Last news in Fakti

27 Февруари, 2012 13:14 49 736 80

Ето как работят трите турбини на BMW

  • bmw-
  • m performance-
  • m550d

 

Последните няколко месеца BMW регулярно показва последните си достижения в автомобилните технологии. По време на предстоящото след дни автомобилно изложение в Женева баварците ще демонстрират на живо първите четири модела от гамата BMW M Performance, характеризиращи се с високопроизводителните си дизелови агрегати.
 
В основата на тези мощни и свръхдинамични дизели лежат три турбокомпресора. Сега от BMW пуснаха официално видео, показващо как работят трите нагнетателя. Те са интегрирани в новия високотехнологичен дизелов редови шестак N57D30, като изцеждат от него 381 к.с. и 740 Нм въртящ момент.
 
С показатели от 127.3 к.с. на литър обем този мотор се явява безспорен лидер сред дизеловите агрегати за леки автомобили. За достигане на тези динамични характеристики от BMW не само интегрират три компресора с променлива геометрия на турбините, но и разработват нов алуминиев картер и система за напосредствено впръскване на горивото с пиезоинжектори.
 
Максималното налягане при впръскването на горивото е 2 200 бара, а размерите, разположението и взаимодействието на трите турбини позволяват на инженерите от BMW да постигнат максимално усвояване на енергията в изключително широк диапазон на оборотите.
 
Дизеловите технологии, разработени специално за автомобилите от серията M Performance, позволяват и значително увеличаване на икономията на гориво. Според официалните данни седана  M550d харчи само 6.3 литра нафта на 100 километра пробег, а изпълнението Touring гори с една десета повече -  6.4 л/100 км.
 
Ето и схематичното представяне на работата на новия дизелов шестцилиндров редови мотор и неговите три турбокомпресора
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 520 zender

    3 7 Отговор
    Не те от бмв нямали никакви иновации...Само слепец може да каже че бмв не е лидер при дизелите.Дори и Мерцедес е на колене пред дизеловото БМВ.Пък за японците изобщо да не говорим-те имат супер мощния 2.2-250кс на Хонда-голямо постижение,достойно за 2003-та година ха ха.
  • 2 коко

    3 4 Отговор
    Този двигател ще започне да харчи 6.3/100 само ако е изгасен
  • 3 bel4o

    2 0 Отговор
    хм, в близкото бъдеще кат гледам то самия ДВГ няма да е нужен слагат 5 - 6 турбини навързани последователно, качваш се в колата даваш налягане (духаш) в един маркуч с уста :) и потегляш с всичка сила :):):)
  • 4 skier

    5 0 Отговор
    Коко, много си заблуден брат. Този двигател не само ще харчи 6.3 на 100, но и ще върви като за световно. ама нищо, говорете си, не ми пречите...
  • 5 Мъдреца

    3 0 Отговор
    Комплексите убиват!
  • 6 Даниел Петков

    2 0 Отговор
    Не мога да разбера защо се учудвате ...! Все пак живеем във 2012г!Всички производители на автомобили се стремят да намалят разхода на гориво!

    Коментиран от #26, #46, #48

  • 7 Гостенина

    4 2 Отговор
    Зендер тая комбинация с трите турбини Мерцедес са я направили преди няколко години с мотора 3.2 дизел.Незнам защо смяташ, че БМВ са открили нещо с тези три турбини.Надуват някакъв мотор и голямата работа вече.Единия компресор мисля е електрически, което пък първи са го направили Мазда.А 2.2 мотора на Хонда много сполучлив.Там хората са гледали нисък разход не да го надуват.Ти какво, смяташ, че точно Хонда не могат да направят такъв мотор ли?Шесткратните шампиони във Ф1, производителя на най-мощния атмосферен мотор - 125к.с от 1л обем, Хонда в момента правят САМОЛЕТИ(поинтересувай се ако не вярваш, напиши в търсачката honda jet) да ти напомня и за ASIMO - робота ако се сещаш, който вече има второ поколение.Топ Гиър са правили тест на Е31 и NSX.Сравнили са мощността на моторите след еднакъв пробег на двете коли.За времето, в което 850 с V12 е изгубило 30к.с Хондата V6 3.2 280к.с е изгубила 5!И м/у другото от 15милиона произведени V-TEC системи нито една не е била дефектна.Кой може да се похвали с подобни резултати?Точно с Хонда не си познал да се базикаш.
  • 8 вея

    1 3 Отговор
    БМВ пак са направили поредната сервизна тоалетна,която ще пука турбини и колектори като за световно.Добре,че се отървах от моето 530Д,че ми лежеше 2-3 бона всеки месец.
  • 9 Speeder

    3 0 Отговор
    Титани просто.. БМВ са си БМВ.
  • 10 Nik

    0 0 Отговор
    Да за Хонда е вярно ,че от ноември 2011г. вече работи - Honda Aircraft Company за производство на самолети. http://hondajet.honda.com/
  • 11 Speeder

    4 1 Отговор
    Когато БМВ са правили самолети, Хонда са правили велосипеди още. Не виждам защо намесвате Хонда, при положение, че те правят бензинки основно, а 740Nm момент може да имат 7-8 техни мотора сумарно...
  • 12 гост

    2 1 Отговор
    Когато седнете да карате БМВ ще разберете разликата !!!
    БМВ е несравнимо удоволствие , всичко останало е въпрос на компромиси - като изключим разбира се хиперкарите !!!
  • 13 bvv1

    0 0 Отговор
    gost8/ ne6to mnogo filmi si gledal mai !! BMW N:1 ste tova 6tee edin ot naidobrite dvigateli
  • 14 do Speeder

    1 1 Отговор
    Speeder BMW NIKOGA ne sa praveli samoleti.Praveli sa samoletni dvigateli no sa imali sme6en resurs i sa prekratili.Za da se uskori proizvodstvoto zaradi voinata sa zapo4nali da pravqt samoletni dvigateli po patent na Mercedes.
    Tolkova za avioistoriqta na BMW.
  • 15 Speeder

    1 1 Отговор
    Смешен ресурс? Я прочети още малко от уикипедията и обясни защо им забраняват да произвеждат самолетни двигатели.
    ;)
    Нищо против хонда, обаче правят друг клас коли. За редови шестак са чували в учебниците само, а задното предаване е само за NSX. Който пък така и не успя да се наложи като суперкар, може би точно заради мършавия си мотор. Може би трябва да й монтират два такива мотора ;)
  • 16 joro

    0 1 Отговор
    Напално подкрепям 'гостенина' напално е из4ерпал темата и се е обосножал,бмв си е сержизен ажтомобил.
  • 17 shans

    1 1 Отговор
    Нали знаете с тези три турбини колко пари за подръжка ще идат и колко ще се чупи. Колкото е по малко техниката толко по добре.
  • 18 520 зендер

    1 1 Отговор
    Абе немога да разбера закво се сърдите.Това е положението-381кс,740нм,127кс на литър обем и тази мощност от 3000куб см.Защо въобще злословите по бмв немога да разбера.Да -мерцедес правиха такъв двигател но го няма в сериен модел.Хонда-150кс и нищо повече....всъщност незнам дали имат 3000д.Това е положението-царя на дизелите е БМВ.Не ви ли е срам да спорите японска сила при положение че тези цифри са като на бензинов двигател...ще кажете ама с три турбини-ами да го направят и японските марки бе..550и за в момента няма аналог и реален противник в дизеловия автосвят така че надявайте се някой ден и вашите любими марки да извадят достоен съперник на този баварски модел.
  • 19 Speeder

    1 0 Отговор
    Споко колеги, новия дизелов мотор на хонда за новото CRV ще е 1.6 със 120 коня. Това прави под 100 коня на литър, едва ли ще се хареса особено ;)
  • 20 520 зендер

    0 0 Отговор
    Е то толкоз мощност ще ти извади и 1.5дци.
  • 21 Speeder

    1 0 Отговор
    Да ама тука има 100 кубика за да се постигне въртящ момент в по-ниските обороти :D
  • 22 520 зендер

    1 0 Отговор
    Така е-не споря за това...Абе то дизелите на Хонда не са лоши-напротив,добри са но просто в момента това е върха на дизеловите технологии-три турбота и впръскване на горивото 2200бара.
  • 23 Speeder

    1 0 Отговор
    Освен това с редовите 6 цилиндъра ще има доста плавен ход, едва ли ще работи като обикновен дизел. Като добавим, че лютеницата почва от 5500 оборота... става лудница!

    Колкото до поддръжката - при този мотор на BMW сервизните интервали вероятно ще са на 30 000 км., така, че като сметнеш лев за поддръжка на километър, може и да излезе по-евтино от някои дизелови хонди.. щото тука нямаме ангренажен ремък (то при тия нютони ремъкът няма да издържи много ;)
  • 24 520 зендер

    1 0 Отговор
    Е незнам колко ще е издръжлив мотора ама моят например-3.0 193кс дизел,направи 55000 км в българия за година и половина и за сега нямам проблеми.Предполагам знаеш колко се карат автомобилите на запад а моя е вече на 11години...
  • 25 Speeder

    1 0 Отговор
    Аз съм с 520, M52TU, на малко под 400 000 км. реални е и не пипа грам масло. Работи си като часовник, иначе на мен ми се наложи да сменя амортисьори и някой друг тампон. Ама още бяха оригиналните - с щампа годината на производство на колата.
  • 26 мирослав борисов

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Даниел Петков":

    6.3 на 100 при 5000 куб мотор ми се виждат малко скромна цифра
    3 турбини ще вкарват въздух като за светоено и тя ще гори 6.3 да ,може ама немския път с немския дизел ,тук в бг силно се съмнявам
  • 27 Speeder

    1 0 Отговор
    Моторът е 3000 кубика колега
  • 28 520 zender

    0 0 Отговор
    Speeder-Бившето ми 520 също не харчеше много масло,но пък гореше много бензин-200кс мощност.За това сега се реших на дизел и не съжалявам.Даже съм решил да слагам чип..
  • 29 Speeder

    0 1 Отговор
    Ами около 7 извънградско, около 10 смесено. Сега обаче го карам на газ, около 9 извънградско на газ. Смесеното е спорно, може би към 12
  • 30 520 зендер

    1 0 Отговор
    Ама аз имах предвид като го настъпя бе човек.Долу горе и на мен ми гореше толкоз бенз ама при 120-130км в час.При 200-230 нещата стават сериозни...
  • 31 Speeder

    0 0 Отговор
    Аз съм с къс диф, при 120 съм на 3500 оборота, от там нагоре почва да понагорява предполагам, само знам че със 160 гори около 10 бенз.
  • 32 520 zender

    2 0 Отговор
    Както и да е-карай си колата и ти желая повече безавариини километри.А сега приключвам че ще излизам-ще разбия маслото на шестака че днес не съм го подкарвал...
  • 33 бмв щайга

    1 5 Отговор
    по-глупаво нещо неможаха да измислят от бмв,само бмв може да го направят глупаво неефективно и с малко кпд,и със сигурност 6те гори доста по-вече от зададеното,но те сами ще се обедят след пускането му в експлотация ,вече когато хората са си го купили и ням връщане назад
  • 34 Speeder

    2 0 Отговор
    Весели емоции тогава, аз ще я поразтрия малко по-късно ;)
  • 35 некои некоиси

    1 2 Отговор
    най добрият дизелов агрегат е на бмв ,а леле мале,ама тия бмв-ета са страшни,като е бензиново му трябват обороти и ела да видиш какво става ,а сега и дизелите им станаха най добрите в света
  • 36 Bogdan do 26

    1 1 Отговор
    Пичага двигате е 3.0 кубика модела се води 550д и бмв не лъжат никога за тея работи ,нито за коне ,просто в германия нафтата е друга ,брат ми като си взе Х6 от германия разхода до бг беше 7.1 а тук в бг под 8.5 извънградско не е падала а не се кара с повече от 130 ,аплодисменти за мотора и като се надуе малко мале мале,много удоволствие на много по ниска цена от М–ка
  • 37 Гост

    1 0 Отговор
    Деца най-мощния и най-добрия са две коренно различни неща
  • 38 mario

    0 1 Отговор
    Na tova BMW nema da mogat da mu smognat s turbini(shte gi hvarla kato za svetovnoto).Tezi koito si misljat che BMW e po dobro ot HONDA jestoko sa v zabluda.Davam primer-vednaj mi se naloji da hoda v Sofia v serviz na Honda,tam rabotnicite njamat rabota i si igraeha karti i na priemchika mu stana neudobo kato flizoh.Otidete v serviz na BMW i vijte za kvo stava na vapros.BMW mutrite v BG go napraviha i go izkachiha izkustveno.Ako varveshe tolkoz,kolkoto bramchi i harchi -njamashe da ima raven na sebe si.
  • 39 Путин

    2 0 Отговор
    Щом спорите за дизелите на Хонда и БМВ, купете си последния брой на Ауто Билд. Там им сравнение между новата единичка и Сивик. В раздела за задвижване, моторът на Хонда получава по-високи оценки. Дори в заключението се казва" Най-големите предимства на Хонда са големият гъвкав багажник и великолепният дизелов двигател" И между другото, не съм привърженик на Хонда и в частност на японските автомобили. Бих си взел БМВ ;) Не бъркайте нещата. Това, че харесваме дадена марка не означава, че тя е н ай-добрата за всички. За нас може би по някакви причини, но за други не поради други причини.
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    ne se pritesniavaite injenerite ot BMW si znaiat rabotata.az men nai dobriat dizel e na BMW.unikalno uskorenie i nisak razhod na gorivo no vse pak si ostavam fen na mercedes i na benzinovite dvigateli.
  • 42 Красимир Крумов

    1 0 Отговор
    Като динамика и разход дизела на БМВ е номер 1 .
  • 43 главен разбирач

    0 1 Отговор
    По голям боклук от бмв няма дефект върху дефект
  • 44 НЕМА

    0 1 Отговор
    НЕМА ПОДДРЪЖКА ТФА !!

    ДВИГАТЕЛ ЕДНОДНЕВКА
  • 45 кой ли

    1 0 Отговор
    Мен ме хваща срам като ви чета бисерите,а за вас не знам...ТФА!!!
  • 46 въпрос

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Даниел Петков":

    6.3/100км масло ли?
  • 47 мимс

    0 1 Отговор
    ne antifriz
  • 48 пецата

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "Даниел Петков":

    6,3 ne gori moeto pejo 206 2,0hdi a kamo li taq lamq
    tova galta bratko mngoooo

    Коментиран от #50

  • 49 Bogdan do mario 38

    2 0 Отговор
    пичага в сервиза на хонда няма коли за правене по простата причина ,че никой не кара хонда даже и за служебни не ги ползват
  • 50 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #48 от "пецата":

    @48 kolega BMW 525D na moiat adrujni izvan gradsko s skorost 130km dava 6.2
  • 51 racing

    0 0 Отговор
    За философите по долу http://hondajet.honda.com/default.aspx?bhcp=1 по въпроса със самолетите на БМв и Хонда...Иначе колкото повече турбини толкова повече проблеми, особенно при съвременните които издържат по 100 000км макс....
  • 52 Speedeer

    0 0 Отговор
    Ако Хонда е най-здравата кола, тогава тойота каква е?
  • 53 Bogdan do racing

    0 0 Отговор
    никой не ти философства има си факти ,БМВ,МБ,ауди са коли който се карат на година по 40-50000 км ,нормално сервизите да са им пълни най малкото консумативи,а кажете колко хора познавате да карат нова хонда просто няма за какво да се хванеш в тая кола даже и сивика който има чар, не се купува в БГ
  • 54 Гост

    0 1 Отговор
    Ами то тук всеки се изживява като някакъв по-висш от останалите и всеки иска да е ,,премум" и се прави на гъзар със скъпо Ауди.
    Всеки промит мозък ще предпочете А4 пред Акорд и после ще си отседи по-сервизите ама нали да се изфука пред комшията.....
    Те другите марки си стоят по гаражите само МБ, БМВ и Ауди се карат по много километри хах.Само че за Хонди минали 1млн. мили(да мили не километра) съм чел ама Ауди минало дори на половина не съм, нито чел, нито чувал.Нямало за какво да се хванеш.Има, има - надеждност и качество ама тука се гледат светодиодите във фаровете по който показател германците са номер 1.
  • 55 Bogdan

    0 0 Отговор
    пичага кое му е хубавото на акорда особено комбито е най грозното комби в света,виж американската хонда е добра на европейската е в класа на шевролет и форд
  • 56 Speeder

    1 0 Отговор
    Японците залагат на опростени и изпитани тенденции, докато марки BMW създават тенденциите. Дали турбините издържат или не - със сигурност имат живот поне 500 000 км. ако се карат с правилното масло, а не 10W40 или 15W40. Друг е въпросът когато след 10-12 години си закупите БМВ на старо, което е на около милион километра и си мислите, че 165 000, които показва километража са реални, та на базата на това показание си правите изводите.
  • 57 Reno

    0 0 Отговор
    Амчи Тойота е турска кола вече !!! Само Джиповете на Тоюота се произвеждат в Япония !!!

    Пък за 50 000 Шкода ли да си купя или HONDA ???

    Много ми е труден избора ....
  • 58 TEXAS-BMW

    0 0 Отговор
    Надушвам тука някакви с разни Тойоти, разни Хонди , Шкоди, Рена и други разнообразни. Ми, че Вие не сте за тука бе сладури. Вие трябва да се насочите към пунктовете на НАДИН.
    Безмислено се мъчите да показвате колко много разбирате от коли?
    На човек му е достатъчно да види щастливите ви муцунки в Тойотките на лизинг.
  • 59 Гост

    0 0 Отговор
    Не съм против БМВ,Мерцедес или Ауди.Но speeder повярвай ми няма такова БМВ на 1 000 000 км което да ги е минало в БГ.С тия пъти6та е НЕВЪЗМОЖНО освен с Москвич или Лада.А по отношение на бегачките със цени,които може да си ги позволи нормалния българин незнам какво предлагат БМВ....... може би 10 15 годи6но 2.5 195 коня сре6ту някоя японка 1.6 160 коня.Ако може6 да смята6 6те си избере6.А тези 2 3 5 турбини 6те ги карат първо германците 10 години и 4ак тогава 6те дойдат при нас с мизерните ни заплатки да си ги позволим.

    Коментиран от #68

  • 60 JAPON POWER

    0 0 Отговор
    за TEXAS-BMW -абе тарикатче,не сьм карал кола хонда нито сьм имал ,но имам мотор чопьр втх- хонда 1800 кубика и трябва да Tи споделя ,че това е най-великата машина която сьм карал и карам а повярваи ми те не са били малко в това число и бмв и то висок клас,така че за мен марката хонда не е само марка а РЕЛИКВА
  • 61 520 zender

    0 0 Отговор
    Путин-Правилно си прочел в Ауто билд ама да добавя-това не е върховата настройка на двигатела на бмв 2.0-143кс.Най-мощната настройка е 184кс.Сивик вади 150 кс а преди бяха 140кс от 2.2.Но беемвеиския двигател със 143кс се предлага за 118д и 318д.Междо другото аз лично смятам че в това съревнование трябваше да победи Хонда-много по-евтина е от бмв-то.
  • 62 фосил

    0 1 Отговор
    Качете се на Мицубиши Галант,тогава ще разберете Японското.Даже вече има и нов Галант.Това е кола а не дръгливите немски ролерни колички.
  • 63 Светли

    0 0 Отговор
    Браво....евала.такъв вървеж с такъв смешен разход....уникална история.Аз лично съм фен на мерцедес но това трябва да се признае......
  • 64 Bogdan

    0 0 Отговор
    колега 520 зендер,най върховата настройка на мотора 2000 кубика дизел се слага в 1 серия купе ,води се 123д и е 204 коня
  • 65 TEXAS-BMW

    1 0 Отговор
    Джапанка баба ми има шевна машина СИНГЕР на 55г. и е като нова. Но какво общо имат твоя мотопед и машината на баба ми. Тук се коментират автомобили.
    Относна мотоциклетите: В 116 държави от 45г на сам правителствените и полицейските мотори се казват BMW а не Хонда.
    Не разбирам от мотори и не казвам , че Хонда е лош мотоциклет.
    Единственото което казвам е , че когато видите снимка на BMW вие с Хондите, Рената , Кийте, и Шкодичките трябва чинно да замъчите и скромно да замечтаете за по-добри за вас времена когато ще можете да се почувствате нормални хора качвайки се в макар и старо BMW.
    Не искам да те дразня, просто така виждам нежата.
  • 66 blq blq

    0 0 Отговор
    карам рено19 ама си мечтая да опитам такова бмв но маи ште си остана със мечтата
  • 67 Гост

    0 0 Отговор
    ХАХАХА ТЕXАС БМВ.Въоб6те не отваряй темата за мотоциклети 6тот ми става сме6но направо...А колкото до това 4е държи6 много на БМВ няма проблем.Карай си го.Само , 4е аз не мисля 4е като кара6 20 годи6но раждясало до прозорците 320 си газе,защото цената на колата ти варира според изкупната цена на старото желязо,но ....
    И въоб6те какво те кефи в едно старо БМВ което тежи 1300 кг и е 150 айде 195 коня ???
  • 68 Speeder

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Гост":

    @59
    Ще се изненадаш колко коли на БМВ, Мерцедес и Ауди са на по милион РЕАЛНИ километри и се продават в БГ, с върнат километраж.
    Освен това няма как 4 цилиндрова пила да бие по ресурс 6 цилиндров редовак примерно. Все пак физиката си е физика ;)
  • 69 520 zender

    0 0 Отговор
    Шестаците на БМВ правят по 1 000 000км и изобщо това не е кой знае какъв проблем.Лично съм виждал превъртан километраж на Е34 525i.
  • 70 Гост

    1 0 Отговор
    Speeder za6to 4 цилиндров да не може да бие 6 :D.Имам Селика 1.8 VVTL-I 192 konq и тежи 1075 кг.Ела с 6 цилиндровия си да видим дали не може.Просто си поне 300 кг над мен и си макс са6тите коне.Пожелавам ти успех :D :D :D.А колкото до това колко км издържат БМВ и останалите коли на никой нормален 4овек не му пука.Кара я 5 години и я хварля.Само ние в БГ се стремим да караме една кола по 20 30 години и да се газареем 4е даржала много.Тя може и да държи ама е раждясал стар ко6ник.

    Коментиран от #76

  • 71 Speeder

    1 0 Отговор
    Не става въпрос за биене или небиене. Не става дума за това колко кила е колата, колко коня и за колко прави 0-100, говорим за баланс и ресурс. Както и комфорт.
    Става въпрос за ресурс. Например един редови шестак може да мине над 500 000 км. и да е в перфектно здраве, да не пипа и грам масло, докато четирите цилиндъра трудно могат да изкарат толкова, без да пипат маслото.
    Просто при редовия шестак балансът е най-добър от всички редови двигатели. Дето се вика е "естествено балансиран".
  • 72 520 зендер

    0 2 Отговор
    Гост-Ми ти като приказваш че хората на запад хвърлят колите за 5 години -твоята на колко години е-нима е на 5...Второ-що сравняваш пета серия с твоята тойота-на твоите кила е зет 328-192кс.Сега аз ти желая успех в драг-а..
  • 73 520 zender

    0 1 Отговор
    Абе като нямате какво да кажете срущу 381кс 740нм и 127кс на литър обем дизелова тяга просто изобщо не коментирайте щото сте смешни...Да не говоря колко колко малчугана ентусиасти съм прескачал на магистралата с моето все още нетунинговано 530д..а съм решил-чип тунинг.
  • 74 БИМАТА не ще

    1 0 Отговор
    Извинете че влизам в бмв форума ама това е поредната тъпотия от бмв , след година ще има ама нещо не върви май едно от турботата не работи , като със старите двигатели дето пукат глави на 3 бавареца на 2 главите като майска роза. Някой по надолу се беше изказал че били по добри дизелите от на мерцедес , успех му пожелавам.
  • 75 Speeder

    0 0 Отговор
    БМВ пръска глава само ако има проблем с охлаждането, а това в БГ става поради това че не е обслужена. Сменянето на водна помпа, термостат и силиконов съединител на перката се прави винаги когато вземеш кола на старо. Ако тези неща се спазват и се сменят на определения брой километри, колата няма с какво да изненада.
  • 76 Константин Дичев

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "Гост":

    @70 da te vidim sre6tu E46 328CI dali nqma da di6a6 pra6ulqci s tvoqta celika,da vidi6 6-ak redovak kak se razvurta sre6tu smotaniq 4 cilindrov vintilov bokluk.Dokazano e 4e nai-dobriq i balansiran motor e 6 cilindroviq redovak nedei se napuva.
  • 77 Speeder

    0 0 Отговор
    Кофтито е, че при новите модели на БМВ шестаци ще останат само трилитровите мотори. Ако човек иска мотор с по-малка кубатура - ще трябва да се задоволи с 4 цилиндъра..
  • 78 kopele

    1 0 Отговор
    Скоро ще видите как не работят 3-те турбини на БМВ!
  • 79 georgi

    0 1 Отговор
    Че ще правят проблеми тия турбини - сигурно ще правят :-). Но който си купи кола за 100 000евро, едва ли му е проблем на 3-4год. да дава по 2000-3000евро за смяна на турбини. А спора коя кола е по-хубава според мен е безмислен :-). BMW e световно доказан премиум автомобил, HONDA също има хубави коли. Но ако имаш високи доходи и искаш да го демонстрираш няма да си купиш Honda Civic :-). Друг е въпроса че в БГ и циганите карат BMW-та, но това е балканския синдром :-)
  • 80 Мануел

    0 0 Отговор
    Момчета като цяло сме 2019 към 20 и мисля че е време да разберете че хората са казали ауди и всичко остало това че е с задно педаване не я прави по добра :) .