противоречива взаимовръзка, която е причина мислещите хора да разбират що за жалка пропаганда е това.Да не говорим, че щели първо да пуснат 100 пробни бройки, който служители да тестват.Какво да им тестват след като са тъй обедени в разхода, който обявяват?Това ако падне под 10/100 градско аз главата си режа!
Коментиран от #35, #37
14:29 26.02.2013
34 Специалиста
Дошко си е дошко . Все някой трябва да развеселява публиката с екзотичните си безпристрастни и технократски коментари.
Много се впечатлявам от компетентни мнения започващи с един приятел има, карал съм, ти возил ли си се. Младоци недоказали се искат да изпъкнат но това не е начина да се докажат.
14:31 26.02.2013
35 Анти ВАГ
До коментар #33 от "Анти ВАГ":
Същност сандъка с двуцилиндровия дизел също ще го произвеждат масово в 100броя14:31 26.02.2013
36 диан
да има 1000 километра автономност:)
но ако има стандартно 60 литра
може би лъжат
или искат автономност 4000 километра
Коментиран от #38
14:35 26.02.2013
37 Специалиста
До коментар #33 от "Анти ВАГ":
Наистина са жалки бъркащи автомобил с хибридно задвижване и автомобил с дизелов агрегат. ВАГ разработват различни проекти които нямат нищо общо един с друг но това е неразбираемо за децата със звучаща чалга от телефона. Никой не разработва сериен автомобил за да се праска с характеристиките му. Времето ще покаже какво, къде и кога.. За сега ВАГ са на върха и то с реализираните си проекти. Нека си лаят кучетата, керванът си върви.14:37 26.02.2013
38 хххххххххххх
До коментар #36 от "диан":
100% съгласен с теб.Но до сега не съм забелязал някоя марка да смята резервоар за 4000км пробег без зареждане.
Предполагам че резервоара ще е минимум 35-40л. Което пак е разход около 4/100.
А относно разхода 1,5 който дават - това е смешно. Мноооого смешно.
14:42 26.02.2013
39 Стамен
За 50 000 лв., никой няма да го купи, както стана и с TOYOTA PRIUS .
При положение, че със същите размери е TOYOTA COROLLA и струва 26 000 лв.
А поддръжката на хибрида е като на летяща чиния .
Покрай стандартния двигател, имате електродвигател, електроника и високоволтова батерия .
Батерията има ресурс и след две години, като се наложи да се сменя, се разбира че цялата икономия на гориво е безсмислена.
Цената на батерията е към 5000 лв.
Коментиран от #42
14:45 26.02.2013
40 Специалиста
14:47 26.02.2013
41 Специалиста
14:53 26.02.2013
42 Анти ВАГ
До коментар #39 от "Стамен":
Тойота Приус е продадена в 4000000 броя като 2012 година беше на второ място след GT86 в класацията за автомобили с най-малък престой в шоурумите.Ако не ти е ясно какво значи това - продаваше се като топъл хляб.Имах удоволствието да се возя в такова такси и поразпитах шофьора, от когото разбрах, че фирмата очаква още 60 броя Приус, но доставката е изключително затруднена понеже американския пазар поглъща производството изцяло.А подръжката на хибрида(който в сравнение с тракалниците на ВАГ е летяща чиния) въобще не е това, което я изкарваш.Хибрида дори накладки сменя 3 пъти по-рядко от обикновен автомобил защото в режим на спиране ел двигателя работи чрез спиране с противовключване!Това за батерията го кажи на някой от първите собственици, които са навъртяли по 500000км от 97г до сега и не са сменяли батерия.Отделно, че гаранцията на Тойота и Лексус включва ПЪЛНА подръжка в срок от 5 години на хибридната система.Въобще изобщо не говори твои си разсъждения без да имаш понятие за какво става въпрос.И още нещо.Приус е автомобилът на който Ауто Билд удължи 100000км тест в 200000 километров защото колата върви безпроблемно.И за тези 200000км не е стъпвала в сервиз.Единствените ,,проблеми" са две изгорели крушки, а заглавието на статията е :Хибрида върви и върви, и върви.Коментиран от #46, #53, #67
14:59 26.02.2013
43 Рускар
До коментар #1 от "Драго":
1,5 л./час???Бравос, бравос!!! Тя моята и сега толкова харчи, ама на място и без климатик...
15:25 26.02.2013
44 Емо Георгиев
15:33 26.02.2013
45 Специалиста
Коментиран от #50
15:52 26.02.2013
46 A6 FSI
До коментар #42 от "Анти ВАГ":
Много хубаво, но една кола не е само технология и надеждност, преди всичко е страст и емоция. Без пари да возеше и никога да не се разваляше пак нямаше да си купя "кола" с дизайн на ютия Филипс. Приус карах 10 дена, чисто нов, бял... ако за теб това е летяща чиния е добре да потърсиш помощ!Коментиран от #47
15:52 26.02.2013
47 Спънато Алуди
До коментар #46 от "A6 FSI":
Страстта и емоцията си имат име - GTR!Коментиран от #52
15:58 26.02.2013
48 некои си
нека парво са тества в реална среда
и не да стои в контакта като миксер секи ден
а и приос е измислен доста одавна
а немците тепарва са сештат
не ми са верва да направат чудо с таиа кола
16:10 26.02.2013
49 power
16:20 26.02.2013
50 Анти ВАГ
До коментар #45 от "Специалиста":
Тези проучвания вървяха ръка за ръка със статии на американски автоиздания, които описваха колко шумен, бавен, с разход много различен от обявения от производителя и некачесвен е Приус.От индивидуалните ревюта направени от собственици на автомобила стана ясно, че това, което пишат по техните списания са пълни глупости.Резултата е именно този, който видяхме 2012г - колата отбеляза рекорд в продажбите на хибриди.И пак казвам аз лично съм очарован от возията и шумоизолацията на този автомобил.Шумоизолацията бих я сравнил с тази на БМВ 530Д, а всеки знае, че в тази кола двигателя едва се чува.Някой долу беше споменал за емоцията бла, бла, бла, Ауди А6 нещо си.
В Ауди има толкова емоция колкото и в прането на мръсни чорапи.Най-много да се развълнуваш като ти донесат сметката за поредния ремонт.
16:23 26.02.2013
51 TESLA
16:26 26.02.2013
52 don
До коментар #47 от "Спънато Алуди":
Аман от паляци,колко гтр-а кара ти ? Аз съм сядал в гтр и ако 10 км са каране,то значи че съм и карал,тесен,ограничена видимост,друса като каруца по хубавите ни пътища и гори като ламя и не върви чааак толкоз много,по-добре ФВ с 1.5 литра разход и данъци и поддръжка наполовина на мелеза!Коментиран от #55
16:27 26.02.2013
53 Стамен
До коментар #42 от "Анти ВАГ":
"И за тези 200 000км не е стъпвала в сервиз.Единствените ,,проблеми" са две изгорели крушки.""Анти ВАГ ", тези лъжи ги разказвай в детската градина .
Нито електродвигателя, нито стандартния двигател няма да издържи без ремонт 200 000 км, да не споменавам за батерията , че в такъв режим на бърз заряд и разряд и се съкращава живота и в пъти .Всичко се износва, с изминатите километри .
И това за крушките и бастуна в багажника, само ид..ти могат да ти повярват .
Да не работиш магазинче на TOYOTA или си фенче на марката ?
16:35 26.02.2013
54 ness
16:35 26.02.2013
55 Анти ВАГ
До коментар #52 от "don":
И това доживяхме.Карал той и разбрал, че ГТР не вървял чак толкова.........е не тука е пълно с ид....ти16:41 26.02.2013
56 Nissan GT-R
Коментиран от #63
16:55 26.02.2013
57 аз
Коментиран от #76
16:58 26.02.2013
58 на баба ти
И не ги правят от метал, щото се износва, ами от шоколад .
То затова имаше такава опашка в представителството на TOYOTA, всички държат 50 000 лв. в ръка и си чакат да се запишат за извънземната, не чупеща се кола TOYOTA PRIUS .
Болни хора много, лекувайте се .
17:13 26.02.2013
59 ф6шх
17:15 26.02.2013
60 коко
Американеца купуваше PRIUS, щото правителството им отпускаше безлихвени заеми за тоя хибриден кошник .
17:29 26.02.2013
61 perar
18:00 26.02.2013
62 Петър Петков
Коментиран от #72
18:01 26.02.2013
63 Георги Иванов
До коментар #56 от "Nissan GT-R":
Абе аз като гледам тази статия е за новия GOLF , а не за NISSANI I BMW-та, така че коментара ти е тотално излишен тук.18:08 26.02.2013
64 Дидо
Ремонтират TOYOTA PRIUS, та пушек се вдига .
Електромотора се скапва често, цена 3500 $, без монтажа .
Добре че се продава само статора, че спестяват някой лев .
Ето ви клипче от процеса :
http://www.youtube.com/watch?v=EUUPpC9_YbA
и да видите цените .
http://lusciousgarage.com/blog/gen_1_prius_transmission_repair_p3009_p3120_p3125/
И УШКОВЦИТЕ КОЙТО ПО-ДОЛУ ПИСАХА, ДА НЕ ЛЪЖАТ ХОРАТА .
Няма коли, който да не се развалят .
Хибрида е ненужен и скъп.Затова големите производители не искат да го произвеждат, защото може да доведе до фалит на фирмата, заради многото дефекти .
18:19 26.02.2013
65 Феро
Батерия-$2,588
контролен модул-$731
съединител-$619
генератор-$1,035
инвертор-$3,634
мотор-$1,489
Повече за цените :
http://www.trademotion.com/parts/2005/TOYOTA/PRIUS/?siteid=213747&vehicleid=1431023§ion=HYBRID%20COMPONENTS
18:33 26.02.2013
66 Електро-кар
18:39 26.02.2013
67 anti jap
До коментар #42 от "Анти ВАГ":
Брато нещо нулите не ма кефятрпосмали де ,посмали.19:18 26.02.2013
68 Анти ВАГ
Та както казах тук е пълно с иди...ти
Няма какво да посмалявам.Поинтересувай се да видиш какви са продажбите на хибридите на Тойота от началото на производството им до сега
20:16 26.02.2013
69 БУМЕР КАМОР
21:08 26.02.2013
70 Бхд БхД
.
.
.
А за Тойота - Гори малко разваля се много
21:26 26.02.2013
71 hienata
Колега на Трабанта по книжка му дават 7,5/100 , твоя много икономичен ще да е:)))
И аз се повозих на Приус такси (няколко пъти),вози добре,безшумно (когато е на ток), "бакшишите" много доволни, но накрая на смяната (когато няма ток) разхода си го бива, даже няколко споменаха, че искат да побългарят хибрида с една газова уредба и всичко е "ток и жица".
Според мен този Голф има бъдеще (в България млако по-късно).
21:35 26.02.2013
72 Георги Иванов
До коментар #62 от "Петър Петков":
Егати якото Трабанче, по твойте думи то ще бъде на 78 години и ще върви, егати това ръжда не лови ли бе.21:57 26.02.2013
73 Анти ВАГ
Като събера пари ще замина в Америка, само да завърша училище .
И четете повече, четенето е за умните, не като вас с VW, AUDI и BMW .Ако бяхте умни, щяхте да си купите една или дори две Тойоти Приори и да бръмчите в София .
Коментиран от #75, #90, #91, #93, #96
22:31 26.02.2013
74 шепо
Срещу кой плюете бе разбирачи????
23:05 26.02.2013
75 Бхд БхД
До коментар #73 от "Анти ВАГ":
САМО -23:07 26.02.2013
76 Христо
До коментар #57 от "аз":
"А таксиджиите в САЩ и Канада карат Приус много над 500 000 км и нямат абсолютно никакви проблеми"Странно а в САЩ са на друго мнение .
Тойота Приус не може да излезе от сервиза .
Хората забогатяват от ремонти на Тойота и са доволни че се чупят .Важното е да има шарани да ги купуват .
http://www.youtube.com/watch?v=hQrIpOvyxPk
23:21 26.02.2013
77 Янко
06:14 27.02.2013
78 Христофор
07:29 27.02.2013
79 Христофор
08:01 27.02.2013
80 До hienata
Кога няма ток?Какъв край на смяната бе ?Батериите на Приус НИКОГА не остават без заряд ама това няма как да го знаеш, защото черпиш знания от задълбочени проучвания в носа си.
Объркали са мястото на запетаята.
Volkswagen представи хибриден Golf с разход на гориво 15 л/100 км
Ето това вече звучи достоверно
09:09 27.02.2013
81 гост
Коментиран от #83
09:09 27.02.2013
82 Иво
много си прав, 1.5 литра на час на празен ход може, реално това е горивото което ще изхарчи агрегата 1.4 литра (логично е ) който ще зарежда акумулаторните батерии. Нека го настъпи някой този голф да поиска освен от електрическия и от бензиновия мотор мощ, и ще си говорим за среден разход около 10 на 100 минимум. VW имат много добра политика в публикуването на невъзможен разход постигнат с галене на педала по тяхната писта за тестове с гуми за ниско съпротивление . Реално те си похарчват както всеки нормален автомобил, но драги дами и господа това е техен рекламен трик за невежите хорица.
10:05 27.02.2013
83 Анти ВАГ
До коментар #81 от "гост":
Всички тези марки за закупени защото са фалирали, а парите за тях са от най-лошото съотношение цена/качество в автоиндустрията, естествено предлагано от Фолксваген10:05 27.02.2013
84 Ото
10:18 27.02.2013
85 гост
10:48 27.02.2013
86 ВИЦОВЕТЕ НА ДЕНЯ
VW, прави качествени коли, които винаги са пример за надеждност!!!-хахаха
Аз лично съм, много доволен от новозакупеният ми СЕАТ-VW, нищо че на няколко пъти щеше да ме докара до финансов и емоционален крах.
11:15 27.02.2013
87 infiniti
11:35 27.02.2013
88 hienata
Ако батерията на колата приемем, че е с пълен капацитет и автомобила се движи само на ток, то автономията му е до 50км със скорост под 50км/час като по време на движение част от енергията се рекуперира (връща) при спиране, но при градско "бакшишко" каране след няколко часа капацитета на батерията спада и колата работи предимно на бензин (разход над 9/100), при скорост над 50км/час (по Цариградско,по България) разход 8/100 - това са думите на хората които карат по цял ден Тойота Приус ТАКСИ. Ти твоя нос проучвай по-задълбичено преди да обиждаш.
13:23 27.02.2013
89 Христофор
16:35 27.02.2013
90 Антижълтур
До коментар #73 от "Анти ВАГ":
От мама и тати ли ще ги "спестиш" тия пари, ти кола имал ли си някога изобщо. Щом Тойота ти е мечтата можем да си представим социалният ти статус. Бягай в Америка, прав си, тук не е за слаби мъже.18:56 27.02.2013
91 Glavniq
До коментар #73 от "Анти ВАГ":
Аз карам Аудита RS6 i S6 разход 23 градско много гадни коли са ДА ЗНАЕШ!!! А ТИ КАТО ПОРАСНЕШ СТАНИ СУПЕРМЕНКоментиран от #95
19:21 27.02.2013
92 коко боса
21:21 27.02.2013
93 Георги Иванов
До коментар #73 от "Анти ВАГ":
Ма хората искат огън в кръвта си, не некви коли дето харчат 2 литра на 100км, тва че ти си скръндза да си купиш хуваш мощен автомобил, тия момчета де са тук в този форум ма хич ги не е.е за тебе. Заминавай към Америка и гледай да си не вземеш неко икономичен самолет,че няма да стигнеш и за 5 дена.23:03 27.02.2013
94 Abrams
02:04 28.02.2013
95 Анти ВАГ
До коментар #91 от "Glavniq":
Знам че са гадни няма какво да ми казваш.Поинтересувал съм се.По американските форуми даже богаташите са пропищяли от ремонтите на тия боклуци.Наскоро англииска класация обяви най-пробелмния автомобил създаван последните 15години - Ауди РС6Коментиран от #97
11:12 28.02.2013
96 330i
До коментар #73 от "Анти ВАГ":
Защо ти е Тойота?Ако искаш икономична кола купи си 330i с газ.От газта се вдига КПД на двигателя и е много по-евтино.Пък и резервоарите ти ставят два и можеш да изминеш много километри без да зареждаш.11:16 28.02.2013
97 Специалиста
До коментар #95 от "Анти ВАГ":
Забележи колко пъти е отворена статията за голфа. Включително и вие господине се интересувате от истинските автомобили и се опитвате по един детски нескопосан начин да се докажете чрез отрицание на мечтите и въжделенията си.Коментиран от #99
13:19 28.02.2013
98 Номер 1
13:54 28.02.2013
99 Анти ВАГ
До коментар #97 от "Специалиста":
Мечтите и въжделенията си?Сериозно ли го мисли това?Що за обида е това?Мечтая за Голф според теб?Що за човек би мечал за Голф бе ?Коментиран от #100
16:11 28.02.2013
100 Специалиста
До коментар #99 от "Анти ВАГ":
Всички сме били млади. Не се засягай. Ще те разберем. VW не са никак лоши.21:31 28.02.2013