Last news in Fakti

23 Септември, 2018 10:00 47 494 72

Колко струва Ford Focus на старо

  • ford-
  • focus-
  • автомобилът на старо
Колко струва Ford Focus на старо - 1

Това един от бестселърите на европейското подразделение на марката и в последните години присъствието му и по нашите пътища е силно осезаемо. Моделът се продава от 1998 година, като до момента от него има излезли четири генерации. Освен това колата е и ярко рали минало.

Колко струва Ford Focus на старо
Focus I

Любимата играчка на рали легендата Колин Макрей е добре известна с подиумите си от най-известните състезания в света. Това е един от малкото европейски (защото е проектиран в Кьолн) хечбек модели, който разполага с независимо задно окачване.

Колко струва Ford Focus на старо
Focus II

Задвижването отново е предно, но благодарение на двата носача отзад, преодоляването на завоите е по-прецизно и приятно. За съжаление, при обикновения Focus много прилики със състезателните машини няма.

Колко струва Ford Focus на старо
Focus III

Но от друга страна на пазара се предлагат и ST, и RS версии, които са истински спортни машини за улицата. Можете да видите и какви екземпляри от всички генерации на Focus се предлагат у нас и на какви пари ТУК.

Колко струва Ford Focus на старо
Focus IV


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бате Николай

    43 18 Отговор
    Фокус, мокус, препаратус.

    Коментиран от #45

  • 2 гощо

    70 107 Отговор
    Най добрият Форд е продаденият.

    Коментиран от #3, #13, #32

  • 3 Никола

    119 40 Отговор

    До коментар #2 от "гощо":

    А най - добрата в леглото - майка ти.
  • 4 Гого

    30 47 Отговор
    Бензиновите двигатели на Фокус-2 са пълна скръб няма един читав ресурса им е символичен двигателите Duratec-HE с обем 1.8 2.0 са на Мазда и папкат масло като за световно. А двигателите 1,6 чукат като дизели поради факта че им се износват втулките на буталата да не говорим че почти нямат шумоизолация като карате с над 100 км все едно сте с отворени прозорци

    Коментиран от #20, #60

  • 5 Германеца

    68 37 Отговор
    Форд са добри коли - съчетават в себе си японската здравина и издържливост, както и европейския дизайн и практичност.
  • 6 Петър

    86 9 Отговор
    Защо бе, това си е най нормална кола за нормални хора.
  • 7 aaaaaaa

    12 41 Отговор
    200 лева , за желязо
  • 8 Кофти

    19 38 Отговор
    За съжаление трябва да се съглася, че Форд са пълна скръб - опит с чисто ново Мондео, което на под 5000 км в Германия, дори не по нашите пътища имаше проблем и както някой по-горе написа - след 100 км/ч все едно си с отворени прозорци, много шумно. Единствено ако ви трябва малка градска или служебна кола - Фиеста, но там пък исканата цена е смехотворна

    Коментиран от #16, #23

  • 9 NLO

    19 8 Отговор
    За тези пари толкова
  • 10 Гошо от село

    39 70 Отговор
    Форд и циганин през зимата не работят.

    Коментиран от #11, #17, #49, #62

  • 11 Иван

    53 16 Отговор

    До коментар #10 от "Гошо от село":

    Гошо. Личи ти, че си от село.

    Коментиран от #12

  • 12 Random

    25 18 Отговор

    До коментар #11 от "Иван":

    Що? В града да не би пък да работят?
  • 13 Драгозов

    57 9 Отговор

    До коментар #2 от "гощо":

    Втори Форд карам и съм доволен, явно не си имал допир с марката последните 20 години.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Галош без БМВ

    39 6 Отговор
    " Форд" / НЕ "ГМ"!/ произвежда само " Форд", " Фолксваген"- осем основни марки и борбата за продажби в Европа е с постоянно менящ се първенец. Само по себе си значи, че " Форд" е по- предпочитаната мярка! Ние сме единствената страна, в която марката не се ползва с добро име. Иначе: На половината цена за същия клас автомобил си купуваш по- качествено возило! Може ли да се създаде автомобил, модел 2012- 2017 и окачването на задния му мост да е дингил/ цял мост, каруца/- какъв лукс на возията да очакваш....

    Коментиран от #18

  • 16 Алфа Ромео

    20 7 Отговор

    До коментар #8 от "Кофти":

    Мондео не е толкова сполучлив модел като Фокус.
  • 17 333

    32 52 Отговор

    До коментар #10 от "Гошо от село":

    Един Форд запалил зимата, и го кръстили Фокус!

    Коментиран от #39

  • 18 Алфа Ромео

    31 2 Отговор

    До коментар #15 от "Галош без БМВ":

    Прав си колега, дас ауто пробутват на хората стари технологии и екстри за които искат още една чанта пари, ама щом има кой да ги дава...Задния мост не е само до комфорт, независимото осигурява по-добро и стабилно поведение.
  • 19 Веселин

    15 31 Отговор
    И аз да ви се похваля успях да си продам моят скапан Фокус две 1,6 бензин когато го купих на студено леко тракаше двигателя мислех че може да е от маслото или за реглаж на клапаните. Обаче след около 20-25 хиляди километра изминати тракането ставаше по осезаемо и на топъл двигател. Отидох до сервиза и им казвам че може би има нужда от реглаж на клапаните а те ми казаха направо че съм за основен нови бутала и да се набиват пръстени и ми обявиха цена за ремонта 1000 лева. После отидох във втори сервиз и там ми сложиха същата диагноза като ми казаха че има два варианта ремонт или да го продавам като сложа добавка да намали тракането избрах вторият и не съжалявам че се спасих от този боклук.

    Коментиран от #24, #25, #28, #29, #70

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 WARRIOR

    49 1 Отговор
    ФОРД ФОКУС ДЖИЯ 1.6 ЗЕТЕК 100к.с., ЗАКУПЕН ОТ "МОТОПФОЕ"-ПЛОВДИВ ПРЕЗ 2002г., сменил съм един съединител на 199000(оригиналния подлежи на рециклиране-запазих го), смених и бензинова помпа, просто спря да бачка на 205000, само това като по-сериозни компоненти, изключая някакви задни биалети, накладки, масла и филтри!Всичко това за 16 г. и вече 210000км.А, щях да забравя, похапва малко масълце, но от Мотопфое ми казаха, да слагам от тяхното и няма да го бара ;-)))Малко ли е, много ли е...не знам.Никога не съм го карал на газ, но възнамерявам да го газифицирам та да ви питам пичове ДА или НЕ?
  • 22 Гого

    2 18 Отговор

    До коментар #20 от "Гоуст":

    До Гоуст в голяма грешка си форд слага двигатели на Мазда даже и в първият фокус 1,6 двигателя е разработка на Yamaha ама и там излиза фабрични с бъгави сегменти и не можеш да му смогнеш на масло.
  • 23 Гост

    37 8 Отговор

    До коментар #8 от "Кофти":

    Ти карал ли си мондео или приятел на твой приятел,видял човек да кара мондео.Аз карам вече трето мондео.Започнах с модел от 1994 ,1.8 дизел. Навъртях му 150 000км и само консумативи. После взех модел 1998 ,също без проблем. Сега съм на модел 2007 ,аз съм му навъртял 100 000.Няма по-комфортна кола за дълъг път в графа цена,качество.
  • 24 Гост

    55 2 Отговор

    До коментар #19 от "Веселин":

    Ами ти си купил кола за ремонт. Когато не разбираш от коли,извикай някой който разбира. Вместо да дадеш едни 1000 за пълен ремонт ,но явно за толкова си я купил ,и после да караш кола която няма да има проблеми,ти си я набутал на друг балък. Измамил си друг който също не разбира от коли. И после форд били лоши коли,ами ремонтирайте ги навреме и няма да имате проблем

    Коментиран от #40

  • 25 До 19

    19 3 Отговор

    До коментар #19 от "Веселин":

    Купил си амортизиран двигател и не може да очакваш друго.Това не е от марката.Навсяка кола ремонта и струва в тези граници.Не е като едно време за 100-200лв да правиш ремонт
  • 26 Ескорт

    32 6 Отговор
    Карам 30г Ескорт 1.3бензин.Само градско целогодишно .20години аз го карам внос е от Германия.Сменени само спирачна помпа и 2датчика и три пъти гърнета.Още съ с оригиналния съединител.Не гори и не капе масло.Карах и следващото поколение което е по зле като здравина.След това нови Опели и Шкода.Категорично Форд е по практичната и безпроблемна кола за парите си.Опелите нямат един с друг да си приличат дори да са един модел.Постоянно някакви проблеми

    Коментиран от #27

  • 27 Filo

    5 17 Отговор

    До коментар #26 от "Ескорт":

    Явно толкова го и караш.

    Коментиран от #34

  • 28 Драгозов

    47 1 Отговор

    До коментар #19 от "Веселин":

    Форд каква вина има, че си го купил на 750 000 реални?
  • 29 Алфа Ромео

    33 3 Отговор

    До коментар #19 от "Веселин":

    Взел си кола със тракащ двигател на шест милиона километра, много умно.....
  • 30 Форд фокус

    28 2 Отговор
    Ей аз си бачкам с фокуса 1.4 75кс. 16v 4 година е при мене много здрав и надежден автомобил
  • 31 Форд

    38 3 Отговор
    Карам Фокус 2000 година, 1.8 tddi. Не гори масло, харчи сравнително малко и е много пъргав. Поради факта, че повечето коли след 2003 година са по-нрнадеждни и твърди скъпи за ремонт, все още не мога да се разделя с него.
    P.S. - Преди имах Golf gti и не харесвах Форд.

    Коментиран от #56

  • 32 СссереМ

    4 30 Отговор

    До коментар #2 от "гощо":

    Добре че е Форд иначе хлопел щеше да е чупената кола на света.
  • 33 Непознат

    39 4 Отговор
    Ми не мога да се съглася с всички който мразят Форд,имах Форд фокус 1,1.6 бензин,не е толкова шумно както казвате,не гореше масло хич и съм нямал никакви проблеми зимата,сега карам пак фокус 3,2012 година,бензин 1.6,вярно че няма сравнение с фокус 1,но е на 6 години, много готини и хубави коли.
  • 34 Ivan

    1 2 Отговор

    До коментар #27 от "Filo":

    Това щях и аз да напиша

    Коментиран от #35

  • 35 Анонимен бе

    19 1 Отговор

    До коментар #34 от "Ivan":

    1.8 , 2003 дизел, шумничък е, но не повече от всеки друг дизел. А за паленето зимата - никакви проблеми, освен ако не държите да запали със смешен акумулатор от супера...
  • 36 4х4

    31 0 Отговор
    Масов автомобил, удобен и напълно достатъчен за ежедневно ползване. Кефи ме подгряването на предното стъкло с вградения реотан. Имаше го и сиера от 90-та година де,но е рядкост за останалите коли.
  • 37 На гайка-ти в мазъъ!!

    12 1 Отговор
    Всеки има право на избор ,кола на старо като се купува няма гаранция от къде е ,как е карана ,как е поддържана и тн ... Та мисълта ми е да се проверява в сервиз всяка барака преди да се купи ,та поне да се има някви60,70% представа какво се купува ! Също и стария шофьор ,като се качи в един автомобил знае що годе какви нередности да следи по него !!
  • 38 Делиорман

    0 10 Отговор
    Фокус такива фокуси умееее ама на бълхарина е според джоба не според кефа хахаха бедна бедна републико

    Коментиран от #42

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Веселин

    5 9 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    До Гост проблема не беше в пробега а просто че двигателя си има фабричен дефект и не съм бил първият с този подобен проблем като се поразрових във Английските и Руските сайтове наистина се оказа че чукането от двигателя идва от разбити втулки на буталата даже и на коли с пробег от с по малко от 100к. Ако бях се поразровил преди това за проблемите на този двигател едва ли щях да го купя сега карам Renaut Megane tce 1.4 и съм доста по доволен от Фокуса може би Фокус-3 е по сполучлив ама двойката е пълна излагация.
  • 41 4х4

    18 3 Отговор
    Пич, от Българина по-голям фокусник няма...С 1000 лева заплата харчим 1500 месечно, дерзай.
  • 42 4х4

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Делиорман":

    Очевидно,не според джоба а именно за кеф.
  • 43 abv

    16 2 Отговор
    Карам фокус 1 1.8 бензин комби.2000 г.
    Не гори масло.Кара се с Кастрол пълна синтетика.Към момента на 150 000 км. За 5 г по 10000 км на година съм сменил само предни амортисьори. Много здрава кола. Много стабилна в завой. Карам я само с бензин 100 октана. Не бих я сменил с друга кола към момента. Много практична .В сайтовете е пълно с издухани боклуци на цена 10000 и нагоре.
  • 44 canko

    14 6 Отговор
    имам транзит 96 година 250000км един накрайник и един шарнир от дясно в момента е на 720000км няма такъв автомобил 8+1.имам и мерцедес ц класа 2,5тди имам и мазда 626 98 год 2,0бензин,форда е най за парите си даже надминава мерца
  • 45 Фокос

    21 4 Отговор

    До коментар #1 от "Бате Николай":

    Карам фокус джия 2001 година купих го 2007 на 12000 хиляди сега е на 274000 не сам пипал нищо по него само стандартни неща

    Коментиран от #48

  • 46 Алфа Ромео

    5 13 Отговор
    Забавното при Форда е че се отваря предния капак със ключ, зимата като замръзне емблемата отпред не знам кво става ако се наложи да се отваря капака.

    Коментиран от #47

  • 47 Мунчо

    27 1 Отговор

    До коментар #46 от "Алфа Ромео":

    Пикаеш отгоре и готово!
  • 48 оня с дроня

    15 21 Отговор

    До коментар #45 от "Фокос":

    За 10 год. каране и 150 хиляди навъртяни, стандартно трябва да си сменил 2 пъти съединител,веднъж сегменти,гумички клапани,2 пъти водна помпа,2 пъти ангренаж,по веднъж стартер и алтернатор,2пъти предно окачване,веднъж задно,кормилна рейка, 2 пъти спирачни дискове и 4 пъти накладки. Ламбда сонда,дебитомер. Свещи и кабели поне 3 пъти. Мека връзка и задно гърне 2 пъти...
    И ако само тия стандартни неща си правил, то вярно нищо не си пипал по колата.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Иве

    8 1 Отговор
    Попринцип истинския добър форд е американския, но фокуса е готин защото е немец.

    Коментиран от #52

  • 51 Фокус mk1

    15 1 Отговор
    Всеки си има право на мнение. За 3 години и половина , и навъртяни 75000 км. С форд фокус 1.8 тдди . нямам проблеми сега ще сменям ролки и ремъци защото , така пише . Предницата да. По честичко я ремонтирам , нозащото я ползвам извън пътя повече от всяка друга кола до момента. Стартера го ремонтирах като я взех и сега сле 3 г. И 2 месеца пак. Зимата не ми се е случвало да ми замръзва капачката за отключването на капака на двигателя. Пали с малко повече въртене при минусови температури. Като цяло не бих я заменил за друго возило. Динамика и поведение на пътя в пъти по добро от опел астра 2.0 ди соната 2.0 бензин опел вектра 1.8 бензин пежо 307 нди нисан микра 1.0 бензин голф 1.6 бензин. Забравих да кажа , че форда е комби.
  • 52 Виктор

    24 1 Отговор

    До коментар #50 от "Иве":

    Ами купете си тогава Ауди 2.5 с консуматив валове , да не говорим за обслужването а са критерии за здрави коли, просто си отваряйте очите и ушите като си купувате кола каквато и да е било тя, стига с тия вицове клишета за Форд.....аман от лаици ,цялата държава е такава
  • 53 ГОСТ

    7 10 Отговор
    Изчетох всичко.Досега от 30 годишния ми опит на шофьор(професионален)
    съм притежавал десетина автомобила.
    ОБАЧЕ...
    От скоро съм собственик на
    FORD GALAXY GHIA 1.8 TDCI 2008г
    ... първият ми FORD.
    За добро или лошо два дни след като го купих чух(от един майстор) следното-
    "СОБСТВЕНИКА НА FORD Е ГОРД С НЕГО САМО ДВА ПЪТИ-
    КОГАТО ГО КУПУВА И КОГАТО ГО
    ПРОДАВА"
    ....ВЯРНО ЛИ Е ???

    Коментиран от #55, #57, #65

  • 54 Dong Dong

    18 2 Отговор
    Както винаги,всички можете само да плюете.Не знам колко от вас са имали тази марка.От както имам книжка съм имал различни марки автомобили и то от тези които,всички"разбирачи" ги плюят - Опел Кадет и Аскона-само тази марка ми скъса нервите и повече не купувам Опел/,4 Фиата различно поколения -до ден днешен яко се юркат ,2 Форда - Ескорт бензин - сменен за 8-9 г.термостат ремък на алтернатор и рейка и Мондео Мк3 дизел -Много яко каране най вече дизела километража до край ,Рено Клио, Цитроен Ц4 последната генерация имах и БМВ Е30 класика за 10 г.яздене.Повечето от хората плюят тези марки, но не забравяйте че всички марки имат плюсове и минуси няма съвършенна кола има лошо подържане и каране.
  • 55 4х4

    7 1 Отговор

    До коментар #53 от "ГОСТ":

    Честито ! Изобщо не си сбъркал. Двама от приятелите ми (между 40 и 50 годишни) имат такива от няколко години и са много доволни.Аз карам спортен автомобил и когато ми трябва нещо превоз, карам някой от техните. Кара се много удобно, върви и изразходва като лека кола. Разбира се, хората си ги харесват и обслужват навреме и нямат забележки. Ако пък решиш да го продаваш, няма да изгубиш много от колкото си платил.Търсен модел са. Успех !
  • 56 антрашпиц

    2 6 Отговор

    До коментар #31 от "Форд":

    Ама покарай и тдци и тогава ми разправяй за надеждност при Форд..
  • 57 антрашпиц

    5 14 Отговор

    До коментар #53 от "ГОСТ":

    Вярно е.На мойто бившо тдци му смених дюзи и помпа и пак зимата не палеше.Форд не ми го фали.
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 4х4

    1 2 Отговор

    До коментар #58 от "CUKOVSKI":

    Ми те много малки градове са почти пусти. Младите в чужбина,пенсионерите по селата. Моят автомобил не е бъги, но е с двойно и 120-150 ми е нормалната скорост на такива места. Извънградското още толко ...
  • 60 Тои

    14 2 Отговор

    До коментар #4 от "Гого":

    Много е лошо като не знаеш нещо да пишеш глупости маздата е с фордов мотор за това много хоро я избягват шумен мотор над 100 ела и мери шума в купето при 120 на втора скорост да видим какво ще покаже двигателя ми е 1.6 100коня нито шум нито разход на масло от къде измисли тези глупости незнам това ми е втори фокус с такъв мотор и нито една от глупостите дето си писал не ми се е случвала първият беше комби и на женами беше голям за това го продадох не заради проблем
  • 61 Кольо Дапа

    0 15 Отговор
    Един Форд запалил през зимата и те го кръстили Фокус.
  • 62 OTBPAT

    8 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гошо от село":

    А майка ти как работи зимата? :*
  • 63 20180925

    11 2 Отговор
    Карам Фокус комби 2008 г. 1.6 дизел, 109 к.с. (двигател на Пежо). Преди него съм карал Лада 1500, два голфа и едно Волво комби. Всичките съм ги купувал на възраст 10-12 години, само Форда, когато го купих беше на 8 г. Вече 2 г. и 75000 км. по-късно съм сменял само консумативи, вкл. 2 бр. ангренажно обслужване и нищо повече. На компютъра нито веднъж не показа среден разход над 6.2 л./100 км., но реално гори 400 гр. повече от показаното. На магистралата съм преминавал 210 км./ч. (за много кратко време), така че това е най-добрата кола, която съм имал за парите, които съм бил готов да дам. Предполагам, че предишните коли, които съм карал не се представиха толкова добре, понеже бяха по-стари и за парите, които платих за тях, получих съответното качество.

    Коментиран от #64

  • 64 лимит

    8 1 Отговор

    До коментар #63 от "20180925":

    Хубава кола, но за 210 ти трябват още 30-40 коня, за комби и повече. Ако ги нямаш, реално вдигаш до 190, няма значение какво ти показва. Измервал съм го многократно.

    Коментиран от #66

  • 65 Жоро

    7 0 Отговор

    До коментар #53 от "ГОСТ":

    Ами не е вярно, аз имам 3, 2 фокуса, 1транзит, като изключим ръжда по буса, не съм имал проблеми. На 3 съм навъртял 300 хиляди а предишните,собственици сигурно милион са им направили. Искат си поддръжка, и проблеми няма
  • 66 20180925

    7 1 Отговор

    До коментар #64 от "лимит":

    Прав си. Километража мери със 7 км./ч. по-бързо от реалното. Сравнението правих с камера, която показва с колко се движиш. Имаше такива на околовръстното в Бургас - "Вашата скорост е", но сега не работят.
    Че прехвърлих 210 си е напълно вярно, но ускорението си беше дълго, а и май имаше малко помощен наклон. 200 в час вече не са толкова недостижими за много коли, но не ги препоръчвам за повече от минута по нашите пътища.
  • 67 Али Баба

    5 0 Отговор
    С намерените пари от пещерата "Сезам" аз и 40-те ми разбойника си купихме 41бр. Форд Фокус и въобще не съжаляваме! Най-здравите и яки коли правени някога
  • 68 Башалов

    4 0 Отговор
    Карах я фокус 1 комби 1.6 2000г от 14й5000до 185000.сменена бубина .добра като возия и добре се държи на пътя .Малко шумна с малко ръжда по вратите .без проблеми в зимни условия.климатика яде много от моща на автомобила..икономичен е според моето управление.издържа на товарене .добри спирачки.дизайна ми харесва ..както вън така и вътре... доволен съм ..сега съм с последния модел на авенсис от който съм доволен също но мисля да си взема фордчето и да си го карам в Германия защото си заслужава обичам си го...
  • 69 Красимир петров

    1 2 Отговор
    Искам да ви питам защо кто запалим стрелката на обороти те стои на 1000 1100 после пада към 600 близо до 700 и искам да питам кто пусна климатика на 1 свети и гасне така е до 4 избори не свети само цъка
  • 70 Трефата

    6 0 Отговор

    До коментар #19 от "Веселин":

    Значи не е в марката проблема а в хората!!!
  • 71 Jeep

    7 0 Отговор
    Повечето карат колите си докато се разпаднат и после колата била не надежна и никой не искъл да я купи. НОРМАЛНО
    ПРОБЛЕМА Е В СОБСТВЕНИКА !!!!
  • 72 Уестия

    1 0 Отговор
    ПРОБЛЕМА НЕ Е В ,,,БУБИНАТА,,,А В МАГАРЕТО В КАБИНАТА.....ФОРД ФОКУС СИ Е ДОБРА МАШИНА НО ЗАВИСИ МНОГО ОТ ГАРНИТУРАТА МЕЖДУ ВОЛАНА И СЕДАЛКАТА.......... :)