“Новата“ Toyota Land Cruiser J70 получи механична трансмисия с пет предавки

6 Декември, 2024 11:48 3 955 9

  • toyota-
  • land cruiser-
  • трансмисия-
  • механична трансмисия

Моделът бе обновен за 2025-та година

“Новата“ Toyota Land Cruiser J70 получи механична трансмисия с пет предавки - 1

Изненадващо Toyota обяви завръщането на механичната трансмисия в емблематичната серия Land Cruiser 70. Този класически офроудър, който дебютира през 1984 г., е известен със своята здрава издръжливост и неподвластен на времето дизайн.

Макар че V8 двигателят беше пенсиониран по-рано тази година поради по-строгите разпоредби за вредните емисии, Land Cruiser 70 продължава да бъде продаван, макар и с по-малък 2,8-литров четирицилиндров дизелов двигател. Този двигател, съчетан с петстепенна механична трансмисия, предлага носталгично усещане при шофиране, което напомня за една отминала епоха.

Вариантът с механична трансмисия може да се похвали с уникални предавателни числа, оптимизирани за офроуд характеристики и горивна ефективност. По-късите първа, втора и трета предавка осигуряват приток въртящ момент и ускорение в ниските обороти, а по-високата пета предавка спомага за намаляване на оборотите на двигателя и разхода на гориво по магистралите.

Макар че механичната трансмисия добавя ниво на ангажираност на водача, тя има своята цена. Добавянето на ръчната скоростна кутия наложи премахването на някои елементи в интериора и на системата за управление на асистента за спускане. За много ентусиасти обаче компромисът си заслужава.

Продължаващото производство на Land Cruiser 70 е доказателство за неговата непреходна привлекателност и за ангажимента на Toyota да осигурява надеждни и способни автомобили с висока проходимост. Като един от най-старите автомобили, които все още се произвеждат, наред с Lada Niva, Land Cruiser 70 остава символ на автомобилната история и свидетелство за инженерните умения на Toyota.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 26 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Уазката

    8 31 Отговор
    Само лада е жип

    Коментиран от #7

  • 2 сектант

    42 0 Отговор
    неслучайно са скъпи - много здрава кола!

    Коментиран от #8

  • 3 Морски

    30 0 Отговор
    Най-добрия!
  • 4 тойота

    32 0 Отговор
    Това е легенда !
  • 5 ЕЛЛИН

    19 0 Отговор
    Точно преди 10 години пуснаха юбилеен модел на Тойота “ Land Cruiser 70 , 30th “ с бензинов V6 , 4.0 l . Тогава в Щатите го определиха заслужено - Made in Japan HEAVY DUTY SUV !!!

    Коментиран от #6

  • 6 ПЕЛИН

    16 1 Отговор

    До коментар #5 от "ЕЛЛИН":

    Тойота Ланд Крюзер е най-здравия СУВ, този от 80-те години няма стигане като здравина и върши много работа.
  • 7 Танко

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "Уазката":

    Това е "жип"- JEEP FC 150 ! Оттук,някои хора са "гледали", за да сделат уазката.

  • 8 Хи хи хо

    5 6 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    И амортисьорите отиват на кино още на 20 000 км .
    Карани само по асфалт .
    120 000 км . няма лампа да не свети по таблото .
    Едно време бяха.
  • 9 Н. Павлов

    5 1 Отговор
    Къде намерихте да сравнявате Лада Нива с Тойота? В Ладата нито може багаж да натовариш нито хора. За това че се чупи и днеска и нощеска няма нужда да пишем. Само търсите провокация. Ръчната скороста кутия от кога стана ангажирана не знам. Всеки един автоматик е толкова здрав колкото стартира му. Няма стартер няма потегляне. И още сто недостатъка когато става въпрос за извън пътя.