11 Август, 2021 09:55 4 720 17

BMW представи новото iX3 година след премиерата на старото

  • bmw-
  • ix3-
  • x3

Немската компания показа фейслифт на електрическото SUV

BMW представи новото iX3 година след премиерата на старото - 1

BMW представи електрическото iX3 едва през изминалата година, но въпреки това електрическото SUV вече получи фейслифт. След като моделите с двигатели с вътрешно горене X3 и X4 също бяха обновени по-рано тази година, електрическата версия също получава подобни промени от гледна точка на визията.

BMW представи новото iX3 година след премиерата на старото

В предната част новостите започват от светлините, които са се сдобили с нов дизайн, а очаквано „бъбреците“ са пораснали, въпреки че нямат никаква функционална роля. Броните също са променени, а стандартно iX3 вече пристига с M Sport пакет, който придава малко по-агресивна визия и добавя 19 и 20-цолови джанти. Задницата също се е сдобила с нови светлини и по-ясно изразен дифузьор.

BMW представи новото iX3 година след премиерата на старото

В интериора откриваме 12.3-инчов дисплей пред водача, както 12.3 или 12.5-инчов екран в централната част на таблото в зависимост от поръчаната конфигурация. Централната конзола също е обновена, както и скоростният лост. Волан с М лого и спортни седалки също са част от стандартния вече М пакет.

BMW представи новото iX3 година след премиерата на старото

Задвижването при версията с 80кВч батерия се осигурява от задно разположен електромотор с мощност от 286 конски сили и максимален въртящ момент от 400 нютон метра, който позволява ускорение до 6.8 секунди и максимална скорост от 180км/ч. Пробегът с едно зареждане е 460км според WLTP цикъла на тест.

BMW представи новото iX3 година след премиерата на старото

Очаква се обновената версия да бъде представена на изложението в Мюнхен, като едновременно с това ще започне да се сглабя в Китай. Цената в Германия ще започва от 67 300 евро.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БАЙ Х@Й ‼️

    21 0 Отговор
    Щом започва от 67'000 значи с лекота ще прескочи 100'000 € !!

    Коментиран от #4

  • 2 Тоест

    8 0 Отговор
    Предишния модел беше лъскава обвивка без покритие. Сега са решили да променят нещата и са направили още по-лъскава и агресивна обвивка. Щеше да е хубаво от хорски срам поне два коня да бяха сложили отгоре, че тези характеристики въобще не отговарят на външността :

    мощност от 286 конски сили и максимален въртящ момент от 400 нютон метра, който позволява ускорение до 6.8 секунди и максимална скорост от 180км/ч.

    Коментиран от #5

  • 3 Boxer EZ 3.0

    12 0 Отговор
    Колата изглежда много добре.
    Но цената й изобщо не е екологична. 65 000 EUR са равни на 65 т СО2 , докато ги събере средният европеец тия пари!

    Коментиран от #6

  • 4 И накрая...

    6 7 Отговор

    До коментар #1 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Броил си 100 000 евро за M sport package, а не можеш да изпревариш най-евтината евтината Тесла модел 3 или У, с 4 пътника в нея нито в града, нито на магистралата, защото имаш по-малко ускорение и по-малка максимална скорост, особено пък на родните им аутобани, където няма ограничение на скоростта. При това ще си могъл да си купиш и двете заедно за цената на това BMW. Сега учудвате ли се защо това не се продава толкова, а за всяка една Тесла се чака с месеци въпреки че вдигат цените осем пъти тази година?
  • 5 Глупости

    10 6 Отговор

    До коментар #2 от "Тоест":

    Стига вече глупости като тийнеиджъри за Х3 това са супер характеристики. Вече в България всеки втори стана състезател. Купи си една тесла и се радвай на ускорение като искаш колко повече от това. Супер кола красива, удобна, с добра динамика само дето скъпа не можаха ли като за България да орежат цената на две???
  • 6 Boxer EZ 3.0

    8 0 Отговор

    До коментар #3 от "Boxer EZ 3.0":

    Според Гугъл ЕС изхвърля около 4 млрд. СО2 годишно, при работещо население около 400 мил. души, т.е. 10 т на човек/годишно. Като си покрие основните разходи, средният европеец може да задели 10 000 EUR.
    За да е екологичен един автомобил, цената му трябва да е мах 10 000, а такива в Европа няма!

    Коментиран от #8

  • 7 старото куче

    2 1 Отговор
    Чудно ми е на тази цена и най-вече на фона на това ослепително светло ивро*ейско бъдеще, с тази неистово-пословична сигурност за ТРУДОВИТЕ хора, повтарям ТРУДОВИТЕ хора, та чудя се кой ще ги пазарува тези джипки? То вярно че клети бежанци Господ дал бол, вярното също е, че им полага и по едно такова джипче, а и защо не, ама пара йок бе батьовите, както би казал дори и почетният председател бат Амед? Те тези ора са тук да потребяват gratuitous, пък и те са бъдещето на ЕС? То германките по площадите са им без пари, какво остава за BMW-тата? Ко праим тогиз, кое как, що, защо и т.н...? Къде е логиката с тези возила на тази цена??

    Коментиран от #9

  • 8 Дрън-дрън

    1 4 Отговор

    До коментар #6 от "Boxer EZ 3.0":

    Това щеше да е вярно, ако човек смята да си купува автомобил всяка година. На практика обаче, сметките ти нямат особено практическо приложение. На практика е по-важно с харченето на тези 10 000 евро на година, дали ще увеличи или ще намали отделяните емисии, като забележи че не говоря само за въглерод.

    Ако при покупка на всеки автомобил или друга замърсяваща технология, по закон си длъжен да компенсираш бъдещите емисии, чрез инвестиция в чиста технология, чак тогава може да има някакъв успех с всякакъв вид замърсявания.

    Например 1kWp фотоволтаици в България произвеждат годишно 1,3 мегаватчаса енергия, което би спестило работата на въглищни централи, които отделят по 1,3 тона СО2 за мегаватчас. Значи ще спестяват по 1,7т СО2/год. Централа с такава мощност струва само 500 евро, което означава че за 1000 - 1500 евро изчистваш както въглеродният отпечатък за производство на електромобил, така и енергията за движението му през следващите 25 години.

    Коментиран от #12

  • 9 Не ги мисли

    7 0 Отговор

    До коментар #7 от "старото куче":

    Тези които до днес са карали BMW M sport, утре също няма да имат проблеми с парите. Тези които вчера не са могли да си го позволят, утре също няма да могат. В смутните времена богатите стават още по-богати.

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Субсидия

    8 0 Отговор

    До коментар #9 от "Не ги мисли":

    По лошо е даже щото бедният плаща субсидията на богатият да си сложи още една поредна кола в гаража.
  • 11 старото куче

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Не ги мисли":

    Тц. Ако някой си мисли, че ''утре'' ще продължи като ''днес'', много ще сбърка. А и те тези мили хора, поканените от баба ни, както се казва ги нямаше до онзи ден, ама днес вече са фактор и то какъв! Да не говори че и BMW се произвеждаше най-вече в Европа. На всичкото най-отгоре баба ни явно се грижи и за порцийката храна на братЦкия китайски народ. И не на последно място, една торба горди собственици на скъпи коли за в бъдеще икономика няма как да правят, пък и щом са имали достатъчно добър усет и подход към действителноста, та да съумеят да спечелят сериозната сума пари и са успели да заделят за скъпа кола, надали ще пропуснат точния момент, в който трябва да направят много различен избор. И ще го направят. Лошо няма да се кара хубава скъпа кола, но живота върви в другата посока.
  • 12 Boxer EZ 3.0

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "Дрън-дрън":

    Е, не е всяка година. В случая 6,5 години, минимум. Ако иска повече екстри - 10 години работа и спестяване. И хоп, докато я изработи/изплати/спести тия 100 000 EUR, тя станала на 10 години, бракма, таралясник, кошник, със стара батерия И ИГРАТА ЗАПОЧВА ОТНАЧАЛО! НЕ, ама изобщо не е всяка година при автомобили с такива цени! Дрън-Дрън!
  • 13 Разбииш ли ?

    2 0 Отговор
    Баварците просто убиха конкуренцията последните години няма кой да ги стигне просто...

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Komapak

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Разбииш ли ?":

    В Бавария се произвеждат бмв и ауди. Да ти кажа само че баварците предпочитат ауди пред бмв. Не че конфекцията и на двете марки не е пълна скръб. 😁 Не говоря за спортните им модели, но цената отива в небесата.
  • 15 Сашо

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Разбииш ли ?":

    Че то никой не ги гони, хората са много пред тях.
  • 16 Реалист

    3 0 Отговор
    286 коня/максимална скорост 180км/ч?!?!Егати и “дръгела”.Бих си го купил,ако изминава с едно зареждане минимум 800км,зарежда се вкъщи за около 4 часа,или 15 мин на зарядна станция,цената да не надхвърля 50 000€,с кожен салон,климатроник,подгряване на седалките,хубава музика и добър инфотеймънт.
    Гореспоменатото превозно средство обаче,не трябва да надхвърля 30 000е,тъй като това е базова версия и е доста ограничено откъм възможности,а емблемата тук няма такова значение,тъй като духът на БМВ,криещ се под капака….просто липсва.С тия цени как искат да насърчават хората да преминават към електромобили?Всеки трезвомислещ би си взел аналогичната версия с агрегат,която за 67 300е,ще е доста добре оборудвана.
    Аз лично за тези пари бих си взел едно натупано с екстри Рено Талисман,което ще ми струва 30 000е,а с останалите 37 300 ще си плащам горивото около 450 000км.
  • 17 Ами....

    3 1 Отговор
    Модел 3 го превъзхожда и по пробег и по ускорение. Айде да оставим ускорението..... и това на бмв е добро, но цената..... ах цената..... 25000 евро по скъпо...... тия от бмв явно короната им е изпарила мозъците