20 047 86

Новата Lada Niva с още по-ниска цена

  • lada-
  • niva-
  • urban legend-
  • нива-
  • лада-
  • автоваз

Цените започват от 10 728 евро

Новата Lada Niva с още по-ниска цена - 1

По-малко от две седмици след като Lada стартира производството на новата „опростена“ Niva, АвтоВАЗ започна и официалните продажби на обновения модел в Русия. Колите се продават с изключително базово ниво на оборудване подобно на някои от другите модели на руската компания. До момента стандартната Niva се продаваше на цени започващи от 13 582 евро, но те вече са много по-ниски.

Новата Lada Niva с още по-ниска цена

Сега всеки желаещ може да си купи „опростена“ Niva, чиято цена започва от 647 600 рубли или около 10 728 евро. За тази сума клиентите получават 16-цолови джанти, предни електрически прозорци, дневни светлини и бордови компютър. Колата не е оборудвана с аудио система, но разполага с антена, окабеляване и говорители за нея.

Новата Lada Niva с още по-ниска цена

Новите всъдеходи са лишени от система против блокиране на колелата, известна още като ABS, както и от странични въздушни възглавници. Не се съобщава с какъв двигател са оборудвани колите, но вероятно той е същият 1.7-литров мотор с 83 конски сили и 129 нютон метра, който е добре познат на феновете на руската техника.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 56 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 От плажа

    58 61 Отговор
    Записват за покупка след 20 години, както беше.

    Коментиран от #16, #33

  • 2 Аз, Клавдий

    50 35 Отговор
    Всичко хубаво, но много бързо им изгниват ламарините. Една идея по-добре е Dacia Duster.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Съпер глупост

    29 30 Отговор
    през 2021г. стандартната Лада Нива струва 600000 рубли, лукс модела 1200000 а блекдеишъна 1400000. Сега излиза, че без нищо и сглобена с незнайно какви части пак е скъпа.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Чудо

    64 53 Отговор
    Само търсач на силни усещания може да се изръси за тоя таралясник.

    Коментиран от #10, #39

  • 7 Кракра

    40 68 Отговор
    Родителите на очистените в Украйна руZки орки ще имат ли предимство при закупуване?

    Коментиран от #62

  • 8 въпрос на вкус (и бюджет)

    52 27 Отговор
    От както се произвежда (1979 г.) , ЛАДА НИВА има три положителни качества - цената , цената и (пак) цената. Иначе е крайно компромисна , ужасно чуплива , отвратителна за каране , с гигантски разход на гориво (предвид допотопния ДВГ) , много бавна и шумна , като качество е нула , а като проходимост е (горе-долу) прилична. Обаче - цената на колата и цента на рез. части я правят атрактивна , а и все още има нужда от такива елементарни и непретенциозни високопроходими автомобили. Така че - който иска еднодневка за работа - това е .

    Коментиран от #18, #27, #60, #78

  • 9 Гост

    55 26 Отговор
    Електрофилите чакат по-евтини Тесли, а те поскъпват. Чакат и срив на руската икономика, а тя предлага още по-изгодни коли.

    Коментиран от #70, #73

  • 10 Не е баш така

    61 13 Отговор

    До коментар #6 от "Чудо":

    Пич-може и да си прав...за търсачите на силни усещания....Ама в Норвегия и Швеция(в Финландия не съм живял) всички природозащитни служби -а там са над 20 са с Лада Нива.Незнам какви критерии са имали за да оборудват тези служби с Ниви-ама явно и гарантирано не са по-тъпи от мен и теб...15 години ги срещам по скандинавските пътища и до ден днешен не спирам да се питам защо...?

    Коментиран от #15, #41

  • 11 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    54 41 Отговор
    Съветските Коли са направени с Мисъл за Хората,а западните с мисъл за сервизите.......Как мислите,защо аз карам Съветска кола???

    Коментиран от #12, #14, #20, #24

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    22 12 Отговор
    Нива в Германия я тунинговат и я правят супер кола!За мен Фолксваген гърбушка е идеалната кола,само нея бих избрал,да замести "машенка" докато я подмладявам!

    Коментиран от #17

  • 14 съчувствуващ (на горкия сиромах)

    24 23 Отговор

    До коментар #11 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    Демек - караш кола на над тридесет години ? Браво ! Обаче (ако това , което си написал е вярно) - колата ти не е излизала от плевнята на двора , барем от 1990 г. За всичките тези години , поне за Голф - пари не успя ли да сбереш ?!

    Коментиран от #28, #48


  • 15 Сск

    12 14 Отговор

    До коментар #10 от "Не е баш така":

    Я кажи според теб, на една Нива ,колко Тесли се падат в Норвегия?

    Коментиран от #75

  • 16 Пълен Провал

    31 7 Отговор

    До коментар #1 от "От плажа":

    У нас се чака 20 години за всяка нова кола, с тези демократични заплати, и кредити.
  • 17 Гърбавия фолксваген

    20 8 Отговор

    До коментар #13 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    е ужасно тясна и непрактична кола. И вътре е тясно, и багажник няма практически. А двигателя с въздушно охлаждане си е доста проблематичен в жегите. Не е най-разумния избор честно казано. Ако искаш нещо надеждно, ремонтопригодно и "вечно" - търси запазен голф 2ка, ауди 80, пасат Б3, или старите японки.

    Коментиран от #32

  • 18 Проходимостта

    46 8 Отговор

    До коментар #8 от "въпрос на вкус (и бюджет)":

    не е "прилична" а е много добра. Не на последно място и заради малкото тегло на Нивата.
    Западните "джипове" са тежки, което е добре на асфалт, но хич не е добре за офроуд.
    Теглото е решаващо на мека настилка (кал, дълбок сняг).
    Там където наистина е нужна висока проходимост и ниска цена, а комфорта и "представителността" са на втори план - нивата е практически без конкуренция. Универсални коли няма, няма как една кола хем да е комфортна, хем да е бърза, хем да е стабилна при високи скорости, хем да супер проходима, хем да е икономична, че и да е евтина.

    Коментиран от #21, #72

  • 19 Буха ха

    30 25 Отговор
    Може още да изпилят цената като ги продават и без седалки. Купувачът ще си намери стари седалки отнякъде, ще си ги претапицира и готово. Може и без боя, новият собственик ще си я мине с баданарката.
  • 20 Абе

    24 16 Отговор

    До коментар #11 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    И аз някога имах съветска кола - не ми ги хвали. То и съвременните западни коли са зле, ама това е друга тема.
    Били са прилични някога, когато са започнали да правят жигулата по лиценз на фиат, и москвич 412 с двигател краднат от bmw (доста смотан двигател между другото), горе-долу са били на нивото на тогавашните западни коли. Но после - тотален застой. Десетилетия се произвеждат в същия вид само с дребни козметични промени. Никакъв прогрес... Но за сметка на това - все по-лошо качество на производството.
  • 21 Дубай

    22 14 Отговор

    До коментар #18 от "Проходимостта":

    В пясъците на пустинята нещо не виждам леки и проходими Лади. Напротив, всичко живо кара Крузаци и Патроли, големи, тежки и много мощни.

    Коментиран от #22

  • 22 Ама по асфалта

    25 4 Отговор

    До коментар #21 от "Дубай":

    ги карат. Или ако някъде има по-плътен пясък, където си знаят че може. Щото пясъка в пустините не е непременно рохкав като на плажа.
    На мек дълбок сняг е съвсем реално обикновена кола с малко тегло (без двойно предаване дори)
    да мине там където тежък джип не може дори да мръдне защото затъва под собственото си тегло и ляга по корем.

    Коментиран от #47, #81

  • 23 1234

    25 18 Отговор
    Имал съм за лов две чисто нови Ниви “страхотни” коли , добре че се отървах от тях. Сега карам само японски джипове .
  • 24 Щирлиц

    29 4 Отговор

    До коментар #11 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    Казваш - едните са направени с мисъл за хората, а другите с мисъл за сервизите. Има и трета група - направени без мисъл, и четвърта - направени за хора без мисъл.

  • 25 Васил

    24 24 Отговор
    И пари да ми дават не бих взел този боклук.
  • 26 Хаха

    14 15 Отговор
    Комело с 4 гуми за 20.000 лв. Да бе да, дръжте си я
  • 27 МАЛКО УТОЧНЕНИЕ....

    28 11 Отговор

    До коментар #8 от "въпрос на вкус (и бюджет)":

    ПРОИЗВЕЖДА СЕ ОТ 1977Г....ПЕЧЕЛИЛА Е РАЛИ ПАРИЖ ДАКАР МЕЖДУ ДРУГОТО.....НЕ ЧЕ НЕЩО АМА НАЛИ ВСЕ ПАК ИМА И ФАКТИ....ДАЧИЯТА ОЩЕ НИЩО НЕ Е СПЕЧЕЛИЛА В СЪСТЕЗАНИЕ ...
  • 28 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    5 10 Отговор

    До коментар #14 от "съчувствуващ (на горкия сиромах)":

    Машенка е на 310хиляди километра.Последните гоини я карам по-малко около 7000,от които към 2в София.вигателят и не се нуждае в момента от грижа.Забелязах,че като я настъпя по продължително има малко пускане при главата .Амортисьорите и са макферсън на 34г абсолютно оригинални в смисъл не е барано ни пълнител ни цял.Държат не са за смяна,но все си мисля,че тази зима поне пълнителите на предните.Сега гледахедна абсолютна грешка на вероятно гугъл в това предаване "Стани Богат".Манатарката има двойник Дяволската гъба или манатарка,но синкавицата е друг вид ядлива не вкусна манатарка.В стари книги дават Дяволска манатарка,скоба синкавица.......Но това е грешка,Дяволската манатарка има гаден червено син цвят на пънчето и от долу под шапката!Тя е много добра гъба за кръвна картина и Хемоглобин.Трябва а се извари със сол и може да се яде ,като лекарство.казвам да знаете ,колко неточности има в интернет.А,тук понеже тези режисьори не познават гъбите и ползват педията,а тя е с много грешки!Това е отклонение,машенка имаше като млада страхотен проблем,който могат да го имат и ваште ......западни...Както се движи, и оп.....натискаш газта ,но тя е дотук....На баир,представи си при изпреварване...За 34г я познавам почти досконално,макар винаги имай едно на ум...Но...Внимавайте с куплунгите...С Времето намерих и супер ЧОвек,който с кеф отивам за нещо ,ей така да го видя,но на него бих му оставил през зимата машенка за да свали главата,и да направи основен ремонт на дви
  • 29 човек от народа

    15 3 Отговор
    бих си я купил, ама без компютъра. .......и край на рекета в сервиза !
  • 30 Каква Нива

    10 16 Отговор
    Каква Нива ги гони руснаците. Произвежда се с вносни части, които не могат да получават заради санкциите.

    Коментиран от #37

  • 31 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    10 6 Отговор
    С Времето намерих и супер ЧОвек,който с кеф отивам за нещо ,ей така да го видя,но на него бих му оставил през зимата машенка за да свали главата,и да направи основен ремонт на двигател,но той не се занимава с шлайфане итн.А,ме е страх,някой да не я.....Мисля,че в провинцията мога да намеря някой жив,който разбира от сърце на автомобил.Горе долу имате представа що за....е срещу вас.Ако съм жив ,тази кола ще я направя супер,така щото и създателите и да разберат,че са направили ,Добра кола за нуждите на ЧОВЕК!

    Коментиран от #35, #38

  • 32 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    5 3 Отговор

    До коментар #17 от "Гърбавия фолксваген":

    Гърбушката е най стабилната кола на пътя.Според мен ще изглежда супер ,ако се реновира!винаги ми е харесвала и Някое старо БМВ1800 или 2002ти.Айде някой да каже може ли да се дрифти кола с предно предаване........

    Коментиран от #36

  • 33 ПАВКАТА ОТ ОРКЕСТЪРА

    6 5 Отговор

    До коментар #1 от "От плажа":

    ФИТИПАЛДИ , ТУКА НЕЩО СИ СЕ УБЪРКАЛ ТОТАЛНО , СА АКО ИМАШ РУБЛИ БЕГАЙ У КОРЕКОМ И ЧЕ СИ Я КУПИШ ВЕДНАГА ,.НЕМА ДА ТИ ТРЕБЕ ДА ЧАКАШ 20 ГОДИНИ , ДАЖЕ ДВЕ ЗА РУБЛА ЩЕ ТИ ДАДЪТ , БЕГАЙ БАЦЕ ДОКАТО СА ОЩЕ ТОПЛИ ДА СИ ВЗЕМЕШ ЧЕ ИЗСТИНАТ ЛИ ТОКУ ВИЖ СЕ УКОСТИЛИ И СА СТАНАЛИ НА КАМИК ,!!!!😁😄🤣😀😃👍🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬♥️♥️♥️♥️♥️♥️!!!!.
  • 34 ПАВКАТА ОТ ОРКЕСТЪРА

    7 3 Отговор
    Е ЯПА КАТО СИ КАРАМ ОЩЕ ТЕКЕЗЕСАРКАТА ЛОШО НЕМА ВСЖНОТО НЕЩО ДА СЕ ТЪРКАЛЯ ТАМ И ДА НЕ ОДИШ ПЕШИ , ЩО КВО МУ Е НА ЛАДЕТО ? КОЛА ДА ДРЪНКА НА ЛАМАРИНА , АМА НЕ КАТО ВАРТБУРГА А БАШ КАТО НИВА!!!!😃🤣😄😁👍👍👍🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬♥️♥️♥️♥️♥️!!!!.
  • 35 Явно

    10 3 Отговор

    До коментар #31 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    "машенка" е лада самара, щом става дума за макферсон. Малко ме съмнява да са й все още добре оригиналните макферсони, ама айде.
    На 300К всякак е за основен ремонт на двигателя, а и ти сам си го споменаваш.
    Възможно е да си я запазил или ако стои в гараж и се кара малко и главно извънградско, или ако са полагани колосални грижи в стил "всяко лято вместо на плажа се въргалям под колата да боря ръждите" и т.н.
  • 36 Най-стабилна?

    8 3 Отговор

    До коментар #32 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    Стига де. Смешно е това. Популярна е била заради достъпната за всички цена.
    От днешна гледна точка става само за каране "за кеф" един път в месеца.
    А за дрифтенето - 99.9% от хората като си купуват кола не я ползват за дрифтове.

    Коментиран от #44

  • 37 Точно тази нива

    12 3 Отговор

    До коментар #30 от "Каква Нива":

    си е класическа, няма кой-знае каква зависимост от внос.
  • 38 За ремонт

    10 10 Отговор

    До коментар #31 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    на двигателя си трябват машини. Колкото и талантлив и сръчен човек да намериш, в гаража нищо няма да направи. А в провинцията най-много да намериш някой старец дето е шлайфал главата на ЗИЛ-а с голям диск за шмиргел на младини.

    Коментиран от #42

  • 39 един от многото

    18 8 Отговор

    До коментар #6 от "Чудо":

    Такива разбирачи като теб как са чупили пръсти и са се молили по язовирите да им помогна , че малко закъсали. Не съм им отказвал и никога не съм оставял кола не извадена от гьолищата и калищата. Където може да стигне това чудо , малко коли го могат и докато с парите само да им закачат модерните джипове за компютърна диагностика , на Нивата ще направиш приличен ремонт!
  • 40 Пари

    11 10 Отговор
    за тази кочина не давам , няма такава болест , като нива !
  • 41 Единствено

    5 5 Отговор

    До коментар #10 от "Не е баш така":

    заради цената, трошат и хвърлят , това е истината, другото е бля бля , няма нищо коли !

    Коментиран от #79

  • 42 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    5 5 Отговор

    До коментар #38 от "За ремонт":

    Имаше вече трябва да е стар много известен едно време съзтезател от стара загора!Не си спомням името,а физиономиите ги виждам,а имена не помня...В казанлък имаше един по-млад кирил той би трябвало да е жив и зрав.Ако някой от тях работи.Мен по ме е страх от тези с машините.......Виждал съм как се слага лагер на главина с машина и на ръка с Чук и дървено трупче,парцал и пън....Този лагер сложен с менгеме и така нататък издържа 25хиляди,а другия над 100 хиляди и няма проблеми.ВСИЧКО ЗАВИСИ ОТ ЧОВЕКА!Има много кадърни ,но са малко.Останалото е хвост,но така е навсякъде.Пожелавам ви да умеете да откривате,качествените.Убеден съм ,че ще намеря,но за мен е важно да е малко над 50 или под 50г.....В София има 2-3ма разбират от карбуратори.....Единия обича и стари коли да реновира,мисля ,че .......В момента нямам нужда,но аз мисля надалека,а какво ще стане...утре,за Утре отговаря съдбата........

    Коментиран от #49, #74

  • 43 Куку

    13 0 Отговор
    А новата ли?!!? Защото днес бях в ретро музея същата беше там от 1979г.
  • 44 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    2 2 Отговор

    До коментар #36 от "Най-стабилна?":

    Въпросът е:Може ли да се дрифти с предно предаване?

    Коментиран от #50

  • 45 оня с коня

    15 8 Отговор
    Тая информация за развитието на руското Автомобилостроене вероятно би заинтересувала доста хора при Соца,щото друго просто нямаше освен няколкото Недъгави Марки от Източния Блок.ДНЕС обаче да се ангажира вниманието на ЕВРОПЕЙСКИЯ БЪЛГАРИН с руски таралясници...си е живо Престъпление!
  • 46 Джуган

    0 2 Отговор
    От СтЗ не беше ли Радослав Петков?
  • 47 Дубай

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "Ама по асфалта":

    Аз карам на пясък всеки уикенд, това което си написал може да си го прочел някъде, но знай че е меко казано смешно
  • 48 До 14-тия...

    12 2 Отговор

    До коментар #14 от "съчувствуващ (на горкия сиромах)":

    Ми с 800...1000лв заплата как стаа тая работа бе готин???. Е, хора сме.....едни живеем на село и щастливо "умираме" в бедност, а други страдат в Мегаполиса и умират от скука и снобизъм. Накрая Господ тегли калема...и колкото-толкова, ама нито Голфа, нито Мазератито нито Ладата са в сметката!
  • 49 Лагер на главина с чук

    3 1 Отговор

    До коментар #42 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    и аз съм слагал. Възможно е, но се изисква сръчност и усет, с преса риска да съсипеш лагера е доста по-малък. Няма как обаче без машина да направиш основен ремонт на двигател, т.е. да разстържеш цилиндрите точно до ремонтен размер, и да им направиш хонинговане.
  • 50 На практика

    3 1 Отговор

    До коментар #44 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    не може, ако изключим някой съвсем изгъзици.
    Но какъв е смисъла на въпроса?
  • 51 иво

    8 5 Отговор
    АКО " БИТИЯ КРЕМЪЛ " ИЗМИСЛИ " МЕРЦЕДЕС - ЛИВАДА " , МОЖЕ ДА СИ ПОМИСЛЯ ! Б.О.К.Л.У.Ц,ИИИ !
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Българин

    8 2 Отговор
    И пари да ми дадат пак няма да я купувам след две години ламарина та е заминала и руснаците да си го карат
  • 54 Тодор Живков

    7 2 Отговор
    Руските коли са подобрен трактор беларус
  • 55 Българин

    10 3 Отговор
    По време на соца Русия и нашите комуняги ни задължава ха да купуваме руски коли +25 години чакане на вноска комунистите се урежда ха по втория начин никога руска кола няма да си купувам задължете Бг русофилите да си купуват ладите
  • 56 РУСКИЙ САЛДАТ

    8 3 Отговор
    Да дадеш 10000 евро на четири колета и купе е много и ламарина та след година я няма реалната цена лада ливада 2500 Евро аз му давам толкова а пък някои може и да дават помалко

    Коментиран от #57

  • 57 Я кажи за 10000 евро

    7 4 Отговор

    До коментар #56 от "РУСКИЙ САЛДАТ":

    какъв западен джип можеш да купиш? Ама истински джип, да има раздатка с понижаваща предавка, да има блокировка на диференциала в нея, и да може ръчно да се управлява и раздатката и блокировката?

    Коментиран от #67

  • 58 Васил

    4 3 Отговор
    Продънено корито на 4 колела що е то? Отговор Нива.
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    3 5 Отговор

    До коментар #8 от "въпрос на вкус (и бюджет)":

    изобщо не е еднодневка за наще пътия това е колата ! кои е виновен че нямаме пътища? не всички живеем във софия ! вие излизали ли сте извън софия да видите пътя до най близкото село как е? западна кола няма как да изадържи на тия дупки , за какво скорости пишете като то тук в дупките и 50км са висока скорост
    за да гори малко тоя мотор се прави много лесно на газ и си караш и пей сърце новите лади ниви са с хидравлика и хидро кпапани вие може да не знаете защото нямате но аз я имам и си е много хубава кола дори някой модели имат и климатик които не е нещо кои знае какво но имат климатик
    попитай гугле за да видиш какво представалява климатика на ладата но си е кофти ама прави студено!

    Коментиран от #63

  • 61 стоян георгиев

    3 5 Отговор

    До коментар #59 от "Ужас":

    вие бойкотирайте , ние си ги купуваме и караме
  • 62 Ха ха

    4 2 Отговор

    До коментар #7 от "Кракра":

    Ще имат родителите на загиналите руски войни. Защото са в траур
  • 63 Ти си

    5 2 Отговор

    До коментар #60 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Руски шпионин
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Да знаете

    6 2 Отговор
    Нормалните хора не си купуват руски коли.
  • 66 Нямала си баба белица купи си козица

    5 1 Отговор
    Голяма глупост е да си дадеш парите за тези боклуци , само ядове носят !
  • 67 По добре е

    4 1 Отговор

    До коментар #57 от "Я кажи за 10000 евро":

    Да дам още 5 000 евро и да купя датчик пред тия трошляци !

    Коментиран от #68

  • 68 Какъв ще е тоя

    3 2 Отговор

    До коментар #67 от "По добре е":

    датчик за 15000евро? То вярно че при новите западни коли са се пооцапали с ненужна електроника и най-вече с цените й, ама чак толкова скъпи датчици?
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 ОбъркАл си се нещо

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    ти на това кола ли му викаш :)
  • 71 Сокол

    3 2 Отговор
    Тази "кола" струва максимум парите си в скрап по две. Да кажем 500-600 евро, ако я доставят с пълен резервоар.
  • 72 Да бе

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "Проходимостта":

    Я виж колко тежи Нива и колко тежи Джимни дето идва със 105кс
  • 73 ВАНЬО

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    сигурно още 60години ще я произвеждат и без стъкла да е още по-евтина
  • 74 чоно

    3 0 Отговор

    До коментар #42 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":

    нищо не виждаш
  • 75 кпк

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Сск":

    не знаю
  • 76 гост

    0 0 Отговор
    "новата" ???!
  • 77 Ако е

    0 1 Отговор
    без колани веднага правим вноската!
  • 78 нАКа 47

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "въпрос на вкус (и бюджет)":

    Фактът, както казваш, че е "ужасно чуплива" обезмисля евтинията. Виж ако беше евтина, но поне здрава, да.
  • 79 Ха-ха

    5 0 Отговор

    До коментар #41 от "Единствено":

    Ти луд ли си нито английски нито немски нито американски джип върви с нивата и в калта ни по байр
  • 80 Павел

    2 1 Отговор
    А какие машины производят болгары?

    Коментиран от #86

  • 81 Байно

    0 2 Отговор

    До коментар #22 от "Ама по асфалта":

    Никъде по пясъците не съм видял да шпарят Ниви. На всякъде са японки, вранглери или дефендъри. Това е и по цяла Африка. Особенно на места, където трудно ще се дотътриш до сервиз, никой не залага на Лада!
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Кока кола

    2 0 Отговор
    Привет всем кто пришёл сюда с меилру проверить комменты плюсуйте :D
  • 85 Паразит

    0 0 Отговор
    Земам я!
  • 86 Хи хи хи

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Павел":

    Магарцедес