ФАКТИ.БГ

Artemis GmbH поема управлението на иновациите в Audi

Следващата стъпка е пренареждането на екипа, работещ по проекта

Публикувана: 1 Юни, 2021 11:38
6 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1254
Artemis GmbH поема управлението на иновациите в Audi
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.

Започнал по-скоро като експеримент, проектът Artemis през последните месеци значително ускори трансформацията в концерна Volkswagen и по-конкретно в марката Audi. Екипът, ръководен от Александер Хитцингер, създаде иновативен модел на разработване, който излиза извън утвърдените и използвани до момента структури и процеси и съвместно с CARIAD и AUDI AG създаде концептуалната фаза на основа за разработването на нови технологии. Следващата стъпка е пренареждането на екипа, работещ по проекта. В ролята си на център по компетентност в областта на бързите и модерни развойни процеси, Artemis GmbH се доближава още повече до техническото развитие на Audi и укрепва новия подход за управление на иновациите.

„Модерните методи на работа, софтуерно-базираните инструменти и целевите процеси са ключът към бързото и ефективно трансформиране на идеите в иновации. Днес това е по-важно откогато и да било. Именно затова ние се радваме, че със своето солидно ноу-хау в тези дисциплини Artemis GmbH ще работят в още по-директно и по-тясно сътрудничество с развойния център за създаване на новите технологии на Audi“, казва Оливер Хофман, ръководител на отдела за технически разработки.

През лятото на 2020 година Александер Хитцингер създаде в Artemis GmbH гъвкав екип от експерти, който постави началото на разработването на първия нов автомобил по модел на Artemis. След успешното приключване на концептуалната фаза, екипът пое отговорност за разработването и на други модели на Audi, както и за разработването на софтуер за CARIAD, като се концентрира с пълната сила на новите методи, инструменти и процеси, за да създаде план за разработване на софтуерно-проектирани автомобили.

Като част от предстоящото преструктуриране, Александер Хитцингер ще предаде ръководството на проекта на своя наследник и ще получи нова задача. „Бихме искали да благодарим на Александер Хитцингер за свършената работа по ранната фаза на развие на нашия Artemis-модел. Без този принос, дължащ се в голяма степен на неговия опит и ноу-хау, нямаше да бъде възможно да изпълним плана си новият модел да достигне до своите клиенти през 2025 година“, отбелязва Маркус Дюйсман, CEO в AUDI AG. Ръководството на Artemis GmbH занапред ще бъде поето от Оливер Хофман.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 5 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Мерцедесаджия
1 Отговор
Ауди никога не успяха да достигнат Бнв е, а за класата на мерцедес дори не могат да мечтаят

Коментиран от #3


Оценка:
-5 +3

пилот на Ферари
2 Отговор
Май в Ауди администрацията е по вече от производствения персонал.

Оценка:
-2 +8

аожож
3 Отговор

До коментар #1 от "Мерцедесаджия":


Честно да ти кажа през годините въртя модели и от трите марки и да ти кажа май съм най-доволен от Ауди.

Оценка:
-0 +2

Меркантилност
4 Отговор
да им плюя на иновацията - като започнем от тигуан, минем през тирок г*/7=&*то и завършим на артеон и на 3те модела както и на пасат интериорите им са само с подобрения - нищо ново просто са пляснали нов айпад по средата и ако платиш няколко хиляди ще ти сложат и дисплей на километража - ми аз по-добре да си взема едно пежо 508 - те ги дават вградено всичките тия екстри с дисплеите ама поне е нещо ново - същото важи и за ДС новия луксозен седан на ситроен, който му се въртят фаровете.... Извинявам се, но не си струват парите освен ако не си снобар за марки. Мерцедес същите политики имат с тия дисплеи - слагат ти грозния малък на а-класата ако не доплатиш за два големи - не знам кой клиент обича да му пикаят в лицето ама не съм аз това, мерси

Коментиран от #5


Оценка:
-0 +4

Просто маркетинг
5 Отговор

До коментар #4 от "Меркантилност":


Всъщност не го правят за да ти вземат парите, а за да постигнат ниска базова цена, като разчитат че никой няма да купи базовия модел и средната продажна цена за модела ще е значително над базовата.

Не си ли забелязал, че обикновено при представянето обявяват всички възможни екстри и накрая пльосват за цена тази на базовия модел, която не включва почти нищо от изброеното.

Коментиран от #6


Оценка:
-0 +2

Меркантилност
6 Отговор

До коментар #5 от "Просто маркетинг":


ами да си го правят просто има марки с 3000 пъти повече екстри за тия пари а в края на краищата някои хора това ги интересува повече от тоя псевдо престиж особенно във времена където не трябва да се сравняваме а да надрастваме морално

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


ТОП 5