Mercedes-Benz G-Class е истинска икона сред високопроходимите автомобили, но дори подобни легенди могат да се превърнат в източник за неочаквани експерименти. В интернет се появи грандиозен рендер на концепт, наречен GVagen, който превръща Gelendvagen... в пълноценен офроуд миниван.
Авторът на този необичаен визуален проект е независим дизайнер, а публикацията в Instagram е споделена от основателя на тунинг студиото TopCar, който е добре познат сред феновете на ексклузивните автомобили. Именно оттам изображението придоби популярност.
GVagen изглежда сякаш е създаден за дълги офроуд пътувания - с брутален, квадратен външен вид, големи колела, разширени арки и значителен просвет. Дизайнът хармонично съчетава характеристиките на класическата G-класа и модерен експедиционен ван.
Формата на каросерията загатва за просторен интериор, който в действителност би могъл да бъде оборудван с всичко необходимо за комфортен дълъг престой на пътя. Въпреки впечатляващия си външен вид, GVagen все още е само концепция във формат на рендер.
Няма официални планове за изпълнението на този проект. Идеята обаче изглежда доста привлекателна: във време, когато търсенето на кемпери, експедиционни микробуси и „мобилни домове“ нараства, появата на толкова необичайна G-класа би могла да заинтересува определена ниша от клиенти – по-специално тези, които смятат обичайните V-класи за твърде скучни.
GVagen, разбира се, е смешно име, но вероятността то да се материализира изобщо не изглежда фантастична. В света вече има примери за радикално трансформиране на G-класата в пикапи, кабриолети и шестколесни автомобили - така че защо да не се опитаме да я направим и миниван?
Кой знае, може би скоро някое от студиата за персонализирани проекти или ентусиаст на пътуванията ще се осмели да пренесе този проект от дигиталната равнина на реални пътища.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 си дзън
10:26 02.06.2025
2 Коментар
Коментиран от #3
12:10 02.06.2025
3 Варна 3
До коментар #2 от "Коментар":
По-скоро на Фолксваген Т3Коментиран от #4
12:47 02.06.2025
4 гост
До коментар #3 от "Варна 3":
Няма нищо общо с Фолксваген , там двигателя е отзад и цялата задна част вътре е повдигнат под , което тук явно не е така , защото задната врата е цяла до долу ! Това е точно тип Уазка , с двигател в средата на кабината между двете места отпред , само че изобщо не да вдянали , че няма място за краката на пътниците отпред от гледане на външната картинка ! Кабината трябва да е по- дълга напред с поне 50 см за да се получи нещо функционално , а не само картинки !17:20 02.06.2025
5 Цървул
20:33 05.06.2025