Last news in Fakti

30 Януари, 2022 10:55 1 472 53

Много тъжно: Фен на Фулъм почина след сърдечен арест на стадиона на любимия си тим

  • фулъм-
  • фен-
  • пол периш-
  • сърдечен арест-
  • кончина

В десетата минута двубоят от 29-ия кръг беше прекратен за 41 минути, след като Пол Периш на трибуните загуби съзнание

Много тъжно: Фен на Фулъм почина след сърдечен арест на стадиона на любимия си тим - 1
Снимка: Fulham/Twitter

С фатален край завърши ужасяващият момент от мача от Чемпиъншип между Фулъм и Блекпул, завършил при резултат 1:1 на „Крейвън Котидж“.

В десетата минута двубоят от 29-ия кръг беше прекратен за 41 минути, след като фен на трибуните загуби съзнание. Медиците на двата отбора спешно се отправиха към него и оказаха първа помощ.

Впоследствие се оказа, че името на човека е Пол Периш. Той е получил сърдечен арест. След лекарската намеса фенът е откаран в болница, но там е починал.

„С неутешима тъга информираме нашите фенове, че Пол Периш е починал. Той получи сърдечен арест и му беше оказана медицинска помощ на трибуна „Хамърсмит“. След това беше откаран в болница. За съжаление, по-късно той е починал“, обявиха от Фулъм в официално съобщение в социалната мрежа Twitter.

Случаят припомни на всички ситуацията с датския национал Кристиан Ериксен, който загуби съзнание по време на мач от Евро 2020 срещу Финландия през лятото. Тогава спешната лекарска намеса спаси живота на футболиста. Сред медиците с решителни действия беше и лекарят на Лудогорец Валентин Великов.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 3 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кики

    56 5 Отговор
    Вече има хиляди такива случаи, страничните ефекти на ковид" ваксини "

    Коментиран от #4

  • 2 Def

    56 5 Отговор
    Много зачести тази внезапна смърт на млади спортисти и фенове. И все ваксинирани....

    Коментиран от #5, #9

  • 3 Ваксиниран =на Кремиран...🤣

    39 3 Отговор
    (ВАКСИНАТА)? НЕ ПРОЩАВА НА НИКОЙ 😇
  • 4 Ваксиниран1403

    5 37 Отговор

    До коментар #1 от "Кики":

    От ваксините ама друг път. Това е уреждане след преболедуването на “безобидния” ковид. След ковид се урежда сърцето дори и на здрави и млади хора това съчетано с интензивното физическо натоварване води до това. След прекарване на ковид трябва да се избягват физическите натоварвания. Това е мнението на огромна част от лекарите, а масово не спазват тази препоръка и резултата е налице.

    Коментиран от #12, #17, #34, #35

  • 5 Росен Партунов

    3 28 Отговор

    До коментар #2 от "Def":

    Както ти, така и колегата ти отгоре лъжете изключително. Не се базирате на абсолютно никакви факти. Напротив, недраги ми ретроградни хора, проблемите със сърцето са вследствие на последиците от ковид.

    Коментиран от #13

  • 6 Ваксиниран

    14 0 Отговор
    Лека му пръст на човека
  • 7 ЕДИН ОТ МНОГОТО

    29 1 Отговор
    ОЩЕ ЕДИН БУСТЕР И ЩЕ ИМ СТАНЕ ЯСНО НА НЯКОЙ ,ПЪРВО БЕШЕ ЕДИНИЧНИ СЛУЧАЙ СЕГА Е ПОСЛЕДСТВИЯ ОТ ПРЕКАРАН КОВИД,АМА ЛЪЖИТЕ ИЗЛИЗАТ НАЯВЕ ,СЕГА ДА ВИДИМ КОЙ ЛЪЖЕ
  • 8 Курт Капанов

    34 2 Отговор
    Щом не се споменава нищо по темата, значи е бил ваксиниран. И за протестите в Канада нищо не пишат.
  • 9 Ваксиниран1403

    6 14 Отговор

    До коментар #2 от "Def":

    Зачести и общото във всичките случаи е преболедуването на “безобидния” ковид. Той уврежда сърцето. Има изследвания доказващи, че след прекаралите ковид вероятността за смърт в рамките на половин година се покачва в пъти за всички възрастови групи спрямо тези които не са се разболявали.

    Коментиран от #16

  • 10 Fenasi Kerim

    28 2 Отговор
    Има голям ръст на починали така внезапно. Ваксините "пазят". Ако не умрете от коронавирус умирате от инфаркт. Това е новина от турския вестник Hürriyet отпреди 4 дни. Преводът е с Гугъл преводача:
    Градска болница в Ерзурум Преподавател по патология, баща на 2 деца, проф. д-р Али Кърт беше хоспитализиран преди 15 дни с диагноза коронавирус. Заявявайки, че има 4 дози ваксина срещу коронавирус, проф. д-р Кърт беше интубиран по време на лечението си. проф., чиито колеги положиха големи усилия за подобряване. д-р Кърт почина днес поради полиорганна недостатъчност сутринта........ 👉 И това не са единични случаи в Турция. След 4-та доза случаите растат лавинообразно.
  • 11 Чико

    23 2 Отговор
    Ваксинираните падат като листата на есен.
  • 12 Истината

    23 2 Отговор

    До коментар #4 от "Ваксиниран1403":

    Проблема е че внезапно умират ваксинираните,ако беше ковида щяха да умират и не ваксинираните, но те не умират.
  • 13 Да ама не

    18 2 Отговор

    До коментар #5 от "Росен Партунов":

    Ти си откровен лъжец. Умират само ваксинираните.

    Коментиран от #18

  • 14 Истината

    22 1 Отговор
    Тези които лъжете че е в следствие на ковид а не на ваксината голям грях си слагате на душата.
  • 15 Сандо

    3 0 Отговор
    Стадионите станаха опасно място.Умират хората и на терена,и извън терена ..И въобще - който се е родил,той ще умре.Останалото са подробности,макар и немаловажни.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Кики

    16 2 Отговор

    До коментар #4 от "Ваксиниран1403":

    Абе хайванин ти кога си учил медицина, или само повтаряш като папагал онези ковид шарлатани
  • 18 Ваксиниран1403

    3 15 Отговор

    До коментар #13 от "Да ама не":

    Преболедуването , е рисковото, а не ваксинирането. Корона вируса предизвиква трайни и сериозни уреждания за това има колкото искате вече доказателства. Проблемите със сърцето инсултите и тромбозите нарастват лавинообразно след всяка ковид вълна и след това спадат.Преболедуването , е рисковото, а не ваксинирането. Корона вируса предизвиква трайни и сериозни уреждания за това има колкото искате вече доказателства. Проблемите със сърцето инсултите и тромбозите нарастват лавинообразно след всяка ковид вълна и след това спадат. Увеличението на общата смъртност нат обичайните си нива е пропорционална на ковид смъртността и тази зависимост е налице и от преди да има ваксини през 2020.

    Коментиран от #19

  • 19 .....

    16 2 Отговор

    До коментар #18 от "Ваксиниран1403":

    Проблема е че внезапно умират само ваксинираните а ти ако искаш продължавай да си пишеш лъжи няма проблем.

    Коментиран от #23

  • 20 Fenasi Kerim

    13 2 Отговор
    DR. ÜMİT AKTAŞ
    .
    Тези, които са получили сърдечен удар малко след ваксинацията; тези, които са загубили живота си поради вътрешно кървене в резултат на атака на имунната система върху коагулационните клетки, което също се случва след ваксинация; тези, които са починали поради прекомерна коагулация на кръвта...

    Възможно е да се говори за много случаи, свързани с корона ваксини. Тъй като глобалната кампания за ваксини продължава с пълна скорост, съобщенията за нежеланите ефекти от ваксините се увеличават. Например, след получаване на втората доза от германската ваксина, базирана на иРНК в Израел, 62 души, предимно мъже на възраст под 30 години, са развили миокардит (инфекция на сърдечния мускул), двама от които са починали (1) (22 -годишна жена и 35-годишен мъж). И двамата не са имали здравословни проблеми, докато не са били ваксинирани.
  • 21 гледайте

    9 1 Отговор
    интервюто с Диляна Гайтанджиева, какво ни готвят наще "приятели" хамериканци или по-точно от пентагона...
  • 22 Niknay

    0 0 Отговор
    Павле и каква е тук спортната новина ? Май пак си объркал темата ....
  • 23 Ваксиниран1403

    3 14 Отговор

    До коментар #19 от ".....":

    Проблема, че внезапно умират се преболедували. Сред тях има и ваксинирани, но те са много по-малко от не ваксинираните. Лично знам вече три случая на млади хора които изведнъж и ненадейно починаха.И тримата не ваксинирани срещу ковид никога , но и тримата за сметка на това боледували ковид през последните няколко месеца. Двамата си заминали от инсулт другия от инфаркт.Продължавайте да развивате теории и да вярвате на глупост от социалните мрежи и се пазете, като пиете дезинфектанти подобни на белина.

    Коментиран от #24, #25

  • 24 виж

    3 2 Отговор

    До коментар #23 от "Ваксиниран1403":

    коментар 21 после изгледай интервюто..

    Коментиран от #26

  • 25 Истината

    9 2 Отговор

    До коментар #23 от "Ваксиниран1403":

    Проблема е че лъжеш.

    Коментиран от #28

  • 26 .....

    5 4 Отговор

    До коментар #24 от "виж":

    Няма кво да гледа този е бот това му е работата да лъже.

    Коментиран от #27

  • 27 Миро

    6 2 Отговор

    До коментар #26 от ".....":

    Дори си слага сам плюсове.
  • 28 Ваксиниран1403

    3 10 Отговор

    До коментар #25 от "Истината":

    Добре аз лъжа ами огледайте се около вас но в реалния свят, а не в собствения си алгоритмичния филтров балон на социалните мрежи.Случаите не са единични, а стават се по-масови с масовото боледуване от ковид.

    Коментиран от #30

  • 29 аз казах

    7 0 Отговор
    Бившият английски футболист Алфи Нън е починал на 35-годишна възраст в Дубай. Според информацията той е получил сърдечен удар на терена.
  • 30 Миро

    11 2 Отговор

    До коментар #28 от "Ваксиниран1403":

    Това е следствие на масовото ваксиниране.

    Коментиран от #32

  • 31 "Прост" Ганьо

    10 2 Отговор
    Да продължават да се дупчат още, "умните и красивите", и да вярват, че някой ги обича и затова ги насилва с иглите.
  • 32 Ваксиниран1403

    2 9 Отговор

    До коментар #30 от "Миро":

    А при не ваксинираните никога следствие на какво е?
    През 2020 като нямаше нито един ваксиниран още защо увеличението на общата смъртност от всичко беше около 2 пъти по-голямо от официалната ковид смъртност? Защо през 2021 тази пропорционалност се запазва като били виновни ваксините?Ако се сравни смъртността от всичко през 2020 година спрямо тази от предходните години се вижда че само за нея има около16 хиляди повече починали при около 8 хиляди официално регистрирани починали с ковид към края на 2020 година. Тоест скрита ковид смъртност и смъртността поради ковид е била около 2 по-голяма от официалната ковид смъртност.За 2021 починалите над нормалната смъртност от преди 2020 са около 39500 човека. Официално починалите от ковид за 2021 година са около 22 хиляди. Тоест скрита ковид смъртност и смъртността поради ковид за 2021 е била около 1.8 по-голяма от официалната. Съществена разлика между съотношението на свръх смъртност ковид смъртност за двете години няма. Просто епидемията през 2021 е много по-тежка и за това жертвите са много това е разликата между 2020 и 2021. През 2020 ваксинирани нямаше и свръх смъртността си беше на лице. През 2021 когато има ваксинирани свръх смъртността се запазва пропорционална с приблизително същия коефициент на пропорционалност на ковид смъртността така, че всякакво внушение за връзка с ваксинацията е напълно несъстоятелно.

    Коментиран от #33

  • 33 Чудно

    9 2 Отговор

    До коментар #32 от "Ваксиниран1403":

    Доста време отделяш да пишеш за да ни убедиш в нещо което няма как да докажеш.

    Коментиран от #36

  • 34 Здравейте

    11 2 Отговор

    До коментар #4 от "Ваксиниран1403":

    Г-н/г-жо никой/никоя. Уточнете, ако обичате, кой точно корона вирус е толкова опасен и смъртоносен, тъй като това е девето, може повече да са, преминаване на коронавирусна инфекция през населението на света. Единствената разлика с досегашните, са пропагандата по медиите и наричаната от Вас "ваксина", която няма общо с истинските ваксини, освен, че се прилага чрез инжекция. Който се чувства излъган, поради наивност или вменена паника, нека с и го държи в главата, а да не занимава останалите със собственото си мизеруване.
  • 35 Boxer EZ 3.0

    9 2 Отговор

    До коментар #4 от "Ваксиниран1403":

    Провери ли какво е положението на пасажерските кораби и какво ти е мнението за конфузната ситуация при 98% ваксинирани и затворени отново?

    Коментиран от #37

  • 36 Ваксиниран1403

    2 10 Отговор

    До коментар #33 от "Чудно":

    Аз доказвам със факти. А вие с твърдения от “най-достоверните източници на информация” социални мрежи
  • 37 Ваксиниран1403

    2 10 Отговор

    До коментар #35 от "Boxer EZ 3.0":

    Защо не сравниш смъртността от ковид при нас и при тях и после да казваш кое е конфузна работа?

    Коментиран от #38

  • 38 Boxer EZ 3.0

    4 1 Отговор

    До коментар #37 от "Ваксиниран1403":

    Защото е несравнима консумацията на антибиотици!

    Коментиран от #39

  • 39 Ваксиниран1403

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Boxer EZ 3.0":

    Хайде сега, ако не са болни хората дали ще се тъпчат с антибиотици с напразната надежда, че ще им помогнат?

    Коментиран от #40

  • 40 Boxer EZ 3.0

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "Ваксиниран1403":

    Тука ваксините имат безспорен психологически ефект! "Аз съм ваксиниран, значи съм защитен и две-три седмици боледуване (доц.Кунчев) не са нищо! " Идеята, че като си ваксиниран, значи си неуязвим е страхотна! Поне в началото беше така...
    А за неваксинираните остава паниката и пропагандата, че дадеш ли позитивен тест значи си пътник! Следва предписването на антибиотици на УРА от докторите, без кръвни изследвания, представи си! Пиенето на антибиотици с рецепта или без, най-често е без кръвни изследвания, т.е. без медицинско основание.
    Ето ти фактите: пропаганда-паника-стрес-липса на контрол-тровене с антибиотици и резултатът е на лице! Общото е че за всичко това е отговорен ЕС и държавата, на които, съвсем основателно им нямаме доверие!
    Кога последно са ни казвали истината, че да им вярваме сега?

    Коментиран от #41, #42

  • 41 Ваксиниран1403

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Boxer EZ 3.0":

    Антибиотик не се назначава след кръвни изследвания, а след изолиране на бактерия и установяване на нейната чувствителност към съответен антибиотик. Това е нещо принципно което и преди кови изобщо не се спазваше в България за разлика от в другите развити страни. В другите страни преди да се пребегне до антибиотик се правят изследвания изолира се причинител установява се неговата чувствителност и едвам тогава се назначава най-ефективния антибиотик с които ще се постигне максимален ефект при минимален лечебен курс и съответно минимални неблагоприятни последици за пациента. Тук блъскат широкоспектърния, като не стане го сменят с другия и чак преди третия се сещат, че може да направят изследване. А после се втикат, че резистентните щамове бактерии растат непрекъснато. Никога е нямало и никога няма да има ваксина с 100% ефективност. Срещу респираторните вируси какъвто е този ефективностите на ваксините не толкова голяма и имунитета е кратък.Няма как ваксина каквато и да е тя да създаде дълготраен имунитет към вирус към който и естествения имунитет получен след преболедуване е краткотраен.

    Коментиран от #43

  • 42 Ваксиниран1403

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Boxer EZ 3.0":

    Това, че ваксините не осигуряват пълна защита, не значи, че от тях няма смисъл. Ако Кунчев не бе ваксиниран много вероятно е сега вече да не беше сред живите. А ако се беше реваксинирал навреме много вероятно е изобщо да не беше се заразил. Ефективността на ваксините се вижда най-добре от статистическите данни от използването им, а не от частните случаи с един или друг човек. Ето я смъртността от ковид за нашата страна по възрастовите групи и ваксинирани и не ваксинирани:
    20 – 29 0.10 % за не ваксинираните никога и 0.03 % за ваксинираните някога
    30 – 39 0.26% за не ваксинираните никога и 0.07 % за ваксинираните някога
    40 – 49 0.75% за не ваксинираните никога и 0.20 % за ваксинираните някога
    50 – 59 2.04% за не ваксинираните никога и 0.45 % за ваксинираните някога
    60 – 69 5.99% за не ваксинираните никога и 1.29 % за ваксинираните някога
    70 – 79 13.03% за не ваксинираните никога и 3.83 % за ваксинираните някога
    80 – 89 21.62% за не ваксинираните никога и 8.04 % за ваксинираните някога
    90+ 26.62% за не ваксинираните никога и 10.06 % за ваксинираните някога
    Ваксините дори и поставени преди повече от 9 месеца намаляват в пъти смъртността от ковид във всички възрастови групи. Това са официалните данни в които са включени дори и тези с ваксинацията само по документи.
    Смъртността е изчислена на базата починали от заразили се във дадената възрастова група в зависимост от това дали е човека е бил ваксиниран или не без да се отчита

    Коментиран от #45

  • 43 Boxer EZ 3.0

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Ваксиниран1403":

    Това за което говориш е антибиотикограма, която ти определя бактерията и от кой антибиотик се влияе. Но тя се назначава след кръвни изследвания, които ти показват има ли възпалителен процес или не.
    Много често това не се спазва. Организмът е ударен от ковид, стрес и антибиотици, съответно резултатите са трагични.
    Ако я нямаше пропагандата насяваща паника и стрес, а имаше елементарен ред за употребата на антибиотици - жертвите щяха да са поне на половина.

    Коментиран от #44

  • 44 Ваксиниран1403

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Boxer EZ 3.0":

    Много от жертвите на ковид изобщо не са обхванати от статистиката защото изобщо не си правят тест, а за да влязат в нея трява да са с положителен резултат. За починалите от усложнения след прекарването на ковида изобщо да не говорим. В България за последните 2 гони има свръх смътност от около 60 хиляди човека които са се жертви на ковид преки или не преки. Ако ваксинираните тук бяха 70-50% жертвите щяха да са 10 пъти по-малко. Както това се случи в всички страни които се ваксинираха масово. Ако имаше адекватни и навремени мерки като в Нова Зеландия нещата щяха да стоят по съвсем друг начин. За две години епидемия там починалите са по-малко отколкото тук за ден, а заразилите се са по-малко от заразилите се тук през последните два дни. Населението им е около 5 милиона, но си поставиха за цел нулево разпространение на ковид и резултата е налице.

    Коментиран от #48

  • 45 Boxer EZ 3.0

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Ваксиниран1403":

    Няма да оспорвам тази статистика, защото тя е спрямо ковид, без да се отчитат убитите от неправилна антибиотична и кислородна терапия.
    Преди две години, професорите обясниха, че за да се пусне ваксина, са нужни поне 5 години на клинични изпитвания.
    Така, че никой не е обещавал, че другите болести няма да съществуват за ваксинираните. Има поне още четири години в които, за съжаление, ще има попълване на черната статистика от ваксинираните. Но ти не се притеснявай - имиджът им ще остане непокътнат, защо виновни ще са ковида, постковида и неваксинираните. Има си достатъчно медиен ресурс, който още от сега работи по тези оправдания.
    С теб ако се видим, ще установим, че разликата в позициите ни е само в сроковете.
    Сроковете за клинични изпитвания и сроковете за реваксинация. И за двете по около 10тина години е приемливо за мен. Но да говорим за месеци - това е несериозно!
    Много професори-ваксинатори се уповават на договорите с ЕК. Някой да ги е чел?
    Вместо криви статистики и драми по телевизията, да ни покажат договорите! Има нещо тайно, страшно, неудобно за криене ли? Защо ваксините имат нужда от секретни договори за да се разпространяват. Ако си ги чел, пиши откъде и аз да ги прочета.

    Коментиран от #46, #47

  • 46 Ваксиниран1403

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Boxer EZ 3.0":

    Секретността, е защото има финансови интереси и е груба грешка на европейските бюрократи. Колкото до периода на реваксинация ако очакващ при респираторен вирус за период от години си просто наивен.През 2020 за негативната статистика кои беше виновен като нямаше ваксинирани още? През 2021 нищо не се е променило свръх смъртността с пропорционална на ковид смъртността и боледуващите от ковид.Още повече че и времево пиковите на общата смъртност следват напълно епидемичните вали със сатветното закаснение от няколко седмици.
  • 47 Ваксиниран1403

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Boxer EZ 3.0":

    Това че обикновено една ваксина и трябва 5-6 години за да стигне до пазара това не значи, че ако друга излезе на пазара за 10 месеца тя не е изпитана по същия начин. Просто когато има интерес и практически почети неограничен финансовия ресурс за разработването всичко се случва без разкатаване и мотане чрез поемане на огромни финансови рискове, защото финансирането за разработването не беше на самите производители, а им беше отпусната безвъзмездно. Не една и две ваксини претърпяха провал по-различни причини и изобщо не стигнаха до одобрение. Изискванията за оценяване на ваксина не са свързани с времеви срокове а , с етапи в изпитанията които трябва да мини тя.Одобрените ваксини са минали през същата процедура която се прилага за всички други ваксини. За колко време се случва това вече зависи от интереса и вложените средства и поетия финансов рис при разработването на ваксината.
  • 48 Boxer EZ 3.0

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Ваксиниран1403":

    Моят добър пример е Южна Корея. Не островна държава и с интензивна промишленост, 50 мил. население и с 10 пъти по-малко починали от ковид спрямо България.
    Нямат пикове в заболеваемостта и смъртността, защото масово тестваха и проследяваха заразените. Имат ваксинация над 80%, последвана от скок в заразените, но 7000 на ден, за 50 мил. не е много.
    Вижда се, че не ваксините (в този им вид) са решението, а масово тестване и карнтиниране на само на заразените.
    Най-много ме плаши наблягането само на едно средство за борба с вируса с неприкрита алчност и липса на логика, памет и честност.
    Защо не пуснаха руските ваксини?
    Очевидна е намесата на геополитиката и алчността.
    Като, нали се сещаш, че няма да спрат скоро. Опасна е тенденцията. Но има хора, които в паниката си, са готови да вземат неинформирани решения, с неясни, но пък дългосрочни решения.
    Виж от Библията, пророчествата на Йоан Богослов, гл13, стих15-18.
    Докато договорите са секретни, ваксинацията е религиозен въпрос! А когато говорим за религия, всеки има право да вярва в каквото си иска.
    Аз съм инженер и избирам решения базирани на възможно най-ниска нужда от вяра.
    В случая, Библията ми се струва по-надежден източник отколкото говоренето на професорите за някакви договори, които те не са чели!
    Вярващ професор е като поп лаборант! А точно това виждам всеки ден по телевизията! Като каже професорът "Аз вярвам..." все едно го виждам как си дъвче дипломата! Но поне са честни - друго не им о

    Коментиран от #49

  • 49 Ваксиниран1403

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Boxer EZ 3.0":

    Не сравнявай директно различни периоди през които доминиращи са различни вирусни варианти. Сегашните ваксини срещу първите варианти на вируса имаха много добра ефективност. Съвсем скоро ще са налични и адаптираните ваксини срещу актуалните вирусни варианти и ефективността им ще е като към първоначалните вирусни вариант.

    Коментиран от #50

  • 50 Boxer EZ 3.0

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Ваксиниран1403":

    Много добра забележка! Как борим мутиращ на всеки 6 месеца вирус с ваксини, за чието разработване отиват 3 месеца ( според условията в секретните договори, с съкратено време за клинични изследвания ) и поне още 6 месеца за ваксиниране на населението?
    Сезонен вирус с ваксини не се бори! Или той не трябва да мутира или ние, подобно на теслите на Клон Мъск, да си получаваме ъпдейта, еже месечно.
    Колко сладко за производителите на ваксини! На къде ,мислиш, ни тикат с моркова и тоягата?
    Не забравяй, ваксинирането изобщо не е само медицински въпрос!

    Коментиран от #51

  • 51 Ваксиниран1403

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Boxer EZ 3.0":

    Вируса мутира защото се разпространява.Оставянето на омикрон да се разпространява защото предизвикал по-леко боледуване е поредната кардинална грешка която ще доведе до възникването на още нови варианти които никой няма как да знае какви ще са.С други думи това е сигурния начин тази пандемия да не свърши никога. Всъщност това е целта от самото начало. А колкото как го борим мутиращ ваксини отговора е като се адаптира непрекъснато ваксината точно както стоят нещата с грипа. Има една подробност, че 6 месеца за имунизация трябват заради липса на добра организация и спорове и разделение в обществото именно това дава достъпно време на вируса да мутира. Има страни които показаха че за месец, месец и половина при наличие на ваксини за чието производство в огромни мащаби проблемите стават се по-малки постигането на 70-80% ваксиниране е нещо напълно реалистично.Интереса е обаче не е вируса да бъде унищожен, което без проблем би било постигнато чрез масова и поголовна ваксинация и последваща реваксинация през 4 месеца на цялото население на земята за по малко от година. Целта е бизнеса с ваксините да не секни никога и това не са медицински цели наистина. Затова се прилага доброто старо “разделяй и владей”.

    Коментиран от #52

  • 52 Boxer EZ 3.0

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Ваксиниран1403":

    Много съм съгласен с това.
    Редовно масово тестване, ако се налага ограничителни мерки + ваксини (ама истински) за цялото население, протоколи за лечение + лекарство и готово! Няма да има от какво да ни пазят.
    Евентуално после може да ни пазят от лошите руснаци или от извънземни, няма нужда да им давам идеи, как да ни втежнят живота.
    Мисля си, че 1989г. дойде синият вятър на промяната и ни отвя увереността, младите хора, предприятията и армията.
    Сега задуха зеленият вятър и ни отвява идентичността, традициите и май ще ни отвее електроцентралите, останалото производство, земеделие, животновъдство и накрая ще ни отвее и нас...
    Ето защо се противопоставям на зеленият вятър. Печеля време и се надявам на вътрешна опозиция на световният идиотизъм, които сега се вихри.
  • 53 Не трагичен

    0 0 Отговор
    А закономерен. Първо двойно бустерираните, после бустерираните и т.н. и след това както френски съд обяви, са се самоубили