През изминалата седмица ви показахме как собственик на Tesla Model 3 бе преработил своя волан, за да е в крак с модата и беше отрязал горната част на своето кормило. Изглежда, че това няма да е единствения подобен случай, след като няколко компании обявиха, че ще продават подобни на форма волани.
Те ще са достъпни за Model 3 и Model Y и ще използват за база настоящия волан на двата модела, като той ще премине през някои доработки. Част от тях включват изрязването на горната му част и преработка на цялостната му форма, за по-добър захват.
В същото време могат да бъдат избирани и нови материали, които да бъдат използвани за направата му, като това включва различни кожи, алкантара или пък карбонови елементи. Що се отнася до инсталацията, тя не е толкова трудна и отнема няколко минути, като при останалите автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 МъскПариВятър
11:16 22.06.2021
2 А бе
Коментиран от #5
11:20 22.06.2021
3 Механик
Няма как само заради това да си модерен, да препочетеш нещо неудобно и непрактично.
п.п.
В същност може. Няма да забравя "голите коремчета" на момичетата, които чинно чакат превоз на някоя спирка при минус 22 градуса.
Коментиран от #4, #25
11:30 22.06.2021
4 Хмммм
До коментар #3 от "Механик":
Идеята е, че прилича на воланите на болидите от Ф1 и не само! За това изглежда спортно! И е явно удобно, за шофиране на писта, когато ръцете не се прехвърлят, а се върти с половин оборот в двете посоки! По-неудобно е при маневри!Коментиран от #6
11:38 22.06.2021
5 Дизайнер
До коментар #2 от "А бе":
Когато направиш един оборот на волана и после го пуснеш да се върне в първоначална позиция всеки ще усети че това е безмислие. Модата обаче не прощава, понякога дори и на умни хора.11:40 22.06.2021
6 Дизайнер
До коментар #4 от "Хмммм":
Удобно за писта????. Ти виждал ли си позицията на пилота от Ф1 и позицията на шофьор в ежедневна кола? Що за безумие е това, помислете малко.Коментиран от #7
11:43 22.06.2021
7 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #6 от "Дизайнер":
Извинявай, че се намесвам, но в случая проблема не е толкова в позициата, а в предавателно число! Пилота от Ф 1 не му се налага да прави по два оборота вляво и дясно !Коментиран от #9, #11
11:54 22.06.2021
8 Ужасонн
Коментиран от #10
12:04 22.06.2021
9 Точно това е проблемът
До коментар #7 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Сложих ти плюс, въпреки че не съм сигурен дали предавателното число не е същото. Просто на пистата не ти се налага да правиш маневри с пълно завъртане на волана, когато вече са ти необходими двата оборота.За маневриране на място такъв волан е ад. Съвсем скоро ще дойде нова мода - слагане на кръгъл волан на Тесла плейд.
12:07 22.06.2021
10 То точно това е идеята
До коментар #8 от "Ужасонн":
Ръцете винаги да са ти на правилната позиция и да не прихващаш волана при високи скорости, защото не ти е необходимо. Само че идеята е за каране по писта с висока скорост, но въобще не е практично за ежедневно шофиране.Коментиран от #12
12:10 22.06.2021
11 Дизайнер
До коментар #7 от "БАЙ Х@Й ‼️":
То хубаво предавателното число ама вие виждали ли сте автомобили за писта не болиди не и серийни просто за други състезания за писта???? Еми кръгли са. Какво е предимството на половин волан? Първо 50гр което е смешно и второ обзора на пилото. Да във болид ти си почти легнал кръгъл волан ще ти скрие обзора. Обаче за други коли единствено може да ти скрие километража което не е болка за умиране и при правилна позиция дори и това не крие.12:20 22.06.2021
12 гост
До коментар #10 от "То точно това е идеята":
Всичките по-нагоре "експерти" продължават да си въобразяват , че говорят за автомобили от миналия век !!!! В тези коли няма директна връзка на волана с колелата !!! Това се управлява електронно и променливо !! Тоест на място при маневри може с половин оборот да се направи пълно завиване на колелата , докато на магистралата със 120 със същия половин оборот ще завият само на 2-3 % !!! Даже в модели отпреди десетина години има променливо усилване на волана , а скоро въобще няма да има волан !! Това просто в първи вариант на "джойстик" , за по-лесно привикване на задръстените "шофьори" , дето още си мислят , че те въртят колелата , а не компютъра !!Коментиран от #13, #14, #16, #28, #29
12:23 22.06.2021
13 гост
До коментар #12 от "гост":
Имах предвид 2-3 градуса , а не процента !12:25 22.06.2021
14 гост
До коментар #12 от "гост":
Даже любимия ви Мерцедес показа скоро прототип на нов модел (електрически естествено) без волан с джойстик на мястото на "скоростния лост" !! И се управлява само с движение напред назад , наляво и надясно !! Там колко "оборота" ще правите , хахах !!Коментиран от #15, #17, #20
12:30 22.06.2021
15 гост
До коментар #14 от "гост":
Потърсете го в тубата , че не дават линкове , тоя дето целите врати са стъклени до долу !!12:31 22.06.2021
16 Драг
До коментар #12 от "гост":
гост няма спирка, проължаваш да копаеш дъното :))).Ти правиш ли разлика между променливо усилване и променливо предававателно число???
Да всичко може, но е факт че в Тесла това не е налице. Как го установих ли, еми просто изгледай един клип в YouTube и ще видиш как работи. Няма разлика с другите коли. И не ми казвай в бъдеще това онова щото аз говоря за колата пусната на пазара.
Коментиран от #18, #19, #23
12:52 22.06.2021
17 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #14 от "гост":
Нямаше да се излагаш така, ако беше прочел, че това с джойстика от Мерцедес го бяха тествали още преди четвърт век. Но технологията е лесна за новите курсисти, а водачите са предпочели старата с която са свикнали ! Затова тогава проектът е спрян!13:23 22.06.2021
18 Хихи
До коментар #16 от "Драг":
Нали се сещаш, че при Тесла всичко се ъпдейтва? Това се оправя с един ъпдейт!Коментиран от #21, #31
13:25 22.06.2021
19 Прав си
До коментар #16 от "Драг":
Ще има такова променливо предавателно число в бъдеще, но то все още не е налично и ще бъде инсталирано с update по интернет. Но няма да е скоро. Не мога да разбера защо по дяволите тогава го сложиха още сега този волан, след като не са написали софтуера за него?Коментиран от #22, #32
13:26 22.06.2021
20 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #14 от "гост":
„Електромеханичното управление е по-безопасно и по-бързо“ пише в прессъобщението, публикувано от Mercedes-Benz през 1998-ма, представящо този странен концептуален автомобил. Отровено казано бихме предпочели да държим волан, докато караме с 200 км/ч, отколкото двата джойстика, които тогава марката изтъква, като по-сигурния и ненапрягащ мускулите на водача начин.Коментиран от #26
13:33 22.06.2021
21 Драг
До коментар #18 от "Хихи":
Да бе много ясно, какво тук значи някакъв си хардуер??? Един ъпдейт и се телепортира, още един и става невидима. Продължаваш да копаеш🙂.13:41 22.06.2021
22 гост
До коментар #19 от "Прав си":
Защото и софтуера и управлението са готови и монтирани , просто се чака законовото разрешение , което се очаква до края на тази или най-късно следващата година !! Ама "експерта " Драг бил гледал клипове , ахахахахха !! Даже няма да се моря да му обяснявам , както и на другия захлупеняк бай " запой " !!!13:44 22.06.2021
23 гост
До коментар #16 от "Драг":
Само от добра воля , белким вденеш колко си зле , при електрическо усилване няма нужда от "променливо предавателно число" , "експерте" !! И това с гледане на клипове няма да го вденеш , требе си учене , хахахах !!!Коментиран от #27, #34
13:46 22.06.2021
24 Гост
14:31 22.06.2021
25 Гост
До коментар #3 от "Механик":
Как да няма как? Спомни си какви яки са имали през ренесансовата епоха. Дори не са можели да ядат с тях, защото яките са им пречели да достигат устата си с ръце. Така била изобретена вилицата.14:33 22.06.2021
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Драг
До коментар #23 от "гост":
Продължаваш да копаеш, предавателно число не значи само зъбни колела които са ти в главата. И кой е този закон дето ги спирално би ли ни осветил мистър експерт. Искрено се забавлявам на постовете ти, неграмотник с претенции най-опасния човек в света.14:40 22.06.2021
28 Гост
До коментар #12 от "гост":
Без директна връзка на волана с колелата твоят живот се крепи на един резистор за 30 стотинки.Коментиран от #45
14:40 22.06.2021
29 Гост
До коментар #12 от "гост":
Опел направиха Омега-2 с променливо усилие на волана още преди 20 години, но това няма нищо общо с променсливото предавателно отношение. Бъркаш понятия, каквото ти липсва си го доисмисляш и в главата ти става голяма каша.14:44 22.06.2021
30 Драг
До коментар #26 от "гост":
Само смятай някоя гола мацка да не се разхожда на тротоара и да я центрира🙂. Голям зор ви е да карате кола не можете ли не искате ли не ви разбирам.14:44 22.06.2021
31 Гост
До коментар #18 от "Хихи":
На тебе ъпдейтите колко пъти ти оправиха телефона? Защото моят само го скапват. Телефон се сменя сравнително лесно, а електромобил за 100 хиляди лв?Коментиран от #37
14:45 22.06.2021
32 Гост
До коментар #19 от "Прав си":
Ако няма твърда връзка с колелата след поредният ъпдейт може да започне да завива наляво, докато ти въртиш надясно. Кормилната уредба в колата е основен фактор за безопасността на пътниците. Нищо не може да замени твърдата връзка. Всичко друго е хазарт с живота на хората.Коментиран от #33, #39
14:47 22.06.2021
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Гост
До коментар #23 от "гост":
Тесльо, я да обясниш статията за завода на Тесла в Германия, цитирам: Публикувано във факти.бг: Не е ясно кога заводът в Германия ще заработи. >>> Пуснали са я в раздела за имотите, за да не ти се налага да обясняваш колко си сбъркал в прогнозите си з пореден път хахахахахахаКоментиран от #35, #36
15:21 22.06.2021
35 Домакин
До коментар #34 от "Гост":
Какво искаш да ти обяснява това мекере,чета коментарите към него и мога да ти кажа,че само се хабите думите с него. Аз отдавна съм го отписал като одушевен предмет.15:40 22.06.2021
36 Прав си
До коментар #34 от "Гост":
Негодникът сигурно и книжка няма,ама се мята като риба на сухо. Просто всеки път го късат на изпита,защото една кола има три педала,а той само два крака. За това бленува и си мечтае за розови сънища,в които да притежава автономна кола,която да мисли вместо него,ама нанайси...15:50 22.06.2021
37 комуне
До коментар #31 от "Гост":
С Андроид ли си?Коментиран от #38
16:05 22.06.2021
38 Уиндоус
До коментар #37 от "комуне":
Щото с Уиндоус или Иос като ги упдейтнеш и летят🙂. Не хардуера се прави за софтуер а софтуера за хардуер. С наличния хардуер обикновено един добър програмист би трябвало да го изцеди до край. Единственото изключение би било някакви регулации които биха ограничи ли програмиста.16:12 22.06.2021
39 Хахахаха
До коментар #32 от "Гост":
😂😂😂😂Нищо не може да замени твърдата връзка! 😂😂😂😂Я намерете статията със счупените заварки на кормилната уредба на Лада! 😂😂Коментиран от #40
16:47 22.06.2021
40 Гост
До коментар #39 от "Хахахаха":
1 на 1 000 000. Я намери колко транзистора изгарят в електрониките.17:32 22.06.2021
41 Алтер
18:45 22.06.2021
42 Да ама НЕ
21:19 22.06.2021
43 bbб
09:41 23.06.2021
44 Лелеее
16:38 23.06.2021
45 РЗС
До коментар #28 от "Гост":
дори е по-евтин. Но ако питаш електричарите, то имало защити, щяла да спре сама, бла бла бла. В момента, в който махнат кормилната рейка от автомобила ще имаме много ядове. В момента електричарките са в начална фаза, точно както беше уиндолс с неговите безкрайни бъгове. Това е защото все нещо се скапва със софтуера както и с хардуера. Тези системи стават все по-сложни и все повече. Ако вземем един додж вайпър пирмерно дето няма почти никва електроника и една теслярка, би ми станало интересно кое колко проблема е създало за една година време. Най-интересната част с тия компютри става проблема с кибер атаките, още не съм чул за система, която не може да бъде разбита от хакери. Тогава като си платиш на някой такъв да изпляска, който ти пречи в някоя стена със 150км ще минем на старата мода без компютрите.19:16 25.06.2021