Last news in Fakti

4 Ноември, 2021 16:27, обновена 5 Ноември, 2021 09:46 19 246 33

Ето колко струва новият кросоувър на Volkswagen в България

  • vw-
  • volkswagen-
  • taigo

Минимум 37 хиляди лева за Taigo с 95 конски сили

Ето колко струва новият кросоувър на Volkswagen в България - 1

В края на месец юли тази година от Volkswagen представиха поредния нов кросоувър в своята гама. Nivus, както се продава извън Европа или Taigo, каквото е името му в Европа е позициониран между T-Cross и T-Roc, макар базовата му цена да е по-висока от тази на T-Cross към момента. За това обаче си има причини.

Ето колко струва новият кросоувър на Volkswagen в България

Базовото оборудване на модела за Европа е много богато, сред което се отличават LED светлини отпред и отзад, 16-цолови джанти, дигитален километраж и асистент за спазване на лентата. Това, комбинирано с 1.0-литров бензинов двигател с 95 конски сили и механична трансмисия с пет предавки ще ви струва 37 174 лева.

Ето колко струва новият кросоувър на Volkswagen в България

Taigo, който ще се продава в Европа и в България, се произвежда в завода на марката в Памплона, Испания. Европейската версия има много по-богато стандартно оборудване от другата, която се прави в Бразилия. Иначе, що се отнася до позиционирането на модела, то Taigo е с около 16 см по-дълъг от T-Cross, и 3 см по-дълъг от T-Roc. Междуосието е почти идентично с това на T-Cross и малко по-късо от на T-Roc. Цените са идентични с тези на T-Cross, но, както вече споменахме, автомобилът е с по-високо стандартно оборудване.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 33 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 DRIVER

    71 9 Отговор
    НЕма такава гавра !!! Тия от VAG съвсем ни помислиха за гоуфове...

    Коментиран от #14

  • 2 шумахер

    51 8 Отговор
    За този карт и 25 хол. са много !
  • 3 Еколог

    30 16 Отговор
    Ето виждате ли - електромобилите стават все по-достъпни. След 2-3 години най-евтината кола с ДВГ ще е 100 бона и тогава 70 за електричка ще ви се вижда евтино, ха-ха!
  • 4 БАЙ Х@Й‼

    39 2 Отговор
    По-важно е ДАЛИ СИ СТРУВА, колкото струва‼️‼️‼️

    Коментиран от #6

  • 5 БАЙ Х@Й‼

    21 3 Отговор
    По-важно е ДАЛИ СИ СТРУВА, колкото струва‼️‼️‼️
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Годфри

    35 8 Отговор
    Тия направо стават банални с двигатели с все по - малка кубатура.
    За мен е много по - удачно човек да си купи десетгодишна кола с прилична мощност и кубатура на двигателя, вместо да си дава парите за такива съвременни изгъзици.
    А иначе на външен вид и дизайн прилично са го докарали.
  • 9 гост

    36 5 Отговор
    съседът си купи така пежо, ново, кара го 80х.км, продаде го с една дебела папка с документи от сервизно обслужване, всичко пазеше. отиде и си купи 6г. бмв х5, поне е доволен, макар че и там плаща като поп за ремонти, но не съжалява, че си дава парите за нищо, както беше с пежото. реално не получаваш достатъчно за надценката при нова кола, това е, нито от поддръжка, нито от издръжливост, нищо. това на снимката е потрес, немците не са в час, тази грозотия за толкова много пари с мижав двигател и пластмасови накрайници тип лайстна.
  • 10 Дфен

    32 3 Отговор
    Че тя Дачия е без пари пред това

    Коментиран от #25

  • 11 Камен

    20 4 Отговор
    Бих му сложил цена до 30 000 лева

    Коментиран от #12, #20

  • 12 Абсурд

    24 5 Отговор

    До коментар #11 от "Камен":

    Не заслужава и стотинка повече от един Дъстър.
  • 13 Сатъра на Хана

    21 3 Отговор
    ОБИДНО Е ЧЕ ГЕРМАНЦИТЕ
    ВИ СМЯТАТ ЗА АБОРИГЕНИ И ВИ ПРОДАВАТ
    КОЛИ НАПРАВЕНИ В БРАЗИЛИЯ
    ......
    ВСЕ ЕДНО ДА МЕ КАРАТЕ ДА СИ КУПЯ ФОЛКСВАГЕН СГЛОБЕН В МЕКСИКО

    Коментиран от #24, #27

  • 14 Сатъра на Хана

    18 10 Отговор

    До коментар #1 от "DRIVER":

    УАЗ ПАТРИОТ АВТОМАТИК С 6 СТ. СКОРОСТНА КУТИЯ НА ДЖЕНЕРАЛ МОТЪРС , И ВСИЧКИТЕ ДЖАДЖИ +( 2wd , 4H wd + 4L) НИСКИ И ВИСОКИ ПРЕДАВКИ +
    блокировка на задния диференциал на EATON + ОФФРОУД ОКАЧВАНЕ И 17 ЦОЛА АЛЛ ТЕРРЕЙН ГУМИ
    ...... Е ПО-ЕВТИН ОТКОЛКОТО НАЦИСТКИЯ АВТОМАТИК !!!
    .... ПЛЮС УАЗ-А Е 3 ПЪТИ ПОВЕЧЕ КОЛА ОТКОЛКОТО НАЦИСТКАТА САПУНЕРКА
  • 15 Ко не

    23 3 Отговор
    Производителите вече се н.сраха.Двигател от косачка, ама дай 20 000 евро.За това си карам 10 год фиат браво 2 турбодизел и мощност и всичко.
  • 16 Гост

    16 1 Отговор
    Турили големите гуми и пластмаси на калниците и айде - кросоувър. А клиренсът вероятно е по-малък от на Дачия Логан
  • 17 Последния Софиянец

    13 3 Отговор
    Тия не са у ред!Нали Фолксваген значеше Народна кола?
  • 18 ВикиЛексъсВарна

    11 11 Отговор
    Цената 37 000 лв. е много добра предвид че и Дачия Дъстър 1.0 л. 100 коня фейслифт 2022 г. също е 36 000 лв.
  • 19 в очакване

    21 3 Отговор
    Както са го подкарали с даун сайзинга ,скоро очаквам да възродят и БМВ ИЗЕТА- ама с четири врати ,вместо с една ( ДВГ с 247 куб. см.) и да му прикачат турбо , та да може да влачи купето от над един тон /заради всички изисквания на ЕВРО стандарта/ и със седем екрана /та да не знаеш на къде да гледаш/.
  • 20 ВикиЛексъсВарна

    6 8 Отговор

    До коментар #11 от "Камен":

    Сандеро Степуей 1.0 ТГЕ пропан 100 коня с навигация + парктроник и свързване с интернет 1 г. и избор на цвят струва 29 300 лева...как Фолксваген Кросоувър да струва и той толкова????
  • 21 Тоя еднолитров

    8 1 Отговор
    двигател се е утепал за авиомоделиране
  • 22 Мексо

    23 3 Отговор
    За бога братя не купувайте тези боклуци. Скоро бях в голям сервиз. Имаше поне десет автомобила с отворени двигатели. Шест от тях бяха народен автомобил нови модели. Три от тях на около 100.000км. Частите на двигателите са им като от Kinder Surprise. А ремонтите скъпи и повечето пъти неуспешни. Тези фирми ги интересува първият собственик до сто хиляди километра. Понеже от следващите завода не може да вземе пари са го направили умишлено чупливо да печелят от скъпи детски части. Айде нема нужда..Да си ги карат Ханс и Берта.
  • 23 321

    6 17 Отговор
    За това малко сувче, еднолитровия двигател с 95 коня е напълно достатъчен. Спокойно отвява всякакви смешни дву и три литрови каруци, на които половината им коне са умрели от некачественото гориво. Само, който е карал такъв двитател знае. Освен това е много икономичен. Цената е добра. В София средната заплата гони 2000, тоест с под 20 заплати се изплаща.
  • 24 Битъла

    9 2 Отговор

    До коментар #13 от "Сатъра на Хана":

    от второ и трето поколение се правеха само в Мексико, както и Джета от 2005 до ден днешен. Тайгото за Европа се прави на поточната линия на Т-крос в Испания. Тъкмо щях да ги препсувам за цената, ама отстрани на страницата весело ми примигва реклама на
    Citroën C3 Aircross на цена 34550, а като кликнах и ми се отвори сайта, се оказа че почва от 36550лв за 1,2 със 110к.с.(предполагам 34к е за атмосферния мотор). Дачия два пъти от пролетта си вдигаха базовата цена на новото Сандеро и вече е от 20200лв за 65к.с. и без климатик...
  • 25 Ти гледал

    10 3 Отговор

    До коментар #10 от "Дфен":

    ли си скоро ценовите листи на Дачия? А карал ли си такова нещо? Дъстъра почва от почти 33000лв и не предлага нещо повече от алиби.

    Коментиран от #29

  • 26 Роки

    11 1 Отговор
    Трябвало е да го именуват "Щайго". За тия пари може седан Октавия да се вземе.
  • 27 К.К.

    10 1 Отговор

    До коментар #13 от "Сатъра на Хана":

    Половината части сигурно са от Китай, 10 китайски Led крушки по 1€ страшна екстра за 2хил лв.
  • 28 Машала

    9 2 Отговор
    Тия пари за нищо ги нямат тия шваби! 40 бона за тоя изтърсак. В Индия и Китай ще се продава за 10. Време е да напускаме ЕС!

    Коментиран от #32

  • 29 Дфен

    4 3 Отговор

    До коментар #25 от "Ти гледал":

    Аз съм си я купил и вече 10 000 навъртях
  • 30 1111111111

    4 4 Отговор
    Трябва да си доста глупав да ръснеш 40 бона за тази талига. До 5-6 години ще е неизползваема и отива за скрап, защото няма да има кой да я купи. Въпрос на време е да почнат да бълват електрички за по 20-25 бона, а на пушиляците да сложат данъци от по 2-3 хилки на година + горива за 3-4 лв. литъра. Пък пуснат ли китайските електрички в Европа, играта за пушиляците ще свърши на мига.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 аман аман

    3 1 Отговор

    До коментар #28 от "Машала":

    Напускай и заминавай за Китай или Индия, като искаш, живеем в свободна държава!
    За това, че си скъсан и беден и не може да си купиш нова кола, швабите ли са ти виновни?????
  • 33 аман аман

    4 1 Отговор
    Колата е супер, готин дизай, функционална, но не е за средния българин.
    Средният българин купува кола до 5-6 бона, смятайте, къде сме ние!