Honda ще работи заедно с Yamaha, KTM и Piaggio при разработката на нови батерии за електрически превозни средства. Батериите ще са преносими и ще могат да се разменят между различни мотори, триколки и други малки возила на ток.
Четирите компании ще се обединят и ще започнат работа по общия проект през май месец тази година, като целта им е да разработят батерии, които да бъдат лесно заменими при нужда. Намаляване на разходите за разработка и производство, както и подобряване на инфраструктурата също са цели към които ще бъдат насочени усилията на алианса.
Лесната смяна на батерии ще реши доста голям проблем с електрическите возила, а именно чакането за зареждане. На практика ще може просто да смените батерията на мотора си със заредена такава, вместо да чакате определено време за зареждане, а когато тя свърши ще може да извършите обратния процес с вече заредената такава.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 pbdan
Коментиран от #8
17:31 05.03.2021
2 pbdan
Коментиран от #10
17:35 05.03.2021
3 Българин
17:36 05.03.2021
4 Ти да видиш!
Не се ли виждате че ставате смешни вече! Сигурен съм, че повечето от вас дори не са виждали метална туба за бензин, но все обяснявате какво предимство било това пред електромобилите. Дали някой от вас въобще е закъсвал за гориво? Аз не съм закъсвал от като бях тинейджър.
Коментиран от #9
17:57 05.03.2021
5 хаха
Коментиран от #6, #13
18:52 05.03.2021
6 Убиец на Тесла
До коментар #5 от "хаха":
Ами защото по трудния начин установиха, че дори да имаш литиево-йонни клетки, проектирането на батерия не е лесна работа. До преди пет години всички си мислеха че могат като Тесла да вземат литиево-йонни клетки за лаптопи, някакъв електродвигател и ето ти готов електромобил или още по-лесно електрически мотор. Оказа се, че не било толкова лесно колкото изглежда отстрани.19:10 05.03.2021
7 Ето ви туби
19:11 05.03.2021
8 гост
До коментар #1 от "pbdan":
Недей да лъжеш и да се надяваш , че другите са по прости от теб , щото е обратното !! Масовите батерии в момента имат средна енергийна плътност 300 вт на кг , някои и повече ! Тоест 1 квт е 3,3-3,5 кг МАКСИМУМ !! Батерията на Тесла със 100 квт тежи под 300 кг ! Батериите на мотопедите за които става въпрос са по 5-6 квтч максимум , тоест 15-20 кг максимум , а може и да са два модула по 10 кг , колкото една туба вода , дето я мъкнат в супера 50 килограмови жени и даже не се напъват !!19:20 05.03.2021
9 гост
До коментар #4 от "Ти да видиш!":
Не бе , те тубите ги карат от комшията с багера или автобуса и претакат по нощите та после три дена смърдят на нафта от 5 метра , ама иначе карат по 1000 км всеки божи ден и нямат време да спират за зареждане , хахахха !!19:24 05.03.2021
10 ддд
До коментар #2 от "pbdan":
всякой жаба си знае гьола представи си рокер с велосипед или инвалид или майка ? и ко да не се карат колелета ли и да има само френско вино има си и бира и ракия кот те кефи00:04 06.03.2021
11 гост
08:21 06.03.2021
12 Размисли и страсти
23:19 06.03.2021
13 Георги
До коментар #5 от "хаха":
Обединяват се за да изградят единен стандарт за сменяемите батерии. Така няма да е нужно всеки производител да има собствени машини за смяна и зареждане на батериите. Една машина ще обслужва и четирите марки. На по късен етап ще се присъединят и всички останали производители към този стандарт. Намерил се кой да критикува Хонда и Ямаха.Коментиран от #14
00:06 08.03.2021
14 Какви машини, какви смени
До коментар #13 от "Георги":
Това са преносими батерии за мотоциклети и инвалидни колички. Сменят се на ръка. Въпросът е да са еднакви и взаимозаменяеми, за да си купиш повече от една батерия, за да може една или повече да ти се зарежда у вас на фотоволтаика, докато ползваш другата. А също така да имаш една резервна в багажника и да може да я дадеш на закъсал колега на пътя или да зареждаш у вас батерията на колегата или просто да спреш на зарядна станция и да си смениш изтощената батерия със заредена, вместо да я чакаш да се зарежда.07:46 08.03.2021