12 Юли, 2023 11:49 3 819 5

Renault обнови Arkana три години след дебюта

  • renault-
  • arkana-
  • rs-
  • megane

Промените са главно козметични

Renault обнови Arkana три години след дебюта - 1

В края на 2020-та Renault анонсира дебюта на компактен купеобразен кросоувър с името Arkana.Сега, почти 3 години по-късно, французите представиха фейслифт на популярния модел, който може да се похвали с над 160 хиляди продажби в Европа. Обновените части са главно в козметичната част, както и опростяване на гамата, която вече включва Evolution, Techno и Esprit Alpine. Последният заменя RS Line, като върхов модел в гамата на Arkana.

Renault обнови Arkana три години след дебюта

Новостите включват обновени светлини в предната част, заедно с нови решетки и хромирани или черни акценти. Моделът е един от последните, който получава новите емблеми на Renault. Дизайнерите на компанията са разработили специални 19-цолови джанти с двуцветен завършек, резервирани само за Esprit Alpine модификацията.

Renault обнови Arkana три години след дебюта

Няма промени под капака, където клиентите ще могат да избират между същите хибридни бензинови двигатели със 140 и 160 конски сили от 1,33-литров четирицилиндров агрегат с турбокомпресор. По-слабата версия предлага 260 Нм въртящ момент, докато по-мощната е с 270 Нм.. Ако се спрете на базовия двигател, ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнеме 9,8 секунди, докато по-мощният двигател може да достигне заветната скорост за 9,1 секунди.

Към тях се присъединява и хибридна конфигурация E-Tech със 145 к.с., получени от четирицилиндров 1,6-литров бензинов двигател с с 94 к.с., работещ заедно с 36-киловатов електромотор и 15-киловатов стартер-генератор. Renault монтира батерия с капацитет 1,2 kWh и твърди, че в градовете можете да се движите на ток до 80% от времето. В сравнение с конвенционалния бензинов двигател разходът на гориво се намалява с цели 40 процента.

Renault обнови Arkana три години след дебюта

От друга страна, Arkana E-Tech е най-бавният от групата, като му трябват 10,8 секунди, за да достигне 100 км/ч. Той е и най-тежък - 1435 кг, докато другите два модела тежат съответно 1336 кг и 1347 кг. Пълният хибрид използва автоматична трансмисия E-Tech в сравнение със седемстепенната EDC (с двоен съединител) на другите варианти. Друг недостатък на на E-Tech е практичността, тъй като товарният капацитет е намален от 513 на 480 литра.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Сектант🤠

    7 3 Отговор
    Рено и Дачия - създадени от човека, подпечатени от Бог!
  • 2 сектант

    13 2 Отговор
    щом е на платформата на Дачия Дъстър РедЛайн, значи нема чупене те тава
  • 3 ДА ВИ ОСВЕТЛЯ

    0 6 Отговор
    Пежо са по-качествени и надеждни от Рено.
    Да се знае и да се запомни.
  • 4 ДА ВИ ОСВЕТЛЯ

    0 6 Отговор
    Пежо са по-качествени и надеждни от Рено.
    Да се знае и да се запомни.
  • 5 ДА ВИ ОСВЕТЛЯ

    0 6 Отговор
    Пежо са по-качествени и надеждни от Рено.
    Да се знае и да се запомни.