Няма какво да ме накара да призная, че македонците са били българи. Това обяви лидерът на македонската ВМРО – ДПМНЕ Христиан Мицковски, цитиран от Нова Македония.
Опозиционерът е известен като критик на действията на правителството. Според него само аматьор може да постави на дневен ред историческите събития на Балканите.
Той смята, че това не може да присъства в диалога за европейска интеграция. България настоява да бъдат разрешени двустранните въпроси преди да даде разрешение за преговори.
Отправени са критики и към премиера Зоран Заев. Мицковски заяви, че няма как да се признае, че до даден момент македонският език е бил български.
Според него на карта е заложена националната идентичност. Българското правителство вече предложи план за действие.
Очаква се той да уреди съвместната работа между министерствата на двете страни.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 choki
Фалшива история, злоба и палежи на знамето ни !
Коментиран от #14, #58, #63
09:42 15.01.2021
3 аман от тия
А и са лъжливи , лъжливи. А се правят на воеводи. Ако удариш тъпана без да искаш , ще се изпокрият като гърмяни зайци.
Коментиран от #178
09:42 15.01.2021
4 Тупань къде
09:42 15.01.2021
5 етимолог
Коментиран от #17, #41
09:43 15.01.2021
6 Чудесно
Коментиран от #60
09:43 15.01.2021
7 Българка
Коментиран от #130, #136
09:44 15.01.2021
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Знаещ
Коментиран от #15, #182
09:44 15.01.2021
11 JEB
09:45 15.01.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 5762
До коментар #2 от "choki":
О , те това искат, да разпалят война тука. И сега бид -дона, да не дава господ може да го направи.09:51 15.01.2021
15 бай Манол
До коментар #10 от "Знаещ":
Как да нямат история бе. А приказките на Шехерезада от 1001 нощ. Ма всичко е вярно. Даже Аладин е бил Македонец с вълшебна лампа и летящо килимче.09:52 15.01.2021
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 UллаFF
До коментар #5 от "етимолог":
А "чики рики" знаеш ли какво означава :)09:53 15.01.2021
18 Калмук
09:55 15.01.2021
19 БЮРМ/FYROM
Коментиран от #170
09:55 15.01.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Иван Михайлов
09:56 15.01.2021
22 JEB
и даже не е там където твърдят гърците ами малко по на север и включва части от римската провинция илирия..македонски народ няма и са сбирщина от етноси голяма част от които са българи по произход
ако тия джуджета си мислят че ще си създават идентичност на гърба на един наистина стар народ като нашият да скачат в охридското езеро задружно и да приключваме с фиестата
09:57 15.01.2021
23 Черен Петър
09:57 15.01.2021
24 Vov
Какво има да се пише постоянно за тях.
10:01 15.01.2021
25 Шкембоко
10:02 15.01.2021
26 БЮРМ/FYROM
С население, колкото София. Половината са албанци. От останалата част, около 300 000 са с български паспорти, включително сегашните им и предишни министри.
10:03 15.01.2021
27 Калмук
Коментиран от #128
10:03 15.01.2021
28 Йорго
Коментиран от #68
10:03 15.01.2021
29 На снимката
10:04 15.01.2021
30 Кутмичевица
10:07 15.01.2021
31 АНОНИМЕН
10:08 15.01.2021
32 Абе ако искат и извьнземни да са пишат
10:09 15.01.2021
33 АНОНИМЕН
10:10 15.01.2021
34 Бугарее
Коментиран от #37, #40, #44, #52, #56, #100, #102, #104, #119, #144
10:10 15.01.2021
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Гацов Бацо
Коментиран от #154
10:12 15.01.2021
37 Аномимем
До коментар #34 от "Бугарее":
Диагноза: Стокхолмски синдром!10:15 15.01.2021
38 АНОНИМЕН
под Турско! Великите сили Франция, Велика Британия, Русия и Австроунгария не са искали голяма и силна БЪЛГАРСКА държава /
дa нe зaбрaвим, чe прусака Биcмaрк e нaпрaвил кaквoтo трябвa зa дa НE влязaт прeз 1878 гoдинa oтрядитe нa гeн.Гуркo прeз
Ocoгoвcкaтa плaнинa в Мaкeдoнcкo и дa ocвoбoдят и бългaритe в тaзи мнoгocтрaдaлнa зeмя/! Пo cъщoтo врeмe прeз 1878 г. Aвcтрoунгaрия e нaлaпaлa Бocнa и Хeрцeгoвинa! Факт е, че cлeд Първaтa cвeтoвнa вoйнa, кoгaтo в Ньoй дaвaт Бeлoмoрcкa Трaкия нa Турция и Гърция; Зaпaднитe пoкрaйнини и Вaрдaрcкa Мaкeдoния нa cърбитe и Дoбруджa нa Румънцитe - американците са ги предупреждавали: от това ще има много проблеми в бъдеще! Заради тоя наш български сантимент Македония идват националните ни катастрофи! Да станем съюзници с германците защото те и през 1910-12година и през 1939 година са ни обещавали Присъединяване на Македония и Беломорска Тракия! Два пъти една и съща грешка! А Бледската глупост на Георги Димитров е просто невероятна! Срещу отказ на Тито от репарации 25 000 000 щатски долара е
продал всичко българско в Западните покрайнини и Македония! И досега нашите политици и историци са същото мазало! И затова е всичката тая помия, която се лее отвсякъде върху България!
Коментиран от #45
10:18 15.01.2021
39 един от многото
10:21 15.01.2021
40 Кутмичевица
До коментар #34 от "Бугарее":
Че какви взаймоотншения сме имали с Югославия, никакви път има ли ? Няма Железница има ли ? Няма. Има само лъжи и обиди в учебниците (Югославските). Сърбите командваха парада в Югославия а те са най-големите шовинисти на Балканите. Тъпо е да казваш, че българите били фашисти, като България от 1944 до 1989 бе най-верният комунистически съюзник на СССР. И още нещо единствено България спаси 100%, от своите евреи през ВСВ. 49 000 човека. Тези хора после създадоха съвременен Израел и те го знаят и помнят. Защо не обиждате германците на фашисти? Ще имате по-голямо основание ама как нали Меркел после, ще ви отсвири. Както и да е света днес е едно голямо село и всичките глупости който правите се виждат, от всички, включително и от Меркел.10:21 15.01.2021
41 Обективен
До коментар #5 от "етимолог":
А славянската дума съюз е преведена на македонски с идиот ската униja:))))Коментиран от #62
10:22 15.01.2021
42 Анонимен
10:23 15.01.2021
43 МАКЕДОНСКИ ЕЗИК
Сега са други.
Миналото вече го няма . Да се смятат каквито искат .
Коментиран от #47, #54, #121
10:26 15.01.2021
44 Коста
До коментар #34 от "Бугарее":
Трябваше ВСВ не Българите да влязат в Македония. Трябваше Германците да влязат за да ви научат на ред и дисциплина.10:27 15.01.2021
45 След 1944
До коментар #38 от "АНОНИМЕН":
Г. Димитров е комунистически деец и шеф на Коминтерна, за известно време, но истината е че в тази система Болшевишко-кокунистическа има само един човек с власт и това е чичко Сталин, той е човека, който е нареждал Димитров и всички други другари са били просто едни изпълнители. Когато вижда, че Тито и Димитров са искали да се еманципират, от него ги привиква в Москва. Нашият отива и повече не се връща а Тито като англииски агент е бил предупреден да не ходи и се спасява. Това е истината. След 1944 г няма самостоятелна Българска държава, че и до сега е така.10:30 15.01.2021
46 Бачо Киро
10:32 15.01.2021
47 Хммм
До коментар #43 от "МАКЕДОНСКИ ЕЗИК":
Не разбираш защото сигурно си от Трънак .10:32 15.01.2021
48 5535
Коментиран от #142
10:32 15.01.2021
49 Боце
10:33 15.01.2021
50 Тия тябва да са наясно
10:33 15.01.2021
51 JEB
явно са решили да се надъхват за наша сметка..на времето клекнаха на гърците сега ще трябва да клекнат и на нас това е положението..ако не да си джафкат на воля проблема си е техен
10:34 15.01.2021
52 Бачо Киро
До коментар #34 от "Бугарее":
Стига си писал на диалект, селяндур, научи се да пишеш грамотно на книжовен български език. "Македонският" е като шопския... С разликата, че шопите знаят какви са, за разлика от вас...10:34 15.01.2021
53 Диамантената ръка
10:35 15.01.2021
54 Сърбизми
До коментар #43 от "МАКЕДОНСКИ ЕЗИК":
Ами ако слушаш Скопски официален може защото са вкарани умишлено сръбски думи, ама така както са вкарани, така и ще бъдат изкарани. Вчера гледаш репортажа от Карнавала където изгориха знамето аз лично всичко им разбрах. Има и нещо друго и там както и тук има диалекти едно казуват в Прилеп друго в Скопие или Битоля10:36 15.01.2021
55 Македонци
Двата езика са различни сега.
Какви са преди били не знам.
Оставете хората намира за тоя език.
Те са македонци и повечето говорят македонски. Други македонци говорят албански.
Друг пример .Канада. Едни канадци говорят френски , други друг език.Има и канадци които говорят български.
Коментиран от #69, #103
10:37 15.01.2021
56 Калмук
До коментар #34 от "Бугарее":
И аз това казвам - крайно време е да спрем да ви помагаме ... Вие от добро не разбирате ... Толкова годинио сме карали без вас, ще я караме без вас и по-нататък ... Оправяйте се както можете ...10:38 15.01.2021
57 Заради тая македония
Няма смисъл.
Сега те не са българи.
Да правят каквото си искат.
Всички македонци които не могат да говорят български по добре да им анулират паспортите .
10:40 15.01.2021
58 Не са слепи
До коментар #2 от "choki":
Заинтересовани са. А ние сме малоумни. Едни повече, други - по малко. Но изключения няма.10:43 15.01.2021
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Диалектика
10:46 15.01.2021
62 етимолог
До коментар #41 от "Обективен":
Тази думичка са я скалъпили от Латински unio - обединение Макетата са най-изкуственото племе, човек може да си представи. Все едно след 1000г китайците родени в САЩ да претендират, че са наследници на Сиуксите.10:49 15.01.2021
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 И да се спрат даренията
Стига , край. На над кой ни дава без пари .Никой само заеми.
Няма да отида вече в македонията . Нямат подход , уважение , няма да им бъдем клиенти.
Никакви паспорти вече.
За да вземеш паспорт за Англия ще трябва задника да си съдереш от учене и работа. Така е у за останалите страни .
Да отидат да се жалват на ст
атуята Александър каакедонски.
Кой пусна мухата на нашите политици че македонците са българи
Глупости .Един българин никога не би запалил българското знаме .
Не би запалил и чуждо знаме .
И никаква Европа докато се научат на уважение .
Да се извинят за паленето на знамето.
Коментиран от #66
10:51 15.01.2021
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 мизиец
До коментар #64 от "И да се спрат даренията":
Не съм ходил никога в тая проклета Македония. А имам документи за стотици декари собственост. Целият ми род са се махнали от там и никога не са ми говорили за ония.10:54 15.01.2021
67 12624
Коментиран от #86
10:58 15.01.2021
68 Е па
До коментар #28 от "Йорго":
Промивайте и вие, бе. Сега е ваш ред. Кой превари, той завари.10:58 15.01.2021
69 Македонизма
До коментар #55 от "Македонци":
Съвсем се оплете. За Вавилон ни говориш? Град с много езици, в който никой никого не разбира. Затова е изчезнал. Истината е че македонци няма от 2500 години. И всички тези приказки за македонски език и нация са инспирирани, от сръбската доктрина на Грашанин и Новакович. Целта им е да се разширяват на изток за сметка на Б-я, опитали са се да направят българите во Вардарско прави сърби, но са срещнали отпор, след това сменят тактиката, казват добре не сте сърби македонци сте. Сами си казват, че не е добре като сърби да удрят по Б-я , по е добре да я удрят през македонизма, който създадоха. Но никой не е толкова прост всичко е ясно и всичко един ден, се плаща.10:59 15.01.2021
70 Да бъдем умни и практични
Насила хубост не става.
Щом искат да са македонци .
ДОБРЕ.
БЪДЕТЕ КАКВИТО СИ ИСКАТЕ.
НО.........
ДОКАТО ГОРИТЕ НАШЕТО ЗНАМЕ , ДОКАТО ПЛЮЕТЕ ПО БЪЛГАРИЯ , ДОКАТО ИМАТЕ МЕДИЙ КОИТО ВНУШАВАТ ОМРАЗА.....
ЩЕ ГЛЕДАТЕ ПАСПОРТИ И ЕВРОПА ПРЕЗ КРИВ МАКАРОН.
11:12 15.01.2021
71 Даааа
11:14 15.01.2021
72 Пътешественик
11:16 15.01.2021
73 Въобще
11:17 15.01.2021
74 Албанското
Какво ще стане след 10 , 20 години , не се знае.
11:21 15.01.2021
75 ЪРП
ТОЧНО ЗАРАДИ ТАКИВА ЛИЗАЧО-ГОВЕДАРСКИ МЕКЕРЕТА ,КАТО ТОЗИ БЪЛГАРИЯ Е РАЗКЪСАНА НА ТОЛКОВА ПАРЧЕТА И ОГРОМНА ТЕРИТОРИЯ ОТ НАШАТА РОДИНА ОТЧУЖДЕНА И ПЛЯЧКОСАНА!!!!!!!!!!!!!
11:23 15.01.2021
76 Doko
11:24 15.01.2021
77 аха
11:24 15.01.2021
78 Брабинеца
като този в Белица, но не е за мечки, а за idioti
Коментиран от #82
11:26 15.01.2021
79 Брабинеца
рода ми е дошъл от Дебърско, прадядоми е убит по време на II Балканска война около Кочани..... йебум ги у пизду
11:28 15.01.2021
80 Съдията Дред
11:31 15.01.2021
81 факти
Коментиран от #90
11:35 15.01.2021
82 Не бива така
До коментар #78 от "Брабинеца":
Ако ние ги мразим и те ще ни мразят.Ако ние ги обиждаме и те ще ни обиждат.Да ги оставим да се развиват.
Те са били част от народа ни по времето когато Охрид е бил наш.
Вероятно са коренното население тогава което се е подчинило на волята на българската държава тогава. Приели са езика ни . Религията. Било е задължително.
Който не се подчинява са го избивали.и така лека полека са забравили кои са .
Но това е страшно далече назад във времето.
Коментиран от #88, #160
11:36 15.01.2021
83 Mъжот ти
11:38 15.01.2021
84 Луков
11:38 15.01.2021
85 Защо ми
11:39 15.01.2021
86 Шока
До коментар #67 от "12624":
Най-вероятно към Сърбия!11:43 15.01.2021
87 наблюдател
11:46 15.01.2021
88 Брабинеца
До коментар #82 от "Не бива така":
принципно си прав, обаче снощи като им гледах циганията на маскарада, на който те му казват Карнавал, и ме до ядя.....Коментиран от #89
11:53 15.01.2021
89 Абе не са от нашите
До коментар #88 от "Брабинеца":
Да не си кривим душата.Имах една учителка македонка.
1970 . Ами чапралък. И другите учители не я приемаха.
Много им здраве.
11:56 15.01.2021
90 Не са българи
До коментар #81 от "факти":
Те са македонци. Като говорят на македонски не мога да разбера повечето неща.12:00 15.01.2021
91 МАЛКА пенсИЯ
12:11 15.01.2021
92 гост
12:22 15.01.2021
93 шопендар
12:27 15.01.2021
94 малей
12:28 15.01.2021
95 малей
12:35 15.01.2021
96 Македон
13:07 15.01.2021
97 12345
Коментиран от #99
13:08 15.01.2021
98 българка
13:30 15.01.2021
99 Фъкoff
До коментар #97 от "12345":
Защо намесваш "тъпите САЩ", когато тъпата ти Русия създаде македонския проблем, даде Македония на Сърбия, поле Сталин я даде на Тито, после заяви че българската азбука е македонска, после прави заговори срещу стоплянето на отношенията между България и Македония, а сега въоръжава Сърбия, стои зад сърбоманството в Македония и България и зад тоя сърбаш Мицовски...?САЩ винаги са били наясно с българския произход на населението в Македония и винаги са заемали принципна пробългарска позиция. По време на юговойната САЩ предложиха на България да присъедини Македония за да се избегна войната там тогава и ето тизи ядове които си имаме сега.
Русия и нейните палаши комунистите в България просръбска Франция, кекавата Германия и шовинистите в околните държави ревнаха за "нерушимите граници" и това не стана.
Русофилите комуняги дигнаха рев до небесата срещу коридора за НАТО-вските самолети, които Иван Костов разреши, а агентите им в българските ПВО пуснаха руски бомбардировач да мине през цяла България и да изстреля предупреждаваща ракета по танковата бригада в Горна баня...тежко и на България с такива коментатори неграмотници.
Коментиран от #101
13:33 15.01.2021
100 Баба Яга
До коментар #34 от "Бугарее":
И какво точно лошо сте видели от БЪЛГАРИЯ?Питам за периода след 1944г.Коментиран от #147
13:55 15.01.2021
101 Късно е човече
До коментар #99 от "Фъкoff":
Хората в Македония вече са загубена кауза. Няма смисъл. Късно е. Само се каляме. Да вървим напред.По добре да погледнем към 2 та милиона които са извън България.
14:16 15.01.2021
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Баба Яга
До коментар #55 от "Македонци":
Ще оставим да наричат езика си както искат след като те оставят св.Климент Охридски,за който претендират.Влезте в техния сайт "Мелница" и ще ви стане ясно .14:36 15.01.2021
104 Този не е Българин
До коментар #34 от "Бугарее":
Не му разбирам половината.Но разбрах от останалите тук , че е гражданин на Република Северна Македония.
Нашия народ отдавна го няма там.
Едни са прокудени , други доброволно дошли в България , трети по затворите измрели , напуснали страната и 20 век и 21 век , други от страх и от репресии са скривали от децата си какъв е произхода им за да бъдат добре при Тито.
Коментиран от #131, #133
14:42 15.01.2021
105 Сава Саврюкова е познала
Няма ги вече българите във вардарска македония.
Тези планини вече се населяват от други народи.
14:49 15.01.2021
106 Наистина няма
15:47 15.01.2021
107 111
Коментиран от #110
17:30 15.01.2021
108 БЮРМ/FYROM
17:35 15.01.2021
109 Македон
Коментиран от #111
17:38 15.01.2021
110 Македон
До коментар #107 от "111":
На кои език говорехте кога живеевте во Азиа?Коментиран от #112, #126
17:41 15.01.2021
111 Баба Яга
До коментар #109 от "Македон":
А за гръцко нямате ли претенции?17:43 15.01.2021
112 Баба Яга
До коментар #110 от "Македон":
На " македонски"?17:45 15.01.2021
113 Готин
18:25 15.01.2021
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Ванче
18:56 15.01.2021
116 Един, Народ
18:57 15.01.2021
117 Стефан
Коментиран от #120
19:01 15.01.2021
118 Кретени
19:05 15.01.2021
119 Имай късмет да живееш на дядов имот
До коментар #34 от "Бугарее":
Какво добро искаш бе, Мунчо? Ограбили сте дедите ни с помощта на сръбски и гръцки войски и сега искаш добро. Ако дойдем с нотариалните актове, ще трябва да живееш на дъното на Охридското и Преспанското. Така е внашата Европа, тук не важат Титовите идиотщини. Частната собственост е неприкосновена и свещена!
19:19 15.01.2021
120 Тоз МицковСКИ дали е
До коментар #117 от "Стефан":
Невежа прост или прост невежа..... все тая.Коментиран от #122
19:32 15.01.2021
121 Левурда
До коментар #43 от "МАКЕДОНСКИ ЕЗИК":
Ами като си неграмотник - домосед от Делиормана, какво искаш?19:48 15.01.2021
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 Чико
19:57 15.01.2021
124 вапрозд
през 1 СВ и през фашизма 40-44 г.???
20:04 15.01.2021
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 хаха
До коментар #110 от "Македон":
Провери в дневника на баба си. Малко преди молбата и към българските власти за пенсия.20:24 15.01.2021
127 Много е лесно
20:29 15.01.2021
128 Нека сме
До коментар #27 от "Калмук":
наясно - правото на самоопределение е изконно право. /По тази логика на едно от последните преброявания в България няколко души се писаха ЕСКИМОСИ. И това беше прието. Нека са си македонци, тяхна си работа. Проблемът е защо не искат да са българи - и това НЕ Е ТЕХЕН, а НАШ проблем, който няма да се реши с покровителствено потупване по рамото от уж по-големия брат, за каквито се имаме ние. С тази отвратително некадърна външна политика далеч няма да стигнем - ако смятате, че НАЙ-ГОЛЕМИЯ брат - САЩ - ни уважава за блюдолизнеченето ни, много се лъжете. Липсва ли достойнство на една държава, тя губи всичко. И прави опити да си върне загубеното, ровейки се в историята. Така че - какво е било преди 100-200 и повече години НЕ Е повод за съвременно самочувствие. И така - македонците СА македонци. Ама ние българи ли сме?Коментиран от #174
20:31 15.01.2021
129 Цоко
20:31 15.01.2021
130 Кървава Коледа
До коментар #7 от "Българка":
За броени дни в навечерието на Коледа през 1944 г. на територията на днешна Македония са избити хиляди без съд и присъда.По време на репресиите през 1945 г. в Охридско и Преспанско са убити 23 000 българи, а други 130 000 българи са изселени, изгонени и преследвани, изпращани в концлагерите на Титова Югославия.Коментиран от #173
20:52 15.01.2021
131 bg. Абе, не си прав, но не си и зрял.
До коментар #104 от "Този не е Българин":
Малечко-Палечко си още, че ти и личи. Защо не разбираш македонски. Защо моята дъщеря разбира английски а не разбира руски? Защото сте с промити мозъци. Обучава ви система, внедрена от САЩ. Та как няма да го разбирате? Русия говори вариант на старобългарския:, Сърбия говори вариант на старобългарския:, за македонския е важно да не произнесем "старо", а направо да кажем диалект на българския. А ти защо не го разбираш? Защото като всички млади папагали английския ти е дъбър навярно.21:13 15.01.2021
132 Стига с
21:16 15.01.2021
133 Стига с твоето неразбиране!
До коментар #104 от "Този не е Българин":
Какво искаш да разбираш като си младеж. Наблягаш на "английския", с меки китки си, Казваш" уъ" вместо, л". Едно чисто българско "лайно" не си способен да произнесеш. И хабер нямаш от старобългарския, наречен "руски"!21:23 15.01.2021
134 васик атанасова
22:02 15.01.2021
135 В.В.П.
22:44 15.01.2021
136 Дарко
До коментар #7 от "Българка":
Госпоѓо или госпоѓице, ве молем немојте со сила да се правите глупа, затоа што толку глуп човек не се раѓа - дефинитивно мора да посетувате курс за идиотизам.22:45 15.01.2021
137 Цветко Христов
22:53 15.01.2021
138 ЛДП
23:02 15.01.2021
139 Този коментар е премахнат от модератор.
140 Конник
23:22 15.01.2021
141 Опълченец
Коментиран от #150
23:29 15.01.2021
142 Прцковски, бегай!
До коментар #48 от "5535":
Първо той не е Мицкоски, той е Пръцкоски или по сръбски ПРЦКОСКИ, а на български Пръдльовски. А от биологията знаем, че пърденето предхожда срането. Сега като се изтропа ще видите, че е ял плескавица,а е пил .... и той не може да ви помогне.23:48 15.01.2021
143 Нострадамус
00:35 16.01.2021
144 Крум
До коментар #34 от "Бугарее":
А ти когато острижеш от змия вълна! Тогава ще видиш европейски съюз! Промит мозък,добре че беше Желю Желев иначе щяхте да сте държава точно никога!!!!!07:39 16.01.2021
145 ГоЩо
Коментиран от #146
07:44 16.01.2021
146 Сандански
До коментар #145 от "ГоЩо":
Паспортът е документ позволяващ пребиваването в ЕС и свободно движение в повечето “бели” държави. Ако Македония беше на мястото на България, тогава щеше да видиш, колко паспорта щяха да се продадат от Каракачановите ВМРО-та!08:05 16.01.2021
147 Да еааа!
До коментар #100 от "Баба Яга":
А КАКВО ЛОШО СА ВИДЕЛИ ПРЕДИ 9.9.1944ГОД?Коментиран от #153
08:26 16.01.2021
148 Да еааа!
08:30 16.01.2021
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 По скоро
До коментар #141 от "Опълченец":
По-скоро го е правил сърбовлах.09:22 16.01.2021
151 Стефан
09:23 16.01.2021
152 Ggggg
10:15 16.01.2021
153 Баба Яга
До коментар #147 от "Да еааа!":
Преди 1944г по време на трите войни,които България води ни обвиняват,че сме ги окупирали.При ВСВ ни обвиняват във фашизъм и геноцид над македонските евреи.Обвиняват ни и ,че съединението на България е било приоритет пред освобождението на Македония.За по- старата ни история обвиненията са ,че им крадем Св.Климент Охридски,който ,според тях е създал " славянската" азбука.Охридската книжовна школа била Македонска.Самуил бил македонски владетел,който се борел против българското робство.Това достатъчно ли е?Ало не е достатъчно посетете техният сайт"Мелница" и четете.10:31 16.01.2021
154 Македонски
До коментар #36 от "Гацов Бацо":
Браво Бацо Гацо много добре казано.10:33 16.01.2021
155 Четник
11:45 16.01.2021
156 Този коментар е премахнат от модератор.
157 Този коментар е премахнат от модератор.
158 БашМайстора
12:18 16.01.2021
159 Севлиева
16:06 16.01.2021
160 Този коментар е премахнат от модератор.
161 Иво
20:55 16.01.2021
162 Иво
20:57 16.01.2021
163 Иво
20:57 16.01.2021
164 Иво
20:59 16.01.2021
165 Този коментар е премахнат от модератор.
166 Този коментар е премахнат от модератор.
167 Този коментар е премахнат от модератор.
168 уфффф
15:56 17.01.2021
169 Кси
16:19 17.01.2021
170 Ресто
До коментар #19 от "БЮРМ/FYROM":
Сръбски мекерета, да , но иначе макетата са си русофоби или безразлични по този въпрос. Явно материята не ти не е съвсем ясна или пък ти се ръководиш от твоята русофобия, чийто извори са още от нашите чорбаджии по време на турското "присъствие" у нас.22:21 17.01.2021
171 Този коментар е премахнат от модератор.
172 Познавач
09:00 18.01.2021
173 Паметлив
До коментар #130 от "Кървава Коледа":
Зверствата ма сърбите срещу българите в Македония трябва да се поменуват, за да се знаят, помнят и да не се забравят09:14 18.01.2021
174 Познавач
До коментар #128 от "Нека сме":
Защо не искат да са българи ? И ни наричат татари.Освен промиването на мозъците им, по гьобелсовски, причина е и поразиите, които нанесоха на историята ни нашите масони историчари*
Влез в ИСТОРИЧЕСКИЯ МУЗЕЙ ВЕЛИКИ ПРЕСЛАВ. Там е изтипосан 'ичъргу"БОИЛА МОСТИЧ, ДОСУЩ КАТО ТАТАРИН от жълтата раса.
ДА ТЕ Е СРАМ ДА ЗАКАРАШ ДЕЦАТА СИ В ТОЗИ МУЗЕЙ.
Образа бил по възстановка, от череп, от наш масон. Този способ за въстановка според много учени е неистинен. Но това не пречи на масонското историческо раково образувание в историческата ни общност да го шътне там.
Същите тези хора преди деситилетия изнудваха автора на Веда Словена да каже че си е измислял всичко, а друг масон издаде специална книжле в което "доказа" че Веда Словена била фалшификация.
Ето с таквиз противобългарски работи хвърлят силите си масоните историчари
---------------------
* Те играят тяхна си, масонска, космополитна, интернационална, глобална игра и за тези продажници, българската история е част от тази игра - на господарите им по йерархията на глобалната масониария. Днешната глобалната масониария не е като древната, днешната отдавна е овладяна от явни сатанисти. Това не вдяват тези тщестлавци ( тщеславието е най-добрата стръв чрез която се ловят кандидат масоните).
Коментиран от #176
09:37 18.01.2021
175 Човек
ако Европейски политичета ни натискат да вкараме Македония с македоснката фалщива историчария, това значи, че Европа е подвластан на фалшиви данни, допуска лъжи в поведението си, което е в нарушение на християнските ценности идещо от Божиите заповеди, където е писано да не се лъжесвидетелства.
Ако отделни европейски политичета които ни натискат да приемаме Македония с лъжите й, не осъзнават че срамят Европа, най-стария народ и държава в Европа - българите и България, неизменили на името си, тия които не са се поромейчили, погърчили, потурчили, посръбчили, поиспанчили, погерманчили, поангличанили, поамериканчили, помакедончили, трябва да защитят Европейските християнски ценности. Истинските европейски ценности, по които са живели европейските народи, а не новосъчинените, от либерастите соросоиди.
Лъжата има свойството да влече след себе си други лъжи, за да прикрива началната лъжа. Получава се нещо като омагьосан кръг, по точно мрежа от лъжи. Това удра по мисленето, оценка на обстановката, преценка, а с това и вземането на решения по възлови въпроси. Грешното вземане на решения влече беди....
Затова Божията повеля гласи : Не лъжесвидетелствувай....
09:56 18.01.2021
176 Познавач
До коментар #174 от "Познавач":
В добавка, по всички рисунки из Манасиевата хроника, не може да се види такъв образ, кат на мостич. Обратно. Княз* Муртраг (Омуртаг) е показан като бял рус мъж ... И другите български ликове са на хора с руси, кестеняви и черни коси от бялата раса. И нокой летописец не е споменавал че българите са с облик различен от този на бялата раса.само нашите масончета историчари го вменяват на нашия народ десетилетия наред.
Коментиран от #177
11:41 18.01.2021
177 Познавач
До коментар #176 от "Познавач":
Княз Муртраг ( Омуртаг). Именно княз, а не хан. Такова е истинското заглавие на Именник на Българските князе. Никой историк, освен масоните ни историчари и заблудените от тях не са писали за ханове, нито че са наричали Бога Тангра.Канасювиги, кой знае защо се разбира като кан сюбиги ( каквото и да значи това, а не по-смисленото канас (по гръчки) княз (по нашенски), ювиги (ю биги) и по смислено - от бога...
Във филма Хан Аспарух, обръщението към княза / хана бе именно ювиги ( нещо като от Бога, Божествени ...) , а не сюбиги.
11:56 18.01.2021
178 Шамара
До коментар #3 от "аман от тия":
А аа не си прав с радио точка можеш да спориш, защото в един момент като не се разберете можеш да завъртиш копчето! Обаче с маке не може!21:51 18.01.2021
179 Шамара
21:53 18.01.2021
180 Шаро
14:18 19.01.2021
181 Хр. Николов
1. Цар Самуил северомакедонски цар ли е? Ами да - защото е БЪЛГАРСКИ!
2. Възрожденците и борците за свобода във Вардарско северомакедонски герои ли са? Ами пак да - защото са БЪЛГАРИ!
3. Северна Македония наш приятел ли е? Ние искаме да е така - защото безусловно прзнаваме, че в тази държава живеят при трудни условия повече от 1 000 000 българи.
4. Ами те какво искат? Да не ги имаме за братя - защото сме гадни турци и мръсни татари; защото когато сме проливали кръвта си за свободата им сме загубили войните; защото коварните победители във войните са избили по-достойните им деди и са побъркали останалите - че са антибългари по рождение.
Е - дерзайте братчета - може и с такава представа за членство в европейското семейство да ви приемат. Ние ще сме против.
14:34 19.01.2021
182 Македонец
До коментар #10 от "Знаещ":
МакедонскиСлавянското езиково семейство, което включва руски, сръбски, полски, чешки и други езици, е относително „младо“ в сравнение с други езици. Известните братя Кирил и Методий стандартизират старославянския език, създавайки това, което днес е известно като църковен старославянски език. През 9 век общославянските братя взеха езика със себе си, когато пътуваха на север с мисия да обърнат славянското население към християнството. Македонският (заедно с подобен български) е най-близкият език до старославянския.
10:20 21.01.2021