Dacia Sandero, най-продаваният автомобил в Европа, е готов за освежаване, като шпионски снимки на AutoExpress разкриват тестово муле в процес на разработка. Това обновяване, различно от изцяло новото електрическо Sandero, което трябва да се появи през 2027 г., има за цел да запази динамиката на модела, като включи дизайнерски елементи от последните предложения на Dacia, включително Spring EV, Duster и Bigster.
Най-забележимите промени са концентрирани в предната част, като отразяват актуализациите, наблюдавани при Dacia Jogger. По-здравата и квадратна предна броня, напомняща дизайна на Spring, разширява визуалната позиция на Sandero. Нови, по-тънки фарове и преработена радиаторна решетка с камера под логото на Dacia допълнително подобряват предната част на автомобила. Нова кубична шарка украсява както горната, така и долната решетка.

Ревизиите в задната част са по-незабележими и се ограничават до нов комплект по-тънки LED задни светлини. Прототипът е оборудван и с нови алуминиеви джанти с диамантена шлифовка. Въпреки че интериорът остава скрит, очакванията са за технологично обновление, което потенциално може да включва 10-инчов сензорен екран и 7-инчов цифров инструментален панел, които се срещат в Spring и други модели на Dacia.
Понастоящем Sandero предлага два двигателя: бензиновия TCe 90 с мощност 90 к.с. и TCe 100 Bi-Fuel LPG с мощност 100 к.с. Очаква се и двата двигателя да останат, евентуално с добавяне на мекохибридно подпомагане за подобряване на икономията на гориво и намаляване на вредните емисии, в съответствие с технологията MHEV, която се предлага в Duster и Bigster.
Най-очакваното развитие обаче е въвеждането на напълно хибридно задвижване. Главният изпълнителен директор на Dacia Дени Льо Вот намекна за тази възможност, а фейслифтът на Sandero предоставя идеална възможност. Системата Hybrid 140, която понастоящем се използва в хибридните модели Jogger и Renault Clio E-Tech, е най-вероятният кандидат. Тази система комбинира 1,6-литров четирицилиндров бензинов двигател с два електромотора и 1,2 kWh акумулаторна батерия, което позволява шофиране само на електричество в градски условия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Малолитражка
Коментиран от #14
17:45 12.03.2025
2 Авто сервиз
17:51 12.03.2025
3 сектант
17:51 12.03.2025
4 Чакам за Лада
Коментиран от #11
19:09 12.03.2025
5 таксиджия 🚖
Коментиран от #7
19:39 12.03.2025
6 Куку
20:17 12.03.2025
7 Умен
До коментар #5 от "таксиджия 🚖":
Бъркаш, градско София макс 8.5/100 газ гори.Коментиран от #12
20:21 12.03.2025
8 Тити
21:46 12.03.2025
9 новия
23:00 12.03.2025
10 дедо Стефчо
10:10 13.03.2025
11 ТаУмВзе
До коментар #4 от "Чакам за Лада":
Не Лада, а мъж си намери11:45 13.03.2025
12 Гост
До коментар #7 от "Умен":
Може и по-малко. 8.5 докарвам с Джогър без да използвам старт-стоп в трафика в София.12:08 13.03.2025
13 Аз чакам
13:08 13.03.2025
14 Хахахахааа
До коментар #1 от "Малолитражка":
Като Вардбург, 0,9, 3 цилиндъра остава и да е двутактов за по-евтинко :-D13:08 13.03.2025
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Охотник
13:20 13.03.2025