ФАКТИ.БГ

Ford създава луксозна линия

Публикувана: 4 Септември, 2013 11:36
29 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8530
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Европейското поделение на Ford възражда името Vignale, под което ще се продават най-луксозните автомобили на марката. Синият овал става собственик на Carrozzeria Alfredo Vignale през 1969 г., но закрива ателието пет години по-късно.



Първият модел с емблема Vignale ще стане Mondeo от следващото поколение. Прототип на автомобила ще бъде показан във Франкфурт, а серийната версия ще се появи през 2015 г.



Концептът има радиаторна решетка, дръжки на вратите и огледала с хромирано покритие, различна предна броня със светодиодни фарове за мъгла и 20-цолови алуминиеви джанти. Емблемата Mondeo в задната част е заменена от надпис Vignale.



В салона правят впечатление тапицираните със скъпа кожа седалки, арматурно табло и волан. Автомобилът е снабден със система SYNC с безжичен достъп до интернет.



Според Ford луксозната линия Vignale е предназначена за онези 10-15% от клиентите на марката, които търсят по-богато оборудване, отколкото предлага сегашната върхова модификация Titanium X.



Дилърите на Ford ще продават Vignale отделно от останалите модели. Собствениците на такива коли ще получат пожизнено право на безплатна автомивка. Очаква се същият маркетингов похват да бъде използван и за най-наточените модификации ST.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
iiiiiii!!!!!!!!
1 Отговор

Оценка:
-3 +0

Iaroslav Stanchev
2 Отговор
Абе то хубаво,ама като почнат да ги боядисват в тоз л,,,,,,я цвят,направо... .Гледам сега е доста модно колите да ги клепат в такъв цвят,виждал съм дачия,рендета,тойти,че даже и бенвета в колор тип рядко ш.т.

Оценка:
-4 +0

Shmeker
3 Отговор
FORD и VIGNALE са малко несъзвъчни едно до друго, по-добре да бяха направили нова марка направо.

Коментиран от #8


Оценка:
-2 +2

Dr. Dick
4 Отговор
Доста агресивно отвън, а вътре изглежда елегантно и висококачествено.

Коментиран от #5


Оценка:
-2 +4

Iaroslav Stanchev
5 Отговор

До коментар #4 от "Dr. Dick":


Хм,високо качество и Форд,сякаш малко....,като Опел и липса на ръжда ми звучи,ама както и да е.

Коментиран от #6, #7


Оценка:
-6 +1

Dani Dimov
6 Отговор

До коментар #5 от "Iaroslav Stanchev":


forda e velika marka nai dobroto e mustanga

Коментиран от #10


Оценка:
-2 +4

Teodor Todorov
7 Отговор

До коментар #5 от "Iaroslav Stanchev":


хахах пак със заучените фрази а? Всичко е възможно. Както можеше Опел да си решиха проблемите с ръждата още през 98-ма така и Форд са правили автомобили с високо качество. За пример ще ти дам Мондеото, което според мен си беше почти във луксозния клас.. Няма нищо невъзможно.

Коментиран от #9


Оценка:
-2 +2

Симеон Тасев
8 Отговор

До коментар #3 от "Shmeker":


научисе ти да пишеш този форд е почти 1към 1 с пежо 301

Оценка:
-3 +0

Iaroslav Stanchev
9 Отговор

До коментар #7 от "Teodor Todorov":


Като каза заучени фрази,та се досетих за още две-"Най-хубавия Форд е продадения Форд" и "Собственика на Форд се радва два пъти,веднъж като го купува и два пъти повече,като го продава"
А колко Опел са си решили проблема,след 1998-ма,не знам,ама имам приятел,който е собственик на Опел Зафира 1,9 тди,2007 г.Да ти кажа,до 2013 г. двете му задни "вежди" почти ги няма.На тяхно място има ръжда и две малки отворчета,които не са заводски тунинг.Може неговата Зафира да е изключение,ама малко не ми се вярва.

Коментиран от #11


Оценка:
-3 +0

Iaroslav Stanchev
10 Отговор

До коментар #6 от "Dani Dimov":


Е то това им е на Форд.Един Мустанг и един ГТ дето имат,като хората,всичко друго е дроб.

Оценка:
-3 +1

бате Ицо
11 Отговор

До коментар #9 от "Iaroslav Stanchev":


Изкарай си главата от задника и виж,че светът се променя!Старите шаблони за Опел и Форд отдавна са невалидни.Само като теб ги повтарят и си мислят,че са супер оригинални.

Коментиран от #12


Оценка:
-1 +1

Iaroslav Stanchev
12 Отговор

До коментар #11 от "бате Ицо":


Шаблоните може и да са невалидни,ама ръждата по веждите на 6 годишната зафира на моя приятел е напълно валидна и реална.Тъй,че не ми говори за тези две марки,знаем ги колко са качествени.Нищо не се е променило колега,специално във Форд и Опел,все същите боклуци са си.

Коментиран от #13, #14


Оценка:
-7 +0

hienata
13 Отговор

До коментар #12 от "Iaroslav Stanchev":


Твоят приятел най-вероятно е купил "нов внос" от Враца, Монтана или Плевенските села, печално известни с това, че придават търговски вид на европейски тотални щети. Карам Корса 2005г и няма никъде ръжда освен по ауспуха (от газта).До колкото знам Форд са лидер по продажби в Европа, а те това европейците хич не разбират от коли,заради това купуват Форд, само част от българите са знаещи и разбиращи и ти явно си представител на тази богоизбрана група

За пръв път съм съгласен със Симеон Тасев

Коментиран от #15


Оценка:
-2 +5

Христо Шуманов
14 Отговор

До коментар #12 от "Iaroslav Stanchev":


Бива ли така да се излагате, Форд и Опел са били боклуци, Ярославе, вие какво карате, ще споделите ли с нас - за да знаем кое точно не е боклук. За Форд мога да кажа, че имат супер возия.... те са Мерцедеса на евтините модели... цена/качество/екстри(дори лукс като в този модел) няма по-добри от форд.... а до опелите след 2004-2005 година започнаха да правят много симпатични колички.... бих си купил и зафира и Астра ГТС и новите им модели са симпатични, но с тези от 2005та ми събраха точките...
Ако карате кола за 300-400 хиляди тази може да ви се стори боклук, но ако карате някаква тояга "стара, но маркова" и се изказвате по такъв начин за Мондеото по-добре разговора да свърши до тук.

Оценка:
-3 +1

Iaroslav Stanchev
15 Отговор

До коментар #13 от "hienata":


За съжаление,не позна.Купи я от магазина във Варна,на 0 км. т.е нова.На третата година даде проблем с главата,беше и направен ремонт,след който последва втори ремонт,пак на главата и на третия ремонт беше подменена с нова.За всичкия този кеф му отидоха пари колкото за една нова кола.В момента спешно и се търси нов собственик,гледам сте доста запалени по тези тъй качествени автомобили та някой ако реши мога да го уредя с перфектна Зафира модел 2007 г. на реални около 300000 км. Тъй че изобщо не ми говори за хлопел,като избягвай също да споменаваш качество и анти корозионна защита в едно изречение с тази кола.
Колкото да Форд,ми от цялата им гама единствено Фокус донякъде пооправи негативното реноме на фирмата.Другите им модели са също толкова "качествени",като преди.Преди около месец в нашия град имаше изложение на Форд.За тяхно съжаление,обаче,на съседния паркинг имаше и на Шкода.Да ви кажа,интереса към фордовете,беше около 1/5 от този към шкодите.Докато почти всички тест коли на шкода бяха постоянно в движение,от фордчетата се караха само рейнджъра и баничарката-турнео ли беше,не се сещам.Защо ли?Явно не само аз имам негативно мнение за Форд.Или ще кажете,че тези посредствени коли се карат само от богоравните.
А моята лична кола е Ауди,верно не е първа младост ама в сравнение с форд и опел нали се сещате,че няма смисъл да продължавам.

Коментиран от #16, #18


Оценка:
-4 +0

Dr. Dick
16 Отговор

До коментар #15 от "Iaroslav Stanchev":


Щом за 6 години е изминала 300 000 км, значи доволно е покарана.
Иначе Форд винаги са били в челни класации по продажби на нови автомобили. Доста се купуват, а и по улиците не са рядко срещани нови Фордове.

Коментиран от #17


Оценка:
-1 +3

Iaroslav Stanchev
17 Отговор

До коментар #16 от "Dr. Dick":


Карана е,не малко,ама и моята почти 20 годишна талига показва 210000 км,но сигурно е на двойно повече,а освен една гарнитура на капака,друго по мотора не съм барал.
За Фордовете обаче си прав,доста ги има и новички,основно служебни (най-хубавата кола),което естествено не означава,че са качествени,а че са евтини,поне според мен.

Оценка:
-3 +0

Naka
18 Отговор

До коментар #15 от "Iaroslav Stanchev":


1. Всяка нова кола има около 10-годишна гаранция за устойчивост на корозия на купето.

2. При положение че горивата в България са отвратителни никога не бих си купил дизел, защото дори нови коли на 2-3 години се разтракват от скапаната ни нафта. Ако мога да си внасям от Западна Европа, положението ще е различно.

3. След като и се търси собственик вероятно има обява в mobile.bg ? Я да вземеш да дадеш един линк с обява на тази кола, че иначе си е чиста пробра тролене от твоя страна. Да я видим всички как е изгнила отзад. Няма начин 6-годишна кола, която е купена на 0 км. и не е удряна и ремонтирана на тези места да хване ръжда. Основно правило!

Коментиран от #19


Оценка:
-1 +2

Iaroslav Stanchev
19 Отговор

До коментар #18 от "Naka":


За съжаление не мога да ти дам линк,защото не я е качил в сайтовете за коли,но мога да я снимам и да кача снимки.Ще се опитам в най-скоро време да го направя.Това устройва ли те?

Оценка:
-3 +0

Zari
20 Отговор
Яро,ти си намерил с кво да се хвалиш- Ауди. Тва е най-големия немски ломбурник. Ако ще си мерим пишките ,ето и моята- карам форд ескорт от 95 година-тва го прави 18 годишен. Аз също не съм сменял нищо по мотора -само консумативи. Имам го от 6 години. Никой не му знае километрите.Нито веднъж за 6 години не ме е оставил на пътя по някаква причина- на мен това ми е достатъчно за да го обява за здрава кола. Карай си там Аудито и не говори глупости.

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +0

Iaroslav Stanchev
21 Отговор

До коментар #20 от "Zari":


Там ли му е още капачката на резервоара на ескорта,щото от там ги почва ръждата още на 5-та година? Останала ли му е здрава ламарина или за 6 години 3 пъти го кърпи,че да не изпадат чарковете по пътя.
Няма смисъл повече да спорим,щом Аудито е ломбурник в сравнение с форда,значи или аз съм луд,че карам кола с отлична антикорозионна защита,много добър мотор и добра ходова част,или ти караш форд правен от немски каски.
Айде със здраве си карай колицата,ама гледай да не тупнеш на земята,някъде по пътя.

Оценка:
-2 +1

ERETA2
22 Отговор
PO DOBRE DA KARASH RIKSHA,PRED FORD !

Оценка:
-3 +1

Zari
23 Отговор
Ей с тия заучени фрази ще си останете.И с омразата. Извадете си главите от пясъка и се поогледайте - не сме 1980 година ,когато бащите ви са ви обяснявали,че Фолксваген и Ауди са най-великото нещо на света. А за твое сведение-форда не съм го кърпил и дупки няма. Ти кога си имал нов Форд ,че знаеш ,че на 5-та година ги почва? Недей да бъдеш толкова ограничен-има и друго на света освен Ауди. Аз не робувам на марки- другия месец ми пристига Волвото -V70 /старо разбира се/ и махам форда.Имал съм и фолксвагени и Крайслер, но никога не съм плюл срещу другите коли,като вас.

Коментиран от #24


Оценка:
-2 +1

Iaroslav Stanchev
24 Отговор

До коментар #23 от "Zari":


Ми знам,щото братовчед ми имаше форд ескорт комби от 1998-ма година,едва се отърва от този порутляк.Така беше прогнил горкия,че се наложи да го пребоядисват и накрая се раздели с него за мижави пари,чак на тавана имаше ръжда тоз ескорт.А ти от огромна обич към тези гнилятини,Фордовете,ли си поръча Волво,само да питам,не че имам други мисли. .И още нещо,аз не плюя срещу коли,никога няма да видиш мои коментари срещу МБ,БМВ,Ауди или Порше,просто иронизирам смешните копия,носещи гръмките наименования:"автомобили",като например: Форд Европа и Опел.

Оценка:
-2 +0

Zari
25 Отговор
Колега,щом за тебе автомобилите се изчерпват с МБ,БМВ и Ауди си ми ясен като бял ден. Отивам да си лягам.Няма смисъл повече да спорим. Със здраве да си караш колата.

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +1

Iaroslav Stanchev
26 Отговор

До коментар #25 от "Zari":


Хаахахахаха,колега,аз купчина ламарини не мога да мразя,мога да харесвам или да не харесвам.Омраза може да изпитва,човек,към друг човек,към някаква идея,към фирма или към не знам какво още.Просто нямам нерви да поддържам ламарини.Всяка пролет и всяка есен да съм с кита и боята в ръка.Не съм казал,че само МБ,БМВ и Ауди са коли,ама точно Опел и Форд пък не са най-силната конкуренция на трите немски каски.

Оценка:
-1 +0

Борис Георгиев
27 Отговор
Мисля че Форд правят много добри автомобили и ако имам достатъчно средства бих си купил комбито - по ми харесва.Иначе Фокус ГТ е много добра резачка и дори има опция за автоматична ск.кутия.Малко скъпо излиза но пък си заслужава.
И понеже стана въпрос за Опел.............
Едната от колите ми е Омега 2000г. Макар че е италианка по купето нямам и едно петънце ръжда.Двигател екотек 163к.с в перфектно състояние.Колата съм я купил на 4 години и съм я пастирал поне 4 пъти до сега.Никога не съм имал проблем с боята или да избие ръжда.Живея във Варна където е солено и влажно и я държа на улицата.

Оценка:
-1 +1

Naka
28 Отговор
Яро, още чакам. Дано не си ме забравил :)

Коментиран от #29


Оценка:
-1 +1

Iaroslav Stanchev
29 Отговор

До коментар #28 от "Naka":


Не съм те забравил,щом съм казал значи ще го направя.И моя човек не го кара сега зафето,взе си нисан патрол,за 15 бона,сега реве ,че вече му е на почти 20,само от обслужване и смяна на малко чаркове по ходовата част.

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът иска драстични мерки срещу нарушителите на пътя по време на правителствено заседание:
Ще дадем инструмент на полицая, прокурора и съдията да го упражнят и ефектът ще е поразителен. Като напълним двора на Жандармерията с ферарита и поршета…"

Още бисери
ТОП 5