ТЕМА: Тайван
ФАКТИ.БГ

Франция и Тайван подновиха споразумението си за сътрудничество в областта на образованието

Двете страни вярват, че занапред ще се радват на по-тясно сътрудничество

Публикувана: 2 Август, 2020 18:07
0 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 785
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

Споразумение за сътрудничество в областта на образованието бе подновено от представители на Република Китай и Франция по време на годишната двустранна среща, състояла се по-рано миналия месец в столицата на Тайван.

Подписан от Анди Чу-ан Би, генерален директор на департамента за международно образование към Министерство на образованието, и Дейвид Киблър, ръководител на Френския офис към отдела за култура, образование и наука, пактът има за цел да засили сътрудничеството в ключови области и да създаде възможности за взаимоизгодни връзки между Тайван и Франция чрез организирани съвместни срещи.

Заместник-министърът на образованието Лио Мон-чи и директорът на Френския офис в Тайпе Жан-Франсоа Касабон-Масонав също присъстваха на срещата.

От Министерство на образованието заявиха, че подновяването на споразумението и срещата идват в момент, когато Тайван постепенно облекчава ограниченията на международния обмен в областта на образованието, наложени във връзка с коронавируса. Припомняме, че  моделът на Република Китай за овладяване на кризата, причинена от Covid-19, се оказа доста ефективен.

По време на срещата бяха разгледани и редица други въпроси, включително поставянето на основите за по-тясно сътрудничество в областта на инженерното и научното образование, както и разработването на нови подходи за използване на потенциала на двете страни в експерименталните учебни курсове и техники.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


ТОП 5