Last news in Fakti

23 Януари, 2022 16:31 4 386 25

Пилот отказа да довърши полет, защото "смяната му свършила"

  • самолет-
  • пилот-
  • авиокомпания

Отказът му е довел до недоволство от страна на пасажерите, които са отказали да напуснат самолета

Пилот отказа да довърши полет, защото "смяната му свършила" - 1
Снимка: shutterstock

Пилот на Пакистанските международни авиолинии отказа да довърши полет след извънредно приземяване, съобщава "Експрес Трибюн".

Реакцията му е довела до протести от страна на пътниците.

Инцидентът е станал на 16 януари. Полет PK-9754 е излетял по разписание от столицата на Саудитска Арабия - Рияд, с крайна дестинация пакистанската столица Исламабад. Въпреки това, поради лошото време, се е наложило самолетът да се отклони от маршрута си и да се приземи в град Дамам, Саудитска Арабия. След принудителното кацане капитанът на полета е отказал отново да излети, за да довърши маршрута до Исламабад, с мотива, че "смяната му вече е свършила".

Отказът му е довел до недоволство от страна на пасажерите, които са отказали да напуснат самолета. Напрежението е било овладяно едва след намесата на служителите по сигурността на летището.

Говорител на авиокомпанията оправда решението на капитана с факта, че пилотите се нуждаят от адекватна почивка, за да се гарантира безопасността на самите полети.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 24 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Последния Софиянец

    31 23 Отговор
    На 10 000 метра казва:Моля всички да слязат че ми свърши смяната.ха ха ха

    Коментиран от #12, #24

  • 2 Типично

    15 26 Отговор
    цигански номера.

    Коментиран от #18

  • 3 Аха

    26 7 Отговор
    Отказал и скочил с парашут и за.бал самолета да ви еа в глупавите статии дето пишете
  • 4 гражданин

    36 1 Отговор
    Всеки работник е в правото си.
  • 5 Добре е

    47 0 Отговор
    нaпрaвил. В aвиaциятa прaвилaтa трябвa дa cе cпaзвaт нaй-cтриктно от вcички облacти.
  • 6 Сатана

    44 0 Отговор
    Пилотът не може да лети над лимита часове и по подобие на шофьорите трябва да почив?това не е новина

    Коментиран от #8

  • 7 Индиана Джоунс

    13 2 Отговор
    И на моите пилоти им свърши смяната над Хималаите в Храма на обречените.
  • 8 Абе

    16 9 Отговор

    До коментар #6 от "Сатана":

    Момче ти от Марс ли падаш?? Кой ше му даде курс на пилота по дълъг по часове от допустимите? Мисли малко с тая кратуна а има и помощник пилот

    Коментиран от #13, #22, #25

  • 9 Иван Грозни

    14 4 Отговор
    И тия са пред нас по отношение на трудовото законодателство. А ние къде сме? Нашите работодатели искат само компенсации, а имаме купища синдикати на големи заплати. Я да получават колкото работниците, друга песен ще запеят.
  • 10 ПРИ 400% ПЕЧАЛБА КАПИТАЛИСТА Е ГОТОВ ДА

    20 0 Отговор
    НА ПЪРВО МЯСТО Е БЕЗОПАСНОСТТА НА ПОЛЕТА И ХОРАТА. АМА ОВЦЕТЕ ПЪТНИЦИ НАПИРАТ ДА СТАНАТ ЖЕРТВЕНИ АГНЕТА.
  • 11 ПРАВ Е „ШОФЬОРА ”НА САМОЛЕТ

    18 3 Отговор
    АМИ АКО ЗАД НЯКОЙ ОБЛАК ГО ДЕБНАТ АВИО КОНТРОЛ ПО ТРАНСПОРТА И МУ КАЖАТ И „СЕГА КВО ПРАИМ,А”🤔ПЪТНА КНИЖКА ТАХОГРАФ КАНТАР ГРАЙФЕРИ НА КОЛЕСНИКА ТОВАРИТЕЛНИЦА ПЛОМБА ОПАСНИ ТОВАРИ.......ПРАВ СИ Е ЧОВЕКА👍
  • 12 Хахаха

    13 7 Отговор

    До коментар #1 от "Последния Софиянец":

    Тъпо парче си.
  • 13 SAAB

    23 0 Отговор

    До коментар #8 от "Абе":

    Ти чете ли........имало е принудително кацане ! И времето прекарано в него .....надхвърля лимита / в тези часове се води на работа /! Или е важно да лОпаш по буквите :)
  • 14 пожелание

    2 4 Отговор
    Да беше си взел парашут и да скочи !!
  • 15 аре ве

    3 16 Отговор
    Полета е около 3часа.Какви часове са му изтекли на цинг@нора?

    Коментиран от #20

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 ала бала

    14 0 Отговор
    Прав е човека! Може да е пакистанец,но спазва трудовото законодателство,а ония какво искат, ще им назначат друг пилот, този си знае правата, защо да работи извънредни като не му плащат.
  • 18 напротив

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "Типично":

    Не е постъпил като някой Ганьо,само за да се подназни на шефа би изложил на риск живота на стотици. Мислиш типично като Ганьо
  • 19 ясно

    2 7 Отговор
    Тоя май скоро ще бере желязо като наще братчеди
  • 20 бе не е лесно

    15 0 Отговор

    До коментар #15 от "аре ве":

    да си с IQ на празна кофичка от кисело мляко!Това е като при "тираджиите"!Имаш определен лимит на шофиране,9 или 10 часа но в рамките на 13 часа!Може да си шофирал 1 час в тази рамка и ако нямаш нужната почивка за следваща смяна спираш!!!Глобата за надвишени часове за кормуване е в рамките на 200-3000лв,а за пилотите е затвор!Та цинг@нора си е прав!
  • 21 милиционер

    8 0 Отговор
    правилно!
  • 22 Порно

    7 1 Отговор

    До коментар #8 от "Абе":

    Само с помощник пилот не може да излети. Пък и помощника може още да няма лиценз за командир , както и самият той е прехвърлир лимита.
  • 23 Стребител

    1 0 Отговор
    Ами на пилотите им се плаща за излитане но не и за приземяване.
    Последното си е техен проблем.
  • 24 Гошо

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Последния Софиянец":

    Проблема е че няма право и това въобще не е абсурдно
  • 25 Гошо

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Абе":

    я пак прочети статията