Last news in Fakti

14 Март, 2023 19:41, обновена 14 Март, 2023 20:09 10 558 416

Руски изтребител свали американски дрон над Черно море

  • дрон-
  • черно море-
  • русия-
  • су-27

Военновъздушните сили на САЩ излязоха с изявление, в което обвиняват руския самолет, че е действал по безразсъден, екологично несъобразен и непрофесионален начин

Руски изтребител свали американски дрон над Черно море - 1
Снимка: Shutterstock

Руски изтребител свали безпилотен самолет на ВВС на САЩ над Черно море във вторник, след като повреди перката на американския дрон MQ-9 Reaper, според американски служител, запознат с инцидента, съобщава СиЕнЕн.

Дронът Reaper и два самолета Су-27 Flanker са действали над международни води над Черно море, когато един от руските самолети умишлено е летял пред безпилотния дрон и е излял гориво пред него, според официалния представител. След това една от струите повреди перката на Reaper, която е монтирана на задната част на дрона, каза служителят. Повредата на витлото принуди САЩ да свалят Reaper в международни води в Черно море.

Военновъздушните сили на САЩ излязоха с изявление, в което обвиняват руския самолет, че е действал по "безразсъден, екологично несъобразен и непрофесионален начин".

"Приблизително в 7:03 сутринта (централноевропейско време) един от руските самолети Су-27 удари перката на MQ-9, което накара американските сили да свалят MQ-9 в международни води. Няколко пъти преди сблъсъка Су-27 изсипаха гориво и прелетяха пред MQ-9 по безразсъден, екологично несъобразен и непрофесионален начин. Този инцидент демонстрира липса на компетентност, освен че е опасен и непрофесионален", каза в изявлението генерал от ВВС на САЩ Джеймс Б. Хекър, командир на ВВС на САЩ в Европа и ВВС на Африка.

"Нашият самолет MQ-9 извършваше рутинни операции в международното въздушно пространство, когато беше прихванат и ударен от руски самолет, което доведе до катастрофа и пълна загуба на MQ-9. Всъщност този небезопасен и непрофесионален акт на руснаците почти причини катастрофата и на двата самолета."

"Съюзническите самолети ще продължат да оперират в международното въздушно пространство и ние призоваваме руснаците да се държат професионално и безопасно", добави Хекър.

Този инцидент следва модел на опасни действия на руски пилоти, докато взаимодействат със самолети на САЩ и съюзниците над международното въздушно пространство, включително над Черно море. Тези агресивни действия на руския екипаж са опасни и могат да доведат до грешни изчисления и непреднамерена ескалация, съобщава командването на САЩ.

Руски и американски самолети са действали над Черно море по време на войната, но това е първото известно подобно взаимодействие, потенциално опасна ескалация в критичен момент от битката.

САЩ експлоатират дронове Reaper над Черно море от преди началото на войната, използвайки шпионските дронове за наблюдение на района.

Дроновете Reaper могат да летят на височина до 50 000 фута, според ВВС, и имат сензори и способности за събиране на разузнавателна информация и извършване на разузнаване за продължителни периоди от време, което ги прави идеална платформа за проследяване на движения на бойното поле и в Черно море.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 134 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Петьо Петров

    90 303 Отговор
    това е краят на коч...та

    Коментиран от #43, #303, #304, #408

  • 3 иваило

    79 338 Отговор
    съвсем без самолети ще останат ушанките

    Коментиран от #305

  • 4 ТаУмВзе

    290 60 Отговор
    Как се Удря витло на дрон със Су 27? Бухахах

    Коментиран от #36

  • 5 Индийски БИВОЛАР

    67 403 Отговор
    САЩ са номер 1 и ще отговорят подобаващо

    Коментиран от #142

  • 6 Стойчев

    74 354 Отговор
    Русия рязко купува памперси.

    Коментиран от #26, #306

  • 7 Слава на Зеления потник

    258 45 Отговор

    До коментар #1 от "Българин":

    Само така браво
  • 8 Иван

    64 279 Отговор
    Путин спешно е отпътувал с влака за бункера
  • 9 Владимир или Членин

    364 63 Отговор
    Само така,удри Вова,стига ги жали!
  • 10 Ами

    66 310 Отговор
    Търсят си белята ушанките пияни

    Коментиран от #22, #23, #317

  • 11 Започна Се

    310 21 Отговор
    Дойде време ставайте, от сън се пробуждайте, Стига робство и тиранство.............
  • 12 Изумен

    44 235 Отговор
    Сега ще трябва да се свали този изстребител.

    Коментиран от #266

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 БАРС

    394 47 Отговор
    Браво!Молодци рашките тия каво търсят в черно море да си ходят в америка.Много добра новина да пожелаем на факти по често да радват четателите си с такива хубави новини.
  • 15 дядо поп

    380 41 Отговор
    Дедовия ми ли търси американски разузнавателен дрон над Черно море!

    Коментиран от #115, #121

  • 16 Удряй тая мачка

    362 38 Отговор
    Братята руснаци направо са си го свалили. Чии го дират хамериканците над Черно море ?
  • 17 ПНХ

    318 32 Отговор
    "Международното пространство" за САЩ е между Северна Америка, Япония, Великобритания и Австралия. Черно море им е много далеч от пространството.

    Коментиран от #345

  • 18 Българин

    48 281 Отговор
    отговорът на САЩ няма да закъснее

    Коментиран от #52, #74, #100, #326

  • 19 Бай Георги

    304 26 Отговор
    Каква рутинна работа има дрона на черно море?Това общо взето очаква и Украйна.
  • 20 Джо

    41 259 Отговор
    Това е чудесно. Сега руските самальоти ще започнат внезапно да падат по неизяснение причини всеки път когато си подадат носа извън въздушното пространство на Просия.

    Коментиран от #311

  • 21 БАРС

    205 21 Отговор
    Браво!Молодци рашките тия каво търсят в черно море да си ходят в америка.Много добра новина да пожелаем на факти по често да радват четателите си с такива хубави новини.
  • 22 Ххоо

    27 203 Отговор

    До коментар #10 от "Ами":

    Превантивен ядрен удар по Москва се е обсъждало в случая
  • 23 Бидон

    27 200 Отговор

    До коментар #10 от "Ами":

    Ще си я намерят. Даже няма да разберат какво ги е ударило. Кримския мост така си замина без да разберат…

    Коментиран от #279, #314

  • 24 Русофил

    140 16 Отговор
    В допълнение:
    За първи път в мире.
    Ребятата се похвалиха, че наш СУ27 е източвал гориво в полет пред американски
    дрон, който от това е паднал в Черно море.

    Коментиран от #260

  • 25 Развеселен

    93 130 Отговор
    Време е за ракети с обхват 300 км. за Украйна.
    Браво на този руски летец, премахна пречките!
    Молодец!

    Коментиран от #44, #324

  • 26 Памперси за Бидоня

    204 17 Отговор

    До коментар #6 от "Стойчев":

    ВМС на САЩ обявиха първа степен на тревога. Руският подводен флот се е активизирал и застрашава американската сигурност. В морската акватория на САЩ в близост до Бостън е засечена подводница от клас „Ясен“, способна да носи до три ядрени ракети.

    Коментиран от #222

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 ПОЛЯКА

    84 13 Отговор
    Без да искат са се сблъскали.
  • 29 Кравешко копитце

    220 22 Отговор
    Краварите пак са разузнавали на "рутинна мисия" и после снасят всичко на натювските "доброволци" в укристан, дето ядат як пердах от десет пияни руснака въоръжени с лопати. И руснаците ще вземат да им подрежат копитцата накрая
  • 30 ТИР

    191 18 Отговор
    И какво наблюдават,рибните пасажи ли,,,,имат си океан,там да си гледат,,,
  • 31 Столтенберг

    158 18 Отговор
    Напълних памперса!
  • 32 отшелника

    181 25 Отговор
    БИЙТЕ ФАШИСТКИТЕ САМОЛЕТИ ,СЛАВА НА РУСИЯ ,СЛАВА ,СЛАВА ,СЛАВА
  • 33 Стоян Александров

    198 25 Отговор
    Че какво правят тези долни натовски престъпници там ? Да не дойде Булава- та в Куба. Че за секунди амерските градове ще заприличат на Луната. Натютютю е пълен позор. Хайде руссснаци бийте ги вече. Омръзнаха ми пропагандните им пасквили. Нали искаха война, нека я получат. Това световно зло трябва да бъде унищожено веднъж за винаги....
  • 34 Петьо Петров

    16 144 Отговор
    Путин вече си е намазал вазе...чето и чака
  • 35 Бесен- _Язовец

    150 18 Отговор
    Удрииии удриии фашиския дрон удриии...
  • 36 Лесно

    77 16 Отговор

    До коментар #4 от "ТаУмВзе":

    Като реактивния самолет прелети близо пред дрона така, че реактивната струя да повреди витлото. Интересното след тази провокация дали ще има подобаващ отговор.
  • 37 Уаууууу!

    93 16 Отговор
    Молодец! Какой гееой! Настояищьiй воздушньiй ас! Хахахахаха!
  • 38 А хахаха

    22 119 Отговор
    Рузслямците не искат никой да им гледа цирка отгоре, нали побеждават вече цяла година
  • 39 Стойчев

    30 122 Отговор
    Ватенките трябва да вдигнат хонорара. Един човек пише коментари за всичко с различни никове. Свършиха ли парите?

    Коментиран от #55, #73

  • 40 Реалист

    113 12 Отговор
    Направо го е взривил този шпионски дрон във въздуха, а във водата са паднали отломки

    Коментиран от #46

  • 41 Който владее

    136 13 Отговор
    Крим, той контролира Черно море.

    Коментиран от #50

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Време е

    143 14 Отговор

    До коментар #25 от "Развеселен":

    НАТО да изгори

    Коментиран от #133

  • 45 Хаха

    166 17 Отговор
    Следва сваляне на краварски спътници над Русия, използвани като този дрон за разузнаване в полза на всушанките! Това е предупреждение, кравари нямат място в Черно море!

    Коментиран от #66

  • 46 Последния Софиянец

    141 11 Отговор

    До коментар #40 от "Реалист":

    32 млн долара се изпариха за миг .
  • 47 Украйна

    21 110 Отговор
    Тука коментарите са писани масово от един човек

    Коментиран от #49, #118

  • 48 Скопен US орел

    137 16 Отговор
    Удариха дрона щото е вехтория като цялата техника на Говедарника

    Коментиран от #89

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Окраин4ев

    134 14 Отговор
    Руската армия се гаври с ФАЩ
  • 52 Стоян Александров

    152 17 Отговор

    До коментар #18 от "Българин":

    И какъв ще е отговора бееее ? От страхливци ли да чакаме отговор ? Нато се бие само срещу слабаци, факт. Сащ се спотайват и скоро изчезват от тук. Най- големите страхливци на света са САЩ....ФАКТ...вече никой не се страхува от тези, никой....хахахаха

    Коментиран от #62

  • 53 12340

    106 7 Отговор
    То да не е да гониш балони 中🐮😅
  • 54 уфааааааааааааа

    118 8 Отговор
    Даже преди да го бутнат в Черно море, руснаците са го припикали - изхмълили гориво върху него ха ха ха
  • 55 Вашите пари свършиха , нашите - не

    127 13 Отговор

    До коментар #39 от "Стойчев":

    След фалитите в САЩ се разклати и втората по големина банка в Швейцария, сриват се и немски и испански банки!

    Коментиран от #415

  • 56 Гост

    22 116 Отговор
    Скоро ще прочетем че нещо се е случило я с изтребител я с кораб..я с нещо друго..руски....Да свалиш дрон над международни води е меко казано...тъпо...

    Коментиран от #59, #273

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Бай СТАВРИ

    102 14 Отговор
    А дали е бил руски изтребител..Бандеровци търсят конфликт..Краварите да си прибират техниката.Те провокират ГОЛЕМИЯ МЕДВЕД..
    ..
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 иваило

    13 97 Отговор
    утре сутринта Путин обявява капитулацията на РФ

    Коментиран от #291

  • 61 Град Симитли

    56 4 Отговор

    До коментар #57 от "Само питам":

    Един нейн орган търсят-и ще го намерят!
  • 62 Значи

    10 88 Отговор

    До коментар #52 от "Стоян Александров":

    " Нато се бие само срещу слабаци, факт" Абе, една от опроките ви не беше ли, че в Украйна Русия не се бие срещу Украйна, а срещу НАТО? Ако е така и "нато се бие само срещу слабаци", значи Русия е ... ?

    Коментиран от #71

  • 63 стоян георгиев

    86 10 Отговор
    Тръгнал е да пада този говежди дрон и за да не удари някой соросоид по главата руснаците са го взривили зрелищно
  • 64 Защо

    80 9 Отговор
    Се сърдят американците нали байдън не е бил вътре
  • 65 Аве

    88 9 Отговор
    много ясно ясно, че ще го свалят! Да не искате пак да взривяват газопровод!
  • 66 По-скоро

    14 77 Отговор

    До коментар #45 от "Хаха":

    Следва принудителното сваляне на безанаговите таралясници извън случаите на спонтанното им падане

    Коментиран от #226

  • 67 Така така

    98 9 Отговор
    Мисля, че разликата между иракските , либииските и руските пилоти е видна. На обора ще му е трудно да победи дори и по нечестен начин с коалиция. Както победиха в Ирак, Либия и Югославия. Тогава, количеството,а не качеството победи
  • 68 Българин🇧🇬

    120 16 Отговор
    Слава нашите руски герои освободили България на два пъти 1878 и 1944 Слава на Руската освободителна армия и борбата за свобода
  • 69 Каубой 🤠

    13 102 Отговор
    Ушанките си търсят бой
    ВСУ ще ги спука от бой
  • 70 гого

    12 95 Отговор
    Русия свърши

    Коментиран от #77, #80

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Гого

    108 8 Отговор
    Русия тепърва започва!
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Ами той отговорът

    51 6 Отговор

    До коментар #18 от "Българин":

    Вече закъснява
  • 75 Каубой

    93 10 Отговор
    Хамериканците си търсят пердаха с тоя дрон там!
  • 76 Запознат

    99 9 Отговор
    Един соросоид на заплата слага минуси на не неудобните кометари за козяк
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 ⚜️Просветен⚜️

    119 15 Отговор
    📎Над мексиканския залив не летят руски дронове, следователно над нашето, Черно море няма да летят американски! Бандата нагли емигранти отвъд океана да си стои там! Тук е желаем атлантически ценности и дронове,тук е Черно море и има балкански ценности! Никой не избира къде да се роди, но ако някой чувства атлантическите ценности като свои, да итгърмява към Атлантика!📎

    Коментиран от #85, #88

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Каубой 🤠

    10 102 Отговор
    Ушанките си търсят бой
    ВСУ ще ги спука от бой
    Даваме им Пейтриъти
    Към Москва да ги запрати
    Джуджака яко ще си изпати

    Коментиран от #259, #331

  • 82 Бойкот на алчния сайт О.Л.Х.

    98 7 Отговор
    Бой по краварските манерки!
    Тези "рутинни операции" да си ги извършват в Мексиканския залив...
  • 83 гого

    8 64 Отговор
    Путин изригна мощно в бункера след тази новина
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Опа

    10 70 Отговор

    До коментар #79 от "⚜️Просветен⚜️":

    "Никой не избира къде да се роди, но ако някой чувства атлантическите ценности като свои, да итгърмява към Атлантика!" Никой не избира къде да се роди, но ако чувства руЗЗки ценности да отпрашва към МаЦква.

    Коментиран от #90, #96

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 дядото

    83 11 Отговор
    колко ли пилоти от нато са способни на подобен таран,без да има повреди по атакуващият истреител

    Коментиран от #99

  • 88 Обаще

    16 62 Отговор

    До коментар #79 от "⚜️Просветен⚜️":

    Над международни води всеки може да лети. Затова са международни.

    Коментиран от #93, #106

  • 89 бонго-бонго

    86 11 Отговор

    До коментар #48 от "Скопен US орел":

    Те братята сърби с РПГ-7(бъзука) свалиха краварски "невидим" Стелт та руснаците с един хартиен дрон да се лигавят ли искате..Черно Море е Руска зона на влияние.Точка.

    Коментиран от #97, #101, #105

  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 гого

    62 9 Отговор
    Русия започва
  • 92 Стоян Александров

    53 4 Отговор
    Защо пак триете бе ? Много е лесно така нали ? Да триеш неудобните факти, нали ? Ама ние сме мъжкари и макар изтрити пак доказваме правотата си, а Вие пак си пставате позорни, ОК.

    Коментиран от #95

  • 93 Джодай

    15 41 Отговор

    До коментар #88 от "Обаще":

    Международния тероризъм се наказва.
  • 94 Бахмут

    12 64 Отговор
    просия кога ще спре да се излага?

    Коментиран от #333

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Абе

    16 46 Отговор

    До коментар #87 от "дядото":

    Какъв таран бе. Реактивния самолет прелети близо пред по-малак и бавен самолет така, че реактивната струя да повреди малкия самолет изобщо не е трудно, но е доста далеч от професионално

    Коментиран от #301

  • 100 Някой

    61 4 Отговор

    До коментар #18 от "Българин":

    Ъхъ. САЩ, каза, че по дипломатечески канали ще връчат нота :).
  • 101 ДжОдай

    14 58 Отговор

    До коментар #89 от "бонго-бонго":

    "Черно Море е Руска зона на влияние" Пак ще има потопени крайцери :)

    Коментиран от #109, #113

  • 102 Наблизо е 6-ти американски флот !

    8 70 Отговор
    Май ще се приближи по близо !
  • 103 Тома

    58 3 Отговор
    А бате бойко искаше в Черно море лодки и платноходки
  • 104 Кой каквото може

    8 58 Отговор
    Някой свалят дронове трурчаците свалиха безаналоговия военокосмическа пустиннолазещ СУ 24 на сирийската си граница

    Коментиран от #338

  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 бонго-бонго

    80 14 Отговор

    До коментар #88 от "Обаще":

    Бе той Северен Поток беше в международни води ама краварите го гръмнаха така че свиквайте.Черно Море е Руска зона на влияние и т.н.рутинни полети на памперси и алцхаймери са забранени.

    Коментиран от #116, #147

  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 Кучетата си лаят

    33 6 Отговор
    Кервана си върви
  • 109 Ами

    8 53 Отговор

    До коментар #101 от "ДжОдай":

    Този път няма да са само крайцери и ще има много безанагови таралясници да падат от небето
  • 110 Стояне

    14 25 Отговор

    До коментар #107 от "Стоян Александров":

    Ти по голям брат на руснаците ли си от украинските им братя ? Просто се чудя

    Коментиран от #130

  • 111 Бам Бам

    70 6 Отговор
    Я да не лъжем така безцеремонно, дронът не е бил свален просто са го напикали със гориво и той си се е приводнил! Кво да правим че е кекъв и като го пръсне малко гориво си пада сам :)
  • 112 Браво на Русия

    83 13 Отговор
    Какво прави разузнавателен дрон на САЩ над черно море, на хиляди километра от дома им? Нали САЩ не участваше в тази война? Какво стана продажници?

    Коментиран от #120, #127, #132

  • 113 Масква

    11 36 Отговор

    До коментар #101 от "ДжОдай":

    За флагмана на рузския черноморски флот ли говориш ?
  • 114 Мдааа

    9 51 Отговор
    Рашките се опитват да докарат до трета световна още от началото.
  • 115 Дякона

    12 2 Отговор

    До коментар #15 от "дядо поп":

    Търси ти патрахила дедо попе, много го губиш напоследък.
  • 116 Да ама

    18 9 Отговор

    До коментар #106 от "бонго-бонго":

    Зони на влияние няма има териториални води само.
  • 117 БеГемот

    41 4 Отговор
    16 милиона долара в морето...

    Коментиран от #131

  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Георги Димитров Тарабата

    3 15 Отговор

    До коментар #107 от "Стоян Александров":

    "Мъжкари сме защото пишем с имената си" Вярно е, кажи му.
  • 120 Ами това први

    12 36 Отговор

    До коментар #112 от "Браво на Русия":

    Гледа сеира на втората в света, ама отзад на пред, цирка е много смешен да го пропуснат. Има много да учат, като например как може втората в света да не може да превземе едно село например ?

    Коментиран от #156

  • 121 А бе

    12 2 Отговор

    До коментар #15 от "дядо поп":

    То от дедовия нищо не е останало. защо да го търси?
  • 122 Дрон-носител на Ковид

    7 24 Отговор
    И сега рибата с Ковид- никаква екологична мисъл у руснаците, защо невинните черноморски рибоци, а не българите както обикновено!?
  • 123 Урюрвкос

    48 6 Отговор
    друго си е с ракета да гръмнат, чайна балона, професионално, екологично и компетентно
  • 124 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 125 ДжОдай

    8 39 Отговор
    Колко струва следващия най-голям кораб на Просия в Черно море? :)
  • 126 Тъй, тъй

    60 4 Отговор
    Пак някой се подиграва с американските интереси по всички земни кълбета. Не им върви със световната хегемония на горките представители на Злото и това е. Никой ги не ще, а те са токова демократични, че чак тоталитарно нацистки.
  • 127 Даааааааа

    5 45 Отговор

    До коментар #112 от "Браво на Русия":

    Гледа сеира на рашките и се смее с каквото може!

    Коментиран от #160

  • 128 Ако бяха рушнаците

    7 35 Отговор
    Щяха да кажат, дрон от военно въздушните подводни сили се стратегически премести от въздуха към подводната си зона, такива новини идват по руските новини, стратегически прегрупирания само и нови мобилизации без да казват какво е станало със старите мобилизации
  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 131 Последния Софиянец

    38 1 Отговор

    До коментар #117 от "БеГемот":

    Този дрон струва 32 млн долара.

    Коментиран от #238

  • 132 абе човек

    12 26 Отговор

    До коментар #112 от "Браво на Русия":

    ти в кой век живееш, сега ли разбираш, че над черно море кръжат американски разузнавателни самолети и дронове, те кръжат тук от една година откакто започна войната, преди това кръжаха над Украйна. За флайтрадар не си ли чувал.

    Коментиран от #163

  • 133 Кнаус 485

    41 5 Отговор

    До коментар #44 от "Време е":

    Съгласен......слава на РУСИЯ.....
  • 134 Байгън дементний

    66 5 Отговор
    Падам от колелото, падам по стълбите, паднаха банките, зелената шума пада, падат дроновте ми... време е да падне и хегемонията на сатанинския проект ФAЩ!

    Коментиран от #138

  • 135 Хохо Бохо

    10 39 Отговор
    Добре, че дронът не е свалил руския изтребител...
    Безаналовите са имали късмет.

    Коментиран от #137, #140

  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 Защото

    11 19 Отговор

    До коментар #135 от "Хохо Бохо":

    Не е влезнал в НАТО пространство. За справка проверете руското СУ 24 свалено над турскосирийската граница
  • 138 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 139 фактите

    8 54 Отговор
    Русия нещо си играе с огъня.Мижитурка като русия ще сбърка много сериозно ,ако тръгне да се репчи на единствената суперсила САЩ

    Коментиран от #141, #183, #219

  • 140 Ами

    7 23 Отговор

    До коментар #135 от "Хохо Бохо":

    Не е късмет просто не имало заповед да отговори на провокацията.
  • 141 Прав си и го знаят

    7 33 Отговор

    До коментар #139 от "фактите":

    Русия днес няма нищо общо се СССрето имат един беларуски задниколизец и останалото са китайци от изток
  • 142 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 143 Джендърски Новоговор:

    50 6 Отговор
    "Дроновете Reaper могат да летят на височина до 50 000 фута, според ВВС, и имат сензори и способности"

    На правилен литературен български език, следва да е:

    Дроновете??? (Безпилотни летателни апарати) Reaper могат да летят на височина до 50 000 фута!?! (Какво означава това?), според ВВС (кой? Кой? БиБиСи, БеБеЦе Холдинг? Военно-въздушни сили?), и имат сензори (моляяя! "датчици" ли е имал предвид автора с минимален речников запас и ограничени езикови познания?) и способности (машина не може да има "способности", функционалност, може би?) и т.н. и тн.

    Неграмотни евроатлантически джендъри, сър!

    Коментиран от #155

  • 144 Хахаха

    6 42 Отговор
    Рашките искат да ядат големите шамари

    Коментиран от #411

  • 145 Бълхарино

    31 4 Отговор

    До коментар #1 от "Българин":

    сложи си черна жалейка за повредената перка
  • 146 Гьгри

    34 5 Отговор
    Препикала го е руската мечка.
  • 147 Запознат

    7 37 Отговор

    До коментар #106 от "бонго-бонго":

    Беше Черно Море руска зона на влияние. ВЕЧЕ НЕ Е!! И НЯМА ДАБЪДЕ!! Сблъсъка е бил в неутрална зона, и двата летателни апарата са повредени.

    Коментиран от #159

  • 148 ламтят за още и още

    10 33 Отговор
    Алкашите отдавна се репчат че Черно Море било тяхна собственост,но скоро циливизования свят ще им начука амициите.
  • 149 Моше

    37 5 Отговор
    Нямат срам, екологично несъобразено да свалят самолети.Бива, бива...ама това...незнам..незнам...
    Дееева вашта америмайка!

    Коментиран от #153

  • 150 171717

    39 8 Отговор
    БРАВО НА РУСНАЦИТЕ !!!!!!!!!! АМЕРИКАНЦИТЕ ДАЖЕ НЕ ПЛАЩАТ НАЕМ НА БЪЛГАСКА ЗЕМЯ ЗА БАЗИТЕ СИ !!!!!!!!!!
  • 151 Хехе

    41 4 Отговор
    Само така, бензин и запалка! Какво прави тоя дрон над Черно море край руските брегове??! Руснаците движат ли дронове край Флорида?! А нашите дупедавци са дали въздушен коридор на тоя робот.
  • 152 на работа съм

    32 4 Отговор
    Всички разузнавачи свършват по този начин рано или късно, без значение дали е летящ дрон или обикновен пешеходен разузнавач ,затова и не виждам нищо нередно

    Коментиран от #167

  • 153 КИКО

    26 3 Отговор

    До коментар #149 от "Моше":

    МОШЕ , ОДИ СИ СИ В ИЗРАЕЛ , НЕ ЩЕМ ЕВРЕИ , НИЕ СМЕ ПРАВОСЛАВНИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #165

  • 154 Гост

    36 5 Отговор
    Янките да се благодарят, че след като едното Сухойче го е полял с керосинче, другото на форсаж 90 градуса нагоре и да видят BBQ в командния център в Рамщайн. Ама нейсе, Вовата много ги жали.
  • 155 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 156 Гледа

    25 1 Отговор

    До коментар #120 от "Ами това први":

    май твоят сеир, като ти тиражира ниско интелигентна пропаганда и ти блееш щастливо. Това прави интриганта САЩ! Има неистова нужда от овтсе.
  • 157 Матей преображенски

    36 4 Отговор
    Звучи като класически фейк,толкова плачливо и фалшиво,екологично несъобразително го свалили.Изобщо не съобщават тия самолети и дронове накъде са летели,или просто така си хазяйничат из Черно море.Трябва да си имат едно наум.Руснаците си облитат и пазят пограничните райони,ами американците къде се намират на хиляди километри от сащ и се държат като заклети нашественици.
  • 158 Боклук

    5 25 Отговор
    Това е пРосия.

    Коментиран от #307

  • 159 Историк

    11 32 Отговор

    До коментар #147 от "Запознат":

    Черно море никога не е бил руска зона на влияние. Даже и в пика на Студената война, от другата страна е била Турция, която ВИНАГИ е контролирала Проливите. В днешно време отвсякъде заобиколена от членки на НАТО и държави, които направи свои врагове, Русия има по-малко влияние в Черно море откогато и да било. Неслучайно са "свалили" неуправляван от човек дрон. Това щеше веднага да предизвика американски отговор. Свалили машинка на рутинен полет, сега ще последва перване по ръката за много повече пари.
  • 160 Гледа сеира

    20 3 Отговор

    До коментар #127 от "Даааааааа":

    на блеещите! Пълни медиите с пропаганда и гледа как щастливо блеят.

    Коментиран от #180

  • 161 Муаха-ха-ха-ха...

    35 8 Отговор
    То така се почва.Днес дронче ,утре самолетче.Накрая един Сармат в Йелолстоун.
  • 162 1234

    31 7 Отговор
    Еи тез фащ ще запалят европа

    Коментиран от #410

  • 163 А каква работа имат

    39 7 Отговор

    До коментар #132 от "абе човек":

    на хиляди километри от дома им? Без САЩ, война нямаше да има.

    Коментиран от #172

  • 164 кап. Списаревски

    35 6 Отговор
    Хаирлия да е! Следващия път да свали Б-52 над България!
  • 165 Моше

    6 13 Отговор

    До коментар #153 от "КИКО":

    Те и украинците са православни, и руснаците...па глей как право славят.
  • 166 СЛОНА

    33 4 Отговор
    ОХ ВАНЯ,ОХ КЕФ,КРАВАРСКИ ДРОН В ЧЕРНОМОРСКИЯ КЕНЕФ!!!......
    БРАВО ,МОЛОДЕЦ.......
  • 167 Запознат

    6 33 Отговор

    До коментар #152 от "на работа съм":

    Дрона си е свършил перфектно работата!! Цялата информация е там ,където трябва! Но е продължил да провокира руските ВВС да станат за смях отново!

    Коментиран от #230

  • 168 въздушен ас

    37 3 Отговор
    Какво самолетно гориво ги гони тия . Просто пилота на Су-то е пуснал една вода .
  • 169 Иво

    29 3 Отговор
    Едно добро начало
  • 170 Коко

    35 4 Отговор
    Американците вече се чувстват притиснати вкъщи банките фалират значи ще търсят конфронтация. Време е НАТО да влезе в конфликта за да замажат очите на слабо интелектуалните Американци. Само дано нашите политици да не ни предадат. Нямам им доверие.
  • 171 запознат

    27 3 Отговор
    На дрона не са му работели чистачките и е нацелил една дива патица ....
  • 172 Ааа не

    5 32 Отговор

    До коментар #163 от "А каква работа имат":

    А каква работа имат рашките в Украйна?!?

    Коментиран от #176, #211, #335

  • 173 чудна работа

    23 2 Отговор
    Че как от една пръскачка се счупи витлото ? Това значи ли че и при дъжд не могат да летят ?
  • 174 Зомбайо

    32 2 Отговор
    Самолета мирно си летял и невинно е търсил къде най-удобно сащ да поставят взрив на Турския Поток, когато вероломно е прихванат от подлите руснаци и ударен изотзадзе баш по перката пада!
  • 175 Мишел

    31 7 Отговор
    САЩ само ще подвият опашка и ще минат с 1011-последно предупреждение. Руснаците ще кажат: " Тези дронове са стелт, не ги виждаме. Ако не вярвате, пуснете друг, и него няма да видим.!"
    Достатъчно е Су-то да премине пред дрона и даде газ или точно над дрона да започне рязко да набира височина и дронът 100% катастрофира .
    САЩ са правили своите супер оръжия за да се борят с камилари, а не за сериозна война.

    Коментиран от #194, #197, #215, #239, #409

  • 176 свирчо

    26 7 Отговор

    До коментар #172 от "Ааа не":

    Че то Украйна си е Руска територия . Кравите каква работа имат там.

    Коментиран от #188

  • 177 Гретчето Думберг

    21 3 Отговор
    Неекологично го свалили. Ще им се скараме и другият път с еко ракети да го пуцнат или да си носят рабицова мрежа.
  • 178 Серафим

    25 5 Отговор

    До коментар #155 от "Любопитен":

    Американците с ф22 свалиха балон за 50 $,с ракета за 500000.найс,а!?

    Коментиран от #184

  • 179 Алк Аш

    6 11 Отговор
    Тия приличат на някой уличен джепчия, който дебне да окрадне нещо от някоя чанта, но ако се появи полицай се слива с паважа. Жалка картинка.
  • 180 Даааааааа

    7 17 Отговор

    До коментар #160 от "Гледа сеира":

    Копейкиновата простотия е балсам за хорските очи и уши!!
  • 181 има нещо

    23 2 Отговор
    Че как тъй краварите си признаха че дрона е техен ? При друг случай щяха да обвинят някой от пуделите.
  • 182 Само дето

    25 5 Отговор
    Не го е свалил...Руски изтребител го е приближил да го огледа, дронът е почнал някакви резки маневри, и сам е паднал в морето. Водещите се смяха по руската..

    Коментиран от #192, #397

  • 183 Ха ха ха ха ха

    13 8 Отговор

    До коментар #139 от "фактите":

    Единствената супер сила без банки:)))) е, те такова животно нема:)))
  • 184 50 цента

    13 3 Отговор

    До коментар #178 от "Серафим":

    Брех, тия балони за 50 долара, дето по принцип случайно се реели ей така над някакви интересни места. Че и дипломатически скандали стават заради тях. Милиардни държави се набират, че били "безобидни" Ти да видиш. :)
  • 185 Момчил

    28 3 Отговор
    Кеф ми стана. Руски самолет припика американски дрон и той бе свален.
    Няма какво повече да добавя.
  • 186 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 187 Ярл фон Трън

    19 3 Отговор
    Друго си е да свалиш чуждопланетен болид или китайски балон.
  • 188 Диригента

    6 20 Отговор

    До коментар #176 от "свирчо":

    Никога не е била руска и никога няма да бъде! Колко години свири във втори клас?!?

    Коментиран от #191

  • 189 малката русалка

    22 2 Отговор
    Тоя дрон с двойно предназначение. В един момент става на подводница .
  • 190 Ха ха ха кеф

    19 4 Отговор

    До коментар #1 от "Българин":

    Колко да съжаляват ве гейзеp, хаха! Това издава характер, какъвто страхливите ти кравари господари нямат, може би само японските камикадзета имат подобен!
    Пий си хапчето за паника и си лягай!

    Коментиран от #193

  • 191 свирчо

    22 2 Отговор

    До коментар #188 от "Диригента":

    Русия е водила войни за тия земи . С Монголите , с Литовците , с Поляците , с Шведите , с Австро Унгария ....за Наполеон и Хитлер няма да говорим .
  • 192 Спомняш ли си

    24 2 Отговор

    До коментар #182 от "Само дето":

    Преди години, когато над "Доналд Кук" прелетя един стар руски самолет и Доналд Кук се превърна в корито... На буксир до Констанца го завлачиха.

    Коментиран от #195

  • 193 Характер НО

    7 17 Отговор

    До коментар #190 от "Ха ха ха кеф":

    "Това издава характер" Да, свалили са разузнавателен дрон, който не се е крил, не е летял в защитна траектория и не е бил въоръжен за стълкновение. Какъв ли "характер" издава за свалилите го "герои"?

    Коментиран от #199, #204

  • 194 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 195 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 196 Срам и позор

    5 23 Отговор
    Как се радват робите, ми като няма на кво друго да се радвате, жалка история сте, смешковци, бахмута паднали още или не е още паднал цялата минала година ?

    Коментиран от #207

  • 197 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 198 Ама недей така

    7 10 Отговор

    До коментар #195 от "Нищо":

    Мацката никой не я е потопил, тя става и подводница по нужда, все пак е от военно космическите междугалактически и подводни сили

    Коментиран от #205

  • 199 морски далекоглед

    17 3 Отговор

    До коментар #193 от "Характер НО":

    Ма нали тоя дрон беше стелт и беше невидим ? Как го видяха Руснаците ?

    Коментиран от #227

  • 200 Майк Алън Патън

    18 1 Отговор
    Защо пък не ? Щом САЩ могат да свалят китайски балони , защо и Русия да не може ? Американетата са богопомазани и недосегаеми ли ?
  • 201 Периметър (система)

    18 1 Отговор
    Автономна система за командване и контрол – непотвърдено. Това е предполагаема система от сензори, автоматични пунктове и приемници, която следи военните честоти и търси признаци за наличие на ядрен взрив на руска територия – радиоактивно лъчение, смущения в атмосферното налягане, сеизмични вълни и други. В интервю за списание Wired, един от главните разработчици на системата – Владимир Яринич – описва механизмът ѝ на действие. При активиране системата би се опитала да определи дали на руска територия е имало ядрен взрив. Ако взривът се потвърди, ще бъде направен опит за свързване с генералния щаб. Ако се получи отговор и в следващите 15 минути до един час няма признаци за нападение, системата се изключва автоматично. Ако не се установи връзка с генералния щаб, протоколите за изстрелване се предават на най-висшестоящия оцелял член на военното ръководство, който трябва да даде команда за нанасяне на ответен удар.3В случай, че системата не получи отговор от такъв – се предприема действие според алгоритмите за приоритетност на целите биват нападнати тактическите обекти в Европа и САЩ, както и най-гъсто населените места, което предполага почти пълно унищожение на света
  • 202 Удри

    18 0 Отговор
    Уйно с двете цеви! Браво Вова!
  • 203 Йорго

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "Българин":

    Очаквам момента във,който -Ти ще се вразумиш ?!
  • 204 Ами да има с какво да се похвалят

    3 14 Отговор

    До коментар #193 от "Характер НО":

    Че пустия му и бахмут не се дава и не се дава вече 6 месеца и поне две мобилизации
  • 205 Нищо

    4 8 Отговор

    До коментар #198 от "Ама недей така":

    ... верно забравих. Освен това тя има и научно-изследователски характер - превръща се в риф, за изучаване на дългосрочните навици на подводните обитатели.
  • 206 А ти нищо ли не научи

    6 0 Отговор

    До коментар #195 от "Нищо":

    че писането по опорки е приоритет на глупака? :))

    Коментиран от #210

  • 207 на две ракии съм

    15 2 Отговор

    До коментар #196 от "Срам и позор":

    За кравешките роби ли иде реч ?
  • 208 666666😁

    27 2 Отговор
    КВО СТАНАЛО СУ-27. 🇷🇺СЕ Е ИСПИКАЛ НА ДРОНА 🇺🇸ЛИ?????

    Коментиран от #214

  • 209 ПЪГУОШ

    22 0 Отговор
    Ама и Черно море ли е АМЕРИКАНСКА зона ? Стига бе......

    Коментиран от #396

  • 210 Нищо

    3 0 Отговор

    До коментар #206 от "А ти нищо ли не научи":

    ... не разбрах, коя "опорка" съм написал?

    Коментиран от #217

  • 211 Ами те са си у тях

    27 2 Отговор

    До коментар #172 от "Ааа не":

    Ама какво прави САЩ на хиляди километри от дома им?
  • 212 Дедо Джо

    19 0 Отговор
    Ще има санкции ако още един дрон свалите
  • 213 Ангел

    16 1 Отговор
    Гадно,а?ха ха ха
  • 214 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 215 Така, така

    3 22 Отговор

    До коментар #175 от "Мишел":

    Реактивен самолет да прелети близо пред по-малак и бавен самолет така, че реактивната струя да повреди малкия самолет изобщо не е трудно, но е възможно само защото заповед да отговори на провокацията е нямоло.
    Една ракета и безаналовия таралясник изобщо нямаше да се и доближи до дрона.

    Коментиран от #218, #220, #231

  • 216 воденМАДАГАВУР

    18 1 Отговор
    Дали бат Бойко да не прати и нашите самолети , дето ги плати и ги има само на чертежи ? И те да свалят враговете !
  • 217 Ами война е

    17 2 Отговор

    До коментар #210 от "Нищо":

    Кораби потъват, самолети падат, танкове се взривяват, хора умират, а като сте се хванали с този кораб, как ви не излезе мазол на пръста от простотията за някоя монета? Звучи тъпо.
  • 218 браво бе учен

    18 1 Отговор

    До коментар #215 от "Така, така":

    то тоя дрон сигурно от Междузвездни войни . Много филми си гледал.
  • 219 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 220 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 221 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 222 Стойчев

    2 8 Отговор

    До коментар #26 от "Памперси за Бидоня":

    Хахахах, пак ли си играл Red Alert 😀

    Коментиран от #237

  • 223 Аззаззз

    21 3 Отговор
    Освен неекологично, руснаците са действали хомофобски и расистки... Още простотия да се напише сеща ли се някой?!?

    Коментиран от #245

  • 224 какви времена

    13 1 Отговор
    Краварите скоро не са ходили с някой самолетоносач до Австралия вместо до С Корея .
  • 225 селянин

    6 15 Отговор
    следващия път всичко що е руско, да го пращат при кораба Масква на подводна операция и готово. Диктаторите разбират само от бой, никога от дума.
  • 226 Хаха

    14 1 Отговор

    До коментар #66 от "По-скоро":

    Мнооого боза от Холивуд ти е в мозъка, нали? Да позная - фен си на Междузвездни войни!
  • 227 Характер НО

    4 16 Отговор

    До коментар #199 от "морски далекоглед":

    "Ма нали тоя дрон беше стелт и беше невидим ?" И такива като теб сте тръгнали да коментирате "великите" руснаци, които са го свалили. :) Ти даже не знаеш, че тоя дрон НИКОГА не е обявяван да е със "стелт" технология. Това по руските пропагандни телевизии ли ви го казаха - че руските безаналогови самальоти са свалили стелт машина?

    Коментиран от #256

  • 228 оня с коня

    6 24 Отговор
    Ще има ОТВЕТНА РЕАКЦИЯ на САЩ,Ще имааа!...Защото Руснака е Супернагъл и не го ли плеснеш през ръцете,няма да се спре а Напротив.

    Коментиран от #232, #235, #240, #242

  • 229 Бахмут падна

    28 3 Отговор
    Русия попиля и нато и САЩ и Украйна. Слава на Русия. Украйна загуби войната.

    Коментиран от #241, #255

  • 230 Някой

    16 0 Отговор

    До коментар #167 от "Запознат":

    Сериозно ли си запознат? Не си. Просто пускаш козяшки фейкове.
  • 231 Агро

    10 0 Отговор

    До коментар #215 от "Така, така":

    Ама я кажи какво ще стане ако вземе да пусне и лазъра
  • 232 съгласен съм

    20 0 Отговор

    До коментар #228 от "оня с коня":

    Разбира се бе конски , ще ги пляскате руснаците и с двете бузи по дисагите .
  • 233 Оказа се

    2 17 Отговор
    ... че самолета и дрона са се сблъскали, а не, че дрона е бил "свален" по някакъв невероятен начин. Смятай пилота колко пиян трябва да е бил .....

    Коментиран от #268

  • 234 Омагьосан

    1 13 Отговор
    Абе рашки взехте да се хвалите със вашите ирански дронове как си ги сваляте по погрешка,
  • 235 Тепърва се

    13 1 Отговор

    До коментар #228 от "оня с коня":

    Започва тъпите кравари ще ги пляскат по а познай
  • 236 Джоко

    21 0 Отговор
    Балона гръмна, следват оправданията. Жална им майка на украинските несретници. Не всичко е долари, приятелю мой! Ще дойде ред да разсъждаваме, трябва ли някой да ми казва как да живея и да ми налага неговия начин на живот, пък и обвит в целофан "демокрация"!? Те и създателите в древна Елада на демокрацията, вота- избора показаха и показват "среден пръст" на "иноземците" случайно повярвали си...
  • 237 Прав е човека, това го пишат на запад

    11 1 Отговор

    До коментар #222 от "Стойчев":

    Ако можеш да четеш прочети статията, която ти е препоръчал човека. Бъди грамотен, а не да плещиш глупости.

    Коментиран от #325

  • 238 кнаус 485

    7 2 Отговор

    До коментар #131 от "Последния Софиянец":

    Далечина на полета: 1 850 km
    Дължина: 11 m
    Крейсерска скорост: 313 km/h
    Разпереност: 20 m
    Единична цена: 16 900 000–16 900 000 USD (2013 г.)
    Производител: General Atomics Aeronautical Systems
    Първи полет: 2 февруари 2001 г.
  • 239 Някой

    7 0 Отговор

    До коментар #175 от "Мишел":

    Между другото заявлението на МО на Русия е точнов този смисъл.
  • 240 Оня с кравата

    19 0 Отговор

    До коментар #228 от "оня с коня":

    Марш у краварника
  • 241 Ураааа прав си

    6 7 Отговор

    До коментар #229 от "Бахмут падна":

    Бахмуд падна ли ,да са напивам ли от щастие
  • 242 Ще има таратанци

    22 3 Отговор

    До коментар #228 от "оня с коня":

    Нито смеят, нито им е работа да са на хиляди километра от дома им. Нито им е работа да разгарят една война, за да съсипят Европа икономически и си напълнят джобовете с долари.
  • 243 пиянитазаляни

    1 22 Отговор
    Тези убавци дето цял живот сънуват войната в която победиха благодарение на USA +GB+F не си ли дават сметка че са тръгнали срещу цял свят изключая ,,копейкиновите,, подлоги и на другия 9май само путлер и охраната му ще манифестират пеша..! A...?!!
  • 244 Мо́лотов

    15 1 Отговор
    «Наше дело правое, враг будет разбит, победа будет за нами!»
  • 245 Перко

    6 23 Отговор

    До коментар #223 от "Аззаззз":

    Да.Руснаците са действали както обикновенно-като селски тарикати в дискотека .Пъчат се ,провокират ,налитат на бой...Докато не ги набият.Те друго не знаят.

    Коментиран от #257

  • 246 Мишел

    20 3 Отговор
    Изявление на руското МО, накратко, преди час: Дронът е летял с изключени транспордери пред Крим и е нарушил границата на забранената зона, установена при началото на специалната операция. Два Су27 са го пресрещнали. При маневрите им, дронът е загубил устойчивост и е катастрофирал.
  • 247 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 248 АААА

    18 3 Отговор
    Като им свалят още няколко ще спрат да оперират над черно море ами ще си ходят в щатите за по безопасно . А след като веднъж е дадено разрешение да се направи ще падат още .
  • 249 Гошо

    20 4 Отговор
    Кому .... дири тоя дрон в нашето море.има ли руски дронове в Мексиканския залив

    Коментиран от #253

  • 250 Бгг

    23 4 Отговор
    Е, повече този дрон няма да извършва рутинни мисии !!!
    Да би в Америка летяло не би в Черно море паднало.
  • 251 браво бе

    14 5 Отговор
    на друсания зелен наркоман дето води украйна към самоунищожение да се насити!
  • 252 Ццц

    20 2 Отговор
    Сега гледам къде е Черно море на картата и установявам, че граничи с Русия и е на 8000 километра от Вашингтон. И се питам какво прави американски разузнавателен дрон на 8000 километра от Америка? И вярата ми в американската добронамереност и хуманност, закалена от десетки прочетени статии във Факти, е разколебана. В същото време един китайски балон доста разстрои и без това чувствителната американска армия. Та виждаме, че американците имат доста различни представи за международното пространство в Черно море и международното пространство в тихоокеанското крайбрежие на Северна Америка. За пореден път цинизъм за мислещите и "североатлантически ценности" за останалото население.

    Коментиран от #271

  • 253 ЕГАТИ

    2 5 Отговор

    До коментар #249 от "Гошо":

    ТЕБ ЛИ ДА ПИТАТ А??!!!

    Коментиран от #318

  • 254 Руснака му се допикало и свалил Дрон

    17 3 Отговор
    В бара всеки ден влизал един и поръчвал уиски. Взимал си го и излизал. На бармана му писнало това отношение и на следващия път му добавил малко сярна киселина в питието. Ония глътнал чашката набързо и отново си излязъл. Две седмици не се появил. На третата дошъл. Барманът притеснен му сипал от най-хубавото уиски. Човекът го помирисал и го върнал.
    - Не искам тоя боклук. Сипи от другото. Искам като пикая отново да режа ламарина.
  • 255 Антипутлерист

    3 19 Отговор

    До коментар #229 от "Бахмут падна":

    Още не е паднал Бахмут вече девети месец го превземат .Вземете една карта и вижте къде е Бахмут. Той е на по-малко от 60км от границата на Путлеристан. Вече повече от една година и са до там, а да не говорим, че от окупираните през 2014 година разстоянието до Бахмут е повече от символично.Толкова е попиляно НАТО и САЩ, че даже и не са разбрали това, а трябва да се информират от путлериската пропаганда по въпроса. Да цялото НАТО е в Украйна само дето НАТО не знае това. Толкова е цялото там, че мина година от началото на войната, а едва сега се взе решение за предоставяне на някой друг западен танк, като всяка страна участва символично. Коя с 14бр, коя с 31бр. коя с 4 бр. Вие продължавайте да вярвате, че това са възможностите на НАТО. Това може да ви успокоява и да оправдава униженото и да крие позора за армията на Путлеристан във вашите очи, но няма как да помени реалността на фронта.

    Коментиран от #264, #267, #269

  • 256 учен

    9 2 Отговор

    До коментар #227 от "Характер НО":

    Дронът MQ-9 Reaper е проектиран да бъде стелт :
    Дизайн с ниска видимост: Корпусът на Reaper има дизайн с ниска видимост, с гладки линии и ъгли, които спомагат за намаляване на радарната му видимост.

    Материали, поглъщащи радар: Reaper е покрит с материали, поглъщащи радар, които помагат за намаляване на радарния му отпечатък.

    Инфрачервени супресори: Ауспухът на Reaper е оборудван с инфрачервени супресори, които намаляват инфрачервения сигнатур, което го прави по-труден за откриване от ракети с топлинно насочване.

    Намалени емисии от двигателя: Двигателят на Reaper има намалени емисии, което също спомага за намаляване на неговия инфрачервен подпис.

    Намален акустичен отпечатък: Двигателят на Reaper е проектиран да бъде по-тих от традиционните двигатели, което спомага за намаляване на неговия акустичен отпечатък.

    Коментиран от #262, #265

  • 257 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 258 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 259 Неделко

    13 1 Отговор

    До коментар #81 от "Каубой 🤠":

    В Бахмут напредваме към границата полска ,
    И бял прашец изсмукваме от линийката плоска ,
  • 260 Запознат

    16 1 Отговор

    До коментар #24 от "Русофил":

    Не е източвал гориво, пилота се е изчуркал върху дрона, затова е паднал. Краварска техника.................
  • 261 Да напомня но не знаещите

    20 1 Отговор
    На 1 май 1961 година руснаците свалиха американски разузнавателен самолет ю2
    Американците излъгаха че е самолет изследващ метеорологията и случайно се е отклонил на 2000 км в руска територия и е летял на 21 000 м височина
    На другия ден руснаците дадоха пресконференция и на нея оставиха най-отпред да седи плененият американски пилот пауърс който си беше признал всичко в смисъл че самолетът е шпионски

    Коментиран от #275, #277, #288

  • 262 ХарактерНО

    0 4 Отговор

    До коментар #256 от "учен":

    Не, не е. :)

    Коментиран от #280

  • 263 258

    10 1 Отговор
    модрнаторче иди при дромчето да се къпеш
  • 264 Стунджи

    10 2 Отговор

    До коментар #255 от "Антипутлерист":

    Какво значение има къде ще ядете боя . Дали на 60 километра от границата или на 260 километра от нея .
  • 265 Иво

    13 1 Отговор

    До коментар #256 от "учен":

    Малко неуместна демонстрация на технически знания при факта,че вече е на дъното на морето
  • 266 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 267 да е1бам АНТИПУТЛЕРИСТИТЕ

    18 2 Отговор

    До коментар #255 от "Антипутлерист":

    ОРА ТОВА НЕ Е ВОЙНА РУСНАЦИТЕ СИ ПРАВЯТ Т1АШАК С НАТО И ГИ ВИКАТ ДА ВЛЛЕЗЯТ В ВОЙНАТА И ТОГАВА ПОЧВАМЕ НАСТЪПЛЕНИЕТО УРА СОЦИАЛИЗМА ТРЯБВА ДА ПОБЕДИ КАПИТАЛИЗМА И ИЗЧАДИЕТО МУ БИЛИГЕЯ
  • 268 Оказа се обаче, че

    10 1 Отговор

    До коментар #233 от "Оказа се":

    Нашият MQ-9 изпълняваше рутинни операции в международното въздушно пространство, когато беше прихванат и свален от руски самолет, което доведе до падането и пълната загуба на MQ-9,заяви Джеймс. Б. Хекър, командир на ВВС на САЩ в Европа
  • 269 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 270 Примати

    3 20 Отговор
    Руските самолети вместо да разсипват гориво пред дронове над международни води , защо не се опитат да намерят поне един himars…. Няма да има ответни мерки понеже няма на къде повече. ВСУ с една стотна от западните технологии изритаха руската армия от много региони от първоначално завзетите.

    Коментиран от #297

  • 271 Бегай

    4 17 Отговор

    До коментар #252 от "Ццц":

    Добре е ,че си установил,макар и късно,че русия и Черно море граничат.Но,защо не установи,че китайския балон беше свален защото летеше над територията на САЩ,а руснаците свалят американския дрон в неутрални води?! Путин ли определя границите ?

    Коментиран от #295

  • 272 Българските турци

    26 3 Отговор
    В Черно море няма международни води !Има само териториални води на страните които граничат с Черно море, което е географско затворено море! Присъствието на Американския дрон над Черно море е незаконно!!!

    Коментиран от #278, #285, #293

  • 273 Некой

    22 2 Отговор

    До коментар #56 от "Гост":

    Тъпо е да участваш във война и да викаш - не участвам бе ,не участвам.
    Само разузнавам и им нося пушките.
  • 274 Оказа се

    6 0 Отговор
    ... че са се сблъскали :)

    Коментиран от #350

  • 275 Иво

    7 0 Отговор

    До коментар #261 от "Да напомня но не знаещите":

    1960 беше,малка корекция

    Коментиран от #282

  • 276 Дядо Петко

    4 0 Отговор

    До коментар #266 от "Само да попитам":

    Не е толкова от омраза, от простотия е.
  • 277 Все пак

    15 4 Отговор

    До коментар #261 от "Да напомня но не знаещите":

    Американците постигнаха своята цел
    Те установиха че техни въздушни цели могат да бъдат сваляни с руски ракети дори да височина над 20 км
  • 278 Е как

    4 7 Отговор

    До коментар #272 от "Българските турци":

    "В Черно море няма международни води !" може да сте толкова неинформирани обаче с претенции, че ги разбирате нещата?

    Коментиран от #294

  • 279 Една

    13 1 Отговор

    До коментар #23 от "Бидон":

    А дали е така, кой ще ми каже? Може би да намалиш гледането на телевизора? И тогава ще се окаже, че Кримският мост си е на мястото.
  • 280 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 281 къде е

    17 4 Отговор
    базата за управление на дронове на нато за черноморския фланг на евентуалан война срещу Росия?
    Ами в американската военна база в Безмер до Сливен!
    После пак ще питате защо ни биха...
  • 282 Иво

    10 0 Отговор

    До коментар #275 от "Иво":

    Помня много добре този случай тогава бях 20-годишен през 1961 година беше на 1 май след две-три седмици трябваше в париж да се състои международна среща на големите ръководителите на съединените щати англия франция и русия тогава съветски съюз
  • 283 ХарактерНО

    6 4 Отговор

    До коментар #280 от "учен":

    На какъвто и да го цитираш, никъде в твоя текст не се говори за стелт технология, която си има строго определени параметри, в които Рийпър МКю 9 не се вмества. Бъркаш оптимизиран със стелт. Случва се.

    Коментиран от #292

  • 284 Сух

    8 0 Отговор
    Хахахахахахахахаххсхс е те такъв смях няма! Първото изречение към статията е направо връх на простотията..
  • 285 Глупости

    6 1 Отговор

    До коментар #272 от "Българските турци":

    Как да няма международни води? Териториалните води са само по крайбрежието на съответните страни всичко друго си е точно международни води и както плаването в тях така и летенето над тях е възможно за всеки който иска да го прави.

    Коментиран от #308

  • 286 Иво

    4 0 Отговор
    Извинявам се доста отдавна беше и сега се напънах и се досетих че действително беше през 1960 година

    Коментиран от #323

  • 287 Ха ха ха ха ха

    2 14 Отговор
    Смятайте колко професионален е руския шофьор, след като се е блъснал в дрона....
  • 288 Перко

    12 1 Отговор

    До коментар #261 от "Да напомня но не знаещите":

    Аз нищо не искам да напомням,но разузнаването е древно като света и го практикуват всички.С какъв успех е друг въпрос .Тогава американците са се издънили ,защото не са предполагали,че руснаците могат да засекат самолета на 20 км,камо ли да го свалят.
  • 289 нищо не се губи

    11 1 Отговор
    Сега вече ще изпълнява рутинни задачи на дъното на морето . Ще брои раците минаващи край него .
  • 290 ЩОМ ЕГИПЕТСКИТЕ ФАРАОНИ

    6 1 Отговор
    СА ЗАГУБИЛИ ВОЙНАТА С ХОРАТА ДЕТО НЕ СА ЯЛИ ГМО ТО ДНЕС ХОРАТА СА МОДНАТИ С ГМО И МОГАТ ДА ПОЧНАТ ВОЙНА СЪС ЦЯЛАТА ВСЕЛЕНА

    Коментиран от #309

  • 291 Другарката

    8 3 Отговор

    До коментар #60 от "иваило":

    А ИваЙло преди да мисли за РФ да се научи да си пише името и да си бърше носа!
  • 292 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 293 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 294 Българските турци

    2 4 Отговор

    До коментар #278 от "Е как":

    Не претендирам нищо ... само прехвърлям прости сведения по География ! Следете развоя на събитието и ще се убедите !
  • 295 Ццц

    15 3 Отговор

    До коментар #271 от "Бегай":

    Основният въпрос беше какво прави американски разузнавателен дрон на 8000 километра от Америка, но виж как за теб е по-важно какво са ти съобщили. Те за това съобщават, за такива като тебе. Съобщено ти е, че САЩ са демокрация и ти си убеден в това. Какво значи думата е без значение, важното е, че са САЩ, значи трябва да означава нещо добро за теб нали?
  • 296 бляк

    1 15 Отговор
    Водката не прощава
  • 297 обонго

    13 6 Отговор

    До коментар #270 от "Примати":

    От къде да го намерят тоя хаймарс като свършиха вече . И в склада няма .
  • 298 Сблъсък

    8 18 Отговор
    Рушляците и самолет не могат да карат

    Коментиран от #299, #310

  • 299 шофера

    16 1 Отговор

    До коментар #298 от "Сблъсък":

    То за това паднал дрона а не Су то .

    Коментиран от #302

  • 300 Въпросче

    18 3 Отговор
    Какво прави американче в Черно Море? Като “турист” или по бизнес е “летял”? Виза имал ли е? Дека е америка дека е Черно море?

    Коментиран от #387

  • 301 Аз съм

    2 3 Отговор

    До коментар #99 от "Абе":

    Ама моля ти се , тука се проряза въздушния ас , генерал " Тактикус" , кое е лесно , кое е трудно , кое е професионално и кое не ....
  • 302 Паднал е

    3 8 Отговор

    До коментар #299 от "шофера":

    .. дрона, защото е по-лек и по-малък от Су-то. За Су- то не се знае нищо, впрочем.
  • 303 Да на амепиканската

    11 1 Отговор

    До коментар #2 от "Петьо Петров":

    ащо иваш предвид да това и е края. Амепикансщи дрон в Черно море не е ли марко далеч от краварника. Та американския башибозук му идва края.
  • 304 😄😄😄

    14 1 Отговор

    До коментар #2 от "Петьо Петров":

    Руска ракета, изстреляна от руски истребител се удри в американски дрон.
    И резултата:
    Цените на памперсите на американските борси скочиха драстично!
  • 305 А краварите

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "иваило":

    без дронове както се вижда от ситуацията за падналия краварски дрон.
  • 306 😄😄😄

    9 1 Отговор

    До коментар #6 от "Стойчев":

    Руска ракета, изстреляна от руски истребител се удри в американски дрон.
    И резултата:
    Цените на памперсите на американските борси скочиха драстично!
  • 307 Байно

    5 0 Отговор

    До коментар #158 от "Боклук":

    Щом сам си се нарекъл боклук, какво да речем за мнението ти? Не се хаби да пишеш.
  • 308 Българските турци

    8 0 Отговор

    До коментар #285 от "Глупости":

    За други морета си прав но за затворените като Черно море или Каспийско море не си !

    Коментиран от #320

  • 309 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 310 Иво

    7 1 Отговор

    До коментар #298 от "Сблъсък":

    А кой е на дъното на морето сега,а?
  • 311 Да няма

    9 0 Отговор

    До коментар #20 от "Джо":

    само сателито пад от американска страна. Че осирнацията ще е подобаваща.
  • 312 ЧЕТОХ В НЕТА че УКРАЙНА има ВОЙНИЦИ РОБО

    5 1 Отговор
    САЩ подозират Китай, че създава генно-модифицирани бойци
    от: T

    Подправянето на човешки гени щяло да има непредвидими последици

    Създаването на супер-войници чрез генна модификация било цел на китайските военни учени
    (снимка: CC0 Public Domain)

    Китай е провел изпитания с хора за създаване на биологично подобрени супер-войници за Народната освободителна армия, твърди висш американски служител. Представители на китайското правителство все още не са коментирали появилите се информации.

    Джон Ратклиф, директор на националното разузнаване, заяви пред Уол Стрийт Джърнъл, че Китай представлява най-голямата заплаха за националната сигурност за САЩ. „Няма етични граници в преследването на властта от Пекин”, пише Ратклиф, бивш член на републиканците в Конгреса от Тексас.

    Твърди се, че Китай се стреми да създаде „супер-войници” от вида, който познаваме от популярни холивудски филми като „Капитан Америка”, „Кървав изстрел” и „Универсален войник”.

    Миналата година двама американски учени публикуваха доклад, който разглежда амбициите на Китай да приложи биотехнологии на бойното поле. Според тях, Китай се интересува от използване на технология за редактиране на гени, за да подобри способностите на хората – и може би на войниците.

    Коментиран от #319, #327

  • 313 Анти

    18 1 Отговор
    Не харесвам ни руснаците ни американците ама в уравнението се пита...какво прави този американски дрон над Черно Море? Товаа е като да наливаш масло в огъня и този, който го налива да обвинява този, който го гаси и се опитва да се предпази от него. На мен така ми звучи всичко това
  • 314 Дааааа явно

    3 6 Отговор

    До коментар #23 от "Бидон":

    склерито те е нападнало яко, защото си забравил, че той си е там и си функционира нормално.
  • 315 Хакуна матата

    14 1 Отговор
    Америка говори за екологична съобразност??? Е на това му викам аз наглост!
  • 316 НАТООТАН

    1 10 Отговор
    От 200 - 250 год. насам всяка не джентълменска проява в политически аспект, нарушаваща световните спогодби се наказва с реципрочни, а и с "малък" + мерки. Особено пък когато резултатът е свързан и с финансови загуби! Очаквайте (Московия) съвсем скоро Дежа вю на датата 24.11.2015 год.

    Коментиран от #391

  • 317 п ти лелина

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Ами":

    - - и жена ти шафрантията и тя го търси при комшията хахаха
  • 318 Гошо

    10 1 Отговор

    До коментар #253 от "ЕГАТИ":

    А къде е дронът сега ,а,на дъното,ха ха
  • 319 РУСКИТЕ ЯДРЕНИ НЕ ГЪРМЯТ

    3 5 Отговор

    До коментар #312 от "ЧЕТОХ В НЕТА че УКРАЙНА има ВОЙНИЦИ РОБО":

    US - ХАКЕРИТЕ СА ВЗЕЛИ КОНТРОЛА ИМ А ДАНО АМА НАДАЛИ XAXAXA MUXA

    Коментиран от #322

  • 320 Глупости

    4 1 Отговор

    До коментар #308 от "Българските турци":

    Ако бреговете на Черно море бяха територия само на една стана тогава щеше да си прав, че то е вътрешно за нея и в него няма международни води. Случая с Черно море не е такъв и то не е по-различно например от Средиземно море като статут.

    Коментиран от #334

  • 321 Американско говедо

    11 1 Отговор
    Препик@ли са го и боклука е паднал....хахахаха
  • 322 СКОРО ПО БТВ ЩЕ ГЛЕДАМЕ

    8 1 Отговор

    До коментар #319 от "РУСКИТЕ ЯДРЕНИ НЕ ГЪРМЯТ":

    КАК ПОТЪВА АМЕРИКА ИЗВЪНЗЕМНИ БАГЕРИСТИ КОПАЯТ ПОД АМЕРИКА ОТ 3000 ГОДИНИ И СКОРО Е КРАЯТ
  • 323 Иво

    12 1 Отговор

    До коментар #286 от "Иво":

    Имах едно френско списание от 1960,там описваха случая.американците били сигурни,че руснаците не могат да го свалят на 20000м,но останали неприятно изненадани.ха ха
  • 324 И след тези

    9 1 Отговор

    До коментар #25 от "Развеселен":

    с 300 км, ще последва отговор директно с ракети с далечина до всички западноеврогейски столици и гъсто населени градове, а също и кпаварсщи и по острова мъглив.

    Коментиран от #329, #339

  • 325 Коя

    1 0 Отговор

    До коментар #237 от "Прав е човека, това го пишат на запад":

    Статия е препоръчал, че не виждам. Цитирай я.
  • 326 Да съобщиха го,

    6 0 Отговор

    До коментар #18 от "Българин":

    Бай ти Глъм ще търси канал по койго да се свържи с руснаците, ако решат въобще да му вдигнат, че като знам от СА как ву орядаха крилата омакнам и тук същото.
  • 327 АЗ ФАЩАМ ГОРАТА И ЩЕ СЕ КРИЯ

    2 0 Отговор

    До коментар #312 от "ЧЕТОХ В НЕТА че УКРАЙНА има ВОЙНИЦИ РОБО":

    ОТ НОВИТЕ ГМО ОРА РОБОТИ ДЕТО СЛЕД КОВИДА ПОЛУЧИХА ПЪЛЕН КОНТРОЛ НАД ДУШИТЕ НА ОРАТА - КАТО ДЯВОЛ НА ЗЕМЯТА - Твърди се, че Китай се стреми да създаде „супер-войници” от вида, който познаваме от популярни холивудски филми като „Капитан Америка”, „Кървав изстрел” и „Универсален войник”.

    Миналата година двама американски учени публикуваха доклад, който разглежда амбициите на Китай да приложи биотехнологии на бойното поле. Според тях, Китай се интересува от използване на технология за редактиране на гени, за да подобри способностите на хората – и може би на войниците.
  • 328 Икво

    8 1 Отговор
    Айдеее и сега какво, почна ли третата световна или чакаме Китай да нахлуе в Тайван?

    Коментиран от #330

  • 329 Да, бе да

    1 10 Отговор

    До коментар #324 от "И след тези":

    Ще последва друг път. Колкото последва след тези 70км обхват или пък след тези с 150км обхват или колкото последва след предоставянето на западни танкове. Путлеристан не е никакъв фактор вече. Не е загубил просто защото на Украйна са предоставени само някой видове оръжия и то в ограничени количества.

    Коментиран от #336

  • 330 ВОЙНА ЛИ КИТАЙ НЕ ЩЕ ДА СЕ БИЕ

    2 5 Отговор

    До коментар #328 от "Икво":

    СЪС СЛАБАЦИ САМО ИЗВЪНЗЕМНИ МОГАТ ДА ПОБЕДЯТ КИТАЙСКИТЕ КОМУНИСТИ

    Коментиран от #332

  • 331 Ами боя май

    11 1 Отговор

    До коментар #81 от "Каубой 🤠":

    вие си го намерихте. Украйна няма да я бъде това е сигурно като бял ден, а краварите ке измъкват както от Афганистан и оставят западнала гейропа да се оправя сама.
  • 332 ПОДОБРИЯТ СТРОЙ КОМУНИЗМА

    10 0 Отговор

    До коментар #330 от "ВОЙНА ЛИ КИТАЙ НЕ ЩЕ ДА СЕ БИЕ":

    МАЧКА КАПИТАЛИЗМА КАТО ЕДНО ВРЕМЕ КОГАТО ДС ПАТРИОТИТЕ МАЧКАШЕ МИШКИТЕ В АМЕРИКАНСКОТО В СОФИЯ И ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ПАПАТА - ГОЛЯМА ЛЪЖА ОТ ОРА ДЕТО УЖ КАЦНАЛИ НА ЛУНАТА
  • 333 Утре

    8 0 Отговор

    До коментар #94 от "Бахмут":

    доворен ли си, каго изкара укропските съсли от подземията на завода Азом. За твое сведение, падне ли Артьомовск , което е неминуемо ппохада зярата украинска отбрана по фронта а от там и губят войната. Не ме иначе няма да я загубят.
  • 334 Българските турци

    5 1 Отговор

    До коментар #320 от "Глупости":

    Мраморно море е вътрешно а Черно море е затворено ...от тук не минават китайски кораби на път за Амстердам но идват до и се връщат от страните които граничат с морето... А за Монтрьо въобще да не говорим !

    Коментиран от #341

  • 335 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 336 По живьом,

    7 1 Отговор

    До коментар #329 от "Да, бе да":

    по увидим, казват братята руснаци.
  • 337 ТЕ ТУРЦИТЕ СВАЛИХА РУСКИ

    7 1 Отговор
    САМОЛЕТ АМА КОЛКО ПЛАТИХА НЕ РАЗБРАХ АКО СА ИЗЛЪГАЛИ И НЕ СА ПЛАТИЛИ - ЗЕМЕТРЕСЕНИЕ - РУСИЯ ВЛАДЕЕ СИЛАТА
  • 338 Марин

    6 0 Отговор

    До коментар #104 от "Кой каквото може":

    В "Страж на родното небе",вестник за служебно ползване във ВВС още1981 имаше статия за летателните характеристики на су 24 .това е стар бомбардировач,не е повод за гордост да бъде свален.нека свалят миг 31

    Коментиран от #344, #355

  • 339 Развеселен

    1 9 Отговор

    До коментар #324 от "И след тези":

    Ти пък, нали се сещаш какво ще се случи и с Путин и с полуразпадналите се съветски пускови установки, още докато чака потвърждение на кодовете от двамата клоуни - Герасимов и Шойгу?
    Мисълта им не е толкова бърза, колкото ще бъде изпреварващият удар.
    И ще остане само ехото..

    Коментиран от #342, #346, #352, #365, #371, #376, #383, #390

  • 340 ХарактерНО

    2 2 Отговор

    До коментар #292 от "учен":

    Самия ти пост показва, че нямаш представа, че стелт е технология с множество различни фактори, които зависят от ИЗПЪЛНЕНИЕТО. Няма такова нещо като "определение" за стелт. Има машини, които производителя класифицира като стелт използвайки РЕЗУЛТАТИТЕ, които постига с тях на тестове или в реални условия. Така например, руснаците твърдят, че един от техните дронове е "стелт", наскоро украинците бяха свалили такъв и го бяха анализирали, и се оказало, че му липсват ключови характеристики за стелт. Какви са те зависи от конкретното изпълнение, може да е геометрията на конкретни елементи, поглъщащи покрития, и т.н. Производителя на Рийпър не го класифицира като стелт. Изброените от теб качества са неговите предимства, те не означават диркетно, че е "Стелт".

    Коментиран от #347

  • 341 Глупости

    2 1 Отговор

    До коментар #334 от "Българските турци":

    Морето не е затворено и дали през него минават или не минават някои търговски пътища няма никакво значение. За него си важи международното право което важи и за Средиземно море. Потоците се контролират от Турция точно както Суецкия канал се контролира от Египет, но това не променя международния статут на откритите води на Черно море и Средиземно море.
  • 342 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 343 ХОРАТА ТРЯБВА ДА СЕ БИЯТ С ИНТЕЛЕКТА

    6 0 Отговор
    ХОРАТА ЩЕ ЗАГУБИМ ВОЙНАТА И САМО АЗ ИЗВЪНЗЕМНИЯТ ЩЕ ВИ ПОМОГНА ДА ПОБЕДИМ КОМПЮТРИТЕ НА ФАЩ И НАПРАВО ЩЕ ГОРЯТ НА КЛАДА КАКТО В АДА
  • 344 Нека ама дека?

    3 5 Отговор

    До коментар #338 от "Марин":

    "нека свалят миг 31" Нека Миг-31 бъде изпратен в бойна зона. Няма как да свалят нещо, което не се е появявало никъде близо до бойни действия. Руските Миг-31 участващи във войната в Украйна не летят във украинското въздушно пространство.

    Коментиран от #353

  • 345 Баро

    6 2 Отговор

    До коментар #17 от "ПНХ":

    НАТО НАТООООО
    ЦР@ВУЛ
  • 346 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 347 Абе

    4 0 Отговор

    До коментар #340 от "ХарактерНО":

    Това , че даден самолет е стелт не значи , че не може да бъде свален изобщо.
    Стел самолети в спектъра на радарите има, но във спектъра на видимата светлина невидим самолет още никой не е създал. Тоест всеки стелт самолет може да бъде свален дори и с най-обикновена и стара противозенитна картечница стига да влезе в нейния обхват и да бъде уцелен на подходящо място. Въпроса е в това, че при един стелт самолет той се използва правилно без да се поемат излишно големи рискове вероятността за сваляне е много по-малка отколкото при аналогичното използване на не стелт самолет.
  • 348 В УКРАИНА СЕ БИЕ ДОБРОТО И ЗЛОТО

    4 1 Отговор
    И ДОБРОТО И ЗЛОТО СА МИЛИАРДЕРИ ХАХАХА МУХА И КОЙТО ДА ПОБЕДИ АЗ ЧОВЕКЪТ ЩЕ ЯМ ЛИ ХРАНА ИЛИ ЩЕ ПАСА
  • 349 Джендърски Новоговор:

    8 1 Отговор
    "Дроновете Reaper могат да летят на височина до 50 000 фута, според ВВС, и имат сензори и способности"

    На правилен литературен български език, следва да е:

    Дроновете??? (Безпилотни летателни апарати) Reaper могат да летят на височина до 50 000 фута!?! (Какво означава това?), според ВВС (кой? Кой? БиБиСи, БеБеЦе Холдинг? Военно-въздушни сили?), и имат сензори (моляяя! "датчици" ли е имал предвид автора с минимален речников запас и ограничени езикови познания?) и способности (машина не може да има "способности", функционалност, може би?) и т.н. и тн.

    Неграмотни евроатлантически джендъри, сър!

    Коментиран от #377, #379

  • 350 Мишел

    2 4 Отговор

    До коментар #274 от "Оказа се":

    В клип от Ютуб дават картина от дрона. Су27 преминава няколко пъти отпред , на близко разстояние, след което коментаторът казва, че самолетът е ударил отзад и унищожил перката на двигателя.

    Коментиран от #388

  • 351 Харалан

    9 0 Отговор
    Такъв майтап.Изпикал се върху перката и тя спряла.За чий ....сте тук?
  • 352 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 353 Марин

    7 1 Отговор

    До коментар #344 от "Нека ама дека?":

    Тактиката на ВВС не е dogfight като през ВСВ.Миг 31 си върши работата без рискове от разстояние,и си я върши доста успешно

    Коментиран от #361

  • 354 70 години от Конференцията в Ялта

    0 9 Отговор
    Преди 70 години Рузвелт, Чърчил и Сталин си поделиха Европа. Днес Путин се връща към Сталиновата политика, а това е твърде опасно, казва кьолнският историк Йост Дюлфер в интервю за Дойче Веле.

    Коментиран от #356, #360

  • 355 Баро

    2 9 Отговор

    До коментар #338 от "Марин":

    Миг 31е най умрелия самолет който е създаден за катър който да избяга като ламбо но докато бяга не може да завива много лесна мишена

    Коментиран от #357, #359

  • 356 Простотии и

    3 1 Отговор

    До коментар #354 от "70 години от Конференцията в Ялта":

    глупости, за манипулация и пропаганда, далеч от реалността.

    Коментиран от #363

  • 357 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 358 Какво

    11 2 Отговор
    толкоз коментирате.
    Безпилотникът е бил с изключени транспондери и е бил в района на Крим.Руснаците са предупредили международни органи за нарушението от американците.
  • 359 ЛУД ЧОВЕК КАТО МЕН

    6 1 Отговор

    До коментар #355 от "Баро":

    ЛЕТЯЩ С МОТО НЕВЪОРЪЖЕН ДЕЛТАПЛАН МОЖЕ ДА УДАРИ АМЕРИКАНСКИ БОМАДИРОВАЧ НАД АМЕРИКА

    Коментиран от #369

  • 360 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 361 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 362 РУСИЯ ПОБЕДИ РАЗБОИНИЦИТЕ

    5 1 Отговор
    С ДРОНОВЕ ДЕТО ГИ КОМАНДВАТ ОТ МИКРОСОФТ

    Коментиран от #368

  • 363 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 364 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 365 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 366 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 367 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 368 АМЕРИКА КОМАНДВА В УКРАЙНА

    7 0 Отговор

    До коментар #362 от "РУСИЯ ПОБЕДИ РАЗБОИНИЦИТЕ":

    А РУСНАЦИТЕ НЯМАТ БЪРЗА РАБОТА -ПОСЛЕДНИТЕ СТАВАТ ПЪРВИ РУСНАЦИТЕ СА ПОЧНАЛИ СВЕТОВНАТА 3 И НЕ БЪРЗАТ ДА ПОБЕДЯТ С РАКЕТИ Е ЛЕСНО АМА РУСНАЦИТЕ СА УМНИ ХОРА И НЕ СЕ КОНТРОЛИРАТ ОТ ИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ

    Коментиран от #370

  • 369 Баро

    1 4 Отговор

    До коментар #359 от "ЛУД ЧОВЕК КАТО МЕН":

    Американските бомвери не летът над америка а над раша а ршистанците немат денги за делтаплан
  • 370 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 371 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 372 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 373 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 374 Констатираща

    7 1 Отговор
    Какво си мислят американците, че безнаказано ще прелитат в чужди територии и ще ги оставят да шпионират?!! Нима те не свалят чужди летателни апарати?!

    Коментиран от #384

  • 375 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 376 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 377 Баро

    2 2 Отговор

    До коментар #349 от "Джендърски Новоговор:":

    Ти въобще мислиш ли(няма да те обиждам) КОГА ЧУ ЧЕ ЕДНА КОЛА ИМА ФУНКЦИОНАЛНОСТ ДА СПРЕ А НЕ СПОСОБНОСТ ДА СПРЕ?
  • 378 Високо технологичните злобари 🚀

    9 1 Отговор
    Къде е Черно Море, къде са САЩ? Станете милионер 🙋

    Коментиран от #380, #406

  • 379 Баро

    0 5 Отговор

    До коментар #349 от "Джендърски Новоговор:":

    Датчик е руската дума за сензор и двете са елемент за усещане даже руснаците са си измислили и контактен датчик
  • 380 Баро

    0 5 Отговор

    До коментар #378 от "Високо технологичните злобари 🚀":

    САЩ СА КАТО ЛЕВСКИ НАВСЯКЪДЕ И НИКЪДЕ ОЩЕ НИКОЙ НЕ ЗНАЕ КЪДЕ СА СУБМАРИНИТЕ
  • 381 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 382 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 383 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 384 Баро

    3 8 Отговор

    До коментар #374 от "Констатираща":

    Руснаците цяла година летът в чужда територия
    А и дроно не е билв чужда територия иначе раша щишеда уквичи света
  • 385 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 386 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 387 Московия затънала до шия

    4 9 Отговор

    До коментар #300 от "Въпросче":

    Колко държави членки на NATO да ти изброя граничещи с Черно Море? А където е NATO там са и АМЕРИКА и слава на Бог че както е тръгнало само те ще ни спасят от кръволока Путин.

    Коментиран от #389

  • 388 Ха ха

    9 0 Отговор

    До коментар #350 от "Мишел":

    А после янките казват,че СУ-то изсипало гориво и от горивната струя перката се повредила .Било много неекологично.Смешници тотални .Просто електрониката щатска загуби пред електрониката правена с чипове от перални и телевизори.
  • 389 Ха ха

    7 0 Отговор

    До коментар #387 от "Московия затънала до шия":

    Задължително с венец от чесън да спиш.
  • 390 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 391 Само питам

    11 0 Отговор

    До коментар #316 от "НАТООТАН":

    За тероризма срещу "Северен поток"1 и 2 ли намекваш? Да Русия ще отговори и на това.
  • 392 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 393 Мишел

    10 0 Отговор
    Сваленият дрон е прибран от руски военен кораб, влекач, който случайно е чакал в района.(от Ютуб)
  • 394 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 395 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 396 Констатираща

    8 0 Отговор

    До коментар #209 от "ПЪГУОШ":

    Руснаците свалят американски дрон не екологично, само като минат със самолети край него, а американците свалят китайски балон екологично с ракети.😂

    Коментиран от #403

  • 397 Констатираща

    5 0 Отговор

    До коментар #182 от "Само дето":

    Явно и техниката им е с характера на производителя си - от една страна, нагла и нарушава чуждо въздушно пространство, от друга, страхлива и като види руски самолети, пада и се "самоубива" в морето.😂😂😂
  • 398 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 399 Петканчо

    7 0 Отговор
    Ееееее пак Русия виновна,тези кравари са голям майтап.
  • 400 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 401 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 402 Испанеца

    5 0 Отговор
    Показали са висш пилотаж. Трябва и в карибско море да им показват и по често
  • 403 хихи

    4 0 Отговор

    До коментар #396 от "Констатираща":

    Не екологично, а демократично.....
  • 404 Габо

    3 0 Отговор
    Руснака се е облекчил по малка нужда и самолетчето на джендърите се разби , смешни работи - джендърски и неекологични.
  • 405 Сър Ник - коуч и инфлуенсър , блогър

    0 2 Отговор
    А ако американски риболовенн кораб случайно изсипе здравите си мрежи над лежаща на дъното пред Ню Йорк
    рускаподводница ( в международни води). Винтовете на подлодката блокират и ето ти случаен инцидент. Това е
    същото като да облееш случайно дрон с керосин.
  • 406 Сийка

    3 0 Отговор

    До коментар #378 от "Високо технологичните злобари 🚀":

    А къде е Русия и къде са руските подводници на дъното на океан точно срещу Флорида. Сменят се на всеки 4- 6 месеца...
  • 407 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 408 тикви американски

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Петьо Петров":

    Какво майка си търси американският дрон в !ерно море на границата на Русия! Ако беше руски ди границите на кочината САЩ какви вопли щяха да са от джендърите и подлогите им!
  • 409 От Знаеща

    3 0 Отговор

    До коментар #175 от "Мишел":

    Чувахме го, че американските оръжия като се намокрят от дъжда "издават багажа", а руските "Калашников" нищо не им става, значи било вярно.🙂
  • 410 Констатираща

    3 0 Отговор

    До коментар #162 от "1234":

    Причината за ТСВ е Украйна, а поводът ще е дрона.
  • 411 От Знаеща

    4 0 Отговор

    До коментар #144 от "Хахаха":

    България е добре да се извини на Янките, че не е забелязала руските самолети и не е успяла да спаси американския дрон. Трябва да излезем с "подходящо" становище, за да не се разсърдят стопаните на дрона, че е пострадал в Черно море, а ние граничим с него. Иначе ще загубим "покровителите" си.
  • 412 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 413 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 414 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 415 От Знаеща

    5 0 Отговор

    До коментар #55 от "Вашите пари свършиха , нашите - не":

    "Който копае гроб на другия, сам пада в него". Нали искаха руските банки да фалират, да разклатят икономиката на могъща Русия чрез разни санкции, но май се получи обратното.
  • 416 Дочо Болгуров

    2 0 Отговор
    балони може, а дронове неможе ... айде де!