Last news in Fakti
  Тема: Украйна

3 Юни, 2023 16:16, обновена 3 Юни, 2023 17:22 3 473 139

Нов мирен план за Украйна! Индонезия предлага демилитаризирана зона и референдум под егидата на ООН

  • индонезия-
  • украйна-
  • русия-
  • оон-
  • крим-
  • прабово субианто

Планът включва прекратяване на огъня на мястото на настоящите позиции на двете страни в конфликта и създаване на демилитаризирана зона посредством изтеглянето както на украинските, така и на руските сили на 15 км от фронтовите позиции

Нов мирен план за Украйна! Индонезия предлага демилитаризирана зона и референдум под егидата на ООН - 1
Снимка: БГНЕС/ЕРА

Индонезийският министър на отбраната Прабово Субианто предложи днес мирен план за Украйна, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.

Инициативата предвижда създаването на демилитаризирана зона и произвеждането под егидата на ООН на референдум, с който да бъде определена съдбата на територии, които индонезийският министър определи като спорни. Киев обаче отхвърли индонезийското предложение, като отрече да има спорни украински територии.

Още новини от Украйна

Планът бе презентиран на конференцията в Сингапур "Диалог Шангри-Ла", посветена на въпросите на сигурността. В срещата участват представители на отбранителни ведомства и военни от целия свят.

Прабово Субианто прикани участниците в конференцията да приемат декларация, с която да призоват за прекратяване на военните действия в Украйна.

Той предложи план от няколко точки, който включва прекратяване на огъня "на мястото на настоящите позиции на двете страни в конфликта" и създаване на демилитаризирана зона посредством изтеглянето както на украинските, така и на руските сили на 15 километра от фронтовите позиции.

Индонезийският план предвижда демилитаризираната зона следва да бъде поставена под мониторинга на мироопазващи сили на ООН. Той включва и идея за произвеждането на референдум под егидата на ООН, посредством който, по думите на индонезийския министър, "да бъде установено обективно желанието на мнозинството от жителите на различните спорни райони".

Индонезия обявява мирния си план, след като тази година индонезийският президент Джоко Видодо посети както Москва, така и Киев, като предложи да бъде посредник в процеса по полагане на усилия за започването на мирни преговори между Русия и Украйна, отбелязва Ройтерс.

Говорителят на украинското министерство на външните работи Олег Николенко обаче бързо отхвърли индонезийското предложение. Няма спорни украински територии, подчерта той и повтори позицията на Киев, че Русия трябва да изтегли войските си от Украйна.

Николенко каза, че Русия е извършила агресия и е окупирала украински територии, и всяко предложение за прекратяване на огъня само ще ѝ позволи да прегрупира и подсили своите войски. "Няма спорни територии между Украйна и Руската федерация, за да провеждат там референдуми", изтъкна той от Киев.

Николенко обвини руската армия, че "извършва в окупираните (украински) територии военни престъпления, престъпления срещу човечеството и геноцид. "Русия сега се опитва по всякакъв възможен начин да попречи на украинското контранастъпление, добави той.

Ръководителят на европейската дипломатическа служба Жозеп Борел заяви на същия панел на конференцията "Диалог Шангри-Ла", че ако военната подкрепа за Украйна бъде прекратена, то войната бързо ще приключи, като това ще доведе до изчезването на суверенитета на Украйна под натиска на външна агресия.

"Не можем да спрем да подкрепяме военно Украйна, защото не искаме мир, който е мир на капитулацията - мир, наложен от по-силния", категоричен бе Борел.

Неотдавна украинският президент Володимир Зеленски предложи мирен план от 10 точки, който предвижда изтегляне на руските сили от Украйна. Игор Жовква, главният дипломатически съветник на Зеленски, каза, че Украйна няма интерес от примирие, което на практика да признава руските териториални придобивки.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 44 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Прокопий

    19 62 Отговор
    Аз предлагам демилитаризирана зона до Москва, спорно е тези земи чии са били преди 2000 години...
    Индонезийците рулират просто...
    Интересно е и, че ислямските държави все по-натрапчиво подкрепят ПрОсия, която се обявява за пазител на православието, ама татарското отдолу все повече прозира явно... 😆😆😆

    Коментиран от #30, #108

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Украйна ще победи!

    16 67 Отговор
    Няма друг избор! Нещата отидоха твърде далеч! Няма да приемат никакви референдуми!

    Коментиран от #102, #103, #105

  • 5 Ванчо към котарачо

    55 68 Отговор
    А ти как ще се чувстваш, ако винаги този двот е бил твоя собственост и изведнъж дойде някой, обяви го за своя територия и тормози всичко в двора вече 3 десетилетия. Много ясно, че в един момент ще вземеш мерки да си го върнеш обратно, особено след като си се опитал да направиш компромис (минските споразумения) и дори и от компримис нахалникът не разбира.

    Коментиран от #11, #32, #113

  • 6 Прокопий

    9 34 Отговор

    До коментар #1 от "КОТарАК":

    Те не обясняват, само препостват и пишат минуси/плюсове, за толкова им стига интелектуалният багаж... 🤣🤣🤣
  • 7 Инж

    19 59 Отговор
    Абе я стига глупости. Има международни договори. РФ да се изтегли от законната територия на Украйна. Всичко друго е шантаж.

    Коментиран от #81, #85

  • 8 Зряла круша

    54 13 Отговор
    Както в Югославия имаше нарушени права на албанците,така и в Украйна има нарушени права на руснаците. Укрите ще узреят за мирния план на Индонизия чак когато Русия овледее Харков,Одеса и източния бряг. на р.Дон.

    Коментиран от #16, #21

  • 9 История

    44 48 Отговор
    ООН е абсолютно безполезна организация! До сега не е решила нито един проблем от деня на създаването си!
  • 10 Реалист

    34 14 Отговор
    И ООН може да отнесе тупаници Руската армия като е набрала скорост в момента.

    Коментиран от #13, #15, #23, #35, #119, #128

  • 11 Прокопий

    8 28 Отговор

    До коментар #5 от "Ванчо към котарачо":

    Бъркаш доводите тоочно както "двот"овете, вата нескопосана...😆😆😆

    Коментиран от #28

  • 12 Тошо

    42 34 Отговор
    Никакви планове,бой дупка на нацитата до корен.
  • 13 Прокопий

    14 36 Отговор

    До коментар #10 от "Реалист":

    Набрала е скорост да прибира трупове в чували, гняс200 - 210+к!
    Кви ги плещите бе, скорост...
    🤣🤣🤣🤣🤣

    Коментиран от #31

  • 14 няма спиране до границата с

    34 49 Отговор
    Полша.Това се вика мирен план.
  • 15 Бате,

    17 36 Отговор

    До коментар #10 от "Реалист":

    руската армия е в тотален колапс! Научи поне руския и гледай!
  • 16 Прокопий

    7 20 Отговор

    До коментар #8 от "Зряла круша":

    Забрави и Киев, от теб да мине,за четири дни... 🤣🤣🤣
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Име

    14 1 Отговор
    Позната история Северна и Южна Корея...
  • 19 РПГ

    8 63 Отговор
    Планът е добър, но трябва да се разгледа след изчерпване на потенциала на предстоящото украинско настъпление.
    Възможно е да има спорни територии в самата Русия и референдумите да се проведат за тях.

    Коментиран от #25

  • 20 Да, бе

    32 46 Отговор
    Наистина няма спорни територии, а само руски територии. Укрите ще го научат по възможно най-трудният начин, но за това пък напълно заслужено.
  • 21 Хахахаха

    7 18 Отговор

    До коментар #8 от "Зряла круша":

    Забрави ли, тя русия вече се опита да ги превземе миналата година на втория ден от тридневната специална операция. Киев, Харков и Херсон редовната армия се опита вече да ги превземе и като не можа пратиха готвачи и брадати козели да оберат позорното бягство заради провала

    Коментиран от #75

  • 22 Ами ДА...!

    33 38 Отговор
    ,,Киев обаче отхвърли индонезийското предложение..."
    Как няма да го отхвърли,като знае,че на референдум 80% от гласуващите,ще гласуват за оставане в територията на Русия...!Както стана и с Крим..!

    Коментиран от #33

  • 23 По едно бахмутово годишно

    3 5 Отговор

    До коментар #10 от "Реалист":

    И така чак до Марс, преди Елон Мъск
  • 24 Перо

    32 8 Отговор
    Индонезийският президент е прав! Само референдумът може да реши къде и как иска да живее местното население, но от това най-много се страхува ционистката хунта в Киев, защото знае мнението на подложените на геноцид местни хора!
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 сересе

    15 3 Отговор
    Русия ако се подлъже отново на приказки за мир , значи не е никаква сила
  • 27 какво да се каже

    16 4 Отговор
    Бай кравар ще воюва до последния украинец . Няма мърдане .
    Следващия етап е война между краварника и Русия .
  • 28 ХА ХА

    3 7 Отговор

    До коментар #11 от "Прокопий":

    Да бе, продаваш си "двота" и после пращаш пъдари в него и си го искаш обратно!
  • 29 факуса

    9 0 Отговор

    До коментар #1 от "КОТарАК":

    на вас никой нищо не може да обясни
  • 30 факуса

    5 2 Отговор

    До коментар #2 от "Прокопий":

    аз предлагам едни земи да се върнат на собтвениците отпреди 300г.а сегашните да си идат в англия италия франция и отдето са дошли,австралия нова зеландия и още ред скорошни земи
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Алкаш с калаш

    6 21 Отговор

    До коментар #5 от "Ванчо към котарачо":

    Предполагам, че в случая говориш за украинският двор, в който руснаците се настаниха още през 2014г., но по-късно решиха, че искат да вземат и къщата. Единствената страна от минските споразумения, която не ги спазваше е РФ.

    Коментиран от #41

  • 33 Мда

    3 11 Отговор

    До коментар #22 от "Ами ДА...!":

    Ще гласуват, след като руснаците вече са изселили украинците и са заселили руснаци, как няма да гласуват, или са окупирали района. Защо 1991 в Крим 54,19% от гражданите гласуваха за независимост от СССР?

    Коментиран от #129

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Алкаш с калаш

    4 11 Отговор

    До коментар #10 от "Реалист":

    Верно е яко набрала скорост руската армия, че вече повече от година я набира, ама е на задна скорост! 😂🤣😂
  • 36 Имаше такава

    16 5 Отговор
    Украйна не спази нито Минск 1, нито Минск 2! И това е резултата в момента!
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    3 2 Отговор
    Дипломация Преговори Мир
  • 39 Ето една

    8 9 Отговор
    карта на Киевска Русь за периода 1054-1132. Там където съм отбелязал с кръгче е сегашното място на Москва, но тогава я няма, основана е 1276г.

    Коментиран от #49, #138

  • 40 Хубаво питаш

    16 7 Отговор

    До коментар #1 от "КОТарАК":

    Но да се беше замисли, че Украйна е изкуствено създадена в двора на Русия и Полша! И 8 години избиваше хора в двора на Русия! Та игнорираш ли факти, никога няма да си обективен!

    Коментиран от #44, #47

  • 41 Е айде сега

    10 4 Отговор

    До коментар #32 от "Алкаш с калаш":

    Гтрчиш се в лъжи, като националният предател кирил петков! :))

    Коментиран от #70

  • 42 Васил

    4 5 Отговор
    Мирен план нашепнат от рашистското ръководство.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Е и какво

    2 1 Отговор

    До коментар #40 от "Хубаво питаш":

    от това? И ние сме дошли в двора на Византия, колко войни сме водили с тях, накрая са ни признали и похристиянчили. В робство сме им били 2 века после Асеновци и т.н.

    Коментиран от #46

  • 45 Ван дер Любе

    2 17 Отговор
    Всеки такъв план трябва да започва с изтегляне на руснаците от Украйна, включително и Крим. Тогава може да се направи демилитаризирана зона около границата от 15 км. Може и повече. След което трябва да се възстанови Украйна с пари от цял свят, но най-вече от Русия. И тогава може да се провеждат референдуми. Всичко друго е престъпление към човечеството.

    Коментиран от #48

  • 46 Ами питаш за двора

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "Е и какво":

    казах ти фактите, не ти хареса истината! :)) Бягашли от фактите, все ще си далеч от истината!

    Коментиран от #52

  • 47 КОТарАК

    2 6 Отговор

    До коментар #40 от "Хубаво питаш":

    аз пък мисля , че РФ избиваше хора в Украина-същите руснаци , които е бият срещу тях сега!!! и също мисля , че РФ завзе Крим , и украинците не а се събудили ей-така1 ден , да почнат да стрелят без нищо. разгледай ,,кариерата на Гиркин , моторола ..оня дет го гръмна украинка го забравих..

    Коментиран от #50

  • 48 Прочети за

    6 4 Отговор

    До коментар #45 от "Ван дер Любе":

    Андрусовският договор! Последният договор, очертаващ територията на Русия и Полша! Русия ще вземе тези територии! И то заради интригите на САЩ и Украйна! Това беше търсена война от САЩ!

    Коментиран от #109

  • 49 редник

    13 1 Отговор

    До коментар #39 от "Ето една":

    / Москва, но тогава я няма, основана е 1276г./

    Не знам с каква цел е дадена тази карта, но на картите от това време липсва любимата на мнозина Америка... и какво следва от това?

    Коментиран от #61

  • 50 Запознай се с историята

    8 3 Отговор

    До коментар #47 от "КОТарАК":

    и събитията предшестващи тази война! Войната е следствие, а не причина!

    Коментиран от #57

  • 51 Сократ

    6 3 Отговор
    Няма й вярва ли все още на ООН? Доказана подлога на сащ.
  • 52 Няма двор,

    11 5 Отговор

    До коментар #46 от "Ами питаш за двора":

    и ние сме били в сегашна Украйна(Фанагория), Крим е бил в Османската Империя, били сме и в сегашна Румъния, на 3 морета сме били. Сега да претендираме ли за тези земи, то ако питаш руснаците от Германия до Япония всичко е тяхно и временно окупирано от "фашистите"? Северният океан бил техен до полюса, Аляска е тяхна, до Сан Франциско също било руско...

    Коментиран от #56

  • 53 Луд

    4 4 Отговор
    Най- голямата мюсюлманска държава в света.
    Големи фенове са на Русия.....не им знам историята но явно са яли от демократичната чорба преди време.
  • 54 Как

    3 9 Отговор
    А нашия президент шашкънина Радев предлага Украйна да се предаде, и да настъпи мир, както той и путин разбират мира. Миротворец за нобелова награда. Колко е лесно а никой не се е сетил освен платения агент на КГБ радев.

    Коментиран от #63

  • 55 Един от многото

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "КОТарАК":

    Веднага. Като в Косово
  • 56 Били сме

    4 7 Отговор

    До коментар #52 от "Няма двор,":

    Извоювали сме територии, загубвали сме територии! В онези времена, така е било! Сега сме това, което сме запазили! Шриемаш тази война, както ти я представя пропагандата, че Русия е тръгнала на завоевателна война! Ами не е! Тя има причина! Намери причините за нея, за да си наясно как се стигна до тук!

    Коментиран от #62, #65

  • 57 КОТарАК

    7 6 Отговор

    До коментар #50 от "Запознай се с историята":

    рядко някоя война да е оправдана . особено да си толкова ненормален да нападнеш свои , и да те бухат отвсякъде. даже и Сърбия да гласува срещу теб в ООН , и да ти бомбят градовете в отговор , докато се разкарваш с брониран влак , а децата кремълски са на запад ,дъщеря ти е съпруга на холандец

    Коментиран от #66

  • 58 Руснаков

    3 4 Отговор
    Никакъв референдум...алкохолиците нямат никаква работа в Украйна та да се прави референдум...това си е украинска територия...
  • 59 Де го този умник индонезиец!?

    6 3 Отговор
    Етнически състав на Индонезия:
    яванци – 86 012 000 (41,7%) · сунди – 31 765 000 (15,4%) · малайци – 7 013 000 (3,4%) · мадурци – 6 807 000 (3,3%) · батаки – 6 188 000 ... и т.н.
    Тия са цъфнали, вързали, че и втасали !
    Дека си тръгнал, една клечка и ще видиш ..... буферни зони и референдуми!

    Коментиран от #116

  • 60 хммм

    4 0 Отговор
    Това щеше да работи преди година. Всички много закъсняха с предложенията си.
  • 61 Следва, че

    5 1 Отговор

    До коментар #49 от "редник":

    индианците трябва да обявят война на белите и афроамериканците - да ги денацифицират и демилитаризират. Аборигените в Австралия трябва да направят същото с белите там. Якути, чукчи, буряти, тувинци и още 84 народности трябва да изгонят руснаците от Сибир, за китайците също има работа там.
  • 62 Ама

    4 9 Отговор

    До коментар #56 от "Били сме":

    много удобно..каква и е причината на Русия...какъв го дири в суверенна страна...Да питат Ленин и Сталин защо са разселвали руснаци из всички републики...за да могат сега да освобождават...това обяснение достатъчно ли ти е...

    Коментиран от #67, #97

  • 63 Пишеш тъпотии

    10 4 Отговор

    До коментар #54 от "Как":

    Всеки нормален и мислещ човек е наесно, че трябва мир! Тази война можеше да я няма! Седмица преди Русия да нападне Украйна, Украйна направи най масовите бомбардировки, уцелиха и детска градина! Русия предупреди да се спре! Всички се направиха, че не чуват нищо! Не забравяйте нещата които се случват! Истината е в тях, а не в пропагандата! Седмица след като нападна, Русия нямаше още армия там, нямаше жертви от двете страни, имаше само разрушени летища и казарми и складове и поиска преговори! После още на два пъти! Това бяха моментите, където Украйна можеше да остане с територията си! Вече такъв вариант няма! Има твърде мнго жертви и от двете страни, за да компромиси! Война предизвикана от САЩ и подклаждана от там! Та Радев е прав! Само мирно споразумение би спасило по нататъшни жертви и би спряло Русия до тук! Иначе ще им вземе всичко до Днепър! Територия определена с Полша в последният договор за тези земи! И да ви лъжат, че с оръжия ще се промени нещо, е чиста проба облъчване на шарани, за да сте съгласни да има война, която обслужва САЩ и вреди на Европа!

    Коментиран от #68, #74, #86

  • 64 Отговор

    5 3 Отговор
    Няма да стане ООН са краварски подлоги
  • 65 Така било

    5 0 Отговор

    До коментар #56 от "Били сме":

    в онези времена, а сега какво е по-различното? Оръжията са много по-силни, но хората, жаждата за власт, жестокостта, кражбите, насилието, манията за величие - всичко е същото, даже по-зле.

    Коментиран от #69

  • 66 Няма война

    3 0 Отговор

    До коментар #57 от "КОТарАК":

    която да е оправдана! Но за нея има причини! Трябва да ги намериш, за да видиш кой има интерес от нея и да разбереш защо я има!

    Коментиран от #76

  • 67 Монетата има две страни

    3 2 Отговор

    До коментар #62 от "Ама":

    Не гледай едностранно, защото няма да знаеш истината за причините!

    Коментиран от #78

  • 68 За путинистите истината е една,

    4 8 Отговор

    До коментар #63 от "Пишеш тъпотии":

    тяхната си истина , която никой не споделя! Панимайш?

    Коментиран от #72

  • 69 Тази война не е такава

    3 1 Отговор

    До коментар #65 от "Така било":

    Потърси причините! Гледай действията! Наложи ги кой, защо и как има интереси, кой губи, кой печелли и ще видиш доста неща!
  • 70 Алкаш с калаш

    2 3 Отговор

    До коментар #41 от "Е айде сега":

    Посочи къде видя лъжа, като това са фактите? Ясно е, че за троловете истината е това, което им се сдъвква от пропагандата. Сигурно е много трудно да намериш информацията и да се опиташ да я анализираш, а не да повтаряш като папагал заучени фрази просто защото ти харесват!

    Коментиран от #77

  • 71 Хм, хм

    4 0 Отговор
    А, референдум под егидата на ООН за Косово, кога?
  • 72 Това са тъпотии

    3 1 Отговор

    До коментар #68 от "За путинистите истината е една,":

    Тръгнеш ли с опорки, не си мислещ! :))
  • 73 Уса

    7 3 Отговор
    Аз съм американски гражданин и имам правото да си сложа ракетите в двора на твоя съсед и да ги насоча към теб.Ти нямаш право да протестираш,защото твоя съсед е съгласен и независим от теб,но зависим от моите ракети в двора на неговия съсед.После ще ти подхвърлям разни оферти на които трябва да клякаш и ако не клекнеш ще те направя хомлес(уличен клошар).Ще живееш на палатка,където си пожелаеш,като един път месечно ще ти я бутат от общината,за да не загрозяваш пейзажа и дразниш минувачите.Сега става ли ти ясно от къде изгрява слънцето?Добре дошъл в юесей
  • 74 До 31.12.2021г

    7 3 Отговор

    До коментар #63 от "Пишеш тъпотии":

    жертвите в Донбас са: 3404 цивилни граждани, около 4400 украински войници и около 6500 проруски сепаратисти. Донецк е на фронтовата линия от 2014г. досега, това е единственият голям град на фронтова линия вече 9-та година, виж картата. Непревзетата все още Авдеевка е на 12км. от центъра на Донецк. Сепаратистите разполагат батареи по дворове на училища и детски градини, стрелят по позиции на ВСУ и е естествено да им се отговори с противобатареен огън. Фронтовата линия не е мръднала на сантиметър (черната линия) от 2014г.досега.

    Коментиран от #82, #87, #104

  • 75 Хаха

    6 3 Отговор

    До коментар #21 от "Хахахаха":

    Ама готвачите как биха укрите с лопати...:)
  • 76 КОТарАК

    4 1 Отговор

    До коментар #66 от "Няма война":

    защо я има/ щото оня с бронираният влак не можа да преживее , че му отказаха НАТО и украинците му бягат? насила хубост не става ,народ не се печели с война а с икономика и пари!!! Макетата щяха да са с нас , ако имахме кинти и бяхме Швейцария. не можеш да накараш народ , който е над теб финансово-да ти стане територия за допълнителни грабежи на олигарсите ти

    Коментиран от #80

  • 77 Всичко

    6 4 Отговор

    До коментар #70 от "Алкаш с калаш":

    Сега да рупаме като малки деца за да си драскаш лъжите уи тъупотите и да се гърчиш, ми се види тъпо занимание! Давай натам! Полза от лъжи нямаш! Има официални жертви в Донецк от спазването: на Минските споразумения на Украйна!

    Коментиран от #117, #134

  • 78 Ама

    5 5 Отговор

    До коментар #67 от "Монетата има две страни":

    защо да е едностранно...Виждам държава нападната и окупирана от друга...Това и ти го виждаш нали..Причините ги търси през 2014 год.когато Русия анексира Крим...и от там започна всичко..Много добре знаем защо го направи Русия...за да не изгуби базите за Черноморският си флот...но това не е аргумент да нападаш и да правиш фалшиви Референдуми в суверенна страна..

    Коментиран от #84, #89, #131

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 От тъпотии, полза нямаш!

    3 2 Отговор

    До коментар #76 от "КОТарАК":

    Мен не ме вълнува дали ще живеш с нея или ще се замислиш! Проблема си е твой, но да коментитрам глупостите които се тиражират, на фона на фактите, ми се вижда тъпо занимание!

    Коментиран от #92

  • 81 Упс!!!

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Инж":

    Викаш Минските споразумения не са международни договори?!
  • 82 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #74 от "До 31.12.2021г":

    Напиши им го с големи букви за да си го набият в главите..Преди няколко дена бяха изнесени тези данни...нормален човек може да ги прочете и запомни,...ама...нормалният...
  • 83 az #СВО

    2 0 Отговор
    Няма как да стане, нали този вариант вече го играха с "наблюдателите" от ОССЕ.
  • 84 Причините не са от 2014

    1 1 Отговор

    До коментар #78 от "Ама":

    А преди това! Казах ти, запознай се с фактите, за да знаеш причините! Написах доста от тях в различни коментари!

    Коментиран от #93

  • 85 САМО НАПОМНЯМ 😉

    3 3 Отговор

    До коментар #7 от "Инж":



    След има-няма 20 години. Колкото стоя американският агресор на територията на Афганистан.


  • 86 Как

    0 2 Отговор

    До коментар #63 от "Пишеш тъпотии":

    Абе пич ? ООН знае ли за тези бомбардировки? Ако знаеше - една резолюция и русия може да се намеси военно без никой да и каже нищо.. Да но никой не знае за бомбардировки освен теб!

    Коментиран от #90

  • 87 Жертвите официално са

    3 2 Отговор

    До коментар #74 от "До 31.12.2021г":

    между 13 300 и 13 500 общо на цивилни и военни! Не официално се сята, че са доста повече! Когато в Украйна се направи преврат, се провъзгласиха и сепаратистите, които новата власт в Украйна отиде да ги потушава! А на по къден етап, Русия ги подпомогна с оръжия и военни!
  • 88 Борел варел

    2 3 Отговор
    няма думата. Когато “американците” върнат всички земи на индианците, тогава и Русия ще върне Донбас и Крим.
  • 89 Атланте

    2 2 Отговор

    До коментар #78 от "Ама":

    Не влизайте в Русия , за да не влезе тя в нас!!!!!

    Коментиран от #95

  • 90 Е ти де беше

    3 2 Отговор

    До коментар #86 от "Как":

    Ако не помниш, потърси новини няколко дена преди войната! Това е търсена и предизвикана война! ООН е зависима от САЩ организация!
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 КОТарАК

    1 1 Отговор

    До коментар #80 от "От тъпотии, полза нямаш!":

    лека вечер все пак. радвам се , че се пробва да защитаваш ,,каузата си / въпреки че нямаш шанс

    Коментиран от #96

  • 93 Ама

    5 4 Отговор

    До коментар #84 от "Причините не са от 2014":

    ..не знам кои факти четеш ти...да не са от Газета Ру...Фактите започват от 2003 год.ако не и по рано.когато се вижда че Украйна се ориентира към проевропейски курс...Русия още от тогава започва полека лека да спъва нещата...Янукович става Президент защото казва че ще подкрепи проевропейският курс на страната...Обаче Фюрера му скръцва със зъби и той не подписва документа...От там става Майдана... и после знаем ..как се окупира Крим..как се изпратиха войски в Донбас да размътат главите на рускоезичните и се започна патакламата...Сега разбра ли..

    Коментиран от #98, #100, #106

  • 94 Жоро

    4 1 Отговор
    Чета заглавието така: Индонезия се опитва да спаси Русия от пълния провал
  • 95 Ама

    3 1 Отговор

    До коментар #89 от "Атланте":

    Кьорав ли си...Кой влиза в Русия...Русия е влезнала в Украйна и трябва да излезне...просто и логично...
  • 96 Лека и на теб

    2 0 Отговор

    До коментар #92 от "КОТарАК":

    Но не защитавах кауза, а ви показах факти! А тъпото е, че те ви подразниха, вместо да ви карат да се замислите! :))
  • 97 Сценарият е

    3 4 Отговор

    До коментар #62 от "Ама":

    един и същ - емигрират, купуват жилища, започват с техните пияни и всякакви други безобразия и когато държавата приеме някакви по-специални закони за тях, те веднага я обявяват за фашистка и Матушка Русь тръгва да ги асвабаждава (заедно с територията на която живеят, разбира се). Така стана с Абхазия, Нагорни Карабах, Крим, ЛНР и ДНР, заканват се на Казахстан, Прибалтиките, Приднестровието, Молдова. У нас имат купени 400 000 жилища най-вече по морето.
  • 98 Аз фактите не ги чета

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Ама":

    А ги гледам в действията! :)) Ако ги четеш, няма ще знаеш тези които ще искат да знаеш! :))
  • 99 007

    1 2 Отговор
    Индонезия що не направи референдуми в своята държава да видим колко етнически общности ще поискат да се отцепят, а се занимават къде не им е работата!!!🇧🇬🇺🇸🇪🇺🇺🇦🇧🇬
  • 100 Стълкновение

    3 4 Отговор

    До коментар #93 от "Ама":

    Крим ще се окупира, разбира се, при положение че незаконната майданска хунта беше готова да на прави база на НАТО там. Освен това имаше референдум преди окупацията

    Коментиран от #115

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Истината

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "Украйна ще победи!":

    Защо украинците се плашат от международно-контролиран референдум в "спорните" зони. Просто и ясно: защото рускоезичното население там ясно ще заяви, че иска с Русия, а не с майданската хунта
  • 103 Уточнение

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "Украйна ще победи!":

    Няма как да стане. На Фашизма краката са къси

    Коментиран от #120

  • 104 Абе тъ пч е,

    2 3 Отговор

    До коментар #74 от "До 31.12.2021г":

    какво е това "проруски сепаратисти"? Опълченците на Шипка или участниците в Априлското въстание, про български сепаратисти ли са? От к де се прък1в@т е бе?!?
  • 105 Тото

    3 3 Отговор

    До коментар #4 от "Украйна ще победи!":

    Украйна не съществува !!!!!!! СВИКВАЙ!!!
  • 106 Потърси

    3 1 Отговор

    До коментар #93 от "Ама":

    колко милиарда са налети от НПО-та в Украйна, подобни на нашите америка за България, за да видиш как се стигна до Майдана! Прилича точно на нашата ситуация в момента! Гледаш национални предатели, ама те заливат с пропаганда и лъжи, че не виждаш това и не чуваш това, което чуваш! :)) Който мисли добре, но който не, го водят като стадо пред Президенството! Междувременно става обединение на мафията! И преврата е готов! :)) Сега потърси по време на Майдана, кой отговаряше за сигурността! И как аджеба, под носа му, се инсталираха снайперисти! Същият този човек, става председател на Радата после! Случайности няма! :))

    Коментиран от #112

  • 107 Смотльо,

    5 5 Отговор

    До коментар #1 от "КОТарАК":

    Искам някой байдънист да ми обясни какво правят Сащ в Европа и Украйна ,след като самите американци заявиха точно преди седмица ,че ако руски войски се появят в Мексико (по искане на мексиканския президент) Сащ щели да нахлуят в Мексико.Украйна имала право на чужди войски но Мексико не,каква е разликата????
  • 108 Яне Сандански

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Прокопий":

    А аз предлагам такава до Испания и край с проблемите .
  • 109 Ван дер Любе

    3 4 Отговор

    До коментар #48 от "Прочети за":

    И какво значи този договор отпреди 300 години? Имаме по-скорошни договори. Например договорите от времето на разпадането на СССР. В този договор Русия приема границите на Украйна. Докато Украйна се управляваше от зависими от Русия хора беше добре. В момента, в който това свърши, Русия реши да приложи сила. Може САЩ да са искали много неща, но Русия започна войната, изби хиляди цивилни и унищожи градове, села, заводи и т.н. Нищо не е предизвикало такава война. Ако се върнем на договора от преди 350 години, то Турция може да разглежда падането по турско през 1396 година като 500 години права върху България и може да поиска да си върне поне източна България. Това довод ли е?

    Коментиран от #111, #114

  • 110 Aлфа Bълкът

    3 2 Отговор
    Тия пък хляб нямат да ядат, тръгнали да го играят световен лидер!
  • 111 Имаш меморандуми

    2 3 Отговор

    До коментар #109 от "Ван дер Любе":

    Украйна се създаде изкуствено, при разпада на СССР и немоща да поискат каквото и да е! Още от там е тлеещ огън, защото силният тогава, се е разпоредил на слабият тогава СССР! Дим без огън няма! Ако намериш фактите, ще видиш причините и интереса на САЩ! Губещи са Украйна, Европа и Русия!

    Коментиран от #139

  • 112 Ама

    3 3 Отговор

    До коментар #106 от "Потърси":

    Крушката винаги си има опашка...но пак ти казвам...Русия няма никаква работа в суверенна страна..Явно тя още смята Украйна за Васал...По същата логика в момента както РСМ тероризира българите там...без БГ да е направила някаква провокация..да им спретнем една анексия...Човек...21 век сме...

    Коментиран от #118

  • 113 А бре

    5 4 Отговор

    До коментар #5 от "Ванчо към котарачо":

    Не бъркай ссср с Русия бре!! Агресорът окупатор ще бъде гонен до дупка!!
  • 114 България е била под турско робство

    4 3 Отговор

    До коментар #109 от "Ван дер Любе":

    А не нейна територия! По скоро, васална! Турците в България, са българи, изповядващи ислямска вяра! Докато източна Украйна, са били руски земи и са населени предимно с руснаци!
  • 115 Следствие

    3 7 Отговор

    До коментар #100 от "Стълкновение":

    УКРАЙНА ЩЕ СИ ВЪРНЕ КРИМ!! НЯМА НУЖДА ОТ НИКАКАВ РЕФЕРЕНДУМ!!

    Коментиран от #126

  • 116 Ами

    3 2 Отговор

    До коментар #59 от "Де го този умник индонезиец!?":

    Това са съюзниците на ватенките! С такива искат да борят икономиките на САЩ и ЕС, технологично и военно!
  • 117 А бре

    3 2 Отговор

    До коментар #77 от "Всичко":

    Русоробчо, пропагандата ти издиша от всякъде! АМА ОТ ВСЯКЪДЕ!! Да не смяташ хората за балъци. а ти да се правиш на най просветения?!?!?
  • 118 Като сме 21 век

    6 7 Отговор

    До коментар #112 от "Ама":

    Къде бяха Европа и САЩ, докато Украйна избиваше хората в Донецк? Ще ти кажа! САЩ ги финансираше и наливаше пари! Включително и оръжия на азовците, докато Европа, слугински мълчеше и се правеше, че не вижда! И защо? Защото тази война, ще донесе трилиони на САЩ! Накараха глупава европа да си дари оръжията и сега да сключи договори за нови! До момента имат договори за повече от десет години напред, за няколко трилиона! Другата цел е Европа! БВП на Европа приближаваше американският! От години драпат да откъснат Великобритания, направиха го! Напълниха я с бежанци, като правиха регионални войни! В момента бюджета на Европа за бежанците, до преди украинските, беше над 100 милиарда годишно! Сега я отрязаха енергийно от Русия и се наместиха те! Но те нямат капацитета и Европа купува и руски газ и петрол, но значително по скъпо, през посредници! Накараха я куп санкции да наложи, които я съсипват икономически! Европа печата пари! След година 2, ше има голяма инфлация! Ако тази война продължи по дълго, ще станат бунове и много вероятно да се разпадне и всеки да се спаси по единично! И видно, САЩ подържа тази война, а не търси решение да я спре! САЩ няма интерес от силна Европа! Те са като пияица! Изсмукват! Глупости са, че ще пращат оръжие и Украйна ще победи! Как? Като пратиш 10-20-30 самолета, на фона на хиляди от среща или 100 танка, на фона на 20 000! Мислете! Всичло е пропаганда, за да се поддържа войната!
    Та колкото и да е гадно, света е гаден! Всичко са интер

    Коментиран от #122, #123, #127

  • 119 цирк московски

    4 2 Отговор

    До коментар #10 от "Реалист":

    Каква скорост бе хахаххах.Русия се бори за живота си в Украйна,тоя за скорост говлри хахахахх.Виж,че се налага Иран,Северна Корея,Беларус к каридовците да спасявят молещите се за помощ руснаци...Само ти май не си разбрал още русия какво военно джудже е.
  • 120 Доуточнение

    4 3 Отговор

    До коментар #103 от "Уточнение":

    Прав си На фашизма краката са къси! А ТОЙ Е В КРЕМЪЛ!!!
  • 121 Продължение

    1 0 Отговор
    Та колкото и да е гадно, света е гаден! Всичко са интереси и пари!
  • 122 Ама

    3 6 Отговор

    До коментар #118 от "Като сме 21 век":

    Ти пак пишеш за Донбас...казах ти че първопричината е Кремъл с анексията на Крим...Дай инфо преди това да има сблъсъци между украинци и проруски сепаратисти..Всичко е политика друже..както САЩ се опитват да те примамят в тяхната сфера,така и Русия придърпва държавите към себе си...но...руската прегръдка я видяхме 45 год...стига толкова...Не Запада фалира а СССР...да спрем до тук...

    Коментиран от #124

  • 123 А бе

    2 4 Отговор

    До коментар #118 от "Като сме 21 век":

    Русия стана за смях пред целия свят бре? Осем месеца превземаха три канавки ,две дерета и пет стърнища, като видяха че не могат ,сринаха Бахмут с артилерия и ракети. защото е по лесно! Какви танкове и самолети те гонят бре? Русия е военно джудже.

    Коментиран от #125

  • 124 Причините

    1 0 Отговор

    До коментар #122 от "Ама":

    в най общ план, са това! А как се случи, го написах в по предни коментари!
  • 125 А ти къде видя русия

    2 1 Отговор

    До коментар #123 от "А бе":

    Не гледай какво ти пишат, а гледай какво се случва! На фронта са предимно наемници на вагнер и кадиров, с ракетна поддръжка от русия! Написах целта на пропагандата!
  • 126 Уточнение

    5 2 Отговор

    До коментар #115 от "Следствие":

    Това е атлантическото морковче за което атлантиците закачиха Зеленски - връщането на Крим - мечти

    Коментиран от #130

  • 127 8369

    2 3 Отговор

    До коментар #118 от "Като сме 21 век":

    Tи какви глупости си изписал...направо не ми се коментира.

    Коментиран от #133

  • 128 А бре

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Реалист":

    От къде ви изнамират такива? Ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха
  • 129 Уточнение

    1 4 Отговор

    До коментар #33 от "Мда":

    Независимост от СССР е едно (и то в онези години), а спасение от майданската хунта - съвсем друго

    Коментиран от #132

  • 130 Следствие

    0 1 Отговор

    До коментар #126 от "Уточнение":

    Не е морковче, не е и мечта, а РЕАЛНОСТ!!
  • 131 Глупости

    4 3 Отговор

    До коментар #78 от "Ама":

    Крим е автономна република с права и те. Избраха Русия
  • 132 Доуточнение

    1 0 Отговор

    До коментар #129 от "Уточнение":

    А упорито премълчаваш защо беше задействана "хунтата"? Не ти изнася май да коментираш?!? Не правете хората на балъци, губите!!!!
  • 133 Факти, не се коментират с простотии!

    0 3 Отговор

    До коментар #127 от "8369":

    Така, че не можеш да коментираш и да имаш желание! :))
  • 134 Алкаш с калаш

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "Всичко":

    Момче, научи първо научи български, (ако поне си българин) после се запознай с историята на своята държава, а след това се опитвай да разбираш историята на другите държави.
  • 135 Минго

    1 2 Отговор
    Замразяването на конфликта е в ущърб на Русия. Ще напомпат здраво Крайна. Това няма да се случи.
  • 136 дядото

    0 2 Отговор
    разумно и правилно предложение.бас държа,че т.н.колективен запад няма да го одобри
  • 137 !!!?

    2 2 Отговор
    Спорни територии - тези индонезийци не си ли дават сметка че това е пътят към отваряне на „Кутията на Пандора” !? Ами Копейкин веднага ще иска Референдуми за Волжска България, за Бесарабска България, за Влашка България, за Протска България, за Албанска България, за Одринска България, за Беломорска България,...!!!?
  • 138 Показва

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "Ето една":

    Картата показва земите на всичките източни славяни. Днес над 60% от тия земи са на територията на Русия и Белорусия.Династията е на варягите на Рюрик. Последният владетел от тая династия царува в Москва до 1610г. ,когато е свален от инвазията на поляците в Русия и това е причината за първата Отечествена война на руснаците.
  • 139 Ван дер Любе

    0 1 Отговор

    До коментар #111 от "Имаш меморандуми":

    Украйна съществува преди разпадането на СССР. Даже участва и във футболните турнири. Ако такава държава не е трябвало да я има, защо въобще е била отделна република? В този дух на мисли Казахстан и някои други също са създадени след разпада ?? А Малорусия имало ли е?