Само преди няколко седмици този летателен апарат беше представен статично на автомобилното изложение във Франкфурт. Тогава ние, както и по-голямата част от останалите журналисти, не му обърнахме особено внимание, но сега, след по-малко от месец, компанията Volocopter GmbH публикува видео с първите реални изпитания на машината.
Летателният апарат се задвижва от електричество и е напълно автономен. Идеята му е да се ползва като такси. Към момента летящото такси може да лети до 30 минути със скорост от 60 км/ч, но от Volocopter GmbH заявиха, че съвсем скоро ще представят и по-ефективна версия. Вижте.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Това е една от най-стабилните опорни точки против електрическата мобилност, следователно клипа е долна манипулация. Това просто физически не е възможно! Електричеството може да захранва само малки грозни подобия на автомобили, които да служат само за градско предвижване, да идеш да си купиш хляб с тях.
Камиони, автобуси, трактори, самолети и хеликоптери, още поне един век ще се движат само и единствено с фосилни горива! В най-лошия случай с водород, който се прави от природен газ!
Електричество в небето? Абсурд!
Коментиран от #2, #3, #6
13:10 02.10.2017
2 Morgoth
До коментар #1 от "Гост":
Ти дрон виждал ли си? Да знаеш всичките са на керосин :)13:31 02.10.2017
3 Jack Bauer
До коментар #1 от "Гост":
"...фосилни горива..." ммм даа прав си сигурно в бъдеще за твоята кола ще ринеш въглища всяка сутрин.А иначе по темата, като гледам колко "хвъркати" машинки се въдят в последно време (даже и само като прототипи) може би вече трябва да се помисли и за регулации на тяхното движение. Да не се гледат във въздуха "кой е дясно стоящия" :D
Коментиран от #4
13:43 02.10.2017
4 Гост
До коментар #3 от "Jack Bauer":
А какъв израз предлагаш да замести "фосилни горива"? С това ли намери да се заяждаш?13:50 02.10.2017
5 Именно
А електрониката нужна за такова управление вече се събира в смартфон.
По-големият проблем пред такива машини за законовите пречки и ... това че тепърва ще се трупа опит с катастрофи и адекватни мерки за безопасност.
М/у др. едната основна мярка за безопасност при масов въздушен транспорт (и голям трафик) е нито една такава машина да не се управлява от човек ;)
20:55 02.10.2017
6 Гост
До коментар #1 от "Гост":
Ха-ха, колко смешно. Дори повечето не разбраха елементарния ти сарказъм!А това недоразумение "наистина" ще замени Еърбъс А380 - лети с "цели" 60 км/ч и то ДО "невероятните" 30 минути. Е, ако няма слънце няма да лети, но пък това са подробности.
Всъщност за сетен път показваш, че повече от заглавието не ти стига мозъчето да прочетеш. За сметка на това продължаваш да ползваш чужди никове, защото друго не може да измислиш - жалка картинка си електрофильо!
Коментиран от #7
20:57 02.10.2017
7 Ще ги има
До коментар #6 от "Гост":
"Райт илектрик", с която си партнира "Изиджет", смята, че е възможно в рамките на 10 години да създаде пътнически самолет за поне 120 души. В компанията прогнозират, че до 20 години всеки полет на късо разстояние ще е с електросамолет, който ще е 50% по-тих и 10% по-евтин за купуване и експлоатация.Коментиран от #8
09:03 03.10.2017
8 Гост
До коментар #7 от "Ще ги има":
И един мармот ......Не се ли усещате, че освен прогнози и гадателство, друго реално няма какво да напишете за простотията с електрическите превозни средства!
След 20 години някой прогнозирал, че друг щял да лети на къси разстояния с 10% по-евтино! Пълна трагедия сте!
Коментиран от #9
09:33 03.10.2017
9 ГОСТ
До коментар #8 от "Гост":
Поживем, увидим.11:48 03.10.2017