5 Май, 2020 20:04 9 072 11

Сривът в продажбите принуди кораб с нови "нисани" да стои седмица на дрейф край бреговете на САЩ

  • nissan-
  • infiniti-
  • jupiter spirit-
  • кораб-
  • дрейф-
  • сащ

Товарният кораб Jupiter Spirit е чакал почти седмица във водите край Лос Анджелис, за да разтовари 2 000 нови автомобила Nissan и Infiniti, тъй като пристанището се оказало препълнено с непродадени коли, съобщава Bloomberg. Съдът с големината на две футболни игрища трябвало да разтовари на 24 април, но никой не искал стоката.

Всички налични складови площи в лосанджелиското пристанище били запълнени до краен предел, а дилърите на Nissan и Infiniti изобщо не бързали да приемат наличностите. Това принудило екипажа на Jupiter Spirit да остане на дрейф до 29 април.

На фона на пандемията от коронавирус много автомобилни марки на американския пазар отчитат катастрофален срив в продажбите. Mazda съобщава за спад от 44.5% в сравнение с април 2019 г., Subaru отчита намаление от 47%, Toyota - 54%, Kia - 38%, а Genesis - 50%. Според експерти продажбите на нови коли на северноамериканския пазар през април са намалели с цели 80%.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 14 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иии

    32 5 Отговор
    Аз с автомобиловоз съм стоял 3 месеца на котва до Китай преди година, така че това е нещо обичайно в корабоплаването.

    Коментиран от #7

  • 2 Стивън Кинг

    17 4 Отговор
    Завръщането ма Джуганите Москвичи
  • 3 Обикновен овчар

    28 6 Отговор
    Филма свърши!Ще трябва да подаряват.
  • 4 Иии

    6 1 Отговор
    В смисъл, не е хубаво за чартьорите, но особено кар кериърите имат лек спад в транспортирането на леки коли и ръст в генералните "project" товари независимо от вируса. Това се основава на факта, че масово производителите на автомобили строят заводи навсякъде по света и нуждата от транспорт от 2015 насам се забавя. Но при всички случаи, това да се стои по 1 седмица на дрейф/котва е напълно нормално и често срещано явление...
  • 5 Васил

    13 11 Отговор
    Чудя се защо всички живеещи по панелки безработни, не пишат нещо за 15 годишни аудита, мерцедеси и пр. Когато е нещо голямо и смислено няма много коментари. Само който е работил на едро би могъл да разбере, както в случая. Стане ли дума обаче за статия за някой дарак на старо има 1000 коментара.

    Коментиран от #6, #8

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 боцмана

    20 2 Отговор

    До коментар #1 от "Иии":

    Получихме чисто нов кораб , натоварихме в Япония , разтоварихме на източното крайбрежие на Щатите и три месеца на котва пред Анаполис. След това натоварихме две палуби с "дараци" МАК и около 400 коли секън хенд за Нигерия и от там в Саутхямптън вързаха на кея два кораба от фирмата за шест месеца. Нормални неща.
  • 8 прррц

    13 3 Отговор

    До коментар #5 от "Васил":

    щом се интересуваш от стари таралясници. от Европа не идват само в източна Европа с камиони а се изнасят с такива кораби на снимката за Африка. там потъват по-голямата част от Европейските таралясници...

    Коментиран от #11

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.