Подобрен двигател и без течове на масло в най-новите УАЗ-ки

29 Март, 2025 13:00 6 920 130

  • уаз-
  • уаз-ки-
  • бензин-
  • бензинов двигател-
  • мотор

Модернизиран 2.7-литров мотор ще започне да се монтира съвсем скоро

Подобрен двигател и без течове на масло в най-новите УАЗ-ки - 1

Уляновският автомобилен завод (УАЗ) обновява гамата си от двигатели, като оборудва популярните си модели с нови усъвършенствани агрегати. Според съобщения на в. „Известия“ руският автомобилен производител ще въведе подобрени двигатели от серията ZMZ 409 в моделите Патриот, Пикап, Профи и Буханка. Инженерните екипи в момента завършват тестовете, като интегрирането на обновените двигатели в производствената линия е планирано за второто тримесечие на тази година.

Подобрен двигател и без течове на масло в най-новите УАЗ-ки

Модернизираният 2.7-литров бензинов двигател ЗМЗ 409 се отличава с преработен капак на клапаните с увеличен брой точки на закрепване към цилиндровата глава, включително и такива, разположени между отворите на запалителните свещи. Тази модификация значително повишава надеждността на свързването на компонента.

Инженерите на УАЗ подчертават, че новото оформление на двигателя е проектирано така, че да елиминира възможността за течове на масло в местата на свързване на компонентите.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 58 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Жоро Мазния

    111 75 Отговор
    Върхът на Безаналоговите .

    Освен Таралясници
    Друго не могат да направят
    Руските Мизерници.

    Коментиран от #8, #22, #32

  • 3 смях в залата

    119 61 Отговор
    Няма по некадърна нация със световно самочувствие

    Коментиран от #78

  • 4 Българин

    51 27 Отговор

    До коментар #1 от "МОСФИЛМЬ 📽️🎬":

    Ще ги посрещнеш единствено като украса на някой стълб!
  • 5 Наблюдател

    111 32 Отговор
    Руски автомобил е нещо като Бойко Борисов евроатлантик, Радев натовски генерал, Костя Копейкин български патриот и чалгата на Слави Трифонов във Виенската опера!
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Голямата работа

    71 32 Отговор
    Прилича на куфар от началото на 19 век

    Коментиран от #113

  • 8 А ВОДКА

    25 19 Отговор

    До коментар #2 от "Жоро Мазния":

    И хубави моми малко ли е бре пробит$
  • 9 Данко Харсъзина

    48 29 Отговор
    Буханка. Най великия автомобил от този тип на всички времена. Предчолагам, че само са я развалили.

    Коментиран от #114

  • 10 Данко Харсъзина

    50 44 Отговор
    Буханка. Няма равна на себе си. Уникална.
  • 11 Там където УАЗ минава

    65 55 Отговор
    нищо друго не може да мине.

    Коментиран от #49, #111

  • 12 Миличка

    32 17 Отговор

    До коментар #1 от "МОСФИЛМЬ 📽️🎬":

    Не ти трябва да им купуваш цветя, те ще ти вземат твоето цвете бъди сигурна. И няма значение какъв пол си, рускопитека не подпира и не пропуска
  • 13 Булпсихопатъ

    42 28 Отговор

    До коментар #6 от "с. Говнягово":

    То щото извън София е по различно.
  • 14 Драгой

    50 27 Отговор
    Каква иновация, ще тече по-малко масло, а двигателя е като стария, само че е нов. Буханката не е лоша, но е модел на 60 години и става само за вътрешна консумация, евентуално могат да я продават на Беларус, друг няма кой да я купи, защото не отговаря на никакви стандарти за емисии и безопасност.

    Коментиран от #19, #98, #115

  • 15 Свободен

    57 19 Отговор
    Гумите са хубави!
    Ама надписа върху тях е от разваления запад.
    Трябва да се свалят.
    Руските мъже нямат нужда от гуми, те са за еврогеьовете.
    Руснака пердаши по джанти, поне до магазина с водка!
  • 16 Васо

    63 33 Отговор
    В кой век живеете бе, примати... Мухахаха... Хората скоро ще се придвижват с летящи коли, уро дите още УАЗ ки правят... Хахахаха....

    Коментиран от #116

  • 17 ГОСТ

    41 22 Отговор
    Комплектът към изделието, освен пожарогасителя включва и една отварачка за консерви, с помощта на която водачът и пътниците могат да пробият авариен изход, през който безопасно да напуснат автомобила.

    Коментиран от #34

  • 18 хаха

    9 7 Отговор
    ХАХАХА!

    Сигурно сигурно...
  • 19 Ами

    36 29 Отговор

    До коментар #14 от "Драгой":

    Тези стандарти за емисии и безопасност ,никой не го вълнува за тях.Щом не ти е безопасно не се качвай.А се произвежда защото от това имат нужда по,,бездарожие,,,просто и надеждно

    Коментиран от #108

  • 20 инженер

    28 22 Отговор
    Всико да прави това което може най-добре .Рисия - оръжие ,а западняците -бараки с много екстри !!!
  • 21 Провокатори от факти...

    26 24 Отговор
    Сега пуснете да видим българския чушкопек с три колела!
  • 22 56788

    21 7 Отговор

    До коментар #2 от "Жоро Мазния":

    Пълна глупост като автора
  • 23 Данко Харсъзина

    71 30 Отговор
    Буханката е конструирана и предмазначена да работи в тайгата, където пътища няма, най близкото село е на 500км и при минус 50 градуса студ. Какви емисии, какви 5 лева? Баба меца ли ще ти мери емисиите? Ремонтира се с два ключа и една отверка без да излизаш от кабината. Защото ако излезеш при минус 50 градуса или ще замръзнеш, или ще послужиш за закуска на някой див звяр. Друга такава кола няма. И никога не е имало.

    Коментиран от #76

  • 24 демократ

    41 38 Отговор
    Колко трябвя да си тъ п за да проектираш и произведеш такъв бо клук

    Коментиран от #38

  • 25 Данко Харсъзина

    53 31 Отговор
    Буханката не е за да се фукаш снея в центъра на София. За това си има паркетници. Буханката е за да отидеш там, където никоя друга кола от този тип не може. И да се върнеш цял.

    Коментиран от #28, #44

  • 26 Данко Харсъзина

    19 29 Отговор
    За съжаление автентични буханки останаха много малко. И цената им е от 100 бона нагоре.
  • 27 Васил

    31 31 Отговор
    Даже се чудя как може да пълнят интернет пространството с този варел на колела.
  • 28 Развийш ли

    26 29 Отговор

    До коментар #25 от "Данко Харсъзина":

    Само диваците ходят на места където другите нямат работа там

    Коментиран от #31

  • 29 Данко Харсъзина

    8 27 Отговор
    За съжаление автентични буханки останаха много малко. И цената им е от 100 бона нагоре.

    Коментиран от #67

  • 30 Правилно индоктриниран при Мутрофанова

    28 27 Отговор
    Там ако отидеш на село извън Москва на 50 км със мотофреза с прикачено ремарке,местните ще ти падат на колене и ще ти се кръстят пред теб щото ти за тях си все едно си бог Виракоча който слиза от небесата и се движиш с ,,вълшебна колесница,,с оглушителен рев......

    Коментиран от #37, #117

  • 31 Данко Харсъзина

    23 21 Отговор

    До коментар #28 от "Развийш ли":

    Това е кола за тайгата и за Балкана. Конструирана е за тайгата, където най близкото село е на 500км и пътища няма. Не е за центъра на София.
  • 32 Аз съм

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "Жоро Мазния":

    А ти какво правиш ?
  • 33 Правилно индоктриниран при Мутрофанова

    6 13 Отговор
    И там с ,,вълшебната колесница,, ще си предпочитан пред женските и ще има битка да те докопат. Кой от селата се е возил на вълшебното нещо? Хем можеш да натовариш хем си навсякъде.
  • 34 Коментар

    19 4 Отговор

    До коментар #17 от "ГОСТ":

    По скоро ще трябва газов резач . Ламарината е много дебела и с вътрешно оребряване , все едно не е автомобил а кораб.
  • 35 Ужас

    26 20 Отговор
    През соца ги ползвахме за катафалки защото умрял човек претенции няма
  • 36 антипутя

    8 6 Отговор
    Очен смешнО!
  • 37 Данко Харсъзина

    31 25 Отговор

    До коментар #30 от "Правилно индоктриниран при Мутрофанова":

    Село на 50 км. от Москва няма. Това е Москва. Подмосковието е на 350км от Москва и за московчани това е ей там наблизо и се води предградия на Москва. Много често можеш да чуеш от московчани това е съвсем наблизо, на около 500км. Могъща Русия е огромна и разстоянията големи. За руснака "далеч" е 7-8 часа път със самолет. За руснаците България е едва ли не в задния им двор.

    Коментиран от #39, #89, #118

  • 38 Рускиня

    12 20 Отговор

    До коментар #24 от "демократ":

    УАЗ със сигурнодт са по-лоши от произведените в България автомобили и леки коли.
    Булгар Рено е на световно равнище, ако някаде го откриете.

    Коментиран от #119

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Антон

    45 20 Отговор
    Тази машина няма визия, комфорт, екстри като масаж на седалките! Грозна е, недодялана е! Но тази машина ше си върши отлично работата на местата, за които е предназначена! И ако си що годе технически грамотен, ще си я ремонтираш с чук, клещи и няколко ключа!
    Дайте западен аналог,, серийно производство, което е подобно на това?! И не само подобно но глупакоустойчиво на места където най-близкия магазин е на 50 км минимум! И западното като светне диагностичната лампа и ти каже посетете най-близкия дилър какво правим?!
    Представяте си София и си казватв аууу каква грозотия! Да, сега се представете дивата природа и новия хибриден сув на тойота или емката на бмв или брабуса с нископрофилнитв гуми как изглежда на такова място!
    Важно е да хейтим без да влагаме мисъл!

    Коментиран от #41, #120

  • 41 Данко Харсъзина

    37 12 Отговор

    До коментар #40 от "Антон":

    Самият факт че се произвежда над 60 години, без да е променено и едно болтчен по нея, говори сам по себе си.

    Коментиран от #42, #59

  • 42 Реално

    25 8 Отговор

    До коментар #41 от "Данко Харсъзина":

    Какво точно трябва да се промени в този работен кон? Консумацията и цената на горивото едва ли е проблем. Да се максимизира печалбата с което да намалят живота на колата както правят на запад ли??

    Коментиран от #46, #121

  • 43 Данко Харсъзина

    41 12 Отговор
    В България тези буханки бяха и линейки. Ако знаете колко човешки животи са спасили по чукарите на Балкана и Родопите... Откакто е починал Живков, по тези чукари не са виждали нито линейка, нито доктор. Който се разболее, умира и го копат.

    Коментиран от #81

  • 44 смех

    9 25 Отговор

    До коментар #25 от "Данко Харсъзина":

    И къде ще отидеш с с тая малолитражна фуражомелка

    Коментиран от #45, #48

  • 45 Аха

    22 7 Отговор

    До коментар #44 от "смех":

    2,7 литров мотор е малолитражен!?!

    Коментиран от #47, #53, #62

  • 46 Данко Харсъзина

    24 4 Отговор

    До коментар #42 от "Реално":

    Именно. Не е нужно. И за това няма друга като нея която да е произвеждана толкова време.
    Между другото виждал съм буханка с печка. Много рядко но им монтираха печка от ЗАЗ.

    Коментиран от #122

  • 47 Данко Харсъзина

    5 20 Отговор

    До коментар #45 от "Аха":

    2.7 литровия мотор е пълен боклук. С този двигател с буханката е свършено. Никой няма да я купува.

    Коментиран от #50

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Жега

    14 15 Отговор

    До коментар #11 от "Там където УАЗ минава":

    Чудно ми е ми е , като е толкова можеща и надежна защо я няма в “ Париж - Дакар “ ?

    Коментиран от #123

  • 50 Ако

    6 3 Отговор

    До коментар #47 от "Данко Харсъзина":

    Представиш анализ на другите и конкуренти като производителност, цена,поддръжка може да говорим....иначе са си празни приказки

    Коментиран от #55

  • 51 Никой

    22 17 Отговор
    Виждате ли къде българските русофили искат да ни закарат отново ? Тези не са мръднали от 19 век . Трябва да си мазохист - както всеки русофил, да си купиш такова съветско чучело .
  • 52 Буханката

    12 14 Отговор
    Това е Идеялен к е н е ф за дървената мафия да краде дърва с него
  • 53 4.2

    5 10 Отговор

    До коментар #45 от "Аха":

    Ами да малолитраж е
  • 54 Анонимен

    23 7 Отговор
    Светът е широк и просторен.Не е само София.Това чудо на техниката е единственото средство за придвижване в Сибир,където няма пътища и магистрали.Филиалите за Спешна медицинска помощ са снабдени с тях и са спасили безброй човешки животи.
  • 55 Данко Харсъзина

    7 9 Отговор

    До коментар #50 от "Ако":

    Старата буханка няма конкуренти, защото в световен мащаб няма друга като нея, която да я конкурира.
    Ако говориш за новата модификация с 2.7 литровия мотор мога да ти кажа какво имам предвид.

    Коментиран от #58

  • 56 Руснята е тежко

    10 14 Отговор
    А у т и з и р а н а
  • 57 Сндй

    5 11 Отговор
    С две или с три турбини беше този мотор?
  • 58 Ами айде

    1 3 Отговор

    До коментар #55 от "Данко Харсъзина":

    Чакам анализа ти

    Коментиран от #124

  • 59 Да, говори за некадърност,

    9 7 Отговор

    До коментар #41 от "Данко Харсъзина":

    липса на всякакви технически и развойни умения, и G класата е на 50 години и има някой разлики...

    Коментиран от #61, #125

  • 60 Данко Харсъзина

    17 12 Отговор
    Буханката е на конвейера 67 години. Шестдесет и седем години без да е променено едно болтче по нея. И без да има конкуренция в световен мащаб. За съжаление на някой му хрумна да я модифицира и легендарната Буханка отива в историята.
    НА 25 ФЕВРУАРИ ТАЗИ ГОДИНА, СИРЕЧ ПРЕДИ МЕСЕЦ ОТ КОНВЕЙЕРА СЛЕЗЕ ПОСЛЕДНАТА БУХАНКА.
    След 67 години в производство, една легенда престава да съществува.
    ПОКЛОН ДО ЗЕМИ.
  • 61 Данко Харсъзина

    29 5 Отговор

    До коментар #59 от "Да, говори за некадърност,":

    G класата е джип и няма нищо общо с Буханката. Буханката не е джип и е единствена по рода си в този сегмент. Сравняваш ябълка с краставица.
    При това в условията за които е конструирана буханката не е желателно да ходиш с G класа.

    Коментиран от #71

  • 62 Данко Харсъзина

    17 5 Отговор

    До коментар #45 от "Аха":

    За руснака 2.7 литра е малолитражка.
    За американеца всичко под Vосмак 5.7 HEMI е малолитражка.
    За Ганю малолитражка е под 50 кубика, а 1 литър е връхта на сладоледа.
  • 63 Правилно индоктриниран при Мутрофанова

    12 14 Отговор
    Русофилажа се активира за да защити своето недоразумение.Тьота ще да е алармирала спешно
  • 64 УдоМача

    19 7 Отговор
    За всички, които плюете автомобила - това не е автомобил за жълтите павета и крайбрежната алея а автомобил, с който се върши работа в студ, пек, дъжд и сняг!
  • 65 Винаги съм казвал,

    12 2 Отговор
    че тия нямат стигане!
  • 66 айде, айде,

    11 13 Отговор
    руска /съветска/ кола без течове - такова животно няма.

    Коментиран от #70

  • 67 Тъй де

    10 5 Отговор

    До коментар #29 от "Данко Харсъзина":

    Цената им е от 100 бона,ама в рубли.
  • 68 Планинар

    24 3 Отговор
    Идеална е за извънградски пътища. С такава навремето катерих чукарите за изумление на туристите.Самият и дизайн е правен за армията за това е недодялана външно и има спартански интериор. Никога не ме предаде.

    Коментиран от #69, #73

  • 69 Госあ

    8 3 Отговор

    До коментар #68 от "Планинар":

    Абе прав си, ама предпочитам Мицубиши Делика 😉 И руснаците ги карат, гледам клипчета
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Госあ

    9 2 Отговор

    До коментар #61 от "Данко Харсъзина":

    Грешка. Мицубиши Делика се нарича аналога 😅

    Коментиран от #109

  • 72 5556

    8 6 Отговор
    Това за лов е перфектната техника.
  • 73 демократ

    8 12 Отговор

    До коментар #68 от "Планинар":

    Кое му е идеалката че двг ти е в купето ли. Както казах това е творение на де били.
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Не конструирана, а крадена

    14 11 Отговор

    До коментар #23 от "Данко Харсъзина":

    Рамата е от американска джипка, загубила конкурса за джипки прес ВСВ от Willis. Дизайнът на ламарината е от италиански микробус. Ходовата част нямало как да откраднат, защото не могли да изработят constant velocity joint. Затова са били с кардани на полуоските.

    Коментиран от #126

  • 77 дедо..

    12 9 Отговор

    До коментар #75 от "50 години с един двигател":

    Твою джеп,само ще зяпа къде буханката ще мине..една дузина берачи на диви плодове,ги возих през падинки и поляни в чипровскио балкан до смъркачо със боровинки..

    Коментиран от #85

  • 78 гост

    11 10 Отговор

    До коментар #3 от "смях в залата":

    Те ако си признаят какви са наистина трябва да се самообесят по дърветата , още се хвалят с подарена "победа" от преди 80 години , така и не можаха нищо повече да "сделают" !

    Коментиран от #99

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 демократ

    8 10 Отговор

    До коментар #43 от "Данко Харсъзина":

    Баш по чукарите това ще те спади първо докато фойде второ докато те стовари долу трето ако не умреш от друсането по пътя.
    Нормалните държави имат халакоптери за целтъ
  • 82 ЯнкоК

    10 5 Отговор
    Путин ще пусне ей такива УАЗ - ки, когато ни превземе
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 нови усъвършенствани агрегати

    16 7 Отговор
    След 65 години усъвършенстваха гарнитурата на картера да не тече...Евалла!!!
  • 85 Ади нема нужда

    11 7 Отговор

    До коментар #77 от "дедо..":

    И ние сме карали тоя кофчег и го знаем.

    Коментиран от #127

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Цирк Масква

    7 6 Отговор
    Докога ще ни занимавате с руските кокошарници и "великите" им открития да вържат двигателя с четири болта вместо с три?
  • 89 Иванко

    9 5 Отговор

    До коментар #37 от "Данко Харсъзина":

    Тя Русия е от Смоленск до Урал и от Санкт Петербург до Воронеж. Това е руска територия.Останалото е заграбено и поробено от руснаците.

    Коментиран от #129

  • 90 преди 41 години карах такова чудо в каза

    9 3 Отговор
    Ако запали през зимата е много проходимо. Гори много около 20-25л бензин на 100 км. Има два резервоара по 40 литра които стигат за около 300-350 км. Много загряват и се налага да им махат термостата. През лятото е пещ а през зимата хладилник. Двигателя беше надежден, но диференциала не издържаше на офроуд. Като развие 80 км/ч. по асфалт правеше опити да полети във въздуха. Ако натиснеш спирачки с висока скорост ще се обърнеш в някоя канавка. Изненадвам се че такива съществуват някъде все още.

    Коментиран от #91, #128

  • 91 Карал си некой Дъргел

    6 1 Отговор

    До коментар #90 от "преди 41 години карах такова чудо в каза":

    16-та употреба , тоя преди тебе я е карал на уволнение и въобще не я е подържал както трябва , аз имах честа на карам чисто нова седалките бяха в найлон още и беше точно обратното на това дето си описал по колата с Волговия мотор газ-24 с двата ремъка и кръглия карбуратор и беше с бързите дифренциали , но все пак си минал през тези автомобили и за съжаление си препатил доста , обаче младите не познават такъв автомобил и за това плюят и храчат постоянно , но все пак трябва да ни радва тезата че сме от старата школа който са ни минали доста железа през ръцете , в казармата имахме доста такива буханки и командирските уазове , ротния ни камьон отначало беше Зил-157 Джуган той също беше 16 употреба и нашия шофьор патемного често по него , докато не получихме в ротата чисто нов Зил-131 , тогава бяха съвсем други нещата , може би от симпатии Комбата на първи танков батальон Серьожа Керелски връчи ключовете на нашия Ротен Командир ст.л-т Шуманов или видя че със стария зил се патеше много , това че няма ше хидравлика е едно но някога е бил прегряван и харчеше всичко ;бензин , масло ,вода и един вид беше им не като разход а направо преразход , въпреки че тогава държавата ни беше яка !!!.
  • 92 виц

    7 2 Отговор
    Джипове от всички марки участват в световно състезание по офроуд .Виждат се немски , японски , американски , китайски , и всякакви други , но никъде руски . Питат организаторите дали рунаците участват . Ааа не , не участват в състезанието , само докараха рдна Уазка , да дърпа закъсалите .

    Коментиран от #96

  • 93 Двигател

    3 3 Отговор
    От Победа, Волга, Уаз... Нищо ново...
  • 94 Иво

    2 1 Отговор
    Това някакъв виц ли е
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Пояснение

    5 0 Отговор

    До коментар #92 от "виц":

    В Русия има едно състезание "Ладога" там се преодоляват речни корита и блата "на кестерме" там пък няма много западни джипки. Щото много екипажи се връщат без своите автомобили , обратно с рейса. Возилата остават на дъното на някоя река .
  • 97 Изкуствен интелект

    4 2 Отговор
    Тия как се развиват, не е истина.
  • 98 стария мотор

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "Драгой":

    е 2.5 а не 2.7 и това с теча на масло е писано за да се радват джендърите… имам такава от 17 години модел 1986-та и никога не е имала теч на масло !!! единствения недостаътък беше карбуратора но го смених с ладов и машината стана перфектна върви повече и гори по-малко невероятна бойна машина няма закъсване носи много минава от всякъде никоя западна бангия неможе да и се опре в това отношение !!! е верно няма ел.стъкла и климатик но само джендърите ревът за такива вкстти когато говорим за подобна машина това не е автомобил за всеки ден да ходиш на работа или пазаруваш с него…

    Коментиран от #102, #107, #110

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Драгой

    1 3 Отговор

    До коментар #98 от "стария мотор":

    Само да те светна, че 1986-та е била преди 40 години, а коли с карбуратори няма от поне 30. Аз не казвам, че не е проходима, но си е допотопна. Става само за техните ширини.

    Коментиран от #103

  • 103 сега вече са с инжекционов двигател

    2 0 Отговор

    До коментар #102 от "Драгой":

    2.7 и се слага на Уаз Патриот също .
  • 104 Монтьора

    1 2 Отговор
    Има ли манивела в комплекта?А такаламит за смазване на предницата(подобно на Москвича)?
  • 105 Автомеханика

    1 2 Отговор
    Манивелата от стомана ли е или вече слагат пластмасови?
  • 106 Митю

    1 2 Отговор
    Лостът за смукача под кормилото ли е? Жалузите пред радиатора ръчно ли се отварят и затварят?
    Не се съмнявам обаче,че навигацията е серийна и автоматично се ъпдейтва. И разбира се има функция за безжично зареждане на айфони. Предполагам че карбураторът е двукамарен и е върхът на руския технологичен гений!
  • 107 западна бангия

    0 3 Отговор

    До коментар #98 от "стария мотор":

    Я опитай с Форд Бронко мод. 1972 г.
  • 108 Н. Павлов

    0 4 Отговор

    До коментар #19 от "Ами":

    Руснашко надеждно няма. Буханката е възможно най ненадежния автомобил. В казармата карах това недуразумение и знам как на всяко излизане се проваляше. Един месец ремонти в парка и не можеше да изкара без ровене 50 км. Няма хидравлика спирачки и охлаждане още от завода.
  • 109 Некой

    2 1 Отговор

    До коментар #71 от "Госあ":

    L300
    Много е добро!

    Коментиран от #130

  • 110 Некой

    2 0 Отговор

    До коментар #98 от "стария мотор":

    2.4л. е
  • 111 ганю

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Там където УАЗ минава":

    минава татра
    лада нива,уазка,джуган,Татра
  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 113 Куфар ма тоя куфар

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Голямата работа":

    може да те качи до Елбрус без проблеми и без да те е страх,че нещо ще се счупи,а дори и да се случи с тел и клещи се оправя,което за западналите kochиnи няма как да се случи. Препоръчвам ти да погледнеш из кавказките планини без пътища да закарат храна на добитъка високо горе какво ползват и през какви не пътища минават.Тогава коментирай ако имаш кво да кажеш.
  • 114 Променен е интериора леко по-"комфортно"

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Данко Харсъзина":

    двигателя е по-мощен 113 к.с. блокаж междуосев на задната ос и по качествени материали,което води до по-голяма издържливост при тежки натоварвания.Подобренията са такива,че да не се нарушава това,че може да се оправи в изключително тежки/на фронта/ условия с чук,клещи и тел.Огромна част от продукцията отива именно на фронта където са много удобни за всичко от линейка,до катър за всичко да се прекара и като транспорт за теглене на оръдия.
  • 115 Нямаш на представа кви простотии

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Драгой":

    и нелепости пишеш. Двигателя на УАЗ го смениха отдавна и отговаря на еко норма ЕВРО 5,като това за което е предназначена нито еко и трябва нито лукс нито безопасност макар,че на фронта с леко доработване осигурява адекватна защита от леко стрелково оръжие и дронове.
  • 116 Века на войните разпалвани от скапаните

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Васо":

    кравари и евро piali,на фронта се доставя всичко с такива УАЗ-ки и камиони без евро норми но вършешщи работа,а не лъскави каруци от западнали ко чини дето за нищо не стават освен да ти возят миризливия zadнiк. Летящите коли ще бъдат в един друг по-добър свят някога някъде след стотици години. В момента в Geiроpa върви всичко за въоръжение и нищо за хората,та ще го изпичаме отзад яко,защото тези брюкселски kapuти мислят да водят тотална война срещу Русия та ще има вместо летящи коли летящи ракети. Това е действителността и скапаното бъдеще,което западналите ти готвят.
  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Да така е когато пътувахме до Сергиев

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Данко Харсъзина":

    посад за да видим лаврта/манастира/ там,питам шофьора колко е разстоянието и отговора бе.... очень не далеко окло двух часов в путьи... и това е по магистрала а не по някакъв път или без път и със скорост 80-90 км/ч
  • 119 Ами аз го притежавам

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Рускиня":

    като наследство от баща ми,който го е купил 1967г. когато съм се и родил,възстановявам си го и му се кефя много защото е колата с която съм израсъл. Но бибило добре да знаеш,че цялата тази сага продължава от 1966г.до 1970г.,като реално производство е от 1967 до 1970г.,производството на Пирин Фиат 850,купе и 124 продължава от 1969г.до 1971г..в завода в гр.Ловеч и най дълго продължилото сглобяване на коли/да не се бърка с производство,защото такова никога не сме имали/ е на Москвич също в Ловеч.Та папурчо ние производство никога не сме имали,а само сглобяване/асемблиране/ но и него го започваме с патос и го завършваме с пълни гащи. Опита с Роувър също бе рекламирано с гръм и трясък а след 2 години не гъкнаха когато го затвориха. В Бг с всяко нещо е така особено в годините на великата слободия и "демонокрация".
  • 120 Между другото в Япония

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Антон":

    е много търсен именно този модел буханка/идва от формата на войнишкият хляб/ и японците много си я харесват. Единственото което преправят е боядисване с по-различни цветове дори крещящи или съм виждал японска буханка в маслено зелен цвят до средата и нагоре бяла,красота но не и за извън пътя.
  • 121 Значи новите двигатели,

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Реално":

    които слагат с инежкционна система са също толкова надеждни и без проблемни като предишните но и икономичността им поне на твърди пътни настилки е доста приемлива и не по-лоша от тази на някой по-големи паркетници.Та в общи линии и това е подобрението де на този култов модел,а и междуосев блокаж на задния мост,а при допълнително заплащане и блокаж на предния мост.,което я прави наистина високо проходим автомобил,което се доказва и от фронтовите пътища които в разпутицата се превръщат трудни за преодоляване от западналата техника натовско производство.
  • 122 Е сега монтират

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Данко Харсъзина":

    печки на Вебасто,а срещу доплащане си избираш конфигурация на салона и може да я направиш като офис на колела. дори и с място за спане.
  • 123 За там си имаха руснаците

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Жега":

    НИВА и КАМАЗ,като КАМАЗ е победител няколко години подред в това рали,а НИВА е две години на 2 място след Пежо 205 Т16 и 405 Т16 коли които бяха доминанти в група Б.Н о Нива-та побеждаваше тогава други всъдеходи,като Ровери,Мангалцедеси,Трошльоти и т.н.
  • 124 Къв анализ чакаш бе,

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Ами айде":

    тръгваш със стокова Уаз-ка и стокова Трошльота из тайгата и кат ти светне чека от мизерията клонаците лепкавата кал и какво ли не още по тези места ще останеш там и ша чакаш хеликоптера да те прибере от там,а УАЗ-ката с клещи и тел и малко технически познания ще я вкараш в ред и ще те изведе от пущиняка до най-близката избушка.За части не трябва и да споменавам,защото там няма сравнение,цените са космически за едната и за бедняци за другата. Като ако ще ми казваш,че Трошльотата няма да се счупи, просто не се напиняй,че в пущиняка няма нещо което да не се чупи. Като проходимост заради по-ниското си тегло Буханката прелита отгоре по калта,а Грошльотата ша отъне и ще стане...я,паметник тебе воздвиг не рукотворньi.. от А С Пушкин
  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Наред с Вилиса по това време

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "Не конструирана, а крадена":

    руската армия има ГАЗ 61 и ГАЗ 67 бе цървул неграмотен,а наследници на тези два руски джипа е ГАЗ 69,след него идва УАЗ 469,а първата Буханка е на базата именно на ГАЗ 69 още от 50-те години с 3 скорости.Неу те знам от де черпиш тъпата си информация,но е достатъчно да напише в уикипедия и ще ти излезе информация. но за твоята суб безмозъчност това ниво е високо,като по-лесно е да се плюе безграмотно от колкото да ес потърси информация по темата.
  • 127 Карал си на дядо си висулките

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "Ади нема нужда":

    в путурите. Ако го беше карал нямаше да плюеш.
  • 128 Така карал си РК 2 в казармата,

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "преди 41 години карах такова чудо в каза":

    защото пишеш пълни измишльотини. Зимата на минус 15 линейката ми която беше пред лечебницата цяла нощ като дежурна сутринта запали от раз,за студ ециално за линейката имаше въздуховоди и допълнително парно отзад за фургоните не се предвиждаше защото е товарна кабина а не за хора. С такава служебна на баща ми инженер през лятото на 1982г. по баирите на Стара планина с лоши пътища и без пътища се катерихме и в тетевенския балкан на един връх дядото се кръстеше,че освен през 50-те някакъв трактор който се бе качил ,след него до този момент нищо горе не се е качвало като превоз освен неговата каруца 1 път в месеца. Път до там беше силно да се каже като наклоните страничните също бяха стряскащи дори на едно място се наклони на една страна и опря в брега та с малко побутване я вкарахме на по малък наклон да си стъпи на десните гуми,това е юли при темеператури над 30 градуса и въобще не е загрявала. така,че хубаво е да не лъжеш нагло. Отзад понеже бе фургон бе жега голяма,но после махнаха преградата и я оборудваха със седалки от ЧАДВДАР Г 5 и сложиха радиаторче с парно от Лада и вече си беше комфортни,а прозорците ги направиха отваряеми отзад,та и жегата не бе така непоносима.
  • 129 Хубаво е да прочетеш историята

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "Иванко":

    на Русия преди да пишеш простотии и нелепости.
  • 130 Добро ама тежи и

    0 0 Отговор

    До коментар #109 от "Некой":

    бързо се окопава и увисва като отвеса на 100 годишен старец.