2 9153

Камиони вместо джипове: Bollinger закри проектите B1 и B2

  • bollinger-
  • b1-
  • b2-
  • камиони-
  • всъдеходи

На тези, които са направили предварителна поръчка за колата, е обещано възстановяване на сумата

Камиони вместо джипове: Bollinger закри проектите B1 и B2 - 1

Основана през 2015 г., американската компания Bollinger стана известна на широката публика с концептуалния всъдеход B1 и пикапа B2. Тези превозни средства имаха много забележителен ъгловат вид в духа на Land Rover Defender или Ineos Grenadier. Тези машини обаче няма да видят бял свят, както Робърт Болинджър съобщи лично на своя уебсайт:

„Започнахме през 2015 г. с мечтата да създадем най-добрите превозни средства на планетата. Скоро след това показахме всъдеходите B1 и B2 със задвижване на всички колела. Вложихме безброй часове упорита работа, за да създадем нещо, с което всички сме много горди. Днес обаче отлагаме тяхното развитие, за да се съсредоточим върху търговските си превозни средства."

Камиони вместо джипове: Bollinger закри проектите B1 и B2

Ръководителят на компанията не навлиза в подробности, но споменава "решение, променящо живота", обяснявайки, че само с него, компанията ще може "да продължи да развива своите технологии и да окаже реално въздействие върху бъдещето на околната среда на автомобилната индустрия“.

Серийното производство на B1 и B2 беше обещано да започне през 2020 г. И двата модела трябваше да бъдат оборудвани със силов тракт от два електромотора със системна мощност 623 конски сили и 906 Нм въртящ момент. Ускорението до "сто" беше планирано за 4.5 секунди. Батерия с капацитет от 142 kWh трябваше да осигури пробег от около 322 километра с едно зареждане.

Камиони вместо джипове: Bollinger закри проектите B1 и B2

Така Bollinger се отказва от производството на леки автомобили и се фокусира отново върху електрическите търговски превозни средства. Това несъмнено ще позволи на компанията да се развива по-бързо и дори да възобнови развитието на проектите B1 и B2 в бъдеще.

На тези, които вече са платили за предварителната поръчка за автомобилите, е обещано парите да бъдат върнати. В съобщението си Робърт Болинджър благодари на тези хора за подкрепата и увери, че „предстоят още много интересни неща“.

Камиони вместо джипове: Bollinger закри проектите B1 и B2


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 6 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    5 2 Отговор
    Поне е по-искрен от Мъск ! А да се "въоръжаваш" с електрокари за бойното поле е като строежа на самолетоносач от лед ( което не е моя хрумка, а факт)‼️
  • 2 Пак не разбрал?

    2 3 Отговор
    Ти пък къде видя да става въпрос за въоръжаване?

    Отказаха се, защото конкуренцията представи много по-евтини алтернативи с много по-голям пробег и мощност. Ако ги бяха пуснали през 2015-та, тези параметри щяха да са много добри, но днес са посредствени.
  • 3 гост

    2 1 Отговор
    с 40кв разход на 100км, спрямо конкуренцията с 20кв, няма къде да ходи. освен това беше много скъп. сами са разбрали, че срещу сегашната конкуренция от пикапи няма как да пробият и да продадат повече от дузина бройки на ентусиасти.