22 Октомври, 2020 15:41 1 651 1

Ферари с нова промяна този уикенд

  • ферари-
  • промени-
  • нов дифузьор

Скудерията ще има нов дифузьор

Ферари с нова промяна този уикенд - 1
Шарл Льоклер; снимка: Ферари

Ферари ще е с нов дифузьор този уикенд в Португалия – следваща стъпка от програмата на Скудерията за развитие на SF1000, пише Clubs1.bg. Шефът на отбора Матия Биното и Шарл Льоклер отбелязаха след Гран при на Русия и Айфел, че отборът прави малки, но важни стъпки в правилната посока. Преди надпреварата в Португалия ръководителят на сформирания в края на юли Performance Development отдел Енрико Кардиле коментира темата с продължаващата по колата работа.

„В Сочи имахме няколко малки модификации по аеродинамиката на автомобила, други дойдоха на Нюрбургринг. На Портимао ще сме с още едно развитие – основно по дифузьора, което ще довърши заложената за последните няколко месеца програма“, обясни Кардиле

„Най-важно за нас ще е да получим потвърждение, че развойният процес върви в правилна посока. Индикациите от последните няколко надпревари са положителни и се надяваме на същото и този уикенд. Трябва да се има предвид, че тази години развитието в по-голяма степен е насочено към следващия сезон. Все пак очакваме да има подобрение при SF1000. Би било много полезно да се озовем начело на групата, която понастоящем се бори в рамките на само няколко десети от секундата за местата от четвърто назад. Този сезон много малко пъти бяхме в състояние да се борим за позиции на втора и трета редица. Целта ни от сега до декември е постоянно да водим битка за тези места. Но точно поради това, че разликите в тази част на грида са толкова малки, че много малко е нужно, за да се окажеш четвърти или 12-ти.“

Кардиле потвърди информацията на главния конструктор Симоне Реста, че основната промяна в колата на Ферари за следващия сезон ще е в задната част

„Вярваме, че задната част ни дава най-сериозен шанс за прогрес. Не го казвам заради това, че точно в тази област има доста сериозни промени в правилата. В отбора ни вярваме, че вследствие конструкцията на колата ни точно там можем да отбележим значителен напредък. Затова решихме да вложим двата си токена в задната част.“


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Опа

    1 1 Отговор
    Напъни, напъни и накрая нищо. И това не се отнася само за ферари а и за редбул, рено. Накрая излизат едни сребърни (сега черни) болида и всичко приключва. Само че взе много да ми омръзва този филм. Сегашната формула е бледо копие на тази от преди 30 г Напълно без интересна, макар че с новите собственици върви в правилната посока. Колко по малко променят правилата толкова по добре