Last news in Fakti

21 Януари, 2023 10:30 2 704 9

Новият шеф на VW сменя главния дизайнер на марката

  • vw-
  • volkswagen-
  • дизайн-
  • дизйнер-
  • id

Йозеф Кабан ще заема поста до 1 февруари 

Новият шеф на VW сменя главния дизайнер на марката - 1

Новият изпълнителен директор на Volkswagen – Томас Шафер не е доволен от работата на главния дизайнер на марката Йозеф Кабан и изглежда това ще коства неговата позиция. Информацията за това идва от Automobilwoche, които казват, че смяната ще се случи на 1 февруари тази година. На негово място ще бъде назначен Андреас Миндт, който пристига от екипа на Bentley.

Проблемите за Кабан са станали сериозни след като Шафер не харесал проекта за малък автомобилID.2 City, както и концептуалния модел ID.Life, който трябваше да покаже близка до серийната версия кола. Именно Миндт ще е нагърбен със задачата да поправи тези проблеми преди да видим серийния модел до края на това десетилетие.

Новият шеф на VW сменя главния дизайнер на марката

Кабан работи във Volkswagen от 2020 година, като идва от BMW, където пък работи от 2017 година. Преди това той отново работи в марки от Volkswagen Group в периода от 2003 година до 2017 година. Вероятно на Кабан няма да му се наложи да търси нова работа, тъй като от Volkswagen вероятно ще намерят нова позиция за него. Към момента все още не е ясно каква точно ще е тя.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Проблема не е

    16 4 Отговор
    В дизайнера. Проблема е в завишената крайна цена и заниженото качество!!!!
  • 2 Какво да кажем

    13 4 Отговор
    за двигателните им инженери, срам и позор.

    Коментиран от #3

  • 3 Запознат

    18 0 Отговор

    До коментар #2 от "Какво да кажем":

    Проблемът не е в инженерите, а е доста по-надълбоко заровен в т.нар. капиталистическата концепция, която казва, че без постоянен ръст на печалбите, компанията ще фалира!
    А как може да има постоянен ръст на печалбите на планета с ограничени ресурси?!

    И какво им казват на инженерите - направете двг който да издържи не повече от гаранционния период, за да може клиентите да имат нужда от нови автомобили на всеки 5г!

    Т.е. едва когато качеството и дълготрайността станат отново актуални, тогава ще има автомобили които да ни харесват!!!

    Коментиран от #4, #6

  • 4 Факт

    5 9 Отговор

    До коментар #3 от "Запознат":

    Какви ограничени ресурси бе оли ресурсите стигат за хиляди години повечето възобновяемите тоест.А и рециклирането е по евтино от копането.Що има недостиг ли щото бай Пешу си кара Вектрата от 2001-ва а не я даде за скрап.
  • 5 Хейк

    2 1 Отговор
    Защо няма поле за коментари на салама.
  • 6 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Запознат":

    И е така, и не е така, колега. Развитието на обществото и пазарната икономика налагат определени правила. Ако автомобила издържа спокойно 15 години, какво тогава ще правят всички служители в заводите? А всички доставчици покрай тях, фирмите които предоставят всякакви услуги? Всичко е вързано, и ако няма производство на нови коли, се отразява негативно на всички по веригата. Не е толкова просто.

    Коментиран от #7

  • 7 3-фазния

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Да се занимават с икебана или да пият Маргарита на плаж в Ямайка, не ме интересува какво ще правят. Купи-хвърли не е вариант за никого.
    Всичко може, само гащите през главата не може.
  • 8 Въх

    4 0 Отговор
    йЕгати и грозотиите! Такъв дизайнер го изритвам с шутове. Егати и бездарния дизайн.
    Абе с теслата да го дялам по-красиво ще го направя.
  • 9 Унуфри

    1 0 Отговор
    Каквото и да направят от Фолксваген бай китаец ще го копира в собствените си изделия и ще залива с боклук.Не разбирам как успяват да вземат тестовете за сигурност без една качествена заварка и сглобка.