Още тази година в бившия московски завод на Renault , който беше преименуван на Москвич, ще започне сглобяване на чуждестранни автомобили, като това най-вероятно ще е китайската компания JAC. Но Москвич ще разработи и собствена платформа, като тя ще е за електрически превозни средства, а от 2025 година ще се появявят и конвенционални изцяло руски автомобили, които ще влязат в масово производство. Това заяви ръководителят на автомобилния завод Москвич Дмитрий Пронин в интервю за телевизионния канал "Москва 24".
„В Русия няма как да се случи чуди и, разбира се, на първво време е невъзможно да произведем кола по собствен дизайн за толкова кратко време. колкото и да им се иска на някои това не може да се случи при никакви обстоятелства. Съответно, на първия етап това ще имаме сглобка с нашия източен партньор, 2023 и 2024 г. също ще се правят тези коли, но с елементи на локализация на определени компоненти“, каза Пронин.
До края на 2022 г. Москвич планира да сглоби 600 автомобила, 200 от които електрически. През 2024 г. планът е 50 000 коли, от които поне 10 000 електрически. През 2024 г. компанията планира да увеличи производствения си капацитет до 100 000 превозни средства (20 000 електромобила).
Както и досега, официално не се съобщава кой ще бъде "източният партньор" на завода Москвич. През август бъдещият Москвич беше сниман в КамАЗ (този завод също участва в проекта). А, автомобилът, който може да се окаже бъдещият Москвич, е не друг, а кросоувърът JAC Sehol E40X.
В началото на октомври беше официално обявен пълен списък от 23 руски града , където ще се появят дилъри на Москвич. По-интересното обаче е, че руснаците предвиждат за разработят собствена платформа, върху която да бъде изграден изцяло руски автомобил, като се прланира да се случи само след три години.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хахаха
Коментиран от #7
15:22 31.10.2022
2 Корги
15:25 31.10.2022
3 Хаха
15:26 31.10.2022
4 Факти
15:28 31.10.2022
5 Гост
15:36 31.10.2022
6 За сведение
15:43 31.10.2022
7 Хахаха
До коментар #1 от "хахаха":
"От октомври 1978 г. се произвежда "селска" версия-модификация на M-21406, оборудвана с намален двигател UZAM-412D (68 к.с.), работещ с нискооктанов бензин А-76"... Това беше моторизирана каруца.Коментиран от #8
15:52 31.10.2022
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 КОНТРАТА
16:21 31.10.2022
10 о4евидец
16:36 31.10.2022
11 Алеко от Бусманци
16:41 31.10.2022
12 Българин
17:16 31.10.2022
13 Как ли пък не?
Всичко това е една предпоставка да се направи руски автомобил. Но отнякъде трябва да се появи роден производител на батерии, двигатели, трансмисии, управление. Защото ако ще е с китайски основни компоненти няма смисъл да е с тенекии от Москвич.
20:39 31.10.2022
14 100%ФАЛШ
Коментиран от #17
21:14 31.10.2022
15 Руски Боклуци
Коментиран от #16
21:33 31.10.2022
16 АЗ в ИСПАНИЯ
До коментар #15 от "Руски Боклуци":
Извинявам се на всички потребители,но колкоот вас все още управляват коли НАД 30г. а тия от запада ги докарахме на по 5-6г и ги струпахте на отпадъци след още толкова,като преди това вкарахте пари за по една НОВА руска кола която щеше да ви вози още 20г. Но нали трябваще да сме ЗАПАДНЯЦИ, затова сме я докарали до просешка нога. Нека БЛАГОДАРИМ НА МАТОШКА РУСИЯ и ДА НЕЗАБРАВЯМЕ,че НИЕ СМЕ НИКОЙ ЗА НИКОГО...............16:02 22.11.2022
17 АЗ В ИСПАНИЯ
До коментар #14 от "100%ФАЛШ":
ЖИВ И ЗДРАВ....ВЯРВАЙ В РУСИЯ,КАКТО И АЗ...ДАНО ПОВЯРВАТ И ДРУГИ,ЗАЩОТО Е МНОГО ЛОШО ДА ВЯРВАШ В НИЩОТО...Т.Е ЗАПАДА.16:09 22.11.2022
18 Гош
02:51 07.12.2022
19 Хел
10:03 22.03.2023